D

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

D

ViestiKirjoittaja Reiko » To Elo 14, 2008 6:44 pm

Kuva
D on vuonna 2003 perustettu visual kei -bändi.

Laulu: ASAGI
Kitara: Ruiza
Kitara: HIDE-ZOU
Basso: Tsunehito
Rummut: Hiroki

Keskustelua me jotka D:tä kuuntelemme (ja rakastamme!).
Uusi single Yami no Kuni no Alice julkaistaan 3.9.2008.
Viimeksi muokannut Reiko päivämäärä To Syys 10, 2009 11:21 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
欲しい

~ 浅葱 ~

Reiko
Fani

Re: D

ViestiKirjoittaja Keikkudo » To Elo 14, 2008 6:46 pm

Reiko kirjoitti:Uusi single Yami no Kuni no Alice julkaistaan 3.9.2008. En malta odottaa >w<

Aaa... Uutta sinkuka odotellessa. Tuo Tsunehiton uus tyyli O.O
Se on ihana. Tiestysti kaikki muutkin näyttä ähyvälle
Ja jee Hide-zoun reidet palaa takaisin ^^
Jumitan uutta DVDtä niin pahasti etten paljon mitään fiksumpaa suustani saa.
~no more here~

Keikkudo
Roudari

ViestiKirjoittaja dirrtyfrank » To Elo 14, 2008 7:32 pm

Oon kyl edelleen niin 'O_____O' noist tsunen nahkahousuisit... XDD Mun Hide-zoun korsetti.. *ww* Ogfskg kuten joku jo sanoikin, uutta sinkkua odotellessa!
PS. Oon ihan jumittunu Day Dreamiin! Inhottavaa mut se on vaan niin rakkaus! ♥
wouldn't it be great if we were dead?

dirrtyfrank
Fani

ViestiKirjoittaja Kuroi » To Elo 14, 2008 9:17 pm

D.
Elämä.

Tää bändi on mulle jotain niin tärkeää, että sitä ei osaa edes kuvailla.
D on mieletön.
D on elämä.
D on rakkaus.

Lempijäseneni? Ehdottomasti Ruiza.
Mä olen vaan kiintynyt siihen jätkään niin pahasti. Ruizan kitaran soitto, varsinkin soolot, on ihan mielettömiä.
Se on älyttömän kaunista, kun se rakastelee sitä kitaraansa, se oikeasti nauttii siitä. (kitaran soitosta siis, ei siitä rakastelemisesta kitaran kanssa. ainakin luulen niin XD) Mä kunnioitan sitä jätkää~ *wwww* HOTTO <3

Ja Asagi. (Reiko lue; Asapuppeli <3) Mielentön mies, mielettömän äänen kanssa. hrr *www*

D bändinä on aivan mieletön, musiikki on juuri sitä, mikä muhun iskee, ja pahasti.
Aivan käsittämätöntä. Hienoa, mutta käsittämätöntä, miten D on niin hyvä kokonaisuus, ja se musiikki ja..
Oikeasti.

Mieletöntä. Syvimmät kunnianosoitukseni D:lle~ <3
☆~☆~☆~

Kuroi
Fani

ViestiKirjoittaja Reiko » To Elo 14, 2008 9:26 pm

ää bändi on mulle jotain niin tärkeää, että sitä ei osaa edes kuvailla.
D on mieletön.
D on elämä.
D on rakkaus.

Valitettavan totta. D häiritsee normaalia elämää. Mutta niin käy joskus kun on liian hyvä, lahjakas, upea, kaunis bändi. D on jalokivin koristeltu asia minulle.♥
Se uusi live dvd oli ihan helvetin kaunis. Ne miehet nauttii lavalla olemisesta ja käsittämätöntä miten Ruizakin pomppii samalla kun vetää kitarasooloa ja ne on niin kauniita. ;__; Kuuntelen EDENiä ja mieleen tulee live. Yyyy nyt itken. Tuo juliste mikä tuli dvd:n mukana on kaunis.
欲しい

~ 浅葱 ~

Reiko
Fani

ViestiKirjoittaja Aysha » To Elo 14, 2008 9:39 pm

D on oikeastaan elämäni huumetta.
D on tähän mennessä ainoa bändi, joka on saanut minut itkemään ja saa vielä nytkin, kun olen yksin ja saan kuunnella rauhassa ilman kiirettä minnekään tai ketään häiritsemässä.

Asagin ääni on upea ja ainutlaatuinen - kenelläkään ei ole samanlaista ääntä tai tapaa laulaa. Hide-zou ja Ruiza ovat todella taitavia kitaristeja ja Tsunehiton bassokuviot todellista taidonnäytettä (Hide-zoulle kunniaa myös bassossa, herrahan soitti sitä Renan ja Tsunehiton vaiheen välissä - ainakin keikoilla). Hirokin rumpusoolot ovat jotain upeata, etten osaa paremmin sitä kuvata. Kokonaisuudessa he ovat hieno ja täydellinen, parempaa saa hakea.
Parasta heissä kuitenkin on se, että heidän musiikkinsa inspiroi minua yhä uudelleen ja uudelleen. He vain saavat minun mieleni täyttymään ajatuksista, jotka on pakko päästää ulos.

