Betaruletti

Yleistä keskustelua kirjoittamisesta - haasta tai ota haaste vastaan, etsi inspiraatiota tai betaa.

Re: Betaruletti

ViestiKirjoittaja Amber » Ke Maalis 09, 2011 10:27 pm

Toisen kierroksen betat, hoi! Betausten deadline on huomenna, joten jos ette ole vielä aloittaneetkaan, nyt hihat heilumaan. Mun täytyy tunnustaa, että taidan itsekin saada betauksen ensimmäisen version valmiiksi vasta huomenna, koska tajusin vasta pari päivää sitten, miten tolkuttoman pitkä oneshotti mulla onkaan käsissäni. Oon jäänyt pikkutarkasti viilaamaan kaikkea mahdollista epäolennaista, ja kappas vain, aika loppuu huomenna. Tsemppiä siis, dear self, sekä muut hiukan myöhässä olevat. :D

Kolmannesta kierroksesta sen verran, että osallistujia kaivataan kipeästi! Rohkeasti mukaan joukkoon iloiseen.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

1 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Amber » La Maalis 12, 2011 11:05 pm

Loistavaa! Ruletti pyörähtää huomenna.

Tiedoksenne, että olen nyt lisännyt sääntöihin, että Rulettiin saa tästälähin osallistua myös moniosaisten ficcien yksittäisillä osilla oneshottien lisäksi. Näin Ruletti palvelee suurempaa osaa kirjoittajista. :>

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

6 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Amber » Su Maalis 13, 2011 6:21 pm

Anteeksi tuplapostaus, mutta tiedoksenne, että kolmannen kierroksen betausten deadline on 27.3., ja Ruletti pyörähti juuri äsken, joten YV-laatikkonsa kannattaa käydä tsekkaamassa.

Neljännelle kierrokselle voi nyt ilmoittautua! Myös monilukuisten ficcien kirjoittavat voivat nyt hypätä huimaan uhkapeliin mukaan~ //Yhdellä ficcinsä osalla siis.

- Kaoru, Dir en grey

2 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja minnako » Su Maalis 13, 2011 6:45 pm

Mäkin taidan ilmoittautua seuraavalle kierrokselle (koska en oo ikuisuuksiin betannut mitään ei-betaruletista :'D)!
提心吊胆和闷

3 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Huhti 04, 2011 3:16 pm

Nyt, kun saimme Lafiin Muu fanfiction-alueen, ajattelin tulla ilmoittamaan, että Betarulettiin ovat tervetulleita muidenkin kuin jrock-fandomin ficit. Betat voivat jatkossa ilmoittaa, jos eivät halua betata muita kuin jrock-ficcejä.

- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Amber » Ti Huhti 19, 2011 7:31 pm

Kullat rakkaat, odotamme yhtä kirjoittajaa! Niin oneshotit kuin pidempien ficcien yksittäiset osatkin käyvät, samoin jrock-ficit, muut ficit ja originaalit. Tällä kierroksella on kolme hyvää ja asiansa osaavaa betaa - vaikka itse sanonkin ;) - joten tilaisuudesta kannattais nyt nauttia!

- Kaoru, Dir en grey

2 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Mizuumi » Ti Huhti 19, 2011 9:18 pm

Ilmoittaudun kirjoittajaksi! Näin ensimmäistä kertaa kokeilun vuoksi ihan mielenkiinnolla.
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

2 tykkää.
Mizuumi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Amber » Ke Huhti 20, 2011 12:32 pm

No niin, nyt on neljännen kierroksen ficit jaettu betaajille - betausten tulisi siis olla valmiita viimeistään 4.5. Pitäkäähän hauskaa tälläkin kierroksella!

Ja hei, viidennelle kierrokselle voi nyt ilmoittautua! Anraf? ;D

- Kaoru, Dir en grey

3 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Anraf » Ke Huhti 20, 2011 3:09 pm

lol. Joo. o/

:D
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

5 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Huhti 25, 2011 3:24 pm

Tervetuloa vitoskierrokselle, Anraf, shy-rebel, minnako ja mashumaro-chan! Kirjoittajien paikat ovat siis tämän kierroksen osalta täytetyt, mutta kahta betaa kaivataan edelleen! Itse en valitettavasti voi tälle kierrokselle osallistua, koska minulla on niin paljon betattavaa tällä hetkellä. :(

//mashumaro-chan, lähetäthän ficcisi minulle yksärinä niin pian kuin mahdollista. Saadaan sitten pyöräytettyä ficit betoille heti, kun betaajien paikat on täytetty. :>

- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Amber » Ti Touko 03, 2011 3:38 pm

Muistuttelisin, että neljännen kierroksen deadline on huomenna~ Ainakin täällä päässä ensimmäinen versio betauksesta on jo tehty ja toinen hyvässä vaiheessa. :3

Viidennelle kierrokselle odotetaan yhä kahta betaa. Anyone? Vanhat ja uudet ovat aivan yhtä toivottuja mukaan!

