Girugamesh-haaste

Yleistä keskustelua kirjoittamisesta - haasta tai ota haaste vastaan, etsi inspiraatiota tai betaa.

Girugamesh-haaste

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ke Touko 05, 2010 9:12 pm

On aika puuttua yhteen Lafin suurimmista epäkohdista eli Girugamesh-ficcien törkeän pieneen määrään. Haastan siis kaikki mukaan kokeilemaan kykyjään Girugamesh-kirjoittajina!

Girugamesh-pikainfo
Nelihenkinen, vuonna 2003 perustettu bändi, joka on julkaissut viisi pitkää levyä. Kaksi ensimmäistä olivat melko synkkiä ja raskaita, kolmella viimeisellä tyyli on muuttunut elektronisemmaksi. Jäsenet ovat vokalisti Satoshi, kitaristi Nii, basisti Shuu ja rumpali Ryo. Bändi on esiintynyt Suomessakin muutaman kerran.

Mitä Girugameshista voi kirjoittaa?
"Ihan mitä tahansa" lienee tylsä vastaus, joten annan ehdotuksia. Jos inspiroidut helpoiten musiikista, tuotannosta löytyy koskettavaa yhteiskuntakritiikkiä, suoraa huutoa, surullisia rakkaustarinoita, elämänohjeita sekä puhdasta ilottelua (lyriikat). Jos haastetta innostuu kokeilemaan joku, joka ei ole ennen kuunnellut Girugameshia, suosittelen kuuntelemaan biisejä kaikilta levyiltä, sillä niiden tyylit vaihtelevat rankastikin.

Jos lavapersoonat eivät sytytä, vaan haluat mieluummin kirjoittaa nuorista (Ryo 25, muut 27) miehistä niiden takana, kannattaa vilkaista bändin blogia, staff-blogia tai bändin Twitteriä. Molemmat sisältävät paljon elämää pienempiä asioita, kuten Ryon ottamia kuvia väsyneestä Niistä tai Satoshin ottamia kuvia Ryon koirasta. Olisin heittänyt mukaan vielä videoita pojista leikkimässä eläimiä ja pahoinpitelemässä toisiaan, mutta en onnistunut löytämään 'Tubesta muuta kuin lumisotaa Aomorissa.

Girugamesh tekee musiikkia vakavista asioista, mutta käyttäytyy kulisseissa hyvin lapsellisesti, joten karakterisaatiot voi huoletta vetää kumpaan suuntaan tahansa.

Säännöt
1. Vähintään yhden Girugameshin jäsenen täytyy kuulua ficin päähenkilöihin.
2. Kaikki muu vapaasti valittavissa. Ficin pituudella, genrellä, ikärajalla tms. ei ole mitään väliä. Ficci voi kertoa pelkästä Girugameshista tai olla crossover. Girugameshin poikia saa parittaa toisilleen tai muille tai jättää kokonaan parittamatta.

Deadlinea ei ole, vaan haaste päättyy, kun kaikki osallistujat ovat saaneet ficcinsä kirjoitettua. Aktiivinen kirjoittaminen on toivottavaa, sillä tulen ahdistelemaan teitä. x)

Mukana haasteessa (viimeksi päivitetty 13.5.2012)

- altesse serellenders kirjoittaa dirty storyn
- AMAZE kirjoittaa NC-17-one-shotin
- Anraf - You can't read my pokerface (Tatsurou/Satoshi, englanniksi, NC-17, 10/10) & Kaunis päivä (Satoshi/Tatsurou, S, one-shot) & Meille, teille vai Disneylandiin? (Ryo/Satoshi, K-15, one-shot) & -Outspoken- (Satoshi/?, englanniksi, NC-17, 9/9) & Järistyksiä (Tatsurou/Satoshi, K-13, one-shot) & Kissoja, koiria ja niiden ihmisiä (Aki/Satoshi, K-18, 7/7) & tulossa vielä Satoshi/Tatsurou-vampyyrificci
- bunnyie Paramnesia - Ruohonkorsi tuulessa (Satoshi, Ryo, Kamenashi Kazuya, K-13, pro/?)
- Fray - Ennen pimeää, rakkaani (Ryo/Hiroki, K-18, 4/?)
- gnrbu - Kisei no yume (Satoshi/Ryo, K-15, 7/7)
- Kiyo kirjoittaa historiallisen ficin (kuvaus)
- neo-giri - Viulun kieli (Ryo/Satoshi, K-7, 2/5?)
- raitanauha elmeri kirjoittaa ainakin Ryosta ja ehkä merimiehistä
- shy-rebel - Hauraat sydämenlyönnit (Miya/Ryo, K-7, oneshot)
- Tomo kirjoittaa Tomosta ja Satoshista

Kaikki ovat tervetulleita mukaan. Ei kannata ottaa paineita siitä, kuinka hyvin, pitkästi tai nopeasti luulee osaavansa kirjoittaa - emme me muutkaan tee niin.

