ayabie

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: ayabie

ViestiKirjoittaja Wexiina96 » Ti Joulu 07, 2010 8:23 pm

trickery, oon niin samaa mieltä. Mulla ei käynyt kauheasti sääliksi, koska ymmärsin, miksi muut lähti. Eihän niillä oo varaa ootella Aoin lopettavan sooloilun, sillä rahaa ei tuu ilman laulajaa. Mää itse asiassa näin muutamaa päivää sitten unta, jossa oli Ryohei, mutta en ajatellu sitä sen kummemmin, ennen kuin kuulin ton uutisen Megamasson ja Aoin yhteistyöstä. Aika hauska sattuma sinänsä!
Mä en sinänsä kauheasti yllättynyt tuosta, että Ryohei on eka, joka meijän pikkuraasu-Aoille tulee mieleen ko se huomaa, että 'ohhoh, eipäs se sooloilu olis kannattanu, Yume hei sä et niin voi tehdä tätä mulle? No, voi pyllerö, lähenpä tässä Ryohein luo, Ryohei~!' Oikeestaan en koskaan oo tykännyt Ryoheista, koska musta on niin petollista lähtee vaan lätkiin jostain ja perustaa uus bändi. Kyllähän mä ymmärrän, että joskus vaan menee pahasti sukset ristiin, mutta silti... Mutta onhan Gou ja Inzargi söpöjä <3
Silti trickery tiivisti niin hyvin sen mitä ajattelin.
Kun tän selittää itelleen tai jolleki joka ei oo ollenkaa millään puolella, nii: 'ayabien laulaja lähti soolouralle, jollon ne muut jäsenet lähti pois ja perusti uuden bändin ja se toinen kitaristi laulaa ja sitten se laulaja lähtiki niitten entisen kitaristin luo'. Kyllä tuo kuulostaa aika pikkulasten touhulta, mutta kyllä mä tavallaan ymmärrän niitä.
Äh, oon tosi ristiriitasessa tilanteessa.

(Vielä mainittakoon, että oikeestaan oli ihan hyvö, että Ryohei lähti, koska pidin enemmän siitä musiikista jota ayabie teki sen jälkeen [Megamassoki on iha hyvä])
< 3

Wexiina96
Teknikko

ViestiKirjoittaja Wexiina96 » Ke Joulu 08, 2010 10:44 am

Yhyhy~... En ollu aikasemmin kattonu tota Surrender Lovea, enkä tykännyt yhtään MI DA RAsta (ehkä siks että siinä oli se akka -.-), joten nyt kun katoin se niin alko mullakin käydä kauheesti sääliksi Aoita. Ja vaikka se olikin sen oma vika ja vaikka sillä on kuinka Ryohei ja selvästi kauhee määrä rahaa, niin voinko mä olla sille vihanen ko sillä on tollanen melankolinen katse?? No, en!
Mutta sen voin silti sanoa, ettei hihattomat paidat sovi Aoille. Se näyttää liian ruipelolta (anteeksi~) YYH! Toivottavasti Ryohei syöttää Aoita ja paljon, sillä nuo on ihan kamalat nuo lommot, jotka sen poskiin ilmestyy välillä (tiedän, että ne on varsinkin pojilla melko yleisiä mutta silti)
Voi, Luoja, jiirujen englanti... Hei, haluaako joku selittää, mikä itu noissa metallihommissa sen sormissa on? Ne ei oo ees kauheen hyvännäköset, joten miks sellaset on? Vai oonko vaan liian tyylitajuton käsittämään niiden upeutta?
Mielestäni siinä MI DA RAn PV:ssä Aoi näytti lähinnä rapaojasta pongatulta juopolta kampauksen takia lähinnä, mutta noista hiuksista tykkään lähempää katottuna. Vaikkei niiden mun mielestä tarviskaa olla tuollai takaa sivusta pystyssä...
Mutta mitäs muuta voin vielä sanoa tosta Surrend Lovesta... Se kuulostaa ihan hassulta XD Tykkään siitä ihan kauheasti, mutta se kuulostaa joltain perus iskelmältä, vaikka Aoin ääni tekeekin siitä jotain parempaa. Toivottavasti AYABIE.kin löytäisi jonkin oman vivahteensa vielä n_n
(outrosta en niin tykännyt, siitä musiikista siinä...)

