the GazettE

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

the GazettE

ViestiKirjoittaja Elindar » Su Elo 10, 2008 2:54 pm

the GazettE, ガゼット.

Kuva

laulu. Ruki
kitara. Uruha
kitara. Aoi
basso. Reita
rummut. Kai

rummut. Yune [lähtenyt 2003]

Tämä bändi tuskin kaipaa sen kummempia esittelyjä, mut jotain pientä kumminkin. Perustettu siis vuonna 2002, alkuperäisen rumpalin ollessa Yune ja levy-yhtiön Matina. Yune jätti bändin kuitenkin vuoden 2003 tammikuussa, ja Kai tuli nopeasti hänen tilalleen. Jo sitä ennen vuoden lopussa bändi oli vaihtanut Matinan lopetettua PS Companylle. Saavuttanut vuosien mittaan suuren suosion niin Japanissa kuin ulkomaillakin. Gazettelta on ilmestynyt tähän mennessä neljä täyspitkää albumia, DISORDER vuonna 2004, NIL 2006 sekä STACKED RUBBISH 2007 ja DIM 2009.
2008 julkaistiin niin singlet Guren ja LEECH kuin uusin live-DVD [REPEATED COUNTLESS ERROR] heidän SR-kiertueensa toiselta Grand Finale -keikalta Tokiosta. Vuoden 2009 puolella julkaistiin kaksi singleä, DISTRESS AND COMA ja BEFORE I DECAY sekä live-DVD TOUR09 -DIM SCENE- FINAL AT SAITAMA SUPER ARENA.
2010 ilmestyy kolme singleä, jo ilmestyneet SHIVER ja Red sekä syyskuussa julkaistava PLEDGE. Livekiertue TOUR10 NAMELESS LIBERTY SIX BULLETS huipentuu 26.12. legendaarisella Tokyo Domella.

Musiikki on selvästikin rockia, mutta seassa voi kuulla punkrock ja jopa nu-metal vaikutteita. Gazetten tyyli kehittyy kehittymistään eikä loppua vielä näy. Oma läpikuultava tyyli on kuitenkin hyvin nuorekas.
Lainausta JaMEsta. Ja aika hyvin tuo kuvaus pitääkin paikkansa. Bändiltä todellakin löytyy biisejä laidasta laitaan ja takaisin, ja se on yksi syy, miksi heidän musiikistaan pidän. Kyllästymisen vaaraa ei ole.

Itse törmäsin Gazetteen ensimmäisen kerran vuoden 2005 syksyllä, ja bändi näytti niin mielenkiintoiselta, että oli pakko kokeilla, millaista musiikkia he soittavat. Ensikuulemalta [enkä vielä monelta seuraavaltakaan] en kuulemastani pitänyt, yritin ja yritin kyllä, mutta ei. Bändi jäi unohduksiin joksikin aikaa, kunnes päätin jostain syystä kokeilla uudelleen. Sillä kertaa tärppäsi. Toguro iski ja kovaa ja sen jälkeen ei ole tahti yhtään helpottanut, päin vastoin. Pikkuhiljaa tutustuin heihin paremmin ja paremmin, kuuntelin enemmän biisejä, ja koko ajan rakastuin vain lisää.
Syytä siihen, miksi tästä bändistä tuli se kaikkein tärkein, on vähän vaikea eritellä. Sen vain tiedän, ettei yksikään bändi ole vielä onnistunut tekemään yhtä suurta ja lähtemätöntä vaikutusta muhun biiseillään, live-esiintymisillään ja jo melkein pelkällä olemisellaan kuin Gazette on tehnyt. Kuten sanottua, biisejä löytyy laidasta laitaan, niitä voi kuunnella oikeastaan missä ja milloin vain, ne koskettavat, ne saavat ajattelemaan, ne pysäyttävät. Niitä kuuntelee paljon, joskus niitä ei kuuntele ollenkaan, mutta sitten taas kun tulee se aika, niistä pitää yhtä paljon kuin aina ennenkin. Tähän bändiin ja jäseniin sitä vain onnistuu rakastumaan niin monta kertaa uudelleen, ja koko ajan enemmän.

