Gackt

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: Gackt

ViestiKirjoittaja kumiperuna » To Elo 06, 2009 10:33 am

Oni kirjoitti:Ja, vaikka musiikin parissa Gackto onkin taitava, niin onko nyt kuitenkaan yhtä taitava näin elokuvamaailmassa? Mitä nyt Moon childia sun muuta katsoin, niin ei ihan vakuuttanu. Tai siis... ei jokaisesta näyttelijästä tarvitse tykätä, joten voin kai sanoa, etten oikein pidä Gackton näyttelemistaidoista. Mitä mieltä muut ovat asiasta?

Samaa mieltä. Monet muusikot ovat kokeilleet taitojaan näyttelemisen saralla ja toisin päin, mutta harva todella hallitsee kummankin alan.

Sori, tämä nyt oli vähän offia. Olisi varmaan pitänyt muokata edellistä viestiäni tai jtn. mut ihan sama.
Rain washes our tears away

Entinen nimimerkki Moshi_Moshi

kumiperuna
Roudari

ViestiKirjoittaja Gilraen » La Syys 05, 2009 6:56 pm

Gackt on ainoa miesartisti, jonka musiikkia kuuntelen aktiivisesti ja ihaillen. Hänestä kuulin ensi kerran vanhan nettituttuni kautta, joka pisti minut kuuntelemaan Redemptionin. Kappale itsessään kuulosti ihan mukiinmenevältä, joskaan ei loistavalta, mutta Gacktin ääni oli se, mikä minut sai täysin koukkuun. Siitä lähtien aloin kuunnella paljon muitakin kappaleita, ja tässä vaiheessa voin sanoa, että Gackt on ilmiömäinen. Hänellä on tuskin ainuttakaan oikeasti huonoa kappaletta, muutama tylsähkö ehkä löytyy. Tuosta Ghostista voisin sanoa jotain, kun siitä nyt on puhuttukin viime viesteissä. Itse pidän siitä varsin paljon, vaikka juuri sentyylinen musiikki ei yleensä iske minuun. Mutta Gacktin ääni pelastaa paljon, se kun on niin sanoinkuvaamattoman kaunis. Malice Mizerissakin pidän hänestä, itse asiassa enemmän kuin soololaulajana, mutta upea hän on yhtä kaikki.
Lust For Blood on ehdoton lempikappaleeni, ja siinä Gacktin laulaminen kuulostaa tavallistakin voimakkaammalta. Muita loistavia ovat Redemption (tykästyin siihenkin tosissani sitten myöhemmin), Mizerable, Last Song, Oranji no Taiyo, Rain ja The Next Decate. Omistan ainoastaan Moon-levyn, eikä se ole kokonaisuutena Gacktin parhaimmistoa, vaikkei kyllä huonokaan. Sen kappaleita vaivaa samankaltaisuus. :/

Minusta Gackt tuntuu ihanalta persoonalta, ainakin haastattelujen, live-esitysten ynnä muiden videoiden perusteella. Vanillan live fanservice-hetkineen on kyllä ikimuistoinen. Myös kaikki ne mainokset, joissa Gackt esiintyy, ovat aivan loistavia. Juuri tänään kaivelin Youtubesta joitain kivoja Gackt-videoita, ja törmäsin esimerkiksi tähän. Tuo on niin hämärä mutta samalla tajuttoman hauska.

Olen nähnyt Moon Childin, ja minusta Gackt hoitaa hommansa siinä ihan kelvollisesti. Muutamassa kohdassa hän vaikuttaa siltä, että yrittää vähän liikaa (yleensä silloin kun hermostuu johonkuhun), mutta ainakin toimintakohtauksissa hän on mielestäni juuri sellainen kuin pitääkin, ei ylinäyttele tai päinvastoin jätä eläytymättä rooliinsa. Alan aina tahtomattanikin verrata häntä Hydeen, joka on kyllä näyttelijänä jonkin verran lahjakkaampi. Kyseinen leffa lukeutuu muuten ehdottomasti surullisimpiin, joita olen ikinä nähnyt.