Ja nyt sitten tuo AYABIE.n PV. Öö, pidin tuosta lusta videossa. Ja Yumehiton tapa sanoa mou ichido'n tapaista on söpö n_n Ja kerrankin huomioin Intetsua hieman enemmän, koska sillä on söpösti leikatut hiukset. En vissiin ollut ainut, joka ei liiemmin innostunut Kenzon upeasta hatusta XD Osittain mua harmittaa, ettei nämä puvut ole keskenään samantapaisia ja -tyylisiä, niin kuin ayabien puvut monesti oli...
Miksi musta tuntuu, että tuo laulais koko ajan samaa juttua. Tuo 'kajakki' on tuolla melko monta kertaa XD
Öm, YUmehiton ääni menee suloisesti korkealta, mutta tykkäsin silti enemmän, kuinka Aoin ääniala oli tosi laaja, hän pystyy laulamaan joinain päivinä korkeammalta kuin mä! (Aoi sä oot mies! Ei sun kuulu pystyä laulamaan korkealla, kuin minä!) Esimerkiksi Yubisakissa ja Hoozukissa Aoi laulaa tosi korkeelta, hei mä karkaan aiheesta...
On Takehitolla parempiakin kitarasooloja ollut... Hänestä puheen ollen... Mä en ymmärrä, miks se pitää koko ajan etuhampaita näkyvillä, mulla tulee hiiri mieleen, mutten tahdo olla ilkeä Takehitoa kohtaan. Ei ne munkaan hampaat mitkään täydelliset oo, mulla ei siis ole kauheasti varaa sanoa. Mutta kyllä toi soolo loppua kohden parantui. Ja tykkään siitä, kuinka Take-chan puree huultaan tossa yhessä kohtaa! n_n
Asiat joista todella tykkään, yö, vesi, tulikärpäset ja avaruus. Tässä on öinen avaruus ja parsi loistavia valoja *_*
Mun on pakko sanoa vielä, että miks Takehiton pitää kävellessään pitää takinhelmoista kiinni? XDDD Tulee yks nainen bussista mieleen. Nakkas jäätelö paperit lattialle ja paranteli vaan takkinsa asentoa tyyliin 'olen maailman valtias'. -.- En siis sano, että Take olis sellanen tai mitään.
Intetsu on kauheen laiha ja naisellinen o.o Mitä multa on menny ohi?
Mutta Kenzolla on nätit silmät ja meikit... <3
Tän laulun loppu oli todella hyvä! Tykkäsin tosi paljon tästä <3

Mutta vielä siis, että mikä live se oli, jossa Yumehiton lauluääni oli ollut melko kamala tai jotain sellasta? Voiko joku linkittää sen? Löysin vain liven, jossa Aoi tarjosi Yumehitolle mikkiä, mutta toinen oli liian ujo sanomaan mitään ja piiloutu vaan kämmeniensä taakse usean puhumis/laulamis yrityksen jälkeen *_*
< 3

Wexiina96
Teknikko

ViestiKirjoittaja Larjus » Ke Joulu 08, 2010 3:12 pm

Wexiina96, mulle tulee yumen kamalasta lauluäänestä mieleen ainoastaan pari bäkkäripätkää, joissa Yume tulkitsee "kauniisti" Kurenain. Eli kiljuu "KURENAIII!!", rämpyttää akustista ja alkaa sitten joikailla jotain epämääräistä. XD *facepalm*

en kyllä kuollaksenikaan muista mistä sen löytäisi... ei oo YouTuben suosikeissa eikä missään... ja voi olla että sitä ei ole enää, siitä kun sen katsoin, on aikaa. Mutta jos haluaa yrittää niin voihan sitä kokeilla jotain "Ayabie backstage" tai vastaavia.