Ja jäsenistä puheenollen. Ne jotka yhtään bändiä tuntevat, tietävät, miten loistavia persoonia jätkät ovat. Heihin on harvinaisen helppo ihastua ja harvinaisen helppo fanittaa. Kaikki heistä ovat omalla tavallaan ihania ja korvaamattomia ja tekevät Gazettesta sen, mikä se on.
Vaikka Ruki onkin ylitse muiden, niin pidän heistä jokaisesta aivan valtavasti, kunnioitan ja arvosta jokaista omalla tavallaan. Ruki vain on se, jota kohtaan sitä kunnioitusta ja arvostusta on näiden vuosien aikana kertynyt eniten. Paitsi laulajana, arvostan sitä miestä aivan valtavasti myös kirjoittajana, esiintyjänä, taiteilijana ja ihmisenä yleensä. En ole vielä törmännyt jännittävämpään ja kiinnostavampaan ihmiseen kuin mitä Ruki on.
Bändillä on harvoja biisejä, joista en pidä, mutta niitä ehdottomia suosikkeja ovat Miseinen, Baretta, Toguro, Chizuru, HYENA ja AGONY. Ja viime aikoina olen kuunnellut Hana kotobaa ja Reilaa todella paljon ja tajunnut jälleen, miten ihania biisejä ne ovat.

Keskustelua Gazettesta. Fiiliksiänne uusimman DVD:n jäljiltä? Odotuksia uuden sinkun suhteen? Mitä vain.

//Reita ilman nenärättiä t. Minna

// Orkrist päivitteli vähän diskografiaa 21.4.

// niini muokkasi uuden kuvan ja päivitystä diskografiaan.
七転八起。

Elindar
Roudari

Re: the GazettE

ViestiKirjoittaja Memlei » To Elo 14, 2008 7:05 pm

Nyh, en tykkää kun Gaze on luokiteltu tän T:n perusteella, virallisissa papereissahan "the"-etuliite aina ignorataan, eli G:n perusteella Gaze kuuluisi ihan toiseen osioon 8(
//end of rant

En jaksa nyt alkaa rustata mun kuolemattomasta rakkaudesta näiden poikien musiikkia kohtaan, vaan ennemminkin tulin informoimaan vielä tarkemmin Gazen uudesta sinkusta, joka siis kantaa nimeä Leech ja julkaistaan 12. marraskuuta tätä vuotta. Nyt tieto on nimittäin ihan virallisettu eikä ainoastaan HMV:n varassa. 8D Eli Gazen virallisilta sivuilta:

the GazettE NEW SINGLE「LEECH」
2008.11.12 IN STORES

【Optical Impression】CD+DVD
~CD~
M-1.LEECH
M-2.DISTORTED DAYTIME
~DVD~
「LEECH」DVD version MUSIC CLIP収録
¥1.785-(tax in) / KICM-91252

【Auditory Impression】CD
~CD~
M-1.LEECH
M-2.DISTORTED DAYTIME
M-3.HOLE
¥1.260-(tax in) / KICM-1252

Jeejee, mun korvaan biisien nimet kuulostaa hyviltä, toivottavasti musiikkikin täsmää niiden kanssa. Tosin... HOLE, seriously, wtf.

Nyt sitten vain odotellaan, että CDJapan heittäisi levyt ennakkotilaukseen >__>
Myöhemmin, kun Albert oli kuollut, Jack käsitti, että Albert keräsi hyviä päiviä
niin kuin muut ihmiset keräsivät kolikoita tai postikorttisarjoja.

Memlei
Teknikko

ViestiKirjoittaja Orkrist » To Elo 14, 2008 7:23 pm

..... Mä en tunnusta, että repesin ihan täydellisesti tolle HOLElle. Toivottavasti se on sitten biisinäkin hole-in-one, niin sanoakseni. Distorted daytime kuulostaa jostain syystä vähän herkemmältä, mutta sittenpähän nähdään, mitä tulee. [Ja pakko muuten sanoa, että se niiden uuden kiertueen nimi, From the distorted city, on musta jotenkin ihan älyttömän makean kuuloinen.] Nyt sit vaan CDJapan kipinkapin avaa ennakkotilauksen, niin täällä on taas yksi onnellinen Gazefani enemmän. 8))

Ja tuun selittämään koko bändistä enemmän myöhemmin, oli ihan pakko jakaa tämä kaikkien kanssa.

//asdasd ja tosiaan toi OHP:n japan-version mainos tosta sinkusta... mulla meni kylmät väreet pitkin selkää koko ajan. Hitto että odotan tota.
Viimeksi muokannut Orkrist päivämäärä To Elo 14, 2008 8:06 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
here's the truth - baby, here's the truth.

Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja trickery » To Elo 14, 2008 7:46 pm

HOLE.......................................:DDDDASDASDDSAADS
parasta pakko olla hyvä biisi. <3

Odotan tosiaan ihan kikseissä tota(kin) uutta sinkkua. *wwww* Noi nimet on aika...kivoja. Mulle tulee jostaiin syystä mieleen ichi ni. Auditory impression kiinnostaisi. 8) Toivottavasti CDJapan heittäisi noi tosiaan nopeasti ennakkotilaukseen. Mulla on nimittäin toinen tilaus kohta lähdössä sinne ja olis kivaa saada tungettua noi samaan.
"but, darlings, the show must go on"

trickery
Roudari

ViestiKirjoittaja Dobnu » To Elo 14, 2008 8:19 pm

Ehkä mäkin joku päivä jaksan tulla selittämään kuolemattoman rakkauteni alusta ja jatkosta tätä bändiä kohtaan, mutta nyt........

Ehhei, ihanat nimet noilla biiseillä ~ No okei, HOLE on aika wtf, mutta DISTORTED DAYTIME kuulostaa kauniilta. Odotan jotain kaunista angstausta nimen perusteella. Tai sitten jonkinasteista mättöä. Ja nyt kun alan ajatella asiaa liikaa, tahdon kuulla biisin vielä vähän nopeammin. Mutta tosiaan, stalkkailen CDJapania joka päivä ennakkotilauksen varalta [eli aloitin tilausstressauksen jälleen hyvissä ajoin], mutta voi luoja sentään......... *ww* Auditory menee tilaukseen välttämättä, rahatilanteen niin salliessa myös Optical.

Ai niin, ja joku random Dobnu päätti sitten viimeinkin pistää paperit menemään kohti PS Companya HERESY-jäsenyyden toivossa. 8) ~

Dobnu
Teknikko

ViestiKirjoittaja Elindar » To Elo 14, 2008 9:20 pm

no yhyy, jos tää topicin paikka ihan kauheasti aiheuttaa käyttäjille päänsärkyä, niin kai ton voi tonne G-alueellekin laittaa. menin vaan vähän niinq jamen mallin mukaan tässä, koska musta se on loogista, et jos se on se the siellä, niin sit mennään t:n mukaan. >D harkitsin jo, et olisin laittanut tän nimeksi ihan vain Gazette, koska en todellakaan pidä tuosta "uudesta" kirjoitusasusta en sit yhtään. mut tehty mikä tehty.

ja vau. olen niiin kasideenä täällä atm. en vain jaksa odottaa tota sinkkua asdsfs. HOLE ei aiheuttanut mussa mitään ihme repeämisiä, on sitä kai retardimpiakin nimiä nähty.. ei nyt just tuu yhtään mieleen, mut anyway.
ja mulle tuli tuosta niiden uudesta kiertueen nimestä mieleen ichi ni jostain syystä. jotenkin yhdistin sen siihen niiden yhteen kiertueeseen. whatever.

ennakkotilausta odotellessa~ tällä kertaa taidan haalia auditoryn itselleni, oon tullut siihen tulokseen, etten tee noilla sinkuilla olevilla PV:illä yhtään mitään :'D
七転八起。

Elindar
Roudari

ViestiKirjoittaja PEEKO » Pe Elo 15, 2008 12:16 am

Hohohohohohoh --
Hole?

Siinä se Rukin luovuus taas tiivistyy.
:D Uus sinkku yeah oispa jo marraskuu!

Tosiaan ja voisin kirjata jotain mielipidettä uusimmasta dvd:stä.
Repeated Countless Error oli mun mielestä erittäin hyvä dvd, parempi kuin viimevuotinen DB. NLSG:n tasolle kuopus ei vain mun mitta-asteikolla vielä yltänyt, sillä Namelessissa on vaan se tunne jota ei ihan heti mennä peittoamaan. Pojat soitti kaikki parhaat biisinsä (paitsi taionin :'-----0) ja outfitit oli vitun hot. Oho kello on yks meenkin nukkumaan. Kirjotan viel jotain [sorry for this randomness :---(]. Ite lagailin vaan koko ykkösdiscin enkä jaksanut seurata, mutta encoren puolella aloin jo syttymään ja sain kivoja flashbackeja viime lokakuulta. Mulla tosiaan oli tossa yli puolen vuoden viharakkaus-kausi ja kiukuttelin kauheesti tän bändin takia, mutta kuten mä itsekin ennustin, tää dvd auttoi mua uudelleenrakastumisessa. Jos DB olikin vähän pettymys, niin Guren ja RCE korvas sen. Nyt vaan odotetaan Leechia innolla. ♥