Kaiken tämän lisäksi Gackt on myös melkoisen hyvännäköinen, mikä lienee aika turhaa mainitakaan. Hänellä on mennyt hyvin musiikkialalla ja toivottavasti tulee menemään vielä monta vuotta.
reality is beautiful in you.

Gilraen
Teknikko

ViestiKirjoittaja myytikki » Ti Syys 08, 2009 7:19 pm

Gackt.. se mikä hänessä hurmaa on se ääni. Voiko sellaista ääntä olla edes olemassa? Näköjään voi ja kuulostaa kyllä niin pirun hyvältä ettei voi kuin kehua. Biisit on kaikki ihan kivoja, en inhoa yhtäkään Gacktin biisiä. Harmi vaan jotkut biisit ovat ikävän samankuuloisia enkä osaa joitain biisejä tunnistaa toisistaan. Onneksi suuri osa on persoonallisia biisejä joita en edes minä sekoita toisiinsa. Omat suosikkibiisit on Saikai ~ Story, Kimi ga Matte iru Kara, Last Song, Hoshi no Suna, Mizerable, Redemption sekä Orenji no Taiyou. Joo.. Gacktin balladit iskevät enemmän kuin nopeetemposet biisit, tykkään tosi paljon Gacktin pianonsoitosta ja hänen balladit on yleensä todella kauniita.

Gackt todella tarvitsee lisää rakkautta! : > ja livekeikka Suomessa olis jotain taivaallista..
Michisaki ni asu ga dorekurai matsu darou ka? I wonder how long will tomorrow wait ahead of this road

Dareka no tame ni kokoro wo tomosu darou ka? I wonder if my heart will light for somebody

myytikki
Fani

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ke Joulu 21, 2011 1:43 pm

Oh my Gackto! <3

Gackt on ainut japanilainen mies artisti mitä kuuntelen vakituisesti ja koko sydämestäni rakastaen. Herraa aloin kuunella tossa viime vuoden puolella kun latasin koneelle "Lover Letterin", vaikka en alauku oikeen sytyynyt, mutta sitten alkoi harmittaa, ja menin kuuntelemaan Vanillan ja bang rakastuin. ^^

Gacktossa vetää kaikki puoleensa, ääni, ulkonäkö, persoona ihan kaikki mahdollinen. Ja sen miehen lava esiintyminen on jotain niin herkkua, että niitä voisi vaan kuolata 24/7 putkeen Youtubesta kyllästymättä ollenkaan.

Olen myös nähnyt Moon Childin ja silloin kuunitin ekan kerran huomiota Gacktin näyttelijän lahjoihin ja ne teki kyllä heti hvin suuren vaikuksen. Ja myös Bunraku on suuri rakkaus ja Gackton suoritus Yoshina, voi taivas. <3

o Viimeaikoina hymysi on tullut lempeämmäksi/hennommaksi. Se on todella ihana! Tapahtuiko jotain?
¤ Sain flunssan.

Gackto EI NÄIN. XDDDDD *reps*

Mutta kyllä Gackto ansaitsee tajuttomasti rakkautta! <3
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja wildrose » Ma Maalis 26, 2012 2:13 pm

Voiko olla että täällä on vain näin vähän keskustelua Gacktosta! o.o Joten taidanpa kantaa oman korteni kekoon....

Todellakin, ah, Gackt. Mun elämäni rakkaus! ♥ Tutustuin herran musiikkiin jo joskus 2004-05, sen jälkeen ollut sellanen on-off suhde, kunnes taas viime loppukesänä rakastuin ihan kunnolla.
Ja mikä Gacktossa sitten kiehtoo? Sitä en todellakaan osaa alkaa erittelemään, joten todettakoon näin kliseisesti että kaikki, koko paketti! Ennenkaikkea kuitenkin rakastuin Gackton ääneen, se on niin.. Pehmeä, mutta silti vahva (..?), sellainen jota en ole yhdelläkään muulla laulajalla kuullut vastaavaa!
Nytkin menen aivan sanattomaksi enkä meinaa saada päästä ni yhtään järkevää ajatusta ulos!

