ayabie

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: ayabie

ViestiKirjoittaja Larjus » Ke Syys 01, 2010 5:14 pm

Toi biisi on aivan loistava ;;wwww;; kuuntelin sen heti ku PV ilmesty, ja rakastuin täysin.

Joo, toi kuuluu niihin kipaleisiin, joista tykkäämistä mun on vaikea perustella. Aoi laulaa hyvin, kappaleen melodia on tarttuva ja siinä on kivaa särmää, ja sitten se JOKIN, jota ei voi vaan selittää. PV:kin on ihana ja seksikäs, mutta se nainen ärsyttää mua XD Jotenki mua on aina inhottanut tollaset musavideot, tää ei tee poikkeusta :'D

Mut ihana kappale, luukuttanu sitä tässä muutaman päivän ♥
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cheyenne » Ti Syys 07, 2010 2:21 pm

Postaan tänne taas, mulla on tylsää.

Ajattelin linkittää tänne Yumehiton, Kenzon, Intetsun ja Takehiton uuden projektin kotisivut, kun linkkiä ei täällä vielä näkynyt. He siis ovat perustaneet uuden bändin joka toimii nimellä DNL, ja heillä on kai lokakuussa ensimmäinen livekeikka. Sivut on japaniksi ja google kääntäjä sucks joten en saanut enempää irti, mutta kannattaa käydä joka tapauksessa tsekkaamassa. Klik!

Yritän myös kuumeisesti kaivella netin syövereistä tietoja Intetsun jostain bändiprojektista, että niitä odotellessa sitten.

edit// kiitos paljon gnrbu siellä alapuolella! oon käyny vähän laiskasti ayabie_diariesissa viime aikoina, sinne siis ->
Viimeksi muokannut Cheyenne päivämäärä Ti Syys 07, 2010 2:52 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
"Be true to yourself, it's all you got."
- Janis Joplin

avatar by xanjellykax @ photobucket

Cheyenne
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ti Syys 07, 2010 2:43 pm

^ suurin osa edellisen linkin sisällöstä on käännetty englanniksi LJ:n ayabie_diaries-yhteisöön.

Uusi bändi pitää ensimmäisen keikkansa 22.10. Shibuya O-Eastissa.

Infosivulta löytyy tietoa jäsenten muista menoista.
- Yumehito ja Kenzo olivat muutaman kerran elokuussa T.M. Revolutionin sessiojäseniä keikoilla ja televisiossa.
- Yumehiton sessiobändi "Ijigen Ankoku Hakkyoutai" soitti muutaman keikan elokuussa.
- Intetsun sessiobändi soitti kerran elokuussa.
- K.Y eli Kenzo ja Yumehito soittivat yhden keikan elokuussa ja soittavat vielä muutaman kerran syyskuussa. Kaksikon MySpace, josta löytyy pari K.Y:n biisiä.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Cheyenne » Su Loka 24, 2010 4:01 pm

Koen tarpeelliseksi postata tästä tänne, jos joku ei vaikka ole vielä tietoinen.

Eli, ayabie julkaisee uuden levyn joulukuussa. Levyn nimi on Virgin Snow Color-2nd Session- ja se julkaistaan 1.12. kolmena versiona (perus, limited a ja limited b). Biisilistan ja muuta tietoa löydät täältä, lj:n honey flavorista.
Jos haluat tarkastella bändin profiileja muttet osaa japania, klikkaa tätä linkkiä. Kaikkien profiilit on käännetty englanniksi, ja niistä voit huomata mm. sen, että Yumehito toimii vokalistina :D Uusimmat profiilikuvat löytyvät täältä.

Mitä mieltä olette, innostaako uusi levy ja kuvat?

Edit: Myös Aoilta ilmestyy uutta matskua, nimittäin toinen soolosinkku nimeltä Surrender Love! Jamen uutisen asiasta voit lukea täältä, klik.
Viimeksi muokannut Cheyenne päivämäärä Ma Loka 25, 2010 5:53 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
- Janis Joplin

Cheyenne
Teknikko

ViestiKirjoittaja Rikotin » Ma Loka 25, 2010 12:11 am

Itse olen hyvinkin kiinnostunut.
Vaikka Aoi lähtikin, ja ilmaisin mielipiteeni asiasta harvinaisen vahvasti itkupotkuparku -tyylillä, olen tottunut ja rauhoittunut, ja vielä mukavampia uutisia tuo se, että laulajaksi nouseekin Yumehito eikä kukaan random immeinen jostain aivan muualta ^^ Tahdon ehdottomasti kuulla, miltä nuoren herrasen ääni kuulostaa.

