D'espairsRay

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: D'espairsRay

ViestiKirjoittaja Amber » Ke Kesä 15, 2011 1:03 pm

Kieltämättä kyllä järkytyin. Outoa, kun en yhtään osannut odottaa tätä. Outoa, kun ei yhtään tiedä, aikovatko jätkät jäädä musa-alalle vai siirtyvätkö ihan muihin asioihin elämässä. En oikein edes osaa ilmaista tätä fiilistä, koska ensin tuli aika voimakas asian kieltäminen, sitten täysi hiljaisuus päässä, nyt pää taas alkaa pursuta kysymyksiä päätöksen taustoista, Hizumin kunnosta, jo mainituista tulevaisuudensuunnitelmista... Mutta ehkä nääkin on asioita, jotka selviää, kun vaan odottaa. Toivottavasti?
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Vilppu-chan » Ke Kesä 15, 2011 1:53 pm

Miksi??

Tää ei oo todellista?

EIhän!?

Whyy?? ;___;

Hizumilla oli äänen kaa ongelmii, mut miksi sen piti johtaa tähän??

*dead*
You can't hide yourself from your feelings.
Going under the bed doesn't work.
I know,
I've tried...

1 tykkää.
Vilppu-chan
Fani

ViestiKirjoittaja serellenders » Ke Kesä 15, 2011 7:00 pm

Tää tuli oikeesti niin puuntakaanta, että. Harmittaa ja äh, mulla ei käynyt nimittäin mielessäkään, että tauko voisi johtaa tähän.
En mä tiiä mitä ajatella, mutta taas toisaalta päänsisällä vaan pyörii tuhat eri kysymystä missä just suurin on ehkä se, että miksi?

Olisi todella mukava tietää, että tullaanko näkemään jätkiä vielä musiikinsaralla vai mitä he ovat ajatelleet tehdä nyt tulevaisuudessa.
Kun ruumiini ajattelee... On ihollanikin sielu
Colette, la retraite sentimentale

ex-altesse

serellenders
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pon » Ke Kesä 15, 2011 8:10 pm

Sain kyllä sellasen paskaslaagin kun jamessa kävin että huhhuh.
Mut nöööööööööööööööyyyyyyy :__(
Kamalampi ku silloinen kageroun hajoaminen. Despa kumminki ku on yksiä lemppari bändejä niiinii vittu. Ei kykene muuta sanomaan.
Pää koittaa uskotella että nää teki vaa julkisuus hajoamisen ja palaa vähän ajan päästä tekemää lamen comebackin mut jaa'a, empä usko.
Saa nähä näkyykö niitä sit enään ikinä missään. .___.
Viimeksi muokannut Pon päivämäärä To Kesä 16, 2011 12:14 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Pon
Fani

ViestiKirjoittaja maiko » Ke Kesä 15, 2011 11:06 pm

Voin iha täysin rehellisesti sanoo, et mikään uutinen ei oo pitkään aikaan tuntunu näin kauheelta. Oikeestaan mikään uutinen ei oo koskaan tuntunu samalta.

Despa on sen verran pitkään jo ollu yks mun tärkeimmistä lempibändeistä, enkä sen takia oikeen vieläkään tajua, että ne lopetti. Emt, mun tekee mieli koko ajan ajatella, että tää on vaan joku huono vitsi, ja että tätä ei oikeesti tapahtunu. Ja lisäks tää tuli mulle tosi isona yllätyksenä, sillä vaikka ne olikin tauolla, niin hajoaminen ei jostain syystä tullut mulle edes mieleen... No, täytyy sitten varmaan vaan toivoa, että kuulis näistä jotain, edes joskus tulevaisuudessa. Voisin kirjoittaa tästä vaikka mitä, mutta oon vieläkin aika sanaton. En vaan halua uskoa.
Viimeksi muokannut maiko päivämäärä To Kesä 16, 2011 5:32 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja coldcuts » To Kesä 16, 2011 12:40 pm

Oon pelänny tätä joka ikinen päivä tauon alkamisen jälkeen. Aina ku oon avannu JaMEn oon ollu pienen hetken melkein hengittämättä pelätessäni että siellä lukee noin. Lopulta en edes saanut tietää asiasta netin kautta, kaveri jolle D'espairsRay on kaikki kaikessa, soitti mulle itkien ihan hysteerisesti. Mulle ei oo uponnu tää tajuntaan ollenkaan, tuntuu että oon vielä jossain armollisen rauhallisessa shokkitilassa. En halua tajuta. Despa on mulle SE bändi. Kaikkein tärkein ikinä.

