D

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: D

ViestiKirjoittaja -Hann- » Ke Kesä 30, 2010 11:48 pm

Komppaan Ayshaa täysin !!
Onneksi Hide-zou näyttää vielä tunnistettavalta ja ihanalta itseltään mutta Asagi...
Ei sanoja. Ei sanoja. Oon järkyttynyt.
Ja Tsune, ei en tykkäää sitten yhtään. En voi sille mitään mutta nuo meikit ja letit, ei en vaan lämpeä.

Ruiza, hmm menettelee mutta silti ehkä vähän liian naisellinen ja Hiroki, no menettelee vaikka meikit ei olekkaan kovin nätit...

Asagia en vaan ymmärrä, enkä Tsunea. Tai pikemminkin stylistiä.

// Enpäs jaksa kirjoittaa uutta viestiä, illemmalla sitten mutta sanon nopeasti sen että ulkonäköhän ei vaikuta musiikkiin miltei ollenkaan, musiikillisesti D vain mielestäni paranee ja paranee ja lookilla ei sinänsä ole mitään väliä vaikka kukapa voisi väittää ettei katselisi mielummin silmää mielyttäviä lookkeja. Jokaisella on mielipiteensä mutta en saa itseäni pitämään Asagista tai Tsunehitosta, Ruizakin menee rimaa hipoen. Ainut hyvä mitä nään Asagin lookissa tuossa on raippa ;)
Viimeksi muokannut -Hann- päivämäärä To Heinä 01, 2010 3:30 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
the melody that just comes crumbling down is also so sweet and beautiful, it’s frightening

the merry-go-round playing alone - I wave..
my somehow faded voice is more important to me than my guilty conscience.

-Hann-
Teknikko

ViestiKirjoittaja Gilraen » To Heinä 01, 2010 9:39 am

:_D Uskallankohan tulla enää tässä vaiheessa tulla sanomaan omaa mielipidettäni?

Näh, uskallan minä. Eli minua ei tämä uusi look pahemmin kauhistuta. Ensireaktioni taisi kyllä olla O_O:n suuntaan, mutta ei kuitenkaan inhoava sellainen. Haluan jo tässä kohtaa korostaa, ettei tämä missään tapauksessa ole bändien parhaimpia lookeja! Mutta en silti missään tapauksessa vihaa tätä, en edes inhoa. Ihan suoraan sanottuna pidän siitä.

Tuossa nimenomaisessa kuvassa minua ei häiritse oikeastaan mikään muu kuin Ruizan tukka, tai pikemminkin siinä oleva ihme systeemi mikä lie. Syytän tästä tuota yhtä henkilöä Last.fm:ssä, hän kun sanoi Ruizan näyttävän siltä että tarantella syö tämän aivoja. Tsunehito näyttää kieltämättä pelottavalta, mutta ei pahalla tavalla; itse asiassa minusta on hienoa, että häntä muutetaan noinkin rohkeasti ja silti ihan toimivasti. Hide-zou ja Hiroki ovat säilyneet mielestäni lähes ennallaan. Heilläkin on selvästi vahvemmat meikit kuin yleensä, ja Hiroki on selkeästi naisellisempi kuin muut (miinus Asagi), mutta silti tykkään ja paljon. Hide-zou on kyllä varmaan upeimman näköinen tuossa kuvassa.

Olen jo kuullut useammaltakin ihmiseltä negatiivista palautetta Asagin suhteen. Jotkut ovat sanoneet suoraan hänen näyttävän nartulta tai vastaavalta. En sitten tiedä, onko minulla vain ihan hiton outo maku vai mitä, mutta minä vähintään rakastan Asagin lookia. Meikit ja hiuskoristeet (tms.) näyttävät kivoilta, ja tuo puku on kaikessa överiksi menevässä naisellisuudessaan tyylikäs. Katselin aluksi itsekin vähän oudoksuen noita "rintoja". Toivon kyllä, ettei siellä alla ole jotain ihme toppauksia, joiden avulla näyttäisi kuin Asagilla olisi oikeasti rinnat. Tuon kuvan perusteella en kuitenkaan näe, että sellaisia olisi.

