the GazettE

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: the GazettE

ViestiKirjoittaja Nera » Su Tammi 15, 2012 4:37 pm

^ Kuuntele vaikka näitä:
Suicide Circus
Ruthless Deed
My devil on the bed
Untitled

näin aluksi. Oikeastaan, kuuntele koko platta, koska nää sattuu nyt olemaan mun suosikkeja ja mitä enemmän rämisee, sen parempi eiku..

Itse olen ihan kikseissä tuosta uudesta platasta ja live deeveedeestä. 8D Oujee jäbylit, painakaa täysillä!

2 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Tammi 15, 2012 8:35 pm

Monesti myös se, että paikallinen fanikanta kasvaa tarpeeksi suureksi, on syy vähentää ulkomaankiertueita.

Totta. Jos kotiovesi takana on kilometrin pituinen jono ihmisiä, jotka haluavat kantaa sinulle rahaa, ei ole tarvetta lähteä kosiskelemaan ulkomaisia faneja. Yhtä kaikki, se on ihan tietoinen päätös keskittää resurssit kotimaan markkinoille.

Nera, luotan mielipiteeseesi ja laitoin juuri levyn lataukseen. Sen on sitten parasta olla hyvä. :D

// Kuunneltu. Hmm, oli siellä joku kiva hitaampi biisi välissä, mutta en vielä ihan vakuuttunut. Varsinkin alun elektrovibat tuntuivat oudoilta.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Lyra » To Tammi 19, 2012 7:28 pm

Levy vuodessa ja kiertue perään + muutama sinkku siinä sivussa on hyvinkin normaali tahti. Nyt kun puhutaan vielä japanilaisesta työmoraalista.
Gazelta ei tule ennen levyä ulos mitään, joten tottakai odotukset ovat korkealla. Odotin Toxiciltakin paljon ja en pettynyt pätkääkään. Uudenlaista Gazea, mutta silti täyttä tavaraa! Dvd:n julkaisuun lasken jo päiviä.

Itse en oikein tiedä mitä ajatella euroopankiertue puheista, koska PSC...
Uskon kyllä että pojat saataisiin kyllä eurooppaan jos levy-yhtiökin sitä haluaisi, mutta kuten tuossa ylempänä^ onkin aiheesta puhuttu, kun suosio kotimaassa kasvaa ei nähdä tarvetta mennä ulkomaille. En itse usko, että bändit jäsenet eivät ulkomaille haluaisi, raaka totuus vain on se, että sitä sanelee myös raha ja ylempi taho.

Joten pistetään kaikki mahdolliset ja mahdottomat elimet ristiin ja toivotaan.

Koska Gazerock is not dead! \,,/ Päinvastoin.
Viimeksi muokannut Lyra päivämäärä Ti Helmi 14, 2012 1:10 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Lyra
Roudari

ViestiKirjoittaja trickery » Ti Helmi 07, 2012 8:09 am

Tosiaan Omegassa ilmoitettiin myös uudesta sinkusta, mutta jostain syystä sitä ei mainita missään muualla. Ihmetyttää kummastuttaa.

(ja minna, suosittelen kuunteleen DIMin. TOXIC on ~hei tehdään perus vk albumi on sellainen fiili~ albumi ja sellaisenaan ihan hyvä, mut dim on mestariteos okei)
"but, darlings, the show must go on"

trickery
Roudari

ViestiKirjoittaja Lyra » Pe Helmi 10, 2012 10:37 pm

Tosiaan Omegassa ilmoitettiin myös uudesta sinkusta, mutta jostain syystä sitä ei mainita missään muualla. Ihmetyttää kummastuttaa.

Rukin twiitti;
(ei ole oma käännökseni, poimittu facebookista/The Nameless Liberty:lta)

"And then we’re gonna release our 6th ALBUM “DIVISION”. This time it will be a release without any singles inbetween. Because it will be an album composed of nothing but new songs, please be thrilled."

Ehkä kyseistä asiaa ei hehkuteta missään juuri sen takia, kun sen ilmestymispäivä voi olla periaatteessa ihan milloin vain :'D
Viimeksi muokannut Lyra päivämäärä Ti Helmi 14, 2012 1:12 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Lyra
Roudari

ViestiKirjoittaja Nera » La Helmi 11, 2012 1:48 am

Ruksu myös twiittasi ei niin kauan sitten, että jäbät pyyhkivät kovalevynsä uusista biiseistä ja aloittavat hommat uudelleen. Riispekt, dudet, riispekt.
Ne on hulluja, 'nuff said.

2 tykkää.
Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja Lyra » Ti Helmi 14, 2012 1:09 pm

^ Jep. Itellänsä kun pyyhkiytyy koneelta pois edes puolen sivun essee alkaa jo itkettää.. Saati sitten jos pitäisi tuolleesti aloittaa kaikki alusta. Hulluja neroja.

