Haastetopic

Yleistä keskustelua kirjoittamisesta - haasta tai ota haaste vastaan, etsi inspiraatiota tai betaa.

Re: Haastetopic

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Loka 25, 2009 7:07 am

Tässä haasteessa ei ole juonta, vaan pelkkä tapahtumaympäristö, joka pälkähti mieleeni parin viime päivinä käydyn keskustelun tuloksena.

Fandom: Vapaavalintainen. Voit käyttää jrockareita ja postata Lafiin, krockareita/kpoppareita ja postata OK:hon, jpoppareita ja postata Osaka Romanesqueen tai kirjoittaa vaikka itse keksimistäsi hahmoista.
Paritus: Pääparituksena joko hettiä tai femslashia. Parituksetonkin kelpaa, yaoita voi esiintyä sivuparituksissa.

Tapahtumapaikka: Tarina voi sijoittua Japaniin tai Koreaan. Suuremmissa kaupungeissa on katettuja ostoskatuja, ja viikonloppuisin ja loma-aikoina kauppojen suljettua ovensa ~klo 22 aikoihin niistä tulee nuorison hengauspaikkoja. Japanissa ei juurikaan käytetä alkoholia kadulla, joten kyse on siististä ajanvietosta. Kadulla saattaa nähdä esimerkiksi jonglöörejä, taikatemppuja, katusoittajia ja -laulajia (joiden edessä teinitytöt istuvat ringissä kuuntelemassa), vapaapainiesityksiä, ennustajia (korteista, kädestä, kristallipallosta...), käsintehtyjen korujen myyjiä, katutaiteilijoita... Sivuhenkilöiden heittäminen näihin rooleihin on enemmän kuin toivottavaa.

Hahmot: Tarinassa täytyy olla ainakin yksi tärkeä tyttö- ja yksi tärkeä poikahahmo. Voit itse päättää, paritatko heidät keskenään, muille vai et ollenkaan. Hahmot voivat olla n. 16-21-vuotiaita eli lukioikäisiä tai junior collegen tai senmon gakkoun oppilaita (lukion jälkeen käytäviä ammattikoulun tapaisia kouluja), eivät kuitenkaan työssäkäyviä aikuisia.

Tyttö kuuluu ryhmään, jonka jäsenet haaveilevat poptähden urasta ja cosplayaavat korealaisia tyttöpopryhmiä esittäen iltaisin kaduilla näiden laulu- ja tanssinumeroita. Esikuvat ovat nimenomaan korealaisia, eivät japanilaisia, sillä erot ovat aika merkittäviä. (Esimerkkejä korelaisesta tyttöpopista: Kara, Wonder Girls, Brown Eyed Girls, After School, 4 Minute.) Päätä itse, otatko päähenkilöksi yhden tytön vai kirjoitatko kaikista ryhmän jäsenistä. Tuleeko heistä tähtiä, vai löytävätkö he elämälleen muuta sisältöä? (Voisi olla mielenkiintoista, jos tytöt kyllästyisivät kpoppiin ja perustaisivat vaikka Danger Gangin tai exist tracen. :D) Plussaa, jos onnistut selittämään, mikä kpopissa kiehtoo, tekemättä tytöistä täysin aivottomia bimboja.

Poika tienaa öisin rahaa toimimalla kuuntelijana. Pientä maksua vastaan hän kuuntelee ihmisten huolia esim. puoli tuntia kerrallaan. Hän on hyvä näyttämään myötätuntoiselta, mutta onko se hänen todellinen luonteensa vai pelkkää esitystä?

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja zin » Ma Marras 23, 2009 5:14 pm

title: keksi itse
fandom: ihan sama
rating: NC-17
genre: pwp, romance, humor (AU?)
pairings: ihan sama

chapters: 1
deadline: hiihtolomaan mennessä

juonikuvio pääpiirteittäin: quote #116912
<@Diaz\> Kaverin faija kerto kyl huippu jutun.
<@Diaz\> Oli ollu kuustoistavuotiaana jossain Kotkas kävelemäs jengin kaa.. Bisset ja kaikki.. Ja sit sen kaveril oli ruoska.
<@Diaz\> Sit se sen kaveri läks juoksee ihan vitun kovaa jonnekki.
<@Diaz\> Porukka alko pakkautuu sinne päin.
<@Diaz\> Sit ku sen faija meni kattoo sinne ni siin oli sellain piän suihkulähde, ~30cm vettä.
<@Diaz\> Kaks jätkää oli siel rakastelemas ilman vaatteita.
<@Diaz\> Ni sit tää sen kaveri katto ihan kauhuissaa, ja otti raipan ja rupes piiskaa niit ja huus "Vitun hintit!!"
<@Diaz\> Porukka vaa kannusti.
<@Diaz\> Veivät viel niitten vaatteet.
<@Diaz\> Näin siis vuonna -82. :D

pakolliset asiat: tulivat aika hyvin tossa ylempänä

pakollisia lausahduksia: (muokattavissa sopimuksen mukaan)
"Miks sulla on toi mukana?"
"Mitä noi tekee?"
"Vitun hintit!"

haasteen heitti: zin 160809
haasteen vastaanotti: SINÄ! :D
so you think you've got friends in high places, with the power to put us on the run?
well, forgive us these smiles on our faces - you'll know what power is when we are done!

you're playing with the big boys now

zin
Bändäri

ViestiKirjoittaja Apinakapina » Ma Marras 23, 2009 6:58 pm

Haluan haastaa/houkutella 1-3 henkilöä kirjoittamaan kanssani Gazette-ficin! Teemana JOULU.
>6-8 osaa.
>10-15 sivua/luku.
>Jokaiselle tietyn hahmon PoV ja kirjoitettavaksi 2-3 lukua.