Että sellaista. Mielipidettäni saa kauhistella salaa mielessään, jos joku sitä ei voi sulattaa, mutta minä olen tosi tyytyväinen tähän lookiin. Toivottavasti se, miten moni tuntuu suorastaan vihaavan tätä, ei saa ihmisiä ajattelemaan että D olisi nyt musiikillisestikin surkea. Kuten topicissa aiemmin puhuttiin, ulkonäköhän on loppujen lopuksi sivuseikka bändien tapauksessa - vaikka tottahan siitä on aina kiva keskustella. Mutta toivottavasti se ei oikeasti vaikuta siihen, miten suhtautuu bändiin kokonaisvaltaisesti (enkä väitä, että nyt esimerkiksi Ayshalla tai -hann-:lla vaikuttaisi).
Viimeksi muokannut Gilraen päivämäärä To Heinä 01, 2010 7:49 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
reality is beautiful in you.

Gilraen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Aysha » To Heinä 01, 2010 10:23 am

Erilaiset mielipiteet ovat aina sallittuja ja hyvähän se on, että joku uskaltaa sanoa, etteivät kaikki vain myötäile muiden mielipiteitä^^

Tottahan se on, ettei ulkonäön/lookin pitäisi liikaa vaikuttaa bändiin, kun musiikki on tärkeintä. Valitettavasti näin pinnallisessa maailmassa, jossa elämme, se ulkonäkö merkitsee aika paljon ja usein, erityisesti visual kei bändeissä, bändin kuvia saatetaan käydä katsomassa ennen musiikkiin tutustumista.
Mitä taas tulee minuun, Gilraen on oikeassa eikä tämä look sinänsä vaikuta minun suhtautumiseen bändiin (pikemminkin stylistiin) ja väitän samaa myös useammalla muulla suomalaisella fanilla - ulkomaalaisia faneja kun en tunne.

Nyt yön nukuttuani suhtaudun tuohon kuvaan ja lookiin hiukan toisella tavalla. Lisäksi sain unieni jälkeen kummallisen, myös mahdollisen ajatuksen. Kaikkihan tietävät sen, miten D:n kohdalla tapahtui, kun bändi siirtyi majoriksi ja tuli Birth single. Silloin kaikki, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, kauhistelivat ja kiljuivat sitä, että majoriksi siirtyminen vie kaikilta bändeiltä visuaalisen puolen ja nyt D kokee saman (samaa kiljuttiin Day by dayn kohdalla). Kuitenkin, tässä vaiheessa kun mietitään viimeisimpiä julkaisuja, D on panostanut vaatteisiin ja ulkonäköön - ollut todellinen visual kei bändi. Pointtini tässä on, että tavallaan tuntuu, kuin bändi/yhtiö (Avex trax, kirjoitinkohan oikein) pyrkii nyt kumoamaan väitteen, että majoriksi siirtyminen tuhoaisi visual kein. Toivottavasti ihmiset nyt käsittivät pitkästi, vaikeasti selitetyn pointtini ^^'

Ruizan tukka, tarantella oli loistava sanonta XD Mutta lähinnä minulle tulee mieleen nuket, jolle on tehty todella tuuheat, kippurat korkkiruuvikiharat. Mutta hei, siistiä että kaikki eivät inhoa Tsunehiton ulkonäköä XD Hassua, minä pidän itse asiassa siitä hyvin paljon. Taisin tottua siihen edellisessä olevaan pääkallomielikuvaan.
Olen kuitenkin onnellinen, että Hide-zouhun ei koskettu. Hirokin meikit olisivat voineet tehdä siitä miehekkäämmän, sinänsä harmi, koska pidin hänen aikaisemmista lookeistaan.

Voisin hiukan tarkentaa kantaani Asagissa. Ensinnäkin toivon, ettei herralla tosiaankaan ole mitään tekorintoja, vaan rintakehä on tasainen ja yläosa vain muotoiltu tuolla tavalla ilman minkäänlaisia paksuunnuksia. Olisin muuten varmaan järkyttyneempi tästä lookista, ellei välissä olisi ollut tuo 7th rosen lookia XD Tuo asu olisi kuitenkin parempi, jos se olisi hiukan erilaisempi *tuntee suurta halua tarttua saksiin ja mennä muokkaamaan pukua* tai olisivat jättäneet edes tuon huulipunan pois! Syyni siihen, miksen välitä Asagilla tällaisesta lookista, johtuu siitä, että olen tunnetusti enemmän miesten, kuin tyttöjen, naisten ja narttujen/lutkien perään. Minä taisin olla niitä harvoja, jotka oikeasti iloitsivat ja kuolasivat Tsunehitoa, kun hänen sievä, söpön tyttömäinen look muuttui miehekkäämmäksi - tässä siis syy, miksen ole tämän Asagin lookin fani.
On kuitenkin hauskaa, että Asagi käyttää taas punaista (ja hei! ruoskaruoskaruoskaruoska!*-*), olisin kuitenkin toivonut, että tässä olisi säilytetty miehekkyyttä. Todennäköisesti totun tähän, mutta en tule koskaan pitämään tätä parhaimpana lookkina. Tiedän liian monta muuta hyvää lookia (kuten Yami no kuni no Alicen ja Tightropen), mutta en pistä tätä pahimmiksikaan, koska en tee sellaista järjestystä.