Lyra
Roudari

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ti Helmi 14, 2012 2:53 pm

^^ Siis tahallisesti vai vahingossa? ^^;

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Nera » Ti Helmi 14, 2012 11:45 pm

^ Tahallaan. %D Usko tai älä. Jäbylöillä on tarve ylisuorittaa, huomaan. <3

Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja hinua » Pe Helmi 17, 2012 8:00 pm

^^ Ne ylisuorittaa vaan koska Kai :'D

Ei mut, ite odottelen aika innolla uutta levyä, iha vaa koska Toxicin ansiosta on riemu revenny niin monta kertaa (Saatana sängyssä ja Itsemurhasirkus iha tosi dudettes) ja muutenkin ihan kuunneltavaa settiä on tullu, joten en näe syytä miksen pitäisi seuraavastakin levystä :D Joten please be thrilled totally happening here XD
Kuva

1 tykkää.
hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja tikraw » Ma Helmi 27, 2012 5:25 pm

...mitä juuri tapahtui. Söin keittiössä, kun kuulen et hei missä soi tuttu biisin. Kävelen olkkariin ja tv:stä tulee ulkolinjan rospankkimaa -ohjelman mainos, ja taustalla soi jotain mikä kuulosti aivan infuse intolta :::DD Ajattelin, et kuvittelen omiani, mut kelasin takaisin mainoksen puoleenväliin ja kuuntelin uudestaan ja kyllä, edelleen kuulosti samalta. Tulin koneelle ja kuuntelin kyseisen biisin ja edelleen kuulostaa samalta.

Tulkaa joku kertomaan, et oon nyt lopullisesti seonnut :| Kyttäilkää jos näätte tuota mainosta, itse ohjelman pitäisi tulla torstaina kymmeneltä.

//Gazen galtsuyhteisössä ihmetteli joku äsken samaa, en ehkä olekaan täyshullu :D

//Kyllä nyt tuolla gallerian puolella useampi ihminen tätä todisti tv:tä koko illan kytättyään :D Nyt mietin vaan et... mitä kettua XD Hämmentävää.
Just smile, it confuses people.

1 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » To Maalis 01, 2012 3:54 pm

^

älä pelkää, et ole sekoomassa, olin tossa pari päivää sitten sohvalla (yayy hei) ja sit yht äkkiä kuulin justiinsa INFUSE INTOn aattelin et, joo o, mitäs mun kännykkä nyt oikeen sekoo, katon kännykkää ja se on ihan näyttö pimeenä, sit katon telkkariin ja alan vaa hihkua äitille, et ''äiti, gaze, ÄITIGAZETTEE!!!'' äiti kattoo sillai, ''anteeks mitä?''. sit pikkusisko 9v. tulee siihen ja kattoo mua ja sanoo vaa et ''pinja, onks toi....?'' :DDDD
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja SAN » To Maalis 01, 2012 7:49 pm

^ Miksen mä oo kuullu tätä vielä? DD: vastaus: koska en koskaa tunnu kattovan telkkaria
Siissiissiis sanokaa nyt tarkkaan mikä kanava ja mikä mainos ja yää :dd Haluun todistaa tän kans, koska Gazee jossai suomalaises mainokses... Joo-o, ois aika... :__D Järkyttyisin. En vaa jaksa uskoo teitä ennen ku ite nään.
I will laugh all the way to the hospital.

× D (20110525) ×
→ LM.C (20120513)

SAN
Fani

ViestiKirjoittaja trickery » La Maalis 03, 2012 2:12 pm

Ruksu myös twiittasi ei niin kauan sitten, että jäbät pyyhkivät kovalevynsä uusista biiseistä ja aloittavat hommat uudelleen. Riispekt, dudet, riispekt.
Ne on hulluja, 'nuff said.

taitaa kyllä olla niin, että ne pyyhki kaikki vanhat biisit pois ja DIVISION aloitetaan puhtaalta pöydältä kovalevyltä.

ja hinua, ruki on tässä se ylisuorittaja :D viimeisen about kuukauden se on henganut yötä päivää studiossa ja varsinkin öisin se näyttää olevan siellä yksin. sinänsä oon kyllä ihan innoissani tästä, koska sillä on pakko olla mieletön inspis menossa. toisaalta taas pelkään, että DIVISION on rukin sooloalbumi vol 2. siinä bändissä on neljä muutakin ihmistä joista ainakin kahdelta tulee ihan mielettömän upeita biisejä.
"but, darlings, the show must go on"

trickery
Roudari

ViestiKirjoittaja tikraw » Ti Syys 04, 2012 3:19 pm

...ööö. mitä mä just katoin? :DDD Kenenköhän videoita sitä on kateltu kun on repästy kerralla mukaan paljasta pintaa, verta ja matoja? Eka ajatus (kuten elmerille jo capsasin) oli et ei noin hyvää lihaa saa laittaa mössöksi tehosekottimella-- Ja odotin koko ajan et menee Tuksulta t. elmeri naiselta sormet poikki kun oikein zoomailtiin mut ei sentään.

