An cafe

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: An cafe

ViestiKirjoittaja GINGA » To Heinä 28, 2011 10:57 pm

^
Voi jumbe! En tienny tuota, että toi aikaero on eri talvella ja kesällä! Sitten oon aina miettiny, kun jotkut puhuu välillä että Suomella ja Japanilla on 7h ero, mutta jotkut sanoo välillä että 6h... nyt sain selityksen, kiitos! ;_;♥ Oon aika hölmö.

Itse ilmestyin kattomaan Kanonin liveä TOSI myöhässä, mutta jonkun verran sitä katsoin. Animeista ne taas puhu, eikä mua kiinnostanut oikeastaan... Muuten, Kanon oli TOSI komea. XDDDDDD

Sitten tosta nuottikirjasta mistä Pinja-chan puhui... ois kiva omistaa sellanen, mutta ne nuotit on varmaan TOSI vaikeita. Meinasin kerran tilata netistä, mutta en sitten tilannutkaan.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Pe Heinä 29, 2011 9:07 am

^
Riippuu mitä kohtaa katsoo. Melodia on suht.koht helppoa soittaa, ku siinä on soinnut ja kun se on sama kun melodia. Sitten Kun melodian tuntee niin se on jollakin tavoin helpompaa soittaa, ainakin mulla on näin. ^^

Mä en ymmärrä oikeestaan mitään kitaran, basson ja rumpujen jutuista. En oo koskaan soittanut niitä, paitsi jotain sointuja koulussa musiikintunneilla.
Ja koskettimet, no kyllä mä osasin aavistaa, että se olis vaikea. Yuukin soittoa kuitenkin jo jonkun aikaa kuunnelleena. Mutta se on ihana tunne kun oppii _edes_ vähäsen.
Ja sitten voin vain kuvitella minkälainen voittajafiilis on, kun on oppinut koko kappaleen. Varsinkin, jos pitää kyseisestä kappaleesta. ^^

Kirjojen mukana tulee myös kivaa extraa, jota en olisi osannut kuvitella. Haastatteluun en osaa sanoa mitään, koska en osaa japania sitten yhtään.
Siihen tulee _toivottavasti muutos, sillä jos hyvin käy, aloitan japaninkielenkurssin syyskuussa. Jos siis olen tarpeeksi nopea ilmoittautumaan. ^^'
Ne tarrat oli niin kivoja, etten oo raaskinut ottaa niitä pois. Tuntuis oudolta, et ottaisin ja laittaisin esim. johonkin vihkoon, jonka kuitenkin heitän jossain vaiheessa pois.
Niin ja tästä en maininnutkaan, siiinä oli myös sellanen juttu, joka kerto mitä soittimia ne käyttää. Tai siis esim. Kanon, Siinä oli se kuva "nukkekuva" Kanonista. (yritin löytää sellanen, muttten löytäny.) Sitte siinä vieressä oli ne bassot mitä se käyttää ja kerrottiin minkä merkkinen se on jne. Takuyalla sama, mut kitarat, Terukilla rumpuihin liittyvät, Mikulla mikit (meinasin kirjoittaa Mikulla mikut...:'D) ja Yuukilla kosketinsoitin ja siihen liittyvää. Mä en oo vielä asentanu _tähän koneeseen skanneria, ni en voi skannata tai mitää .__.

Mä haluisin ne muutkin kirjat, eli siis Gokutama Rock Cafen ja Magnya Cartan. Kummallakin on ainakin yksi kappale, jonka haluisin tosi kovasti oppia soittamaan.
Gokutamalla: Ryuusei Rocket, Orange Dream
Magnyalla: Nanairo crayon de egaku hikari ja Meguri aeta Kiseki
Ja sitten siellä on kaikkee muutakin, mut eritoten noi. Kaikki sais Japan Discoveries :ista Ja ton BBn saa CD Japanista. ^ ^
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Pe Heinä 29, 2011 5:18 pm

anteeksi Pinja rakas, ku en oo huomannut vastata. juu olihan se juuri se lehti :)

voi että itsekkin joskus haikailin tollaista nuottikirjaa. olisihan se hieno :) oikeasti. katselin joskus jostakin niistä japaninettikaupoista sitä Magnya Cartaa juurikin :)))

anteeks turhasta viestistä, mut Pinjalle piti vastata, antakaa sen verran armoo....

// joo se oli japan discoveries
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja GINGA » La Heinä 30, 2011 12:16 am

Voi, nyt haluaisin tilata jonkun näist nuottikirjoista! ;u; Jos tilaisin jonkun, niin tilaisin varmaan... Gokutama rock cafen tai Magnya cartan. Nettikaupassa (josta lähes aina tilaan kaiken) oli vähän aikaa sitten ainakin BB parallel world ja Gokutama rock cafe nuottkirjat, mutta tällä hetkellä näyttäis olevan lopussa. Voihan...