Jos osallistujia kiinnostaa keskustella ficeistään, kirjoittamisesta, Girugameshista tai mistä tahansa muusta, huudelkaa, niin pistetään pystyyn ryhmämesekeskusteluja tai pidetään minimiittejä. ^^ (Girugamesh-dvd-ilta Tampereella järjestettiin to 13.5.2010, enemmänkin voidaan pitää.) Tämä ei ole mikään ryppyotsainen haaste, jossa kaikki pitäisi saada valmiiksi mahdollisimman pian, vaan tarkoitus on pitää hauskaa kirjoittaessa.

Tässä ketjussa saa ilmoittautua, raportoida edistyksestään ja avautua ongelmistaan. ^^

gnrbu
Vuoden Kaoru

Re: Girugamesh-haaste

ViestiKirjoittaja paramnesia » Ke Touko 05, 2010 10:28 pm

Hittolainen ! Tästä tuli ihan heti sellanen "ma tahtoo mukaa"-fiilis, eli kyllä, bunnyie hyppää mukaan tähän haasteeseen. Tarkoituksena olisi saada päähenkilöksi ainekin Ryo (Satoshin taustalla hääriminen on siis ehdoton pakko myös). Mun pitäis herätä aamuvuoroon töihin, mut nyt mä innoistuin tästä ja aloin kehittelemään ideoita :D Tosi kiva.

Miten muuten Lafissa onkaan mahdollista tämä Giru-ficcujen vähäisyys? En keksi tälle ilmiölle mitään loogista selitystä.
風の中で育った木は根が強い.

paramnesia
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ramona » Ke Touko 05, 2010 10:48 pm

Hmm... Mä voisin tunkea mukaan tähän haasteeseen, koska tässä samalla voisin ehkä tonkia jotain faktoja bändistä. Giruja oon kyllä kuunnellu jo pitkään ja omistan kaksi albumia (joskin musta tuntuu, että voisin vaikka ostaa seuraavana tilipäivänä ainankin sen uusimman albumin, koska olen kuluttanut entiset aika loppuun), mutten oo jaksanut bändistä muuta ottaa selville kuin että kuka on kuka, mitä ko. henkilö tekee ja miten vanha on. :_D

Päähenkilönä on ainankin iki-ihana ja aina niin luppana Shuu (♥), joskin kaikki muutkin pyörii ficissä melko aktiivisesti.

// Ja joo, mä uskoisin pääseväni täältä Tampereelle, mut mesemiititki on enemmän ko jees (koska oon niin no-life, et koneellakaa ei oo enää mitää tekemistä :_D)
Viimeksi muokannut Ramona päivämäärä To Touko 06, 2010 4:04 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
When someone
softly touches me,
only the strength to believe,
that those fingers are yours,
is my reality

Ava made by. Maija ♥

Ramona
Roudari

ViestiKirjoittaja Anraf » Ke Touko 05, 2010 11:30 pm

Kääk toi kello juoksee älytöntä vauhtia! >_<
Sama juttu jo kolmatta päivää: sitä huomaa istuvansa vaan kirjottamassa, eikä malta lopettaa edes töissä ollessaan. :D (joten hauskaa kyllä on, kieltämättä.) Työstyy työstyy, siis. Ja kiitos että paineet hyvästä suorituksesta otettiin pois. haha

Mikä olisikaan parempi tapa rentoutua tämän jälkeen kuin Girugamesh-iltama! *siellä jo*
Toi Kiyolle tarkoitettu kuva kieltämättä motivoi toki itseänikin. xb

Alrighty, back to "work"! o>
(ja pientä esimakua tulevasta: <3
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja jamie » To Touko 06, 2010 12:31 pm

Mun on pakko ilmoittautua mukaan ja kokeilla miten onnistuisi jostakusta kirjoittaminen.
En osaa sanoa vielä kenestä tai keistä, vai peräti crossover-parituksella, saa nähdä. :3

Ja ainakin näin tamperelaisen näkökulmasta Giru-ilta kuulostaa hauskalta. :D

jamie
Teknikko

ViestiKirjoittaja erring » To Touko 06, 2010 1:41 pm

Hmmm, voisin osallistua näin muodon vuoksi. 8D

Voin luvata, että moniosaisessa crossover AU-ficissäni tulee olemaan ainakin Satoshi, ja luvassa on hevosurheilua, I think I can fly~

