An cafe

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: An cafe

ViestiKirjoittaja GINGA » La Elo 04, 2012 12:01 pm

Joopa joo. Ite valvoin siihe puoli kolmee sillo nähdäkseni vaan pätkän tosta videosta, ja mä luulin et nähtäis koko video eikä vaan pätkää. Ku ne näytti sit sen pätkän ni mun ilme oli varmaa jotakuinkin tällänen koko ajan: O______________O;

Mutta joo, toi video on tosi tosi kiva, mut toi kappale ei koukuta mua mitekään. Toi on... tosi tylsä toi sävellys jotekin, ja sit se muutenki jää vähä varjoo ku tos tulee välil sellasia kohtia et miku vaa laulaa siin kauheen pitkää ja sit oon sillee hohhoh. D: + mikun ääni on muuttunu... Lc5-mäiseksi. ;_;
Tätä mä just tavallaa pelkäsin sillo ku miku alotti lc5:n... haluun sen "edellisen" miku äänen takas! Ja sama "miku äänes on muuttunu" pätee kans noihin muihinki minialbumin kappaleiseen, jotka voi kuunnella täällä: http://www.amazon.fr/dp/B008OTZOSC/ref=cm_sw_r_fa_dp_EMvgqb0TQ8R2J
Tiedän, että tossa on vaan teaserit eikä koko kappaleita, mut silti nuokaan ei vaan iske. ;_; Pitää ootella viel pari päivää et kuulis nää kokonaisuudessa~
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Sugaru » La Elo 04, 2012 8:48 pm

Kuulun itse myös niihin ihmisiin, jotka tosiaan valvoivat sinne puoli kolmeen asti sen toivossa että nähtäisiin hieman aikaisemmin tuo An Cafen PV, senkin uhalla että mä meinasin nukahtaa paikoilleni. Okei, ja mäkin tosiaan luulin, että me saataisiin nähdä se kokonaan, mutta .____. Ja se oli niin turhaa muutenkin, koska muistaakseni se koko video tuli kuitenkin kaikkien ihmisten näkyville jo heti seuraavana päivänä. :’D

Ja kommentoin sitä videota vielä, että kyllä, rakastuin siihen saman tien. Kaikki nuo söpöt pastellivärit ja kaikki, voi että. ;__; Olenko muuten ainoa, jolla tuli tuosta videosta vähän mieleen Summer Dive?
Kappaleena se oli mun mielestä ihanan pirteä, jotenkin todella positiivisen oloinen, mutta se ei silti tuntunut mun mielestä erityisen mieleenpainuvalta. Se ei ensimmäisen – eikä oikeastaan edes toisen – kuuntelukerran jälkeen jäänyt mitenkään erityisesti päähän. ó__ò Kyse saattoi mun kohdalla toisaalta olla siitäkin, että kuuntelun sijaan keskityin enemmän katselemiseen, koska se video oli mun mielestä todella söpö, niin kuin mä alussa jo taisin mainitakin.

Ja Mikun ääni on muuttunut, kyllä, mutta se ei rehellisesti sanottuna oikeasti yllättänyt mua lainkaan, mä jotenkin odotin sitä koko ajan. :’D Se kieltämättä aina välillä särähti mulla jotenkin kummasti korvaan kun kuuntelin amazing bluen, mutta ehkä se johtui nimenomaan juuri siitä, että mä havaitsin itsekin sen muutoksen Mikun äänessä, enkä vain osannut niin nopeasti tottua siihen... tai jotain. Sitten kun mä kuuntelin kyseisen minialbumin loputkin teaserit, niin se alkoikin kuulostaa mun korvissa yllättävän hyvältä. Mä en oikeastaan millään malttaisi odottaa, että pääsen kuuntelemaan nuo loputkin kappaleet kokonaisuudessaan. :3
Kyseinen minialbumi tulee myös varmasti ennemmin tai myöhemmin täydentämään myös omaa levyhyllyäni, kunhan ensin saan rahani kerättyä kasaan. ^^'

Sugaru
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » Su Elo 05, 2012 1:39 pm

JÄRKYTYIN.

Mun netti ei oo toiminut täs kunnolla hetkeen, joten oon katsonut mun kaverin kovolta animea kaks päivää (t. nolo) JA EN TIENNYT ET DARKER THAN BLACKIN TOKAN TUOTTARIN TUNNARI ON AN CAFEA. Oisitte nähneet mun ilmeen kun tokan tuottarin eka jakso alkoi ja alkoi kuulua biisi-jonka-nimeä-en-tiedä.

Mun ilme: O______O

Nyt jatkuu DTB-maratooni mut piti jakaa mun shokki teidän kanssa.

(Ja ekan tuottarin biisi on ABS:n Howling - minkä tiesinkin - mutta en osannut odottaa An Cafea!)

