D

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: D

ViestiKirjoittaja tearless-rain » La Heinä 23, 2011 3:57 pm

Anteeksi tuplapostaus, mutta uutta infoa kohtapuoliin ilmestyvästä sinkusta taas!

Tällä kertaa tarjoan teille previewit kaikista uuden sinkun biiseistä nähtäväksi ja kuunneltavaksi, kas tässä.
Videossa myös näkyvissä jäsenten uudet lookit sekä PV:n preview.

Minusta kaikki kuulostaa ja näyttää enemmän kuin lupaavalta! Taidan kaikella suurella todennäköisyydellä myös olla tilaamassa sinkun, kun näin hyvin pojat ovat edistyneet (taas). :D
Pidän myös uudesta lookista. Asagi näyttää oikein vaikuttavalta, vaikka ensimmäiseksi naurahdinkin tuolle lintuhäkille herran päässä. Tsunehito näyttää puolestaan oikein suloiselta, pidän kontrastista punaisten hiuksien ja tummansinisen vaatetuksen välillä.

Mutta keskustelua, keskustelua! Mitä mieltä olette te muut?
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

I've always been unabled to say strong words, that's why you never heard of them.

song: Nigatsu - SID
translation: rayaikawa @ LJ

tearless-rain
Teknikko

ViestiKirjoittaja maiko » La Heinä 23, 2011 9:39 pm

Apua, previewit kuulostaa upealta ♥ ! Mullakin kuunnellessani noita tuli sellainen olo, että pakko hankkia tämä sinkku jostakin itselleen. Okei, olen halunnut tilata tuon jo siitä lähtien, kun ilmestymisestä ilmoitettiin, mutta previewit vain varmistivat asian. Erityisesti pidän itse nimikkokappaleesta ja viimeisestä biisistä, joka kuulostaa aika mielenkiintoiselta. Tykkään todella paljon !

Pidän uudesta lookistakin, olen jopa tottunut tuohon Asagin päähineeseen, joka oli aluksi aika... hämmentävä :'D Ja Tsune on taas niin suloinen ♥ Aluksi nuo sen hiukset kyllä vaikuttivat vähän jänniltä, mutta nyt olen alkanut pitämään niistäkin.

1 tykkää.
maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja tearless-rain » Su Heinä 24, 2011 10:36 pm

Tjaa-a, minulla kun nyt on aikaa, voisin kertoa omista kokemuksistani ja tutustumisistani D:n suhteen, kuten kerran aikaisemmin lupasin. Tässäpä tulee.

Olin tiennyt D:n jo pitkäänkin nimeltä ennen tutustumistani. Tosi asia on, että minä olen todella huono tutustumaan uusiin bändeihin, joten yleensä tarvitsen jonkun suosittelemaan minulle biisejä, jne. Joskus vielä kun JapanPop-lehteä tilasin, satuin sitten lukaisemaan jonkun artikkelin D:stä. Esittelyä se taisi enimmäkseen olla. Silloin kipitin kiltisti avaamaan YouTuben ja selailin biisejä. ''BIRTH'' kuulosti mielenkiintoiselta, joten klikkasin sen kuunneltavakseni. Kuuntelin muutamaankin kertaan ja totesin että ''hei, tämähän on hyvä!''. Tuo johtikin sitten siihen, että popitin tuota ainokaista biisiä muutaman viikon, enkä osannut eksyä uudestaan kuuntelemaan muitakin kappaleita. Kun popitusintoni sitten hiipui, D jäi taka-alalle.