Toisaalta en välttämättä tarvitsis noita, koska netistä löytää aika paljon tabseja! Oon tulostellu niitä aika paljon. Mulla oli Escapism, mutta ne on varmaan roskiksessa tai jossain, koska osaan tuon kappaleen suht kokonaan kitaralla, YAAY! (^-^*) My ♥ leaps for "C" ja Candyholic mulla oli kans. Hävinnyt nekin... oon aika torvelo. Tosin Candyholicista osaan jotain kohtia, ja My ♥ leaps for "C":stä osaan vähän sooloa. Odoru meruhen tokein osaan muuten kokonaan, paitsi kertosäkeen... blaah. Bassolla osaan Escapismin kokonaan. Ja Meguriaeta kisekin ja Smile ichiban ii onnan sooloa osaan vähän! Ois toki kiva osata paljon paremmin, mitä nyt tällä hetkellä...

// Hassua muuten, että nää Antikkujen tän hetkiset bändit ei oo tehny pitkään aikaan mitään singlejä tai... o________o Esim Lc5, niillä oli kauhea vauhti tässä singlejen julkaisussa. Singleä tuli singlen perään, mutta nyt ei oo kuulunut mitään.

// + MIKÄ TÄÄ MIKUN NAKUKUVAT LIVEJOURNALISSA JA TUMBLRISSA JUTTU OLI. Kuulitteko siitä? (-___-)
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Su Elo 28, 2011 7:11 pm

^
todellaki, kuulin ja pahempaa: näin.
mä en vaan ymmärrä..... se kuva ei voi olla aito. ei voi. se kuitenkin näyttää aika lailla aidolta, mutta photoshoppaus on olemassa. tottakai siihekin on pitäny olla joku ''pohja'' mihin sitä on alettu muokkaa ja sillä on ihan selvästi mikun kasvot. mä tunnistan ne vaikka unissani, oikeesti. siks mä en just ymmärräkkä sitä.
mä en tiiä oikeesti muokkaamisesta mitään, koska sitä en sen koommin harrasta.

ku mä nän sen kuvan, ni oikeesti hyvä etten alkanu itkee, tuli jotenki nii kova myötähäpeä mikusta. kaikki muut suurin piirtein on nauranu varmaa, mutta mä en. mä en ymmärrä mitä naurun aihetta siinä on että jostain toisesta ihmisestä tehään tollai pilaa. miettikää nyt sitä miku raasua :((
eka oli tumblr:in sivuilla se yks kuva misä oli niitä kaikkia härpäköitä ja sit ku siitä livejournalin linkistä paino nii (k-18 varoituksen jälkee) tuli se missä oli tumma kuva, vaalee kuva ja sit muistaakseni se härpäkekuva. älkää tappako jos muistin jotenki väärin. . .

mua ihmetyttää suuresti, että vaikka käyttäis minkä näkösiä hakusanoja ni sitä kuvaa ei kyllä meinaa löytää, yleensä tollaset kuvat leviää sekunnissa. mut ainaka mä en oo nähny mtn. toisaalta mä katoin sitä kuvaa ekan kerran pari päivää sen julkasemisen jälkeen, joten nyt saattaa tietty olla eri laita. . .

mitään järkevää mä en nyt siitä osaa sanoo. mut aitoudesta en usko.
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja ryuuta » Su Elo 28, 2011 7:40 pm

Cafekko-Chan siinä yläpuolella, minäkin näin sen kuvan ja joudun tunnustamaan että saatoin naurahtaa jopa ääneen ja häpeän sitä syvästi. (Tein sen vain siksi etten usko kuvan olevan aito, taitavat photoshoppaajat pystyy suunnilleen mihin vain. . .)

Mutta tosiaan, jos se olisi aito, nii itseänikin suunnilleen itkettäisi, koska ei kukaan, kukaan, voi olla niin julma että laittaa toisesta alastokuvan nettiin. Se on tarpeeksi kamalaa jo silloin, jos ei ole "julkkis", mutta entäs sitten kun omaa faneja ympäri maailmaa? Jo se, että tehdään sellainen kuva on tarpeeksi kamalaa. 8<
There's beauty in everything

