Haastetopic

Yleistä keskustelua kirjoittamisesta - haasta tai ota haaste vastaan, etsi inspiraatiota tai betaa.

Haastetopic

ViestiKirjoittaja Amber » Su Elo 10, 2008 12:24 pm

Onko sinulla hirveä halu kirjoittaa, mutta ei ole ideoita?
Tai pursuaako ideoita päästä enemmän kuin ehdit itse kirjoittaa?

Haastetopic - kaikkien ficinjanoisten sankari! ;D

Tänne voit postata toteutusta kaipaavat ylijäämäideasi tai kertoa, minkälaista haastetta kaipaisit itse kirjoitettavaksi.
Muistattehan merkitä haasteen olevan varattu, mikäli näin on.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

Re: Haastetopic

ViestiKirjoittaja akumu » To Elo 14, 2008 8:45 pm

Omg, minulla on niin paljon ideoita ficceihin, että on pakko tulla mainostamaan niitä täällä o_o

Title: Etkö uskalla sanoa ei?
Author: -
Beta: -
Fandoms: the GazettE, Nightmare, Versailles, SID, LM.C, Dir en grey, alice nine., MUCC, miyavi, Pierrot, Koda Kumi, D'espairsRay, Phantasmagoria
Rating: kirjoittajan päätettävissä
Pairings: pääparitus Aoi/Ruki, Maya/Ruki, miyavi/Koda Kumi, Yukke/Karyu, Teru/Hizaki + saa toki olla muita. Mielenkiintoisemmaksi vain tulee jos tulee kolmiodraamoja tai muuta 8)
Genre: humor, slash, romance ?
Varoitukset: kirjoittaja laittaa varoitukset itse.
Summary: Uskaltaisinko lähteä pois täältä?
Idea: Aoi on 25-vuotias kuningas, joka asuu linnassaan eräässä synkässä metsässä. On vuosi 1899 ja yhtäkkiä Aoi päättääkin kidnapata 22-vuotiaan Rukin, joka on sattumoisin eksynyt metsään. Vähän ajan päästä kuningas tajuaakin, ettei Ruki olekaan mikään helppo tapaus ja hänellä on paljon tehtävää kesyttääkseen Rukin.
Osat: niin pitkä kuin vain kirjoittaja jaksaa kirjoittaa

Pakolliset lauseet:

1. "Vou sentään!" Aoi Rukista
2. "Eikä, ei näin..."
3. "Luotathan?"
4. "Tee se sitten nopeasti, minulla on alhainen kipukynnys..." Ruki Aoille
5. "Niin niin. Minä täällä, kuka siellä?"
6. "Ensin tarvitsen puhtaat alushousut."
7. "Ei ole hajuakaan. Sinä se tässä olet rikollisnero, en minä." Ruki Aoille
8. "On vai? Hänellä on mekko päällä!"
9. "Selvä, ei sinulle liikaa tunnustusta." Teru jollekin
10. "Itselläsikin on ollut, kultaseni." Koda miyaville
11. "Nopeammin, jos saan pyytää."
12. "Kiitos valtias."
13. "Katso, kun minä en ole oikeasti tyttö."

Herra Shiroyama yksinvaltias - Aoi
Orja/kidnapattu - Ruki
Tarjoilijat - Sakito, Uruha, Kamijo
Palvelijat - Reita, Yomi, Ruka, Hitsugi
Sanansaattaja - Kai
Hevosten hoitajat - Karyu, Yukke
Kokki - Zero
Rukin vanhemmat - miyavi, Koda Kumi
Rukin kotikylän pikkukleptomaanikko ja Rukin ystävä - Maya
Siivoojat - Mao, Nao
Sotilaat/vartijat - Aki, Hiroto, Kirito, JUN, Riku, Die, Kyo, Tsukasa
Herra Shiroyama yksinvaltiaan vastustaja/kapinoitsija - Teru
Terun 'vaimo' - Hizaki

Pakolliset asiat:

- Ruki on vaikeastitavoiteltava ja hankala
- Aoi on pervo Rukia kohtaan ja vähän muutenkin
- Reita on rakastunut Uruhaan
- Aoi ja Ruki harrastavat seksiä
- Teru pahoipitelee vaimoaan
- Maya kertoo olevansa rakastunut Rukiin

Haaste on deadlineton, mutta toivoisin ettei menisi miljoona vuotta tämän kanssa : ) Ellei ketään halua tätä haastetta, kirjoitan tämän itse mikäli vain pystyn/jaksan/kykenen. Henkilöitä on paljon juu tiedän, mutta mikäs sen parempaa kuin lukea ficci, joka on K-15 yms materiaalia ja jossa on paljon henkilöitä? : )

Haasteen heitti: akumu 140808
Haasteen vastaanotti: hinua 010908
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä To Heinä 02, 2009 3:32 pm, muokattu yhteensä 9 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Keikkudo » Su Elo 17, 2008 3:49 pm

Lisätäämpä tämä tännekkin. Itsellä ei siis ole intoa tämän kirjoittamiseen vaikka kuinka yrittäisin joten pistetään kiertoon