Muutaman kuukauden päästä kuuntelin jotakin playlistia, ja joku oli lisännyt sinne mukaan ''Yami kuni no ALICEN''. Vasta hiukan myöhemmin tajusin, että se oli ollut myös D:tä. Olin pitänyt tuostakin biisistä kovinkin ja sen jälkeen aloin rohkeasti kuunnella bändiltä lisää tuontantoa. Yksikään biisi ei ole ollut vielä tähän mennessä huono, mikä on jo minusta todella hyvä saavutus. En myöskään turhaan luokittele D:tä lempibändieni joukkoon.
Kun nyt kappaleista aloitin jo kerran puhumaan, niin voisin mainita myös lempibiisini. Niihin kuuluvat ehdottomasti ''Dearest you'', ''Der König der Dunkelheit'', ''Sleeper'', ''Tsukiyou koi no uta'', ''Ouka saki some ni keri'', ''Tightrope'' ja ''Daydream''. Näitä etenkin jaksaa aina kuunnella.

Jäsenistä suosikiksi minulle muotoutui jo heti alkumetreillä rumpali Hiroki. Yleensä olen retkahtanut(? xD) kitaristeihin, mutta D on kyllä tässäkin poikkeus. Vaikutuksen minuun tekivät Hirokin rumpusoolon, ''Taiko no kiban'', kuuleminen ja muutenkin hänen olemuksensa. Siitä syvästä, maskuliinisesta äänestä puhumattakaan. Olen sulaa vahaa häntä katsoessani (lue: kuolatessani).
Toinen suosikkini on Tsunehito. Ihailen häntä erityisesti basistina. D:n toukokuinen keikka teki minuun monella tavalla uskomattoman vaikutuksen, etenkin Tsunen basistintaidot. Haluaisin oppia soittamaan toki myös D:n kappaleita bassollani, mutta siihen on vielä matkaa. Etenkin yksi upea puoli Tsunehitossa on se, että hän on niin nuori mutta silti niin lahjakas. Hänen lavaesiintymistään on myös aina yhtä viihdyttävä katsoa. Se on energistä ja muutenkin pirteää. Feminiinisiäkin puolia löytyy, hehe.

D:n visuaalisuutta on myös ylen ihana katsoa. Hurhur. Välillä sitä saa totutella Asagin pukuihin (esimerkkinä myös uuden sinkun lintuhäkkihökötys), mutta kyllä ne alkavat hetken päästä jo silmää miellyttää. :D Pidän myös siitäkin, että kaikki jäsenet ovat omannäköisiään.

Haluan ehdottomasti päästä näkemään pojat toistekin livenä. Toukokuun keikka oli ehdottomasti yksi parhaista, joissa olen ollut. Upea lavakarisma ja kaikki, kuten heidän livevideoissaankin. Toivottavasti D rantautuu Eurooppaan uudestaankin, kuten he olivat taitaneet blogeissaan lupailla. Sitä odotellessa.

Eipä minulla muuta. Keskustelkaa, D-ihmiset, tuntuu kuin tästä topsusta olisi kaikki porukka melkein kadoksissa. :o
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

I've always been unabled to say strong words, that's why you never heard of them.

tearless-rain
Teknikko

ViestiKirjoittaja tearless-rain » Ma Elo 01, 2011 6:25 pm

Anteeksi nyt, taidan enemmän kuin spämmätä täällä topicissa viesteilläni...
Haluisin kuitenkin postata teille linkin uuteen, uskomattomaan, hiljaiseksi vetävään, jne. PV:hen. Tässä.

Katsoin ja tapitin koko videon alusta loppuun. Uskomatonta, miten paljon D on taas kehittynyt. Tuo biisi veti minut sanattomaksi. Sanoituksetkin olivat minusta kauniit, jonkin verran minäkin sain niistä japanintaidoillani irti. Kadun, että menee hetken aikaa ennen kuin budjettini sallii tuon sinkun hankkimisen omiin käsiini, mutta...