Sad that someones can't see it

ryuuta
Roudari

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Ma Elo 29, 2011 3:56 pm

^
ylistän. oikeesti niinpä. ei se että miku on julkkis, tee mikusta sellasta jolle voi tehdä ihan mitä vaan.
mikulla on oma koti. miku syö, nukkuu, käy kaupassa, itkee, nauraa jne. ja käy koiran kans lenkillä ihan samalla tavalla kuin joku tavallinen ihminen.
kyllä silläkin on tunteet. anteeks mut mä en ymmärrä. sit kaiken lisäks ne kommentit siinä alapuolella oli just sitä sun tätä mitä ei olis halunnu nähä.

mutta toisin sanoen, tätä se nykyajan media ja kuvanmuokkaus on. ei mahda mitään.
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja ryuuta » Ma Elo 29, 2011 5:02 pm

AIVAN! Koska siis, itsekin naurahdin sen kuvan nähdessäni ja se oikeasti kaduttaa, mutta voi olla etten olisi tehnyt sitä ellei kello olisi ollut n. kolme yöllä jolloin olin muutenkin että "hihhihihihii alaston mies ahihihihihihi!1" enkä myöskään uskonut että se olisi ollut oikeasti Miku, sillä kuvakulma oli niin outo ja kuva oli käännetty väärinpäin siten ettei siitä kunnolla erota että onko se photoshopattu vai ei. Ja joudun myöntämään että minunkin ei-niin-mieluisa kommenttini löytyy sieltä gallerian An cafe yhteisöstä. 8<

Mutta kaikesta huolimatta Miku on ihminen (ja vieläpä tavallinen sellainen), jolla on tunteet. On väärin vaikkapa laittaa kaverista kuva facebookiin ilman tämän suostumusta, mutta entäs kun kyseessä on alastonkuva (tosin aika varmasti photoshopattu sellainen, koska löysin sen ja kasvojen ja kaulan varjotus on jotenkin. . . omituinen) ja julkisuuden henkilö? Vielä pahempaa. (Ja se kuva joka oli täynnä niitä härpäkkeitä glitterillä höystettynä oli melko. . . eksoottinen.

Huomasin juuri että pyörittelin kommentissani vain samoja asioita mutmut. . . 8(
There's beauty in everything

Sad that someones can't see it

ryuuta
Roudari

ViestiKirjoittaja Mikochix » Ke Elo 31, 2011 4:18 pm

arvatkaapa mitä?!?! Kanon x kanon tulee suomeen!! http://www.jame-world.com/fi/articles-7 ... -2011.html !!!

en eka meinannu uskoo et toi on totta, tai siis ku näin ton nii ajattelin eka että se olis aprillipila (mutta muistin että ei oo aprillipäivä. ja en ois uskonu että näin jotain hienoo oikeesti tapahtuis.) liputkin on tosi halvat O_O pakkopäästäpakko!

Mikochix
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » To Syys 01, 2011 7:12 pm

TODELLAKIN OON MENOSSA! OOH GOD. TÄTÄ OLIN NIIN ODOTTANU, ETTÄ JOKU ANTIKUISTA TULEE SUOMEEN. HELL YEAH. Tein isomman sepityksen tästä tuolla kanonxkanonin keikka puolella!
Viimeksi muokannut GINGA päivämäärä La Syys 03, 2011 12:20 am, muokattu yhteensä 1 kerran
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja minnako » To Syys 01, 2011 7:16 pm

Keikkaa koskevan keskustelun voi siirtää itse keikkatopiciin, kiitos. ;)
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja GINGA » Ti Syys 06, 2011 8:30 pm

Kyllä mulle tän kanonxkanon ilmotuksen myötä alko sellanen Antikkujen ihkutuskausi taas... kyllä mä tän tiesin. ;') Nyt jopa jaksan kuunnella niiden musiikkia taas, ja muut bändit on jääneet vähän antikkujen varjoon. Mulla on nyt sellanen niin varma olo, että ne tulee pian takasin eikä tarvi enää kauaa oottaa. ;______;♥

Mulla tällänen olo just nyt →
Kuva

Ps. Mulla on ihan järkky kamala ikävä Yuukia... siitä ei oo kuulunu taaskaan mitään! (-_-);

PPs. Nyt on tulossa sellanen livelähetys, joku "WeLOVEJAPAN" joku tällänen, ja vieraina kanon ja Teruki! Sinne otetaan mun tietääkseni kolme cafekkoa (japanin ulkopuolelta), jotka saa kysyä Terukilta ja Kanonilta kysymyksiä enkuksi! Tää tulee 18 pv! Suomen aikaa kuudelta aamulla! hehez. XDDD Mä missasin tän viime kerralla, että tällä kertaa aijon sitten olla paikalla, ja älkää suuttuko mulle jos olin väärässä tästä ajasta ja näin...