Otsikko: -
Kirjoittajat: Apinakapina & Sinä/Te.
Beta: Toisillemme.

Fandom: Gazette
Pairing: Mikä tahansa käy ainakin minulle. (Paitsi ei UruxRuki! ^^;)
Luvut: 6-8 (vuorotellen)
Rating: Sallittu - K13

Genre: Romance? Huumori? Fluff? Kaaos? Angst? (Ei death, please.)
Aihe: Tässä pari ehdotusta. 1) Rusettiluistelu. 2) Eeppiset työpaikkapikkujoulut. 3) Ekaluokkalaisten joulujuhla. 4) Yksinäisten baari-ilta.
Ja kyllä noistakin angstia saa aikaiseksi, vaikka huumorilta kuulostavat!!!

Sekavaa? Niin minustakin, mutta olennaisinta on nämä PoVit ja useampi kirjoittaja.

Mitään erityisiä vaatimuksia minulla ei ole, paitsi että Gazette olisi sinulle suhteellisen tuttu, ja osaat kirjoittamisen perussäännöt. Tarkoitus on kirjoittaa hyvin vapaasti omalla tyylillä, ja juonenkin voisimme sopia vain hyvin yleisesti tai mennä ihan improna (= eli kaikki vievät tarinaa mihin suuntaan vain haluavat). Aika kevyellä, kieli poskessa -asenteella olen siis liikkeellä.^^ Minulle on ihan sama, vaikka päättäisit laittaa Rukin latkimaan vettä vessanpöntöstä tai murjottamaan angstiset 5 sivua suihkukopissa, kunhan et ota paineita.

Siis. Yksäriä minulle, kiitos! :D Minä olen about maailman rennoin ja helposti lähestyttävin ihminen ikinä (= ihan fail tapaus), joten kysykää/yksäröikää ihan vapaasti, jooko...! Olen jo pitemmän aikaa halunnut kirjoittaa yhteisficin ja kaikkihan tykkäävät tällaisista "jatka tarinaa" -jutuista, ne?

...Ai eivät? o__o

Haaste ilmoille 23.11.09
Vastaanottajia:
Luseina

// Hei! Kuten näkyy, yksi innokas on ilmoittautunut, ja alustavasti päätimme, että:

AIHEEKSI: Työpaikkapikkujoulut
GENREKSI: Romance/Huumori
PARITUKSELLA: Uruha/Aoi (sivuparitukset auki, kunhan ei Uruha/Ruki tai Reita/Kai)

Jos haluat mukaan, ilmoittaudu lauantaihin 28.11. klo 12 mennessä!
Viimeksi muokannut Apinakapina päivämäärä Ke Marras 25, 2009 9:12 am, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuvassa Keiji, Reitan neitokakadu. Se on söpö.

Apinakapina
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Ramona » Ti Marras 24, 2009 7:43 pm

Leevi and the Leavingsin innoittamana pyydän, anelen, polvistun ja rukoilen, että joku/jotku kirjottais mulle (miten niin itserakas?) ja muille lafilaisille tattadadaaaa: JOULUFICIN !

Mulla on siis kaks songfic ideaa, jotka ei ole kovin...miten se sanotaan? Suunniteltuja, eli kirjoittaja saisi aika isot vapaudet. ^^

IDEA 1:
Title: Oikein surullista joulua !
Author: Sinäihanamussupallero?
Beta: Saat hankkia itse jos koet tarvitsevasi (suosittelen lämpimästi ! )
Fandom: the GazettE + MUCC
Pairing: Öhh... Toiveena olis Reitatsua tai Ruki/Miyaa, mutta saat valita itse. Myös loput paritukset vapaavalintaisia MUTTA ! Ei Yukke/Uruhaa, kiitos. ^.^
Rating: k-18
Genre: Humour, fluff, romance, drama
Warnings: Ainankin seksiä ja muulla ei sitten ole väliä. Ketään ei kuitenkaan saa tappaa eikä muutakaan, koska tästä pitäisi tulla POSITIIVINEN (mikä se on?) fic.
Song: Leevi and the Leavings - Oikein surullista joulua (Biisi: http://www.youtube.com/watch?v=lUSOElHjROE&feature=related%20 Lyriikat: http://artists.letssingit.com/leevi-and-the-leavings-lyrics-oikein-surullista-joulua-s89nlx2%20

Ja siihen ne sitten loppuikin. Ideat meinaan. Itse olisin voinut kirjoittaa tästä, mutta koska juonta en keksinyt niin... xD Annan tulevalle kirjoittajalle näääääin isot vapaudet. Ja halin. ^^

Haaste jätetty: 24.11.09
Haasteen vastaanotti:
mirugashi 24.11.09 (vain nopeat elää, muru ja musta on kiva, että säkin tiedät sen. xD ♥ *hali* )