Musta tuntuu pahalta että tavallaan koko ajan tiesin että jossain vaiheessa tää tulee. En pystynyt täysin uskomaan Despan paluuseen vaikka halusinkin koko sydämestäni. Halusin uskoa Hizumiin, mut koko ajan takaraivossa nakersi ajatus siitä että mitä jos ne ei kuitenkaan voi jatkaa. Haluaisin kovasti nähdä poikia musiikin parissa tän jälkeen, mutta kolmestaan ilman Hizumia...ei se oo sama asia enää.

Tuntuu että lähes kaikki mun tärkeät ihmiset ajattelee että "sehän on vaan bändi". Sitä tunnetta kun lempibändi hajoaa, ei vaan voi tajuta ennenkuin itse on joutunut kokemaan sen.

coldcuts
Fani

ViestiKirjoittaja Ujelo » To Kesä 16, 2011 2:42 pm

D'espairsRay oli mulle ihan tajuttoman monta vuotta se bändi, joka nousi ylitse kaikkien muiden. Mikään bändi ei ollut mulle tärkeämpi.
Despan musiikin kanssa mä koin ilot ja surut ja kiukut ja riehumiset, se on musiikkia jota pystyin kuuntelemaan milloin vain. Bändin keikat on mulle rakkaimpia ja parhaimpia muistoja mun kohta kaksikymmentä vuotta kestäneessä elämässäni - en tiedä, oonko kovinkaan usein ollut niin onnesta solmuilla kuin Despan keikoilla. Jäsenten blogien seuraaminen toi ne vielä lähemmäs sydäntä, kun oppi sillä tavalla tuntemaan edes jonkin osan niistä.
Mä oon kasvanut viimeisen viiden vuoden aikana niin paljon henkisesti, ja Despa kokonaisuudessaan on ollut muokkaamassa mua tällaiseksi, se on ollut koko ajan mukana. Se on antanut mulle niin paljon, etten pysty sitä edes selittämään kunnolla.
Vaikka olen ollut niin huolissani Hizumista kaiken aikaa, kun sillä on ollut noita ääniongelmia - varsinkin, kun se jossain haastattelussa sanoi, että se oli ajoittain todella masentunut asian takia kiertueellakin - mä uskoin silti, että se saataisiin parannettua. Tuntui pyhäinhäväistykseltä edes ajatella, että joku, kenellä on niin hyvä ääni, vois menettää lahjansa.
Mua raastaa niin tuskaisesti, kun mietin, miltä Hizumista tuntuu. Miltä Karyusta, Zerosta ja Tsukasasta kaikkein syvimmällä niiden mielissä tuntuu. Tänä vuonna olisi tullut niiden 12. yhteinen vuosi täyteen.

Kun sain eilen kuulla asiasta, menin ihan shokkiin. Tuntui kuin veret olis hyytyneet mun suonissa enkä vaan johonkin puoleen tuntiin tajunnut mitään. Ajoittain se olotila on tullut takaisin, mutta oon itkenytkin, hitto miten oon itkenyt. En meinannut saada unta, kun joka kerta, kun suljin silmät, mun ajatukset palas siihen samaan: En nää niitä enää koskaan.
En vieläkään haluaisi uskoa.
Mutta... Haluaisin silti kiittää koko bändiä kaikesta, ihan kaikesta, ja toivon niille mitä parhainta jatkoa. Vaikka tuntuu sekin väärältä, että noi neljä tekisi uraa jossain muussa bändissä, toivon silti, että ne jatkaa musiikin parissa.

Ja silti tuntuu siltä, kuin olisi menettänyt sen sydänystävän.
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

8 tykkää.
Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Tricen » Su Kesä 19, 2011 9:41 pm

http://www.tokyohive.com/2011/06/check-out-karyu-zero-and-tsukasas-new-band-luv-parade/

Anyone seen this?