PEEKO

ViestiKirjoittaja Oni » Pe Elo 15, 2008 5:24 pm

Hole... XDDDD Tulee mieleen aina Fire in the hole! Oma nerokas pilasuomennokseni on tuli reiässä. Suoraa suomennosta. Toisaalta, kuka osais suomentaa sen 'tulta'? Se on selvästi... okei offaukseks menee. Sori.

Odotan sinkkua innolla... en usko kyl et sitä tilaan, koska rahatilanne on tällainen kuten aina. Mutta mutta. Rakkaustarinan nyt osaa kaikki ulkoa ja se lukee mun otsassa melko moneen kertaan. Ensimmäinen bändi mitä kuulin ja nyt hieman lieventynyt tykästyminen, mut toivon sen palaavan! Toisaalta... oon taas kuunnellu non stoppina gazuja (ja välissä vähän muutakin).

Ja jos ne viel joskus sais albuminkin valmiiks niin oon mitä luultavimmin aika nopeesti sitä ostamassa. * odottaa innolla * Marraskuu. Sinkku... no juu jätän tän tähän.
Excuse me wut?

Oni
Teknikko

ViestiKirjoittaja kisuneko » Pe Elo 15, 2008 11:28 pm

Ah, gaze ♥ Jokaisessa viestissä on memlein ilmotuksen jälkeen sanottu jotai holesta, joten täytyy mun jatkaa XD reps, joo. Kuulostaa oiken muksalta sinkulta, voi kun pääsisi kuuntelemaan... 8D Gazesta taisin kuulla jo aikoja sitten, mutta ekan kerran kun kuulin en kuitenkaan kuunnellut, vaan kuuntelun aika tuli sitten myöhemmin. Siitä on (ruhtinaallisesti) reilu vuosi. Eka kuuntelemani biisi taisi olla zakuro gata no yuutsu, jos oikein muistan. Gaze ihmeellisesti iski het. Gazen musiikin hyvä puoli on just se, että biisien tyylit vaihtelee niin laidasta laitaan, ja melkein jokaiseen mielentilaan on joku sopiva kappale.

Miks musta tuntuu et joku toinen päivä tuun vielä ihkuttamaan gazea vielä enemmän tänne? XDD

kisuneko
Bändäri

ViestiKirjoittaja manzi » La Elo 16, 2008 1:32 am

joo, Gaze... 8) toiseksi ensimmäinen j-rock bändi jota olin koskaan kuunnellut vuonna nakki ja perunamuusi /2006/. eka kappale jonka näiltä kuulin oli Ganges ni akai bara ja no, se vaan kolahti silloin. huomatkaa että olin rasistisessa kymmenen vuoden iässä, lol.
eli niinku vuodet 06-08 alkuvuosi meni ihan MUST gaze-kautena mut nyt on laimentunu huimasti enkä kyllä enää kovinkaan innokkaasti tykkäile kuunnella niiden musiikkia. aattelin kyllä kuunnella joskus jostain tai ehkä tilatakin ton Leechin jompana kumpana mut se jää nyt nähtäväks koska vedin hirveät kauhunväreet Rukin nykyisestä tyylistä ja niin päin pois. mut tykkäilen enemmän herrojen vannnnhaastaaa tuotannosta eli Doro Darake no Seishunin, Wakaremichim ja *lunttaus* Zakurogata no yuuutsun ajoista ja silleen. eli aika alkuajoista kuten huomata saattaa. kuitenkin soittimelta löytyy yhtä jos toista kappaletta ja varsinkin Gurenia tulee jankutettua kun uhkaava angstipilvi pörräilee pään päällä. eli kivana angstimusana menee mun osilta enimmäkseen.
omistuksessa mulla on vain Nameless Liberty Six Guns-DVD koska olen köyhä lapsi ja seikkailin animeconissa halvan musiikin toivossa. X''DD no ei se kyl maksanu ku joku kolkyt euroo. 8))

missasin viime vuoden keikan tyylikkäästi. siinä mun rakkaustarina ei nyt ihan kokonaisuudessaan mutta silti.
enkä tahdo tietää
koska tiedän oikeaksi
olla tietämätön
epävarma

manzi
Roudari

ViestiKirjoittaja pinnia » La Elo 16, 2008 2:08 pm

[vine]Yhdyn memeliin, Gaze kuuluu G:hen ! [/vine]