IDEA 2:
Title: Jouluaattona kännissä...
Author: Joku ylisöpö karvapallo? Saat olla karvaton ja/tai epäpallo, koska ainahan voin käyttää mielikuvitusta. xD
Beta: Sama kuin edellä
Fandom: the GazettE + muita jos tahtoo
Pairing: (nyt kyllä petän itseni, mutta kun ei tähän käy muut... ;;__;;) Uruaoi !
Rating: k-15 - k-18
Genre: Öhm... Ainankin huumoria ja sitten vaikkapa, öö, draamaa sun muuta jännää, mitä itse keksit. :D
Warnings: Riippuu, mitä kirjoittaja kirjoittaa
Song: Leevi and the Leavings - Jouluaattona kännissä (biisi: http://www.youtube.com/watch?v=8f9nXr-X8zk&feature=related%20 lyriikat: http://artists.letssingit.com/leevi-and-the-leavings-lyrics-jouluaattona-kannissa-g6k2hgk%20

Muuta: Tässä ficissä Uruha on siis tuo känniääliö ja Aoi tuo, jonka nännit paistavat läpi lahjaliiveistä. XD Toivon, että kirjoittaja löytäisi jonkun fiksummalta kuulostavan virkkeen tuohon tokaan riviin, koska Aoi tuskin käyttää liivejä, ellei Uruha ole ostanut niitä hänelle ja käskenyt käyttämään niitä... Ja tuo "Kun rintaliiveihin ujuttelen kämmentä" voisi olla ehkä boksereihin tai jotain? Ei mulla oikeestaan muuta tästäkään ollut. Paitsi, että _todellakin toivon, että vaikka sinne ei ehkä sukua pistetä ryyppäämään niin loppubändi ja joku muu bändi ainankin?

Haaste jätetty: 24.11.09
Haasteen vastaanotti:
When someone
softly touches me,
only the strength to believe,
that those fingers are yours,
is my reality

Ava made by. Maija ♥

Ramona
Roudari

ViestiKirjoittaja Rikotin » Su Tammi 10, 2010 7:07 pm

Hei, heittäkää Rikotintakin haasteella! :3

Toivoisin oneshotti haastetta Ayabie parituksella, hiukan höllemmän deadlinen kanssa että sen ehtii postata betattuna ^w^
Muita toiveita ei oikeastaan olekkaan..

Ottakaa onkeenne ja laittakaa tämä pörrääjä koetukselle, kiitos :3
Life is here and now
-that's all you deserve.

Rikotin
Bändäri

ViestiKirjoittaja neo-giri » Su Tammi 10, 2010 8:20 pm

Nyaa, piti kauan miettiä että viitsiikö tämän idean laittaa tänne haasteeksi vai annanko sen kypsyä vain omassa pikku pääkopassani... Lopulta sitten päädyin siihen vaihtoehtoon että joku ihana ihminen EHKÄ saattaisi tämän kirjoittaa^^"

Title: Keksi itse
Author: Mahdollisesti sinä siinä;)
Beta: Etsi itse tai mikäli luotat omaan suomenkielen taitoosi niin älä etsi
Fandom: the Gazette + plus muita jos haluat
Pairing: Ruki/Uruha mutta saa muuttaa kunhan kysyy luvan:'D Tällä minä tämän kuitenki olen suunnitellut
Rating: Riippu millasta tekstiä haasteen mahdollinen vastaanottaja haluaa kirjoittaa. Ei kuitenkaan mielellään mitään k-18, jossa paneskellaan koko ajan, kiitos^^
Genre: Ihan mitä vaan nyt satut kirjoittamaan
Osat: Mielellään aika monta osaa, tarkkaa määrää en kuitenkaan osaa sanoa

Idea: Eli siis, Ruki on joku kirjailija jne. Se on käsikirjottanu jonkun homoleffan ja näyttelee ite sitä toista pääosaa. Sit siinä ihan ficin alussa käykin niin et justiin ennen ku sitä elokuvaa aletaan ihan virallisesti kuvaamaan niin se toinen pääosan näyttelijä ottaakin loparit. Sitten sattumalta Uruha jotenkin joutuu siihen toiseen pääosaan. Ei kuitenkaan minkään koe-esiintymisen kautta vaan jollain muulla tapaa. Sitten sitä elokuvaa aletaan kuvaamaan ja yllättäen Uruha rakastuukin Rukiin muussakin kuin näyttelymielessä. Kuvauksien jälkeen Uruha menee ainakin joksikin aikaa perheensä luo kyläilemään ja jossain vaiheessa Rukikin tulee sinne. Sitten ne käy kattoos sen elokuvansa ensi-illassa ja kaikkee ja tietenkin jossain vaiheessa herrat saavat toisensa~<3

