DELUHI

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

DELUHI

ViestiKirjoittaja tiku » La Tammi 03, 2009 12:31 am

Kuva

" Kuulostaa samalta kuin Heavy & Aggressive, Dark vs. Crystal, Catchy & Impressive " (MySpace)

Jäsenet

Kuva
Laulu - Juri

Kuva
Kitara - Leda

Kuva
Basso - Aggy

Kuva
Rummut - Sujk

Alunperin oli bändi GRAVE SEED - en tosin tiedä miten aktiivisesti, koska juuri mitään tietoa jäsenistä tai julkaisuista en löytänyt. Bändi kuitenkin teki jäsenmuutoksia(?) ja vaihtoi nimensä uudeksi aluksi. Kiintoisana sivutietona vaikka tähän väliin, että Leda tunnetaan myös nimellä Yu-to ja soittaa Galneryusissa bassoa.
Olen semi-seurannut ja kuunnellut bändiä ensimmäisestä julkaisusta asti, mutta tämän enempää en osaa kertoa.

Discografia

mini album
Surveillance
2008.3.26
1. ~Surveillance~
2. Two Hurt
3. Vivid Place
4. 黄泉の譲り葉
5. Recall

single
Orion once again
2008.7.23
1. Orion once again
2. NO SALVATION

single
ヴィジュバスリット - VISVASRIT -
2008.10.29
1. Freedom
2. Baby play

single
マハーデーヴァ - MAHADEVA -
2008.11.26
1. HYBRID TRUTH
2. Ivory and Irony

single + DVD
ジャガンナータ - JAGANNATH -
2008.12.31
[CD]
1. リヴィングデッド
2. Rebel:Sicks, Shadow:Six
[DVD]
1.HYBRID TRUTH (PV)

Linkkejä

OHP
MySpace

HYBRID TRUTH [PV]

Tuntui, että tahtoisin tehdä tämän. Rakastan Jurin ääntä, rakastan kolmea uutta singleä ihan hitosti. Tarttuvaa, mutta raskaampaa rockia, kuten alussa kuvailtiin. Jos kukaan enää tänne asti jaksoi lukea, voisi kanssa mennä kuuntelemaan esim MySpaceen tai YouTubeen biisejä ees tikun mieliks. Mielipiteet ja keskustelu ovat tervetulleita.
Bändi on nuori, mutta hiton lupaava *w*

// niini päivitti uuden kuvan.

tiku
Teknikko

Re: DELUHI

ViestiKirjoittaja jasper » La Tammi 03, 2009 1:04 am

Mä aloin kuuntelemaan DELUHIa vasta... varmaan Orion once againin julkasun jälkeen. Mutta mä jaksan kirota sitä, kuinka noin pieni ja alkutaipaleellaan oleva bändi voi tehä noin hyvää musaa. Lisäks vähän pelottaa, että noiden tiet eroo ennenkuin ne saa kunnolla ilmaa siipiensä alle, koska nää on todella lupaavia. Jurin ääni on kehittynyt jossain vuodessa ihan hirveästi ja hätkähdin ihan Ivory and ivorya kun se kehitys on niin... huimaa. Aika harvat solistit kehittyy noin paljon kuitenkin lyhyessä ajassa. <3
Lempibiisejä on Ivory and ivoryn lisäksi NO SALVATION ja varmaan Orion once again, uusimpia sinkkuja en ole vielä kerennyt lataamaan kun kone ei tue rarreja ja tsillee. Hopez näistä kuullaan vielä pitkänkin ajan päästä.
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja Ankara » La Tammi 03, 2009 2:50 am

öö.. joo, okei...
Totuus tämä: kuuntelen ensimmäistä kertaa koko helevatun bändiä, jaaa nyt tekisi mieli lyödä jotain... o_O
Olen järkyttynyt. Ensiksi huomasin kaksi asiaa... ei kolme.