En oikeen tiiä mitä ajatella tosta. On se hienoa et Karyu, Zero ja Tsukasa jatkaa musiikin parissa, mut silti toi ei oo sama ku Despa. Siihen kuuluu noiden kolmen lisäks Hizumi, eikä se pysty olee enää mukana - muuta kuin fanikamoja tekemässä. Osittain oon tosi ilonen siitä et noi jatkaa musiikin parissa, mut sit et miltä Hizumista mahtaa tuntua, periaattees toi on melkeen sama, ku et se potkittais pois bändistä kun ei pysty enää laulaa ja ne ottaa uuden vokalistin (sit kun ottaa vakituisen).
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

1 tykkää.
Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cherries_ » Ma Kesä 20, 2011 9:45 am

Tricen mä näin tuon ja olen aika samaa mieltä sun kanssa. Vaikka on se hyvä että Karyu, Zero ja Tsukasa ei laita lahjojaan hukkaan, niin on aika vaikea ajatella ne ilman Hizumia tai sit miettiä todella miltä siitä tuntuu, kun hetki sitten bändi päättää lopettavansa ja sit heti seuraavaks muut jäsenet on jo uutta kokoamassa.
Ja sit kun ei Hizumi siihen ääneensä voi edes vaikuttaa, niin ei siinä edes paljoa vaihtoehtoja ole, jos haluaa jatkaa musiikki uralla.
All love and sadness melt in my heart~

Cherries_
Bändäri

ViestiKirjoittaja hinua » Ti Kesä 21, 2011 3:59 pm

Olen cold bitch ja totean, että musta toi on hiton jees.
Saatan olla tosi lapsellinen ja naiivi, mut mä uskon, että Despa on porukalla keskustellu tästä asiasta ja Hizumi olis varmasti sanonu, jos sillä olis jotain hampaankolossa tätä kohtaan. Ja ihan oikeasti, jos Hizumia ei hotsita se, että sen ex-bandmemberjätkät soittaa toisessa bändissä, niin ei kai se järkkäilis mitään paitoja ja muita juttuja niille? Tai ainakaan mä en edesauttais niiden toimintaa mitenkään, jos mua kyrpis. Noista keikoistaha ilmotettiin muutenki jo reippaasti ennen kuin se lopettamispäätös julkistettiin, joten... :'D

Kaikki varmaan pitää mua ihan hirveänä ihmisenä tai jotain, mut mä nyt en oikeastaan koe sen suurempaa tarvetta avautua siitä, kuinka kuraa viimenen viikko on ollu. Despan hajoamisen lisäks tapahtu tuhat ja yksi muuta skeidaa asiaa, ja uskokaa tai älkää, mutta mä oikeasti olin ja olen edelleen surullinen siitä, että mun toinen lempibändi päätti lopettaa. Oon varmaan aika kamala ihminen, kun oon onnellinen siitä pienestä tiedosta, että noi kolme jatkaa musiikin parissa ja Hizumi on edelleen mukana kuvioissa niin paljon ku pystyy. Despaa me ei saada ikinä mistään, vaikka Zero, Karyu ja Tsukasa soittais erikseen tai ei ollenkaan, eikä me saada Despaa vaikka ne soittaa yhdessä. Mut mä olen silti onnellinen, että ne neljä pysyy yhdessä tavalla tai toisella.
Kuva

5 tykkää.
hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja Amber » Ti Kesä 21, 2011 8:31 pm

^Hyvä näkökulma. Musta itsestäni ei kyllä tunnu ihan samalta, koska no, Despa eri nimellä ja eri vokalistilla ei ole Despa, mutta se on jotain häiritsevän samankaltaista. Se on jotain, mistä puuttuu musiikillisesti Hizumi, ja ainakin mä koen, että Hizumi on vaikuttanut Despan soundiin aika merkittävästikin. En yksinkertaisesti tiedä, kuinka paljon tykkään tästä uudesta bändistä; se riippuu varmasti paljon siitä, kuka vakiintuu laulajaksi. Ei sillä, etten luottaisi edelleen jätkien ammattitaitoon siinä missä ennenkin, mutta tässä nyt vain on yhtälö (H x K x Z x T = Despa), joka on juuri muuttunut (Y x K x Z x T =/= Despa).

Toivottavasti kukaan ei nyt vedä hernettä nenään seuraavasta ja kestätte muutenkin tässä hermoja riipivässä tilanteessa tämän. Voidaanko leikkiä pientä ajatusleikkiä? Jos jätkät eivät olisi aloittaneet yhdessä uutta projektia, vaan kukin omansa, keiden bändejä todennäköisimmin diggailisitte (musiikillisesti!) vielä vuosienkin päästä? (Itse en laskenut Hizumia mukaan, koska teki mieli velloa siinä angstissa, ettei se mies ehkä koskaan enää laula meille...)