Ja Aoi & Ryohei incl. AyabieMegamasso. LOL mikä nimi :''D *another facepalm*
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ke Joulu 08, 2010 9:13 pm

[off]
Wexiina96 kirjoitti:Mutta sen voin silti sanoa, ettei hihattomat paidat sovi Aoille. Se näyttää liian ruipelolta

Ja hihattomat saa sen pään näyttämään tosi isolta, aamen. Toi on oikeestaan ainut häiritsevä asia MI DA RA'ssa ton naisen lisäks, toi sen... isöpäisyys siisX'DD

Wexiina96 kirjoitti:En vissiin ollut ainut, joka ei liiemmin innostunut Kenzon upeasta hatusta XD

Et oo ainut joo:'D Mulle se tuo jotenki etäisesti mieleen jotku gyaru_tytöt_ X'DDD [/off]

Täytyy kyllä sanoa että mieluummin mä kuuntelen kyllä Aoin sooloilua ku tätä AYABIEtä. Syynä tähän on yksinkertasesti se että Aoin ääni voittaa Yumen kuus-nolla, oli se Yume sitten kuinka söpö tahansa ja oli se kenen syy tahansa miks Ayabie jakautui kahtia. Ei Yumellakaa nyt niin surkee ääni oo mut kokonaisessa kappaleessa kyllä huomas, että se ääni tuli vähän nenän kautta ja se ei oikein viehätä mua. Yume myös heilu ihan liikaa tossa PV'ssä:'DD Se näytti jotenki yli-innostuneelta muutenkiXD

Nyt kun on jo hiukan kuullut tätä Aoin sooloilua ja AYABIEtä ni kyllähän niissä eroja huomaa. AYABIE kyllä on jatkanu kohtalaisesti Ayabien linjalla, mutta Aoin musa, ainaki PV't on jo ihan eri kategoriassa. Aoin musiikki tuo kyllä suht koht mieleen Ayabien musan, mut justiin noi PV't sun muut erottaa sen Ayabiestä.

En oo pahemmin ikinä Ryoheihin perehtyny en kyl oikein Ayabiehenkään hehe mut onhan se ihan mielenkiintosta nähdä, mitä tosta yhteisprojektista tulee. Toi niiden projektin nimi ei kyl kovin kummonen oo, enkä tajuu oikein miks Aoi ees ylipäätänsä kantaa tota Ayabie-nimee vieläkin mukanaan. Mutta niinku sanonta kuuluu, "ei nimi miestä paniina, ellei mies nimeä" tai jotain:'D
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja maiko » Ma Joulu 13, 2010 3:55 pm

Vaikka toi Aoin ja Ryohein yhteistyö kuulostikin kiinnostavalta ja mukavalta, niin jäin silti ihan oikeesti miettimään että mikä toi nimi on... jotenkin tuntuu oudolta että Aoi vieläkin pitää tota ayabie-nimeä mukanaan. okei, tietenkin Aoi oli ayabien vokalisti ja iso osa bändiä (samoin kuin bändi oli iso osa sen elämää), mutta siitä huolimatta hämmentävää. Alkaa vähän vaikuttaa siltä ettei Aoi oikeen osaa päättää, että mitä se edes oikeastaan haluaa tehdä, enkä tiedä onko se kamalan hyvä asia ainakaan enää tässä vaiheessa... :::D Mutta odotan silti tota sinkkua, koska kaikki mihin liittyy todennäköisesti Ryohein sävellykset on hyvä juttu ♥

Ja AYABIE tosiaan on jatkanut aika samanlaisella tyylillä kuin ennenkin, lukuunottamatta tietty sitä että Yume laulaa. Aoi taas soolotuotannon perusteella tais haluta vähän erilaista linjaa, ja vaikka sen omat biisit onkin ihan hyviä, niin jostakin syystä tykkäsin siitä kyl enemmän ayabiessa ! Aoin ääni kyl sopii kummankin tyyliseen musaan, mutta silti.
Viimeksi muokannut maiko päivämäärä Ma Joulu 13, 2010 4:59 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Joulu 13, 2010 4:49 pm

Pidän kovasti sormia ristissä Aoin ja Ryouhein puolesta. En pidä Aoin soolotuotannosta yhtään sen enempää kuin Ayabien uudemmastakaan, mutta jos Ryouhei ja Aoi saisivat taas yhdessä aikaan jotain ビッツ-圧縮-ロールn tapaista, olisin aika tyytyväinen. ^^