Name: keksi itse :D
Author:
Beta:
Fandom: Moi Dix mois, Miyavi, D, the GazettE, SID, Unsraw, Sadie, D'espairs Ray, Gackt, Dir en grey. (saa myös itse lisätä hahmoja)
Pairing: Mana/miyavi on pääparitus mutta pitää mukana olla myös Mana/Asagi/Hide-zou (Mana hyväksikäyttää asagia joka rakastaa Hide-zouta)
Rating: k-18
Genre: Violence, romance, rape, death
Disclaimer:
Summary:Kyllä rakkaani. Minä tulen aina takaisin ja tällä kertaa en jätä mitään sattuman varaan.
Lukuja: vähintään 5?
Henkilöt:
Miyavi
Mana
Gackt
Asagi
Hide-zou
Ruki
Aoi
Mao
Kei
Yuuki
Tetsu
Aki
Karyu
Toshiya
Die

Ficin ajatus:
Mana ja Miyavi ovat nuoruudessa olleet pari(eli joskus 16-17 vuotiaina) mutta Mana huostaanotettiin ja vietiin pois Miyavin luota. Nyt tuosta ajasta on kulunut 10 vuotta ja Mana on tullut takaisin mutta löytääkin Miyavin rakastuneena toiseen(Aoiin) Mana päättää kostaa rakkaalleen sen että tämä on unohtanut hänet ja tappaa Aoin ja päättää tappaa kaikki Miyavin lähimmäiset että saisi rakkaansa kokonaan itselleen. Mana tietää tarvitsevansa apua tähän työhönsä joten tässä vaiheessa hän löytää Asagin joka ihastuu täysin Manan ulkomuotoon niin paljon että jää koukkuun Manaan eikä pysty päästämään irti vaikka Mana pyytääkin tappamaan miyavin läheisiä joita on oletettavasti paljon. Tietysti tykkään jos mukana olisi flasbackkejä Manan ja Miyavin yhteisestä nuoruudesta. JA kirjoitus saisi olla sekä Manan että Miyavin näkökulmasta

Pakolliset lauseet:
1. Rakas miyavini milloin sinä opit että elämäsi kuuluu minulle?? Mana ajattelee tai kirjeenä Manalta miyaville
2. "sinä olet minun... Miyavi" Mana pohtii itsekseen
3. oletko varma että haluat kostaa juuri näin? Asagi Manalle
4. Anteeksi. Tämä oli ainoa keino saada sinut takaisin Mana miyaville
5. Minä.. Luulin että sinä olit kuollut. Miyavi Manalle
6.Anteeksi.. Minä en... Rakasta sinua enää Miyavi Manalle

Muuta Pakollista
1. Aoi Kuolee ensimäisessä luvussa Manan tappamana ja samalla mana jättää Miyaville viestin siitä että on palannut takaisin
2. Miyavi luulee Manan kuolleen ja siksi jatkaa elämäänsä.
3. Manan ja Asagin seksikohtaus.
4. Mana raiskaa Miyavin.
5. Mana pakottaa Asagin tappamaan Hide-zoun

Haasteen antoi: Keikkudo 17.8.2008
Haasteen vastaanotti:
~no more here~

Keikkudo
Roudari

ViestiKirjoittaja Sandra » La Syys 06, 2008 7:55 pm

Tässä tulisisi lyhyt ja ytimekäs haaste Haluaisin että joku kirjoittaisi Mpregii sillä jotenkin olen tykästynyt siihen enkä löydä sitä niin paljon suomeksi ja tuo englanti ei oikein luonnistu joten

Paritus: tällä ei ole väliä, kun han on mies/mies
Genre: vähän Draamaa, jotain söpöilykohtauksia ja jos tähän saisi ripauksen huumoria :)
Tapahtumia olisi yksi pakollinen : Muutto kattohuoneistoon
Ikäraja :voisi olla n.k 15

Eipä tässä muuta taida olla heittäkää yksäriä jos kiinnostaa :)
Forgetting all the hurt inside you've learned to hide so well
Pretending someone else can come and save me from myself
I can't be who you are

Sandra
Fani

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Loka 07, 2008 7:52 pm

Title: Jotain puhumiseen tai ääneen liittyvää
Author:
Beta:
Fandom(s): the GazettE + omakeksimiä henkilöitä
Rating: NC-17
Pairings:(Ruki/Uruha), Uruha/Aoi, Ruki/Reita
Genre: rape, angst, drama, romance, violence
Varoitukset: kirjoittaja laittaa varoitukset itse.
Summary:
Deadline: ensimmäinen osa julkaistu tai betauksessa/odottamassa betaa tämän vuoden aikana.
Chapters: prologi + ?
Aika/paikka:Ruki + muut gazetton jäsenet ovat lukiossam iät & ikäerot voi keksiä itse. Tapahtumapaikka jossain päin Japania, ei kuitenkaan missään suurkaupungissa.