//Nyt odotellaan enää yhtä betaa. :>

- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Meame » Ti Touko 03, 2011 4:51 pm

Ilmottaudun betaksi!
She ain't never gonna get wise
and i feel better with my hands tied

[Beatsteaks - Hand in Hand]

ava by Kiyo

2 tykkää.
Meame
Bändäri

ViestiKirjoittaja Amber » To Touko 12, 2011 5:26 pm

Edelleen odottelemme yhtä betaa vitoskierrokselle... Joku uusi vaikka rohkeasti mukaan! (Itse en pysty tällä kertaa ottamaan viimeistä paikkaa, koska minulla on muutenkin jo aika reippahasti betattavaa rästissä.) Voin kertoa, että osallistuminen on kannattanut, joten turhat ujostelut ja ehkäilyt pois vain~

- Kaoru, Dir en grey

1 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja tycho » Pe Touko 13, 2011 8:31 am

Mä voin tulla betaamaan!
It disappears without even being able to let out a word / Was it freedom that we won?
Feeling the body temperature of my dream and I pray / Everything gets twisted

Sade hakkaa tätä maata eikä lopeta
Se vain hakkaa maata

4 tykkää.
tycho
Vuoden moderaattori

ViestiKirjoittaja Amber » Pe Touko 13, 2011 8:29 pm

^Kiitos ja lämpimästi tervetuloa remmiin! Ruletti pyörähtää taas huomenna viidennen kierroksen merkeissä, ja kuudennellekin kierrokselle saa nyt ilmoittautua!

- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Pe Touko 13, 2011 9:08 pm

Ilmoittaudun siis saman tien seuraavalle kierrokselle.

Kirjoittajana. :D
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

1 tykkää.
shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja Amber » La Touko 14, 2011 11:38 am

^Tervetuloa kutoskierrokselle!

Vitoskierroksen deadline on nyt sitten 28.5.! Kaikki kierroksella mukana olevat ovat juuri äsken saaneet yksäriä. (Laitattehan muuten mulle tiedon, jos homepäisyyksissäni annan samaa betaa samalle kirjoittajalle joka kierroksella tai muuta idioottimaista. :'D En oo tehnyt itselleni mitään listaa edellisten kierrosten pareista, joten olen muistin varassa, ja kun samat ihmiset ovat usein melkeinpä kaikilla kierroksilla, muisti ja mahdolliset paritkin loppuvat ehkä vähän kesken.)

//Ja hei, muutenkin, Ruletista saa aivan vapaasti kertoa kokemuksia, mielipiteitä ja fiiliksiä! Niitä saa jakaa joko kaikille tässä topicissa tai sitten minulle yksärillä. Kenen kanssa on ollut parasta tehdä töitä? Ovatko kaikki noudattaneet sääntöjä? Onko ollut muita ongelmia? Mikä Ruletissa on hauskinta tai kurjinta?

//Älkää myöskään ihmetelkö ketjun lyhenemistä kahdella sivulla. Poistelin noita vanhoja ilmoittautumisviestejä, niin kysymyksiä ja vastauksia ja muuta on helpompi löytää ketjua selailemalla~

Tuli muuten mieleen sellainen asia, jota ei ole kukaan kysynytkään: myös yhteisficeillä saa osallistua. Silloin käytännöllisintä tietenkin on, että vain toinen / yksi kirjoittajista hoitaa Ruletin kanssa puljaamisen. :')

- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Fray » Su Touko 22, 2011 7:34 pm

Mä voisin ilmoittautua kutoskierrokselle mukaan kirjoittajana, kun en luota mun äidinkielelliseen lahjakkuuteen tarpeeks betaamisen suhteen :>
Pulvis et umbra sumus.

1 tykkää.
Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja Amber » Su Touko 29, 2011 7:07 pm

Vitoskierroksen dedis oli eilen, onhan homma hoidettu?

Kutoskierroksella on vielä monen monta vapaata paikkaa, mukaan vain!

- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Anraf » Ti Touko 31, 2011 8:17 pm

Hei, teen yllätysvedon ja ilmoittaudun kirjoittajaksi! :D
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

4 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

EdellinenSeuraava

Paluu Kirjoittaminen & betaaminen