Aoin edellinenkin single oli mahtava- jopa upeampi kuin osasin kuvitella, joten tätä seuraavaa odotan innolla! Aoi osaa hommansa, se on myönnettävä :')
Life is here and now
-that's all you deserve.

Rikotin
Bändäri

ViestiKirjoittaja Cheyenne » Ma Loka 25, 2010 6:06 pm

Mä oon kuullu Yumehiton laulua vain jollain parin vuoden takaisella backstage-videolla ja pakko sanoa, että se oli aika kammottavaa :D Mutta uskon että hän voi yllättää minut, onhan se nyt ihan eri asia laulaa ns. tosissaan studiossa kuin jollain läppävideolla. Ja oon samaa mieltä, että parempi vain jos laulaja tulee bändin sisältä eikä mistään muualta!

Komppaan myös Aoin sinkun suhteen, MI DA RA oli aivan mahtava ja odotukset onkin aika korkealla :) Tiedän ettei saa hosua, mutta tulisipa jossain vaiheessa oikea albumikin!
- Janis Joplin

Cheyenne
Teknikko

ViestiKirjoittaja Nera » Pe Marras 12, 2010 3:50 pm

Niin, jos Yumehiton laulanta on kamalaa, niin en tiedä sitten millaista auto tunea ne tässä biisissä käyttää. ;D

Parade preview

Itse olen vallan hurmaantunut. Ei kuulosta ollenkaan pahalta ja Chun-samalla näyttää tuo laulaminen menevän oikein hyvin. Tietysti jään kaipaamaan Aoita ja Yumen näkeminen hänen paikallaan on vielä outoa, mutta kun on miehellä ääni paikallaan, niin miksi valittaa?

Mielipiteitä? :D Itse en kestä Kenzon karvalakkia sitten alkuunkaan.

Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja Cheyenne » La Marras 13, 2010 12:32 pm

Joudun taas vaihteeksi perumaan sanomisiani, oon kuunnellu levyn previewejä ihan into pipossa :D Yumehito pääsi todellakin yllättämään, ja tuleva PV:kin näyttää ihan hyvältä. Minäkään en tosin kestä Kenzon karvalakkilookia, nyyh.

Aoiltahan on muuten tullut uus sinkku ja PV, tykkään itse kovasti! Olen myös seuraillut honey_flavoria vähän aktiivisemmin, ja siellä ollaan puhuttu että YesAsian mukaan Aoilta olisi tulossa tammikuussa levy. Mutta toisaalta, samaan aikaan sanotaan että hän oli blogissaan kirjoittanut ongelmista liittyen kiertueeseen yms, ja että "his decision is indefinite hiatus". Aika kurjaa jos asia tosiaan on noin, Aoin sooloura näytti tosi lupaavalta.
- Janis Joplin

Cheyenne
Teknikko

ViestiKirjoittaja trickery » La Marras 13, 2010 1:35 pm

Siis.

En oo hetkeen ollut mitenkään erityisen kiinnostunut ayabiesta (mitä nyt Yumen blogia luen toki vieläkin), mutta tää koko hajoamisjuttu hämmensi silti ja hämmentää vieläkin. Ootin vähän kauhulla tota Yumen laulua, koska no hmm kaikki on varmaan nähneet sen yhden backstagevideon :----D

Anyways, toi preview oli aika tajunnanräjäyttävä. Ensinäkin siksi, että HÄMMENTÄÄ nähdä Yumehito ilman kitaraa heilumassa tossa edessä. En varmaan ikinä totu siihen ja oon muuten ihan varma, että vielä jossain biisissä se rämpyttää sitä kitaraansa. Mutta eniten varmaan hämmentää ihan vaan siksi, että Yumen ääni on ihan helvetin hyvä :O Näiden musiikkia vois alkaa kuunnella.
"but, darlings, the show must go on"

trickery
Roudari

ViestiKirjoittaja Koichan » La Marras 13, 2010 10:32 pm

ohhhoh.