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Wexiina96 » Ma Joulu 13, 2010 7:11 pm

Hoo, löysin sen backstage videon heti ekalla yrittämällä, kiitos Larjus. n_n http://www.youtube.com/watch?v=KnJynJJodcI
Olihan tuo ihan... kaunista(ko), jos ei laskettu sitä kaunista kiljahdusta siinä välissä XD Mutta kuuntelin tuota vaan ja sitten, kun tuo yks tyyppi (Kenzo?) tuli, niin mä katsoin sitä Despan Zeroksi, koska silläki on ollu tollanen pipo x'' D
Miks mulla tulee seuraavana paikalle astelevasta Intetsusta mieleen joku juoppo. Tulee tollasen epäilyttävän kassin kanssa tohon : DD yyh! miks Takehito polttaa tupakkaa... Tulee aina surulliseksi, kun näkee jiirujen polttavan. Etenkin sellaset suloset tyypit. (Rukin keuhkoista viis eiku- XD) Mä muuten osaan soittaa Kurenaista alun! (kiinnostaa kaikkia siis ihan PIIPisti XD )
Joka tapauksessa. Aoin GemCEREY on kans nätti laulu, vaikken voikaan ymmärtää miten voi olla auringonpaiste kuunvalon alla. Haluaako joku runollisempi ihminen mahdollisesti selittää minulle tätä?

Ja hei, mikä/kuka on yadasan/yada-san? Yumehito toistelee tuossa yhessä vaiheessa sitä XD Kuulosti etäisesti lastenlorulta. Onko jollain tietoa?
Muuten, maiko, en tietenkään mitenkään väheksy kummasteluasi ayabie nimen käyttöä kohtaan, mutta itse veikkaan, että tolla ayabiella oli jokin läheisempi tarkoitus Aoille (ajattelen aina näin siirappisesti). Sehän voi liittyä jollain tapaa vaikka sen ensirakkauteen eiku- XD Se vois esim. olla jostaki sille läheisestä ihmisestä tai paikasta muunnos tai jotain. Huu nou. (jep)
neo-giri, Aoi varmasti hyppis riemusta, jos kuulis, mitä aattelet sen päästä XD Onko sun tarkotus jakaa mielipiteitäs vai tappaa mut nauruun? Joo mun huumori on just sitä, että kaikelle nauretaan viis tuntia mutta siis. Ei lol...

Tää video on niin surullinen, kun Aoi vaan hilluu tuolla Yumen vierellä tollai ;_; Mutta miks musta näyttää siltä, että Aoi olis laihtunu ja paljon? Vai onko se pelkästään tosta toppaliivin tapasesta kiinni? Ei kai se ainakaan ihan kokonaan ole?
Ei naww tätä videota oikeesti. Aikas ihuna. (vaikka säikähin tossa yhessä kohtaa, ko katoin Aoin kynää tupakaksi, samoin Intetsun kättä muuten vaan, [mulla vaan tupakat silmissä eiku- XD]) Joo. Miten ne antaa Takehiton polttaa sisällä -.-' Kuitenkin. Ehkä mä nyt meen XDD

(P.S Joo, ehkei Yumen lauluääni oo niin kaunis tuosta lopummasta laulusta päätellen XDDDD)
< 3

Wexiina96
Teknikko

ViestiKirjoittaja Rikotin » Ti Joulu 14, 2010 12:16 am

No awnes, he osaavat olla suloisia.
Jostain syystä mulla pomppii myös silmille tuo Takehiton tupakointi, mutta eipä sille mitään voikkaan, joten antaa herran nauttia elämän pienistä antimista.

