Monia kirjoittajia: Nimetön (kaikille avoin yhteisficci)

Yleistä keskustelua kirjoittamisesta - haasta tai ota haaste vastaan, etsi inspiraatiota tai betaa.

Monia kirjoittajia: Nimetön (kaikille avoin yhteisficci)

ViestiKirjoittaja gnrbu » La Syys 04, 2010 11:13 pm

Otsikko: nimetön
Kirjoittajat: kuka tahansa
Beta: ei tarvita
Genre, fandom, paritus, ikäraja, varoitukset: Mikä tahansa

Ficci otsikoidaan ja alkutiedot täydennetään, kun ficci on kokonaan valmis. Siihen asti lukijoiden on varauduttava siihen, että mikä tahansa osa saattaa sisältää mitä tahansa.

Eli: Jatkoficci, jonka kirjoittamiseen kuka tahansa saa osallistua. Lue ilmestyneet osat ja postaa sen jälkeen ketjuun "varaan"-viesti. Muokkaa viestiin kirjoittamasi osa. Haluamme ficin etenevän nopeasti, joten varaamisen jälkeen jatkoa on kirjoitettava kolmen (3) tunnin sisällä, muuten kuka tahansa voi hypätä yli ja jatkaa ficciä. Osa voi olla kuinka pitkä tai lyhyt tahansa, yksikin lause riittää, jos inspiraatio ei riitä enempään. Myöskään osien sisällölle ei ole mitään rajoituksia - jos haluat tuoda mukaan vaaleanpunaisia elefantteja tai ilmoittaa, että kaikki edellisissä osissa tapahtunut oli pelkkä uni, siitä vaan. Uusia hahmoja saa tuoda mukaan vapaasti, vanhoja saa tappaa pois tieltä jne.

Kommentointi: kielletty

Ja sitten ficin eeppinen aloitus: (omistettu Nokulle ja Jasperille - varokaa, mitä pyydätte, koska saatatte saada sen)

--

"Tapsa, kato ny ittees!"

"Anteeksi kuinka?" Tatsurou yritti kääntää päätään kohti selkänsä taakse kumartunutta vanginvartijaa.

"Sanoin, että kato ny ittees, Tapsa hyvä! Et varmaan ajatellu, että koskaan jäisit kiinni, mutta täällä sä nyt oot, ja sun huumeetkin kaivettiin ulos sun perseestä." Siniseen univormuun pukeutunut mies nousi ja vei pienen pussin pöydällä odottavaan siniseen laatikkoon, jossa luki "takavarikoidut".

"Minun nimeni on Tatsurou, ei Tapsa. Ja minä olen muuten syytön. Ja se oli lääkemarihuanaa." Tatsurou peitti etumuksensa yhteen kahlituilla käsillään.

"Älä ny tässä ala runkkaa!"

"En minä runkkaa. Minä en vain pidä sinun suupielestäsi valuvasta kuolavanasta."

"Pari vuotta täällä, niin pääset tosta asenteesta." Vartija veti rivakalla otteella Tatsuroun oranssit housut takaisin ylös ja lähti työntämään tätä kohti huoneen ovea. He kulkivat muutaman käytävän ja usean lukitun oven läpi ennen kuin saapuivat pitkälle käytävälle, jonka ovet olivat kalteriset. Hänet sysättiin sisään yhdestä.

"Tossa on sun uus sellikaveri. Pärjäilkää", vartija totesi ennen kuin häipyi.

Tatsurou jäi tuijottamaan kerrossängyn yläpetillä istuvaa miestä, joka nojasi vasten seinää selvästi keskittyneenä viereisen sellin tapahtumien kuunteluun.

"Iltaa?" hän yritti kiinnittää toisen huomion ja sai osakseen pikaisen mulkaisun.

"Ole hiljaa! He tekevät sitä taas!"

"Öö... Ketkä ja mitä?"

"Harrastavat seksiä tietysti! Toshiya ja Chino Moreno! Toshiya ei koskaan antanut noin usein ollessaan minun sellissäni! Minä vielä näytän Chinolle..."

