the GazettE

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: the GazettE

ViestiKirjoittaja gnrbu » La Helmi 02, 2013 10:10 pm

Joo ei, Venäjälle en kyllä ole lähdössä Gazen perässä.

En kyllä tiedä, lähtisinkö Suomen keikallekaan, koska en ole kuullut uusinta levyä ollenkaan. Kertokaa, kannattaako? Levyt Disorderista DIMiin toimivat minulla ihan hyvin, mutta Toxicin pariin en ole palannut yhden kuuntelun jälkeen.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja hinua » Su Helmi 03, 2013 11:38 am

Itsehän olin jo lähdössä ja ostamassa sitä kallista lippua koko viikolle, joka sisältää jonkun VIP-campingareahöpöjutun, mut sit Nera ilmotti ettei se kestä asua mun kanssa viikkoa teltassa. Luonnollisesti, en ymmärrä syytä Neran kielteiselle suhtautumiselle telttailuun Venäjällä :'DDD

Mut siis tosissaan, oliko ne nyt pakko jonnekki jumalan selän taakke järkätä? Eikö kukaan virallinen taho vois jaksaa järkätä poikia vähän lähemmäs, vaikka Helsinkiin näin esimerkiksi? Tai edes Tukholmaan! Periaatteessa mulla olis rahaa lähteä Venäjälle, mut oikeasti en oo ikinä halunnu mennä sinne ja luulen, että Gazemiehet ei oo tarpeeks hyvä syy siihen et oikeasti lähtisin. Melkei uskoisin et itselle tulis halvemmaks tehdä pikareissu Japaniin, jos oikeasti olis pakko päästä näkee nyt heti justiinsa...

Ja gnrbu, uudemmat levyt on imo ihan viihdyttäviä, tosin mua nyt on helppo viihdyttää. Toxic mulla on koneella ja popitan sitä tosi usein taustamusana kouluhomille, Divisionii en oo jaksanu siirtää koneelle ku niit siirrettävii levyi on kaksi bohoo, joten sitä popitan soittimen kautta aamuisin. Kyllä niitä kuuntelee, ainoastaan se Toxicin hämähäkkibiisi on sellanen mitä en oikeesti voi sietää, se ei enää edes naurata mua, muuten kyllä tykkään albumista ihan hulluna. Division on ihan perushyvä, muutamasta biisistä tykkään hitusen enemmän ku toisista, mut kyllä se ny ainakin kerran kannattaa läpi kuunnella :D
Kuva

1 tykkää.
hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja Nera » Pe Elo 02, 2013 9:08 pm

VOIDAANKO PUHUA GAZEN UUDESTA LOOKISTA JA SIITÄ ET NE HUOMENNA SOITTAA VENÄJÄLLÄ JA SE STREAMATAAN LIVENÄ TUUBIN KAUTTA?

Kuva

Mielentilani on tällä kyseisellä hetkellä seuraavanlainen: Everything is Gaze and nothing hurts. Paitsi ehkä se et Uruha bongattiin lentokentällä parran kera. Mutta vain ehkä.

2 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja akumu » Pe Elo 02, 2013 10:17 pm

^ PARRAN KERA? Oh my, olisi vallan mielenkiintoista nähdä Uruha parran kanssa :---D

Mä en edes tiennyt FADELESSin previewin olevan Youtubessa näkyvissä, mutta Twitter on kaveri ja kertoo kaikki missatut asiat. Pakko myöntää, että en saanut kyseisestä pätkästä juuri mitään irti, mutta ehkä myöhemmin, kun biisi ilmestyy kokonaisena nettiin. Lookeista sen verran, että herranjumala Ruki on mun mielestä kuuma! Muistan, kun se laittoi Instagramiin kuvan sen blondatusta fledasta ja meinasin tukehtua porkkanaan, koska uh. Siinä vaiheessa mä saatoin hedelmöittyä :D Toi viivahöttö tuolla kaulassa näyttää jännältä. HMM!
Uruha sen sijaan näyttää joltain yltiörikkaalta huumeitten käyttäjältä, Aoi normaalilta huumeiden salakuljettajalta, Kai kuumalta ja Reitalla on häpykarvatukka. Ei mulla muuta. Hienolta kuitenkin näyttää! Olenko mä muuten ainut, joka ajattelee, että Aoi ei ole muuttunut juuri mitenkään viimekertaisen lookkinsa jälkeen?