Nyt kun sitä tarkemmin miettii, niin on aika karua että Yumehito laulo tollasella äänellä ja on nykyään laulajana, kuulostaen peräti ihan hyvältä :'D jos toi ois kuvattu tänä vuonna, olisin automaattisesti todennu että 'Poika parka on humalassa.' ...toisaalta toi kyllä vaikuttaa muutenki hiukan vitsiltä et en sit tiiä.
Pakko Yumesta myös todeta, että siitä kyllä tihkuu se ikäero muihin XD Se pari vuotta tekee joko ihmeitä käytökselle, tai sitte tuo yks on muuten vaan tuollanen Duraselpupu. Koko ajan hassuttelemassa, höppänä~

Pienimuotoisen puheeni päätän siihen, että heidän naurunsa on tarttuvaa.. Puren täällä kieltä verille etten herättäs koko taloa eiku-.
Life is here and now
-that's all you deserve.

Rikotin
Bändäri

ViestiKirjoittaja sacrifice » La Joulu 18, 2010 10:58 am

Minä haluan nyt tulla sanomaan oman mielipiteeni uudesta albumista.

Henkilökohtaisesti en koskaan oikein innostunut Aoin äänestä hirveästi, ja nyt voin ihan rehellisesti sanoa että pidän ayabiesta enemmän ilman Aoita. Yumehito on mielestäni hyvä laulaja! Sillä on mukavan pirteä ääni, joka saa hymyilemään. Albumin kappaleista suosikit ovat ehdottomasti PARADE ja Hi-Fi! Hi-Fi on niin suloinen XDDD Ja PARADEssa on ihana kertosäe, tykkään kamalasti.
Oikeasti mua miellyttää paljon enemmän Aoi omassa sooloprojektissaan, tykkään Aoin soolomusiikista kovastikin, ja AYABIE on tosiaan paljon parempi ilman Aoita.
Ja tämähän on vain minun mielipide, oli vain pakko päästä sanomaan.
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja Painappuru » Pe Helmi 04, 2011 6:12 pm

Minä haluan tulla tänne avautumaan, vaikka oonki (eneeshaluutietääkuinkapaljon) myöhässä tai jtn

Siis kaikki varmaan tietää sellasen bändin ku ayabie (nyt oon kyllä jo iha sykkyrällä siitä mite ton kirjottas, ettei tuu väärinymärryksiä!!). Rakastuin niitten musiikkiin ja varsinki Aoin lauluun kappaleitten Ari to Kakuzatou ja Shine kautta.
Eka mä tykkäsin Yumehitosta ja Ryoheista ku mulla oli joku Bou-kausi sillon ja tykkäsin kaikista hameisiin pukeutuvista kitaristeista. Mut hyvin nopeesti katse käänty Aoiin, Aoi-bias iski eikä siitä päässy irti, ja siks ayabie kohos mun lempibändiks. Ja vielä tänäkin päivänä, poppiin ja heviin hurahtaneena lukiolaisena mä ajattelen, että se on musiikillisesti mun lempi j-rockbändi ever. Tykkään niitten soundista ja melkei kaikista biiseistäki ihan mielettömästi. Aoin ääni on jotain aivan vastustamattoman rakastettavaa, varsinki Sakura Mau Kisetsu Ni ja Kimi no Koe to Yakusoku -tyylisissä kappaleissa se ääni pääsee oikeesti oikeuksiinsa.

Keikoilla en päässy käymään, olin fani vasta vuonna 2008, mutta olin feikki ja ostin keikkapaidan lafikirppikseltä X3 mutta ku se vuoden -07 paita oli ihana.
Levyjä mulla on kolme (Euro Best, Rikkaboshi+alpha, Virgin Snow Color) ja kaikissa dvdt mukana, plus on mulla iha oikeitaki live dvditä, Brilliant Parade, Ecumenical Image ja Virgin Snow Color.

Lempibiisit on iha selkeesti kaikki noi, mitä aikasemmin mainitsin plus meefisshu no uta koi gara no suihou ja last note. Lempi PV Kimi no Koe to Yakusoku (ja ihan vaan siks, että Aoi on niin käsittämättömän nätti siinä. Henk koht mä oon sitä mieltä et ayabien musavideoissa ei oo varmaa ikinä ollu mitään sen kummallisempaa sisältöö joten oon keskittyny biisiin ja visuaaliseen puoleen~).