Mä en nyt pysty prosessoimaan koko biisiä ollenkaan tän videon jälkeen XD Mut alustavasti kuulostaa ihan hyvältä, hirveesti en noista teknomiksauksista ainakaan vielä tykkää mut muuten tuntuu et tästä biisistä vois löytää vähän jotain uuttakin ettei ihan aiempaan mättöön huku!

1 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja elmeri » Ti Syys 04, 2012 9:10 pm

^ NO EI OO MUN VIKA ET SE ON TUKSU!!1 >:(

mut joo - äh. mä en oikee tiiä. oon vissiin vieläkin niin kiinni toxicis, etten jaksa ees keskittyy noihin uusin biiseihin sen pahemmin. kuuntelin ne kyl kertaalleen tänään, mut ei ne herättäny oikeen minkäänlaisii fiiliksii. MUT EKA KERTA ON AINA EKA KERTA en tuomitse koko levyä gaiz. pitäis kuunnella se ajan ja ajatuksen kanssa läpi, ni varmaan pääsis paremmin jyvälle. ja varmaan sit ymmärtäis ton videonkin eh. tai no en tiiä, miks noit misui kuvataan vessassa ja mitää matoja miksi ja raakaa lihaa vaan nii perkele!!1
biisist tykkäisin muuten enemmän, mut muhunkaa ei oikee iske noi tikrawin mainitsemat teknomiksaukset. tai siis, nnn autotune mikä lieneekään hän |:
haluan vain ihmisarvon
ja tietty helvetisti rahaa
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

elmeri
Teknikko

ViestiKirjoittaja Lyra » Pe Helmi 01, 2013 11:27 pm

Gaze saadaan asteen verran lähemmäksi. Bändi esiintyy Venäjällä ensi elokuussa järjestettävillä festareilla (Kubana 1.8 - 7.8). Google maps tosin paljastaa kyseisen festaripaikan olevan rehellisesti aika korvessa :D Tämä tosin ei estänyt minua jo käymästä pikaisesti läpi lentoja ja majoituksia.

Ajatuksia? Fiiliksiä? Mahdollisia meniöitä?

Lyra
Roudari

ViestiKirjoittaja Orkrist » Pe Helmi 01, 2013 11:38 pm

Hetken verran läpällä tikrawin kanssa pohdittiin, pitäiskö lähteä. :D Itse en kyllä tosissani oo hetkeäkään ollut menossa, osittain töiden vuoksi, osittain siksi, että se on niin perseessä ja osittain siksi, että en oo hirveän innoissani Venäjän Kaukasian-politiikasta. Hienoa on kyllä se, että Gaze vihdoin ja viimein vaivautuu toiselle puolelle Siperiaa, ja oon varovaisesti toiveikas edes yhdestä toisesta Euroopan-keikasta samaan syssyyn. :D
here's the truth - baby, here's the truth.

1 tykkää.
Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja akumu » La Helmi 02, 2013 12:49 am

Mä olin itse suoraan sanottuna aika pihalla, kun kirjauduin aamupäivällä Twitteriin ja ihmiset kirjoittelivat, että Gaze tulee Venäjälle kesällä. Olin ihan "mitäs helvettiä, ei kyllä sa-lee tule", mutta todennäköisesti se on nyt sitten päätetty juttu :-D Kieltämättä aika eksoottinen valinta, mutta kun tajusin kuinka korvessa kyseinen festivaali pidetään niin mietin, että saa nähdä jaksanko vaivautua. the GazettE on kyllä mun lempibändi ja haluan nähdä ne livenä, mutta en tiedä houkutteleeko tuo Venäjä nyt mitenkään erityisemmin. Olisin ollut heti etukenossa menossa heidän keikalleen, jos he olisivat tulleet esimerkiksi Ruotsiin. Se nyt kuitenkin on pikkasen lähempänä kuin tämä keskellä korpea sijaitseva Kubana. Toisaalta ajankohta on suhtkoht täydellinen, mutta riippuu myös vähän, miten hoidetaan Emman kanssa meidän interrailreissu. Tsekkasin kyllä jo majoituksia ja lentoja hehe... En siltikään ole niin innoissani. Olisipa lipuista ollut tarkempaa tietoa :| No, pidän toivoa yllä, jos he vaikka tupsahtaisivat Eurooppaan.
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

1 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja tikraw » La Helmi 02, 2013 1:49 pm

Ja jos joku ei siis tietä, missä tämä kaikki tapahtuu, niin kyseessä on Blagoveschenskaya Cossack village! Taidetaan tarvita Orkristin kanssa lakana, kun liftataan perille (Viron, Latvian, Valko-Venäjän ja Ukrainan läpi + loppuun pieni vilvoittava uintipyrähdys), ei ihan normaaliin pahvikylttiin sovi tuo.

2 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # A - G