Mä taisin tutustua Gazeen joskus '06 keväällä. Kai. Muistan hämärästi pyytäneeni joltakulta Finiläiseltä mesessä silloin biisivinkkejä. Ensimmäisenä taisin kuulla Anti Popin tai THE MURDER'S TV:n. Muistan kuinka jammailin niiden tahdissa imuroidessani tätini kämppää. >D Ilmeisesti tykkäsin bändistä alusta asti (hyvä muisti hei!), mutta kovin intensiivisesti en sitä kuunnellut ennen saman vuoden syksyä, jolloin sain synttärilahjaksi NILin. Muistan miten luukutin sitä varmaan kuukauden putkeen joka päivä. Rakastuin totaalisesti, ja Gaze on edelleenkin bändeistä se kaikista rakkain. Mä en kyllä tajua miksi, mutta jotain noissa jätkissä on. Aina ne jaksaa yllättää, mikä onkin ehkä yksi syy siihen, miksi jaksan rakastua bändiin uudestaan ja uudestaan.

Lempibiiseihin voisi lukeutua ehkäpä Zakurogata no Yuuutsu, Maximum Impulse, Taion ja Chizuru, ihan vain jos muutama pitää mainita. Todellisuudessa Gazella on ehkä kaksi biisiä, joista mä en innostu niin paljon kuin muista, joten lemppareita on hitusen vaikea sanoa.

Sanoisin, että HOLE on aika .......... kutkuttava nimi biisille. >D En malta odottaa sen kuulemista. (Suck my dickistä put your dick into my holeen? ......) En tiiä kykenenkö huonon rahatilanteen takia tota sinkkua tilaamaan, mutta se ei kyllä laimenna odotusta tippaakaan! Ihanaa, että jätkät julkaisee jotain uutta, en malta odottaa~~ ´www`
I dislike you, honey.

Vuoden 2007 Reita

pinnia
Bändäri

ViestiKirjoittaja iiris » La Elo 16, 2008 4:40 pm

Joo no gazea olen kuunnellu 1,5 vuotta. Välillä enemmän ja välillä vähän vähemmän. Ja aina se vaan jaksaa taas sytyttää. Parasta musiikkia mitä olen koskaan kuullutkaan, ne jos jotkut kyllä todellakin osaavat :) Ja koko viisikkoa arvostan enemmän kuin mitään muuta. Ja eniten maailmassa mä toivon, että ne jatkaisi tota hommaa vielä todella kauan. Ja toivon että niillä on ihana elämä <3
Joo, no ehkä menee taas hieman kliseiseksi, mutta niin. Musiikkitarjontaa heillä on laidasta laitana, joten löytyy lähes jokaiselle jotakin. Siitä mä tykkään. Ja Gazette on mulle(kin) todella tärkeä bändi. Tärkein kaikista. Se musiikki on vaan niin...pysäyttävää.

Toivottavasti heiltä tulisi pian uusi kokopitkä levy, mutta tota sinkkua tietysti innolla odottelen n___n
Ihan hyvältä ainakin noitten biisien nimien perusteella kuulostaa :)))

Ja tietysti gazen suomenkeikalle en päässyt. "Liian pieni semmosiin." Kuulemma. :(
you shine like a star

iiris
Fani

ViestiKirjoittaja mjau » La Elo 16, 2008 5:37 pm

Gazelle menetin sydämeni vasta kesän alussa kun kaverini jaksoi siitä tarpeeksi kauan hehkuttaa. 8'DD Lopulta alkoi kutkuttamaan, että onko se nyt oikeasti niin hyvä ja Cockroach taisikin olla ensimmäinen kappale, jonka kuulin. Menetin sydämeni heti ensimmäisellä kuuntelu kerralla ja taisin ko. kappaletta rynkyttää putkeen varmaan viikon. >:DD Seuraavaksi lafi astui kuvoihin ja Prinssi & Kerjäläispoika-fic taisi olla se viimeinen niitti; rakastuin koko bändiin ja sen kautta moni muukin jiirubändi tuli elämääni.