Aloin itse pohtia tätä pienenä ajatuskokeena tylsällä bussimatkalla, kun puhelimestakin loppui akku = en voinut enää kuunnella musiikkia, ja totesin, että on todennäköistä, että kuuntelisin esim. viiden vuoden päästä vain Karyun bändiä. Zero on niin ihana heppu, että seuraisin sitä aivan varmasti henkilönä kauankin, mutta tavallaan sävellysten osalta passiivisimpana jäsenenä (ja sitä kautta mulle musiikillisesti epäselvimmäksi jääneenä jäsenenä)... No, sen bändin muut jäsenet sais olla todella valovoimaisia (luokkaa Yoshiki ja Sugizo ja Kaoru ja Kiyoharu samaan bändiin Zeron kanssa, eiku) sekä persoonina että musiikillisesti, että jatkaisin bändin seuraamista aktiivisesti. Veikkaisin Tsukasan alkavan tehdä sellaista musiikkia, josta en välttämättä niinkään pitäisi (oon myös varma, että se laulaa enkaa suihkussa, joten... Ja älkää nyt Tsuku-fanit loukkaantuko, tällanen kutina mulla vaan on. :D), kun taas Karyu on se, jonka kirjottamat biisit on aina merkanneet mulle Despan biiseistä eniten, joissa on ihan oma "Karyu touch", joka oikeasti kuuluu. Karyun soittotyyli sekä ne kitarat ja kitarasoundit / -efektit, joita se suosii, saa mut ihan liekkeihin. Karyu on mulle Despan kautta antanut musiikillisesti ehkä eniten pureksittavaa, jos ei lasketa Hizumia ja sen laulutekniikkaa, koska oon kuitenkin itse laulaja.

Uskallatteko pohtia samaa rehellisesti ja ääneen vai mennäänkö liian kipeälle alueelle näin pian uutisten jälkeen? Muita spekulaatioajatuksia?

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

5 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Aysha » To Heinä 07, 2011 10:36 am

*koska olisi haaskausta jättää Amber:n antama oikeasti mielenkiintoinen/varteen otettava pohdinta, päättää osallistua keskusteluun*

Olin töissä, kun sain tekstarin, jossa kaverini kertoi despan hajonneen. Kyllähän mieliala laski siitä, mutta en kuitenkaan voi sanoa, että maailmani olisi romahtanut tai joutuneeni shokkiin. Vaikka pidänkin despan musiikista, ei bändi ole ollut minulle niin tärkeä/läheinen kuin muutama muu kuuntelemani bändi. Ehkä uutinen olisi ollut kovempi isku, ellen olisi ehtinyt ottamaan sitä ajatuslinjaa, että tauko = hajoaminen.
Joka tapauksessa, olen harmissani asiasta ja tavallaan tuntuu siltä, että olisi pitänyt ehkä mennä sinne viimeisimmälle despan keikalle. Kesäinen konsertti (Zeron syntymäpäivien lähellä) oli kuitenkin hyvä kokemus ja kaikki oli kunnossa, että yritän muistella sitä hymyssä suin.

Tuo uusi bändi… Minulle tuli siitä mieleen Hizaki Grace Projekt, koska käytettiin ilmaisua vieraileva vokalisti (sori, en muista nimeä enkä jaksa tarkistaa - kertokaa toki, jos joku saa ihan virallisen paikan). Osa ihmisistä on sanonut heidän saaneen tunteen siitä, että Karyu, Zero ja Tsukasa olisivat pettäneet Hizumin. En näe asiaa niin, koska kyseessä ovat aikuiset ihmiset eikä Hizumi olisi hyörimässä edes taustalla, mikäli olisi tällaisia “pettämisasioita”. Mikäli luv parade ei saa puolen vuoden sisällä virallista laulajaa, bändi muistuttaa Hizakin sooloprojektia, jossa vierailevat vokalistit vaihtuivat aika nopeaan tahtiin. Tuollainen tilanne tuo minun (ehkä turhan optimistiseen) mieleeni kuvan siitä, että muut odottavat.

En nyt halua tehdä ketään liian toiveikkaaksi, mutta despan hajoamisen yksi syistä oli se, ettei bändi halunnut pistää fanejaan odottamaan ties kuinka pitkään sitä, paraneeko Hizumi vai ei. Mikäli luv paradessa on vain vierailevia vokalisteja, veikkaan Karyun, Zeron ja Tsukasan itse odottavan Hizumin parantumista, minkä takia herra itsekin ei ole vain lähtenyt, vaan pysyttelee lähellä.
Voi tosiaan olla, että kuvittelen olemattomia eikä asia ole niin, mutta asetelma on jännä. Tiedämme myös hyvin, ettei luv parade ole sama kuin despa, enkä usko Karyun, Zeron ja Tsukasan edes pyrkivän Dospa 2 perustamiseen.