Idea: prologi
Kaikki ovat onnellisia kun koulu päätty ja kesäloma alkaa, ja joku päättää järjestää bileet.
Bileissä Uruha iskee silmänsä Rukiin, joka ei kuitenkaan vastaa millään tavalla hänen flirttailuunsa. Tehdään selväksi että Ruki on ihastunut Reitaan. Vähäsen humalassa oleva Ruki lähtee pakoon Uruhaa metsään joka sijaitsee talon takana, eikä kukaan huomaa tätä – paitsi Uruha joka lähtee perään. Seuraa ahdistava takaa-ajo, kunnes Uruha saa Rukin kiinni ja raiskaa hänet puun alla.
Sen tehtyään hän jättää itkevän ja murtuneen Rukin keskelle metsää ja lähtee takaisin sisälle.
Seuraa angstia, kyyneleitä, painajaisia- ja uusi ahdistava lukuvuosi Uruhan rinnakkaisluokkalaisena.

- todella suuri inho ja yökötys Uruhaa kohtaan (yökötys oksennus- muodossaan)
- Uruhan vihjailut ja kosketukset
- Rukin painajaiset
- Uruhan ja Aoin suhde, Rukin ja Reitan romanssi
- Uruhan ”välinpitämättömyys”
- Uruha on suuri naistenmies
- Rukin turvautuminen Kaihin
- Ruki lipsauttaa Aoille raiskauksesta, Aoi ei usko ja väittää Rukin olevan mustasukkainen

Pakolliset asiat:

- raiskaus ja angsti ovat tarkasti kuvailtuja
- imperfektissä
- Rukin näkökulmasta

Ei tarvitse olla ihan noin tarkkaa, mutta idea on selvä, right? Jos herää jotain kysymyksiä niin saa toki pistää yskäriä.

Haasteen heitti: Kira 071008
Haasteen vastaanotti:
Viimeksi muokannut Kira päivämäärä Pe Touko 01, 2009 9:46 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa

juicy loves drama

Kuva

Kira
Bändäri

ViestiKirjoittaja akumu » To Loka 09, 2008 4:37 pm

Title: Disturbia
Beta: jos on tarvetta niin hanki
Fandoms: MUCC, the GazettE, Dir en grey + saa olla muita toki
Pairings: Tatsurou/Ruki, keksi itse loput
Genre: Slash, romance, action
Osat: 0/? samat selitykset niin kuin ensimmäiseenkin haasteeseen
Summary: Oletko koskaan turvassa?
Idea: 18-vuotias Tatsurou saa kolmesta rikoksesta (keksi itse rikokset) kolme kuukautta kotiarestia, eli koko kesäloman ajaksi. Hän ei saa poistua omasta kotipihastaan pidemmälle, koska hänellä on tarkkailulaite jalassa, joka hälyttää poliisit, mikäli hän menee kotipihaltaan muualle. Onneksi hänen paras ystävänsä Toshiya tulee kesälomalla käymään hänen luonaan. Samoihin aikoihin Tatsuroun naaapuriin muuttaa häntä vuoden nuorempi, mutta sitäkin mielenkiintoisempi poika. Tatsurou tykästyy uuteen poikaan heti, kun on tutustunut tähän, mutta mitä sitten, kun eräs toinen naapurinpoika alkaa ahdistella uutta naapuria sekä Tatsuroun äitiä?

Idea on lähtösin elokuvasta Paranoia. Katsokaa ihmeessä, mikäli siitä on apua tämän kirjoittamiseen.

Pakolliset asia:

- Tatsuroun ja Rukin mielenkiintoinen tutustuminen
- Rukin mielialavaihtelut
- Toshiyan basistisuus, eli tyhmyys
- Reitan salaperäisyys (hän on naapuri, joka alkaa ahdistella Rukia)
- Tatsuroun pakkomielle kiikareilla kurkistamiseen (paranoidia)
- Rukin uintikohtaukset omalla kotipihallaan --> Tatsurou kurkkii kiikareilla tämän puuhia
- Pakko olla ainakin yksi murha
- Ja tietenkin tarkasti kuvailtua seksiä, jos saisi

Kale (eli päähenkilö): Tatsurou
Ronnie (eli Tatsuroun paras ystävä): Toshiya
Ashley (eli naapurin uusi poika): Ruki
Murhaaja (eli salaperäinen naapurinpoika): Reita
Tatsuroun äiti: Shinya
Poliisit: päätä itse rauhassa

Haasteen heitti: akumu 091008
Haasteen vastaanotti: Tomo 241008
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Su Elo 02, 2009 8:06 pm, muokattu yhteensä 6 kertaa

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Ailesoku » Ti Marras 04, 2008 3:39 am

Sain ihan polttavan idean, mutta itselläni ei riitä rahkeet tämän kirjoittamiseen.

Title: Keksi itse
Author: tiku
Fandom(s): Nightmare + valitse loput
Rating: R/NC-17
Pairings: Sakito/Ni~ya, (Sakito/Yomi) + valitse loput
Genre: AU, angst, drama, humor, romance, smut(?)
Varoitukset: Keksi itse
Summary: Suljetun osaston painajainen voi olla syvempi kuin luulisi.
Deadline: Ensimmäisen osan oltava 3 kk sisällä valmis/betattavana, jos ja kun haasteeseen on vastattu.
Chapters: Moniosainen, kirjoittaja päättäköön lukumäärän.
Aika/paikka: Mielisairaalassa nuorten suljettu osasto.

