Aicle.

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Aicle.

ViestiKirjoittaja ERRORMACHINE » Ma Heinä 20, 2009 8:13 am

Kuva
ex-jäsen Keita --> Reon --> Emiru --> Saran --> Rubi

Huomasin, ettei tänne oltu tehty Aicle.'sta topikkia, joten ajattelin sen tänne väsätä, koska tää bändi on todellakin huomionarvoinen!

Aicle. on suht. nuori pirteää ja omaperäistä oshare kei'tä edustava bändi, perustettu vasta 2006, eli ollut pystyssä nyt kolmisen vuotta. He julkaisivat ensimmäisen singlen vasta 2007, jonka nimi oli Kinenbi . 2009 Keita erosi bändistä, ja bändi jatkoi sitten neljän miehen voimin ja 5.8 (?) julkaistaan Chikyuugi -niminen single. Pojat tulee keikkailemaan ekaa kertaa Japanin ulkopuolelle, tänne Suomeen, Tsukiconiin. Wuhuu!

Aicle. - official site

Jäsenet:

Laulu:Emiru
Syntymäpäivä: 13/11
Pitää: Lukemisesta, kirjoittamisesta, vuoropuheluista (?), pitkään valvomisesta, mustekalarenkaista, tenniksestä, vihreästä
Vihaa: Myrskyjä, moskiittoja, aikaisin heräämistä,

Kitara: Rubi
Syntymäpäivä: 29/01
Pitää: Kitaroista, jalkapallosta, omenoista, hedelmistä, sakesta, rehellisistä ihmisistä
Vihaa: ampiaisia, muurahaisia

Basso: Saran
Syntymäpäivä: 10/04
Pitää: Vihanneksists , kalasta,
Vihaa: Toukkia, lihaa, makeaa ruokaa

Rummut: Reon
Syntymäpäivä: 2/05
Pitää: Vaatteista, suklaasta,
Vihaa: Ötököitä, itsekyyttä, metroja

Ex jäsenet:

Kitara: Keita
Syntymäpäivä: 27/06
Pitää: Suklaasta, kissoista, PPFM (merkki)
Vihaa: Juustoa, torakoita, ihmisiä jotka puhuvat huonosti

siis; Aicle.
Aicle on aivan mahtava bändi, ja s u o s i t t e l e n.
Oletteko ikinä kuulleet?
Lempijäsen?
Mitä mieltä olette?
Mikä biisi iskee? Mikä ei? Miksi?

Jos jollakulla on enemmän tietoa kyseisestä bändistä, kertokoon vaan rohkeasti minulle! Keskustelua, keskustelua, ihmiset!
YOU'RE MY L O L L I P O P .

ERRORMACHINE
Bändäri

Re: Aicle.

ViestiKirjoittaja randomi » Ti Heinä 21, 2009 10:22 pm

Aiclea kuunnellut jostain viime kesästä saakka, eli en kauaa, mutta yksi lempi bändeistä on <3

tyyli ja Emirun ääni erottaa aiclen muista bändeistä paljon. Bändi jää mieleen helposti, joko Erittäin järkyttävän kuulosen laulajan takia taikka Iskevän, mielenkiintoisen laulajan äänen ja musiikin takia. Itselle jäi mieleen edellinen. Eka biisi oli Choko Sand Biscuit Cream, alku veti heti mukaansa: kyllä nyt rupee kuuntelemaan biisiä loppuun saakka kun alussa vaan mässäillään. No, olinhan eka tottakai heti Emirun äänen kuullessa ''O.o okkeei...'' mutta, toisaalta erittäin hassulta miehen ääni kuulostaa. Positiivisesti.