Tatsurou vilkaisi epätoivoisesti taakseen, mutta sellin kalteriovi oli jo suljettu ja lukittu.

gnrbu
Vuoden Kaoru

Re: Monia kirjoittajia: Nimetön (kaikille avoin yhteisficci)

ViestiKirjoittaja Nokku » La Syys 04, 2010 11:18 pm

”Chino~!” nautinnon täyteinen parkaisu kiiri viereisestä sellistä pitkin vankilan käytäviä ja sai vastauksena sarjan enemmän tai vähemmän kannustavia huutoja.

”Näytä sille, Chino!”

”Päät kiinni, täällä yritetään nukkua!”

”Ei vaan jatkakaa, täällä yritetään runkata!”

Tatsurou nielaisi kuuluvasti ja istuutui tyhjälle alapedille hänen sellitoverinsa puristaessa käsiään nyrkkiin ja yrittäen samalla polttaa reikää seinään katseellaan. Selli oli karu, ja sen seinät olivat täynnä groteskeja töherryksiä, joihin Tatsuroun ei tehnyt mieli tutustua sen lähemmin.

Kului vielä muutama minuutti, kunnes naapurisellin äänet vihdoinkin hiljenivät, ja uteliaan oloinen silmäpari kohdisti katseensa alapedillä makaavaan mieheen.

”Vihdoin! Sinä olet siis uusi sellikaverini?”

”Siltä vaikuttaa…” Tatsurou mutisi yrittäen näyttää mahdollisimman rennolta ja samalla vaaralliselta - toisin sanoen mieheltä, jolle ei kannattanut ryppyillä - epäonnistuen siinä kuitenkin täysin.

”Sinä olet ihan pantavan näköinen”, hänen sellikaverinsa totesi ja - toisin kuin Tatsurou - onnistui vaikuttamaan erittäin rennolta sekä vaaralliselta samaan aikaan. ”Mikä sinun nimesi on?”

”…Tatsurou.”

”Tervetuloa helvettiin, Tatsurou. Minä olen Kaoru.” mies virnisti leveästi, ja Tatsurou painoi selkänsä hiukan tiiviimmin seinää vasten. Sillä hetkellä hän ei toivonut mitään niin hartaasti, kuin että heräisi omassa sängyssään ja toteaisi kaiken olleen vain pahaa painajaista. Niin ei kuitenkaan käynyt, vaan heräämisen sijaan Tatsurou sai tehdä tilaa Kaorulle, joka laskeutui omasta sängystään suoraan pidemmän miehen jalkopäätyyn.

”No, miksi sinä olet täällä?”

”Minä… tapoin kolme ihmistä”, Tatsurou vastasi hivuttautuessaan niin kauas toisesta kuin pienellä sellipedillä oli mahdollista.

”Niinkö?” Kaoru kohotti toista kulmaansa yllättyneenä. ”Miten?”

”M-miten?”

”Niin. Miten sinä tapoit ne kolme ihmistä?” Kaoru toi kasvonsa lähemmäs, ja Tatsurou tunsi kylmän hikikarpalon valuvan niskaansa pitkin.

”Minä tapoin heidät… tuota… moottorisahalla.”

”Moottorisahalla?”

”Kyllä! Pistin oikein kunnolla palasiksi ja sitten… sitten iskin palat seipäisiin niin, että ne muistuttivat jättimäisiä grillitikkuja!”

”Ja sitten?”

”Ja sitten minä… grillasin ne?” Tatsuroun ääni kuulosti pieneltä ja säälittävältä jopa hänen omissa korvissaan.

”Tiedätkö sinä, miksi minä tiedän sinun valehtelevan?” Kaoru kysyi tyynesti, ja Tatsurou pudisti päätään sydän jyskyttäen. ”Minä tiedän, että sinä valehtelet, koska tälle osastolle ei tuoda murhaajia – ainoastaan kaltaisiasi pikkunilkkejä, jotka ovat jääneet kiinni autovarkaudesta tai murrosta.”

Tatsurou tunsi helpotuksen valahtavan ylleen toisen sanojen myötä. Jos kaikki osastolla olevat olivat jääneet kiinni lievemmistä rikoksista, se tarkoitti, ettei hänen sellikaverinsakaan ollut niin paha tapaus, miltä päältä päin vaikutti.

”Kysyn uudestaan. Miksi sinä olet täällä?”

”Huumeiden hallussapito ja muutama varkaus”, Tatsurou vastasi, tällä kertaa paljon rennompana. ”Sinä?”