...ei käy kieltäminen etteikö Gackto olisi myös oikeaa silmänruokaa, kaverini kanssa tupataan lähestulkoon kilpaa kuolaamaan herran vatsalihaksia *Q* Ei uskoisi että hän alkaa lähennellä iältään jo neljääkymppiä!

Kaikki oleellinen onkin jo jotakuinkin sanottu tässä topassa, joten tyydyn vain myötäilemään teitä muita. *nod nod*

wildrose
Fani

ViestiKirjoittaja Secu-chan » Ma Tammi 28, 2013 2:11 pm

Tämä viestiketju on ollut tajuttoman kuollut jo pitkän aikaa, joten päätin tulla korjaamaan asian 8D

Koska muutkin on siitä kertoneet, niin paljastan lyhyesti myös mun (fanaattisesta) fanituksesta: eli tuota... aloin kuuntelemaan Gacktia ekan kerran joskus vuonna 2007 keväällä muistaakseni :D Ensin kuulin Malisujen aikaisen kappaleen Illuminati (jonka PV on ehkä maailman seksiorgiatäyteisin ja häröin, mutta on siinä silti sitä jotain vielä tänä päivänäkin ja sen kappaleen live... omg c.c"). En tykännyt siitä sitten yhtään, kunnes löysin Gactilta sellaiset kappaleet kuin Marmalade ja Soleil ja niistä sitten taas tykkäsin, koska niissä on jotain samaa Vanillan kanssa. Satuin vuoden 2007 kesälomalla matkustamaan Espanjaan, löysin sieltä halvan pikkupuodin, joka oli pullollaan j-rock tavaraa ja ostin Gacktin Diabolos-dvd:n ja tadaa, koukutuin lopullisesti. Se dvd on edelleen mun suosikkini ja silloin tuli kuunneltua paljon Redemptionia ja U+K:ta, ne kisut on nii ihania aina niissä liveissä :D Samana kesänä kuuntelin myös ekaa kertaa Last Songin, en ymmärtänyt sanoista mitään, mutta muistan itkeneeni silmät turvoksiin, kun se kertsi alkoi ja siitä eteenpäin pillitinkin sitten koko loppukappaleen ajan . . . o__o"" Eli tämä varmaan todistaa, miten hyvin Gackton ääni voi heijastella tunteita, koska mulle tuli heti siitä äänestä mieleen, että se on menettänyt jonkun itselleen rakkaan ja näin oli käynytkin kyllä oikeasti (siitä lisää pian).

Sitten voisin kertoa musavideoista :3 Yleisellä tasolla tykkään niistä, koska useimmissa niissä on jokin tarina takana, eikä mtn Amerikan meininkiä, että pelkkää seksiä, alastomia naisia ja porealtaita. Ne musavideoiden tapahtumat tuntuu jotenkin sillai todellisemmilta tai niin, mutta mitä te muut tykkäätte tai onko lemppari musavideota Gacktolta? :DD Mulla on suosikkina varmaan edelleen Saikai-Storyn tai Last Songin video, ne on niin kauniita ; __ ; Sit noista rokahtavammista luultavasti Flower :''3

Ja kuten edellä todettu, niin kyllä, Gackt on yhtä aikaa sekä kaunis että komea mies ja vartaloltaan hyvässä kunnossa vielä nykyäänkin :D Esimerkki niistä miehistä, jotka vanhenevat arvokkaasti ja tasaisesti^^ Ei näy liian suurta eroa 10 vuoden takaisiin kuviin ja se on aika hyvin, sanon minä 8D Myöskään musta Gackton ääni ei ole oikeastaan muuttunut, varsinkaan kun Gackt ymmärtääkseni lopetti tupakoinnin pari vuotta sitten (tai sitten se oli vaan juorulehden arvailua) o.O