Toi preview oli kyl joo aika jännää katottavaa:D ei todellakaa pahal. Oli vaa semi outoo nähä yume laulajan paikal ja et niit on vaan neljä.
Ja mitä oon ayabiee kuunnellu ku aoi oli laulajan ni must alko tuntuu et yume on vitusti parempi :--D ei siis pahal, mut en oo kauheesti ikinä innostun aoin äänestä. mut tykkäsin kyl heti uudest ayabiest. vois alkaa vaikka tsekkailee niitä sit ku julkasee enemmän ; )
♡ 小山慶一郎 ♡

Koichan
Roudari

ViestiKirjoittaja Larjus » Su Marras 14, 2010 7:07 pm

En ookaan kommannut tänne mitään tästä, mut yhellä toisella foorumilla mun ensireaktio tuli hyvin (siis noista biisien preview-jutuista) :

ÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄÄÄÄÄÄÄ YUMEHITOOO ;;wwwwwwww;; SIIS SAATANA SE KUULOSTAA NIIIIIIIIIIIIN IHANALTA *fanityttöhumala*

Mämämämä rehellisesti sanottuna pelkäsin että mitä siitä syntyy että Yumehito laulaa MUTTA HYVÄÄ MUSAA SYNTYY!!! Mä en tiennytkään että se osais laulaa noin hyvin... <3<3 Se Kurenai on pinttynyt mun päähän liian hyvin, vaikka tiesin että se oli vaan Yumehiton joku läppä...
Musta tää musa on kyl aika samanlaista kuin ayabien, ja viel just ne biisit joista mä tykkäsin!! Eli tää kuulostaa musta hyvältä, tosi hyvältä!!!

Ja kuten neo-giri sano, vähän tulee animetunnarit mieleen :D mut yleensä ne on hyviä! Oon löytänyt niist paljon hyvii biisejä (Kimi = Hana ♥♥♥♥)

MUT ÄÄÄÄ YUMEHITO ;;____;; SINÄ TAPPAA MUT!!!!!
koht alkaa itkee ja sit levii meikit XDD

Tää oli se mitä sain ekana noista biiseistä sanottua XD Sen Pv:n pätkänkin olen katsonut, ja Yumehito hämää. Koska sillä ei ole sen kitaraa... ja kuten galleriassa ja blogissani totesin, tuntuu että Yume on unohtanut skittansa takahuoneeseen tai jotain... ku se ei siis soita AYABIEssa kitaraa enää ollenkaan :oooo mulle se on silti aina kitaristi.

No joo, en osaa verrata Yumehiton tai Aoin lauluääniä, koska palvon Aoin ääntä, mut Yumehito kuulostaa... ihan piru hyvältä, pelkäsin niin turhaan kiitos Kurenain. Uskon että tulen kuuntelemaan AYABIEta yhtä lailla kuin (pääosin major)Ayabieta.

// niiden sivuil kyl luki Yumen kohalla vaan vocals... mut hyvä jos ei oo kitaraa hylänny...
Viimeksi muokannut Larjus päivämäärä Ti Marras 16, 2010 11:43 am, muokattu yhteensä 1 kerran
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja trickery » Ma Marras 15, 2010 3:17 am

Larjus, kyllä Yume vielä soittaa kitaraa. Se vaan ei soita sitä tossa pv'ssä :----D imo ihan vitun tyhmää, mut ihan miten herrat haluaa.

trickery
Roudari

ViestiKirjoittaja sacrifice » Ti Marras 16, 2010 8:44 pm

Musta on ihan semi mielenkiintoista että Yumehito on siirtynyt vokalistiksi. Vaikka ei sillä, pv'n preview kuulosti oikein hyvältä, odotan jo kokonaista pv'tä! Aika Ayabiemaiselta kuulosti tuo musiikki vieläkin, vaikka Aoi onkin poissa. Minua se ei kauheasti koskettanut, että Aoi lähti Ayabiesta, vaikka ainahan se on aika järkytys, mutta en koskaan erityisemmin jumaloinut Aoin lauluääntä. Ehkä vokalistin vaihtaminen tekee Ayabielle ihan hyvää.
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja Larjus » Ke Marras 17, 2010 12:58 pm

Siis Aoihan EI lähtenyt ayabiesta, vaan muut lähti ja perusti AYABIEn. Et nyt on tavallaan kaks bändii nimeltä ayabie... :'D Kenzo, Yume, Take ja Inte on AYABIE, ja ne jätti Aoin yksin ayabien pariin...
no joo, monet on luullu että Aoi lähti, eikä ne muut, koska jäsenpako bändistä ei oo kauheen yleistä... (mieleen kyl tulee mitä Kamikaze Boysille kävi... neki jätti laulajan yksin ne muut :D) Mut totuus on se, että Aoi on ayabien ainoa jäsen nyt, ja se sanoi, ettei vois ottaa uusia jäseniä muiden tilalle. Ja tää joukkopako ayabiesta selittää myös, miksi Take & co.n bändin nimi kirjoitetaan kokonaan isolla. ne on AYABIE, koska ne ei voi olla ayabie.
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Wexiina96 » La Joulu 04, 2010 6:13 pm

