ayabie

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: ayabie

ViestiKirjoittaja AoiMomo7 » Ma Kesä 28, 2010 5:13 pm

19.12.2009 oli elämäni varmaan yksi ihanimmista päivistä. Silloin tutustuin Ayabieen, Aoihin. Valaistuin...Aoin ääni iski päähäni kuin pommi biisissä Kimi no koe to yakusoku. En ollut sitä ennen kuunnellu jrokkia, ellei lasketa An Cafen satunnaista kuuntelua silloin tällöin. Sitä ennen muu Japaniin liittyvä hallitsi elämääni. Aoin ääni sai jonkun pienen asian muuttumaan sisälläni, tuntui että vihdoinkin löysin itseni. Aoi teki sen, Aoi muutti elämän paremmaks...kului kaksi päivää, ja menin kampaajalle leikkauttamaan hiukseni samalla tavalla kuin Aoilla. Kului vähän aikaa kun aloin pukeutumaan. Kului vähän aikaa kunnes jrock hallitsi jo elämääni, Aoin ansiosta. Ayabie on tärkein bändi mulle koskaan, ja Aoi on tärkein ihminen mulle ikinä. Rakastan Ayabieta enemmän kuin mitään ja hartain toiveeni olisi tavata Aoi. Henkilökohtaisesti Kimi no koe to yakusoku on äärettömän tärkeä, tärkein biisi koskaan minulle. Aoi minulle=elämä ja huumetta. Aitakuten sanat kuvaavat kuinka paljon rakastan Aoita, ne sanat haluaisin lausua Aoille.
Aoin ääni on maailman kaunein ja puhtain. Laulaa Aoi matalalta tai korkealta...niin Aoi laulaa kauniisti. Aoi pystyy siihen mihin muut eivät..Aoi pystyi muuttamaan minut kokonaan. Aoin liikkeet, ääni, ulkonäkö, karisma...kaikki tekevät Aoista Aoin. Aoi on minulle jumala, esikuva ja Aoi on se tärkein.
Rakastan Aoita niin paljon, etten pysty kuvailemaan sitä. En pystyisi elämään ilman Aoita~
Ayabien muut jäsenet ovat minulle kaikki yhtä rakkaita ja tärkeitä. Intetsu soittaa bassoa niin hyvin ja erotan sen tavallista paremmin musiikin joukosta. Yumen ja Taken kitarataidot ovat kuin unelmaa ja Kenzo paukuttelee rumpuja paremmin kuin kukaan. Odotan Ayabieta Suomeen vaikka ikuisuuden jos on pakko. Sitten kun on mahdollisuus/rahaa, lähden Japaniin katsomaan Ayabieta. Katsomaan Aoita.
Ayabie on maailmankaikkeuden parhain bändi ja sitä ei tule mikään muuttamaan.
Aoi=♥
it was magical overnight

AoiMomo7
Fani

ViestiKirjoittaja Cheyenne » La Elo 07, 2010 2:25 pm

NYT HUOMIO KAIKKI AYABIEN FANIT, ERITTÄIN TÄRKEÄ INFORMAATIO !!

Sain juuri ystävältäni viestin, että ayabie hajoaa. Olen niin shokissa tästä, että lainaan pätkän suoraan livejournalin ayabie_diaries yhteisöstä. Kiitokset siis sinne.

From now on, in order to carry out band activities smoothly, "Ayabie" has decided to operate separately.
Following this, among "Ayabie"'s members, Yumehito, Takehito, Intetsu, Kenzo will be progressing in the same direction as a new band.
Please note that Yumehito, Takehito, Intetsu, and Kenzo's agency will be as stated below.
Concerning activity after August, and the new fanclub, details will be announced when they are settled.

Toivottavasti osaatte suomentaa tästä. Jokainen bändin jäsen (paitsi Aoi) on kirjoittanut viestin faneille blogiinsa. Käännökset löytyvät ayabie_diaries yhteisöstä, suunatkaa siis sinne.