Lempijäseneni... En osaa oikein sanoa kunnolla (tuntuu tavallaan jopa väärältä), mutta väkisin mieleeni tulevat Asagi ja Hide-zou (sen varmaan huomaa ficeistäni XD). Asagiin iskin silmäni laulajantaidoista ja sittemmin myös upeasta ulkonäöstä. Hide-zoun nähdessäni olin kuolla nestehukkaan. Hän oli vain jotain upeata - ehkä se johtui kasvoista, koska hänellä on ehkä viisikon "miehisimmät" kasvot. Hide-zoun äänikin on hyvä ja kuulostaa ihanalta, kun Asagi ja Hide-zou laulavat yhdessä (esim. Sleeper ja Humanoid - ainakin livenä).

Lempikappaleita on aivan liikaa, mutta sanotaanko tähän Kuon, Birth, Yami yori kurai..., Sleeper, Dearest you, SIGNAL, Ouka Saki Some ni Keri, Schwarzschild, Dangan... Aivan liikaa, kuten sanoin. Tavallaan olisi helpompi sanoa kappaleita, joista en pidä yhtään...
Ei tule mitään mieleen XD

Itse saan tuon levyn vasta ensi viikolla, mutta samalla tulee iso läjä lisää D:n levyjä, että on se kuitenkin odottamisen arvoista - tuskin maltan odottaa pakettiani *-*

Odotan innolla uutta singleä, vaikka minua hiukan ahdistaa/harmittaa kansikuvat (en ole nukke-fani). Kuitenkin siinä on jotain sellaista, mikä saa minut mietteliääksi ja ehkä hiukan surulliseksi.
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja remtara » Pe Elo 15, 2008 3:56 pm

Jos jokin bändi on onnistunut tunkeutumaan mun sydämeen upeudellaan, on se D.

D on kertakaikkisesti niin hyvä, etten osaa edes kuvailla. Asagi - sen ääni. Pidän häntä varmasti parhaimpana japanilaisena laulajana, ja ehdottomasti parhaana mieslaulajana ikinä. Rakastan sitä voimaa, muuntelukykyä, matalia hieman kehrääviä vokaaleita ja korkeita kiljaisuja ja pätkiä, jolloin hän oikeasti _laulaa puhtaasti korkeammalta, kuin monet naiset. Asagi on persoonanakin jotain liian kaunista. (Sekä tietenkin ulkonäköä unohtamatta - minulla on jos jonkinlainen perversio hänen kasvonpiirteisiinsä - erityisesti siihen helvetin kauniiseen nenään - ja niihin mustiin hiuksiin. Ne ovat upeat.) Rakastan sitä tapaa, millä hän on rauhallinen, mutta osaa pitää myös hauskaa. Hän ei hyppelehdi kuin HIDE-ZOU ympäriinsä, tai kokeile jokaista tuolia, johon ei mahdu istumaan (tosin nuo tavatkin Hide-zoulla ovat erittäin rakastettavat :')), mutta hän hymyilee. Hän naurahtaa, mutta vakavoituu. Hän osaa näyttää uhkaavalta, pelottavalta, mutta myös niin... pelottavan hauraalta. Hän on jotenkin minulle kovin läheinen persoona.
Hide-zou - Joskus Reikon kanssa ajateltiin, ettei Hide-zoun kitarataitoja kukaan oikeen koskaan hehkuta - vain Ruizan - mutta sitten repeämisen aiheutti ajatus "D ilman komppikitaraa". :'D Ihan oikeasti, Hide-zoun kitarat luovat musiikille yhtä vahvan pohjan, kuin Tsunehiton basso. Ja hän on erittäin taitava. Hide-zoussa on jotain hieman ylimielistä, mutta silti hän on hauskempi ja pikkupoikamaisempi, kuin monet muut. :'DD Lempeä, varma, Hide-zou. Komea, upea, Hide-zou.
Tsuhehito on ehdottomasti basisti, jota arvostan itse samaan ammatikuntaan kuuluvana erittäin paljon. D'n biisien bassot aiheuttavat minulle sekä musiikkiorgasmeja, että erittäin tappavia kylmiä väreitä, saman tekevät myös kitarasoolot ja Asagin upea ääni. Tsunehito on ehdottomasti yksi taitavimmista basisteista. Ja todella nätti ja mukava persoona. :)
Hiroki ja Ruiza ovat olleet minulle aina hieman... kaukaisempia persoonoja, mutta silti hekin ovat niin suuri osa D'tä, että ovat rakkaita myös. Ruizan kitaransoittotaidot todellakin ansaitsevat kunniansa, unohtamatta Hirokin rumpuja. Upeaa.

D on bändi, joka on saanut minut itkemään erittäin monta kertaa. Biisit, biisit, biisit, ja kuvat. DVD't, kaikki. Mutta se musiikki. Oikeasti, nytkin melkein itkettää, kun Follow soi ja Asagi laulaa. En tiedä, se koskettaa jotenkin aivan todella paljon. Day Dream on yksi lempibiiseistä ja saanut minut junassakin melkein itkemään. BIRTH, ne viulut, ah, kuolema. Kuon - kitarat ja Asagin ääni - basso. Ehdottomia lempibiisejä on niin paljon, etten pysty edes luettelemaan. Yami yori kurai doukoku no ACAPPELLA to bara yori akai jounetsu no ARIA, Ouka saki some ni keri, Glow in the sun, Phantom Pain - edellä mainittujen lisäksi. Canon del colca, Kuroi hanazono - ne kaikki.

D on hyvin paljon sitä, millaisesta musiikista pidän, ehkä se bändi, jonka musiikki on eniten minua. Rakastan jotenkin sitä musiikkia aivan liikaa. Se raskaus, se tunne, se taito.

Melkein itkettää, kun ajattelee, miten paljon voi jotain bändiä ja sen musiikkia rakastaa.