Koneelta löytyy varmaan kaikki kappaleet, levyjä/dvd'eitä ei vielä ole, tosin nyt alkaa olemaan rahaa sen verran että pääsen niitäkin ostamaan *wwww*<3 Lempi dvd on tuo NLSG, siinä on vain sellainen sanoinkuvailematon tunnelma. Ja hittokun tuo uusi sinkku kuulostaa houkuttelevalle, Hole.. Tosiaankin. >8DD

Lempibiisejäni on tällä hetkellä Burial Applicant, Agony, Cockroach, The Murder's TV ja Cassis. Joku tuolla ylempänä mainitsikin, että Gazelta löytyy biisejä laidasta laitaan ja joka lähtöön jotain. Se on musta hienoa, että on niinkin monipuolista musiikkia.

En oikeastaan osaa edes sanoa, että mikä tässä niin paljon sytyttää, mutta jokapäivä tuntuu sille että rakastuisin ko. bändiin enemmän <3

(Olipas nolo viesti XDD)
Fuck your fascist beauty standards

mjau
Bändäri

ViestiKirjoittaja pucca » La Elo 16, 2008 6:47 pm

gazetto.

mun ei pitäny nyt tulla tänne kertomaan elämäntarinaani gazen kanssa, mutta...............

tais olla ensimmäinen japanilainen bändi, johon tutustuin (heti _tietysti antikkujen jälkeen) ja se meni jotenkin niin, et kaveri pakotti lukemaan lepattajat ja koska alussa oli kuvat tyypeistä, niin halusin kuulla mitä musiikkia ne tekee.

ensimmäinen biisi oli...... best friends ja ensimmäinen biisi, johon rakastuin (lukekaa siis rivien välistä, en tykänny best friendsistä, enkä siitä liiemmin välitä vieläkään) oli varmaan.......................................... reila...... tai cassis.... ellei jopa Taion... eli en siis muista XD

monethan on puhunu sitä, että musiikkityyli on vaihtunut stacked rubbishin myötä (ja niinhän se siis onki ja sillee), mut mä en ihan tosissani osaa sanoo kumpi on parempaa, disorderin aikanen musiikki vai stacked rubbishin.... tosin, tyätyy myöntää, et himassa tykkään enemmän luukuttaa NILiä täysillä stereoista, kun SRia. lukuunottamatta muutamia helmiä sillä levyllä, niinku chizuru tai burial applicant.

mut sitte siihen hehkuttamiseen ! siis se RCE DVD ! voi luoja........... jätkät vetää livet hyvin.
ja voin ihan myöntää sulaneeni ___niin pahasti Reitan Hyena-karjumiselle plus yhelle epävireisellä laulamiselle biisissä, jota en nyt kuollaksenikaan muista, koska fanityttöilin vaan Reitaa :''''''''DDD
ainoo miinus niin en saa bonus discille tekstityksiä, joten haastattelut menee ihan ohi, mut enemmän varmaan muutenkin luukutan sitä ite konserttiosiota ku bonus materiaaleja. ja rukin tunteilu keikan lopussa on taas aika mahti ~

et tota....... gazetto on jees :------------------------)

// ainiin ja piti tulla sanomaan, et repeilin ihan kuin myös tolle Holelle, mut ei se nimi biisiä huononna XDXD sinkkua odotellessa (rahoja säästellessä [lol mun varat menee gazettoon])
「貴方を愛した がいる
を愛した貴方がいる」

pucca
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » La Elo 16, 2008 7:40 pm

Kun kuuntelin heidän musiikkiaan ensimmäisen kerran, totesin: "En tule kuuntelemaan tätä bändiä ikinä". En pitänyt Rukin äänestä ja minusta se oli jotenkin liian suosittu. Aikaa kului ainakin Gazen ensimmäiselle keikkapäivälle asti ja silloin kun he olivat olleet Suomessa, mielenkiinto heräsi uudelleen. Oikeastaan akumu sai minut pitämään tätä ensin "ihan ok"-bändinä lähettämällä mulle pari biisiä. Silloin kuuntelin Cassis:sen ja Filth in the Beauty:n. Filth in the Beauty kuulosti korvissani hyvältä, joten mielenkiinnosta etin pari biisiä lisää ja kuulin biisin Anti pop. Se kolahti. Biisi oli niin energinen, että innostuin siitä. Siitä se bändin tykkääminen lähti. En tosin fanita tätä, pidän vain heidän musiikkiaan hyvänä. Mutta jos he tulevat uudestaan Suomeen, menisin mielelläni heitä kuuntelemaan.