Idea: Sakito on 15-vuotias koulukiusattu nuori, joka itsetuhoisen tempauksen seurauksena passitetaan suoraa tietä pakkohoitoon. Kotoisaksi sisustetun, mutta sairaalaa muistuttavan osaston uumeniin kätkeytyy kylmä maailma tiukkoine sääntöineen, jossa hoitajat uhkailevat henkisesti sairaita nuoria julmilla tavoilla. Sakito tapaa osastolla 17-vuotiaan Ni~yan, itsetuhoisen rajatapauksen, jonka mielialat heittelevät myrskytuulen lailla. Heille kehittyy nopeasti ystävyys ja sitä kautta myös kielletty rakkaus, sillä osastolla ei missään tapauksessa hyväksytä suhteita. He koettavatkin kapinoida kaikin mahdollisin tavoin, ja lopputulos saattaa olla aika ruma...

Pakolliset asiat:

- Imperfektissä
- Hoitajat ovat mahdollisimman kohtuuttomia, varsinkin viikonloppulomien suhteen.
- Sakitolla ja Ni~yalla on omat, erilliset huoneet.
- Joku osastolla yrittää jatkuvasti viillellä itseään ja päätyy aina lepositeisiin.
- Joku potilaista on aggressiivinen ja koukussa väkivaltapeleihin- ja elokuviin.
- Osastolla on toinenkin rakastunut pari.
- Sakito ei tule toimeen hoitajien, eikä sairaalakoulun opettajan kanssa.
- Ni~ya opettaa Sakiton soittamaan bassoa musiikkitiloissa.
- Pojat kiehnäävät toisiaan vasten Sakiton oviaukolla (lue: kuivapanoa : D)
- Joku potilaista hyppelehtii Sakiton oven takana ilman paitaa.
- Ni~ya viihdyttää muita nuoria irstaalla versiollaan videolta tulevasta piirretystä.
- Sakito ja Ni~ya onnistuvat karkaamaan osastolta, mutta jäävät pian kiinni.
- Pojat protestoivat suutelemalla hoitajien nenän edessä.
- Ni~ya saa tarpeekseen ja lopettaa oman hoitonsa, jonka seurauksena Sakito jää yksin osastolle.
- Osastolta poispäästyään Sakito tapaa Yomin ja he alkavat seurustella - Ni~ya on silti salaisesti kuvioissa mukana.

Pakolliset lauseet:

"Vihaan valoa."
"Hän ei varmaan koskaan käytä rintaliivejä."
"Nousin ylös sängystä ja potkaisin varpaankynteni irti sängynjalkaan."
"Mikä se ikä olikaan?"
"Katselin piirrettyjä ja pyöritin kahvikuppia pöydällä kuvitellen, että se oli juna."
"Oletko sinä gootti?"
"Näyttää ihan riisitautiselta hulahula-Tarzanilta."
"Onko sinulla klemmaria?"
"Kyllä pizza näemmä kelpaa, vaan ei kunnon ruoka."
"Jos nostan sinut ylös, otatko selvää, mihin tuon valvontakameran kolmas johto päättyy?"
"Se on tuota naisen logiikkaa... sori, olitkin mies."
"Sidoin joskus dynamiitin kissan kylkeen ja katsoin, kun se juoksi verannan alle. No, talo oli aika mäsä sen jälkeen."
"Mies on ihan sekaisin. Ensin näkee juoppoja, punanenäisiä käpyjä ja nyt lumipalloja keskellä kesää..."
"Riko meikkipeili ja piilota palaset suihkuletkuun, jotta voit viillellä salaa."
"Tulin juuri suihkusta ulos ja olin munasillani, kun naislääkäri seisoi ovella."
"Hei, tee tuo uudestaan. Vähänkö seksikästä."
"Ei ne voi meitä erottaa, Aamutähti. Ei ne pysty siihen."

Olen tietoinen, että aihe on... no, melko vaikea kirjoittaa, joten multa saa yksärin kautta kysellä lisää. On nuoruudessa ollut omakohtaista kokemusta kyseisestä paikasta, joten tunnen systeemit aika hyvin. En vain osaa kirjoittaa. :'D

Haasteen heitti: Ailesoku 041108
Haasteen vastaanotti: tiku 041108

Ailesoku

ViestiKirjoittaja akumu » Pe Joulu 26, 2008 11:41 am

Title: kirjoittaja keksii itse ~
Beta: hankitaan itse ~
Fandoms: the GazettE, MUCC - muitakin saa ottaa mukaan :---)
Rating: ööööh, ajattelin itse R, mutta jos kirjoittaja saa korkeamman niin käy sekin !
Pairings: Tatsurou/Ruki
Genre: romance, angst, slash
Varoitukset: kirjoittaja laatii varoitukset sitten, kun niitä ilmenee.
Summary: Rakkaus on luonnonvoima.
Idea: Brokeback mountain, siitä sitten vain miettimään.