[/semioff]
提心吊胆和闷

2 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Emubird » Ke Elo 15, 2012 5:03 pm

Itse olen kuunnellut An cafeta tämän vuoden alusta lähtien noin suunnilleen ja se ohjasi mut muutenkin kuuntelemaan J-rockia. Ensimmäinen biisi jonka kuulin oli smile ichiban ii onna tai natsu koi natsu game, en muista kumpi, mutta joka tapauksessa tykkäsin heti niitten ihanan positiivisesta maailmasta. Lempibiisini on tällä hetkellä Amazing blue ja lempi PV Natsu koi Natsu Game. Miku on lempijäsen = ylläri... Ja Marraskuun keikalle mulla on liput, kun en ole bändiä ennen livenä nähnyt, mutta odotan suurella innolla :D

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja Barbiedoll » Ma Elo 27, 2012 2:10 pm

voi jösses.

toi look on kyllä suoraan mun kauheimmista painajaisista, ei mitenkään pahalla kaikki ton lookin kamut.
an cafeen liittyy mulla semmonen nostalgiaside, jonka takia sitä nyt tässä kuuntelen, ja jonka takia alunperin oli vaan tarkotus mennä keikalle katsoo an kahvia.

kuuntelen tässä just tätä an kahvin uutta albumia, ja mjoo. ihan ok. oon pettyny kuitenkin jossainmäärin. nää biisit ei oo hyvä kokonaisuus, vaikka jotkut biisit on ihan meneviä ja hyviä.
end of summer on kuitenkin mun ykkössuosikki, tosi sievä biisi! blooming-saku oli just tommonen basic an cafe biisi, mut se toimi mun mielestä kyllä tosi hyvin.

kyllä mun on pakko myöntää, että ootan sitä keikkaa ihan tosissani nyt tän uuden materiaalin kuuntelun jälkeen!
mikun laulaminen on kyllä parantunut niin huimasti entisestä, ihan tosissaan.
DIR EN GREY 23.8.2011
MUCC 17.1.2011
Versailles 29.06.2010

1 tykkää.
Barbiedoll
Roudari

ViestiKirjoittaja Emubird » Ti Elo 28, 2012 5:57 pm

Tänään tuli kunnon fangirl-moment tämän takia:
http://www.youtube.com/watch?v=9n_ie7IX ... e=youtu.be

Ihanaaahh <3 Nyappy!!
Mikun englanti on kyllä parantunu, sen huomaa siitäkin, että se kirjottaa twitteriin englanniksi enemmän, mutta silti en pystynyt olemaan repeilemättä joillekkin yksittäisille sanoille XD
Nyt mun on PAKKO saada Amazing Blue- levy! Miks en oo jo tilannu sitä???
Marraskuuhun on niin pitkä aika :(

1 tykkää.
Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ma Syys 03, 2012 7:23 pm

Toi kommentti oli kyll suloinen ja toi englanti nostatti hymyn huulille. Mä oon myös alkanu pitää noista lookeista enemmän, vaikka... niin. ^_^;; Ihan btw, päivitin edellistä viestiäni lisäämällä nyt youtubesta sen pv:n kanssa. Tai siis... ku se tekninen vika on saatu korjattua ja stuff.

Mä en oo vielä selittäny uudesta levystä? No, eihän mulla sitä vielä ole tilattuna, mut oon kuunnellut sen pariinkin kertaan. Koulun alkaessa kaveri tuli meille yöksi ja otti oman levynsä, niin sain siinä sit kuunnella ja katsella sitä DVD'tä, joka oli muuten tosi suloinen. Kanon on niin pöhkö, et menee pamauttaa oikeesti vasaralla sormeensa. ♥ Ne biisit oli kyll paljon parempia ku previewit. Tai siis, previewien kanssa en niinkään innostunut suurimmasta osasta, mut kokonaisina ne kuulostaa tosi kivoilta. Se on... erilaista, ku se An Cafe, johon ollaan totuttu... ainakin joiltakin osin. Tosin, se oli ennustettavissa. Ainoo mikä nyt surettaa, ni olisin kans halunnu sellasen kortin, haha. Mut toisella kertaa sit. Mut siis se on kyll varma,et se tulee löytyy mun levyhyllystä ennemmin tai myöhemmin. Ehkä ne myis sitä marraskuussa~

Mua jotenkin ihmetyttää se, etten oo ite niinkään huomannut eroa Mikun äänessä. Tiedän eron vain siitä, et oon kuullu/lukenu niin monien ihmisten puhuvan siitä. Voi olla, et kuuntelin paljon Lc5'den musiikkia. Nyt toki huomaan eron, mut kuten Lc5'den Lovelessin aikana puhuttiinkin. Mikun laulaminen on kehittynyt huimasti teknisesti ja silleen. Ei sillä, et mua haittais... päinvastoin. Nyt innolla sit odottaen, miten vanhemmat biisit taipuu.