Ja kuroi hanazono itkettää. Vaikka on hyvä olo. Asagin ääni koskettaa vain niin paljon.

Kiitos, D.
NEVER MISS THE EYES
KNOW YOUR ENEMY

SUCK MY DICK

remtara
Teknikko

ViestiKirjoittaja Reiko » Ti Elo 19, 2008 7:18 pm

Arr jotkut harvat ovat ehkäpä lukeneet ihq galtsupäiväkirjastani tähän topicciin liittyvän vitutuksen ja ahistaa koko tänne tuleminen niin en kommentoi aiempiin mitään 8>

Mutta vittu tuo PV preview virallisilla sivuilla. vittu oikeasti. Aikooko ne tappaa mut ! (tiedän että jossakin on koko PV mutta en aio spoilata itseäni! Tulee semmoinen olo että huijaan D:tä ja huono omatunto. :'D) Ja tiedän jo mitä aion kuunnella kun se sinkku julkistuu. ;;______;;♥ Harvemmin mitään noin kaunista kuulee nykyään. ää. Ruizan soolo on tosi kaunis tuossa previn lopulla. Se joka arvaa mikä biisi kyseessä saa keksin. Tiedän mitä tilaan kun saan rahaa, ehdottomasti. *---* Toivottavasti D:n fanikanta ei ole laajentunu Japanissa suuren uuden suosion, major iso paha avexin, leffantunnarin, radiossa soinnin ja Oricon-listoilla korkealla olon seurauksesta niin paljoa että limited sinkku PV:llä menee heti.
:<

Mad tea party kuulosti hauskalta ja Yami no Kuni no Alice on ihan jees, varsinkin kun se kuulemma on raskaampaa ja tuo preview on aika kiva *--* Rosarium ei kauheasti antanut tarttumapintaa heti tuossa pikkupätkässä (ei mitään muistikuvaa minkä tyyppinen pätkä se edes oli), mutta katsotaan katsotaan, ei sitä tiedä mimmonen se on kokonaan!
欲しい

~ 浅葱 ~

Reiko
Fani

ViestiKirjoittaja kisuneko » La Elo 23, 2008 9:06 pm

Jooheimoi, tunnustan, tein syntiä ja kuuntelin D:tä sillä tavalla, musiikkiorvallani, vasta pari päivää sitten ja voi että kun rakastuin <3 Olen toki ennenkin kuullut mutta en niin keskittyneesti että tajuaisin että kuinka upea bändi on kyseessä o__o Asagin ääni on rakkaus ja ahhahahhahahahahaaaa. (<- selvittäkää itse) Mutta siis oikeasti. Joku niin upea.
Barairo no hibiä on tämän illan aikana kulutettu enemmän kuin tarpeeksi, ja erilaisilta kohtauksilta ei ole vältytty.

Tuun ehkä sitten fiksumpana kertomaan lisää niinkun about my feelings.

kisuneko
Bändäri

ViestiKirjoittaja remtara » Su Elo 31, 2008 4:36 pm

Ajattelin tulla tännekin ilmoittamaan, että Asagi esiintyi 28. tätä kuuta, eli kolme päivää sitten ulostulleessa MUSIC JAPAN - Manatsu no utage 2008'ssa talk sessionissa, sekä koko bändi veti Yami no kuni no alicen lavalla myös kyseisessä tapahtumassa.

Videoita pääsee katsomaan youtubesta;

真夏の宴 2008 special talk session#1

真夏の宴 2008 special talk session#2

(Myös yami no kuni no alicen live löytyy, mutta en halua sitä tähän linkata, etsikää itse jos haluatte - odotetaan julkaisupäivää - ei edes livejä ennen sitä.)

En voi postata tähän suoraa käännöstä siitä, mitä Asagi puhuu, vaikka tiedänkin, mutta mikäli livejournalissa kuulutte yhteisöön gazette_media, sieltä löytyy translationit. :)

Mukana siis;
Asagi from D
Hitsugi from Nightmare
Shou from Alice Nine
Kai from the GazettE
Tatsurou from MUCC
Ryuutarou from Plastic Tree
Miku from An Cafe
Maya from LM.C
NEVER MISS THE EYES
KNOW YOUR ENEMY

SUCK MY DICK

remtara
Teknikko

ViestiKirjoittaja Reiko » Su Elo 31, 2008 9:04 pm

Oi, olisi kiva lukea translationit kun itse en gazemediaa halua niin voitko rem pieni pastea mulle mesessä tai jotain *--*
Hahaa, tuo oli ihana talk sessio XDD Jumitan vaan #3 osaa kun eka Hitsugi näyttää käsillä tyyliin "mulla on näin iso" ja Asagi repeää ja sanoo jotain että "ompas se suuri" tai siihen tyyliin (rajoittunut japaninkielentaito tekee perverssiksi.) Olen katsonut Yami no Kuni no Alice PV:n koska se on näytetty televisiossa. Miksipäs minä, jos olisin japanilainen fani, olisi silloin sattunut juuri katsomaan televisiota ja nähnyt sitä ! Mutta koska asun täällä vitussa, ei sitä mahdollisuutta ole joten katsoin sen sitten kerran tasoituksena :C JA EN HALUA SPOILATA MUTTA VITTU SE ON HIENO PV. fghö. :3

Jospa rahaa venyisi minunkin käsiin ja se sinkku olisi minun.
欲しい

~ 浅葱 ~

Reiko
Fani

ViestiKirjoittaja Aysha » Ke Syys 03, 2008 4:06 pm

Itse kävin lukemassa nuo käännökset ja hiukan harmittaa, kun koko ohjelmaa ei ollut käänetty. Sille ei kuitenkaan voi mitään. Asagi oli ihana siinä ja mua oikeasti alkoi naurattaa, koska Asagi näytti suunnilleen ainoalta, joka edusti visual keita, koska kaikki muut näytti niin ylinormaaleilta. Meidän pieni Asagi <3