”Tapoin kymmenen ihmistä”, Kaoru vastasi partaansa sivellen ja väläytti toiselle valloittavimman hymynsä.

Tatsurou vain tuijotti Kaorun virnistäviä kasvoja silmät suurina, kunnes repesi viimein hermostuneeseen nauruun. ”Hyvä vitsi! Äskeinen paljastuksesi tosin vei siltä pohjan. Miten olisit voinut tappaa kymmenen ihmistä, jos tälle osastolle ei kerran oteta murhaajia?”

”Minä valehtelin.”
Viimeksi muokannut Nokku päivämäärä Su Syys 05, 2010 2:56 am, muokattu yhteensä 3 kertaa
Kuva

Nokku
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja allisapp » La Syys 04, 2010 11:20 pm

Okei, Tatsurou mietti. Mitä äsken olikaan selvinnyt? Aivan, hän tulisi elämään pari vuotta tämän henkilön, murhaajan, kanssa. Asiaa ei helpottanut yhtään se, että vaikka hänen sellitoverinsa olikin monia senttejä häntä lyhyempi, näytti tuo pystyvän litistämään Tatsuroun kääpiön kokoiseksi helposti.

”En mä nyt noin helposti usko tuollaseen pikkuvalheeseen!” Tatsurou naurahti vaivaantuneena, katseen poukoillessa sellin oven suutaa toivoen vartijan tulevan ja ilmoittavan, että oli tapahtunut erehdys – hänet oltaisiin laitettu väärään selliin.

Kaoru tutki häntä tutkivasti tummilla silmillään ja hymyili sen näköisenä, että tietäisi jotain mitä Tatsurou ei. Itseasiassa Tatsurou uskoi, että mies todella tiesi paljon sellaista mitä hän ei olisi koskaan luullut olevan mahdollista, kuten kuinka leikataan ihmisestä kaikista taiteellisimman näköinen lihanpala.

”Oletko varma? Haluatko, että todistan sen sinulle?” Kaoru siirtyi alapedin jalkopäädystä lähemmän Tatsurouta, joka tunsi paniikin nousevan hänen kurkkuunsa. Pitkähiuksinen vilkaisi viimeisen kerran anelevasti sellinovea, vasemman kätensä haroessa seinää.

”Heh, ei sun tarvitse! Kyllä mä uskon sua”, Tatsurou naurahti, pongahtaen ketterästi jaloilleen, alkaen venytellä käsiään kattoa kohti, esittäen olevansa välinpitämätön toista kohtaan. Oikeasti hän oli valmis kaivamaan lusikalla lattiasta läpi, jotta vain pääsisi sellistä pois.

Kaoru nousi sängyltä ja käveli toisen vierelle, huomaten välittömästi kehon jäykistymisen hänen liikahtaessa.
”No mutta, sehän on hieno asia”, Kaoru hihkaisi ja päästi huulilleen valloittavan hymyn. Hän astahti aivan kiinni pidempään, ”Haluaisitko apua venyttelyssä?”
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Nokku » Su Syys 05, 2010 1:01 am

Samaan aikaan viereisessä sellissä oli jo siirrytty fyysisestä harjoittelusta jälkilämmittelyyn.

”Minä niin rakastan sitä, kun huudat nimeäni”, Chino mumisi Toshiyan niskakuoppaan ja kiersi kätensä paremmin nuoremman miehen ympärille. Tämä vain hymyili tyytyväisenä ja nautti kutittavasta tunteesta, jonka toisen parta sai aikaan hänen niskassaan.

”Pakko myöntää, ettei vankilassa olo sittenkään ole niin paha juttu”, Toshiya huokasi ja sulki silmänsä. ”Harrastustoiminta on terveellistä ja pitää mielen virkeänä.”

”Eikä ruuassakaan ole valittamista”, Chino hymähti näykkäisten nuorempaa olkapäästä.

”Voisitteko te olla enää ällöttävimpiä?” kireä ääni kuului edestäpäin, ja kaksikko nosti katseensa sen suuntaan.

”Ei ole meidän ongelmamme, että joudut olemaan vastapäisessä sellissä, Nero”, Toshiya murahti ja loi myrkyllisen katseen mieheen, josta erotti paljaan selän lisäksi ainoastaan tatuoidut olkapäät ja pitkät, mustavalkoiset hiukset, jotka oli sidottu korkealle poninhännälle. ”Joten jos jaksaisit pitää pääsi kiinni, velho. Täällä yritetään nauttia elämästä.”