Nyt tähän mielestäni kertakaikkisen herkulliseen keskustelun aiheeseen, jonka Amber tarjosi, mutta muut eivät ole sanoneet vielä mitään. Ketä jäsentä ihmiset oikeasti alkaisivat seurata ja hiukan tiheämmin kuin kiinnittämällä hiukan enemmän huomiota jamen tai shattered tranquilityn uutisotsikkoon. Tätä jokaisen sopisi miettiä omien lempibändiensä kohdalla, oli bändi hajoamassa tai ei. Amberilla oli hyviä pointteja, mutta tekisin sen huomion tuosta musiikillisesta kohdasta, että aika harvoin kukaan oikeasti jaksaa seurata jotakuta vain siksi, että hän on symppis. Itselläni ainakin tulee yleinen väsymys ja elämä hönkii päälle, ettei vain ehdi eikä jaksa, eli musiikki määrää seurannan väkisin.

Mutta… Ketä näistä kolmesta seuraisin? Yleensä pyrin ajattelemaan bändiä bändinä enkä yksittäisinä jäseninä tai lempijäseninä, mutta tässä kohdassa niin on vaikeata, suorastaan mahdotonta ajatella. Amber esitti todella hyvin mielipiteensä ja perusteli kantansa (siksi esittämäsi kysymys sai minut suorastaan liekkeihin riemusta XD). Mutta… Karyu on tosiaan musiikillisesti saanut eniten aikaiseksi. Tarkistin levyistäni vielä sanoittajan ja säveltäjän, ja Karyun nimi sieltä enimmäkseen hyppi esiin, Tsukasan vain pari kertaa ja vaikka pidän kovasti rumpalin säveltämistään kappaleista, Karyun kappaleet ovat tehneet minuun suuremman vaikutuksen. Zero on hurmaava persoona ja vaikka tunnenkin yleensä erittäin suurta samaistumista basisteihin, en todennäköisesti häntä seuraisi. Viisarini kääntyy siis luonnostaan Karyun tai Tsukasan puolelle, mutta sekin riippuu ihan bändistä, mihin he liittyisivät. Zerokin saattaisi nousta nopeasti seurattavien listalle, mikäli musiikki miellyttäisi. Hizumi taas… Mikäli hänen tilansa paranisi ja hän alkaisi taas laulaa, en uskoisi seuraavani häntä muulloin kuin despassa. Hänen äänensä on hyvä ja kappaleiden sanoitukset erinomaisia, mutta vokalistimakuni on hiukan toisenlainen.

No, toivotaan, että aikaa on kulunut riittävästi, että ihmiset uskaltavat pohtia näitä asioita.
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

3 tykkää.
Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja jamie » La Syys 03, 2011 1:18 pm

Suosittelen kaikkia lukemaan tämän journal-merkinnän:
http://notafanboy.livejournal.com/143388.html

D'espairsRay oli ja on edelleen mulle varmaan kaikkein tärkein bändi. Se on vaan niin paljon. Mutta Hizumin uusikin projekti on mahtava juttu. Tietyllä tavalla näen siinä miehessä aika paljon itseäni, joka on sinänsä aika jännä. Toivon että ne kaikista ongelmista huolimatta löytää kaikki itselleen uuden suunnan josta ne voi nauttia.

2 tykkää.
jamie
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ujelo » To Syys 22, 2011 2:11 am

Hizumin projekti on musta pelkästään positiivinen asia. En tajua, miksi jotkut ihmiset ovat valittaneet asiasta. Pitää sen miehen nyt saada mieluista tekemistä, haloo.

Karyu liittyi jo varsin pitkään elossa olleeseen bändiin, Angeloon, jossa vaikuttaa muunmuassa useampia kasvoja edesmenneestä Pierrotista. Tsukasa ja Zero taas löivät hynttyyt yhteen minulle varsin tuntemattomien henkilöiden kanssa ja kasasivat bändin nimeltä THE MICRO HEAD 4N'S.