Kiitos, D. ;_; ♥
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

tearless-rain
Teknikko

ViestiKirjoittaja maiko » Ma Elo 01, 2011 6:40 pm

Voisin mäkin tulla nyt tänne taas kirjottelemaan, sillä asdfghjkl kuuntelin eilen uuden sinkun kokonaisuudessaan, ja pakko päästä hehkuttamaan !
Kappaleet kuulosti mahtavilta jo pelkästään previeweissä, mutta kokonaisena kuunneltuina vielä paremmilta. Erityisesti pidän nimikkokappaleesta, kertosäe on todella kaunis, samoin kuin koko biisi ;--; Ja rakastan tuota kitarasooloa sekä sitä, miltä Asagin ääni kuulostaa tässä. Myös sinkun muut kappaleet kuulostavat hienoilta, ja tykkään ihan älyttömästi tuosta 羽根をひとひらn introsta. Olen tosi huono sanomaan kamalasti enempää, muuta kuin että tämä sinkku on mahtava, yksi parhaista viime aikoina ilmestyneistä julkaisuista D'ltä.
Onkos kukaan muu kuunnellut vielä kaikkia kappaleita? Mielipiteitä?

Ja katselin itsekin tuon kokonaisen PVn, ja pakko sanoa että D on tosiaan kehittynyt ihan valtavasti vuosien varrella, rakastan tuota videota ja sen tunnelmaa. ♥ En tajua, miten tämä bändi pystyy kerta toisensa jälkeen tekemään näin täydellisiä kappaleita ja PVitä.

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja Aysha » La Tammi 07, 2012 7:04 pm

Pistetään tietoa myös tänne *-*

D official website kirjoitti:D's fans made it happen: the Europe tour is a GO!
D will be visiting Europe for the second time.Tour dates will be the
following.Dear fans, we will see you there!

[D Europe tour schedule]

Saturday, April 21 Wien, Austria
Sunday, April 22 Munich, Germany
Tuesday, April 24 Milano, Italy
Friday, April 27 Marseille, France
Saturday, April 28 Toulouse, France
Sunday, April 29 Barcelona, Spain
Tuesday, May 01 Paris, France
Wednesday, May 02 Amsterdam, Holland
Friday, May 04 Cologne, Germany
Saturday, May 05 Bruxelles, Belgium
Sunday, May 06 Hamburg, Germany
Tuesday, May 08 Helsinki, Finland
Wednesday, May 09 Moscow, Russia

*Tour schedule may change due to various reasons.

Ketkäs ovat menossa? Itse olen menossa, vaikka koulu saattaakin hiukan hankaloittaa elämääni^^
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja fudge » La Tammi 07, 2012 7:52 pm

Tulossa totta kai! Oon vaan niin onnellinen kun D tulee uudelleen Suomeen ♥
Kuva
Like a rising dragon I face the skies
Breaking through the clouds I seize the light of the morning moon

fudge
Roudari

ViestiKirjoittaja Aysha » La Tammi 07, 2012 10:39 pm

Tiedossa mahdollisia ongelmia: jrocksuomi ilmoitti, ettei keikkaa ole varmistettu järjestäjän puolelta, siksi voi olla, ettei keikkaa tulekaan.

No, minun kohdallani tämä sitten tarkoittanee matkaa Saksaan tai Belgian.
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Aysha » Pe Helmi 10, 2012 11:55 am

Pahoittelen tupla-postausta, mutta nyt on toisesta asiasta juttua.

Ruizalta tulee uusi sooloalbumi!

Shattered-tranquility kirjoitti:Ruiza, the guitarist of D, will be releasing a Solo Album titled “Abyss.” It will be relased on March 21st, and is his second solo album since joining D.

The solo album is available on Brand-X, and costs 2100 yen. No track list is available as of yet.

Kuinka monia albumi houkuttaa? Itse olen pitänyt edellisistä soolotuotannon kappaleista, vaikken levyä olekaan omistanut, eli uusi albumi kutkuttaa kovastikin^^ Saa nähdä, mikä on rahatilanne silloin, saatan ostaakin levyn itselleni *-*
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Aysha » Pe Maalis 16, 2012 8:04 pm

Tästä tulee näemmä triplapostaus, mutta kun ei täällä näköjään muut mitään päivitä niin täytyy jonkin infota loistavat uutiset ulkomaalaisille faneille! On nimittäin tulossa ulkomaalaisille fanclubsivusto!

