Girugamesh-haaste

Yleistä keskustelua kirjoittamisesta - haasta tai ota haaste vastaan, etsi inspiraatiota tai betaa.

Re: Girugamesh-haaste

ViestiKirjoittaja paramnesia » Ti Loka 04, 2011 10:14 pm

Hah, tein sen! Prologi on nyt julkaistu ja olen intoa täynnä. Odotan innolla pääseväni kirjottamaan ekaa osaa, päässäni olen kuitenki sitä suunnitellu jo pitkään. Ruoskin itseäni oikein olan takaa, raadan päivät ja yöt, teen ihan mitä vaan... Tai sitten olen realisti ja julkaisen viimeistään ennen vuoden vaihtumista :D

Nyt on hyvä fiilis.
風の中で育った木は根が強い.

2 tykkää.
paramnesia
Teknikko

ViestiKirjoittaja Anraf » Su Loka 23, 2011 2:28 pm

Olen... järkyttynyt.
girugamesh julkaisi uuden tyylinsä, kas tässä näin.
En edes tiennyt mistä kohtaa alkaisin käsitellä tuota kuvaa, prosessoida sitä mielessäni ja ehkä pakottaa tajuntani hyväksymään näkemäni.

Satoshi vilauttaa soveliaisuuden nimissä paljasta pintaa, tosin näyttää samalta kuin minä kesken unieni herätettynä. Ryoa vain vilkaisin ja minun oli oitis pakko siirtyä Niihin, koska yksinkertaisesti tuota ilmestystä ei ollut mitään mahdollisuutta vastaanottaa vielä tajuntaani. No, eipä ollut pahemmin hurraamista Niissäkään, koska tämä näyttää lähinnä elähtäneeltä rantarosvolta. Tai Andy McCoylta.
Sitten palasin takaisin Ryoon ja parahdin "WHAT THE FLYING FUCK?! DUDE, YOUR HAIR, YOUR HAIR!" Ensinnäkin ei. Ei tuollaista blondia. Toiseksi, ei sellaista blondia, että se syövyttää hiukset päästäsi! Tosin tuo keskisormi kuvassa saattaakin olla lievä kannanotto stylistille. *menee katsomaan, joko DC:llä vapautui yksi stylistin paikka*
Sitten Shuu. Shuu on symppis tyyppi, jo pelkkä hänen läsnäolonsa riittää rauhoittamaan tilannetta. Kunnon leader-sama. Stailauksessa ei myöskään ole mitään vikaa. (jos siis tykkää katsella tuota paidan Marilyn Mansonia istunnolla...)

Joten yritänpä tässä kuvitella nuo kolme kajahtaneen näköistä vajakkia pois kuvasta ja tapitan vain Shuuta todeten tykkääväni girugameshin uudesta tyylistä. Jokaisella pojista näyttäisi myös olevan eri bändien fanipaidat. Mielenkiintoista.

Ehkä tästäkin saisi jonkin hyvän crackficin aikaiseksi?
Tatsuro onnistuu kuin onnistuukin tekemään Satoshin linnusta toriyakia ja Satoshi menettää järkensä tajuttuaan syöneensä lintunsa ja kuvittelee nyt olevansa jokin zombien ja kannibaalin sekamuoto. Nii puolestaan on ratkennut rappiolliseen elämään, ja Ryo, joka kovasti on tukenut häntä, suostuu antamaan tämän värjätä hänen hiuksensa toivoen, että Nii löytäisi uuden kivan harrastuksen vaikkapa stailauksesta, jota kitaristi itsekin kovasti tuntuu kaipailevan nykyään. Kuten olettaa saattoikin, värjäys ei mene ihan suunnitelmien mukaan...
Sillä välin Shuu alkaa käydä jo epätoivoiseksi bändiläistensä oudon käytöksen vuoksi, ja hakee henkistä voimaa spiritismistä ja päätyy lopulta mansonistiksi. Nähtäväksi jää, auttaako näihin riivattuihin mikään vai tuleeko girugameshista kenties mielettömän suosittu uuden, erilaisen ja hyvin aidon groteskiudensa ansiosta.
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

1 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja AMAZE » To Touko 03, 2012 2:51 pm

Onko tämä haaste vielä voimassa?

No jaa, mikäli ei olisikaan, olen suunnitellut yhtä NC one-shot ficciä.
Kehdossasi keinahtelee nätti prostituoitu.

2 tykkää.
AMAZE
Bändäri

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Touko 13, 2012 9:53 pm

Vielä on voimassa, ei tosin kovin aktiivisesti. Pitäisikin kysellä, ketkä aikovat kirjoittaa ficcinsä ja karsia hylätyt ficit listalta.

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Anraf » Ma Touko 28, 2012 2:16 pm

Multa pukkais kans lisää giru-ficciä. Aattelin nyt sit kirjottaa ensimmäisen vampyyrificcinikin. :D
Giruja seikkailee myös vielä kesken olevassa We are thievesissä, mutta tästä tulis enimmäkseen Sato-keskeinen ficci.