Ja siis, en osaa itse kommentoida muuta kuin että voi helkkari, mistä näitä huonoja japaniuutisia oikein tulee. Okei, on ihan kiva että Aoi jatkaa soolona ja muut samassa bändissä (jos oikein ymmärsin), mut... silti.
"Be true to yourself, it's all you got."
- Janis Joplin

avatar by xanjellykax @ photobucket

Cheyenne
Teknikko

ViestiKirjoittaja jiafu » La Elo 07, 2010 2:47 pm

;___;
Tämä oli mulle kanssa järkyttävä uutinen ja shokin sain itsekin.
Hyvä, että Aoi jatkaa soolona ja muut bändin jäsenet ovat yhdessä,
mutta silti Ayabie ei ole enää samanlainen ilman Aoita.
Mutta itse ainakin ajattelen niin, että tämä on niitten
päätös ja että meidän fanien pitäisi kunnioittaa sitä, vaikka
tää on aika tuore uutinen ja kaikille iso shokki.
Kaataa hyllyt, riuhtoo verhot maahan
Ikkunaan huuruhunnun puuskuttaa

jiafu
Bändäri

ViestiKirjoittaja juuui » La Elo 07, 2010 2:57 pm

Mistä näitä huonoja uutisia oikein tulee?
- no Japanista tietenkin.

Siis.. mä oon kuunnellut Ayabieta nyt pari vuotta, en kovin aktiivisesti, mutta kuunnellut silti.
ja.. tä tuli aika yllätyksenä.
Tottakai hyvä homma, että jokainen silti jatkaa musiikin tekemistä, tavalla tai toisella.
Mutta jos bändi näin pättää, niin eipä meidän fanien mielipiteet oikeen merkitse enää tässä vaiheessa. Ehkä näin on parempi jokasen osalta, vaikken yksityiskohtia tiedäkään.

Kaikkea hyvää kuitenkin bändin jäsenille ja silleen~
Kuva

juuui
Bändäri

ViestiKirjoittaja neo-giri » La Elo 07, 2010 3:15 pm

Kaverin tweetistä luin ton ja kyl siinä lievästi sanottuna hämmenty. Vaikken nyt niin älyttömästi Ayabietäkään kuuntele, mutta on sekin sentään ensimmäisiä j-bändejä joita aloin kuuntelemaan ja ja... Tätä hämmennystä nyt toki lievittää se et jos noi muut ny kerran on samas bändis keskenään ja Aoil soolo(?) ni tuskin siinä hajoomises mitään kauheen suurta draamaa on ollu. Aoi vaan halunnu soolouralle tai jotai ja muut sitten ajatellu et ois tyhmää jatkaa 'Ayabienä'? En toki oo varma onko se menny lähellekään noin, mutta kuitenkin:'D Harmillista tää on mut pahemminki ois voinu käydä.
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Cheyenne » La Elo 07, 2010 3:32 pm

Joo, oot kyllä neo-giri siinä oikeassa että pahemminkin olisi voinut käydä. Esimerkiksi juuri niin, että kukaan heistä ei jatkaisi ollenkaan musiikin parissa. Uusi yhteinen bändi, vaikka sitten ilman Aoita, on siihen nähden aika lottovoitto.

Ja totta kai minäkin kunnioitan bändin päätöstä, jos jatkaminen ayabienä ei tunnu hyvältä niin sitten ei tunnu. Oon vaan tosi surullinen ja erittäin yllättynyt, ayabie kun kuului lempibändeihin.

En ala spekuloimaan sitä miksi näin kävi, mun arvelut menis kuitenkin päin metsää :D Mut toivottavasti uudesta bändistä tulis lisätietoja. Aoin soolourastahan tiedetään sen verran, että single ilmestyy syyskuussa.
- Janis Joplin

Cheyenne
Teknikko

ViestiKirjoittaja Momoko » La Elo 07, 2010 4:51 pm

Ei...

mä tiesin kyllä että Aoi oli jotain lähtenyt sooloileen ja yume ja kenzokin tais ruveta väsään yhessä jotain omaa musiikkia (jos oikeen oon ymmärtänyt...) mut en silti ois tätä uskonu. Ei, en vaan oikeesti pysty käsittämään.
vaikka viime aikoina mun ayabie-innostus ei oo ollu kovin korkeella, niin en ois silti tätä halunnu.

höh.

noh, tietenkin bändin oma päätös jne mutta pakko sanoo että en ois todellakaa uskonut.