Lempijäseneni on Aoi. Kun luen Gazeficcejä, saan aina hänestä sellaisen ujomaisen kuvan. Ja pidän ujoista ihmisistä.
Lempibiiseihin kuuluvat Anti pop, No.[666], D.L.N, Agony, Filth in the Beauty, Hyena, Defective Tragedy ja Regret.
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja RoLLe » La Elo 16, 2008 9:26 pm

the Gazette.

Kuulin bändistä ekan kerra vuonna 2006 ja kuuntelin silloin kappaleen Anti pop.
Tykästyin heti musiikkiin. Se vain iski jotenkin todella hyvin.
Taisin silloin ladata Disorderin koneelle ja sen kappaleita kuuntelin esimmäiseksi.
Sitten löysin NIL:n ja Cassis iski heti. Se sai ensimmäisellä kuuntelukerralla jo itkemään.
Kappaleen PV on myös todella kauni. Latailin sitten vaan enemmän kappaleita ja nyt Gazette onkin
jo pitkään ollut lempibändini. Olin myös heidän keikallaan viime lokakuussa. Aika takana olin, mutta
upea keikka se silti oli. Ensimmäinen keikka millä olen koskaan ollut.

Lempijäsen on minun kohdallani Ruki, mutta pidän myös paljon kaikista muista.
Kaikilla on niin erillaiset luonteet, joten eihän sitä voi olla hymyilemättä, kun näkee kaikki nauramassa
tai tekemässä jotain ihan hassua. Reitan machoilu ja virnuilu on myös jotain niin ihanaa <3
Lempikappaleitakaan en osaa todellakaan sanoa. Pidän lähes koko tuotannosta. Kaikki menee.
Yhtään todella huonoa kappaletta ei Gazelta löydy. Itosta nyt en niin hirveästi pidä tosin.

Odotan uutta singleä kovasti, koska se ilmestyy vielä juuri synttäreitteni jälkeen. Upeat kappaleet varmaan tulossa~
You can't pick up the butterfly that fell to the ground with those eyes.

RoLLe
Teknikko

ViestiKirjoittaja sirrrex » Su Elo 17, 2008 8:10 am

Gaze. Mun tän bändin luukutus ei oo ollu koskaan mitään huimaa, mutta nykyään oon kyllä kuunnellu paljon enemmän. Gazettekin oli niitä ensimmäisiä jiirubändejä, jota oon kuullu. Eka kohtaaminen bändiin oli Regretin PVn muodossa. En tajua muuten miks olin sillon kuvitellu sen iha erillaiseks ja kun katoin sen täs muutama kuukausi sitten uudestaa nii mun muistikuvat siitä piisistä oli iha erillaiset! :o
Eli mulle tää bändi ei oo siitä tärkeimmästä päästä, mutta kuitenkin musiikki iskee iha kivasti ja jätkät on kyllä mahtavia. Lempijäsen on Ruki. Ennen tykkäsin Uruhasta ja Kaista eniten, mutta kun oon tutustunu jäseniin paremmin, niin Ruki on kyllä ollut se eniten puoleensa vetävä.
Lempipiisit on Filth in the beauty, Ruder, Silly god disco, Cassis, Worthless war ja Agony. PVeistä en oikeen tiiä, Filth in the beautystä tykkään ainaki.

Kotoa löytyy vaan yks levy eli Stackedrubbish, joka ei nyt ehkä se kuunnelluin levy mulla oo, mutta pyritään lisäämään. Toi ei kyllä tuu jäämään mun levyhyllyn ainoaks Gazeks, vaan sit ku rahaa löytyy ja intoa, nii kyllä mä sitten hankin. :--D
Keikalle en päässy, koska en sillo mitenkää erityisesti kuunnellu Gazea, mutta sitku pojat tulee tännepäin uudestaan niin ollaan menossa juu.
Viimeksi muokannut sirrrex päivämäärä La Elo 23, 2008 5:52 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

sirrrex

ViestiKirjoittaja Hopsu » Su Elo 17, 2008 9:17 am

Gazeen tutustuin viime vuoden lopulla ja koukkuunnuin kun kuulin Filth in the beauty biisin videon kanssa. Siitä saakka olen kuunnellut tätä mainstream bändiä. Ennen tosiaan dissasin koko bändiä sydämeni kyllyydestä, mutta talvella ilta myöhään ja kukaan ei ollut mesessä ja oli muutenkin tylsää päätin ottaa askeleen etiäpäin ja kuunnella tuon biisin.... argh.