1. PV on aika hiton koukuttava... liiankin sanoisinko Pelottavan iskevää minun makuuni.Ties vaikka joskus uskaltaisi tutustua hiukan lähemmin tuotantoon...
2. Kello on aivan liian paljon, jotta kykenisi sanomaan jotain järkevää tässä tilanteessa.
3. DELUHI... hulvatonta. Sekoittaako kukaan L:n ja H:n paikan? DE-HuLiHuLiHuLiHuLi

En tiedä. Bändi kuullostaa kyllä hyvältä, mutta luulen että kuitenkin havaitsen hiukan jotain kokeilun tapaista tässä vielä? Siis tarkemmin sanottuna ei ihan vielä uskalleta olla ihan sitä mitä tahtoisi olla? Pienimuotoista ujoutta vielä, kun on noinkin nuori yhtye kyseessä. Onko se sitten hyvä juttu? // Ja paskat,otan tämän takaisin...

Luulen että joskus ainakin HYBRID TRUTH tulee ilmestymään konelle ja soittimeen. Not bääd. Kiitän~

Ja näin BTW:
Kohdassa 3.31 Vain yksi sana: Leda...

// Ja nyt joku jumittaa MySpacessa... <3
// Tästä tulee vielä pitkä yö pojat...
Itsestäänselvyyden loppu löytyy menettämisestä...

」か「栄光
"death" or "glory"

1 tykkää.
Ankara
Roudari

ViestiKirjoittaja GanesaIX » To Tammi 08, 2009 12:57 pm

DELUHI... Aika... uusi tuttavuus minulle, pari kuukautta sitten vasta tutustuin musiikkiin. Bändin jäsenten ulkonäkö oli aika helvetin luotaantyöntävä, juurikin sellaisia tyypillisiä, huoliteltuja kolmannen generaation visual kei-säätöön pukeutuneita poikia, jotka kovasti yrittivät näyttää "massasta erottuvalta" - siinä oli isoin fail. Eli ei, en pidä ulkonäöistä. Liian massaa.

Mutta musiikki on eri asia. Two Hurt ja Vivid Place ovat suosikkini näiltä pojilta - en ole saanut aikaiseksi hankkia muuta kuunneltavaa heiltä kuin juurikin tuon Surveillance-miniälpän.

Jurin ääni... feilaa hieman kuitenkin. Se värisee ja ilmoittaa sillä, että on ihme jos jätkä ei polta tupakkaa. En paljoa kuuntele heitä, mutta silloin tällöin pari biisiä omien suosikkien väliin on ihan jees.

Toivon vain, että pojat pääsevät tuosta massa-visual kei-lookistaan eroon ja yrittävät tehdä vielä raskaampaa musiikkia.

GanesaIX
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja tiku » To Tammi 08, 2009 8:03 pm

Ankara kirjoitti:Kohdassa 3.31 Vain yksi sana: Leda...

Kyllä ~
On muuten symppis tyyppi *w* Samoin Juri. (Aloin seuraa niiden blogikäännöksiä...)

GanesaIX kirjoitti:Toivon vain, että pojat pääsevät tuosta massa-visual kei-lookistaan eroon ja yrittävät tehdä vielä raskaampaa musiikkia.

Niillä oli ennen vähän persoonallisempi ulkonäkö imo, turhautti huomata sen vaihtuneen. Toisaalta, koska sit keksin miten merkityksetöntä se on, mitäpä tuosta xD Juri vaan näyttää turhan paljon Kamijolta.

....öö. Niin. Kuten rivien välistä sanoin, tutustuin DELUHIin kai siinä viime vuoden huhtikuussa, ihan vähän Surveillancen ilmestymisen jälkeen. Muistan et oli aprillipäivän aikaa, nauroin VAMPSille ja satuin törmäämään uuteen mielenkiintoiseen bändiin, joka kuulosti hyvältä sitten. En muista enää mikä siinä oli... OHP taisi ainakin olla aika mysteerinen, jotain muutakin aloituskikkaa huomion saamiseksi. Kuitenkin. Se jäi soittolistalle roikkumaan ja pidän uusista kappaleista kyllä. Suosikkikappaleita on kai Vivid Place, Orion once again, + kaikki kolmen uusimman singlen kappaleet. Jees.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ti Tammi 20, 2009 6:49 pm