Mä pidän paljon Blooming -saku- (咲-saku-):sta. En tiedä, se vain kolahti heti alusta ja se taitaakin olla eniten kuuntelemani kappale uudelta levyltä. Jokainen biisi on tietysti erilainen kokonaisuus ja sen takii se saattoi tuntua vähän rikkonaiselta. Mut toisaalta se oli minialbumi, et annan sen varmaan sit olla sen varjolla. Kokopitkissä levyissä ku tuppaa yleisesti oleen se yks tyyli, millä moni kappale on tehty (vaikka sieltä ne kaikki kolme perustyyppiä löytyykin). Yh, en osaa selittää tässä nyt enempää. Mun mielestä se levy oli virkistävä ja odotan innolla sitä, miltä nää kappaleet livenä kuulostaa. (comeback konsertti on tänä viikonloppuna. En kyll pääse ite kattoon sitä, mut vietän sit mukavaa aikaa Traconissa sen sijasta~) Ei jaksais odottaa marraskuuhun, mut kokoajan me mennään lähemmäs. ♥

Dodah~ Olikohan mulla mitään muuta sanottavaa... järkevää sellaista. ^^' AINII, kattoks kukaa sitä niconicodougalta tulevaa An Cafe lähetystä sillo 6.8.? Mä katoin ja musta oli ihanaa, ku ne soitti alussa Antikun biisejä... tosi laajasti, ensimmäisenä Ryuusei Rocketin musiikkivideota ja tämmöstä. Se haastatteluhomma oli hauska, mutten kyl ymmärtäny ite sanaakaa. Sit siinä tuli jotai ihme äänestyksiä, missä piti valita joku jäsen ja ääh... En osaa selittää, mut viihdyttävä se oli. Musta oli niin jees huomata, kuinka moni suomalainen cafekko sitä seuras, ainakin chatin perusteella. Muistakaatte sit pitää sen lupauksenne furien suhteen ! Tässä olis linkkiä.
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Mikochix » Su Loka 07, 2012 8:43 pm

!HUOMIO CAFEKOT !An Cafe Finland facebook-ryhmä on järjestämässä kansioprojektia ! Projektin tarkoitus lyhyesti: Koota sellainen kansio (sellane mis on niit taskui, kaikki varmaa tietää eiks jeah?) joka on täynnä suomalaisten cafekoiden viestejä ja piirustuksia An Cafelle. Tämä kansio annetaan heille VIP-tilaisuudessa (annamme myös sen piirustuksia/tekstejä täynnä olevan lakanan mikä tehtiin Seinäjoen An Cafe-miitissä) Kansion ja lakanan antavat An Cafe Finlandin adminit: Anniina ja Veera. Nämä piirustukset/kirjeet kerätään spostin kautta, joten skannatkaa ne ja lähettäkää ryhmän spostiin (ancafe_finland@hotmail.com) 5.11 mennessä!!
Kertokaa/mainostakaa tätä projektia eteenpäin, jotta saataisiin paljon piirustuksia/kirjeitä suomalaisilta cafekoilta!!! KIITOS!!!

tässä vielä projektin ohjeet! :)
Taiteile omin kätösin viesti tai piirros An Cafelle. Tai molemmat!! Paperin koko max. A4 kokoinen. Lähetät sitten työsi ryhmän spostiin!

Jos et omista skanneria niin ilmoittakaa meille spostissa niin saatte lisää informaatiota miten menetellään! :)

Mikochix
Fani

ViestiKirjoittaja Emubird » Ma Loka 08, 2012 3:45 pm

^Ihana Idea :D Todella mahtava, ihan tosi!! Nyt on pakko lähteä taiteilemaan jotain tota varten :D

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ti Touko 21, 2013 8:16 pm

Hetken aikaa on ollut hiljaista, vaikka uutta uutista ja biisiä pukkaa toisensa perään. Mä voisin yrittää saada topicia jokseenkin nyt päiväntasalle, vaikken muista/ymmärrä ihan kaikkia juttuja, mitä onkaan. Saa siis tulla korjaamaan, jos/kun tietää paremmin.

An Cafen kaksipäiväinen keikka (comeback keikka) on taltioitu ja julkaistu DVD'nä. Siitä on tehty myös eurooppaversio, jota myydään tietysti Neotokyo:ssa. Mitä nopeesti katselin, se on myös saatavilla ihan suomesta mm. cdon.com. Kansihan on tosiaan tämän näköinen.

Keikoista puheen ollen, An Cafe on nyt 2013 ollut 10 vuotta kasassa. Juhlavuotta juhlistaakseen, he tekevät pitkän kiertueen Japanissa (= käyvät jokaisessa prefektuurissa heittämässä keikan). Kiertue loppuu siinä ~syyskuun aikoihin, mutta se iso päätöskeikka on 4.1.2014 Nippon Budokanilla. Kiertuetta kutsutaan nimellä Nyappy go around - Kimi no Machi, joka kaiketi juontaa nimensä siitä, että sen aikana myydään saman nimistä singleä. Ikävä juttu ulkomaalaisille on toki se, että kys. singleä myydään vaan kiertueella.

Kuva
Tällainen look tuli Kimi no Machi singlen julkaisu(tiedon) läheisyydessä.

