Lafin betat

Yleistä keskustelua kirjoittamisesta - haasta tai ota haaste vastaan, etsi inspiraatiota tai betaa.

Re: Lafin betat

ViestiKirjoittaja midori » Ma Syys 19, 2011 9:22 pm

Ilmoittaudun myöskin betaksi. Ficin pituudella tai ikärajalla ei ole väliä, mieluiten kuitenkin K-15 ja K-18 tekstejä. Vain suomeksi, ei fluffia, ei An Cafea.
Kimi wa inai.

ent. NeeSama

midori
Roudari

ViestiKirjoittaja Miu » To Marras 17, 2011 7:16 pm

Jeah, Miukin betaa.
- Otan betauksia vastaan, valikoin tekstit riippuen elämäni tilanteestani.
- Betaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. (Paitsi EN fluffia, sori vaan.)
- VAIN suomeksi!

Reippaasti ja rohkeasti tulkaa viestittämään. Olen ihan kiltti... (Vaikka ei sitä uskoisi... XDDD)
Forever X

Miu
Bändäri

ViestiKirjoittaja veepzing » Pe Marras 18, 2011 8:12 am

Mä ilmoittaudun myös betaksi ((---: kaikki käy fandomiin, ikärajaan, pituuteen ja genreen katsomatta. Kielestä sen verran, että periaatteessa englanninkielisiäkin tekstejä saa tarjota, mutta mieluiten betaan suomeksi :)
vakiobetana en toimi, joten jos joku sellaisen tahtoo, niin täältä voi huhuilla.
if you [☆☆☆] ever make me sad
i'll make your eyes sting
but if you [☆☆☆] make me happy
i can cover your whole body so the mirror can't see you

veepzing
Fani

ViestiKirjoittaja Amai » La Kesä 23, 2012 3:36 pm

Ilmoittaudun betaksi, miten aikani nyt riittääkään.
Betaisin mieluiten lyhyempiä ficcejä, mutta tämä ei ole kiveen hakattua. Oikeakielisyyteni on hyvää, mikäli arvosanoihin on uskomista (ysejä ja kymppejä fifty-fifty, kieliopista lähinnä kymppejä). Englanniksi betaaminen ei ole mahdottomuus, mutta en ole varma osaamisestani - arvosana tasaista kasia.
En ole ennen betannut kuin joitain satunnaisia pieniä tekstejä suuntaa antavasti, joten palautteenantamistaidoistani en osaa sanoa mitään. Parhaani teen.

Uskon osaavani auttaa ainakin sanojen käytön ja oikeakielisyyden kanssa. Voin melkeinpä luvata olevani nopea lukija ja jos hermosi riittävät minun korjauksieni lukemiseen, omat hermoni riittävät huonoonkin kielioppiin.

En betaa seksiä, mutta toisaalta en vastusta muulla tapaa korkean ikärajan tekstin betaamista jos sellaista löytyy.
En ole mitenkään ihastunut fandomeihin Gazette, An Cafe, Dir en grey, X Japan, sillä en tunne bändejä - toisin kuin monet muut. Muuten olen aika avoin ja yritän parhaani mukaan betata myös fandomeista joita en tunne, jos joku haluaa sellaista tarjota.

Varsinkin lyhyille ficeille pitäisi aikaa löytyä koska vaan, joten jos kuulostaa hyvältä, niin tekstiä saa tarjota.

Amai
Bändäri

ViestiKirjoittaja Dekiru » Pe Syys 21, 2012 7:59 pm

Ilmoittautuisin itsekin betaksi!

Betaisin ficcejä ihan mielelläni riippumatta genrestä tai fandomista. Kielioppini on ihan hyvä ja etsin pilkkuvirheitä lähes kaikista teksteistä, joista sitten valitan äidinkielen opettajalleni plussapisteiden toivossa. 8D Äidinkieli kymppi ja olen alkanut kiinnittämään kielioppiin paljon enemmän huomiota kuin vuosi sitten. Olen aika nirso pitämään mistään, mutta osaan täten antaa myös rakentavaa palautetta ja antamaan vinkkejä, miten tekstin laadusta saisi parempaa.

Ficcejä saa lähetellä mulle yksärillä tai sähköpostilla, kunhan ilmoittaa ensin yksityisviestillä jotain alkutietoja ficistä. Suostun betaksi 99 % todennäköisyydellä ja betaan nopeasti, mahdollisesti samana päivänä kuin viesti tulee perille, ellen ole jossain internetin ulottumattomissa tai muuten yliluonnollisen kiireinen. Betaan vain suomenkielisiä ficcejä pituudesta riippumatta. Eli, saa olla oneshot tai pidempikin ficci, kuhan ei tuhansiin sivuihin yllä! 8D
En pure! ^^

Dekiru
Teknikko

ViestiKirjoittaja GaLaXy » La Huhti 06, 2013 11:40 pm

Minä olen uusi täällä.. Joten ajattelin, että beta olisi minulle ihan hyvä juttu.
Nyappynyappynyappynyappynyappynyappygalaxy()

GaLaXy
Fani

ViestiKirjoittaja tikraw » Su Huhti 07, 2013 12:14 pm

^Jos et vielä tällä ilmoituksella yhteydenottoja saa, kannattaa itse ottaa yksityisviestillä rohkeasti tämän ketjun ekaan viestiin listattuihin ihmisiin :) Kätevintä se on siinä vaiheessa, kun sulla on ficci melkein/kokonaan valmiina, niin voit lähetellä alkutietoja sopivan kuuloisille ihmisille, niin he osaavat kertoa betaisivatko just sen tyyppisen ficin!
Just smile, it confuses people.

2 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Lumiere » Pe Heinä 22, 2016 7:40 pm

Hei. Olisin kysellyt, kun seurannut kuinka paljon täällä nykyään väkeä käy että olisiko joku gazette aiheinen k18 alueelle tulevaa betaa vielä paikalla. Olen saanut melkein prologin valmiiksi mutta olen vailla betaa. Enkä viitsi jokaista lähteä yksitellen kyselemään, kun en tiedä moniko käy täällä edes enään.

Lumiere
Bändäri

Edellinen

Paluu Kirjoittaminen & betaaminen