Lempijäseneni on aina ollu Saran, ihan siitä asti kun rupesin kuuntelemaan bändiä. Saran vaikuttaa ujolta, ja ujot sekä basistit miehet ovat mun mieleen :3

ja lempparibiisini on Shidoro modoro ja Choko Sand Biscuit Cream. On kyllä aivan uskomatonta, että bändi tulee Suomeen keikkailee, en olisi siitä ikinä uskonut. Vaikka olinkin ''ny joku aicle tulee sitte tsukiconiin'' mutta ihan läpällä vedin. Jos en mene törsäämään kaikkia palkka rahojani, voin jopa päästä kattomaan Aiclea. MUCCukin on välissä, mutta tässä on muutama kuukausi säästää et :D Aicle on varmasti hyvä live bändi (:

randomi
Bändäri

ViestiKirjoittaja hikaru- » La Heinä 25, 2009 6:56 pm

Tällä hetkellä Aicle. on jrock-bändeistä ehdoton ykköseni,
sillä he erottuvat joukosta, ja soittavat omanlaistaan musiikkia.
Mielestäni bändin musiikki sekä ulkonäkö on hyvin persoonallinen ja mieleenpainuva, homma toimii hyvin livenä
ja kaikki jäsenet vaikuttavat oikeasti mukavilta + ainakin Tsukiconissa taisi heitä hieman jännittääkkin, miksi oltiinkin sitten koko ajan niin pirteitä.. :----))

Tutustuin bändiin netin kautta, ja heti ensimmäisen kappaleen puolessa välissä tajusin että Aicle.
oli nyt se minun juttuni. 8))
Sain aikamoisen kohtauksen kun tajusin että bändi on mielestäni oikeasti paljon Gazeakin parempi.

Lempijäsen on Emiru. Livenä näkeminen vain vahvisti mielipidettäni siitä miten Emiru vain..
No se nyt vaan on lempijäsen, ja lukeutuu niin lauluäänensä kuin ulkonäkönsäkin johdosta suosikki J-rokkareihini.

Lempibiisejä ovat oikeastaan kaikki. En millään osaa valita vain yhtä

Heti kun kuulin että Aikuru on Tsukiconiin tulossa, oli lippu pakko hankkia ja taas hirveä ihkutuskohtaus.
No voi sitä tunnetta kun pojat sinne Voimalan lavalle asteli.. Saran ja Leon tuntui kyllä vähän jäävän toisten jäsenten varjoon Q&A:ssa, kun
Emiru siinä niin suloisesti hymyili ja vilkutteli yleisölle, Rubin tuodessa omenainnostustaan jatkuvasti esille.
..En toki sano etteikö nuo seikat ois ollu aivan älyihania.. Etenkään se Emirun hymy ja vilkutukset..

Nimmarien jaossa oli sitten tietenkin pakko käydä Emirua halaamassa ja pakko sanoa etten varmaankaan tuu sitä unohtamaan.
Keikka oli kanssa mahtava, hieman ehkä jopa harmitti ettei Aicle.:lla ollut onemania.
Viimeksi muokannut hikaru- päivämäärä Ma Marras 30, 2009 3:08 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
愛狂います。

hikaru-
Fani

ViestiKirjoittaja KURAKIBOUTOSHI » Ti Elo 04, 2009 1:27 pm

oi, aikuru ♥

joku niin ihana.
Aiclee kuulin ekan kerran kauan sitte, kun törmäsin taas vaihteeks tubessa Kyukei mugen rensa ~mizutama~n pv:seen.
se kuulosti niin suloselta et oli pakko kuunnella lisää. Varsinki Emiru pisti silmään. Sen ääni on ihana ♥ sillon kun se laulaa ja sillon kun se puhuu ´w`♥
Saran on mun toinen lemppari.
Lempparibiisejä on ihan liikaa. Ei oikeestaan oo yhtäkään biisiä mistä en tykkäis. Sellasia mitä tuleee kulutettua, on mm. Toumei ningen, Boku wa maou, gomen nasai, occult killer, Shidoro modoro..
Vähänkö on ihanaa et ne tulee suomeen ♥ en vaa osaa uskoo et nään ne livenä. Oon aina aatellu et jos mä haluun aikurun nähä livenä, ni mun pitää mennä Japanii, mut eipä tarttennukkaa (se ois kyl ollu hauskempaa).
...Mut siis. Mä en tiiä miks, mut en tykänny Keitasta kummemmin. : < siinä on jotain, joka häiritsee mua. yh, oon kauhee ku puhun keitasta tällai :__:

..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mä niin ootan sitä et nään nää livenä ♥
Kuva

KURAKIBOUTOSHI
Bändäri

ViestiKirjoittaja Huopatossu » Ti Loka 13, 2009 2:59 pm

Jos mäkin nyt tulisin selittää jotaa.