Annoin itselleni luvan tänään katsoa sen PV:n ja se todellakin oli U-P-E-A, vaikka minua häiritsee jatkuvasti se, että Asagista tulee mieleen hullu hatuntekijä. Ehkä Ruiza, Hide-zou ja Tsune vetivät ne moshaukset hiukan yli parissa kohtaa pienenä kritiikkinä, mutta eipä se nyt hirväesti haitannut. Pitää katsoa se live joskus, kunhan pääsee toimivammalle koneelle -.-

Minä taas pähkäillen tässä juuri tuon sinkun takia, koska olen sen verran pihi, etten viitsi ostaa kaikkia.
Voitaisiinpa kehittää tänne lisää keskustelua ja heittää ilmoille kysymyksen.
[b]Minkä sinkkuversion ihmiset ostaisivat ja miksi?[b]
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Reiko » Ke Syys 03, 2008 8:53 pm

Aysha; JOO, Asagi oli se ainoa troo visual keisti. Raukka, erottui joukosta ehkä liiankin hyvin. :'D♥ Voiko joku jotenkin antaa käännökset, en halua gazemediaan? ;^;

Maailman karismaattisin hullu hatuntekijä. No mutta sen PV:nhän teema oli hieman Liisa ihmemaassa -suuntautunut ja sopii hienosti. Miksi hullu hatuntekijä haluaa viedä Liisan pois? Mysteerinen laulu. Ja ne raskaat kohdat on aika. hienoja.

Minäkään en viitsi ostaa kaikkia :'D yksi riittää ja sen pitää TOTTAKAi olla se missä on PV eli A versio. Omnmonmom. Pitää oikeasti saada joku visahuora joka ostaa mulle kaikkea kivaa ;^;

Mad tea party on aika hullunkurinen. ja sen takia ihan mahtava.

Vessis; D on tosiaan semmonen joka vaan pysyy. Oon kuunnellu D:n jälkeen kolmeakymmentä eriä bändiä, mutta nytkin kuuntelen D:tä ja sitä eniten :'D
欲しい

~ 浅葱 ~

Reiko
Fani

ViestiKirjoittaja Aysha » To Syys 18, 2008 4:07 pm

No, pyydän ensinnäkin anteeksi Reiko, että tunkeudun alueellesi, mutta täällä on hiukan... Hmmm... Hiljaista (kuollutta).

Ajattelin näin heittää muutamia kysymyksiä, joihin D:n fanit voisivat vastata ja sitten siitä voitaisiin saada lisää keskustelua aikaiseksi. En heitä kuitenkaan kysymykseksi lempibiisiä, koska joko ihmiset eivät osaa vastata tai sitten tulee liian monta...

Mitä levyjä/tavaraa omistat D:ltä?

Oletko koskaan ollut niin onnekas, että olisit käynyt D:n keikalla? Jos olet, milloin ja missä? Haluaisitko kertoa jotain enemmän?

Oletko kirjoittanut vielä fanipostia? Jos et, aiotko vielä kirjoittaa?

Oletko kuunnellut D:n poikien vanhoja bändejä tai heidän (lähinnä Asagin ja Ruizan) soolotuotantoa?

Mitkä vaatetyylit ovat vedonneet D:n eniten (siis ryhmänä ja sitten jokaiselta erikseen)? Linkit olisivat mukavia.

Paras PV? Miksi?

Ja jos ihmiset jaksavat/haluavat, voisivat pohtia myös Hide-zouta, Siniä, Renaa ja Tsunehitoa. Kuten monet (varmaan kaikki) tietävät, Sin oli alunperin D:n toinen kitaristi, joka lähti melkein saman tien ja Hide-zou tuli tilalle ja Tsunehito tuli Renan jälkeen bassistiksi (tosin Hide-zou sitten soitti keikoilla kesän aikana bassoa, että kaipa tästäkin voitaisiin esittää pohdintoja). Eli esimerkiksi kumpi on persoonana tai esiintymisellään (youtubesta löytyy pätkiä, joissa on Rena) vedonnut enemmän: Rena vai Tsunehito?

No, ehkä siinä oli riittävästi nyt. Vastaillen itsekin sitten myöhemmin paremmalla ajalla - pidetään tätäkin topicia hengissä muulloinkin kuin uusimman singlen tullessa^^
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Matron » To Syys 18, 2008 6:18 pm

Mä omistan tällä hetkellä D:n levyissä koko tuotannon (miinus DVD-jutut :<) ja sitten randomia keikkakamaa. Flaikkuja mulla on tietty iso kasa, mutta kamoista voisin ainakin mainita tommosen kassin/repun, ne perinteiset D-liput, promokuvia ja Asagin ruusun. Oon ollut D:n yhdellä keikalla ja voin sanoa, että se oli jrock-keikka parhaimmasta päästä. Kiinnostuneet voi lukea mun keikkaraportin JaME:sta, vaikka ei se mikään paras olekaan. Jotenkin se keikka jätti mut niin sanattomaksi, että vieläkin vaikea selittää niitä kaikkia tuntemuksia. :D Helpompi mun on selittää, jos vaan kysytään joitakin yksittäisiä juttuja. Olin keikalla tokassa rivissä suoraan Ruizan (ehdoton suosikki, ehkä semmonen "ensirakkaus" kaikissa jrokkareissa) edessä ja keikan lopuksi mies hyppäsi mm. mun syliin.