Deluhi. Hmm. Täysin uusi bändi minulle. Nimestä tuli ensimmäisenä mieleen joku egyptiläinen hippi, ja logo vain vahvisti mielikuvaa. (Onkohan yksikään visual kei - bändi vielä ottanut egyptivaikutteita...) Mutta luojan kiitos siitä, ettei bändissä ole mitään egyptiläistä. :'D

Katsoin tuon Hybrid truth - PV:n tässä aikani kuluksi. Alussa olin vähän "oh no, miksi tällaista perusmättöä", koska tuollainen komppi on tuttu sitten niin joka nurkasta. Mutta tulihan biisiin sitten hyviäkin puolia, ihan tarttuva kertosäeratkaisu noin esimerkiksi. Jurin ääni on ihan mukava, eipä juuri erotu, mutta ei missään nimessä ole pahimpiakaan kuulemiani. PV:lle muuten lähinnä naureskelin, koska tuollaiset discovärit ja niin perinteinen kuvaustyyli että ohhoh. Mutta biisi etusijalle, PV vasta jälkeen.

Bändin tyyli ei juuri massasta tosiaankaan erkane, mutta pidän siitä silti. Ehkä pidän kokonaisuudessaan sellaisesta "perinteisestä" visual-tyylistä, oli se sitten miten puhkiinkulutettu tahansa. Tosin omaperäisyydessä on omat puolensa, mutta enpä ala sorkkia sitä asianalaa enempää tässä yhteydessä.
Aggyn hiukset on kivat.

Kokonaisuudessaan vaikuttaa oikein potentiaaliselta bändiltä. :D Noin tuore tapaus kun on, mistä sitä tietää mitä Deluhi saa lähivuosien kuluessa aikaan. Voisimpa vaikka alkaa seurata tilannetta. Ja etsiä enemmän niiden musiikkia kuunneltavaksi, jotta pääsen mielipiteestäni kunnolla selville. 8)
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja tiku » La Maalis 21, 2009 6:05 pm

Vähänkö hienoa, että näin moni on päätynyt kuuntelemaan *w*

Oon vähän lagannu, mut....

JaME Suomi kirjoitti:DELUHI on ilmoittanut ensimmäisen DVD-singlensä ilmestymisestä 20. toukokuuta. Vielä nimeämätön julkaisu on CD+DVD-formaatissa ja sisältää uuden kappaleen musiikkivideon ja videomateriaalia bändin ensimmäiseltä oneman-keikalta Shibuya O-Crestiltä. CD puolestaan sisältää yhden remix-kappaleen. Mainittakoon myös, että bändin toinen oneman-keikka on Shibuya Boxxissa 29. toukokuuta.

En oo kyl vähään aikaan törmänny, että bändi tekisi tällaisen julkaisun, mutta mielenkiintoiselta kuulostaa.
Ja noiden one man on viikkoa liian aikaisin.

Aa ja vielä pakko mainita - itse oon repinyt niin paljon hupia - että LJ:ssä on käännösblogi. Suosittelen.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja jasper » To Touko 21, 2009 4:03 pm

s[K]ape:goat on ihan mahtava biisi ! muistin taas kuinka loistavia nää pojat onkaan ´WWWW` PV on kanssa hurrrr vaikka Juri näyttääkin vähän oudolta... :--------------DDD

mutta mun pääasiallinen tarkoitukseni oli tulla tänne ja requestaa mahdollisimman isoja ja hyvälaatuisia kuvia, etenkin grouppeja. ja tietenkin mielellään mahdollisimman uusia. 8(
ja taas

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja Apinakapina » Pe Kesä 12, 2009 4:39 pm

Hoo, olen ihan myyty! Kuuntelin ensin jotain ficciä kirjoittaessani randomisti s[K]ape:goatia ja sitten metsästin lisää. En muista, milloin olisin viimeksi johonkin näin
ihastunut. Merlin tietää, miksi. Tärkein kriteeri on yleensä minulle, että en ehdi tylsistyä kappaletta kuunnellessa, ja niin ei todellakaan ole vielä kuuntelemieni kappaleiden kohdalla.