Elikkäs elikkäs. En ollukkaan kuullu Aicle.sta ennen Animeconia, mut siellä mentiin kavereiden kanssa JrockSuomen Q&A-tilaisuuteen, ku se oli varmaan ainoo conin Jrock-aiheinen ohjelma. Noh, sitten siinä lopussa paljastettiin seuraava Tsukin esiintyjä ja mä petyin ku se ei ollu exist trace siihen näytölle pamahti Aicle.n kuva. Mun reaktio oli kyl vähän sellane "----lol. Aiiika värikäs porukka".
Sitten ku ilmoitettiin et Dio tulee esiintymään samaan konserttiin, niin mietin et pakkohan sinne on mennä. Päätin sitten kuunnella vähän näiden musiikkia, ja klikkasin YouTubesta Toumei Ningen PV:n auki. Fiilis oli tasoa ".........O________ô ööö?" mut koska noin on käyny ennenkin niin päätin sit kuunnella vähän lisää. Katoin siinä Neko no Kiza Mairin PV:n ja se oli menoa sitten. Siinä sitten tuli luukutettua varmaan kaikki juutuupesta löytyvät PV:t. Rakastuin siihen värikkyyteen ja tunnelmaan. *www* <3
Lempijäsen on kyllä Emiru, koska rakastun aina laulajiin sillä on aivan mahtava ääni. :_____D ♥ Rakastan niitä ihme "AHIHIHI!!1"-hihityksiä, mitä nyt esimerkiks Urahimessa ja Mousou MULTIssa on. Lisäks Emiru on söpö. :3 Joo. Lempibiisi on kyllä edelleen toi Neko no Kiza Mairi, mutta muita luukutuksen kohteiksi joutuneita ovat mm. Hammerhead, C to Soprano, bunka=houchou, Shinzou, Toumei Ningen, Shidoro Modoro, Kyuukei Mugen Rensa ~mizutama~ ja Mousou MULTI.
Pakko vielä mainita, et raksupoksun Aikurun sanoituksia! ♥ Ne voi olla tosi nättejä, niinku just joku C to Soprano, mut ne voi olla sit taas ihan järjettömiä, niinku joku... No Mousou MULTI on suht hyvä esimerkki.

Ja totta hemmetissä oon poikia menossa katsomaan Tsukiconiin! 8D <3 Tässähän on enää viis päivää keikkaan, jännittää~

Jees. Näin.

// Noniin, voisin nyt Tsukin jälkeen editata tähän.

Oli aika must, kun odoteltiin aikurun Q&A:n alkua, mä puolentoista tunnin yöunilla suunnilleen nukuin siinä. Olin just vinenny vistlipin jälkee et "yhyy salee Aicle.ki tulee jossai randomhuppareissa, en mä _osaa kuvitella jotai Rubii ilman omenii 8<<". niin siinä ku olin ihan nukahtamispisteessä niin Larjus yhtäkkii alkaa hihkua et "KATOKATOKATOTONNE!" ja sieltähän marssi Aiclet visualkuteissa. :__________D Mä olin jossain _erittäin jännässä mielentilassa ja yritin epätoivoisesti vilkuttaa Emirulle. No, loppujen lopuksi se vilkutti takaisin. :'''D Sen jälkee koomasin siin varmaa minuutin sillee "Ää ää ää Emiru."

Q&A itsessään oli... ihana *www* ♥ Kyllä mä tykkäsin vistlipin ja Dionki Q&A:ista mut ainakin mun silmissä Aikuru veti ehdottomasti pisimmän korren. :______)) Ne niiden vaate-esittelyt sunmuut, niiden englanti (♥) ja Rubin omenat. :'''''D Sain jätkistä niin sympaattisen kuvan ja kaikkea. Sillee ku yks lempibändeistä on siinä muutamien metrien päässä, niin mä olin niin onnellinen et oisin voinu itkeä.