En oo kirjoittanut koskaan fanipostia ja tuskin tuun kirjottamaan D:llekään koskaan. Mun japani ei oo vieläkää mistään parhaimmasta päästä ja taas mulle iskee semmonen "ääääää mitä voin sanoa" -fiilis.

Itse oon kuunnellut ainakin Syndromea ja tykkään tosi paljon, koska mukana on tosi paljon D:mäisiä vaikutteita, mutta D:ssä tietty kuulee sen ammattimaisuuden, jota bändiin on tullu vuosien varrella. Muihin vanhoihin bändeihin en oo kauheesti tutustunu, mutta sit taas oon tosiaan kuunnellu sekä Asagin että Ruizan (ylläri XD) soolotuotantoo. Ruizalta mulla on Amenity Gain -levy ja joku CD-ääniviesti. Asagin tuotantoa en levyllä omista, mutta oon kuullu biisin ja voin sanoa, että järkytyin aluksi, kun tyyli oli jotenkin niin erilainen mitä on Asagin äänellä tottunut kuulemaan. Ehkä toi on kuitenkin tehnyt hyvää Asagille aka. se on saanut kokeilla D:stä eroavaa tyylisuuntaa, mutta ei oo aikeissa jättää bändiä. Voin nimittäin uskoa, että tietyn tyylin noudattaminen 24/7 saattaa jopa alkaa ahdistaa. En voi kuitenkaan sanoa, että Asagin ura on ihan mun juttu. Ruizan levyä olen kuunnellut ihan mielelläni ja tässä on tietty puolueellisuus, ku tykkään miehestä niin paljon, mutta valehtelisin jos väittäisin, että noista kahdesta en tykkää eniten just D:ssä ja piste.

Itselläni oli eka hirveä vammaus Tsunehitoa kohtaan, koska D:n fanituksen mussa sai aikaan kaverini, joka on suuri Rena-fani. Musta tuntui siis todella pettyneeltä ja ihan myötäelin kaverin surussa, kun Rena lähti. (Kiinnostaisi btw vieläkin tietää se todellinen syy. No okei, kaikki ei vain tuu toimeen ja varmasti taustalla oli niit perinteisiä "musiikillisia erimielisyyksiä".) Muutenkin Tsunehiton imago tuntui vähän vieraalta ja musta tuntui tyhmältä, että bändiin oli pakko tunkea se "kokoonpanon nainen". Plus ne suuret SILMÄTO_O oli hieman pelottavat. Tsunehiton nykyisestä tyylistä itseasiassa voin sanoa jo diggailevani, mutta musta on edelleen hassua, että pidän siitä vähiten ja mulla on asenne, että "no se on vasta uusi", ku kuitenkin aattelee, että se on ollu bändissä kauemmin ku Rena koskaan.
Sinistä mulla ei oo mitään sanottavaa, koska D:tä en sillo viel kuunnellu, ku mies oli mukana. Muutenkin Hide-zou korvasi tämän jäsenen ilmeisesti niin nopeasti, että D oli vasta uransa alkumetreillä.

Kirjotan ehkä myöhemmin lisää, kun ajatus kulkee paremmin. :D
Oosaka! Kansaii! Kanpaii!

Matron
Roudari

ViestiKirjoittaja Reiko » To Syys 18, 2008 8:54 pm

Asyha ... aww :''D en kai oo käyttäytyny yliomistavaisesti ! Olen pahoillani, koska ilmeisesti myös olen sellainen... 8< hyvä vaan ko pistät keskustelua pystyyn !

Matron, Sulla onm ALiCEkin? O,O Se on aika valtavanmoinen harvinaisuus. Sulla on kivasti kamaa saa jakaa mun kanssa köh♥ Ois tosiaan aika unelma nähä ne livenä ja tuo kuulostaa aika mahtavalta varsinkin jos se hyppäs sun syliin! Oon onnellinen sun puolesta :'3 Luin sen keikkaraportin joskus ja se oli mahti.

Mutta mutta. Minulla on nuo kolme D:n albumia joista Neo Culture on limited Kuonin PV:llä. Sitten on BIRTH single PV:llä ja nuo kaksi DVD:tä jotka on julkaistu virallisesti. Keikalla ainoastaan myydyt ois hieman unelmakasta. Lisäksi Asagin CORVINUS single on myös. Sitten on lehtiä joissa on photoshootteja, ja tuo ihana juliste joka tuli sen first press Follow Me DVD:n mukana.♥

Niiden näkeminen olisi tosiaan jotain niin unelmakasta, ja mulla on pienimuotoinen säästöprojekti että ensi vuonna pääsisi Japaniin. Pelkään ihan helvetisti jos D hajoaa tai muuttuu jotenkin radikaalisti ja haluan nähdä heidät juuri sellaisina kun he ovat nyt...