Pakolliset asiat:
-Uruha ei aluksi tiedä, että kyseessä on homoleffa
-Ruki on melko tunnettu kirjailija ja käyttää kirjailijanimenään oikeaa nimeään
-Ihmisille on kerrottu etukäteen että 'kuuluisa kirjailija Takanori Matsumoto' on käsikirjoittanut sen elokuvan ja näyttelee siinä itsekin. Tosin sitä ketä se näyttelee, ei oo paljastettu
-Se leffa on sitten Rukin ensimmäinen elokuva jonka se on käsikirjoittanut
-Uruha ei ole ennen näytellyt missään elokuvassa
-Uruhan ja Rukin nimet siinä leffassa on ihan vaan Uruha ja Ruki :'D
-Uruhalla on jonkinmoisia ongelmia niissä suutelu sun muissa kohtauksissa, joten ne joutuu harjottelemaan niitä 'jonkin' verranXD
-Siinä elokuvassa Uruha on semmonen kovis joka sitten rakastuu Rukiin. Sit ainakin jossain vaiheessa sitä elokuvaa Uruha ahdistelee Rukia jne. Sen saat sitten itse päättää onko elokuvan loppu onnellinen vai onneton
-Kun elokuva on valmis niin Uruhaa periaatteessa alkaa kaduttaan se et se suostu siihen touhuun. Kun ne käy siellä ensi-illassakin niin se ei ees kehtaa kattoa puoliakaan siitä elokuvasta ja Rukin pitää rauhotella sitä. Ja aina kun telkkarista tulee sen elokuvan mainos niin Uruhaa alkaa hävettämään:'p
-Uruhan äiti ja sisko on Takanori faneja ja ne sitten yrittää kysellä Uruhalta ja sitten Rukin tultua Uruhan kotiin Rukiltakin ketä se niiden idoli sitten esittää siinä elokuvassa, mutta ne ei sitten kerro sitä. Niin ja se Uruhan sisko ja äiti tulee kans kattomaan sitä ensi-iltaa.
-Rukilla ja Uruhalla ois ainakin yksi televisiohaastattelu jossain vaiheessa
-Uruhalla ja Rukilla ois jotain jännää säätöö jo kuvauksien aikana, mutta ne kertoo tunteensa vasta sitten joskus sen ensi-illan jälkeen
-Onnellinen loppu!
+kaikkea jännää mitä nyt keksitXD

Ja eipä sitten kai muuta... Ite en tätä kirjota sen takia kun en jaksa ja muutenkaan mulla ei ole mitään sen suurempaa ideaa siihen mitä siinä elokuvassa sit vois tapahtua. Ja niitä osia siis pitää olla monta! Ymmärrätte varmaan ettei elokuvaa muutamassa osassa tehdä. Deadlinee ei ole, mutta kunhan et lopeta ficciä kesken:'< Ja mielellään ei osien ilmestymisen välillä mitään puolta vuotta~ Kysellä saa~

Haaste heitetty: 10.1.2010
Haasteen vastaanotti: Akiharu-san 10.1.2010 tääpäs menikin nopeasti:'D

ja nyt mua hävettää kun laitoin tämän tänne;;___;;
Viimeksi muokannut neo-giri päivämäärä Ma Tammi 11, 2010 8:51 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja NocturnalRose » Ke Helmi 10, 2010 4:28 pm

Moi, oon taas täällä. : D

Title: keksi ite
Author: ehkäpä sinä?
Beta: etsi itse
Genre: ainakin fluff. Pakollinen. tee mun puolestani sen lisäksi vaikka hirveää angstia, mutta fluff on pakollinen.
Rating: no päätä ite
Fandom: the GazettE, Dir en Grey + muita sivuhenkilöinä jos haluat
Pairing: Toshiya/Reita pääparituksena, jos haluut ni pistä lisää, ihan sama.
Chapters: Enemmän ku kaks osaa, kiitti.
Summary: Mulle on oikeesti ihan sama mikä idea siinä ficissä on, mut jos sä joka tän mahdollisesti teet haluat ehdottomasti kirjottaa raiskausficin niin voidaan neuvotella.
Deadline: No ainaki kaks osaa lafissa tai sitten prologi ja yks osa vuoden loppuun mennessä, ei pitäs olla vaikeeta.

Pakollisia asioita:

-Reita on "uke" vittu inhoon tota sanaa
-Toshiya ei oo mikään kauhee pahis, sellai pikkasen sarkastinen ja vittuuntunu
-Ei Reitakaa oo mikää sellanen "yhyy itken nyyh"-hento uke tai mikää tällanen, sellanen vähä ukempi ku Toshiya vaa
-ei mielellää sais heittää ihan leikiks

Pakollisia lausahduksia mulla ei oikeestaan ole, koska mulle on ihan sama että minkälainen juoni siinä ficissä on. Jos haluut kysyy jotain ni pistä yksärii :D

haasteen heitti: NocturnalRose 10.2.2010
Haasteen vastaanotti:
All we see or seem is but a dream within a dream

NocturnalRose
Teknikko

ViestiKirjoittaja jamie » Ke Helmi 10, 2010 6:41 pm

AAAPUAAA.

heittäkää jamieta haasteella jossa olisi ainakin ruki ja sitten joku valitsemanne toinen henkilö!
silleen nopsasti olis kiva. :3 teen ehkä onseshotin tai sit jonkun muun lyhyehkön ~

niin ja ruki sen uusimmalla ulkonäöllä. o/

jamie
Teknikko

ViestiKirjoittaja Shana » Pe Helmi 12, 2010 6:41 pm

Shanaa saisi heittää haasteella. Kirjoittaisin mieluiten the GazettEsta, mutta myös alice nine. ja An Cafe menee (muitakin voi ehdotella ^w^). Ja Shana ei kirjoita tappoficcejä, mutta muuten melkein mitä vain ja jos joku keksisi nopeasti jotain niin olisi ihan kiva, koska on kauhea kirjoitus inspis, mutta ei halua keksiä kaikkea ihan itse kuitenkaan, että olisi niinkuin jokin pohja. *osaaselittääpistecom*
Eli potkikaa tähän suuntaan jos on jotain idean tynkää.
Gazerock is not dead.