Jurin äänestä... No jaa, se on ihan kiva, tulee välillä etäisesti mieleen A9:n Shou tai jopa Miku?, mutta ei häiritsevästi. Eihän se nyt niin häikäisevä ole, vielä ainakaan. Jamessa sitä taidettiin kuvailla levottomaksi, ja olen samaa mieltä.

Hum, vaikea uskoa, että bändi on niinkin nuori. Mutta ennustelen suuria aikoja...^^ Hankintoihin en kyllä uskaltaudu, ennen kuin makustelen vähän kauemmin.

Visuaalisesta tyylistä en sano muuta kuin että näyttävät kaikessa massaudessaan tyylikkäiltä.

//Edit: Fanitukseni vain lisääntyy katsottuani live-footagea... Jurin ääni on mycket bättre kuin mitä aiemmin ajattelin, ja bändillä on hyvä meininki päällä. *_*
Kuvassa Keiji, Reitan neitokakadu. Se on söpö.

Apinakapina
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja tiku » To Heinä 23, 2009 4:02 pm

jasper kirjoitti:mutta mun pääasiallinen tarkoitukseni oli tulla tänne ja requestaa mahdollisimman isoja ja hyvälaatuisia kuvia, etenkin grouppeja. ja tietenkin mielellään mahdollisimman uusia. 8(

kauan sitten
uudempi
Uuden DVD-sinkun kansilehdestä, skanneri vähän pääs käsittelee ilkeästi niitä kyl.
kaikki
kaikien naamat
Kaikki again
Aggy & Sujk
Juri & Leda

ps. toi DVD-single kannattaa hankkia, ne livet on ihania imo *w* Samoin PV, ja kappale. Aaa.
Muutenkin, jätkät on hiton hyviä livenä. Olen myyty.

Ja !

JaME kirjoitti:Nopeasti suosiota kerännyt DELUHI kertoo seuraavan singlensä olevan uusioversio Two Hurtista. Yhtye päätti julkaista suositun kappaleensa singlenä, sillä Surveillance-levy, jolla se alunperin julkaistiin, on myyty loppuun. Single sisältää uudelleen äänitetyn nimikappaleen lisäksi B-puolen ja musiikkivideon.

Ja tosiaan, ton Surveillancen olis saanu enää closetista muistaakseni sil... 7000 jenillä, että kai ne tosiaan suosiota on keränny.

//shalala

Uusi look *w*

.......enhän ole ainoa, kenessä Leda aiheuttaa "what?"-reaktiota?

OHP on muutenki vähän päivitetty ja Two Hurt-PV:n preview esillä. Check out.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Apinakapina » Ma Heinä 27, 2009 3:34 pm

Voi miksi, voi miksi olen tuhlannut kaikki rahani juuri kun niitä tarvitaan....!

Tulin takaisin kesälomalta, jolla en kuunnellut Deluhia lainkaan testatakseni kuulostaako bändi vielä tauon jälkeen yhtä hyvältä, etten ole sortumassa hätiköityihin ostospäätöksiin. Ja kyllä se edelleen yhtä mahtavalta kuulostaa, mutta nyyh... Rahat meni jo.

Kyllä on tosiaan Deluhista tulossa koko ajan tunnetumpi, jos nettiaktiivisuudesta voi jotain päätellä. Tulee mukava, lämmin tunne vatsanpohjalle. X)

Niin, nuo Ledan kiharat. Onhan ne vähän... nolot (?), mutta kun se on sellainen huithaapeli, niin pitäköön kiharansa minun puolestani, vaikka tuskinpa ne jäädäkseen ovat tulleet. Voisiko muuten joku minulle selvittää, että onko Leda edelleen Galneryusin basisti? Tuntuu vaikealta uskoa, että kahdessa bändissä sambailu ei tuottaisi hankaluuksia... En ole itse asiassa nähnyt Ledan soittavan bassoa, mutta kitarassa äijä on kyllä aika mahtava, YouTuben perusteella. Ja Aggysta sen verran, että mies soittaa kyllä aika kummasti, näyttää enemmän kitaran rämpyttämiseltä minun silmääni... :)