Tossa on video, jossa Yuuki opettaa tanssiliikkeet/furit kiertuetta varten. Mut voihan sen toki omaksi huvikseenkin opetella~ ;3

Kuva
Ja tällainen kuva on An Cafen virallisella sivulla.

Tän lisäks tulee kolme muuta singleä, sellainen "Harajuku trilogia" (kaiketi samaan tapaan kun tuli Tekesuta Kousen, Wagamama Koushinkyouku etc.). Näistä ensimmäinen kantaa nimeä "Bee Myself Bee Yourself ~A story is born from your way". Tää trilogian eka osa ilmestyy 12.6. Trilogian toinen osa julkaistaan heinäkuussa ja kolmas, eli viimeinen, taas elokuussa.
Jokaisesta tällaisesta singlestä on tulossa kans limited versio, joka sisältää kans DVD'n, missä on kappaleen musiikkivideo kokonaan ja sit siinä on yks osa sarjaa, jossa on jotain kuuluisia koomikoita ja sit tehdään pareja ja... niin, jonkinlainen huumoripläjäys kaiketi. :D

Tosiaan tää preview kappaleeseen

... ja myös tohon sarjaan, mistä puhuin

Tällainen tuhti pakkaus tältä istumalta. Mitäs mietteitä herättää uus preview ja/tai kuvat ja/tai singletrilogia? :3
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Adolfiina » Ke Heinä 31, 2013 8:45 pm

Aika rikkoa hiljaisuus!

An cafesta minun onkin pitänyt tulla tänne pakinoimaan jo jonkin aikaa. Alkua pitemmälle en kaiketi tätä ennen ole päässyt.

Ensin yleisesti, kun kerta ensimmäinen viestini tupaan on, pidän An cafesta kovasti, rakkauden täyteinen suhteemme on aina ensimmäisestä mistä lie sattumanvaraisista Utube-kuunteluista tähän päivään asti ollut (toivottavasti) molemmille osapuolille antoisa. Sattuupa bändi olemaan toistaiseksi ainoa Japanin ihme, jonka keikankin olen nähnyt, Nosturissa tuli marraskuussa riehuttua. Minulla on siitä keikasta arkistoissa oikeastaan pitempikin arvostelu, mutten nyt jaksa sitä tänne kenenkään harmeiksi kaivaa. Koko keikka oli vähän semmoinen, että jäin himoitsemaan vain myöhemmin lisää, bändi kun oli hyvin heikosti tuttu ennen keikaa, ja koko sinne lähtö oli aika ex tempore -juttu.

Siltkin, varsin vähäisellä moraalisesti arveluttavalla kuuntelulla, tunsin keikalta melkein jokaisen biisin, mikä kuvastaa aika hyvin An cafen tyyliä, törkeän tarttuvaa ja mieleenpainuvaa. Näiden lisäksi tietysti pääosin pirteätä, senhän kaikki tiedämme, ja parhaimmillaan jopa suuria tunteita herättävää. Jälkimmäisin tekee suurimman vaikutuksen. Ei ole niin alhaista alakuloa, etteikö se Cafen kuuntelulla kohenisi, ei niin kankeata lantiota, etteikö se Cafen tahtiin heiluisi!

Nyt jo bändin tuotannon melko hyvin tuntevana sitä osaa kokonaisuutena analysoida hieman järkevämminkin kuin yllä. Itselleni japanimusan ihmeelliseen maailmaan koko ajan syvemmälle sukeltavana An cafessa pistää merkille lähinnä se, että heillä on loppujen lopuksi varsin selkeä musiikillinen konsepti. Tiedä sitten, kuinka harhainen käsitykseni on suurilla mittapuilla, mutta itselleni japanibändeistä tulee nykyään ensimmäisenä mieleen lähes mielipuolisuuksiin äityvä kokeilevuus ja reteä genrerajoille pissiminen. An cafe on siinä mielessä erilainen muihin kuuntelemiini yhtyeisiin verrattuna, että bändillä on oma persoonallinen konseptinsa, jota vaalitaan kuitenkin aika tarkkaan musiikissa. On aika helppoa kuvailla/kuvitella tyypillinen An cafe -laulu, mutta auta armias, jos pitäisi käydä kuvailemaan vaikkapa "tyypillistä Mucc-laulua". Käsitehän on vallan absurdi!

Tähänhän kiteytyvät, kuten arvata saattaa, niin bändin lukuisat vahvuudet kuin heikkoudetkin. Omistan (=pystyn arvioimaan) An cafelta albumit Magnya carta, Gokutama rock cafe ja BBparallel world. Shikisai moment -debyytin ja näiden uudempien EP-julkaisujen materiaaliakin voin tosin sanoa tuntevani melko hyvin. Suosikkialbumini on ehdottomasti Magnya carta, eikä se johdu siitä, että dissaisin nykykokoonpanoa, oikeastaan päin vastoin. Magnyalla vain musiikillinen konsepti on kaikkein raikkaimmillaan ja kukkeimpaansa puhjenneena + biisimateriaali on kautta linjan timanttista. Myös raa'at, rokimmat soundit tukevat mielestäni An cafen musiikkia paljon paremmin kuin uudempien levyjen silotellumpi äänimaailma.