Ja nyt se, minkä tähden yleensä tulin tänne avautumaan.
Mihin aikaan se ikinä olikaan, viime syksynä, kun ilmotettiin että ayabie hajoo. Reaktio oli vaa jotenki " o__o mitä..ei.." mut... siihe se jäi, mitä mä vähä ihmettelin.
Sit julkastii Aoin uus PV. Ei oikein mitään mielipidettä, biisi ei jääny vielä kolmannellakaan kuuntelukerralla päähän joten johtopäätös: perushuttua... Ei se vaan iskeny oikein millään tavalla..
Mutta nyt kuulin, et sen ayabie-ilman-aoita eka biisi on julkastu. Menin kuuntelee sitä ja siihe perään sit katoin Sakura mau kisetsu ni ja Kimi no Koe to Yakusokun pvt.
Sillon se vasta iski, hirvee suru siitä että "perhana sitä ei enää oo".. haloo, miks puol vuotta myöhässä :'D mielenliikkeet...
Siinä uuden ayabien musiikissa ei oo mitään vikaa, ja Yume laulaa huomattavasti paremmin kun mitä oletin niitten parin backstage videon perusteella mut... Yume ei oo Aoi :'3 Mut eipä sille voi mitään, jos joku tulee kysyy lempi j-rockbändiä, nii mä aion edelleen sanoo ayabie (vaikka saatan kyl huomattavasti korostaa että Aoin aikanen ayabie..)

Plus et tosiaan mähän kans luulin, et Yumehito ja kumppanit potki Aoin ulos bändistä... Se oli melko käsittämätön ja kuvailukelvoton tunne, kun tajusin, et ne oliki vaa tehny joukkomarssin ulos bändistä ja jättäny Aoin yksikseen. Jestas. Muuta mulla ei oo sanottavaa.
Pässiys on dominoiva geeni,
seksikkyys resessiivinen.

260211 180611 300711 121111

180309 061009 220910 170111 061112

Painappuru
Teknikko

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ma Syys 03, 2012 9:05 pm

Shattered Tranquility uutisoi 2. syyskuuta AYABIEn jäävän tauolle viimeisimmän "ANSWER"-tourin jälkeen.

Lisää luettavissa täältä.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja Anraf » Ti Syys 04, 2012 4:01 pm

Olin kans aika järkyttynyt tästä uutisesta - ainakin ensimmäisen tunnin - kunnes keskusteltuani muutaman HC fanin kanssa päädyimme lopputulokseen, että pojilla on ollut sen verran vauhdikas vuosi, että pieni tauko varmaan olikin jo paikallaan. Totesimme myös, että "live-tauko" on eri asia kuin varsinainen tauko, mitä bändit yleensä ilmoittavat pitävänsä. Ja AYABIE vakuuttaa tekevänsä silti tämän tauon aikana asioita, joka kehittää heitä ja joista saamme kuulemma nauttia tulevaisuudessa. Odottelen siis uutta elokuvaa heiltä, vähintään. *naur*
Aikovat myös päivittää blogejaan ja Twittereitään säännöllisesti. Helpotus. Mitä olisikaan päiväni ilman Yumehiton YumeKen -tagilla postaamia kuvia tai kuvia hänen Gundam-figuurikokoelmastaan? Ei mitään.
Ja nyt Kenzollakin on vähän enemmän aikaa Akille ja ehkä Karasullekin. Jei.

Mutta oikeasti, sivuhuomautuksena, en ymmärrä miksi kaikki alkoivat taas ulisemaan kuinka "varmasti ne nyt palaa Aoin kanssa takaisin yhteen" ja kuinka "Yumehito luopuu laulamisesta kun enemmänhän se kitaristi onkin" jne jne. Se, mitä heidän musiikkiaan olen viimekseltään kuunnellut ja parilla keikalla heidät nähnyt AYABIEna, olen todellakin sitä mieltä, että tässä mitään Aoita enää kaivata. Toivottavasti Yume jatkaa laulamista ja bändi saisi lisää faneja. Heidän keikoillaan ainakin on superhauskaa. ^^
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

1 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Larjus » Pe Heinä 04, 2014 5:42 pm

Hyvä nyt varmaan herätellä ikivanha topic (musta se on kyl oikeesti hyvä, eihän lafi muuten elä!), mutta pakko todeta tohon ylläolevaan "Yumehito luopuu laulamisesta kun enemmänhän se kitaristi onkin", että niinhän siinä lopulta kävi. Yumehito lähti (Intetsu vanavedessään) AYABIEsta ja on nykyään taas vain kitaristi. KAKASHIa väsäilee ja Sorobankin herää eloon. Muistaakseni (ainakin) osasyynä tosiaankin oli se, ettei Yumehito pärjännyt (henkisesti) bändin keulakuvana ja laulajana.