Nimmaritilaisuudessa en ees säheltäny niin paljon ku oisin uskonu. Numero mulla oli 21, johon olin tosi tyytyväinen. Sain kieltämättä aika slaagin ku normaalisti ojensin Saranille mun oikeen käden ja se yhtäkkiä tarraa siihen molemmilla käsillä. :_____D Ehehe. Aivot kyl teki Emirun kohdalla oikosulun, epäilen saiko se mun epämääräsistä arigatoista sun muista mitään tolkkua, sen verran kauniisti itkin. XD

Sunnuntaina oltiin sitten joskus kahden aikoihin siinä Glorian lähistöllä, 14 jonotusnumerona aiheutti... lievästi sanottuna hysteerisen reaktion. Noh, oltiin sitten reilu kaks tuntia ennen keikan alkua sisällä, tokassa rivissä seisomassa. Ehdin jo miettiä kaikenlaisia uhkauksia, jos pojat uskaltavatkin olla soittamatta Neko no Kiza Mairia. XDD
Itse keikasta sen verran, että olin aamulla just in case laittanu vedenkestävät meikit. Noh, kun Neko no Kiza Mairin intro lähti heti alussa soimaan niin mä itkin aika... hemmetin hysteerisesti :_______D Eikä muuten perään soitettu Kyuukei Mugen Rensa ~mizutama~ auttanut asiaa ollenkaan. Laskeskelin et keikalla oli ~3 biisiä, joiden aikana en itkenyt ollenkaan :''''D Enivei, keikka oli aivan mahtava, paras millä oon ollu. Aikuru koettuna tokasta rivistä, sitä kokemusta en vaihtaisi pois mistään hinnasta.

Mukaan conista aikurun osalta messiin lähti juliste ft nimmarit, Shinzou ja J-mallinen photosetti. :3 Jiih.

Saisivat tulla takaisin ensi vuonna.
Viimeksi muokannut Huopatossu päivämäärä Ma Marras 09, 2009 4:22 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa
kindhearted, how long will you smile for me?

Huopatossu
Bändäri

ViestiKirjoittaja nalu » Ma Loka 19, 2009 4:19 pm

joo, aloin vähän aikaa sitten kuunnella aiclea ja olin eilen keikalla. lemppariiii on ehk saran, ja tapitin sitä eilen kokoajan keikalla..
mullapas ei ole mitäään aiclen kamaa, mut ostin keikalt semmosen pienen julisteen joka oli 10 euroa ! :D musta aika kallis, koska miyavin keikalla sai semmosen isomman julisteen vitosella.. mut kuiteskinn.
lempibiisei on .. hmmm. en osaa nyt oikeestaan sanoo, mutta on niit hyvii biisei aikass paljon. EIKU Neko no Kiza Mairi on paras biisi.

sori, mä lagaan jotai ......
ja juu --- rubi oli söpö keikal niiden omenojensa kansssa. :D

kkehkeh
nalu

nalu
Fani

ViestiKirjoittaja Shiyuu » Ke Loka 28, 2009 10:22 pm

Mun piti tulla nyt purkautumaan ja ilmottautumaan faniksi ♥

Ennen kuuntelin Aiclea satunnaisesti suomeksi tuskin ollenkaan. Mutta kun tsukissa dioa menin katsomaan ja ekana oli Aicle ja se olikin parempi mitä odotin. Aicle sai paikan sydämessäni (: Musahan oli aivan mahtavaa ja jäsenet ihania. Saran etenkin, mutta Emiru on myös suloinen. Musa on jotenkin puoleensa vetävää ja se energia.. se on jotakin uskomatonta. Keikkaikävä raastaa ja toivottavasti sen takia tekstistä ei tule sekavaa. Lempi biisi on ehdottomasti Hammerhead ! Melodia on niiiiiin suloinen ♥ Ehkä olen saanut purettua hieman fangirlismiä ja taidan siirtyä sivummalle.

shiyuu kiittää ja kumartaa.
kono koi wa zutto owaranai kanawanu koi demo kamawanai

Shiyuu
Fani

ViestiKirjoittaja ma-tan » To Loka 29, 2009 9:25 pm

Aicle.Aicle.Aicle.

Ensimmäinen Aiclen kappale jonka kuuuntelin löytyi ns. vahingossa youtubesta.
Shidori Modori kaitpa.
Aluksi nauratti se että Emiru näytti katsovan kieroon. Ja pakkomielteenä oli pakko katsoa joka ilta.
Sitten se siirtyi Mp:lle ja aloin selata muita biisejä, sillä aloin jo parin kymmenen kerran jälkeen kyllästyä samaan kappaleeseen (kuten voi olettaa).
No jaah, itse asiassa en tiennyt mikä bändi se oli. Sillä se oli kanjeilla. Neh, en voinut siten hakea muita biisejä sillä evotin aika pahasti.
Ja aah, sattumalta kuukausi sen jälkeen löysin sen romajilla kirjotettuna ja koin valaistuksen - ahaa, se on aicle!