Toisaalta haluan kiittää Larjus sinua väärinkäsitykseni oikaisemisesta, mutta toissaalta olla hieman ärsyyntynyt. Mähän tosiaankin luulin, että Aoi vaan yhtäkkiä omahyväisesti päätti, ettei tarvitse ayabien muita jäseniä ja lähti soolouralle. Olin tietenkin HYVIN katkera tästä, koska eihän Aoi VOI jättää Yume-chanii ja muita, siis ei niin vain voi käydä. Ja ja ja... Sen jälkeen on joka kerta itkeny, ko oon kuunnellu ayabieta. En ollut mikään hirmuinen fani, mutta rakastin ayabien musiikkityyliä yhdistettynä Aoin kauniiseen ääneen, joten mua vaan järkytti suunnattomasti se, että joku muu laulais sen tyylin päälle tai että Aoin ihanainen ääni kuuluis jonku ihan random musan päällä, koska eihän se vain käy.
Nyt oon kuitenkin hyvin hämilläni siitä, että Inte, Kenzo, Take ja Yume jätti Aoin. Toisaalta, ymmärrän, että jos niiltä puuttuu laulaja väliaikaisestikin, niin eihän ne saa mistään rahaa. Ja eihän ne voi Aoita erottaakaan, joten (YYH! Miten Antikulle vielä käy!!! o-o[jooliittypäasiaantaasihanpirunpaljonmuttasiis])Samalla lailla, kun mulle oli outoa nähdä ekaa kertaa Miyavi taustalla Due le Quartzin Re:plican PV:ssä, kun se ei ollutkaan se päätähti, niin yhtälailla mä katoin Yume-chania tyyliin -.- o.o O_O õ_õ *tirsk* XDDD
Ei tää vaan oo niin todellista XDXDXDD (soriiii) Itse asiassa oli tyyliin 'te ette niin oo tosissanne'. Voi luoja mä nauroin ja nauroin ja sitten katoin, että näytti oikeastaan surulliselta, kun mun pieni Ao-chanini oli poissa. Se oli sellanen pikku pallero ja ei se _selviä yksin tässä suuressa maailmassa ja mitä Yumeki nyt tekee (vie Aoin paikan laulajana nähtävästi) ja ja ja...
Mutta enköhän mää totu... ;_; (Takuya laulamassa... XXDDDDD) Mutta en mä toisaalta olis tahtonu sinne ketään 'ylimäärästä'. Olisin vaan katkera sille.
Mutta joo. Että näin.
(Larjukselle vielä kiitokset sivistämisestäni, repeämisestä henk.koht. tekstisi takia ja kaikesta XD Joo... XD)
< 3

Wexiina96
Teknikko

ViestiKirjoittaja Larjus » La Joulu 04, 2010 9:36 pm

Tuli tosta AYABIESTA, ayabiesta ja Aoista mieleen, että AYABIEN uusi PV on julkastu!!

täältä löytyy

Itse tykkään, vaikken tosta osaa mitään fiksua sanoakaan XD Hemmetin Yume taas, se pisti fanityttönsä sekaisin tolla flirttailulla ja muulla ihihih. Kuulostaa kyllä samalta ku ayabie yumeaikana, joten en oikeen ymmärrä sitä yumen "tuntuu että valehtelen itselleni ja muille musiikin kautta" tai mitä ikinä se onkaan selittänyt. Musiikillisista erimielisyyksistä toi kuulostaa aika samalta ku ayabie. Vertaa esim. Aoin soolotuotantoon; siinä on se ayabie-vire kyllä, mutta esim. MI DA RA on aika erilainen! Mitä jos se oliki niin, että Aoi halus kokeilla uutta ja muut ei ja siks ne lähti? No joo en ikinä tullut lukee kenenkään muun blogia ku Aoin sen lopettamisen jälkeen enkä muista siitäkää juuri mitään et... joo. Selitän omia.

Ja joo, Wexiina96, hyvä että sulleki selvis :D Musta tuntuu että monet on ymmärtäneet tän tilanteen niin, että Aoi lähti ja jätti muut, eikä päinvastoin. laulajista uskotaan kaikkea pahaa eiku.