Mutta nyt itse pääaiheeseeni :D Ihmettelin, ettei nopean läpilukuni jälkeen tarttunut silmään sitä, että Gackt on ollut naimisissa korealaisen naisen kanssa, jonka nimeä en muista :D Erosivat muistaakseni joskus 98 tai 99, koska Gacktin fanit lähettelivät vaimolle uhkaus- ja tappokirjeitä. Last Song on omistettu Gacktin vaimolle, siitä olen varma, mutta en ole varma, onko myöskin Saikai-Story, ehkä, ehkä ei.
Gackt sanoi eronsa jälkeen, ettei aio mennä enää uusiin naimisiin, mutta ilmeisesti hänellä on kuitenkin ollut naisia tässä matkan varrella :D Ainakin Gackt on haastatteluissa puhunut kuutamokävelyistä rannoilla ynnä muuta. Jos haluatte tietää tuosta ja paljon muusta lisää, katsokaa tämä: Terry Ito's Howl at the Moon show, se on kaksiosainen.

On myös huhuttu jo vuosia, että Gackt olisi homo/biseksuaali. Olen sen verran suvaitsevainen, että mulle on ihan se ja sama, mitä seksuaalista suuntausta herra edustaa, rakastan Gacktia vaikka hän löytäisikin itselleen miehen tai tykkäisi molemmista :D Eräällä nettisivulla lukee näin:

GACKT has stated on more than one occasion that he likes women. In fact, the man loves women and talks about them whether it’s during an interview or a blog post. He was actually once married to a Korean woman around the time when he joined Malice Mizer, but due to some crazy rabid fangirls, his wife had a nervous breakdown and they got divorced. GACKT has also had more than one girlfriend in his lifetime and mentions certain stories with a couple of them in Jihaku.

Despite these facts, there are things that GACKT has said or done that make people think otherwise. For instance, he has stated before that if HYDE (of L’Arc~en~Ciel and VAMPS) was a woman, he would fall for her. He has also stated things about YOU (guitarist of GACKTJob) that he would love to find in a woman – basically, the two have qualities that he likes and wishes he could find in a girl. GACKT has also stated that although he could love a man emotionally, physically he needs a woman.

Löydätte tämän saman tekstin ja paljon muuta täältä.
Tuon HYDE-asian Gackt sanoi Moon Childin kuvausten aikana, kun Gackt katsoi HYDEn nukkumista ja tuli ilmeisesti sinä aikana ko. lopputulokseen, että jos HYDE olisi nainen, Gackt voisi rakastua tähän :D Huhutaan myös, että Gackt ja HYDE olisivat olleet rakastuneet/ihastuneet toisiinsa Moon Childin kuvausten aikana, mutta suhteesta ei olisi tullut mitään, koska HYDE oli jo tahollaan naimisissa. En usko tuohon huhuun, koska se on mitä luultavimmin fanien keksimä, mutta sen sijaan tuohon quottaamaani pätkään luotan, koska se on ymmärtääkseni otettu erinäisistä haastatteluista ja Jihakusta, joka on Gacktin am... omaelämänkerta-kirja. Olisin halunnut ostaa sen ajat sitten, mutta en tiedä, löytyykö sitä englanniksi :< Tietääkö joku Jihakusta enemmän?