Ja täältä Oulun läheisestä korvesta ei noin vaan lähdetä taapertamaan Tampereelle miittiin eikä mihinkään muuhunkaan (ainakaan ennen syksyä, hehe). 8( Joten jos jotain niin ehkä se mesemiitti sit.
If love was red then she was colour-blind.

ex-Qwerty

erring
Teknikko

ViestiKirjoittaja elmeri » To Touko 06, 2010 3:08 pm

tsajajajajaa ! täähän on iha mutta asiaa sanon minä !

meitsikin vois tunkee mukaan. kirjottaisin ainakin ryosta, mut osista en osaa sanoo vielä mitään. varmaankin joku one shotti mut kattoo nyt miten inspiroidun !

ps,
Girugamesh-dvd-ilta Tampereella, anyone?

MINÄMINÄMINÄ ! ja oon kans minimiittijen kannalla erittäin vahvasti. 8D
haluan vain ihmisarvon
ja tietty helvetisti rahaa
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

elmeri
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ke Touko 12, 2010 10:26 pm

TERVETULOA MUKAAN kaikille uusille uskaliaille. ^^ Halusin tulla tervehtimään teitä jo aiemmin, mutta olen ollut kouluntyönmuutonsiivouksenjne takia niin stressaantunut ja vittuuntunut, että minulta kesti reilu viikko muistella, kuinka puhutaan ihmisille tiuskimatta...

Anyway! Anraf ja Kiyo // edit: ja Jamie ja Fanyare //edit: ja Noradriel ja ehkä Nokku ovat tulossa luokseni HUOMENNA TORSTAINA joskus klo 17-18 jälkeen katselemaan Girugamesh-dvd:itä. Seuraan saa vapaasti liittyä, oli mukana haasteessa tai ei. Pistä yksäriä, jos hyvä ohjelma ja huono mielenkiintoinen seura kelpaavat. Katselulistalla tällä hetkellä Crazy Crazy Crazy (extroineen) ja Borderin sinkun extra-dvd, lisää saa tuoda. ^^

Ja jos joku haluaa jutella mesessä (joko kysellä huomenna, mitä me ollaan tekemässä, tai ihan muuten vaan), saa lisätä: gnrbu@korppikotkakaruselli.org.

Ja sitten vähän henkilökohtaisia terveisiä. :D

bunnyie, totta kai tahdot mukaan. Yay Ryo-ficille! Se on ihana pallero. <3

Ramona, toivottavasti sait niitä Shuu-piirroksia, joita IRC-Galleriassa kyselit. Piirtäisin, jos osaisin, mutta valitettavasti piirrän suunnilleen yhtä hyvin kuin nyplään pitsiä, eli en ollenkaan. Pidän kuitenkin peukkuja luppanallesi. (Mikä sana! Mutta kuvaa loistavasti Shuuta.) :D

Anraf, et sitten yhtään seksikkäämpää kuvaa voinut valita? ^^; Kuolaan mieluummin sitä Satoshi-kuvaa, jonka äsken lähetit mesessä. ;D

jamie, tule huomenna käymään? ^___^ Lupaan, että keksit viimeistään silloin, kenestä kirjoitat ja mitä.

erring, minun oli tarkoitus kutsua sinut mukaan henkilökohtaisesti, mutta elämä tuli väliin. ;p Hyvä, että löysit tänne itse, vaikka olisi kai ollut omituisempaa, jos et olisi. ;) Douzo yoroshiku onegai shimasu, senpai.

raitanauha, tule sinäkin huomenna? ^___^ Ja kirjoita Ryosta, Ryo-ficcejä ei voi tulla liikaa. ^^

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Anraf » To Touko 13, 2010 11:07 am

Anraf, et sitten yhtään seksikkäämpää kuvaa voinut valita? ^^; Kuolaan mieluummin sitä Satoshi-kuvaa, jonka äsken lähetit mesessä. ;D

En voinut! :D
Koska rehellisyyden nimissä tuo oli ehkä ainut vähänkään järkevä kuva noista kahdesta yhdessä. Koska ne vaan on totaalisia tonttuja keskenään! xD
Mutta joo, nyt kun tuon sen koko Rock and Readin niin siinä on vähän lisääkin sellasia kuvia kuin mitä mesessä sait. o_^

Jepjep, tästä tulee hyvä iltama~
Nyt valmistautumaan ->

P.S KAIKKI MUKAAN HEPHEP!
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Anraf » Pe Touko 14, 2010 8:48 pm