// HAHAHA. Laitoin herätyksen tuolle aamulle, mutta kännykkä oli sitten mennyt sammumaan jotenkin salamyhkäisesti yöllä, että... missasin liven taas. ;____;
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Pe Syys 30, 2011 2:22 pm

ei tää oikee liity nyt tähän mitenkää, mut kanonoista? kanoneista? kanonista? en osaa kirjottaa D: kumminki.

niin.

miksi jaME:ssa oli just tos uutisina et kanon Japan Expossa ja sit vuosi oli joku 2010 ja nyt siel lukee Kanon Wakeshima Japan Expossa ja se onki vuodelta 2009, miten niinku se enää liittyy kauheesti yhtään mihinkää???

sori tyhmä kysymys, mutta mua haittaa se :(
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Syys 30, 2011 2:25 pm

^ Wakeshima-juttu on artikkeli, jossa on haastattelu ja uskon, että se on vasta käännetty = nyt ne on vasta voineet sen laittaa. :D

//Myös Kanon-juttu on haastattelu.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja allisapp » Pe Syys 30, 2011 2:28 pm

[off]minnako on täysin oikeassa. Useimmat JaME-Suomen haastatteluista käännetään vasta myöhemmin alkuperäisen tekstin tultua englanninkieliseen JaME:en. [/off]
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Pe Syys 30, 2011 2:34 pm

kiitus:)

aina sitä oppii uutta. tosin ärsyttävää että niitä laitetaan näin myöhään. ei sillä että mua nyt kauheesti kiinnostais, mut kumminkin :)
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja Mikochix » La Joulu 10, 2011 3:25 am

Kuinkas moni katsoi keskiviikkona tulleen Terukin synttäri ustream-liven? Itse katsoin. Oikeastaan tämä tieto livestä tuli yllättäen (en käy useasti twitterissä) kun facebookia selailin ja silmiin pöllähti Terukin twitterpäivitys, missä herra ilmoittaa jotain että live alkoi ja siinä oli viel linkki livelähetykseen.
Teruki piti synttäriliven Kanonin kanssa :DDD heillä oli päällään kigut: Kanonilla panda ja Terukilla pesukarhu (en kyllä ole varma oliko se pesukarhu, mutta häntä kyllä oli sen näköinen). Mielestäni se live oli hauska, vaikka en kyllä paljoakaan heidän puheistaan ymmärtänyt. Hauskaa heillä näyttä kyllä olevan :D Teruki söi sipsejä suurella ruokahalulla ja Kanon joi redbullia :__D He pelasivat myös korttia, tosin voittaja kyllä jäi ainakin minulta epäselväksi xD

GINGA muuten, kun päivittelit että et sitä welovejapan liveä nähnyt. Tässä linkki mistä sen voi katsoa: http://www.ustream.tv/recorded/17341535 :)

Mikochix
Fani

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » La Joulu 10, 2011 9:44 am

^
Itse katsoin myös kyseistä unstream -lähetystä myös. Teruki kirjoitti Twitteriinsä pari päivää ennen sitä, että aikoo pitää sellaisen, muttei tiennyt silloin mihin aikaan.
Lähetyksen päivänä pääsin tulemaan kotiin vasta kuuden aikaan, koska koulu. Sitten ensimmäiset tweetit olivat kommentteja lähetykseen ja tajusin, että se on
meneillään juuri nyt. Eli siis, en nähnyt koko lähetystä, mutta olen kuullut mitä siinä ennen tätä tapahtui. Teruki ja Kanon näyttivät kyllä tosi väsyneiltä siinä lopussa, mikä on
tietysti ymmärrttävää, kun kuitenkin kello oli siellä jo hyvin paljon. :D Mutta hauskaa heillä oli, tai ainakin näyttivät, ja oli sitä myös itse mukava katsella. ^^
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja GINGA » To Maalis 15, 2012 5:06 pm

Mulla on niin jäänny tää An Cafen kuuntelu. Ei niiku mitää innostusta kuunnella enää... ajattelin myydä levyt, dvdt, yms pois. D-:
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

1 tykkää.
GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Pe Maalis 16, 2012 10:22 pm

^
sama tunne, vähän ku kasvais siitä ulos, niinku meinaan et ääh.... en osaa selittää. mut kaikesta huolimatta mä yhä odotan että JOS herrat tulis takasin.
aina voi odottaa. mut jokatapauksessa, mä en levyjäni myy, vaikka en niitä kuuntele, ne muistuttaa mua niin monesta muistosta, mä en voisi antaa niitä pois :)

(ehkä oon vaan niin herkkis, joo o, en vois ikinä myydä mun vanhoja lelujaka pois :DDD)
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

Cafekko-Chan
Roudari

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # A - G