Nyt kun olen saanut vaimot ynnä muut selitettyä niin pääsen vihdoin asian ytimeen: Gacktilla saattaa olla uusi suhde. Vihdoinkin <3
En tosin tiedä, kuinka luotettavaa tuo tieto taaskaan on, koska sitä toitotetaan lähinnä japanilaisissa juorulehdissä. Tässä muutamia esimerkkejä: japantoday ja tokyohive
Gackt tai Iconiq eivät kumpikaan ole varsinaisesti myöntäneet seurustelevansa, vaikka nuo lehdet niin väittävätkin. Ehkä se on vain ihastus? Ja se, että Gackt ruokailee naisen kanssa 3 tuntia ja halaa lähtiessään, ei minusta todista mitään. Miksi sitten kerron tästä? Ensinnäkin siksi, että jos tuo on totta, niin olen molempien puolesta T_O_D_E_L_L_A iloinen ^________________________^ Olen ollut surullinen sen puolesta, ettei Gackt ole tuntunut löytävän ketään rinnalleen, toisaalta olen ajatellut, että ehkä hän ei edes halua. Mutta jos nyt Gackt on löytänyt elämänsä naisen, niin minä sanon, että piä ny kiinni siitä naisesta ja ole onnellinen!! 8D Kerron myös siksi, että minua ärsyttää ihan tajuttomasti ihmisten reaktio tuohon huhuttuun seurusteluun ._. Ihmiset miettivät pilkkaavasti, mikä Gacktin ja Iconiqin lapsen nimeksi tulee, jos he sellaisen saavat. Ihmiset pohtivat myös sitä, että Gackt "seurustelisi" peittääkseen ilmiselvän homoutensa (ja tämän ilmiselvän homouden ihmiset perustavat Gacktin ulkonäköön). Myös Iconiqista puhutaan halventavasti, koska hän ei ole japanilainen. Onko se sitten oikeasti niin kamalaa, jos japanilainen ei seurustele japanilaisen kanssa tai korealainen korealaisen kanssa? Kertokaa te viisaammat, koska minä en tiedä :3 Gacktin ex-vaimo oli korealainen, joten pelkään, että Iconiq saa myös paskaa niskaansa, jos fanit heittäytyvät yhtä hirveiksi ;___; Viimeisin ärsytystä aiheuttava marmatuksen aihe on parin ikäero: iconiq on 27, Gackt 38 eli ikäeroa on 11 vuotta, kuten kaikki varmasti osaavat laskea. Minusta rakkaus ei katso ikää, sukupuolta, uskontoa tai kansalaisuutta. Miksi se nyt on niin hirveää? O.O Esimerkkinä mm. Catherine Zeta Jones, joka on edelleen onnellisesti naimisissa Michael Douglasin kanssa ja heillä on 3 lasta ja ikäeroa sellaiset 30 vuotta. Toki puhumme Hollywoodista, mutta mutta c'mon! D;

Ainahan toki julkkisten uusimmat käänteet kaivetaan esiin. Vaikka Gackt on elänyt tähän asti tietääkseni melko yksityistä elämää, nyt häntä jahtaavat paparazzit oikein olan takaa .___. Antaisivat miehen olla!! :(( Okei, kerron tästä teille, joten voitte pitää mua tekopyhänä, mutta mä en juokse Gacktin perässä kameran kanssa. :D Toivon että tilanne rauhoittuu ja Gackt saa Iconiqin kanssa elää rauhassa, jos heistä nyt sitten pari tulee, varmuutta ei ole. Mutta kuitenkin olen onnellinen, jos he nyt ovat löytäneet toisensa. Olen onnellinen myös siitä, jos Gackt löytää itselleen kameroilta salassa miehen, ei väliä mulle, kunhan Gackt on onnellinen :3 -hugg-

Lopetan vuodatukseni kysymällä, oletteko kuulleet Gacktin uusimman singlen: White Lovers -Shiawase na Toki- ? ^_^

Secu-chan kiittää ja kuittaa ~
Hito wa ittai... doko kara kita
Doko e ikun darou
Taisetsu na yasashi hito
Kimi dake ga inai

- Gackt: Saikai ~Story~

Secu-chan
Bändäri

Edellinen

Paluu Bändit # A - G