Kaiken muun kirjoittaja saa päättää itse ja niin, mutta ficistä _ei_todellakaan tarvitse tulla samanlainen kuin elokuva itsessään on. Todellakin toivoisin, että ficci olisi erilainen verrattuna elokuvaan. Ihan oikeesti, ottakaa joku tää haaste :---(

Haasteen heitti: akumu 261208
Haasteen vastaanotti:
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä To Heinä 02, 2009 3:53 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja kumiperuna » La Joulu 27, 2008 9:31 pm

Heitänpä haasteen. Katsotaan, ottaako kukaan :3

Title: ~Keksi itse
Author ~?
Beta ~? (betauta, jos koet tarvitsevasi)
Fandom: ~An Cafe
Genre ~Humor + vapaa valinta
Rating: ~ Oma valinta
Pairing: ~ Päätä itse
Chapters: Mielellään useampi osa, mutta jos ficci vaatii voi olla myös oneshot.
Muuta: ~ Voit kirjoittaa vanhasta tai uudesta An Cafesta, tai sekoittaa ne. Aikarajaa ei varsinaisesti ole, mutta kunhan ei vuosisataa mene :3

Pakolliset asiat:

~Joku leikkaa itse hiuksensa
~Miku saa hillittömän naurukohtauksen photoshootissa
~Joku menee kalsareissa hakemaan lehteä ja unohtaa avaimensa, minkä seurauksena hän joutuu jollakin keinolla hoitamaan itsensä takaisin sisälle. (ketään muuta ei tietysti ole kotona)
~Joku alkaa keräilemään nappeja
~Joku saa nappifobian

Pakolliset sanat/lauseet

~"Kuka teippasi tämän Mikun takamukseen?"
~"Iik, ottakaa se pois!"
~ "Apua, nyt se juuttui vessanpyttyyn!"
~"Se on varmaan homehtunut."
~Pappakalsarit
~Vinkulelu
~Kääpä

Haasteen heitti : Moshi_Moshi
Ja vastaanotti: Nepzu
Viimeksi muokannut kumiperuna päivämäärä To Tammi 15, 2009 9:22 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Rain washes our tears away

Entinen nimimerkki Moshi_Moshi

kumiperuna
Roudari

ViestiKirjoittaja akumu » Pe Helmi 20, 2009 10:23 pm

Title: Vastaamatta jäänyt puhelu
Fandoms: 12012, 176BIZ, the GazettE, girugämesh, -OZ-, SCREW, Saruin, SID, Plastic tree, Versailles, bis, Moi dix Mois, Ayumi Hamasaki, Sadie, alice nine., MUCC, Phantasmagoria, Matenrou opera
Pairings: Aoi/Ruki pakko olla, muut saa päättää itse. Haasteen idea kyllä perustuu siihen, ettei paljon parituksia tarvitse edes olla, se ei kuulu ficin aiheeseen.
Genre: horror, romance, death, slash
Summary: Kun joku tuntematon soittaa, uskallatko vastata?

Idea: Satoshi on koulukiusattu omassa koulussaan ja eräänä päivänä hän yrittää hirttäytyä. Hän haluaisi löytää kuolemasta rauhan ja levon, mutta hän ei löydäkään kumpaakaan niistä. Koulun talonmies pelastaa hänet ja hän joutuu koomaan. Muut luokkalaiset luulevat hänen olevan kuollut ja lähtevät 6.2. luokkaretkelle Koreaan.

Luokkaretken tarkoituksena on saada uutta kontaktia korealaisiin ihmisiin ja samalla he suunnistavat siellä. Samana iltana, kun luokka lähtee Koreaan laivan kanssa, luokan pahin kovis ja Satoshin kovin kiusaaja saa omituisen puhelun. Puhelu varoittaa hänen omasta kuolemastaan; ensin tulee omituinen puhelu, jossa hän itse sanoo "Aivan turha" ja sitten tulee kuva siitä, kun hän on hirttäytynyt. Puhelu aiheuttaa hämmennystä, mutta Jasmin You ei usko siihen. Mutta silloin, kun Jasmin You katoaa omituisesti, löytyy kuolleena joltain kujalta ja sitten alkaa ilmestyä enemmän uhreja, se aiheuttaa hämmennystä/paniikkia oppilaiden sekä opettajien keskuudessa.

Luokkalaiset luulevat sen olevan kirous Satoshilta, mutta oikeastihan eräs kauan aikaa sitten kuollut Natsuki, lähettelee kuolemanpuheluita Satoshin kehosta ja valitsee seuraavan uhrin, joka kuolee. Satoshin ainoa ystävä Ruki tajuaa pian olevansa ainoa, joka pystyy lopettamaan kaiken. Yhdessä ystävänsä Aoin kanssa Ruki yrittää saada Natsukia lopettamaan kuolemanpuheluiden lähettämisen ja yrittää saada myös Satoshia heräämään tunnustamalla olevansa se luokan heikoin ihminen, joka ei pystynyt suojelemaan Satoshia, kun tätä kiusattiin. Puhelusta voi selvitä lähettämällä sen eteenpäin seuraavalle, mutta jos sitä ei lähetä, kuolee itse. Suurin osa luokkalaisista ei usko siihen kuitenkaan eivätkä lähetä sitä eteenpäin. Uudelleen lähetettyä puhelua ei voi myöskään lähettää enää eteenpäin. Se saakin kaaosta aikaan enemmän kuin koskaan.