Gokutama ja Parallel world ovat toki myös hyviä albumeita, mutta uutuudenviehätys ja, liekö liian radikaalia sanoa jopa bändin innostus, ovat selvästi laantuneet MC:hen verrattaessa. Kuten edellä mainitsin, on osasyynä varmasti silotellumpi yleissoundi, mutta kyllä näillä kahdella uudemmalla albumilla on havaittavissa selvää biisimateriaalinkin laiskistumista. Mitä nyt biisien kirjoittajista olen johtopäätöksiä yrittänyt vedellä, niin Magnyan aikoihin Kanon tuntui vielä olevan selkeä musiikillinen johtaja. Uudemmilla albumeilla hänen panoksensa sävellyksiin on sitten tasaisen epätasaisesti vähentynyt, BB:llähän hänen sävellyksiään ei taida olla yhtään lukuunottamatta kahta, vaiko kolmea, koko bändin nimiin merkittyä tekelettä.

Mitä näihin uudempiin tuotoksiin tulee, niin Amazing bluesta pidän kovasti, mikä on tietysti hyvä merkki. Nosturinkin keikalla soitetut nimibiisi ja "se toinen" osoittivat siellä toimivuutensa, ja muutenkin EP:n materiaali, jota olen hieman korviini urkkinut, kuulostaa taas tauon jälkeen toiveita herättävän raikkaalta ja idearikkaalta. Taisi olla kaikenmoisia jousisovituksia sun muita koukkuja siellä. Pahoittelut nyt, kun en muista kappaleiden nimiä.

Tuon Kimi no machin elektronisempi tanssimeininki vaikuttaa myös ihan toimivalta, jos se pysyy kokeilun tasolla. Koko albumillista en ehkä moista jaksaisi kuunnella, mutta kyllä se on myönnettävä, että An cafe osaa tehdä oikeasti hyviä yleisönpomputtelukappaleita. Esimerkiksi Nyappy 4 on ihan loistava kappale! Tuo Bee myself bee yourself taasen ei ollut niin vakuuttavan kuuloinen. En tosin vielä ole kuunnellut koko kappaletta, mutta jo tuon äskeisessä viestissä linkatun pätkän perusteella on aika helppo todeta kyseessä olevan edellä mainitsemani kaltainen "tyypillinen An cafe -laulu". Yllätyksetön keskitemposlovari perinteisillä sointukuluilla. Vähän turhankin varman päälle pelattu, eikä edes tajuntaa räjäyttävää kertsiä taikka muutakaan kliimaksia... tuon pätkän perusteella. Ehkä koko kappale tarjoaa enemmän, vaan eipä toisaalta olisi ensimmäinen Cafe-biisi, joka ei tarjoaisi. Tuotantopuolella ollaan kyllä kehitytty positiiviseen suuntaan siinä mielessä, että koskettimia kuuluu olevan nostettu miksauksessa yhä ylemmäs. Kun bändissä kerran on virallisena jäsenenä noinkin hieno kosketinsoittaja, niin on aivan ehdotonta, että instrumentti kuuluu hyvin miksauksessa. Muutenkin tulevalta albumilta(?) on ehkä lupa odottaa edellistä vielä mielenkiintoisempia kosketinsovituksia ja kikkoja.
The clocks on the wall are driving us crazy but we don't know how to stop them.
-Derek Noy

Adolfiina
Vuoden outolintu

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ma Joulu 02, 2013 8:53 pm

... Nyt vähän nolottaa. Tässä on jo monen monta kuukautta ollut päivittämistä mut ei. Osa saattaa ollakin näistä tiedoista tietoisia, mut tuun nyt silti päivittämään tännekin.

Mä aloin uusimmista tiedoista. An Cafe lähtee 2014 kiertämään maailmaa ja he myös astuvat Suomen kamaralle. Kiertue kantaa nimeä NYAPPY GO AROUND THE WORLD IV ~kawaii Cafekko AISHITERU~, jolla kuullaa uudempaa antikua (= uuden albumin kappaleita) ja myös vanhoja klassikoita.

JaME kirjoitti:Ti 11.3.2014 Helsinki, Tavastia
Liput alk. 41 €, ikärajaton (alle 12-vuotiaat huoltajan seurassa)
Lipunmyynti alkaa pe 6.12.2013 klo 9.00
--
Lisätietoa:

Turvallisuussyistä jonomuodostelman toivotaan muodostuvan Tavastian ovelta, Fredrikinkadun suuntaan.
Ovet avataan kello 18.00.

Kuva
(klikkaamalla saa kuvan suuremmaksi klikkaamalla saa joo suuremmaksi, mut samalla sivusto myös siirtyy photobucketiin.)