Neroksi kutsuttu mies vain vilkaisi kaksikkoa olkansa yli, sanomatta mitään, ja keskittyi jälleen vahvistamaan sellin lattiaan piirtämäänsä heksagrammin reunoja. Hiljaiset sanat alkoivat kummuta tämän suusta, ja sellin ylemmällä sängyllä makaava mies veti peittoaan paremmin päänsä yli koko keho pelosta täristen.

”Oh malum phasmatis”, Nero messusi hiljaa, silmät suljettuina, ”operor non usus mihi-”

Vastapäisestä sellistä kuuluva kovaääninen voihkaus keskeytti hänet kesken lauseen, ja pitkähiuksinen räväytti silmänsä auki epäuskoisena.

”Te ette voi olla tosissanne!”

~*~

”Jos painat jalkaasi lähemmäs seinää, tunnet, miten se venyttää koko pohjelihastasi”, Kaoru selitti kasvot seinää vasten seisovalle Tatsuroulle. Pidempi vain nyökkäsi ja teki työtä käskettyä.

”Vau, se tosiaan tuntuu koko pohkeen pituudelta!”

”Minähän sanoin!” Kaoru naurahti ja istuutui Tatsuroun sängylle. ”Jalat kannattaa pitää kunnossa tässä paikassa. Ikinä ei tiedä, milloin joutuu juoksemaan.”

”Mitä tarkoitat?” Tatsurou kysyi kääntyen sellitoverinsa puoleen. Tämä vain hymyili tietäväistä hymyään, joka alkoi tosissaan ottaa Tatsurouta aivoon. ”Kerro!”

”Saat sen kyllä selville hyvin nopeasti ihan itsekin”, Kaoru vastasi, ja tämän silmissä välkähti jotakin synkkää, vaikka hymy pysyi huulilla. ”Usko pois.”

Tatsurou käänsi katseensa lattiaan pahan aavistuksen nostaessa päätään ja rojahti nojaamaan vasten takanaan olevaa seinää. Puolen vuoden tuomio ei kuulostanut enää lievältä rangaistukselta.
Kuva

Nokku
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Amber » Su Syys 05, 2010 11:51 am

Vartija tuijotti tylsistyneenä sitä valvontakameraa, josta sai jatkuvasti seurata eräidenkin vankien fyysisiä rakkaudenosoituksia - halusi tai ei, mikä puolestaan riippui lähinnä siitä, oliko miesten jatkuvaan puuhailuun jo kyllästynyt, vai jaksoiko se edelleen kiinnostaa. Äänet eivät onneksi kantaneet aivan vartijan työhuoneeseen saakka, kun tiukasti eristetty ovi oli suljettu.

Sivupöydän kulmalla istuva nainen risti sorjat säärensä ja asetteli savuketta imukkeeseen. Kalpeilla kasvoilla viipyi lähes mielipuolisen viettelevä, silti niin kovin ylimielinen, koko maailmaa ironisoiva hymy.
"Tsukasa", hän kehräsi käheästi, "miksi ne sanoivat, että olen 'turvallisuusriski'?" Nainen painotti viimeistä sanaa ivalliseen sävyyn, mutta kietoi silti kysymyksensä viattoman ja ennen kaikkea tyhmän pikku hempukan äänensävyyn.
"No mitäs neiti luulis?"
Vastaus oli vain liioiteltu kapeiden olkien kohautus ja elegantti pieni savupilvi, jonka hän tuhahti ulos.
"Shiina Ringo, sä tiedät täsmälleen vieväs jokasen selväjärkisen ja heteron miehen, niin vangin kuin vartijankin, huomion, ja sillä välin voi tapahtuu ihan mitä tahansa."