Momoko
Bändäri

ViestiKirjoittaja GINGA » La Elo 07, 2010 5:25 pm

Mm... miten nyt alottais D::
Mua veetuttaa koska olin alkanu kuuntelee Ayabieta vasta tässä lähiaikoina paljon enemmän !
Olin alkanu tykkäämää siitä niin hirveesti... ja sit tänää kuulen tällästä. :(
Äh, ja jotenkii ku mä olin ajatellu että: "Seuraavaks ku ne tulee Suomee ni mä meen sinne keikalle."
Mutta ei, ne ei sitten ainaka enää Ayabiena tule tänne.
Harmittaa aika hirveesti nyt... ;__;
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Rikotin » La Elo 07, 2010 5:40 pm

Ensin tuli 'Mitä vittua?' -fiilis ja jouduin lukemaan uutisen läpi viidesti, ennenku sisäistin et siinä lukee 'ayabie'.
Sitte tuli epäusko. 'Haha hyvä pila, ei ne eroa.'
Sitte tuli järkytys. 'Ei näin voi tapahtua?'
Sitte tuli vaan se pohjattoman tyhjä olo, kun joutu itelleen lausumaan et 'Ayabie hajoaa.'

Tää tuli niin puun takaa ettei mitään rajaa. En ymmärrä miten ne yhtäkkiä sitten päättiki jatkaa erillään- Aoi soolona, loput uutena bändinä. Onhan niiden omat jutut joo yleistyny aika paljon viimeaikoina, mut viimesenä mä oisin ajatellu et ne erkanee!
Toiseksi, en ois koskaan uskonu et otan tän näin raskaasti, mut kun sitä ajattelee niin tottakai otan. Oon kuunnellu niitä niin kauan, koko uuden kokoonpanon ajan, ja tottakai myös vanhan kokoonpanon biisejä. Mitä se tekee.. neljä-viisi vuotta? Kuitenkin. Ayabie on ollu osa mun jokapäivästä elämää! Kuuntelen niiden musaa päivittäin siksi että mä rakastan sitä musiikkia.
Oon haaveillu niin pitkään et pääsisin niiden keikalle, koska viimeksi en päässy. Niin kauan mä ajattelin et vielä mä joku kaunis päivä pääsen näkemään ne livenä.. Hakemaan nimikirjotukset ja sitä rataa. Niin mitä tapahtuu?

Vaikka oon ilonen, että ne jatkaa kuitenki musiikin parissa tahoillaan niin.. ei se ole Ayabie. Ei ole enää.
On varmaan ihan turha ees sanoa, että oon tässä nyt vesiputouksena itkeny ties kuinka kauan. Ehkä mä ylireagoin vähäsen, eikä ihmiset välttis ees ymmärrä mitä itkemisen aihetta tässä on mutta.. Tää on mulle kova pala. Kivikova pala.
Life is here and now
-that's all you deserve.

Rikotin
Bändäri

ViestiKirjoittaja kjjkjkk » Su Elo 08, 2010 9:58 am

nyt ei oo kivaa. ei. EI OO KIVAA.

oon niin innolla odottanut "ayabien ens suomikeikkaa ja aoin JUMP JUMP JUMP -huutoja ja sjfhdsfh♥"
nyt sitten sisäistää asian että sitä ei tuu.

ei ayabie oon ayabie ilman aoita. ei kellään oo tullut vastaan aoin laulutaitoja.
ei ne oo aoin persoonakaan.

vois pitää angstin ja vahdata ayabien dvd't läpi kun pääsee töistä .......... >:o

mutta _tosi kiva että aoi jatkaa yksin, eikä käy kuten an cafen boulle
sitte ketuttais että ei rajaa
remember when you swore
we had it all, we'd never fall

kjjkjkk
Fani

ViestiKirjoittaja Larjus » Su Elo 08, 2010 2:43 pm

oon katkera tosta.
Etenkin itselleni, kun Yumehiton hymy ei voittanut, silloin kun ayabiet viimeksi kävi 8< en mä sillon niitä kuunnellu ku paria biisiä, mutta Yumehitoa ihailin yli kaiken, enkä silti mennyt. En vaikka olisin saanu lipunki! Olis pitänyt mennä, koska nyt en sit nää niitä tod. näk. ikinä.
En kyl olis uskonu et näin käy.
Ei ayabielle.

Oon yli 24 tuntii ollu jo sillee "ei tää voi olla." En vaan osaa sisäistää tätä vieläkää. Vaikka oonki itkeny ja panikoinu ja kaikkea.
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Huopatossu » Su Elo 08, 2010 3:22 pm

No voi sun----

Eilen ku tästä kuulin, kun REIRA laitto Larjukselle viestiä, eka ajatus oli et "joo ei varmana hajoo, joku vuosisadan huonoin läppä." Sitten toinen kaveri sai toiselta taholta viestiä, että jätkät tosiaan hajoo, niin... Kyl veti vähän hiljakseks.