Two Hurt on muuten mahtava livenä, vaikka en sille aluksi niin lämmennyt, vaikka kaikista Deluhin kappaleista olenkin tähän mennessä pitänyt. Nyt kun vielä saisin niitä omaan kirjahyllyyni... *laskeskelee kolikoita itsekseen jupisten*

Apinakapina
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja jasper » Pe Heinä 31, 2009 1:12 pm

JaME kirjoitti:Kolmannen onemaninsa juuri loppuunmyynyt ja ensi keskiviikkona uuden singlen julkaiseva DELUHI on paljastanut suunnitelmiaan loppuvuodelle. Ensinnäkin bändin odotettu toinen mini-albumi ilmestyy 14.11.

Samana päivänä yhtye aloittaa two-man -kiertueen Matenrou Operan kanssa. Sapporo MESSE HALLista alkava kiertue kattaa kahdeksan konserttia ympäri Japanin päättyen Kawasaki CLUB CITTAan 28.11. Yhtye ilmoitti myös neljännestä onemanistaan; toisen syntymäpäivänsä aikoihin pidettävä konsertti järjestetään Shibuya O-EASTilla 9.1.2010.

Lisäksi Two Hurtin remaken PV on tullut ulos !

Niin, nuo Ledan kiharat. Onhan ne vähän... nolot (?), mutta kun se on sellainen huithaapeli, niin pitäköön kiharansa minun puolestani, vaikka tuskinpa ne jäädäkseen ovat tulleet.

Musta Ledan kiharat on vain suloiset niin kuin koko mies itsekin. Enkä nyt näe noita mitenkään noloina, ainakin kokeilevat kaikenlaista. Ennemminkin muo hymisyttää että milloinkohan pojat saa riivittyä tarpeeksi rahaa kasaan että kokonaan uudet outfitit saataisiin kasaan. :-------D
ja taas

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja Apinakapina » To Elo 06, 2009 3:46 pm

Humtidum. Pitääpä sanoa jotain Two Hurtin remake-PV:stä. Se on... hieno ja ihan toimiva. Vaikka minusta onkin aina hieman hassua, kun setting on kirkko, mutta toisaalta sehän on aika kätevä paikka; dramaattinen ja näyttävä, mutta hieno. Mutta eikö olisi vielä hienompaa, jos kuvattaisiin buddhalaisessa/shintolaisessa temppelissä? Mutta se olisi kai sitten epäkunnioittavaa.
Ja tämä on ihan random-pohdintaa, mutta mietin noita ristikkoja, joiden takana jäsenet tuossa PV:llä välillä vilahtavat. Ovatko he kirkon sivulaivojen kappeleissa/hautakammioissa? Kun yleensä niihin ei kai päästetä ketään.

Jostain syystä tämä uusi äänitys kuulostaa minulta jotenkin vähemmän raskaammalta tai runsaammalta kuin edellinen, mutta voipi johtua myös tietokoneestani.

Outfiteista.
Jesh, minäkin odotan jännityksellä, miten jatkossa bändi pukeutuu. DELUHI on minusta aina pukeutunut hyvin, ja erityisesti Aggyn ja Jurin hiukset on molemmat nykyään ihan mahtavat!

PS
Ja jasper, vielä noista kiharoista. Kyllä ne Ledalle paremmin sopivat kuin kenellekään muulle jrockarille, jonka olen tähän mennessä nähnyt niihin sortuvanihastuvan. Jos verrataan vaikka Yomiin tai (Gazeton) Aoihin... :)
Kuvassa Keiji, Reitan neitokakadu. Se on söpö.