Ringo kikatti ja nyökkäsi päällään Tsukasan selän takana olevaa monitoria kohti - Tsukasa sai todeta, että tälläkin kertaa, miljoonatta kertaa, Ringo vei hänen huomionsa pois juuri silloin, kun selleissä tapahtui jotakin, mistä hänen todellakin olisi pitänyt tietää.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Nera » Su Syys 05, 2010 3:24 pm

Nuori, ruskeatukkainen korealaismies nauroi kippurassa koko naishahmolle, lukiessaan salaa mitä Tora oli kirjoittanut uusimpaan kirjaansa. Hänen omatuntoaan ei jaksanut ahdistaa se, että oli juuri tekemässä jotain mitä ei olisi saanut, sillä Tora oli äärinmäisen tarkka siitä, kuka luki ja mitä. Eihän Tora saisi tietää että hän oli käynyt lukemassa muutamaa kymmentä sivua, lukuunottamatta nyt sitä että hän oli kaatanut lasin maitoa matolle ja murustellut muistiinpanojen päälle, kun keksihimo yllätti takavasemmalta. Ei Tora koskaan huomaisi.

Kim Hyun Joongia vitutti ujosti, kun Tora oli niin tohkeissaan uudesta rikosromaanistaan, ettei ehtinyt läppäriltään edes illalliselle ennen tämän jäähdyttyä totaalisesti. Tietysti nuori, korealainen superjulkkis halusi tukea rakastettuaan siinä missä tämä tuki häntä ja hänen uraansa, mutta homovankilasta kertova tarina meni vähän överiksi. Etenkin kun tarinan "Toshiya" ja "Chino" olivat kuin suoraan heidän rakkauselämästään. Paitsi että Hyun tiesi ettei voihkinut yhtä epätoivoisesti, taikka ollut yhtä kiimainen... Ja tarinan "Tatsurou" oli kaikessa säälittävyydessään vain säälittävä, mutta Hyun ei halunnut loukata muruaan sanomalla asiat suoraan, ainakaan nyt alkuun. Ehtihän tässä vielä napista, hän ajatteli ja sulki koneen juuri ennen kuin etuoven lukko kolisi.

"Kultu, olen kotona~"

Nera
Vuoden crossover

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ti Syys 07, 2010 1:50 pm

Toran tervehdys kuulosti kireältä ja sai Hyunin tassuttelemaan eteiseen kultansa luokse.

"Onko jokin vialla?"

Tora ripusti takkinsa naulakkoon ja kääntyi kohti Hyunia. "Rakas, minun täytyy kertoa jotakin."

Hyun nyökkäsi ja peruutti istumaan olohuoneen mustalle nahkasohvalle. Tora istahti hänen viereensä ja huokasi syvään.

"Minähän olen kertonut sinulle tulevasta romaanistani", hän aloitti.

"Siitä tulee varmasti... oikein hyvä", Hyun puri huultaan yrittäen olla purskahtamatta nauruun.

"...no, ei siitä oikein tule. Olen ollut jo monta kuukautta kauheassa blockissa. Tarina ja hahmot vain katoavat mielestäni, enkä ole saanut vielä sanaakaan paperille!"

Hyun kallisti päätään kysyvästi. Mitä hän sitten oli lukenut Toran tietokoneelta?

"Tilanne on jo niin paha", Tora jatkoi olohuoneen mattoa tuijottaen, "että kustantaja vaatii nyt maksamansa ennakon takaisin. Minun täytyi siis löytää osa-aikainen työ saadakseni lisää rahaa."

"Löysit jo sellaisen?"

"Älä nyt huolestu tästä, mutta pääsin vartijaksi läheiseen vankilaan. Se on kuitenkin ihan helppo ja turvallinen homma. Minun ei tarvitse olla missään tekemisissä vankien kanssa, riittää kun seuraan turvakameroita."

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Pe Syys 24, 2010 9:26 pm

Hyun tuijotti Toraa hetken aikaa sanomatta sanaakaan. Olohuoneeseen laskeutui painostava hiljaisuus, joka nautti kahden miehen välisestä kummastuksesta. Hyun katsoi Toraa epäuskoisena, hän ei voinut käsittää toisen kertomaa todeksi. Tora taasen katsoi rakastaan nolostuneena siitä, ettei toinen sanonut mitään. Sekunnit tuntuivat muuttuvan minuuteiksi heidän välillään, ja maailman kutistuvan heidän nahkasohvansa kokoiseksi, kunnes Hyun naurahti ääneen.