Mutta kyllä oli kivaakin! Ja paljon tuli inspistä kirjoittaa lisää, sekä lukea teidän ideoitanne jahka saatte valmiiksi. >^_^<
Aamuyöstä kotiin palaaminen hiljaisen kaupungin läpi tuntui absurdilta, kun yleensä silloin olen itse matkalla töihin... Mutta mikäpäs tässä - kaikki irti vapaista! :D

Tosin huomenna taas sorvin ääreen seitsemäksi.. Mutta ei se mitään, hyvin ehtii tänä iltana muutaman rivin kirjoittamaan ficciä. Niin että eiku hommiin. Ja te kans, jotka tätä luette. >=)

Kiitokset vielä iltamista emännälle. <3

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja paramnesia » La Touko 15, 2010 5:17 pm

Yhh !Tuo torstai juttu...Minä lähdin keskiviikkona Tampereelle ja tulin tänään pois, mutta koska en ole koneelle päässyt, niin empä tietenkään tiennyt tuollaisesta tapahtumasta. Nyt kyllä ottaa päähän :-D
風の中で育った木は根が強い.

paramnesia
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ramona » Su Touko 16, 2010 10:47 pm

Mua nauratti, että olin köyhä torstaina, vaikka sain keskiviikkona ihan kiitettävästi rahaa. Noh, ei se mitään ehkä tällanen järjestetään vielä uudelleen...? *saapasjalkakissan ylisöpö ilme* Lähinnä sen takia, että mun päässä vilisee ajatuksia, mutta tota noin niin... Olis kiva saada muiden mielipiteitä, että kannattaako niitä edes toteuttaa. xD

Mut toivottavasti teillä oli hauskaa ! :3 Ite suutuspäissäni kirjoitin ruutupaperille kiitettävästi tekstiä e.'ilen, kun olin katsonut nelosen leffan (Hugh Jackman<3333). On niistä kusipäisistä isäpuolista edes jotain hyvää, kun saa mulle - ah niin ihania - kirjoituspuuskauksia. :'D
When someone
softly touches me,
only the strength to believe,
that those fingers are yours,
is my reality

Ava made by. Maija ♥

Ramona
Roudari

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ti Touko 18, 2010 10:01 pm

Viime torstain Girugamesh-dvd-miitissä oli tosiaan hauskaa. Paikalla oli yhteensä seitsemän henkeä, joista neljä mukana haasteessa ja kolme vain hengaamassa. (Fanyare ja Noradriel kestivät tapahtuman läpi halimalla vuorotellen Yoshikitty-pehmolelua.) Kuolasimme myös Anrafin Rock and Read -lehteä. Voi että Satoshi on siinä suloinen~

Anrafin ficci sai eilen paljon lisää todellisuuspohjaa. Kumpi on urpompi: Tatsurou, joka seuraa Satoshia vessaan, vai Satoshi, joka bloggaa asiasta? ("Ai niin, äsken, kun menin vessaan, Mukkun vokalisti avasi lukon ja tuli sisään. Että sellaiset näkymät. Kuinka mukavaa.")

Bunnyie ja Ramona, surkea tuuri teillä. ;p Ensi kerralla sitten?

Ja Ramo, totta kai kannattaa. Kerro lisää. ^^

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Anraf » Ke Touko 19, 2010 12:23 pm

Jeps! Kaikkeen sitä aina törmääkin kun noita blogeja lukee. Sattui jopa sopivaan saumaan tuo noiden vessakohtaus, niin siihenhän se sitten tuli iskettyä samantien sujuvasti tarinaan mukaan. :D

Kumpi on urpompi: Tatsurou, joka seuraa Satoshia vessaan, vai Satoshi, joka bloggaa asiasta? ("Ai niin, äsken, kun menin vessaan, Mukkun vokalisti avasi lukon ja tuli sisään. Että sellaiset näkymät. Kuinka mukavaa."

Niin. Miksi niin monet asiat muutenkin liittyvät heidän välillään vessoihin? Lentokoneessa Tatsuro ei ollut päästänyt Satoshia vessaan, laivalla Satoshi juuttui vessaan ja Tatsuro nauroi, nyt sitten kinkeävät sinne yhdessäkin, ja mitä vielä... Hmm.. Olen huomannut että useat DC:n bändit kuvataan vessatiloissa, kaakeleita ja kylpyammeita vasten! WTF? (haluaisin niin sinne töihin, ihan sekoa sakkia kaikki xD )

Nyt on siis saatu mukaan ujutettua sekä vessa että ne kuuluisat kumilenkit, joista puhetta oli miittissä. Luulisi tästä heruvan muffinssin ainakin, vai mitä gnrbuseni? ;D