Apinakapina
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Gilraen » Su Elo 30, 2009 1:25 pm

Deluhi on minulle… vähän sellainen ”ihan ok”-tyylinen bändi, jota kuuntelen satunnaisesti esimerkiksi iPodilla, jos jokin sen kappaleista sattuu tulemaan kohdalle. En ole kuunnellut sitä kovinkaan kauaa, ja vain pariin kappaleeseen olen tykästynyt tosissani. No Salvation ja [Yomi no Yuzuri Ha[/i] kuuluvat niihin, niissä on jotain paljon hienompaa kuin muissa.
Deluhi on kuitenkin sen oloinen bändi, että kiinnostun siitä hyvinkin mahdollisesti enemmän tulevaisuudessa, ja kaikki sen nykyiset jäsenet viehättävät minua (tosin heidän nykyinen ulkoinen tyylinsä ei miellyttä yhtä paljon kuin vanhempi). Varsinkin Sujk ja Leda ovat aivan ihania. Ja Aggy ja Juri myös. Joo, pidän heistä kaikista. :D
Tällä hetkellä fanitukseni kohteena on vain niin monia bändejä, että jotkut, kuten Deluhi, jäävät väkisin muiden varjoon.

Tulipas lyhyt viesti, mutta bändistä, johon en ole vielä kovin perusteellisesti rakastunut ja tutustunut, ei ole helppo keksiäkään sanottavaa.
reality is beautiful in you.

Gilraen
Teknikko

ViestiKirjoittaja jasper » Ke Loka 21, 2009 12:51 pm

DELUHIn MySpacessa on tänään julkaistu uusia kuvia ja totaalisen uusi look koko bändin osalta.

Kuva
Juri - Leda - Aggy - Sujk

Lisäksi sampleja tulevalta Yggdalivelta on julkaistu samaisessa osoitteessa, ja ainakin allekirjoittanut odottaa aivan kikseissä tulevaa levyä, koska julkaistut samplet ovat todella loistavan kuuloisia ja mm ah. Jurin ääni, intron äänimaailma mm ah ah ah saisi julkaista jo koko plätyn. <3 Introsta tulee allekirjoittaneelle mieleen esimerkiksi Devil may cry -niminen peli tai muu vastaava - enkä tälläisenä ihmenörttinä ole yhtään pahoillani siitä. Jätkien musiikillinen tyyli on pysynyt kyllä osittain samana, mutta jonkinlaista edistystä, uudistumista, on myöskin tapahtunut. Hello esimerkiksi hämmentää sillä, kuinka pirteä sen sample onkaan. . . Voihan sitten tietenkin sen normaali verset olla kauheaa perus DELUHI-mättöä, mutta niin. Ei tiedä ennen kuin on kuullut kokonaan. Osista kappaleista, kuten Syllable -Yggdrising-ista ja sen äänimaailmasta, tulee etäisesti mieleen 9GOATS BLACK OUT taidehäröilyineen. Ehkä tässä täytyy vain kärsivällisenä odottaa, että saa kuunnella kokonaan koko levyn eikä vain puolen minuutin sampleja.
Uusi look hämmentää hieman minua, etenkin Jurin tummat hiukset - se jätkä on vain niin blondi ! ( Ja nyt Jurista tulee etäisesti mieleen girugameshin Satoshi. Ei kyllä sillä, että se välttämättä huono asia olisi, Satoshi on ihan kiva mies se. )
Lisäksi on havaittavissa se, että pojat ovat luopumassa vanhasta vk-tyylistään, ja menneet soundinsa mukana "hieman" tummempaan ja hillitympään tyyliin. Toisaalta sääli, koska esimerkiksi joku Leda on aivan järkyttävän suloinen voimakkaasti meikattuna ja napapaidassa. Lisäksi nykyinen look vanhentaa etenkin jotain Sujkia aivan tajuttoman paljon, enkä sanoisi että mitenkään hyvällä tavalla... hu0h. Mutta, toisaalta se massa vk-tyyli ei välttämättä ollut niinkään eduksi itse bändille. Toisaalta en kyllä tiedä onko tämä nykyinen sen parempi. . . Noo, musiikki ennen kaikkea !

- - - - - - - - -

05.09.2009
livejournal kirjoitti:On the Galneryus OHP is written that YU-To decided to left the band at the same time when they met the new vocalist Masatoshi Ono, May of this year, but I think this is the first time they informed everyone about it.