Olen lähettänyt Asagille kirjeen ja sen mukana tuon yhden piirustuksen joka löytyy j-rock fanart osastolta reikon topasta. Ja mietin tässä, että voisin kirjoittaa joskus uudelleen kun saan tuon toisen kuvan piirrettyä. En pystyisi lähettämään pelkästään kirjettä, jotain kivaa (?) lisuketta on mukava pistää. :'3

Harrastan useinkin soolotuotantoa/vanhoja bändejä. Asagin Corvinus on yksi rakkaimpia biisejä joita on, ja lisäksi haaveilen siitä parfyymistä. Sitä kuulemma on vielä myynnissä D:n keikoilla. Sieltä sitten ehkä joskus. ... Olen kuunnellut myös Je*Revienssiä ja Syndromea, ja aluksi en pitänyt Je*revienssistä yhtään ja unohdin koko tuotannon joksikin aikaa, kunnes havaitsin, että joukossa on oikeita helmiäkin, aloin tutustua paremmin ja pidän siitä oikeastaan paljonkin. Siitä kuulee vielä kuinka Asagin ääni ei ole ihan niin kypsä, ja jotenkin se lisää sitä mielenkiintoa, toisaalta jotkin kappaleet ovat suorastaan pelottavia. xD
Olen aina pitänyt paljon Syndromen tuotannosta siitä asti kun tutustuin, ja ehdoton suosikkini on Arubino -ACOUSTIC VERSION-. Siinä on ihana tunnelma ja Asagin ääni on ihanan selkeä eikä uppoa musiikkiin. Olen myös kuullut yhden biisin Balsamiciltä, ja oikeastaan se on sama biisi kuin Syndromen Sayoshigure. Niitä on hauska verrata ja molemmissa on se oma särmänsä, ja pidän molemmista. Ruizan Amenity Gain on hankinnan alla, sen verran hieno levy kyseessä on. *---*

Suosikkityylini tähän mennessä on ollut todennäköisesti Barairo no Hibin PV:ssä ollut tyyli, tai sitten Schwarzschild. (mutta nämä uusimmat puvut ja Asagin hattu on aika pirun hotteja.)
Pidän Barairo no Hibi -tyylissä erityisesti Asagin ja Hide-zoun puvuista, ja Tsunehito on valtavan hyvännäköinen tuolla otsatukalla. Ja Schwarzschildissä on ihana tämä synkkyys ja nuo ruusut ja Asagin asu on upea. Ja Tsunehiton maha ja Ruiza ja Hide-zou on pirun hotteja ja Hiroki on tosi maukas.

Paras PV on liian paha kysymys. Ei ole vain yhtä hyvää, hyviä on nimittäin liikaa. Sleeper, Barairo no Hibi, Kuon, Yami yori kurai[...], Ouka Saki Some ni Keri, Schwarzschild ja Yami no Kuni no Alice ovat suosikkeja enkä osaa nostaa niistä yhtä ylös. En halua tehdä metrin pituista postausta, joten sanonpahan näin yleisesti että kaikissa D:n PV:issä on tunnelmaa ja kauneutta ja silmän- ja korvaniloa.

kuvat jrock_scansseista.

Haa tuossa oli lisäpohdintoja. Oikeastaan kaikki bändin jäsenet ovat rakkaita omalla tavallaan. Niissä kaikissa on jotain mitä voi arvostaa todella ja ihmisinäkin niihin olisi mahtavaa tutustua. En tiedä Sinistä oikeastaan paljoa, sen verran lyhyen ajan mies ehti D:ssä soittaa. Arvostan Renaa, koska oli se ihan hottis mies, ja ainoa biisi, jonka hän sävelsi, onkin sitten yksi suosikeistani. *--* Alice on ovela ja hieno ja tarttuva biisi ja pistän sen soimaan lähes aina kun törmään siihen soittimessa tai soittolistalla. Siitä plussat sille. Ja livet näytti hauskoilta. Mutta pidän kyllä Tsunehitosta (ja sen tukevasta haara-asennosta) paljon enemmän. Mies on 25 vuotta ja jos mun pitäisi kymmenessä vuodessa oppia yhtä hyväksi, sormet, henki ja terveys siinä menee. o_o Pidän myös Tsunen säveltämistä biiseistä ja popitin kauan Sora ni emu hana, mizu ni sumi chi ni yadorua. Aluksi järkytyin kun ne alkoi tehdä Tsunesta vähän miehekkäämpää, ja en pitänyt yhtään BIRTH-tsunesta, mutta nyt se näyttää oikein kauniilta. Asagista, Ruizasta ja Hide-zousta ei varmaan edes tarvitse puhua kun niistä on puhuttu jo niiiiiin paljon että kaikki tietää jo kuinka upeita miehiä he ovatkaan. * w*♥
欲しい

~ 浅葱 ~

Reiko
Fani

ViestiKirjoittaja Aysha » La Syys 20, 2008 8:40 pm

Et Reiko ole käyttäytynyt yliomistavasti. Minulla on vain iskostunut sellainen jännä ajatus, että tobicien perustajat yleensä heittää välissä aina kaikkea tällaista ja en ole ollut varma, onko päässäsi ollut mitään vastaavia kysymyksiä.

Matron, se sinun keikkaraporttisi oli juuri mahtava! Olen lukenut sen jo useamman kerran ja pidän siitä kovasti. Lisäksi se on ainut JAME:ssa oleva D:n keikkaraportti - siis kaikilla kielillä. Onhan puolalaisilla sivuilla muistaakseni pari, mutta ne ovatkin olleet sitten joitain yhteiskeikkoja muiden bändien kanssa, jos muistan oikein.
Olisit tosin pitänyt siitä Ruizasta kynsin ja hampain kiinni sekä tuonnet meille tänne ihailtavaksi! *murisee* tosin, jos olisin ollut samassa tilanteessa, olisin varmaan pökertynyt onnesta, etten olisi tajunnut tehdä mitään XD

Voisin viimein vastata omiin kysymyksiini...