Mun mielestä kuitenkin tuntuu tosi itsekkäältä sanoa, et "Miten ne voi tehdä näin faneilleen?" Koska siis... Jos bändi tekee musiikkia, niinkun vissiin Intetsu asiasta sanoi, "feikaten tunteensa" ko. asiaa kohtaan, niin... Mitä siitäkin sitten tulee?
Vaikka mua harmittaa tää juttu tosi paljon, niin kyllä mä ymmärrän niiden päätöksen. Vähän aavistelinkin jotain tän suuntasta, kun siis... Aoin soolohomma, Karasu, K.Y,.. En mä usko et ne ois kuitenkaan jaksanu montaa projektia päällekäin kovin kauaa.

Mä en haluais olla katkera bändille, mut... Harmittaa niin vietävästi. Mä luulin, et oisin saanu viel kuulla Kimi no Koe to Yakusokun livenä uudestaan, ja Kanarian ekan kerran. Ne lupas tulla takasin. Rikkoivat lupauksensa. Mut toisaalta, mitä muutakaan täs tilanteessa voi.

Nyt mä vaan oikeesti toivon, et ne teki oikeen päätöksen, eikä kadu tätä. Toivon jätkille onnea tulevaisuudelle ja uusille projekteille, ja kiitän niiden musiikista.

Kuitenkin, en ois uskonu ayabiesta. Outoo on.
kindhearted, how long will you smile for me?

Huopatossu
Bändäri

ViestiKirjoittaja juuui » Su Elo 08, 2010 5:30 pm

Huopatossu kirjoitti:Mun mielestä kuitenkin tuntuu tosi itsekkäältä sanoa, et "Miten ne voi tehdä näin faneilleen?" Koska siis... Jos bändi tekee musiikkia, niinkun vissiin Intetsu asiasta sanoi, "feikaten tunteensa" ko. asiaa kohtaan, niin... Mitä siitäkin sitten tulee?

jea, komppaan Hupatossua tossa. Jos ei vaan oo sitä tiettyä ns. kipinää tehdä sitä hommaa, sillä porukalla, niin keikkailu ja musiikin tekeminen väkisin on sitten se viimenen asia mitä pitäis tehdä. Musta niinku.. bändissä olemisen ei pitäis olla kenellekkään pakkopullaa. Artistien on itekkin nautittava siitä musiikista, ja sen teosta. Muuten se tunnelma ja niiin pois päin, ei välity esimerkiks keikoilla yleisöön, ja loppuenlopuks kukaan ei nauti siitä.

Jos pojista tuntuu nyt tolta, ni niin haikeelta kun se tuntuuki ajatella, ettei Ayabieta sitten enää ole, niin musta ne tekee silti oikein.

Mä ainakin halua nähdä jatkossaki niiden hymyilevän ja nauttivan siitä mitä tekee.
Kukaan heistä ei kuitenkaa katoa julkisuudesta mihinkään, joten ei me niitä minnekkään 'menetetä'

kuulostanpas filosofiselta.
Kuva

juuui
Bändäri

ViestiKirjoittaja Elindar » Ma Elo 09, 2010 6:13 pm

aoi kirjoitti viimein viestin asiaan liittyen. käännös ayabie_diaries -yhteisössä.
[voi aoi... ;__;]

en voi sanoa muuta kuin et oon vain todella todella surullinen tilanteen takia. ehkä vähän pettynytkin. en ole viime aikoina seurannut ayabien tekemisiä niin kovin, mutta ne on kuitenkin aina olleet mulle yksi niistä lempibändeistä ja yksi niistä harvoista jrock-bändeistä, joita yhä tänäkin päivänä jaksan kuunnella.
joten... en tykkää? T____T
ymmärrän kyllä muiden jätkien päätöksen yms ja toivon tietty kaikkea hyvää molemmille osapuolille jatkossakin, mutta... en tiedä. surettaa silti hyvin paljon.
七転八起。

Elindar
Roudari

ViestiKirjoittaja juuui » Ma Elo 09, 2010 7:49 pm

okei... en osaa tehdä muuta kun itkeä täällä nyt, kun luin ton ;___;
murruin jo heti kun luin, sen "I just cried and cried" - kohdan.
Aoi parka.. Tollaset viestit, mitä jäsenet kirjottaa kun joku bändistä eroaa, tai koko bändi hajoaa, on aina niiin koskettavia. + oon kauheen herkkä..
En vieläkään oikeen oo sisäistäny, että kohta ei enää ole 'Ayabie'ta..

kiitos Elindar, kun linkkasit ton tänne. En nimittäin itse seuraa noita LJ-yhteisöjä lähes yhtään hehs.

yritän edelleen tosin ajatella, että ehkä näin on parempi. tai sitten ei..
Kuva

juuui
Bändäri

ViestiKirjoittaja Rikotin » Ti Elo 10, 2010 12:08 am

Vihdoin, Aoin kirjotus.