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Touko 23, 2010 9:52 pm

Koska olen kuullut osallistujien ficcisuunnitelmista ihan liian vähän, on korkea aika potkia teitä töihin: Kirjoita ficistäsi lyhyt esittely (tai pidennetty yhteenveto) ja postaa se tänne. ^^

Tämän tehtävän tarkoitus on
(1) saada ne, jotka eivät ole vielä lyöneet hahmojaan tai juontaan lukkoon, tekemään se, niin varsinainen kirjoittaminen pääsee alkamaan,
(2) saada ilmaan Girugameshiin liittyviä ideoita ja ajatuksia, joista mahdollisesti voi olla hyötyä toisillekin omien ideoiden kehittelyssä,
(3) antaa niille, joiden ficit ovat jo melkein valmiita, mahdollisuus ennakkomainostaa ja
(4) täyttää pikaviestikansiot "omg miten mahtava idea, KIRJOITA PIAN!!1" -viesteillä.

Tyyli on vapaa - voit postata ficin alkutiedot, voit kertoa juonesta vapaamuotoisesti, voit paljastaa kaiken tai hyvin vähän, voit quotata jo kirjoittamiasi osia tai tehdä jotain muuta. Olisi kiva kuulla myös, missä vaiheessa ficci on - suunnitteluasteella, kirjoittaminen aloitettu, melkein valmis? Jos suunnittelussa on ongelmia - juoni ei kulje, hahmot eivät pysy IC tms. - voit tietysti avautua niistä täällä, niin me muut yritämme auttaa. ^^

--

Oma ficcini ei ole vielä ihan kirjoituskunnossa. Väännän tällä hetkellä synopsista kuntoon - kirjoitan siis ficistä ensin yksityiskohtaisen synopsiksen, joka sisältää kaikki tapahtumat, koska se tekee varsinaisesta kirjoittamisesta mielestäni paljon helpompaa. Yritin kyllä aloittaa kirjoittamistakin, mutta koska se johti vain blockinkaltaiseen tilaan, päätin lykätä sitä vielä hetken.

Kirjoitan siis 7-osaisen (ehkä ~30k sanaa) ficin, ikärajana R eli sisältää tarkoin kuvailtua seksiä. Päähenkilönä on Satoshi, joka elää ja työskentelee Tokion kupeessa Odaiban tekosaarella. Genremerkintöihin kuuluu draaman, romanssin ja angstin (Satoshini ei osaa olla angstaamatta) lisäksi lievä AU, mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että ficin alussa Satoshi ostaa itselleen ihmisen kaltaisen lemmikkirobotin, jonka nimi on Ryo. Pian mukaan astuvat myös Shuu ja Nii, jotka haluavat Satoshin bändinsä uudeksi laulajaksi, ja saapahan Ryokin paikan rumpujen takaa. Ficci keskittyy seuraamaan uuden bändin ensiaskelia sekä Satoshin muuttuvia tunteita Ryota kohtaan - ja mitä tapahtuu, kun Ryokin alkaa löytää itsestään tunteita, joita ohjekirja ei mainitse sanallakaan.

Tavoitteeni on kirjoittaa ficci valmiiksi kesäkuun aikana. (Kaverini osallistuu kesä-NaNoon, ja lupasin lähteä mukaan henkiseksi tueksi, vaikkei tästä nykyisellä muodollaan 50k sanaa tulekaan.) Beta olisi muuten kiva, saa tarjoutua. ^^ (En edellytä mitään kielioppitaitoja, haluan vain varmistua ficin ymmärrettävyydestä ja loogisuudesta.)

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Anraf » Ma Touko 31, 2010 12:40 am

Alrighty, voisin yrittää summata jotenkin tämänhetkisen aikaansaannokseni (joka periaatteessa on valmis).
Lukuja olen saanut kasaan noin kahdeksan, ja tarinan päättävä / summaava epilogi on vielä harkinnassa.

Aiheeksenihan sain Satoshin ja Tatsuron, mutta tähän lisäksi olen tuonut sivuhenkilöiksi Maon, Akin ja Satochin.
Heillä on jokaperjantainen pokeripiiri.
Okei, ja sitten mistä tuli idea pokeripiiriin? No Lady Gagan Pokerfacesta, tietenkin! Ja jos tämä olisi songfic, se olisi juurikin tuosta biisistä, ja se voi sitä oikeastaan ollakin, koska sen lyriikkojen teemalla juoni etenee. Vivahteita on myös Bad Romancesta. Kyllä, repeatella näitä molempia niin lopputulos on jotain tätä luokkaa. En silti aio listata tätä songficiksi, no worries. Olisi vähän liian pitkäkin siihen. :D