Shana
Fani

ViestiKirjoittaja Wellu » Pe Helmi 12, 2010 7:41 pm

Wellulle saisi heittää myös jotain kivaa haastetta An Cafesta tai The Gazettesta.
Tappoficcejä ei mielellään eikä liian romanttista lässynlässyficcejä, muuten on vapaat kädet :)

Wellu
Fani

ViestiKirjoittaja gnrbu » La Helmi 20, 2010 2:44 pm

Heitän yhden haasteen:

Fandom & paritus: vapaavalintainen; parituksen toisen osapuolen on oltava hyvännäköinen
Genre: ainakin romantiikka, muuten oman maun mukaan

Idea: Hahmot voivat olla aikuisia tai lukioikäisiä. Päähenkilö elää melko vaatimattomissa oloissa. (Päätä itse, kuinka vaatimattomissa; hänellä voi olla hieman normaalia matalampi palkka tai hän voi elää kadulla/lastenkodissa/tms.) Hän tutustuu ficin alussa toiseen päähenkilöön, joka on samanlaisessa elämäntilanteessa. Tämä toinen päähenkilö sattuu olemaan myös erittäin hyvännäköinen (itse näen tässä kauniin uken, mutta mikään ei estä pistämästä rooliin miehistä miestäkään), mikä saa ensimmäisen päähenkilön miettimään, että noin kauniin ihmisen pitäisi olla myös rikas.
Ensimmäinen päähenkilö saa päähänsä, että jos hän saa tehtyä toisesta päähenkilöstä kuuluisan, hän rikastuu itse siinä sivussa tämän managerina. Siispä tuumasta toimeen! Päätä itse, kuinka suunnitelma käytännössä toteutetaan - yritetäänkö hänestä huippumallia, laulajaa, näyttelijää vai jotain muuta. (Jos haluat kirjoittaa rankkaa NC:tä, voit toki pistää hänet vaikka huoraamaan.) Luonnollisesti saat pistää päähenkilöiden tielle niin paljon esteitä kuin haluat. (Onko tulevalla tanssijalla kaksi vasenta jalkaa? Onko tuleva laulaja täysin sävelkuuro? Sairaalloisen ujo? Onko koe-esiintymisen järjestäjä se sama pervo, jota hän bitchslappasi edellisenä iltana baarissa?)
Vaikka ensimmäisen päähenkilön tarkoitus oli alussa vain käyttää toista hyväkseen, hän onnistuu tietysti maineen tavoittelun ohella rakastumaan toiseen. Vastaako toinen tunteisiin ja tuleeko heistä rikkaita?

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja allisapp » La Helmi 20, 2010 8:40 pm

Hmph, yritän saada WB'täni juuri nyt pois, joten ottaisin vastaan mielelläni haasteita, jos tämä kirjoittamisen este menisi samalla pois. Ajattelin, että kirjoittamani bändin pitäisi olla minullekin tuttu, joten listan näet täältä, vaikka kieltämättä tekisi mieli kirjoittaa mieluiten MUCCusta, DEATHGAZEsta, Ellegardenista, the studsista tai X Japanin Heathista. Ikäraja saa olla oikeastaan mikä tahansa, mutta R/NC-osasto olisi hyödyllinen jo ihan näiden kohtauksien kirjoittamisen harjoittelua varten.

Mutta siis, haasteita? ^.-
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja tattic » Ke Huhti 07, 2010 7:06 pm

Nyt myös tattic päätti heittää teitä haasteella ^^

Title: päätä itse
Author:
Beta: etsi itse jos tarvitset
Bands: The GazettE (voit myös lisätä muita bändejä)
Rating: K15 (NC-17 ja K18 kelpaa myös)
Pairings: Ruki x Reita YLLÄTYS muu ei kelpaa
Genre: AU, romance...
Varoitukset:-
Summary:-
Deadline: ensimmäinen osa ilmestynyt 3 kk sisällä haasteen ottamisesta.
Chapters: useampi kuin 3 lukua (voidaan sopia, yhden luvun min.pituus 2000 sanaa)
Aika/paikka: 1994-1995 Englanti

Idea: Ruki on Durmstrangin oppilas ja päätyy Tylypahkaan Kolmivelhoturnajaisten ajaksi. Hänellä on kuitenkin suuri salaisuus, minkä pelkää paljastuvan Tylypahkan juomamestarille.

Hän on nimittäin Voldemortin jälkeläinen (lapsenlapsi) ja saisi oikean sukunimensä takaisin, jos saisi tapettua Dumbledoren (Voldemort tarvitsee Harrya).

Miten käy?