v/ TOI KAIN MYSSY :DDDD ♥ (Ja toi paita näyttää vähän samalta kuin mulla oli muutama vuosi sitten, joka oli btw ihan sairaan kammottava tapaus.) En kestä! Ja Uruha näyttää... oudolta. Löytyispä joku parempi kuva, jossa näkyisi kunnolla Urskin parta uh. Ja mitää??! Reita, sähän ihan radikaaliksi aloit eiku -- ! Ihan hyvä kyllä, mutta KUITENKIN - blondi Ruki on mun ikuinen märkien päiväunien kohde. Ei mulla muuta!
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä La Elo 03, 2013 10:26 am, muokattu yhteensä 1 kerran
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

1 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Nera » La Elo 03, 2013 10:08 am

^Kuva

Siinä on hattupäinen naamakarva!Urska. Sinipaitanen on fashionista Kai. Siis oikeasti, mikä toi myssy on? PS. Mulla on vähän miksattuja fiiliksiä näitten kuvien suhteen, kun noi fanit käyttäytyy ku stalkkerit siel kentällä. :') Eniwei.

Uruha x hattu on internetin uusi OTP. Ja oot ihan oikeessa akumu, Aoi näyttää samalta kuin viimeksikin, mut hei! Reitalla ei ainakaan ole blondia keesiä, woop woop!

2 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja Gutter » Ma Elo 05, 2013 9:30 pm

Mullakin semisti miksattuja fiiliksiä tosta stalkkerikuvailusta.

Jeesus mikä fandom-soppa-rage taas kun tube streamia ei tullutkaan, ei sillä, en mistään bongannu mitään virallista tietoa lähetyksestä, enkä ois edes tiennyt ellei frendi ois maininnu. Fiilarit neutraalit.

Mut FADELESS. Aoi vois jo viimein päästä tosta pinkistä mustan seassa. Mut ohhh Aoi ja Ruki molemmat *drool*. Uruhan hattu on valtamerilaiva ja tuli myös nimettyä kotsa 'hungover Uruhatiks' hyödynnä kun haluat piiloon maailmalta! Oikeesti, jos joku on nähnyt GFC:n kommenttivideon, Uruha näyttää siltä kuin sillä ei olis päätä ollenkaan sen hatun takia. :DD

Kuva

Parhaat kommentit mitkä tähän mennessä oon kuullut tosta kuvasta:

"Can't get over how wifey Aoi looks. If you squint it seriously looks like he is holding a sparkly clutch.
And then I look at Uruha again, and nothing even comes close.”

"You know, while you squint at that sparkly clutch, that weird black shape in front of him almost looks like a pram.”

Aoi kyllä näyttää semisti house wifeylta, can't help it. :D

Ja FADELESS'n full preview. Oh. Me likey. Rehellisyyden nimissä, sitä naista siellä takana sais olla vähemmän, mut otherwise omnom...
Ex nihilo nihil fit.

1 tykkää.
Gutter
Vuoden AU

ViestiKirjoittaja Nera » La Loka 19, 2013 1:03 pm

Noniin, kuka muu on toipunut shokista joka on BEAUTIFUL DEFORMITY'n previkka? Aivan, en ajatellutkaan että kukaan... Oon itse aivan hajalla, koska tää kuulostaa niin saatanan666 hyvältä, et myyn vielä sieluni Luottokunnalle.

Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja akumu » La Loka 19, 2013 2:35 pm

Nera, mäkään en ole vielä selvinnyt! Leijailen edelleen todellisuuden ja jonkun saatanan ihmemaan rajamailla :-D Oli kivaa kirjautua Twitteriin tänään aamupäivällä ja huomata ihmisten vouhotus noista pikkupätkistä ja olin todella epätoivoinen, KOSKA SATANA MINÄKIN HALUAN KUULLA NE! No, sitten löysin sivuston, josta ne voi kuunnella ja voi jumankekka. Fucking bastards, teitte taas sellaisen albumin, että heitän vain rahat menemään teille ja mun sielu seuraa perässä. Enkä kyllä katuisi hetkeäkään, vaikka menettäisinkin sieluni tuon albumin takia. Kuulostaa kyllä niin paljon paremmalta kuin mitä esimerkiksi DIVISION on! Kuka muu on samaa mieltä?