Idea on vaikea kirjoittaa, mutta toivoisin, että joku erittäin lahjakas kirjoittaja ottaisi tämän haasteen vastaan. Heitin tämän joskus vanhassa Lafissakin, mutta kellekään ei kelvannut, joten. Jos nyt edes onnistaisi. Ja tuosta betauksesta, toimin ilomielin betana, mikäli siltä tuntuu. Voin antaa myös haasteen heittäjänä ohjeistuksia ja muita apuja 8) Suosittelen katsomaan One missed call 3 final elokuvan, jotta pystyy kirjoittamaan sen pohjalta.

Henkilöt:
Emiri: Ruki
Jinu: Aoi
Asuka/Pam: Satoshi
Asuza: Jasmin You
Teruya: Ryutaro
Mizue: Wataru
Tomoka: Tara
Natsumi: Sono
Yumi: Riku
Mimiko: Natsuki
Akaike: Mao
Shinichi: Tatsurou
Hiroyuki: Toshiya
Mari: Shinji
Minoru: Aki
Ai: Uruha
Nanako: Mizuki
Takehiro: Tsukasa
Kenchi: Ranmaru
Yukio: Nao
Shintaro: Manabu
Yoko: Byou
Megumi: Shinya

Ps. siellä on muutama ihan tekaistu henkilö vain. Mutta pliis, joku rohkea ja hyvä kirjoittaja, ota tämä kiltti. ♥

Haasteen heitti: akumu 20.2.2009
Haasteen vastaanotti: Altesse 13.4.2009

//Elikkäs, haaste meni Altesselle!
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Pe Elo 21, 2009 11:03 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Nokku » La Maalis 14, 2009 6:44 am

Title: saat itse keksiä
Rating: R/NC-17
Fandom: MUCC (muita saa olla esim. bileissä vieraana, mutta MUCC kuitenkin olisi se "main thing")
Pairing: Tatsurō/Yukke (Miya/satochi? ois kiva, mutta ei pakollinen)
Genre: RPSlash, romance, humor (drama? fluff?)
Summary: Yukke pitää kotibileet.
Chapters: saat itse päättää onko oneshot vai jatko ficci

Pakolliset asiat:

-Tatsurō juo itsensä "iloiseen humalaan" ja terrorisoi juhlia/juhlijoita
-Jotkut/joku alkaa leikkiä Yuken pyhillä Jack Skellington-figuureilla
-Miyalla on akustinen kitaransa mukana, josta joku katkoo vahingossa kielet
-Yukella on hiuskriisi
-Satochi yrittää kokata aiheuttaen täystuhon Yuken keittiössä
-Tyynysota

Pakolliset lauseet:

"Mihin booli katosi?!"
"Minä hankin sen, kun olimme kiertueella Amerikassa."
"Voisitko toistaa?"
"Viimeinen käyttöpäivä ei ole sama asia kuin parasta ennen!"
"Ei ole pokkaa."
"Näinkö minä oikein?"
"Tatsurō, älä edes kuvittele-"
"Mitä nyt juoksenteli puolialasti pihalla ananas sylissään..."
"Onko tämä normaalia?"
"Hävettää myöntää, mutta minä se olin."

Haasteen heitti: Nokku 140309
Haasteen vastaanotti: Nokku :P

//koska kukaan ei ole tätä napannut, päätin chiyuun kanssa, että yhdistän tämän ja chiyuun haasteen. Eli fandomiksi Muzetto ja paritukset uusiksi + twister ja ideana kesän alkamisibileet.
Viimeksi muokannut Nokku päivämäärä Ke Kesä 03, 2009 5:25 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

Nokku
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Maalis 26, 2009 8:36 pm

Älkää syyttäkö minua, sain idean Tomoyon postista Kuin kaksi marjaa -ketjuun.

Bändit: Gazette & An Cafe
Paritus, genre, rating: Päätä itse
Idea: Miku ja Ruki ovat sama henkilö.

Yritä käyttää mahdollisimman monta näistä:
- Miku/Ruki liittyi toiseen bändeistä, koska halusi iskeä jonkun sen jäsenistä, eikä kehdannut kertoa, millaista musiikkia oikeasti tekee
- kukaan ei ole jaksanut kertoa asiasta Takuyalle, joka dissaa Gazettea joka välissä
- Reitalla väitetään olevan salainen henkilöllisyys joko NEWSin tai KAT-TUnin jäsenenä
- verokarhu tekee yllätysiskun jommankumman bändin harjoituksiin ja Miku/Ruki pakenee
- Miku/Ruki jättää lihansyöjäkasvinsa toisen bändin hoidettavaksi sillä aikaa kun on kiertueella toisen kanssa
- An Cafe tekee musiikkivideon, jossa joku harrastaa mäkihyppyä
- Gazetten esiintymisasut valkaistaan pesussa
- "Haluatko vielä jotain muuta siinä imeskellessäsi?"