Pakolliset asiat/tapahtumat:
- Ruki on 16w, ihastuu Reitaan, komeaan juomamestariin (Reita on vähän niinkuin Kalkaros)
- Taustalla pyörii kolmivelhoturnajaiset mutta niistä ei ole pakko kertoa ellei keksi jotain kivaa ;)
- Ruki ei tiedä, että Reita kuuluu Kuolonsyöjiin (molemmilla se merkki kädessä)
- Opettaja-oppilas-suhteet kielletty, joten kaksikko joutuu keksimään kaikenlaista.
- Ainakin yksi kiihkeä seksikohtaus *__*

Tässä olisi perusjuoni, saa lisätä hahmoja (esimerkiksi muut Gazen jäsenet), tapahtumia (ja mielikuvitusta).
Kysy lisää ^^

Haasteen heitti: Tattic 7.2.2010
Haasteen vastaanotti:

tattic
Roudari

ViestiKirjoittaja Yoshi » To Kesä 17, 2010 10:55 pm

Title: päätä ihan ite
Author: sinä!
Beta: joku muu kuin sinä luultavasti (ja jos ei muuten löydy niin haasteen lähettäjä kyllä betailee)
Fandoms: Ayabie, The GazettE, Mucc (saa lisätä bändejä/henkilöitä ihan vapaasti)
Pairing: MiyaxRuki , päätä loput itse, yhden parituksista on oltava heteropari
Parts: Vähintään kaksi

Pakolliset lauseet:
"Ruki, tahdotko tikkarin?" joku muu kuin Miya Rukille
"Hän näyttää ihan ankalta." joku jollekkin jostakin muusta kuin Uruhasta
"Mitä!? Sinäkö hetero? Valehtelet!"
"Oletko oikeasti tyttö vai näytätkö vain siltä?" joku Ayabien Aoille
"Naiset... tarkoitan miehet!"
"Sinä syöt kuin hevonen."
"Hän oli siellä... alasti."
"He harrastivat seksiä sairaalan vessassa!" sairaalan saa muutta joksikin muuksi julkiseksi paikaksi (baari/ostoskeskus/elokuvateatteri)

Pakolliset asiat:
-Ruki puetaan hameeseen
-Ainakin osa henkilöistä on jossain kohtaa rannalla
-Isot juhlat, joissa kaikki bändien jäsenet ovat paikalla
-Joku laulaa jonkun toisen bändin kappaletta

Siinä. Disclaimerit sun muut saa haasteen vastaanottaja ihan itse päättää. Ajalla tai paikalla ei ole mitään väliä. Hahmojen iätkin saa itse päättää ja bändejä ei ficissä tarvitse olla olemassa, mutta tietenkin saa olla.

Haasteen lähetti: Yoshi 17.6.2010
Haasteen vastaanotti: tattic 27.10.2010
Viimeksi muokannut Yoshi päivämäärä Su Loka 31, 2010 6:25 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa
Don't play with your life if ya`ll not ready to lose it
Kirjoittaminen on näkemistä

Yoshi
Roudari

ViestiKirjoittaja Fishy » Pe Heinä 09, 2010 5:19 pm

Aaapuaa D: mulle on nyt ollut kauan kauhee hinku kirjottaa oneshottia, joten heittäkää mua haasteella? Sanotte Fandomin ( MUCC, the GazettE, Dir en Grey, Alice Nine., Miyavi yms... mut noi mä nyt kuitenkin teidän parhaiten :__ D ) ja paritus voi olla ihan mikä vaan. Ikärajallakaan ei sinänsä ole väliä, mutta en koskaan ole kirjottanut homopornoa yms. joten en sitten tiedä mitä ois luvassa jos jotain NC-17 käskisitte kirjottaa... :__ D lol. Lähettäkään siis vaikka yksärillä haasteita, otan niin monta vastaan vaan kun tulee 8( Fandomistakin voidaan sopia, silleen että jos on joku tuntemattomampi Bändi niin voitte vähän heittää vinkkiä että millasia hahmoista haluatte yms. Juonikin täytyy olla, alusta loppuun, mutta siitäkin voidaan keskustella. joten heittäkää haastetta tänne, tarviin jotain kirjotettavaan. : )

edit// saa siis olla pakollisii lauseita ja tapahtumia ja saatte vaatia sitä ja tätä yms, melkein kaikki kelpaa. !
Now that we're done I'm so sorry
Why did I lie I'm so sorry
I know I hurt you

Fishy
Fani

ViestiKirjoittaja Araiguma » Ma Heinä 12, 2010 9:21 pm

Heitämpä haasteen, kun en tahdo pilata tätä ideaa omilla kirjoitustaidoillani.

Title: Itse päätettävissä
Fandoms: MUCC, (Loput saat päättää itse)
Pairing: Myös nämä saat päättää itse
Parts: Niin monta kuin tahdot. Ei one-shot.
Mikä tahansa ikäraja.

Idea:
Sijoitat Muccun jäsenet eri ammatteihin:
Terapeutti
Vastaanotto-virkailija
Siivooja
Talonmies

Muille ficciin lisäämille hahmoillesi saat keksiä omat roolinsa.