No niin, tässä oli hetkellinen välipälpätys^^
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Nukeochi » To Heinä 01, 2010 5:00 pm

Tungen minäkin nyt tänne.

Mutta siis, en ole pariin päivään käynyt koneella ja kun sitten avasin tuon... Meinasi leuka tippua.
Tsunehito hirvitti varmaan kaikista eniten. Meikit ovat huonolla tavalla kummalliset, ne ovat liian vahvat, vaikka olivathan ne kovin voimakkaat myös 7th Rosessa. Hiukset, ei tule mitään. En tykkää ollenkaan. Olen ehtinyt tottua jo siihen naiselliseen Tsunehitoon, joka nähtiin Schwarzchildissa, joten tuo ei nyt oikein iske.
Hide-zou näyttää kaikista parhaimmalta, koska häntä ei ole muutettu niin radikaalisti. Itse asiassa hän näyttää ihan hyvältä. (taas kerran)
Hiroki taasen, meikit ovat ehkä hieman turhan naiselliset, mutta muute musta ihan okei muuten, mitä nyt puvusta ja kampauksesta saan selkoa.
Ruiza. Ei näin. Meikki on okei, sitä ei ainakaan ole liian paljon niinkuin Tsunella. Mutta kampaus on sitäkin hirveämpi. Pukua en kommentoi sen kummemmin, koska se on sietorajoilla.
Mutta sitten lopuksi Asagi. Musta meikki muistuttaa turhan paljon 7th Rosea. Kampaus on ihan jees, ja ei tuo päässä oleva systeemi ole mun mielestä kamala. Puku on taas toinen juttu. Nuo hanskat on mun mielestä etovat, samoin saappaan varret; tulee mieleen joku siivousmainoksen ylipirteä sisäkkö. Tuo rintamus taas... Mä todella toivon, että tää on viimenen kerta kun Asagi koskaan pukee mitään tollasta. Mulla kesti tottuu Asagiin mekossa, ja tää on oikeestaan vielä kamalampaa.
Toivottavasti tää look ei oo alkua D:n tulevaisuudelle, koska tää ei todellakaan oo parhaimpia lookkeja. Uus biisi saa luvan olla hyvä. Toisaaltaan, eihän nämä lookit vaikuta D:n musiikkiin pätkän vertaa. Vaikken ole kaikista lookeista tykännyt, musiikki on melkein poikkeuksetta miellyttänyt. Ehkä totun tähän ajan kuluessa, ehkä en. Saa nyt nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mutta toisaaltaan, niinkuin Aysha ylempänä sanoi, on hyvä ettei D ole ainakaan luopunut visual kei-tyylistään majoriksi tulon jälkeen. Niin on tapahtunut turhan usean bändin kanssa.
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja neo-giri » To Heinä 01, 2010 7:01 pm

Ei toi mikään älyttömän paha ole mutta kun joskus aikoinaan erehdyin kuvittelemaan ettei juuri D menisi mukaan tohon miehet mekossa juttuun, ainakaan näin vahvasti:'D Asagi nyt ei onneksi älyttömästi kuitenkaan 7th rose lookista muuttunut ja siitä lookista nyt kutakuinkin pidän, mutta vie tää nyt hetken aikaa kun totuttelee. Ruizan kiharat... No niitä vastaan inho on ehkä suurin. Tollasia hamosia sillä nyt on ollutkin aiemmin joten se nyt ei haittaa mutta joo. Olihan tää aika hämmentävä kuva, mutta ei ne nyt niin liikaa oo muuttunu, jos nyt vertaa just siihen 7th roseen. Asagin rintamus nyt on muuttunut hiukan järkyttävään suuntaan, mutta kyllä siihenkin tottuu. Tsune ei ulkonäkönsä puolesta koskaan oo ollu mun suosikki joten en siitä nytkään sen enempää sano. Hide-zou ei onneksi ole ainakaan vielä koskaan muuttunut kauhean radikaalisti ja se on hyvä sillä herra on ulkonäöllisesti melko täydellinen. Hiroki nyt on Hiroki.