”Vartija?” hän hymähti huvittuneena. ”Sinäkö?”
”Niin, miksen voisi olla?” Tora hämmästeli toisen odotettua reaktiota. ”Työ kuin työ. Ja lisäksi tuosta paikasta saa ihan hyvää palkkaakin.”
”Mutta en minä näe sinua vankilan vartijana, Tora”, kirjailijan miesystävä sanoi päätään pudistellen. ”Sitä paitsi hommasi kuulostaa todella tylsältä.”
”Keksitkö jotain parempaa?”
”En.”
”Miksi sitten nuriset tästä työstä? Jostainhan minun pitää ne hemmetin rahat loihtia!”

Tora ei ollut hyvä väittelijä. Hän oli aina inhonnut sitä, että hänen piti perustella asioitaan muille. Ja Hyun tiesi sen aivan hyvin, vaikka olikin aina sanavalmis. Hyun huokaisi väittelyn päätteeksi ja kiersi kätensä Toran ympärille lohduttavasti.
”Tora… Minä en vain haluaisi sinun näkevän suuren, kolkon ja harmaan vankilan elämää. Sinähän inhoat Big Brotheriakin, joten miksi tahdot äkkiä seurata vankien ankeaa eloa?” lohduttaja selitti, kun hän samalla silitteli toisen hiuksia.

Ja mitä ihmettä sinä oikein kirjoitat koneellasi? hän lisäsi mielessään.

”Ei se ole mikään Big Brother, jota minä menen seuraamaan”, Tora jupisi, vaikka vastaanotti suosiolla toisen lohdutuksen. ”Minulla ei makseta sen katsomisesta. Sitä paitsi, oikea elämä on paljon ihmeellisempää kuin TV-kameroiden välittämä kuva. Voisin kuvitella työni olevan uusi versio Vihreästä mailista!”
Tora kuulosti äskeisen suuttumuksen jälkeen innokkaammalta uudesta työstään. Hyun ei voinut edelleenkään ymmärtää tätä pikaisesti tapahtunutta tapahtumasarjaa, mutta päätti olla lannistamatta toista enää kärkkäillä kommenteillaan. Hän voisi jatkaa toisen tekstin lukemista salaa, kun Tora olisi töissä…
Vihreä mailihan tulee muuten tänään TV:stä”, Hyun muisti samalla hetkellä. ”Voisimme katsoa sen, jos se ei tule liian myöhään illalla. Milloin muuten aloitat työsi?”
”Huomenna”, Tora vastasi ykskantaan.
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja cake-monster » Pe Loka 15, 2010 7:33 pm

Aamulla Tora heräsi aikaisin ja katsoi vieressään nukkuvaa, noustessaan ylös sängystä hän varoi herättämästä toista. Häntä ei todellakaan kiinnostanut saada kuulla kutsumus ammatistaan pilkkaa, rennosti kahvikuppi kädessä mies avasi kannettavansa. Oikean tiedoston löytyessä hän jatkoi kirjoittamista.

~

"Olemme suunnitelleet panoa... anteeksi pakoa.", Kaoru korjasi puheensa. Viereisen sellin tapahtumat saivat hänen mielensä karkaamaan pikkutuhmiin ajatuksiin yhtenään. Tatsuro kohotti kulmiaan epäilevästi kohti sellitoveriaan, "Miten meinasitte paeta täältä? Tilaamalla taksin?"
"Aiomme naida yhtä vartijaa kummastakin suunnasta."
"Ja siinä ajattelitte onnistua miten?"
"Helposti, olemme odottaneet syöttiä jo jonkin aikaa... osuit paikalle oikein sopivasti."
"E-ei, turha luulo! En suostu!"
"Kato nyt Tapsa ittees!"
"Nimeni ei edelleenkään ole Tapsa, vaan Tatsuro!", tummahiuksinen karjaisi pakoa suunnittelevalle.
"Niinhän sinä luulet.", Kaoru hymähti.

Vartija kopissa Ringo keskittyi jälleen töihinsä, Tsukasa oli räjähtänyt naiselle tuon roikkumisesta. Suu mutrussa hän tuijotteli monitoreja, osoittaen mieltään työkaverilleen. Tsukasa joi kahvia ja mietti miten yllättäisi rakkaansa töidensä jälkeen, kun pääsisi edes joskus kotiin.
♪♫♬♥
♪♫♬♥

cake-monster
Teknikko

Paluu Kirjoittaminen & betaaminen