Favourite on Rubi, sekä Emiru. Paha myöntää mutta en kestäääääh Saranta...!!><'

Tsukiconissa en päässyt käymään, muuten ehdoton kohde olisi ollut Aicle!;___;
Julmettu kun viduttaa edelleen. Ne lippujen/rannekkeiden saantikin oli epäselvää ja että mikä niistä jos haluaa vain Aicleen.

Toivottavasti he tulisivat ihan ns 'keskenään' suomeen :'3

ma-tan
Roudari

ViestiKirjoittaja PRINCEMARON » Ti Joulu 01, 2009 9:29 pm

yksi lempibändeistäni , vaikka en ole edes vuotta tätä ehtinyt vielä kuunnella , mutta iski heti ensi kerralla , kun kuulin tätä . Musiikin ohelle rakastan myös jäsenten ulkonäköä , vaatteita , hiuksia , ah , ne yksityiskohdat ♥ .

Lempparijäseneksi sanoisin Rubin ja Emirun . Rubi on niin hellyyttävä , (omenoita omenoita) ja jotenkin vaan nousee jäsenistä suosikikseni . + En kuitenkaan voi olla mainitsematta Emirua , koska rakastan tämän lauluääntä ja sen tyyli on rakkaus . ♥

Lempikappaletta on vaikea valita , mutta dpoesjfporjg sanon Shidoro Modoro . Koska se vain on paras . Emirun ääni , biisin soundi , everything . Tykkään .
Hammerhead tulee hyvänä kakkosena , tai äh , en tiedä ! Molemmat niin loistavia , vaikea sanoa kumpi parempi .

Inhokkikappaletta eei ole .. *Mietttiii kappaletta joka ei olisi niin hyvä* Äh . Ei tule mieleenn . Kai sellaneki on , i dunno .

Kuitenkin , mielipiteeni Aicle.'sta on se , että se on loistava . Tykkään .
http://annieatyou.blogspot.com/

PRINCEMARON
Fani

ViestiKirjoittaja tearless-rain » Ma Kesä 27, 2011 5:19 pm

Tämänkin topicin eloonherättelyä... Missä olettekaan, aikurulaiset? :o
Lisää juttua tänne vain, on mukavaa lueskella muidenkin kokemuksia tästä bändistä. Eksyn jossain vaiheessa itsekin kommentoimaan omia kokemuksiani, mutta en tällä kertaa. Positiivista ilmoitusasiaa nimittäin!

Aicle.lta ilmestyy uusi sinkku nimeltä ''Koutei Penguin'' 10.8! Kurkatkaa lisää infoa tästä.

Itse odotan uutta sinkkua ainakin hyvillä mielin. Mitenkäs te muut? :)
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

I've always been unabled to say strong words, that's why you never heard of them.

song: Nigatsu - SID
translation: rayaikawa @ LJ

tearless-rain
Teknikko

ViestiKirjoittaja Yuugi » La Tammi 07, 2012 4:14 am

Vokalisti Emiru on ilmoittanut blogissaan, että Aicle. hajoaa. Bändin viimeinen live pidetään 22.2.

Enempää informaatiota asiasta ei ole/kukaan ei jaksa kääntää Emirun blogimerkintää asiasta.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja Larjus » Su Kesä 01, 2014 10:31 pm

Mä eksyin Yetin sivuille ja näin, miltä emiru näyttää nykyään.

...

o__O

Olen sanaton. Aicle. ei ollut mulle musiikillisesti koskaan erityisen läheinen (harmitti kyllä kun Leon lähti), mutta mulla on siitä paljon hyviä muistoja (mm. Q&A Tsukissa 09 ja aicle.-fani-kaverin kanssa keksityt jutut), lisäksi rakastin aicle.n visuaalista puolta, joten Yeti... ;;____;; Mä en eka edes uskonut, että se on emiru.

Ja emiru soittaa kitaraakin??
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

Paluu Bändit # A - G