Aysha kirjoitti:Olisin muuten varmaan järkyttyneempi tästä lookista, ellei välissä olisi ollut tuo 7th rosen lookia XD
Aivan näin.

Mun mielestä toi on kuitenkin loppujen lopuks ihan kiva vaikka eniten nyt tykkäänkin esim Nocturnalin, Tightropen ja Yami yori kurai doukoku no a cappella to bara yori akai jounetsu no arian lookeista. Niin ja 7th Rosen. Musta ja punanen sopii Asagille joten siks tykkään näistä uusistakin lookeista ihan kivasti^^
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Aysha » To Heinä 29, 2010 10:57 pm

Tännekin jotain

Kuinka moni teistä on katsonut nämä?

Itse katsoin ja kieltämättä repesin ekassa filmissä pari kertaa esim. Asagin haarukalle ja lusikalle XD Asagi päätti sitten leikkiä succubusta X)

Ei sillä, en osaa sanoa vielä mitään - tulen hölisemään sitten enemmän, kun muutkin tulevat. Sanon vain, etten olisi uskonut PV:n ja tunnelman olevan niin... Seksikäs *naur* PV:tä katsoessa melkein alan pitääkin noista asuista.

Tekorinnoille en siltikään lämpene!
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja sacrifice » Pe Heinä 30, 2010 8:02 pm

Hei tota mä kaipaan vastausta yhteen kysymykseen joka on vaivannut mua jo pitkään :--oo
Kysymys kuuluu näin: Miten D lausutaan Japaniksi? Tai miten se kirjoitetaan? :--o
Haluaisin kovasti tietää kun mulla ei ole havaintoakaan. Vai voiko sen edes kirjoittaa silleen japanin kirjoitusmerkeillä? Mä en ole yhtään varma ,__,
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja Tricen » Pe Heinä 30, 2010 8:27 pm

^ lausutaan ja kirjoitetaan Dii (ディ) mut tosi tosi harvoin näkee katakanalla kirjotettu
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja sacrifice » La Heinä 31, 2010 1:06 pm

Tricen kirjoitti:^ lausutaan ja kirjoitetaan Dii (ディ) mut tosi tosi harvoin näkee katakanalla kirjotettu

Kiitos kovasti :--) Sainpa vastauksen siihenkin kysymykseen ^^
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja Nukeochi » Su Elo 22, 2010 9:39 am

Ostin eilen uusimman Japan popin numeron, ja sain melkoisen sätkyn sitä lukiessani.
Siellä oli sivun kokoinen esittely D:stä. Mielestäni ihan hyvä juttu oli, mutta tekstissä painotettiin ehkä liikaa, miten D on ottanut ideoita saduista, juuri Lumikista ja Liisa ihmemaasta. Kyllä, onhan juuri Snow white, Alice ja Yami no kuni no Alice tällaisia kappaleita, mutta ihmiset jotka eivät bändiä kuuntele, voivat saada kuvan, että D ei muuta teekkään, kuin vetää Disney klassikoista hieman synkemmät versiot. Mukana oli kaksi kuvaa, Yami no kuni no Alicen ja Snow whiten lookeista, mikäli oikein muistan, kun lehti ei satu olemaan käden ulottuvilla.
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Mizuumi » Su Elo 22, 2010 10:45 am

Ei ole yhtään reilua. Mun pitäisi varmaan lopettaa täällä näiden bändien topicien katsominen, koska yritän tässä säästää rahaa, mutta nyt on aivan pakko mennä ostamaan Japan Pop. D, kun sattuu olemaan lempibändi, niin en voi vastustaa kiusausta hankkia sitä itsellenikin. Onko juttu luettavan arvoinen?
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

Mizuumi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Nukeochi » Su Elo 22, 2010 12:47 pm

^ Onhan se, jonkun verran kerrotaan jäsenten bändihistoriasta, urasta majoriksi ja kuvailtiin tyyliä. Ihan kiitettävä artikkeli oli, vaikka siinä juuri mielestäni painotettiin turhan paljon sitä, miten D on ottanut "mallia" näistä Liisa ihmemaassa jne.
Viimeksi muokannut Nukeochi päivämäärä Su Elo 22, 2010 4:37 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Aysha » Su Elo 22, 2010 2:13 pm