D official website kirjoitti:◆Official fan club site for overseas D fans Ultimate lover Global to be released

Due to the passionate request from overseas D fans, the official fan
club site "Ultimate lover Global" for our fans living outside Japan
will be opened.
(Full) Access is scheduled to be available from May 25th. You can now
subscribe to the mailing list from the URL below.
Please subscribe now.

Details about the D fan club will be announced soon.
See you at the European and South American tour.

Ultimate lover Global
http://www.musicjapanplus.jp/fanclub/ul ... verglobal/

Ajatuksia? Tunteita? Yhtään mitään?
Minä ainakin olen pakahtua ilosta ja menin jo pistämään sähköpostiosoitteeni tuonne^^ Odotan mielenkiinnolla myös lisää informaatiota asian tiimoilta, mutta toisaalta en myöskään jaksa välittää, kunhan tuo tulisi. Minulle on ihan sama, mitä pitää maksaa jäsenyydestä tai muusta, koska *naur* minulla ei ole muita vaihtoehtoja X) Eli olen hyvin iloinen, vaikkakin hämmentynyt, koska en osannut odottaa tätä ihan vielä, vaikka D:ltä onkin tulossa toinen Euroopankiertue.
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja fudge » La Maalis 17, 2012 9:19 am

Itse asiassa samaisen faniclubin piti tulla jo viime vuoden kiertueen jälkeen. Sivu on näyttänyt suunnilleen tuolta siitä lähtien - nyt on näköjään kuva vaihdettu uuteen. Rekisteröin sähköpostini tuonne silloin viime keikan jälkeen. Onhan sieltä muutama ilmoitus sähköpostiin tullut, mutta ei mitään ihmeellistä. Toki odotin kovasti että mitä tuosta tulee, mutta nyt kun on melkein vuoden odotellut niin en enää oikein tiedä. Saa nähdä.
Kuva
Like a rising dragon I face the skies
Breaking through the clouds I seize the light of the morning moon

fudge
Roudari

ViestiKirjoittaja Aysha » La Maalis 17, 2012 11:28 am

Koska asiasta ei ole puhuttu lainkaan täällä, päätin siksi pistää koko homman, koska lainaukseni pistettiin nettisivuille 16.3 eli eilen. Voi siis olla, että nyt asioissa aletaan mennä eteenpäin, koska viime vuosi oli D:llä aika kiireinen kiertueiden jälkeen, vaikkei muita julkaisuja ollut kuin yksi single ja minialbumi (ellen nyt äkkiä ole unohtanut jotain). D sentään siirtyi majorista indieksi ja takaisin omaan levy-yhtiöönsä, mikä ei ole tosiaankaan maailman yksinkertaisin temppu, kun pelkkä yrityksen perustaminenkin on hankalaa.

On totta, että voi olla, että menee pari vuotta eikä tule yhtään mitään uutta tai kerrottavaa, mutta jo sivun päivittäminen ja uusi infoaminen mielestäni kertovat, että asioissa aletaan edetä. Totta kai minäkin suhtaudun asiaan hiukan skeptisesti nyt, kun on nukkunut yön yli ja alkuinnostus laantunut. Haluan kuitenkin hiukan olla optimistinen, kun miettii sitä, miten nopeasti D järjesti uudelleen Euroopankiertueen edellisen jäljiltä. Osaa bändeistä taas ei ole näkynyt useampaan vuoteen, vaikka muusikot "lupasivat" (lainausmerkeissä siksi, että näin he sanoivat, mutta eipä ole näyttänyt toteutuvan) tulla pian uudelleen.

Voi olla, että kiertueen jälkeen tapahtuu jotain, tai sitten ei tapahdu. Pitää nyt vain odottaa lisää infoa - samoin toukokuuta^^
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Pe Heinä 20, 2012 7:13 pm

Ompas täällä hiljaista ollut joten tuun työntää nyt oman lusikkani mukaan tähän teidän upeaan D-keskusteluun, mutta onko kukaan teistä tietoisia D:n uuden singlen previewistä TÄSTÄ?