Eli omistan kummatkin julkaistut DVD:t ja niiden mukana tulleet pikkulehtiset. Sitten on Neo culture ~Beyond the world~ (Limited Edition B) (Siis se, jossa on Kuonin PV), Tafel Anatomie (Regular Edition), Paradox (Regular Edition), Yumenarishi kuuchuu teien (Regular Edition) ja The name of the ROSE (Regular Edition) eli kaikista albumeista ja mini-albumeista jokin versio, paitsi se vanhin NEW BLOOD, mutta kyllä minä aion senkin vielä hankkia hinnalla millä hyvänsä. Singlenä on vain BIRTH (Limited Edition A), mutta kyllä pitäisi kohta se uusinkin single olla, kunhan saadaan kaverin kanssa yhteistilaus aikaiseksi.

En ole ollut yhdelläkään D:n keikalla, mutta ainakin yritystä tulee olemaan, kunhan saan rahaa riittävästi kasattua ja painun sinne Japaniin. Voisivathan pojat tulla tännekin ja varmasti olisin valmis murhaamaan niiden lippujen takia XD

Fanipostia en ole lähettänyt, mutta ajattelin lähettää Hide-zoulle tämän syntymäpäivän aikoihin (muistaakseni 19.11). Kaipa minä jotain hölisen siihen, miten heidän musiikkinsa on vaikuttanut minuun ja muuta sellaista. Toivon vain, että tulee sitten englanniksi ihan järkevää tekstiä eikä hirveätä fanityttöilyä - japania kun en osaa, koska aloitin vasta tänä vuonna opiskelun.

Syndromea on tullut kuuneltua jonkin verran youtubesta ja myspacesta, Asagilta taas on kappaleet Corvinus ja Unknown koneella. Ruizaa taas olen kuunnellut myspacessa ja kaikki kolme ovat iskeneet minuun jollain asteella, muttei samalla tavalla, kuin D. Minäkin, Matron, hiukan hätkähdin Asagin sooloa, mutta sitten se alkoikin kuulostaa varsin hyvältä. Toi herrasta uusia puolia esiin ja olet varmasti oikeassa, että tietyn tyylin jatkuva noudattaminen alkaa ärsyttää ja ahdistaa pidemmällä tähtäimellä.
Je*Revienssiä olen hiukan kuunnellut tubesta, mutta sen yhden PV:n jälkeen, jossa Asagilla oli ne (kaameat) pinkit hiukset, sai minut vetämään nopeasti takapakkia. Asagin äänikään ei ollut tuossa bändissä kovin kehittynyt, ettei bändi erityisemmin iskenyt minuun eikä ole tehnyt sitä vieläkään.
Muiden vanhoja bändejä en sitten ole kuunnellutkaan, paitsi As'Realia (Hide-zoun yksi vanhoista bändeistä). Heillä oli ihan mielenkiintoista musaa, vaikkei se tosiaankaan paini samassa sarjassa D:n tai edes Syndromen kanssa.

Ryhmänä minuun ovat vedonneet eniten Ouka Saki Some ni Keri, koska kappaleen PV oli ensi kosketukseni sinänsä bändin kanssa ja nuo puvut ovat upeat. Lisäksi pidän kovasti Tafel Anatomie ja Yami no Kuni no Alice, koska yksi lempiväreistäni on musta ja asut ovat tyylikkäitä. Tafel Anatomiessa taas vaikuttaa se, kun kaverini (paljon kiitoksia Meron) hehkutti bändiä ja näytti muutamaa keikkakuvaa, jossa herroilla oli kyseiset asut päällä.

Yksittäin taas olen hulluna Asagin kohdalla juuri Ouka Saki Some ni Kerin ja Tafel Anatomien asuihin, jopa enemmän kuin tähän uusimpaan.
Rakkauteni Hide-zoun Sleeper-lookiin ei ole varmasti yllätys kenellekään, mutta Schwarzschild ja uusin ovat myös hyvin lähellä sydäntä.
Ruizan kohdalla taas on vaikeata sanoa, koska tämä näyttää turhankin hyvältä liian monissa vaatteissa, mutta kyllä se Sleeper jyrää siinäkin, samoin Mayutsuki no hitsugi.
Hmmm... Tsunen kohdalla tämä uusin tyyli puree hiukan enemmän, kuin se vanha. Olihan hän ihan sievä ja nätti niissä tyttömäisissä vaatteissa, mutta olen aina ollut heikkona niihin miehiin eli ne viimeisimmät ovat saaneet minut ihan kunnolla kuolaamaan, kunhan ensin selviytyi shokista. Tosin, pakko antaa kunnianosoitus Tsunehiton Schwarzschild vaatteista, koska harva mies pystyy oikeasti pukeutumaan tuolla tavalla vaikka olisi kuinka visual keitä ja näyttämään myös mieheltä - monelle tuo ottaisi jo liian kovasti henkisesti.
Hiroki taas on parhaimmillaan ilman paitaa... No, tykkään kovasti BIRTH:n ja Sleeperin vaatteista - tykkää liikaa puvuista...

Pidän eniten PV:inä Ouka Saki Some ni Keristä, koska se tosiaan oli ensimmäinen PV D:ltä ja sitten Kuon, koska se vetoaa jollain tapaa tunteisiini autiomaineen (ja se kameli oli söpö). Kaikki PV:t ovat olleet hyviä, mutta tässä otin lähtökohdaksi sen, että onko PV:llä kaikki nykyiset jäsenet ja mitä siinä tapahtuu. Nuo kaksi ovat vedonneet eniten.