Pakko myöntää, että tuo REDO kuulostaa niin semisti joltain anime opening -rallatukselta, mutta tykkäilen! Ja TO DAZZLING DARKNESS, uu mama kuolen kiitti moi pitänee oikeasti patistaa Vilmaa, että voitaisiin tehdä se yhteistilaus, koska minä tahdon tuon albumin itselleni asap!

v/ Tsiisus Nera et arvaa millaiset fiilikset mulle tuli tuosta spotista. Silleen MOTHER FUCKING FUCKING FUCK I'M NOT READY FOR THIS EVEN THOUGH I'M MORE THAN READY. Ruki, miksi niin kuuma, perkele pyjamassakin?
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä La Loka 19, 2013 6:28 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

1 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Nera » La Loka 19, 2013 5:59 pm

^ REDO tosiaan kuulosti siltä kuin SID olisi tunkenut studioon ja äänittänyt biisin Gazemiesten sijaan. Vähän tulin puskan takaa koko biisi, mutta EI SE MITÄÄN

koska arvakaatten vaan mitä seuraavaksi tuli nettiin? Juu vain, INSIDE BEASTin teaser.

En ehkä selviä hengissä tästä bändistä, enkä Kaista joka ruoskii toista setää. En vaan voi elää. Gudbai järki.

1 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja theMoominAk » Ma Loka 21, 2013 11:13 am

Ah,just kuuntelin ton teaserin♥

theMoominAk
Fani

ViestiKirjoittaja akumu » La Maalis 07, 2015 9:53 pm

Mitäs täällä, vieläkö jaksatte seurata tämän bändin tekemisiä vai joko kyllästyttää?

BEAUTIFUL DEFORMITYn jälkeen mä elin sellaisessa todellisuuden ja epätodellisuuden rajamailla, koska hei, vau, se albumi on ihan mielettömän hyvä. Olin osannutkin odottaa sitä, mutta pojat osasivat kyllä yllättää pahemman kerran. Enkä muista, milloin viimeksi oisin innostunut jostain albumista niin paljon. Sitä paitsi, BD on yksi niistä harvoista albumeista, joiden joka ikisestä biisistä tykkään ihan sikana. Ei taida löytyä biisiä, josta en pitäisi. INSIDE BEASTista on muodostunut mun ja mun isosiskon partybiisi, joka on pakko kuunnella aina ennen baariin lähtöä! Oon siis jopa saanut mun isosiskon vähän lämpenemään tälle bändille, hän jopa sanoi, että lähtee ensi kerralla katsomaan heitä jos sellainen mahdollisuus vain suodaan.
Mitäs te muut tykkäsitte? Herättikö millaisia tuntemuksia, iloisia, negatiivisia vai kenties neutraalejakin? Olisi kiva kuulla sellaistenkin mielipiteitä, joita en seuraa Twitterissä tai oikeastaan missään muuallakaan. Ja hei, mielipide musiikkivideosta? Itse tykkään niin paljon! INSIDE BEASTin kokonaisen musiikkivideon pääsee katsomaan ainakin täältä!

Viime vuonna heillä oli myös kolme HERESY ONLY -kiertuetta: Nameless Liberty Disorder Heaven, Pulse Wriggling to Dim Scene ja Groan of Venomous Cell. Pääsikö kukaan osallistumaan jollekin kiertueelle vaiko kenties kaikille? Itse olin suunnitellut meneväni muutamalle keikalle GOVC:llin aikaan, mutta tällä kertaa aikataulut tulivat ikävästi vastaan. Pääsin siis elokuussa opiskelemaan ja aloitin parturikampaajan opinnot, eikä tuolta voi kamalasti olla pois niin sekin meni sitten siinä. Enkä nytkään pääse heidän 13-vuotiskeikalleen, joka pidetään itse asiassa jo ensi tiistaina. Joko olette nähneet uudet lookit? Pakko sanoa, että vau, I like that shit. Paitsi että Reita näyttää hassulta huulipunan kanssa, sorry babe.