Josta pääsemmekin hienosti seuraavaan uutiseen, nimittäin ton Harajuku Trilogian lisäksi An Cafe julkaisi täyspitkän. Albumi kantaa nimeä Hikagyaku ZiprocK. Albumia on kolmea erilaista, Limited sekä Regularin A ja B versiot. Versioiden biisilistat ovat hieman erilaiset + Limited sisältää bonus DVD'n. Lisätietoja (kuvat, biisilista, hinnat jne.) saa mm. CDJAPANin sivuilta.
Limited
Regular A
Regular B

Harajuku Trilogia saatiin päätökseen, kolme uutta biisiä ja kolme anti-aging biisiä on julkaistu. An Cafe julkaisi virallisella youtube-tilillään lyhyet versiot. Pidemmät löytää etsimällä, kannattaa esim. kokeilla Dailymotionia, jos youtubesta ei löydy. ^^ Anyway, lyhyet versiot:

狼MAN ~Let's make precious love~
[Roman ~Let's make precious love~]

イタイ女~NO PAIN,NO LOVE? JAPAIN GIRLS in LOVE~
(Itai Onna ~NO PAIN, NO LOVE? JAPAIN GIRLS in LOVE~)

---
Tässä tärkeimmät pikaisesti. Mitä mielipiteitä biiseistä ja levystä? Ootteko jo hommanneet oman levyn hyllyyn/iTunesin kirjastoon (jos kyllä, mikä versio)? Entäs keikalle menijöitä?

Toi keikka on vähän hölmö homma sinäänsä, koska se on niin lähellä Miyavin keikkaa. Itse haluisin kovasti katsomaan Antikua toistamiseen, mut toi on osuu kyl inhottavasti kirjoitusten läheisyyteen. Toisaalta se on sellainen väli,et mulla saattais löytyä keikalle rako. Maanantaina nimittäin on äikkä ja seuraava on vasta perjantaina. Perjantain koe on enkkua, jota luultavasti tuun harjoittamaan jonossa edellisen vuoden tapaan. Mut tuntien tuun tekemään keikkajonossa ihan yhtälailla tehtäviä koetta varten, kun mitä tekisin kotona. (Tiistai kuluu 'Ne on täällä ja mä oon omassa huoneessa. Mitähän ne soittaa keikalla? Onkohan ihmiset ihan jäässä?' tyyppisissä tunnelmissa ja 11 illalla huomaan, etten ookkaan tehnyt mitään.) Miyavia mulla ei oo mikään mahdollisuus nähdä, koska heti seuraavana maanantaiaamuna on ruotsin kirjalliset ja koen tarvitsevani enemmän harjoitusta juurikin kys. kielen kohdalla.

Levystä en osaa sanoa vielä mitään, koska en oo muodostanut mielipidettä siitä. Odotetaan hetki ja voin tulla selittämään paremmin, nyt ajatukset on ollut muualla. Nyt annan vuoron teille ja tuun selittämään enemmän sit, kun mun pää taas toimii tarpeeksi hyvin. : D
Viimeksi muokannut Pinja-Chan päivämäärä Ma Joulu 02, 2013 11:36 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Adolfiina » Ma Joulu 02, 2013 9:38 pm

Onhan tuo toki keikka, jota ei voi jättää väliin. Varsinkin, kun Miyavia en ole missään vaiheessa edes harkinnut, eikä tämä sillä, ettäkö minulla olisi jotain häntä vastaan. Koskaan vain ei ole tullut tutustuttua, parempi ehkä katsoa sitäkin asiaa sitten aikaisintaan huhtikuussa.

Nuo sinkkubiisit Cafen uudelta albumilta ei edelleenkään oikein täysin vakuuta. 狼MAN:in jo mauttomuuksiin yltävä orchetral hitin ylikäyttö toi vähän liian vahvasti Kakusei heroismin mieleen, ja ömm... Eivät nuo muutkaan miltään kovin erinomaisilta tai mieleenpainuvilta vaikuttaneet. Mielestäni noista sinkkukappaleista ei kuulu yhdestäkään semmoista samanlaista raikasta innovaatiota kuin monella Amazing bluen biisillä, vaan kaikki kuulostavat vaan vanhan uudelleensoittamiselta. Siis, tottahan nyt tyylilleen saa olla uskollinen ja niin edelleen, mutta jotenkin nuo uudet kappaleet vain kuulostavat vähän turhan ideaköyhiltä korviini. Ehkä 2 minuutin pätkistä on sitten leikelty kaikki musiikilliset kliimaksit pois? Onhan tämä tietysti vähän köykäistä arvioida tuommoisten perusteella.