Mä oon aika ihmeissäni, että olin joskus ajatellut kuuntelevani AYABIEta yhtä paljon kuin suosikkejani ayabielta (mun vanhojen lafiviestien perusteella), koska niin ei todellakaan käynyt :O Jossain vaiheessa mä käytännössä aloin boikotoida ja kielsin koko bändin mielessäni. Järkisyitä ei ollut yhtään, ihan tunnepohjalta tein niin. En vaan pystynyt kuuntelemaan tai edes ajattelemaan niitä.
Tänään nyt sit oon päätynyt kuuntelee AYABIEta ja mulla on ristiriitainen olo. Hi-Fi oli eka biisin jonka kuuntelin, koska muistin vähän melodiaa siitä (koska se oli alunperin K.Y,-biisi ja luukutin sen samplea myspacessa). Tuli yllättävän nostalginen olo siitä, mutta samalla epätietoinen ja ahdistunut. Mutta musta tuntuu, että nyt pystyn kuuntelemaan AYABIEta melkin niin paljon kuin eka ajattelin. En tiedä, onko sillä osaa tai arpaa, että AYABIEta ei käytännössä enää ole (kun siellä on vain Take ja Taito enää), mutta tää jonkintyylinen boikotointi on loppunut.

Kaikki ayabiesta tekee nyt omiaan. Yumehitolla siis on KAKASHI ja nyt ainakin jonkin aikaa myös Soroban, Kenzolla (tai KNZ se nykyään on) GREMLINS ja BVCCI HAYNES (ja Karasu), Aoilla sen lukuisat soolojutut (joita on niin monella nimellä että oon tippunut kelkasta) ja jossain leffassakin se oli, Takehitolla (ja Taitolla) vielä AYABIE. Intetsun hommista mä oon ollut vähän pihalla. Jotenkin sen blogista ja twitteristä oon saanut käsityksen jostain kahvilasta? Ja muistaakseni on basisti WING WORKSissa (joka on siis Lolien Ryosuken prjoketi). Yritin joskus selvittää vähän itelleni, mitä kaikkea kukin niistä duunaa ja Inten kanssa putosin kyydistä. Jos osaisin kunnolla japania niin se toki auttais...

Ja onhan Aoilla oikeestaan vielä ayabiekin. Oliks se nyt toukokuuta ku ayabie julkaisi best albumin (jonka Limited editionin ennakkotilasin :D), ja sen seurauksena oli joku tapahtuma jossa Aoi oli. Ja Takehito! Muista en tiedä varmasti, mutta jotenkin sain sen käsityksen, että vain ne kaksi olis ollut siellä. (Luin Taken blogipäivityksen - vai oliks se twitterissä - siitä joskus sillon, ja se oli jotenki liikkis. Kiitti Aoia siitä, ettei tää lopettanu ayabieta, ja he pääsivät juhlimaan ayabien 10. vuotta)
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

1 tykkää.
Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Anraf » Pe Syys 19, 2014 7:17 am

Jos jotakuta kiinnostaa miten Kenzolla menee, niin tässä kiva ja pitkä haastattelu (tosin enganniksi). :) ♥
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

1 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Larjus » Pe Syys 19, 2014 3:07 pm

Cool, kiitos <3 Mä oon Rokkyuusta useinkin kuolannut Miksujen keikkaraporttien ja haastatteluiden takia, mutta jotenki en oo tajunnut, että sieltä vois ettiä kaikista muistakin lemppareista jotain :D Koska Kenzo ja BVCCI HAYNES on ihaniaaaaaa.
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

1 tykkää.
Larjus
Teknikko

Edellinen

Paluu Bändit # A - G