Ja Aoista vielä: herra julkasee albumin ja suunnittelee yhteistyötä Megamasson kanssa! :D Pääsee entisen bändikaverinsa pariin sit. Mielenkiintoista. Ja siitä tulee...? En ees uskalla arvata XD (ei sillä et siitä katastrofi tulis, en vaan tykkää arvailla. Teoriat on eri juttu REIRA muistaa mun teoriat PS:stä!!! ja nyt en teorioi )
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja maiko » Su Joulu 05, 2010 11:39 pm

Ennen ayabien hajoamista mulla oli tavallaan koko bändi hiukan unohduksissa, enkä hirveesti enää jaksanut seurata heidän tekemisiään ainakaan samalla tavalla kun aiemmin. Siitä huolimatta toi että ne näin yhtäkkiä päätti tehdä noin oli kyllä melkonen shokki, jotenkin tuntui aika epätodelliselta, varsinkin kun koko juttu tapahtui aika yhtäkkisesti...
Mutta pakko sanoa että tykkään tosta PVstä siitä huolimatta. En yhtä paljon kuin bändin aikaisemmista videoista, mutta silti. Yumen laulu kuulostaa ihan hyvältä (minkä huomasin jo kun kuuntelin kappaleen prewievin vähän aikaisemmin) ja sopii musiikkiin mukavasti, siitä huolimatta että multa varmaan tulee viemään hieman aikaa totutella siihen ettei Aoi enää laulakaan heidän kappaleissaan ja ettei Yumehiton ääni oo läheskään yhtä omaperäinen kuin Aoilla. Oon kyllä edelleen sitä mieltä, että ayabien musiikki oli parasta sillon kun Ryohei oli bändissä :<
Ja toi Aoin ja Megamasson yhteistyö kuulostaa jännältä, mulla ei sinänsä oo edes heittää mitään arvauksia sen suhteen :__D Mut vaikuttaa mielenkiintoselta!
Viimeksi muokannut maiko päivämäärä La Maalis 26, 2011 11:25 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja trickery » Ti Joulu 07, 2010 2:31 pm

Tikraw, et muuten oo ainoa, joka ei myöskään kauheesti arvosta tota noiden neljän temppua. Mä tosin tykkään AYABIESTA huomattavasti enemmän kuin ayabiesta, mut oon ehkä hieman puolueellinen :---D Terveisin Yume_fangirl_93
Mut tätä hajoamistahan on spekuloitu vaikka miten. Itse oon sitä mieltä, että noi neljä ei kauheesti arvostaneet Aoin sooloa ja soolokiertuetta. D: Eikä näemmä varmaan myös niidenlevylafkaa, kun kerta vaan Aoi jäi sinne.

Huvittaa muuten japsien määritelmä näistä ayabieista. アヤビエ oli Ryohein bändi. 彩びえる oli Aoin bändi. AYABIE on Yumehiton bändi.

trickery
Roudari

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Joulu 07, 2010 4:11 pm

Joskus kauan aikaa sitten, kun itse aloin kuunnella ayabieta, mä ihastuin Ryoheihin :D Sitten kun hän päätti lähteä bändistä niin en tiennyt olenko iloinen vaiko surullinen, kun hänen tilalleen tuli uusi kitaristi. Loppujen lopuksi - unohdin aika nopeasti, että Ryohei on edes ollut koko bändissä, koska tykästyin Yumehitoon aika tavalla. Suurin syy kuitenkin siihen, miksi edes kuuntelen ayabieta on se, että mä pidin Aoin äänestä ja pidän totta kai edelleenkin.

ayabien musiikki oli mun mielestäni sellaista kivan rentoa ja biiseihin koukkuuntui todella helposti. Ostin siinä ayabie-humussa sitten pari levyä, mutta jonkun ajan päästä siitä sitten myin ne. Nyt kaduttaa ihan kiitettävän paljon, koska mä tykkään edelleenkin kuunnella niitä vanhempia biisejä. Heidän uusimpiin biiseihinsä en ole edes pahemmin perehtynyt, koska en ole jaksanut. Kaikista merkittävimmät kappaleet, jotka ayabielta koskettavat mua tavalla tai toisella ovat Japanese Rourezo Caramel town, Kimi no koe to yakusoku ja Sakura mau kisetsu ni. Viimeisimmästä tuli mun lempikappaleeni aika nopeasti ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen, vaikka toki muutkin vanhemmat biisit menevät.