Pakolliset asiat:
- Yuken kaksoispersoonallisuus
- Tatsuron kissa
- Terapeutti/potilas suhde
- Satochi romuttaa Miyan auton

Pakolliset lauseet:

-"Sehän näyttää oravalta"
-"Helvetti Miya! Yrittäisit ajatella joskus minunkin tunteitani!"
-"Miksi sinulla on vessapaperirulla housuissasi?"
-"Jatkakaa toki, älkää minusta välittäkö"
-"Soita, kun olet tullut järkiisi"

Eli antakaa luovuutenne lentää ja kirjoittakaa! : D
Jos tulee kysyttävää niin kysy ihmeessä.

Haasteen heitti: Araiguma 12.7. 2010
Haasteen vastaanotti: Allisapp 12.7.2010

Araiguma
Bändäri

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Ti Heinä 20, 2010 7:21 pm

Koska en itse saa tätä tarinaa kirjoitettua ja tämä on minusta niin hyvä juttu, ettei tätä kannata poiskaan heittää, niin tulen tyrkyttämään ficci-ideaani tänne, jos joku muu innostuisi tästä aiheesta kirjoittamaan:

Otsikko: Muistilaput
Author:
Beta: betautus ennen julkaisemista, kiitos
Ikäraja: K-15
Osat: Tämä menee jatkoficcien puolelle juonensa puolesta, mutta maksimissaan 10 lukua olisi ihan passeli määrä - jos kirjoitusintoa riittää, saa tästä toki kirjoittaa pidemmänkin ficin ;)
Genret: Pääsääntöisesti kauhu, synkkää romanceakin on mukana ja muita genrejä saa keksiä lisää
Fandoms: Mielellään tyyliltään synkempi j-rockbändi (esim. the GazettE, D'espairsRay, girugamesh, Dir en grey jne.) kuin oshare kei-tyylinen. Muuten saat valita vapaasti mieleisesi. Crossoverkin käy ^^
Pairings: Bändin/bändien myötä parituksetkin ovat vapaasti sinun päätettävissäsi

Idea/The Juoni/Summary/The Pointti:

Päähenkilö A elelee onnellisesti rakkaan poikaystävänsä Henkilön B kanssa Tokiossa. Valitettavasti A näkee toistuvasti painajaisunia itselleen tuntemattomasta henkilöstä (Henkilö C), joka tuntuu vainoavan häntä unissaan. Pahimmillaan Henkilö C uhkaa jopa tappaa Päähenkilö A:n, jos tämä ei auta häntä nimeltä mainitsettomassa asiassa, joka paljastuu A:lle pala palalta. Muistutuksena unista A:n ja B:n keittiön jääkaappiin ilmestyy muistilappuja, jotka on kirjoitettu vieraalla käsialalla. A tunnistaa lapuissa mainitut lauseet C:n, rauhattoman aaveen, puhumiksi asioiksi ja pelkää unien käyvän toteen. B:llä taasen on jotain salattavaa...
A ja B päätyvät lopulta ottamaan yhteyttä etsiväkaksikko D:hen ja E:hen, jotka ovat erikoistuneet nimenomaan aaveiden ja yliluonnollisten mysteereiden ratkaisemiseen. Sitä mukaan kun kaksikko yrittää auttaa A:ta ja selvittää häntä piinaavan hengen arvoitusta, aave (eli Henkilö C) tuntuu voimistuvan päivä päivältä ja uhkaa lunastaa uhkauksensa viedä A mukanaan... Onnistuvatko D ja E pelastamaan asiakkaansa? Mitä C haluaa A:sta? Kestävätkö A:n hermot unettomien öiden ja painajaisten lomassa? Mitä B salaa?

Pakolliset asiat:
- klassinen kolmiodraama! B:llä ja C:llä on ollut yhteinen menneisyys ennen C:n menehtymistä, siksipä C muodostaa yhteyden A:han kiusatakseen tätä ja muistuttamalla samalla B:tä menneisyydestä
- A:n ja C:n väliset keskustelut tapahtuvat unissa
- C vahvistuu lopulta niin paljon, että pääsee henkimaailman rajoilta takaisin elävien kirjoihin voidakseen uhata A:n henkeä yhä vakavammin
- Lopputaistelu, jossa ovat mukana kaikki henkilöt, C yrittää tappaa A:n ja kaikki salaisuudet selviävät samalla
- Onnellinen loppu
- D ja E eivät ole pari, vaikka antavat niin ymmärtää käytöksellään
- kauhua, kauhua

Pakolliset lauseet:
- "Hei, (päähenkilö A:n nimi). Muistatko, mitä minä sanoin sinulle?" (lukee muistilapussa)
- "Et kai vain ole unohtanut minua?"
- "En kestä tätä enää."
- "Minä olen nerojen kruunaamaton kuningas!"
- "Älä mene sinne!"
- "Teetä, sir?"

Siinähän siis tuo hullu ficci-ideani sitten olikin kokonaisuudessaan, kuka haluaa kirjoittaa tästä ihan valmiin ficin? :"D Ilmoittautuminen tapahtuu yksärin välityksellä, samoin kuin myös lisätietojen kyselykin. Odottelen vastausta! ^^

Haasteen heitti: shy-rebel 20-7-2010
Haaste suljettu: 26-10-2010
Viimeksi muokannut shy-rebel päivämäärä Ti Loka 26, 2010 8:51 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja featherboy » To Heinä 22, 2010 2:41 pm

Joo, muaki kyllä kiinostas sellanen lyhyhkö oneshot värvätä. Mä oon viimeaikoin halunnu novellien kirjottamista, mutten mä oo oikee kehannu.
Mut mun päivät on viimeaikoin ollu tylsiä ja kotona istuskelua. Joten, mulla olis nyt aikaa sellasellekkin.
Mä teen muutamia toiveita bändeistä, joista mun olis ilo kirjottaa. Loput haasteet saa joku toinen päättää (tää olis kyll mulle aikasta tärkeetä).