Toisin sanoen arvoisa Leda on nyt täysin omistautunut DELUHIlle, joka on mun näkökulmastani vain hyvä asia ja tää oli imo vain kyse ajasta milloin Ledan täytyisi päättää kumpaan bändiin hän keskittyisi, DELUHIin vai Galneryusiin. Tosiaan, musta tää on vaan parempi näin päin etenkin kun en Ledan tohon toiseen bändiin ole tutustunut at all.
ja taas

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ke Loka 21, 2009 8:18 pm

Aggyyyy... <- Säälittävää fanityttövinkumista. :D
Oon tosiaan perehtynyt ton viime viestini jälkeen paljon enemmänkin DELUHIin, ja aikalailla menettänyt sydämeni. Lasken tämän komppanian nykyään yhdeksi suosikkijiirubändeistäni, ja se on paljon se. S[k]ape:goat oli se niitti, jonka tarvitsin kiintyäkseni, ja tässä sitä ollaan. Odotan hirveän paljon uutta tuotantoa! Sampleista monet herättävät ainakin kovasti mielenkiintoa. Toisaalta noin pienistä pätkistä on vaikea saada kovin paljoa irti, joten... Sitä kokonaisuutta odotellessa! WAKE UP! kylläkin repäisee minut jo 30 sekunnissa mukaan. Jotenkin kummasti mua jännittää, saako DELUHI jatkettua omanlaisellaan linjalla, ettei lirvahtais jo ennen kuullun puolelle.

Jurin tummat hiukset hämmentää mutkin. Tykkäsin paljon niistä vaaleista, ja nyt--- tummat. Oho. No, eipä ne pahalta sinänsä näytä, ei. Ja pelkäsin, että Aggyn hiukset ajautuisivat ihan jäätävään suuntaan sen jälkeen, kun lettirasta-asiat saivat lähteä, mutta uusi look näyttää kyllä erittäin kuolattavalle sekin. Minusta pojjaat näyttävät oikein päteviltä tällaisessa hillitymmässä lookissa - ehkä se johtuu siitä, että olen yleisestikin ottaen enemmän mieltynyt tummiin ja "neutraalimpiin" outfitteihin, jossa kuitenkin on jotain omanlaista. Leda ei tosin näytä niin... herkkikseltä enää ilman kimaltelua ja napapaitaa, mutta en nyt tiedä, onko se niinkään paha asia. :'D En tajua tuota sen leopardikuvioista mekkoasiaa... Se näyttää H&M:llä myytävältä naisten kietaistavalta neuleliiviltä tms.
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Spooky » Ke Marras 18, 2009 4:22 pm

Täältä ilmoittautuu yksi Deluhin kuuntelija lisää. :3

En muista koska ekan kerran törmäsin bändiin, olisko joskus .. joskus. No joo, sen tiedän että Hybrid Truth oli silloin jo ilmestynyt, ja sen pv:tä tuijotin onnellisena. Sen jälkeen oli vähän aikaa taukoa, ja taas viime aikoina olen alkanut tutustumaan vähän tarkemmin tähän bändiin. Joku tässä bändissä erottaa sen muista VK bändeistä, en kylläkään tiedä mikä.
Aluksi pidin Aggysta todella paljon, ja nykyään kolahtaa parhaiten Sujk.

Lempikappaleet on HYBRID TRUTH, Baby play, S[K]kape:goat, Freedon ja Orion once again. Jaaaa olen iloinen koska Deluhi löytyy J-visualism 2 levyltä. Ihanaa saada tuijottaa bändin videota omasta teeveestä. 8)

Spooky
Bändäri

ViestiKirjoittaja serellenders » Ti Tammi 19, 2010 9:08 am

JaME kirjoitti:VK-yhtye DELUHI ilmoitti toisena syntymäpäivänään 9.1. Shibuya O-EASTilla pidetyssä konsertissa julkaisevansa uuden singlen. Tämän lisäksi bändiltä on luvassa kymmenen konsertin oneman-kiertue, joka alkaa Shibuya O-EASTilta 5.6. ja päättyy Akasaka BLITZille 1.8.