Kun mä olin lukenut neljä muuta ja kuullut et bändi hajos, niin kuten ylhäällä sanoin, mä murruin täysin. Viime päivinä mun olo on ollu tyhjä ja turvaton- ku joku ois kuollu. Ja tavallaan kuolikin, vaikkei kuollutkaan. Mä en ole kuunnellu ayabien biisejä ollenkaan- pisin aika ilman niiden musiikkia. Olin vihanen niille kaikille, ja samaan aikaan toivoin kaikkea hyvää. Edelleenkin toivon, mut mä en ole enää vihanen.

Aoi puhu niin avoimesti. NIIN AVOIMESTI niistä kaikista, ayabiesta yleensä, kaikista neljästä muusta jäsenestä, että mä aloin taas itkemään. Se ei ujostellu yhtään, vaan puhu kaikista niin avoimesti, et itkun seassa alko ihan naurattamaan. Se kuinka se kehu Kenzoa komeaksi ja ajatteli Yumehitoa veljenään. Tällä kertaa en kuitenkaan itkeny katkeruudesta. Aoin tunteet tuli tosta tekstistä niin läpi, et se sai mut itkemään. Se todella rakasti ayabieta, ja ilmeisesti rakastaa edelleen. Aoi rakastaa laulamista, ja se huomaa sen kirjotuksesta. Se tosiaan toivoo muidenkin jatkon parasta.

Tämän takia mä rakastan Aoita- se on kaunis ihminen. Sisältä käsin. Aivan ihana ihminen. Vaikkei sitä tunnekkaan henkilökohtasesti, toi kertoo paljon, kuten myös kaikki ne haastattelut ja.. ihan kaikki.

Nyt mä voin vihdoin todeta itelleni, ja samalla hyväksyä, että ayabie on nyt mennyttä, mutta sen musiikki jatkaa elämistä ja jäsenetkin siirtyy vaan seuraavalle tasolle musiikin parissa.

Anteeksi tämmönen kliseinen vuodatus.. Taidan tästä mennä kuuntelemaan niiden biisejä- vihdoin hymyillen :3
Life is here and now
-that's all you deserve.

Rikotin
Bändäri

ViestiKirjoittaja marien » To Elo 12, 2010 6:53 pm

Vaikka ayabien toimintaa en ole muutamaan vuoteen enää aktiivisesti seurannutkaan, olin silti todella.. pettynyt ja yllättynyt kuullessani bändin hajoavan. Kuitenkin, mulla on niin paljon muistoja jotka liittyvät heihin, heidän musiikkinsa. Ayabien kautta oon tutustunut ihmisiin, joita rakastan, jo se pelkästään tekee bändistä mulle erityisen. Ayabie merkitsee mulle nuoruutta, se muistuttaa mua niistä sinisistä hiuksista ja lävistyksistä, kapinoinnista vanhempia kohtaan, teini-iän unelmista...

Ja luettuani ton Aoi kommentin, mä itkin. En ehkä siksi että ayabie hajoaa, enemmänkin siksi, miten murtunut Aoi on. Miten särjetyltä se kuulostaa, miten petetty ja yksinäinen se teksti oli. Kuullessani tästä aluksi, muistan syyttäneeni Aoita. Muistan ajatteeni, että ''Aoi soolon takia, niinpä tietenkin...'' Ja nyt, en oikeastaan osaa ajatella muuta kuin, että siltä on juuri viety kaikki, sen koko ELÄMÄN TYÖ. Kaikki minkä vuoksi se on tehnyt töitä, ja siinä sivussa, kaiken mihin se uskoi.

Oon pahoillani ayabien vuoksi, mutta vielä enemmän, oon pahoillani Aoin vuoksi, fanien vuoksi... Toivon mukaan tekin kaikki selviätte, en voi sanoa ymmärtäväni miltä tuntuu kun lempibändille käy näin, mutta voin sanoa, että pelkkä ajatus siitä saa mut hiljaiseksi. Surullista mutta totta, kaikki hyvä päätty aikanaan. Ja mä en pysty oikein sanomaan nyt muuta.
ei saa surettaa
leikittäiskö prinsessaa
maailma muuttuu kauniimmaksi niin
kun se on meidän

marien
Bändäri

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » To Elo 12, 2010 8:33 pm

Tänään päätin, et meen kirjottaa niiden bändien kohdalle (tai siis viestiketjuihin) joista pidän ihan älyttömästi. Eli niinku mun top 10.
Sitte ku pääsin tänne ni aloin kattoo viestejä sillee, whataa? ja sitte ku näin sen, et Ayabie lopettaa, ni tuli shokkitila.