>> Nega
>> DeathGaze
>> Versailles
>> Matenrou Opera
>> D

Eli siis, noista bändeistä kun jonkun valitsis niin olisin aika happy. Ja toki voi useampaakin kyseisistä bändeistä laitella vaatimukseen,ilo mielin.
Ja um, parituksenki saa jopa päättää. Sillä se on yleensä aina sellasta pitkistämistä ko on kamala häsä niiden parituksien suhteen mut jossen nyt joku leimais sen parituksen vaatimukseen niin ei olis mitn kitisemistä siintäkään asiasta.
Ja ikäraja sais mun puolesta olla ihan mimmonen vaan,kaikki käy. No um, se onki sit teidän päätettävissä.
Kiitos jo nyt,aloitteliana on mielenkiintosta olla..
Kuva

• I tell a story myself. Therefore, it is an irrelevant to you. •

>> Now I Know why <<

pervo-erakko/reclusegay/featherboy

featherboy
Roudari

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Elo 08, 2010 10:21 pm

Heitän idean crack/huumorificille.

Päähenkilöt ovat ukeja. Kun sanon ukeja, tarkoitan miehiä, jotka perinteisesti nähdään pieninä, kauniina, hentoina ja/tai alistuvina. (Uruha, Bou, Shinya jne, ota mukaan ihan ketä itse haluat.) Eivät nämä miehet ole tietenkään oikeassa elämässä yhtä ukeja kuin lavalla ja photoshooteissa - mutta tässä ficissä he yrittävät olla. He pitävät nimittäin uke-tukiryhmää, jossa he kokoontuvat viikottain keskustelemaan saavutuksistaan tavoitteenaan tulla vieläkin ukemmiksi kuin jo ovat.

Ikäraja PG:stä ylöspäin - jos haluat, voit liittää mukaan paljon tarkkaan kuvailtua seksiä, mutta voit jättää makuuhuonepuuhat myös kevyiksi maininnoiksi.

Pakollista:
- Yksi hahmoista yrittää jatkuvasti tulla raiskatuksi, koska siitä saisi hillittömän määrän uke-pisteitä.
(-- Plussaa: Hahmo tyrmää vahingossa raiskaaja-yrittäjän, koska on tätä selvästi vahvempi.)
- Hahmot kilpailevat siitä, kuka pystyy pitämään naisten alusvaatteita pisimpään sortumatta kertaakaan boksereihin.
- Jalkapallon MM-kisojen katsominen on kiellettyä (koska se on liian miehekästä), joten kaikki yrittävät keksiä keinoja päästä television ääreen salaa toisilta.
- Yksi hahmoista bitchaa jatkuvasti siitä, että hänen poikaystävänsä on liian tasa-arvoinen ja haluaisi vaihtaa rooleja sängyssä.
- Kaikki bitchaavat jatkuvasti siitä, kuinka hankala on löytää kunnon semeä.
- Yksi hahmoista repsahtaa ja käy panemassa jotakuta hyvin miehekkäästi. Muut määräävät hänelle rangaistuksen.
(- Jos haluat kirjoittaa kuvailtua seksiä: Seksikohtaus, jossa hahmo yrittää tarkoituksella esittää mahdollisimman stereotyyppistä ukea; semen lihaksien ihailua, tarpeetonta voihkimista ja melkein uskottavaa kerrontaa siitä, kuinka hyvältä penetraatio tuntuu.)

Haasteen heitti: gnrbu 2010/08/08
Haasteen vastaanotti: Minnako 2010/08/09

4 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja NocturnalRose » To Elo 12, 2010 4:09 pm

Title: Keksi itse
Author: -
Beta: -
Fandom: the Gazette, MUCC
Rating: Voit päättää itse
Pairings: pääparitus Aoi/Reita, sivussa Tatsurou/Reita ja saat itse vetää mukaan muita sivuparituksia
Genre: Drama, Romance
Summary: Ja minä olin kyllästynyt katsomaan, kuinka bändin machoimpana pidetty vain istui hiljaa ja kuinka bändin vanhin hukutti tunteensa juomiseen.

Eli siis, ideana olis kertoa the Gazetten bändinsisäisistä tapahtumista jonkun työntekijän (maskeeraaja/puvustaja/avustaja) näkökulmasta.
Pakollisia asioita:
- Aoi ja Reita päätyy lopuks yhteen
- Reita ja Tatsurou seurustelee jonkin aikaa
- Aoi näkee Reitan ja Tatsuroun suutelemassa
- työntekijä jonka näkökulmasta ficci on on naispuolinen
- Uruha on huolissaan Reitasta ja yrittää puhua tälle

Haasteen heitti:
NocturnalRose 12082010
Haasteen vastaanotti:
All we see or seem is but a dream within a dream

NocturnalRose
Teknikko