Ja muuten Aysha luin vähän aikaa sitten IRC-Galleriasta merkinnäs että kaverisi oli törmännyt kuvaan missä Asagi kantaa Tsunehitoa nii jos saat sen niin linkkaatkos sen tänne meille? [;
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Aysha » La Heinä 21, 2012 2:17 pm

Haa, vai on minun galleriamerkintäni tulleet huomatuiksi X)

Kuvaa en löydä nyt mistään, eli en ehkä olekaan tallentanut sitä koneelleni, mutta tarjoan jotain vielä parempaa...

Nimittäin Danzai no gunnerin PV:n, josta kuva on otettu.

Tosin, joudun toteamaan, etten useamman videon katsomisen jälkeen osaa sanoa, onko kyseessä oikeasti Tsunehito vai joku naisnäyttelijä, joka on meikattu Tsunehiton näköiseksi (kuten Malice Mizerin Illuminati videolla, jossa Mana pyöriskeli puolialastoman "Gackt"n kanssa). Kuvanlaadun ja no, kuvakulman takia vaikea sanoa. Making of:lla se saattaisi näkyä, mutta sellaista ei ole youtubessa enkä ole saanut vielä omia singlejäni - kyllä, tilasin kaikki kolme ahneuksissani XD

Sinänsä voi olla hyvinkin mahdollista, että Asagi kantaa oikeasti Tsunea, koska Tsune on aivan liian laiha/kevyt, kun painaa vain sen 48 kg, kun pituutta on 169 cm. Jos minäkin olen nostellut yli 80 kg jätkää (en tosin tuohon tapaan), luulisi, että Asagi jaksaisi pienen Tsunehiton kantaa.
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Black Rose » Ma Elo 27, 2012 9:00 am

Kyllähän Asagi Tsunea kantoi, kuten olemme varmasti jo monet voineet sen todeta Danzai no Gunnerin making ofista xD <3 Tosin Hide-Zou vois kantaa kyllä mua noin, tosin pökertyisin varmasti oikeasti :DDD Mutta rakastan tuota uusinta PV:tä *o* Varsinkin sitä kohtaa missä näytetään kaikken muitten jäsenten kävelyä yksitellen (paitsi Tsunen, joka makoilee siellä ruumishuoneella pökertyneenä siitä savusta) on joku niin ihana kohta, että ihan pakahdun ja sulan mössöksi lattialle <3 *3* Rakastan tämän kyseisen bändin making ofeja ihan liikaa, koska saan aina nauraa maha vääränä Hide-Zoun ja Tsunehiton toilailuille ja etenkin ensimmäisen toilailluille <3 Ei kyseistä hurmia vain voi olla rakastamatta ja pitää naamaa peruslukemilla kun toinen tulee aina ruutuun säheltämään milloin mitäkin xD <3
~Ice princess has arrived~

Black Rose
Bändäri

ViestiKirjoittaja maiko » Ma Loka 22, 2012 7:42 pm

Täältä löytyy 14.11 ilmestyvän uuden minialbumin previewit !

Apua, mähän siis tiesin, että ei tältä bändiltä voi huonoa musiikkia odottaa, mutta noiden pätkien perusteella ylittää kyllä odotukset.
Eipä tässä mitään muuta, kuin että taisivat mennä rahansäästösuunnitelmat vähän uusiksi... ): Koska hnngh, mun on pakko hankkia tuo levy käsiini.

1 tykkää.
maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja Black Rose » Ti Loka 23, 2012 10:05 am

D'n uusimman DVD'n Dying message 2012 Overseas Odyssey Tour Documentin on ulkomaalaisten fanien mahollisuus ostaa joko JapanDiscoveries'n sivuilta tai sitten vastavuoroisesti CDJAPAN'lta. Molempien hinta on kuitenkin sen 60e verran plus postikulut sekä mahdolliset tullit jos tulliin tämä paketti jää.
~Ice princess has arrived~

Black Rose
Bändäri

Edellinen

Paluu Bändit # A - G