Haasteen vastaanotti: Yoshi 220709
Viimeksi muokannut gnrbu päivämäärä Ke Heinä 22, 2009 7:40 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja sshokora » Pe Huhti 24, 2009 5:05 pm

Haastan!

Kuka tahtoisi kirjoittaa yhteisficin minun kanssani? ... voi ei, tuon lauseen jälkeen jokainen lähtee pois haastetopicista. Joku, joohan? Hmmm, toivottavasti tälle ei käy samoin, kuten mun muille haasteille (... bändihaaste...) ja---.

Kerron vähän, millaisen ficin haluaisin juuri sinun kanssasi kirjoittaa?

Name: -
Author: sshokora & -
Fandom: Dir en grey

Pairing: Kyo/Toshiya on yksi, mutta mitä muita?
Rating: Paikoitellen jopa se NC-17.
Genre: sekametelisoppa! Angst, rape, slash, romance, death..?
Warnings: huumeet, raiskaus, graafinen seksi, kuolema - paljon kaikkea pahaa?
Chapters: ainakin 15, mutta luultavasti enemmänkin. Riippuu, miten pitkä siitä nyt sattuu tulemaan.

Eli siis, kirjoitettaisiin niin, että vuorotellen osa osalta jatkoa, joka toinen osa toiselle. Jos suostut haasteeseen kanssani, sinulla on paljon päätännänvaraa, joten ylläolevat ehdotukset eivät ole kaavoihin kangistettuja.

Saat siis päätännänvaraa ja vapaat kädet suurelle osaa.

Ottakaa yhteyttä?
- I can't open myself up to anyone, I can't believe in anyone at all
And I can't see anything, the ray of light disappears and will dry up -

sshokora
Teknikko

ViestiKirjoittaja RusinA » Pe Touko 08, 2009 11:24 pm

Keksin tässä ficci-idean joka on niin kahjo ja random ettei mitään rajaa. Jos joku tämän innostuu kirjotittamaan, niin saa ihan mielellään olla epärealistinen ja viljellä päätöntä huumoria, sillä muuen tästä ei selviä :''D
Ja ihmettelen, että mistä tämä muumimaailma -teema tuli.

Name: Päätä itse.
Rating: R - NC-17
Fandom: SKIN
Pairing: Gackt/Miyavi
Genre: Humor, ööö..?
Chapters: Ihan miten itse haluaa.
Summary: Koska Yoshiki ei saa X Japania taivuteltua, että he lähtisivät Suomeen, koska Yoshiki haluaa tekosyyn päästä käymään muumimaailmassa, hän yrittää taivutella muita SKINin jäseniä keikkailemaan suomeen. Myöskään nämä eivät ole kovin innostuneita ideasta, mutta Yoshiki päättää saada tahtonsa läpi, hän kaappaa Miyavin mukaansa ja lähtee Suomeen. Gackt ja Sugizo katsovat velvollisuudekseen pelastaa bänditoverinsa.

Pakolliset

-Yoshiki sitoo Miyavin itseensä kiinni hyppynarulla
-Gackt näkee märkiä unia Miyavista kivasti tääl muumijuttujen välissä tää
-Sugizo putoaa mereen vaikka pariinkin otteeseen
-Sugizo tönäisee muumimaailmassa Muumipapan lampeen
-Miyavi haluaa jäädä muumimaailmaan asumaan
-Tarkasti kuvailtu kuviteltu seksi Gackton toimesta

Haaste annettu by RusinA: 090609
Haaste vastaanotettu by gnrbu: 090609 nopeeta toimintaa :33
Viimeksi muokannut RusinA päivämäärä La Touko 09, 2009 2:23 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa

RusinA
Fani

ViestiKirjoittaja Jemmi » Ti Touko 19, 2009 9:44 am

joomoro taas lol :--------- D

ei kukaan viittis heittaa mitaan hyvaa haastetta mulle, ma en ite pysty keksimaan yhtaan mitaan mut tekis simona mieli kirjottaa jotai ! ok... fandom ois lahinna se aito ja alkuperanen Gazetto ( mut hei saa sinne kai muitaki laittaa sekaan jos silta tuntuu, mun tietous muista jiirokkareista vaan on suht rajallinen :X ) !1 paritukseks voisin mainita sen Reitukin sitte, en ma oikeen inspaannu muista :-------- ) tai no ReiUru menee viel kans jotenkuten, mut mut eikohan se Reituki oo kumminki se mita ma etsiskelen tassa :------- )
mm ikaraja... korkeintaan PG-13, seksikohtaukset ei oikein oo mun alaa, mut voi toki yrittaa pakottaa ! kyl ma koval painostuksel kirjotan sita korkeimman ikarajankin tekstia x**d
genreista sen verran... __EI__ allosopoily fluffia __EIKA__ hirveeta angstia. joku romance on ok, humour ehka silleen et ois vaan pienta tilannekomiikkaa siroteltuna sinne tanne, mut ei suoraan mitaan. draama ois ehk se mun best of all juttu u know !
mm fic vois olla siina 1-3 osaa pitka, enempaa en oikee pysty suoraa blockin jalkee :---- D
sitte sitte... pakkolliset vuorosanat, lauseet, asiat.... niita voin ottaa mut en valttamatta sitte kayta kaikkia, koska mua on vaikea miellyttaa, ja jos ne ei tayta mun vaatimuksia niin LOL ! en oo paha, oon vaan vaativa ; (