Sitten omana pohdiskeluna Sin ja Hide-zou. Sin tosiaan lähti melkein saman tien bändistä, mutta ihmettelen sitä edelleen aina välillä, että miksi. Miksi Sin edes liittyi/oli perustamassa D:tä, jos tämä ei kuitenkaan aikonut jäädä yhtään pidemmäksi ajaksi? No, enpä valita, pidän Hide-zousta liikaa ja hän on todella hyvä kitaristi. Tavallaan mietin, että tulikohan Hide-zou bändiin mukaan Hirokin kautta, koska kaksikkohan oli ollut ennen D:tä S to M:ssä (tässähän voisi joskus tylsyyksissään väsätä Hide-zou/Hirokit, mutta kun ei ole koskaan tylsää tai edes aikaa olla tylsää).
Rena ja Tsunehito kuvio taas on ihan mielenkiintoinen. Itsekin olen miettinyt, että miksi Rena erosi, koska se tuli ymmärrykseni mukaan monille, ilmeisesti myös muillekin yllätyksenä. Ne pätkät, mitä tubesta olen nähnyt, Rena vaikutti ihan hauskalta, vaikkakin hassulta mökökölliltä. Kuitenkin tutustuin D:hen Tsunen aikakautena, että myönnän olevani enemmän hänen faninsa. Tosin ne silmät saivat minutkin oikeasti sanattomaksi XD Siis jäin oikeasti vain jumittamaan niitä silmiä ja kelaamaan, miten japanilaisella voi olla niin isot silmät. Tsunehito on kuitenkin hyvin, oikeastaan uskomattoman taitava bassisti, etten voi kuin arvostaa.
Tahtoisin tosin kuulla/nähdä Hide-zoun soittamassa bassoa - sitähän herra tosiaan teki keikoilla Renan ja Tsunen välivaiheessa, kun ei ollut vakituista bassistia. Mitenhän herran lavaesiintyminen muuttui vai oliko se samanlaista kuin kitaran kanssa (totuudessa on sanottava se, että laulaminen ja bassonsoitto ovat kohtuu hankalat ja Hide-zoun piti kuitenkin laulaa taustoja)?

Jaahas, tulihan taas paljon puhuttua...
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Aysha » Ke Syys 24, 2008 9:15 pm

Shattered Tranquility kirjoitti:Well here is one interesting piece of news for D fans!

The band, come October 1st, will be starting their very own regular telvevision show on the Saitama network, Teletama.

The show is called 「D 薔薇の館」 (D Bara no Kan) and will air every Wednesday at 10:10 until 10:20. Okay, so it’s not really a long show, but they’ll be there every week!

The show will include projects that use Saitama as their location, musical discussions with Ruiza, an ASAGI corner, narrations and more! They say the show will be “fully loaded”.

Nyt oikeasti jos koskaan on tehnyt mieli itkeä, se tapahtui minun kohdallani nyt!

Miten tämä on mahdollista!? *Pökertyy*

Siis hienoahan tuollainen on ja nimikin on kivan Asagimainen [Intuition (tai feelings) of the Rose (tai Roses, hitto kun ei siitä japanista tiedä, onko kyseessä monikko vai ei)], mutta... Kun ei sitä pääse itse näkemään!
Pitänee vain toivoa, että jotkut ihmiset laittaa jaksoja youtubeen tai muualle.

Idea sinänsä kuulostaa mielenkiintoiselta ja olen enemmän kuin utelias miettimään, mitä kaikkea ne on keksineet.
いつからか夢の中でしか眠れない

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Reiko » To Syys 25, 2008 4:15 pm

Älä itke Aysha.

Totta helvetissä joku D-fani pistää kaikki nauhalle ja joskus ainakin joku päivä nettiin, Japanissa on aika monta miljoonaa ihmistä ja myös ulkomaalaisiaki D-faneja. Elä turhaan huolehti. Kyllä me ne joskus nähään. Kuulostaa hienolta idealta ja minä lähden Saitamaan XD♥

Mielenkiintosta nähdä kuinka valtavaksi D-fanikanta nousee tästä. D:
欲しい

~ 浅葱 ~

Reiko
Fani

ViestiKirjoittaja fudge » Ma Syys 29, 2008 5:35 pm

*vilkuilee ympärillensä ja uskaltautuu lopulta paikalle*

Juu. Tulin myöntämään että olen ryhtynyt D:n faniksi. (syyttäkää - tai kiittäkää, ihan miten vain - Ayshaa)
Taisiis olenhan minä nyt jo useamman kuukauden D:tä fanittanut...
Mutta siis D:stä on tullu mulle elämääki nsuurempi asia. Siis siitä vaan tuli. Luin ficcejä, joissa D:n jäseniä esiintyi (lukekaa: Ayshan ficcejä) ja sitten halusin kuulla jotain tuotantoa bändiltä. No niin siinä vain kävi. Jäin koukkuun - pahasti!
Lempikappaleeni on ehdottomasti BIRTH. Ja sitten toi noitten uusin single. Siihenkin olen koukuttunut pahasti.
Lempijäseneni taas Hide-zou (juu, Aysha ei ole ainakaan vielä huomannut, että olen viime aikoina ollut hieman D ja Hide-zou huuruisa)
Siis Hide-zou on vaan rakkaus<3

Aika ajoin, kun minua angstittaa pahasti kuuntelen mielelläni D:tä a päiväni on jo heti parempi.
D on vaan niin ihana bändi. En kestä elää enää, jollen kuuntele D:tä tarpeeksi.

*hipsii pois, mutta kurkistaa vielä, ettei kukaan tule syömään*
Kuva
Like a rising dragon I face the skies
Breaking through the clouds I seize the light of the morning moon

fudge
Roudari

Seuraava

Paluu Bändit # A - G