Kuulostaa siltä, että lähden metsästämään kyseistä lehteä jostain, koska täytyyhän lempibändistään suomeksi kirjoitettu esittely/artikkeli hankkia^^
Sitä paitsi, tuo Nukeochin maininta turhasta painotuksesta satujen vaikutukseen kappaleisiin, jäi hiukan vaivaamaan, että pakko mennä itse lukemaan, jos pitää mennä vetämään toimitukseen kuuluvia kuonoon.

Ei sillä, olenhan minäkin lukenut, miten jotkut fanit yhdistävät esimerkiksi Kuonin Aladdiniin (kyllä, minun wtf momenttejani, vaikka sillä PV:llä onkin aavikkoa). Jos jää tosiaan tuijottamaan Snow whitea ja Yami no Kuni no Alicea (sekä Alicea), voisi ehkä kuvitella bändin kappaleiden kertovan saduista, mutta siinä taas nähdään, ettei sitä koko tuotantoa ole viitsitty katsoa. Esimerkiksi Schwarzschild ja Die Letzte Nacht viittavaat niin voimakkaasti vampyyreihin, että huh huh. Sitten jos miettii taas jotain ihan muuta, vaikkapa God's child taas kertoo/liittyy Jeesukseen, Yami yori kurai... on kaikin tavoin selkeästi Phantom of the opera teemainen ja sitten taas Followta kirjoittaessaan Asagi on jossain määrin ajatellut Suomea.

Eli joo, ehkä ostan sen lehden ja luen, ennen kuin vedän hernettä enempää nenääni...
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Nukeochi » La Syys 11, 2010 9:10 am

No nii!
D pitää selkeesti vauhtia yllä, uus sinkku on tulossa jo 10.11. Single on kolmiraitainen, sen nimeksi on julkistettu "in the name of justice" ja sisältää taas kerran keräilykortin. Siitä on tulossa kaks versiota, jossa toisessa on mukana PV.
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Gilraen » To Syys 23, 2010 4:21 pm

Aysha kirjoitti:Kuinka moni teistä on katsonut nämä?

Minä minä! Ja monta monituista kertaa oikeastaan (no en ainakaan vastannut tuohon kysymykseesi yhtään viiveellä tai mitään). Kun nuo on kumpikin tullut katsottua niin monesti, on helppo myös sanoa, mitä mieltä niistä olen: asdjasdakfsaf rakastanko edes. D:n PV:t ovat aina näyttäviä kaikin puolin, eivätkä nämä poikkea siitä yhtään - vaikka kieltämättä tuo B-versio on heti vähän laimeampi, kun siinä keskitytään vain siihen, miten Asagi laulaa ja tanssii himoittavasti ja muut soittavat vähintään yhtä himoittavasti. A-versio on näin ollen enemmän mieleeni, ja se vasta upea onkin. Vampyyri oli karmiva. Loppu sen sijaan oli kyllä vähän... No, sanotaan näin että olin hetken aikaa aika ilmeettömänä ja sanattomana. Friikki tarjoilija/palvelija/mikä ikinä herra haistelija onkaan.

Olen Ayshan kanssa samaa mieltä PV:n tunnelmasta. Se nimittäin on aika seksikäs. Ja yhdessä kohtaa Asagi käsittelee mikkitelinettä kuin tanssija tankoa. Hrrh.~

Minäkin menin ja ostin JapanPopin, jossa oli juttua D:stä. Itseäni ei pahemmin ärsyttänyt se, miten paljon siinä painotettiin tuota "vaikutteita saduista" -juttua, olkoonkin että se tuli ehkä vähän liikaa esille. Voisi kuvitella koko bändin musiikin ideana olevan se, että ne juontavat juurensa johonkin kaikkien tuntemaan satuklassikkoon, kuten Nukeochi sanoikin. No jaa, ainakin me tiedämme miten asian laita on. Ja ihan kelpo artikkeli tuo oli joka tapauksessa. Tulikin mieleeni, etten ole sitä vielä leikannut ja laittanut seinälle... Kaikki jrock-lehtijutut kuuluvat seinälle. X3

Nukeochi kirjoitti:No nii!
D pitää selkeesti vauhtia yllä, uus sinkku on tulossa jo 10.11. Single on kolmiraitainen, sen nimeksi on julkistettu "in the name of justice" ja sisältää taas kerran keräilykortin. Siitä on tulossa kaks versiota, jossa toisessa on mukana PV.