Keikalle kuitenkin menen, ellei lippuja ryöstetä ihan käsistä, mitä en kyllä usko (en ainakaan toivo uskovani). Ja sitten kun on lippu kätösissä ja levyä marketeissa, niin enköhän pakotu tuon uutukaisen albumin ostamaan, niin oppiipahan sitäkin materiaalia tuntemaan, kun kerta albumin kiertue on kaiketi kyseessä. Analysoidaan ja arvioidaan sitten, kun levy on hyllyssä, vähän järeämpää uskottavuutta herättävin perustein.
The clocks on the wall are driving us crazy but we don't know how to stop them.
-Derek Noy

Adolfiina
Vuoden outolintu

ViestiKirjoittaja Larjus » Ke Huhti 09, 2014 2:33 pm

Kuuntelin tänään ekaa kertaa Kiminomachin, ja mua jäi niin häiritsee, etten erota poikien (ne on mulle edelleen poikia ♥) ääniä toisistaan :D Tai no Mikun tietty tunnistan, ja Terukinkin aika hyvin, mut noi muut... mulla ei oo mitään hajua kuka laulaa ja milloinkin! :D Puheäänet on kyl ihan tuttuja mulle, mutta aaa noi laulut.
Ihana biisi kyl, et ei siin mitään. Tykkään näistä biiseistä joissa koko bändi laulaa :)
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ke Kesä 24, 2015 11:35 pm

^
Mä tykkään kans tosta versiosta paljon. ♥ (Ja ylipäätään kappaleista, jossa koko bändi laulaa!) Toi sun viesti muistutti mua siitä, kun itsekin kuuntelin ton biisin ensimmäistä kertaa. Yhtenä iltana päätin vaan kuunnella Hikagyaku Ziprockin kokonaan. (Tällöin siis ensimmäistä kertaa ja kuuntelin sen Spotify:sta.) Olin aika väsynyt kun kappale alkoi enkä ollut lukenut nimeä kunnolla. (= En tajunnut, että kaikki laulavat kappaleessa.) Takuyan ja Yuukin kohdalla mietin, että jopas Mikun ääni muuttui. Havahduin "todellisuuteen" vasta Terukin alkaessa laulamaan, koska siitä äänestä ei voi olla erehtymättä. Silloin luin sen kappaleen nimen uudestaan ja huomasin "5 person sing along ver" kappaleen nimessä. Oli hieman tyhmä olo, mut laitoin sen väsymyksen piikkiin. Aika nopeasti kys. kappale nousikin yhdeksi suosikiksi levyltä.

Mulla oli ihan asiaakin. Ensinnäkin tosta aikaisemmin puhutusta kokopitkästä, Hikagyaku Ziprockista, on noiden versioiden lisäksi eurooppaversio. Se sisältää kaikki kappaleet, mitä noissa kolmessa versiossa on (eli toi perus setti + regular a biisi ja regular b biisi) ja lisäksi siihen kuuluu Merrymaking:in anti-aging ver. mikä oli Roman ~Let's make precious love~ singlellä. Allekirjoittanut omistaa kys. albumin nimmareilla. (kiitos 2014 keikan meet&greet:in.)

Tän vähän yli vuoden aikana, minkä ajan topic on pysynyt hiljaisena, An Cafelta on tullut monenlaisia uusia lookkeja - mm. Magnya Carta 2014.
Jos kiinnostaa niin täällä on kuvia.

Kuva
Lisäksi tänä aikana on julkaistu tämä. Nyt sitten siihen iänikuiseen kysymykseen, miltähän Yuuki näyttää ilman aurinkolaseja ja peruukkia, on vastaus.

Hauskaa sinänsä, et uusia biisejä ei kuitenkaan tullut niin paljon kun uusia kuvia. Sen sijaan An Cafe kävi eri coneissa esiintymässä. Mut ei suinkaan Hikagyaku Ziprockin tuotanto ole uusinta Antikua. Heiltä tuli nimittäin single mousou mo mou sorosoro.

Tän kappaleen lisäksi single(iltä) (niitä oli taas monta kappaletta) löytyy kappaleet
♦ Darling
♦ Taiyou SUNSUN
♦ Mousou mo mou sorosoro [inst.]

Ja nyt on taas uutta luvassa An Cafelta. AN CAFE julkaisee nimittäin uuden singlen. Single kantaa nimeä Sennen Dive!!!!!
Kuva

Tästä(kin) julkaisusta on monta versiota, josta valita.
Julkaisupäivä on siis 26.8.2015.

Limited Edition (CD+DVD)
Hinta: 1800 jeniä

<CD>
• Sennen Dive!!!!!
• Untitled A

<DVD>
• Sennen Dive!!!!! musiikkivideo
• making off Sennen Dive!!!!!
• jäsenten haastattelu

Musing edition (CD+DVD+A4 photobook) // Major debut special
Hinta: 5400 jeniä

<CD>
• Sennen Dive!!!!!
• Untitled B

<DVD>
• Major debut pep rally! ~Mikuno Welcome~ extra chapter: Handsome rockstar road-fashion coordination

<PHOTOBOOK>
• Exclusive photos & okinawa off shots

HUOM! tämä versio on saatavilla vain musing.jp'n kautta

Regular edition A [CD]
Hinta: 1000 jeniä
<CD>
• Sennen Dive!!!!!
• Smile Ichiban ii Onna ~2015 ver.~

Regular edition B [CD]
Hinta: 500 jeniä
<CD>
• Sennen Dive!!!!!

(tästä editionista on sit jokaiselle jäsenelle oma versio, eli niitä on yhteenä viisi.)