Mielipiteitä, odotuksia?
Mua jännittää. Molempien bändien osalta. Huu. En oikein tiedä, miten päin olisin, kun tuntuu tavallaan niin väärältä, mutta toisaalta niiden miesten pitää käyttää lahjojaan ja tehdä sitä, mistä nauttivatkin. Toivon, että Karyu pääsee näyttämään sävellystaitojaan Angelossa, ja toivon, ettei mikropäiden vokalisti ole ihan ahterista. :D

Ja näin muuten vain sanottuna, tilasin muutamia päiviä sitten viimein Despan viimeisen DVD:n. Toivottavasti saan sen ilman armottomia tullimaksuja. Olen tavallaan tosi innoissani ja haluan päästä jo katsomaan sen, mutta toisaalta - hemmetti, sillä on Yami ni furu kiseki. Mulla on kuitenkin osa sitä biisiä tatuoituna selkääni. En ehkä kestä. Rullaan itseni mattoon.
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

3 tykkää.
Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja AMAZE » La Maalis 16, 2013 5:56 pm

Onkos kukaan teistä kuullut, mitä Hizumilla on suunnitteilla?

Lainatakseni käännöstäni Hizumin virallisesta uutiskirjeestä:

It's HIZUMI here.
Since the year 2013 has started I've met many people these days, doing a band was excellent for real so I have been thinking about doing it another time.
So far when it comes to me, "music = singing", and when I have been thinking about it there haven't been any alternatives,
Somehow I don't know which form to put UMBRELLA but I've been thinking about taking music part of it,
Until now in the relation of design I've achieved the level of satisfaction of the results, from there I think it would be fun to raise one level.
These days have been interesting because of my various feelings.

Mitä mieltä olette tästä?

Mä olen onnellinen ja jään mielenkiinnolla odottamaan, tarkoittaako Hizumi laulamista vai esimerkiksi lyriikoiden tai musiikin tekemistä muille bändeille. (Joku Twitterissä sanoikin, että vaikka Hizumi tekisi levyn triangelimusiikista, varmaan ostaisin sen...) Olis myös jännä kuulla, että millainen ääni Hizumilla tällä hetkellä on, koska se on kuulemma muuttunut siitä, mitä se oli. Ainakin mies on ahkerasti noudattanut kuntoutussuunnitelmaansa! Ja mä itse kuulun siihen maniaan, joka uskoo vakaasti Despan paluuseen jonain päivänä, joten onhan tämäkin edistystä siihen suuntaan. Vaikka en uskokaan mitään sillä saralla tapahtuvan ihan lähivuosina.
Kehdossasi keinahtelee nätti prostituoitu.

3 tykkää.
AMAZE
Bändäri

ViestiKirjoittaja illusione » La Tammi 23, 2016 3:37 am

Kuuntelen Coll:settiä (oikeestaan koko Despaa) pitkästä aikaa ja en voi vaan uskoa että tästäkin albumista on kohta pyörähtäny 11 vuotta. _11_ vuotta. Ihan uskomatonta, itku tekis mieli tirauttaa. Mihin tää kaikki aika katoaa??;_;
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

1 tykkää.
illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Amber » Su Tammi 24, 2016 10:34 am

^Tulipas vanha olo! :D Edelleen omista Despa-lemppareista osa löytyy kyseiseltä levyltä, ja sen fiilistely uutena levynä on edelleen kirkkaana mielessä! Voi apua.

Pitäis varmaan pitää joku nostalgisointi-Despa-miitti... Olis hauska pitää vaikka pienimuotoinen dvd-maraton pitkästä aikaa, tai edes itsekseen syventyä kuuntelemaan Despaa vähän syvällisemmin pitkän tauon jälkeen.

- Kaoru, Dir en grey

2 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja AMAZE » Su Tammi 24, 2016 3:40 pm

^Musta tuntuu, että menis liikaa tunteisiin sellaiset miitit. :D Tai ainakin allekirjoittaneella. ;)
Kehdossasi keinahtelee nätti prostituoitu.

1 tykkää.
AMAZE
Bändäri

ViestiKirjoittaja Avalyn » Ma Tammi 25, 2016 6:14 pm

^
^
Vaikka en olekaan ollut ikinä mikään hardcore-Despa-fani, niin nostalgisointimiitti kuulostaa houkuttelevalta~
Jossain ollessaan on jostain poissa.

1 tykkää.
Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja Tricen » Ti Helmi 23, 2016 5:42 pm

Jos nostalgiamiitti tapahtuu, siel kierii ainakin minä ja Ujelo lattialla itkemässä ja nauramassa 8--D ei olis eka kerta kun näin tapahtuu Despan takii...
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

2 tykkää.
Tricen
Teknikko

Edellinen

Paluu Bändit # A - G