Joka tapauksessa, noista kolmesta kiertueesta ilmestyy itse asiassa tässä kuussa (ensi tiistaina jos muistan oikein) live dvd: Standing Live Tour 14 Heresy Limited - Saiteigi - ja se sisältää otteita kaikista noista keikoista ja näin sellaiset ihmiset, jotka eivät niille päässeet, saavat mahdollisuuden nähdä faniklubin keikoista tiivistyksiä. Tämähän on ensimmäinen kerta, kun esitetään dvdllä Heresy-materiaalia? En pistä päätäni pantiksi, mutta luulen niin. Dvdstä on olemassa myös toinen versio, jonka Heresyn jäsenet saivat ennakkotilata halutessaan. Itse oon menossa ensi kuussa Jyväskylään kaverin luokse tsekkaamaan sitä, mikäli se on saapunut perille asti siihen mennessä! Tuon dvdn kansikuva on kuitenkin tällainen:

Kuva

Esim. rakastan kaikkia the GazettEn kansikuvia ja muitakin, ah. Aion itse hankkia dvdn, kunhan vaan saan kerättyä tarpeeksi rahaa! Aikooko joku muu hankkia vai joko ootte ehtineet ennakkotilata? He esiintyvät myös Taiwanissa toukokuussa, vähän kivaa! En ite oo menossa, mutta silti, kivaa heille.
Oon myös slightisti sitä mieltä, että heidän 13-vuotiskeikallaan tulee joitain ilmoituksia esimerkiksi uudesta albumista, kiertueesta tai muusta... Hmm, hyviä uutisia vain odottelemaan!

3 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja akumu » La Maalis 14, 2015 3:31 pm

Tuplapostaus, anteeksi!

ÖLPFJKNDLGTHKMHLGFTKH ARVATKAAPA MITÄ? Mun unelma toteutui, koska the GazettE julkaisee tämän vuoden elokuussa uuden studioalbuminsa! Albumi kantaa nimea DOGMA enkä millään malta odottaa, minkälaisia biisejä onkaan luvassa. Trailerin perusteella albumi ei voi millään olla huono, olen oikeasti aivan onnesta sekaisin :D Albumi on osa PROJECT: DARK AGE -projektia, johon kuuluu myös syksyllä alkava kiertue. Muut tapahtumat ovat kuitenkin vielä hieman epäselviä, mutta kaikkea voi arvailla.

KuvaKuva

Vähän kutkuttaisi nuo kiertueet... Oon jo vähän katellut lentoja, joten näillä mennään!

1 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Amber » Su Maalis 15, 2015 9:02 am

Mä en oo seurannut Gazea noin viiteen vuoteen oikein ollenkaan, mutta nää viimesimmät promokuvat ja DOGMA-traileri ym. setit on tässä jotenkin onnistuneet tunkeutumaan mun näkyvilleni, ja nyt täytyy kyllä myöntää, että pelkästään estetiikka on nyt sellaista, että vuosien jälkeen tää bändi onkin alkanut kiinnostaa! En tiedä yhtään, mitä nää on tehneet viime vuodet, enkä varmaan ota selvääkään, mutta pakkohan tässä on nyt jäädä odottelemaan uusia musavideoita ja muuta. Mua saa pitää ajan tasalla esim. tässä topicissa, haha.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

1 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Avalyn » Ti Maalis 17, 2015 12:22 am

Amberin tavoin minäkin olen pudonnut aivan kärryiltä Gazetten suhteen. Olen toisinaan jammaillut vähän Inside Beastin tahtiin, mutta siihenpä uusimman tuotannon tuntemukseni valitettavasti sitten rajoittuukin. Dogman trailerin katsominen sai kuitenkin minut pohtimaan, pitäisikö kiinnostua pitkästä aikaa enemmän tämän klassikkobändin tekemisistä, sen verran vaikuttava tuo traileri oli. Uudet promokuvat ovat myös kaikessa synkkyydessään jännittäviä. Mielenkiintoista nähdä, millaista musiikkia uusin albumi sisältää sekä mitä muuta Dark age -projektiin kuuluu.

P.S. Haluaako joku suositella jotain Beautiful Deformity -albumilta? Voisin katsoa, iskisikö muukin kuin Inside Beast.
Jossain ollessaan on jostain poissa.