Tuleva singlejulkaisu kantaa nimeä REVOLVER BLAST, ja kuten yhtyeen julkaisuja tuntevat voivat päätellä, sisältää se viime marraskuussa julkaistulla Yggdalive-minialbumilla kuullun REVOLVER BLAST -kappaleen. 24.3. kauppoihin saapuvalla singlellä on lisäksi B-puoli ja PV.

Tää oli odotettavissa, että REVOLVER BLAST tullaa vielä julkaisemaan singlellä PVn keran.
Pitää nyt katsoa minkälainen tuo oma rahatilanne on, että tulenko hankkimaan tuon singlen. Vaikka oon lähtenytkin tän yhtyeen kohdalla aika pitkälti sille linjalle, että pyrin tukemaan mahdollisuuksien mukaan, niin tällä hetkellä tuntuu siltä, että en tule hankkimaan tuota. Kuitenkin tuo Yggdalive tuli hankittua silloin, niin pitää nyt katsoa mitä tuo B-puoli sitten pitää sisälläään - se varmaa ratkaisee aika pitkälti tulenko hankkimaan singlen vai en.

Tuosta kiertueesta Juri kertoi jo jonkin aikaa sitten ennen kun tieto päätyi Jameen ja toi Shibuya O-EASTin keikkapäivä on ehkä itselleni juuri se paras mahdollinen joten tästä voidaan päätellä, että löydän itseni mitä todennäköisemmin tuolta katselemassa jos vain lipun saan hankittua (tai pistetään serkku hankkimaan).
Kun ruumiini ajattelee... On ihollanikin sielu
Colette, la retraite sentimentale

ex-altesse

serellenders
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tyler » To Tammi 21, 2010 4:01 am

Oho, en oo ikuisuuksiin yllättynyt mistään visualimmasta bändistä näin paljoa, vieläpä suht uudesta sellaisesta! Eilen kuulin ensimmäisen kerran deluhia, kiitos Lafin, ja ah taidan olla jo rakastunut! Jätkät jopa osaa soittaa söpön ulkokuorensa lisäksi, ja Jurin äänikin on todella hyvä.
Mulla on koneella vain yksi albumi (yggdalive vai mikä ihme olikaan) ja Spotifystä pystyy kuuntelemaan vain kahta biisiä, mutta varmana haalin lisää ja perehdyn enemmänkin bändiin.
...hassua, Dirut on ollut vähän aikaa ainut raskas bändi jota jaksan kuunnella, en uskonut että muhun enää kolahtais tälläinen musa.

Hihii, tulipa hyvä fiilis kun vihdoinkin löysi jonkun uuden hyvän bändin *ww*
We can't stop here, this is bat country

Tyler
Bändäri

ViestiKirjoittaja serellenders » Su Helmi 21, 2010 2:26 pm

Melkein tupla, mutta ei voi mitää.
Kuva

Elikkä viime viikolla oli sivuille ilmestynyt uudet kuvat herroista, mitä mieltä te muut olette tästä?
Ei siinä ole paljon muutosta tapahtunut, mitä nyt ainakin Jurin hiukset ovat nyt enemmän ruskeat ja niin pois päin. Ei ainakaan mitään radikaalisia muutoksia ole tapahtunut. Ja tietenkin Ledan tämä leopardikuviollinen hame vai mikä riepu koskaan ikinä onkaan niin on kadonnut.

Sitten myös REVOLVER BLAST singlen kappalelista on ilmestynyt sivuille. Ja kaikkien yllätykseksi single sisältää kaksi uutta kappaletta.

1. REVOLVER BLAST (single ver.) 
2. Remember the rain 
3. F.T.O

+DVD
1. REVOLVER BLAST (video clip)

Varmaa menee itselläni sittenkin hankintalistalle vaikka aluksi hiukan tuota epäilinkin.
Kun ruumiini ajattelee... On ihollanikin sielu
Colette, la retraite sentimentale

ex-altesse

serellenders
Teknikko

Seuraava

Paluu Bändit # A - G