No niin, mitä siis haluan paljastaa juonesta?
Satoshi ja Tatsuro ovat tunteneet jo vuosia, ja Tatsu on tyypilliseen tapaansa leikitellyt ja kiusoitellut nuorempaansa, mutta viime aikoina molempien hämmästykseksi vitsit ovat saaneet syvempiä vivahteita ja se saa hieman varautuneemmalla luonteella varustetun Satoshin hämilleen omista sekä toisen tunteista.
Apuun asiaa selvittelemään rientää flirttiä ja komeita miehiä rakastava Mao, joka onnistuu omien kuvioidensa vuoksi sotkemaan vain ennestään latautunutta tilannetta. Tästä syntyy pokeriviisikon välille aivan uudenlainen peli, eikä kukaan oikeastaan osaa enää jossain vaiheessa päätellä, että mikä on bluffia ja mikä ei, ja mikä tulisi olemaan niin voiton kuin tappionkin hinta.

Ficci on englanniksi, koska se tuntuu luontevammalta kirjoittaa. Tässä jokaiselta hahmolta jotain randomia ja pientä luonne-esittelyä:

Maon luonne kehittyi tässä jotenkin kohtaus kohtaukselta tähän suuntaan, ja ehkäpä hänen persoonaansa ja elämäntapaansa suunnitellessani huomasin ottavani hänen tapaansa puhua ja nähdä asiat viitteitä Miss Piggyn DiivaKoodi -kirjasta (suosittelen, on hauska). Toki Maossa on silti paljon omaa aitoa itseäänkin, ja ehkä tämä lisäämäni jonkinverran kevytkenkäinen luonteenpiirre vain värittää hänen syvintä olemustaan, sillä on se nyt aika paljon oikeastikin... tuollainen. No näette sitten millainen.
Full of defiant boasting, Mao stood up from the couch and pointed at the door, as to challenge the two men that no longer were there.
"I know this game. It's about making us jealous. Which we are not, right? Because we are marvelous, and marvelous people don't need to be jealous of anybody. We got the aha~n, and it's the other people who should be jealous of us, right? Right. So, I'll teach you to use your aha~n. When do you want to start training?"

Satochille jäi valitettavan vähän palstatilaa, mutta hän onkin lähinnä taustalla oleva voima ja viisaus - jota ei vaan kuunnella.
Satochi didn't lose his grip of the taller man, but kept looking at him without saying a word. Tatsuro started to blink more often and soon the stoned look on his face turned into something soft and almost vulnerable, and he had to turn his look elsewhere, choosing the cupboards of the kitchen.
"I see. So that's what it's about." Satochi nodded. 

Aki tulee lähinnä vedetyksi mukaan kahdesta syystä. Ensinnäkin, Tatsuro tarvitsi "partner in crime"n ja sehän sopi Akille koska Mao oli sotkeutuneena kuvioihin myös. Heidän välinsä olivat valmiiksi hankalat ja hankalammaksi menivät, ja välillä en edes itse tiennyt että missä mennään. Ihanaa kun hahmot elävät ihan omaa elämäänsä, eikö olekin? :D
"We walked home. That's all."
"Pfft, how lame. When are you going to start to act?" Aki crossed his arms and leaned to the back of his seat.
"But I have told you already, I will only act when Satoshi starts showing more interest and almost desperation to be with me."
"You're such a nihilist", Aki laughed and finally drank from his cup too.

Mitä tulee Satoshiin ja Tatsuroon, välillä koin myötähäpeää, sympatiaa ja turhautumista heidän kanssaan. Voiko se olla niin vaikeaa kertoa tunteistaan tai osoittaa se edes jotenkin niin, että toinen rohkaistuisi? Kyllä se näemmä välillä voi. Ja kun on näin monta kokkia tässäkin keittiössä, niin soppahan oli tietenkin täysin sekaisin.
Yhteiselle taipaleelle mahtui
unelmointia:
Satoshi decided to close his eyes and try to return to that moment where they had stood so close to each other under the umbrella. He imagined what would have happened if he had "accidentally" tripped and fell against the older vocalist. He could imagine how Tatsuro would chide him softly for being always so clumsy and then raise his head from chin and press a kiss on his lips. He felt a warm wave running over his body and without realizing it, he soon fell into a sweet and caressing slumber.

pientä kiusaa:
"Tatsuro, what are you doing?!" Satoshi shouted and tried to close his zipper as fast as he could, but he had just been about to start urinating and holding it back really hurt.
The older man just laughed and checked out Satoshi's cute yet sexy being. He swayed the rubber band chain victoriously and proudly said: "I just had to test if this really works. I saw this once in MacGyver episode. Rubber bands can be really useful."
"Did he ever strangle anyone with them? Because that's exactly what I'm going to do to you if you don't shut that door immediately and leave", Satoshi growled and noticed that what he just had thought as sexy, was now actually annoying.