1 tykkää.
Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Maalis 18, 2015 5:21 pm

Avalyn, mä suosittelen kuuntelemaan kyllä ihan koko albumin! Mun kohdallani ainakin kävi niin, ettei löytynyt ainuttakaan biisiä, josta en pitäisi :D Yksiä mun lemppareita kyseiseltä albumilta on ehdottomasti REDO, TO DAZZLING DARKNESS ja 鴉 (Karasu)! Niitä ei valitettavasti löydy Youtubesta - ainakaan itse en oo löytänyt vielä - joten levyn etsiminen jostain voisi olla ainut vaihtoehto. Ihanaa kumminkin kuulla, että ootte taas päässeet the GazettEn ihmeelliseen maailmaan mukaan! Tuntuu jotenkin, että fanit häviävät ja toisaalta niitä tulee silti lisää... Itse voin todeta, että tänä vuonna tuli 10 kymmenen vuotta täyteen, kun aloin kuunnella tätä bändiä ja lähes kahdeksan vuotta bändi on ollut mun lempparini. Voi, kyllä aika vierähtää!

1 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ma Elo 03, 2015 12:38 pm

I like. Mites te muut? Odotuksia uudesta levystä?
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Elo 04, 2015 1:03 pm

^ Siis kuuntelin tuon eilen aamulla, kun se oltiin linkattu Twitteriin ja mulla meni kylmiä väreitä selkäpiissä koko biisin ajan. OMINOUS muistuttaa mua jollain tavalla DIMistä, mutta se ei todellakaan oo huono asia, koska DIM on yksi heidän parhaista albumeistaan. Mun odotukseni on jotenkin tosi korkealla, mutta toisaalta, se ei oo mitään uutta tälläkään kertaa. Uskon, että albumi kuulostaa yhtä hyvältä kokonaisuudessaan niin kuin tuo OMINOUS! Ja muidenkin biisien nimet kuulostavat niin sairaan hyviltä:

NIHIL
DOGMA
RAGE
DAWN
DERACINE
BIZARRE
WASTELAND
INCUBUS
LUCY
GRUDGE
PARALYSIS
DEUX
BLEMISH
OMINOUS

En malta odottaa, että pääsen kuulemaan koko albumin! Levystähän tulee kolme eri versiota, joista ajattelin itse hankkia sen kalleimman mikäli se on vielä ensi kuussa mahdollista, koska tässä kuussa rahatilanne on suhteellisen huono. Pelkkä limited kelpaisi myös, mutta se kallein yrittää houkutella mua selkeästi pimeälle puolelle... Mut toisaalta, melkein mitä vaan the GazettEn takia :D Kääk, oon niin innoissani!

1 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Ujelo » Pe Elo 14, 2015 9:24 am

Itse en oo vielä päättänyt levyn ostamisesta mitään, mutta nyt kun kuuntelin nämä previewit, alkaa melkein houkuttaa! Erityisesti Wasteland kuulosti siinä määrin siistiltä, että huhhuh. Vaikea sanoa mitään syvällistä noin lyhyiden pätkien perusteella, mutta odotukset on mullakin korkeella.

2 tykkää.
Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Orkrist » Ma Elo 17, 2015 4:58 pm

(Kattokaa, oon elossa!)

Mäkin oon odotellut enemmän tai vähemmän into pinkeenä tätä uutta levyä sen jälkeen, kun keväällä kolahti promovideo ja kesän aikana upposin nostalgiaviemäriin täynnä Rukin kikkaratukkia ja Kain pikkulettejä, ja ainakin maistiaisten perusteella saattaa olla tosi kova levy tulossa! Beautiful Deformityn kohdalla taisin vielä tilata limitedin (koska juliste...), mutta nyt en kyllä rehellisesti tee yhtään mitään musiikkivideo-dvd:llä tai application cardilla, mikä ihme se ikinä onkaan. Joten kaipa tässä pitää kaivella muistista CDJapanin salasanat, päivittää luottokorttitiedot ja tilata (gasp!) ihan normiversio. :D
here's the truth - baby, here's the truth.

1 tykkää.
Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Ujelo » Su Loka 25, 2015 3:49 pm

DOGMA PV
(Koska en youtubesta tätä HD-laadulla löytänyt.)

Nyt jos suoraan sanotaan, niin oon ihan muna pystyssä, astraalierektio tässä hei, tykkään aivan tajuttomasti sekä visuaalisesti että musiikillisesti. Siinä ne mun järkevät kommentit. Ruki never stop wearing lipstick, sen huulet on tehty sille asialle. (Tosin en pysty lopettaan sitä ajattelua että nyt on gazet ja dirut hengaillu yhdessä-)

En ole kyllä vieläkään hommannut varsinaista levyä, ehkä joululahjaksi sitten, sen verran siitä olen tykkäillyt.

3 tykkää.
Ujelo
Taustalaulaja

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # A - G