Gurenin ilmestyttyä siitä biisistä tuli minun suosikkini ja on yhä. Katsotaan muuttuuko se Leech sinkun ilmestyttyä. Vähän kyllä ihmetyttää nuo biisien sanat uudella sinkulla. Ja en aio tuhlata rahojani mainstream bändeille, kun muut jo ostelevat kamaa >D
*evil* kjehkjeh!
monnis sanoo:
ikuinen basisti XDD surkea tulevaisuus

Hopsu
Bändäri

ViestiKirjoittaja Sirius » Su Elo 17, 2008 11:45 am

Tu-dum-tschh.

Tutustuin Gazeen jo joskus 2004-2005 akselilla. Ekoja kappaleita nyt oli just joku Miseinen sun muut tälläset <3
Niihin aikoihin luukutin Gazea aivan kympillä ja muistan sen uhanneen jopa Dirujen paikkaa lempibändinäni. Sitten yhessä vaiheessa sain kuitenkin lopullisen kyllästymiskohtauksen Gazeen, kun eräs kaverini kävi fanittamaan heitä ihan täysillä ja haukkui Dirut pystyyn, niin minäpä sitten kyrsiinnyin Gazeen. En kuunnellut koko bändiä varmaan vuoteen, kunnes sitten kävin taas kuuntelemaan ja kappas vaan ne tulee Suomeen keikalle XD Olihan sinne pakko mennä, koska se oli ollut mulle hyvin tärekä bändi silloin joskus ja kuitenkin tykkäsin niiden musiikista ja Aoi on mun eternal love aina ja ikuisesti, huulikorulla tai ilman.

Sitte jätin taas Gazen kuuntelun enkä muista milloin viimeksi kuuntelin edes yhen kappaleen :'D Kuitenki tää ^ kyseinen kaveri tilas mulle ton uusimman DVDn limitedin, sillä olihan se nyt pakko ostaa :3 Sillä tykkään oikeesti niiden musiikista ainaki jonkin verran vielä vaikka kuuntelenki aina jotain muuta :'D (olipas sekavasti selitetty) Ja menen vastedeskin keikoille kun ne tulee ja päläpälä.

Aoi <3
Bloody Baby & Sacrifice

ex. Kyo90

Sirius
Bändäri

ViestiKirjoittaja kodoku » Su Elo 17, 2008 11:59 am

Ooh, Gazette. Onko edes tärkeä bändi mulle? 8)

Juu, lempibändihän tuo on ollut jo kohta vuoden, vaikka yleensä kyllästyn bändeihin muutamassa kuukaudessa.
Löysin tämän joskus viimekesänä, oli kolmas jbändi, josta kuulin. Ensimmäinen biisi oli joku tosi örinäbiisi, ja sen takia tuli kauheet ennakkoluulot bändiä kohtaan, eli en pitänyt mistään karjumisesta. Muutama päivä myöhemmin menin uudestaan Youtubeen ja eteen pomppasi Cassis. kuuntelin ja rakastuin. Siitä se sitten lähti. Kahmin itselleni enemmän ja enemmän heidän musiikkiaan, opettelin jäsenet ulkoa ja etsin kaikenlaista tietoa heistä. En aluksi pitänyt Uruhasta yhtään, mutta nyt hän on <3. Lempijäsen on heti alusta lähtien ollut Aoi. En minä tiedä miksi, mutta niin se vain on. Lempibiisit... niitä on paljon. Saraba, AGONY, Taion, Best Friends, Gentle Lie, Chizuru, Defective Tragedy, Toguro, D.L.N, Miseinen... Tulipa pitkä lista, eikä tossa ole edes puoliakaan. Musiikkiakin heillä on ihan laidasta laitaan, kuten jo kaikki muutkin ovat sanoneet. Se on vaan tosiasia.

Oi että mä ootan tuota uutta sinkkua. Hauska nähdä, mitä jätkät ovat nyt keksineet. Odotukset ovat korkealla, kuten aina.
Pienen pienen kyyneleen huomaamatta pyyhkäisen
kun lapsi kertoo kirkkain silmin
pihalla näin enkelin

kodoku
Fani

Seuraava

Paluu Bändit # A - G