toisenlaista kiusaa:
"Gahh, you're so nasty, Tatsuro", Satoshi complained and turned away to walk towards the living room. The older vocalist just laughed and followed him.
"Whatever do you mean~? But hey, since you like long and nice things, I could show you some! Aren't I a good friend or what?"
"Leave me be!" Satoshi whined and sat on the couch, laughing.
"No need to be modest! Just sit and enjoy!" Tatsuro commanded as he stood in front of Satoshi and slowly sled his hands on his zipper.
"What the…?!" Satoshi panicked and giggled even more hysterically: "You're just a mad pervert! Go away!"

mustasukkaisuudella leikkimistä:
...then bending closer to Satoshi's ear. "You're free to join us there if these two bore you. I miss you already." Saying this Mao looked at Tatsuro from under his eyebrows with a bitter smile and then placed a kiss on Satoshi's cheek, enjoying the flame of jealousy in the long haired vocalist's eyes. He had promised Satoshi that this would enjoy of tonight too, so he had come to speed things up.

molemmin puolin:
"You should cook for me every day", the dark vocalist turned to Aki and raised his eyebrows.
"Well, if you ask nicely, then perhaps", Aki grinned.
"I can be very persuasive", Tatsuro smiled mischievously, making Satochi cough as a sign to stop already before it goes too far again.

sekä näitä hetkiä, joita sanat eivät riitä kuvailemaan. Eivät minun, eivätkä näemmä heidänkään:
"Ohh~, but Satoshi..." Tatsuro cooed teasingly, bending to look at the man against him, attached to his vest with his palms.
"Shut up…" the younger one murmured without moving his cheek that rested on Tatsuro's chest.
"Do you have something to tell me?" Tatsuro smirked.
"…No."
"Then how about we go up now?"

Mutta mitä muuta, sen näette sitten. Betausta ja epilogia vaille siis valmis. Toivottavasti pääsen tipsauttelemaan näitä tänne yksitellen pikkuhiljaa. :)
No niin. Eipä tähän lisättävää. Game on, people!

Älkääkä unohtako niitä kuminauhoja.

.

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja paramnesia » Ke Kesä 02, 2010 1:24 pm

Minun edistyminen on melkoista epäedistymistä. Olen saanut aikaiseksi juonen, mutta kirjoittaminen ei suju lainkaan. Sain juuri tehtyä prologin, johon en ole lainkaan tyytyväinen, joten teoriassa en ole päässyt puusta pidemmälle asian kanssa. Juonesta voisin sen sijaan kertoillakin jotain. Ensimmäisessä versiossa ficci olisi ollut fantasialla höystetty huumoripommi, jossa olisitte tavanneet haltijoita, menninkäisiä ja peikkoja (plus paha Byou-setä). Tätä en tule kuitenkaan koskaan kirjoittamaan, koska lähdin teinille ominaiseen tapaan kirjoittamaan teiniangstia. Jestas...

Ficin päähenkilö on siis jo lupaamani Ryo yhdessä Satoshin kanssa. Unohtamatta erästä henkilöä, jolla ei kylläkään ole mitään tekemistä jrockin kanssa, mutta älkää antako sen seikan häiritä. Hän vain sopi täydellisesti ideaani ! Asialla voi tosin olla jotain tekemistä liiallisella KAT-TUN'in kuuntelulla ja Gokusen 2 + Nobuta wo Producen + Yamato Nadeshiko Shichi Hengen katsomisella... Hmmmmm... Eli jos joku ei kuvasta tunnistanut, kyseessä on japanilainen idoli Kamenashi Kazuya. Huomatkaa kuva hehkutus!

Ideana on, että orvoksi jäänyt Ryo joutuu pakkohoitolähetteen voimin "muuttamaan" sairaalaosastolle hoitoon. Osastolla hän tapaa koulukaverinsa Satoshin ja myöhemmin mukaan tulee Kame. Jokaisella on omat ongelmansa, mutta jokaisen mielestä osastolla oleminen on nuoruuden hukkaan heittämistä. Satoshin veli Shuu ja tämän ystävä Nii tarjoutuvat auttamaan nuoret pakoon sairaalasta. Ongelmat pahentuvat potensiin kymmen, kun kukaan ei vain muistanut syitä miksi kolmikko osastoa tarvitsee.