Keikoilla en ole ollut, joten en heidän lavaesiintymisestään osaa sanoa pahemmin mitään. Mitä nyt muilta olen kuullut niin hyvin he livenä soittivat ja sitä rataa, mutta tosiaan, itse osaan vain parin livevideon katsottuani sanoa, että eiväthän he miltään huonoilta live-esiintyjiltä vaikuttaneet :D Pidin bändistä kokonaisuudessaan tosi paljon, koska se oli yksi niistä harvoista japanilaisista bändeistä, joita jaksan edelleenkin kuunnella. Ehkä pitäisi jossain välissä keskittyä niihin hieman uusimpiin biiseihin eli niihin, jotka Aoi kuitenkin lauloi ennen lähtöään.

Pakko ihan rehellisyyden nimissä sanoa, että mua ei liikuttanut oikeastaan suuntaan, eikä toiseen Aoin lähteminen ayabiesta. Saattaa kuulostaa kauhean ilkeältä, mutta en tarkoita tätä sillä tavalla. En vain osannut reagoida siihen samalla tavalla niin kuin reagoin esimerkiksi Boun lähtöön An Cafésta. Ei ayabie kuitenkaan niin merkittävä bändi mun elämässäni ollut, että se olisi mun elämääni jotenkin hetkauttanut. Kukin tehkööt omat päätöksensä, ja musta on silti hienoa, että ayabiesta tuli AYABIE ja Aoi jatkaa myös omaa uraansa.

Voin todeta olevani iloinen siitä, että Aoi jatkaa laulamista, koska pidän hänen äänestään ja sen miehen persoonallisuudesta :D Olen nyt ihan innoissani kuunnellut tuota 葵 from 彩冷える:ta, koska ne biisit ovat hyviä ! Kun kuulin Surrender Loven ensimmäistä kertaa, mua hymyilytti ihan älyttömän paljon. Se kuulosti mun mielestä hyvältä, ehkä jopa paremmalta kuin ayabien aikoina soitetut ja lauletut biisit. Vaikkei siinä musiikissa ja tyylissä paljoa eroa välttämättä ollutkaan, mulle riittää jo se tieto, että se on Aoi, joka laulaa. Nyt siinä on vain Aoi ayabiesta, eikä kukaan muu.

Olenko ainut, joka ei ole tuosta uudesta PV:stä ja biisistä innoissaan?

Tikraw, et ole ainut. Mäkään en sano, että Yumehito olisi huono laulamaan, mä en vain osaa kuvitella häntä laulajaksi ja kun olen tottunut Aoin laulamaan niin sitten on vaikeaa sisäistää jotakuta muuta laulamassa. Vaikka tuo bändi onkin nyt AYABIE, eikä ayabie, siinä on silti samat henkilöt miinus tietenkin Aoi. Mulle tuli oikeastaan ton uusimman biisin jälkeen sellainen olo, että "tässäkö se nyt oli ?" En mä osannut sanoa mielipidettäni sen jälkeen, kun mulle jäi suoraan sanottuna aika mitäänsanomaton olo koko biisistä ja PV:stä. Hyvinhän he soittavat ja Yumehito laulaa ihan hyvin, mutta... en usko, että AYABIEn musiikki liikuttaa mua suuntaan taikka toiseen :(

Olen edelleenkin ayabien puolesta puhuja, mä pidän ihan hemmetisti paljon enemmän niistä biiseistä, kun Aoi oli vielä laulamassa :D Siinä miehessä oli sitä jotain, jota jaksoi kuunnella ja katsella. Hän kuulostaa hyvältä, näyttää hyvältä ja laulaa ihan sairaan hyvin. Rehellisesti sanottuna - Aoi on nykyään yksi niistä harvoista japanilaisista mieslaulajista, joita mä jaksan kuunnella useamminkin kuin kerran päivässä.

Vaikken AYABIEsta silleensä välitä, keep rockin', boyssssss ! And you too, Aoi :)
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja trickery » Ti Joulu 07, 2010 7:15 pm

Okei kaikki joiden käy Aoita sääliksi, ei käy kauaa. Aoi ryömi takaisin Ryohein helmoihin ja ne perusti projektin nimeltä "Aoi & Ryohei incl. AyabieMegamasso". Näiltä on sinkkukin tulossa :) Monogram ilmestyy 16. helmikuuta.

Jätkät. Jätkät nyt ihan vittu oikeesti kasvakaa aikuisiksi. :----D Tää on ihan naurettavaa pelleilyä.

trickery
Roudari

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # A - G