Olin hieman väsynyt ja muutenkin suhteellisen hyväntuulinen, kun tästä uutisesta kuulin, joten reaktiona oli melko raju hurraaminen, ikään kuin sitä ei olisi hienompaa kuultu ikuisuuksiin. Paitsi ettei olekaan. Minulle tieto D:n tulevasta julkaisusta on aina hyvä syy vähintään kunnon juhlaan.
Sinkun nimi ei synnytä oikein minkäänlaisia mielikuvia tai ennakkoaavistuksia. Tietysti luulen - ja tiedän - että hyvää tavaraa sieltä tulee, mutten osaa aavistaakaan, minkälaista. Taattua D-laatua kumminkin.

Herrat ovat kyllä aika vauhdikkaita musiikinteon parissa, huomaan ma. Toivottavasti he eivät kuitenkaan rasita itseään liikaa - kuten aiemmin oli puhetta, en edelleenkään toivo, että bändi puskee eteenpäin painamatta jarrua lainkaan. Mutta eivätköhän Asagi ja kumppanit tiedä, missä raja menee. Ja eivät he keikoilla pompi kaksineljäseitsemän, mikä olisi jo paljon rasittavampaa kuin pelkkä uusien biisien luominen ja äänittäminen.
reality is beautiful in you.

Gilraen
Teknikko

ViestiKirjoittaja -Hann- » To Tammi 27, 2011 1:05 pm

Itken . ♥ En voi sanoin kuvailla tätä fiilistä.
Hide-zou livenä on jotakin sanoinkuvaamattoman ihanaa.

Piste. Olen menossa, todellakin.
the melody that just comes crumbling down is also so sweet and beautiful, it’s frightening

the merry-go-round playing alone - I wave..
my somehow faded voice is more important to me than my guilty conscience.

-Hann-
Teknikko

ViestiKirjoittaja nyanyan » To Tammi 27, 2011 4:21 pm

Voi apua tää on jotain mistä oon unelmoinu ! ;_; En voi uskoa että ne viimeinkin tulee..

Tosiaankin menossa katsomaan, tää on jotain mitä ei voi missata.

nyanyan
Roudari

ViestiKirjoittaja Aysha » To Tammi 27, 2011 5:07 pm

Teki aivan hemmetin tiukkaa odottaa bussia ja sitten istua siellä sen yli puoli tuntia, kun kaverit olivat ilmoittaneet D:n tulevan Suomeen. Sitten koneen ääressä purskahdin oikeasti itkuun ja vanhemmat luulevat minun seonneen lopullisesti. Ehkä sekosinkin - lähti viimeinen ruuvi aivoista.

Olin niin valmistautunut matkustamaan Saksaan, mikäli huhut olisivat pitäneet paikkansa ja D esiintynyt vain siellä, mutta kaikki kävi parhain päin! D! Rakastan teitä vielä enemmän!

Nyt sanon kuuluisat viimeiset sanat, mutta edes kuolema ei voisi estää minua tulemasta keikalle!
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja minnako » To Tammi 27, 2011 5:08 pm

Keikkakeskustelua voi jatkaa tässä topicissa. :)
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja tearless-rain » Pe Kesä 17, 2011 10:01 pm

Tänne ei oltukaan vielä raportuitu uuden sinkun ilmestymisestä, eli tässäpä näin pientä infoa.

D:ltä ilmestyy siis tosiaankin uusi single nimeltä ''Torikago Goten 〜L’Oiseau bleu〜'' 28. päivä heinäkuuta.

Milläs fiiliksillä odotatte heiltä uutta tuotantoa? Olen itse ainakin uutisiin hyvin mieltynyt, sillä keikan jälkeen aloin kuuntelemaan heitä enemmältikin (tulen avautumaan enemmän kokemuksistani tästä kyseisestä bändistä toisella kerralla). Sinkkua ilmestyy kahtena versiona, lisää infoa voittekin lukea JaMen sivuilta.

Here.
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

I've always been unabled to say strong words, that's why you never heard of them.

song: Nigatsu - SID
translation: rayaikawa @ LJ

1 tykkää.
tearless-rain
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # A - G