Se menis niinku näin: Satoshi on urakeskeinen tutkija, joka on erikoistunut vampyyreihin ja vannoo vielä joskus löytävänsä sellaisen. Sattumalta hän eräänä päivänä putoaakin Tatsuron piilopaikkaan, jossa hänelle selviää vanhemman olevankin oikea vampyyriaatelinen, joka leskeksi jäätyään on päätynyt majailemaan huvipuiston alla olevaan väestösuojaan kolmen viehättävän seuralaisensa kanssa. Salaten ammattinsa toiselta hän on aluksi vanki, vähitellen ystävä ja uskottu ja lopulta rakastaja tälle. Lopulta Satoshi huomaa erään ystävänsä sanojen "Ei työ ole kaikki kaikessa" ehkä pitävän sittenkin paikkansa, ja hän suunnittelee jo hylkäävänsä uransa ja normaalin elämänsä jäädäkseen Tatsuron luokse. Valitettavasti Tatsuron kolmella mustasukkaisella seuralaisella on muita suunnitelmia kuin hyväksyä tätä neljänneksi joukkoonsa...

Miltä kuulostas? Tai no, kirjotan sen kyllä joka tapauksessa, kun juonikin on jo valmis alusta loppuun. :b
Ja vaikka gnrbun mielestä mun pitäis opiskella japania, eihän tästä nyt voi kieltäytyä, kun tässä on SatoTatsua ja goottiromantiikkaa, eihän? *angelic smile*
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

4 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Touko 28, 2012 6:21 pm

^ Harkitsin sinun bannaamistasi koko haasteesta, koska olet jo kirjoittanut enemmän kuin kaikki muut yhteensä, mutta tuo kuulosti niin hyvältä, että en kehtaa sanoa muuta kuin että tervetuloa mukaan. Taas kerran. :D

2 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Fray » La Kesä 09, 2012 10:22 pm

Mä oon ensimmäistä kertaa melkein puoleen vuoteen saanu EPR:n taas kiinni ja viides luku alkaa näyttää siltä että se on hyvinkin pian puolivälissä. Oon ylpee itestäni, ehkä tää vielä tästä : D
Pulvis et umbra sumus.

2 tykkää.
Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Kesä 10, 2012 9:05 am

^ Jota en ole muuten vielä edes merkinnyt listalle. Anteeksi. ^^; Lisään sen nyt.

Kävimme muuten juuri Anrafin kanssa ostamassa liput Girugameshin keikalle. ^^

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Anraf » Ma Syys 24, 2012 7:15 pm

Koska varmasti kiviäkin kiinnostaa aivan kuten niillä köllötteleviä hylkeitäkin, voin kertoa, että SatoshiTatsuro-vampyyrificcini voi oikein hyvin. Sitä on jo kolme lukua, mutta ei kuitenkaan vielä niin pitkälle työstettynä, että voisin postata lukuakaan siitä tänne. Yhtä kaikki, kirjoitusdraivi on taas päällä ja monta projektia meneillään yhtä aikaa. Huisia. Eipä näillä syysmyrskyillä parempaakaan tekemistä ole (Simeilyn ohella...)

1 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Anraf » To Marras 01, 2012 11:17 pm

No niin, leikkaan tämän "elävän keskustelun" väliin ja ajattelin ilmoittaa, että vampyyrificcini on valmis.
Mitähän sitä sitten keksisi? TatsuSato on rakkautta, joten en voi koskaan lakata kirjoittamasta näistä...
Etenkään, kun Shuukin tekstasi Twitterissä Tatsurolle, että "Satoshi kaipaa sinua". xb

2 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ti Helmi 12, 2013 9:31 pm

Hei toverit, keksikää minulle Girugamesh-parituksia tulevaan ficciini. Voivat olla bändin sisäisiä tai sisältää muiden bändien jäseniä (mukana ovat ainakin MUCC ja Gaze). Ainoastaan Satoshi/Ryo ei nyt sovi.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Helmi 13, 2013 12:12 am

^ Tatsuro-peikko ja Satoshi-prinssi? :33333 Eiku.

Paritat ne kaikki vain yhteen.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ke Helmi 13, 2013 7:20 am

^ Tuo oli melkein yhtä huono hyvä kuin tikrawin ehdotus parittaa kaikki Kiyoharulle.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja tikraw » Ke Helmi 13, 2013 10:35 am

Mielestäni ehdotukseni oli vallan loistava. Ehdottakaa nyt joku sille jotain fiksua, kun ei kerran mun ehdotuksesta nopalla arvotut paritukset myöskään kelvanneet... mun mielestä niissä oli jotain uutta ja jännittävää dynamiikkaa!
Just smile, it confuses people.

1 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Avalyn » Ke Helmi 13, 2013 6:56 pm

Haluan, että Gazen Aoi paritetaan sille girugameshin jätkälle, joka on ficissäsi kaikkein eniten badass. Haluan lukea vahvojen luonteiden törmäämisestä. o/

Janoan niin kovasti lukea jonkun muun kuin itseni kirjoittamasta Juista, että olin vähällä ehdottaa, että paritat Juin ihan kenelle tahansa ficissäsi (viimeaikainen todistusaineisto kertoo, ettei vokalistirakkaani ole turhan nirso). En kuitenkaan uskalla ottaa sitä riskiä, että tapat taas hänet tulipalossa ja sydämeni murtuu. :(((((
Jossain ollessaan on jostain poissa.

Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ke Helmi 13, 2013 7:44 pm

Avalyn, ihan aiheellinen huolenaihe, tästähän tulee siis jatko-osa Comedownille. xD

gnrbu
Vuoden Kaoru

Edellinen

Paluu Kirjoittaminen & betaaminen