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ke Elo 05, 2015 5:21 pm

Tuplapostaus!
Kaiken järjen mukaan tän voisi kai tunkea tohon edellisen viestin perään...? mut se oli jo niin pitkä, joten ehkä tää ei haittaa?

Huomasin tänään, et An Cafen Sennen dive!!!!! musiikkivideon lyhyt versio on tullut ulos youtubeen. Itse single pamahtaa ilmoille loppukuusta, 26. päivä.

Mä oon vielä vähän pyörällä ton katsomisen jälkeen, enkä osaa muotoilla omia ajatuksia. Omaan korvaani kuulosti kyl ihan mukavalta kappaleelta, mut yleisesti ottaen pyrin tekemään johtopäätöksen kappaleesta vasta koko version kuunneltuani.
Mitäs ajatuksia muilla heräsi?

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Larjus » Ti Elo 11, 2015 8:22 pm

En oikein osaa sanoa tosta pätkästä oikein mitään fiksua, paitsi että se sai mut tosi pirteeksi ja innostuneeksi :D Haluan ehdottomasti kuulla koko biisin. Lupaavankuuloisia pätkiä ja video oli ihanan raikas. Ja en tiedä johtuko se musta vai Terukista vai pienestä videoruudusta, mutta Teruki näytti tosi nuorelta tuolla rumpujen takana XD Ja Yuukilla punainen tukka! \o/ Ihana. Hitsi se on söpö.

Olisin ehkä kyllä tykännyt enemmän, että kertsi olisi alkanut suoraan ekan säkeistön jälkeen, ettei väliin olisi tullut noita rumpujuttuja ja huudatusta (vaikka hitsi se on livenä sit varmaan upeeta). Jotenki ku eka säkeistö osoitteli loppumisen merkkejä, odotin jotain jytäävää kertsiä heti perään. Mutta kivalta toi kuulostaa noinkin!
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Emubird » La Elo 29, 2015 2:13 pm

Oi vitsi, kun on tullut aika vähän seurattua An Cafen juttuja vähään aikaan, mitä nyt Miku facebookiin kirjoittaa. Muta tuo uusi biisi kuulostaa taas ihan älyttömän hyvältä ja sain oikein kunnon fanikohtauksen, kun näin tuon koko version tänään ekaa kertaa. Nyt sitten tämä sennen dive soi itselläni loopilla vähintään seuraavan viikon :D

Emubird
Fani

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ke Syys 23, 2015 2:15 pm

^ tuosta tulikin mieleen, että tätä kappaletta/musiikkivideota ei olekaan vielä linkattu tänne. Täytyyhän tämä tilanne siis paikata.

Eli AN CAFE'n Sennen Dive on nyt kans Youtubessa kokonaisena versiona. En ole _vieläkään_ onnistunut kokoamaan ajatuksiani kappaleesta. Mutta ehkä se vielä muovautuu, kun kuuntelen sen vielä pariin kertaan läpi ja/tai pääsen purkamaan ajatukset keskustelun kautta.

Mä tosiaan sit lopulta päädyin ostamaan ton singlen limited editionin. Alkujaanhan ajattelin, etten olisi tältä istumalta ostanut yhtään mitään, mutta sitten cdjapan:illa oli sellainen pieni "kampanja". Jos tilasi tietyn ajan sisään jonkun noista singleistä niin sit sai extra lahjan. (kaksi kuvakorttia, joissa oli nimmarit) En ole vielä ehtinyt katsoa tuota DVD'tä, mut levy itsessään oli aika ihana. Sen mukana tuli kans photocard - itse sain Mikun.

Cdjapan postitti ton mun paketin tosi nopeasti. Oon tottunut et Kpop levyt tulevat ~2 viikon päästä siitä, kun ilmoitetaan, että levy on lähetetty menemään. Ajattelin, että tässäkin kuluu suunnilleen yhtä kauan, mutta toi levy tuli jo 28. päivä! (Levy laitettiin liikkeelle 25.päivä) No sainpahan ainakin levyn nopeasti hellään huomaani. ♥
Piti muuten sanoa, että tosiaan tuo single kappale ei ole An Cafen itse tekemä, niin kuin aikaisemmat kappaleet ovat olleet. Mutta käsittääkseni muut single(illä) olevat kappaleet on taas sit omaa käsialaa. Limited Editionin toisen kappaleen nimi on We can do it, johon Kanon on tehnyt musiikit ja Miku sanat.

Mun teki mieli kans aluksi ostaa se regular a versio, jossa on Sennen Dive ja Smile ichiban ii onna 2015 versio, ihan vaan tuon jälkimmäisen vuoksi. Sain kuitenkin pidettyä itseni kurissa ja se jäi ostamatta. Tiesin, että joku pistää nettiin kuitenkin jossain vaiheessa myös nämä kappaleet, joten kuulen sen sitten. (Olen kuullut jo, ja kuulosti kivalta!)

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

1 tykkää.
Pinja-Chan
Vuoden Maya

Edellinen

Paluu Bändit # A - G