Genreiksi olen leimannut jo aikaisemmin mainitsemani angstin lisäksi draaman ja tietty AU- merkinnän. Ikärajaksi olen suunnitellut k15 ja varoituksia löytyy mm.kirosanoista, harhoista, kuolemasta sekä mahdollisesti seksiä. Moniosainen tästä tulee aivan väkisin! Pitäneen nyt kyllä ensin katsoa, saanko aikaiseksi yhtää mitää ;_____; hu0h. Yritän nyt edes.
風の中で育った木は根が強い.

paramnesia
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ke Kesä 02, 2010 5:10 pm

Yay Anrafille ficin valmistumisesta! \o/ Nyt kun se betaus vielä onnistuisi, että pääsisit postaamaan. ^^ Tahdon jo lukemaan! Kirjoititko muuten sen epilogin, vai tyydyitkö kahdeksaan lukuun?

Olit kertonut, että ficci liittyy Poker Faceen, mutta en muista sinun maininneen, että hahmot todella pelaisivat siinä pokeria. No, parempi pokeria kuin MonHunia... ;D Ja pitihän se arvata, että SIDotkin luikertelisivat mukaan. Odotan mielenkiinnolla, pääsyitkö parittamaan Maon ja Akin toisilleen.

Ja hah, sait siis mukaan ainakin yhden kuminauhan ja kaksi käyttötarkoitusta. (Kai Satoshi myös yritti kuristaa Tatsun sillä?)

Bunnyielle tsemppiä kirjoittamisen kanssa, juoni kuulostaa mahtavalta, etenkin tuo ongelmien pahentuminen potenssiin kymmenen, kun jotain pientä pääsi unohtumaan. xD Kamestakin tulee vain lisäpisteitä, koska hän todellakin on ihana. (Pitäisiköhän haasteeseen lisätä extra-kategoria "randomeimmat sivuhahmot"? Ramona kyllä taitaisi voittaa sen vähän liian helposti...)

Itse olen tapellut oman ficcini alkukohtauksien kanssa. Jos kiinnostaa nähdä, mihin suuntaan tarina on lähdössä, ensimmäisen luvun ensimmäisen (tai oikeastaan neljännen, jos ihan totta puhutaan) luvun voi lukea LJ:stäni. Toinenkin tulee lähiaikoina.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Anraf » Ke Kesä 02, 2010 8:14 pm

Bunnyien idea kuulostaa hauskalta myös! Kivaa päästä lukemaan teidän tuotoksianne.
Älä huoli jos paha Byou-setä ei päässyt ficciisi mukaan, nimittäin sattumoisin hän seikkailee omassani! :D
Kuten tosiaankin mukaan luikerrelleet SIDolaiset..

Älä nyt sinäkin gnrbuseni; myös oikolukenut ystäväni alkoi ruikkaamaan heitä kahta yhteen, vaikkei ollut sitä ennen edes pitänyt koko parituksesta. xD
Sitä ei koskaan tiedä kuka päätyy loppupeleissä kenenkin kanssa... (koska voipi olla, että Satoshi tosiaan kuristi Tatsuron)

Kyllä, teema pyörii omalla tavallaan pokerin ympärillä. Kaikkeen se Gaga innoittaakin. xD
(tänään huomasin hyräileväni Bad Romancea seistessäni yksin junamaattien lähellä. Ilmankos ei näkynyt asiakkaita...)
Epilogi tuli kirjoitettua, melkein yhden luvun mittaiseksi taisi tulla, mutta summasi mukavasti kaiken. Ainakin kirjoittajalla oli kivaa! hahaha

Jesh, jään odottelemaan omia sekä teidän postauksia. ;)

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja gnrbu » Pe Kesä 04, 2010 11:20 pm

Muistakaa kaikki haasteeseen osallistuvat katsoa sunnuntaina live-stream Nexus J-Rock Goes to the Worldistä! Mukana Girun lisäksi myös MUCC, Plastic Tree, Ayabien vokalisti Aoi ja salaperäinen sessiobändi LC5. Lähetyksen pitäisi alkaa sunnuntaina klo 11:00 Suomen aikaa.

Lisäksi lauantaina klo 11 lähetetään Nexus Battle 80's Live Show, esiintyjinä (suora copypaste, en jaksa alkaa etsiä nimille lukutapoja, kun en itse tunne näitä bändejä juuri ollenkaan) MAGUMI(LA-PPISCH)、ISSAY(DER ZIBET)、杉本恭一(LA-PPISCH)、広石武彦(UP-BEAT)、水戸華之介(ANGIE)、森若香織(GO-BANG'S)、宮田和弥 (JUN SKY WALKER(S))、アキマツネオ(マルコシアスバンプ)、川上次郎(KUSU KUSU)、浜崎貴司(FLYING KIDS) ja 源学(GEN).

gnrbu
Vuoden Kaoru

Seuraava

Paluu Kirjoittaminen & betaaminen