Siis joo, mä tiesin, et Aoi on soolona ja muut o järjestämässä uuden bändin... mutten osannu yhdistää sitä tälleen. tai sitten en vaan halunnu.
Ei tullu sellanen mieleenkään. Mä oon ny vieläki ihan shokissa ja muo itkettää vähän nytteDAMET! miks mun pitää olla tällänen herkkä, joka itkee pienimmästäki asiasta ;o Asiaahan ei todellakaan auttanut se, että luin Aoin kirjoituksen joka oli niin koskettava, että itkin vielä vähän lisää.

Mulle tuli heti mieleen se päivä ku aloin kuunteleen Ayabieta. Olin Youtube:ssa ja silmiin osui kimi no koe to yakusoku. Ja kun se oli niin hyvä kappale, että tykästyin heti.
(Ainiin, tajusin kokeilla Ayabieta,ku katoin sen Visual DVD Magazinehomman missä oli Aoi). Se oli joskus n. vuos sitte.
Sitte muistan sen, kun Tuizi kerto mulle Aitakutesta ja kuinka rakastuin siihen biisiin, kummatkin kappaleet löytyvät koneelta ja iPod:ilta...
Sitte mä muistan ku mä Tracon:ista silmät kiiluen ostin sen Ayabiehikinauhan ja ajattelin, että sitten kun ne tulee Suomeen niin tää on varmasti mun kädessä.
En tietenkään sillä sano,etten tule pitämään sitä!

Se on totta, että olis voinu mennä paljon pahemminkin, esim. joku olis jääny kokonaan pois julkisuudesta. Aoi laulaa soolona ja Inte,Take,Yume ja Kenzo perustaa uuden bändin.
Kaikkia kuullaan ja toivottavasti tulevat Suomeenkin pistäytymään. Tää oli bändin oma päätös, joten kunnioitan sitä.
Ayabien muisto tulee olemaan aina suloinen, ja sitähän ei noin vain unohdeta ^^
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja GINGA » Pe Elo 13, 2010 7:22 pm

Voisko joku auttaa mua hölmöä?
Siis niinku, voiko joku lähettää sen sivun missä on ne heidän viestit?
Ja että siis, enne tätä koko juttua niin... oliks Ayabiella joku tauko vai miks se ei ollu tehny musiikkia vai? o_______o
Oisin kiitollinen, jos joku vastais, ku tota viimeisempää kysymystä oon jo miettiny aika kauan...
Kiitos ja kumarrus ! ♥
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cheyenne » To Elo 19, 2010 2:49 pm

Ginga, onko sulla livejournalia? Jos on niin mene sitä kautta ayabie_diaries yhteisöön, sieltä löytyy käännökset kaikkien viesteistä. En ole varma pääseekö sinne ilman lj-tunnusta, mutta aina voi yrittää!

Mun tietääkseni niillä ei ollut mitään taukoa, jokainen vain puuhaili omia juttujaan. Kenzolla ja Yumehitolla oli (ja on vieläkin?) oma bändiprojekti, eli he vetivät keikkoja omalla kokoonpanolla. Bändillä on myspace-profiili. Kenzo vaikutti myös Karasussa jo silloin.

Ja Aoi puuhaili silloin jo sen soolojuttunsa kanssa, siitä varmaan tiedätkin.

Btw, Intetsulla näyttä olevan meneillään joku uusi projekti nyt, jollakin lisätietoja siitä?

//

No niin kaikki, Aoin PV on ilmestynyt! Kiitoksia Kerorolle joka linkitti tämän minulle, muuten en varmaan olisi huomannut koko PVtä.

MI DA RA

Mielipiteitä?

Mä jostain syystä ajattelin et tuo kappale olis varmasti joku lälly rakkausballadi ja olinki vähän "mitä helvettiä" kun kuulin tuon. Shokista toivuttuani voin sanoa että ihan mahtava biisi! PVkin on ihan kiva, eli pointsit Aoille.

(Ujelo yhdisti tuplapostin)
- Janis Joplin

Cheyenne
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # A - G