EI SITTE DEADLINEA 8( tai ehka sillee et kirjota se nyt vuonna 2009 lol mut ei mitaa sen tiukempaa thx.

ok anyone, heittakaa mua idealla rukoilen teita :C yksariin !

あの日の二人の泣は
今でも輝いているかな?
二度とは戻れないけれど
もう二度と離れない約束しよう

ava by candy_horror @ lj

Jemmi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Zenzen » Ti Touko 19, 2009 5:44 pm

Jup, multa itteltäni löytyy ideoita vaikka muille jakaa (jota mää tässä teenkin), mutta itse en osaa toteuttaa yhtäkään joten heitänpä haasteen :--D

Title: Känniääliöt(?) kirjoittaja voi keksiä itsekkin jos keksii paremman ^^'
Beta: Kirjoittaja hankkikoon itse
Rating: NC-17 tai K-18
Fandom: Gazette + Miyavi
Pairing: Reita/Uruha, Ruki/Miyavi, Aoi/Kai
Genre: Smut ja humor nyt ainakin, mut muuten kirjoittaja päättäköön itse (paitsi ei death)
Summary: Gazeten pojat asuvat saman katon alla. Kun heidän ystävänsä Miyavi eräänä päivänä tulee kyläilemään 'muutaman' kaljakorin kanssa, edessä on tapahtumarikas ilta.
Chapters: Ajattelin tästä pitkää oneshottia, mutta jos kirjoittaja saa tästä idean naputella pidemmänkin ficun niin mikäs siinä :)

Pakolliset asiat:

-Reitalta on kielletty alkoholi joksikin aikaa, joten hän on selvinpäin (kirjoittaja voi keksiä syyn miksi)
-Aoi ja Kai ovat seurustelleet jo jonkin aikaa
-Uruha alkaa pienen humalan rohkistamana ahdistella pitkää ihastustaan, Reitaa
-Ruki ja Miyavi ovat tunteneet lapsesta asti ja ovat siksi läheisiä hieman pervolla tavalla. Ottavat kaljanjuonti kisan
-Ruki ja Miyavi pervoilevat Reitan edessä, joka ei kestä sitä ja juoksee karkuun huoneeseensa Uruha perässään
-Kai alkaa vaatia semen paikkaa, kun hän ja Aoi ovat makuuhuoneen puolella
-Ruki ja Miyavi nauhoittavat Reitan ääntelyä (johtuen Urun tekemisistä >8D), jomman kumman kännykällä

Pakollisia lauseita:

-"Popsin vain korvasi ja siirryn sitten tänne." Uruha Reitalle
-"Reita on melkoinen eläin."
-"Minä joko olen päällä, tai et saa kuukauteen." Kai Aoille
-"Ja heti kuultuasi, menet kailottamaan sen muille."

Haasteen heitti: Zenzen 190509
Haasteen vastaanotti:-
Kuulostaa tosi japanilaiselta, kun tyyppi pieksee porukkaa golfmailalla

Zenzen
Roudari

ViestiKirjoittaja suigintouh » Ti Touko 19, 2009 6:08 pm

Heiheihei, heittäkääs joku haaste mulle !
Paritus mielellään se perus Reita/Ruki. Genre mielellään Drama/ romance muista ei oikee inspaa ja en tykkää ylimakeasta fluffista tai liian "yhyyyhyytapamutt"- angstista vaik sellast kirjotanki. Deadlinen haluan, mutta en mitään tarkkaa tai liian nopeasti tulevaa, ei siis mitään "kirjoita kahdessa päivässä!!"- juttua vaan et aikaa olis sellainen 2-4 kuukautta (sori, mutta tartten aikaa.).
Ikäraja sellai pg-13 - r, mitään sitä korkeampaa en kykene kirjoittamaan ja tuon ikärajan ficcejä tykkään lukea, joten haluan myös kirjoittaa ! Ja vielä pieni varoituksen sana; jos en millään saa aikaan yhtään mitään, jätän haasteen kesken ja se siitä. Sori ny vaa.

Yskärillä saa laittaa ideoita ! JA MÄ TYKKÄÄN KOULUPOJISTA ! ...jo ei mitää
Viimeksi muokannut suigintouh päivämäärä Ma Heinä 20, 2009 4:47 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Linnut syöksähtelivät sen kaiken yllä. Kioto ajatteli, että vihaisesti, ennen kuin ajatteli, että ei tietenkään vihaisesti ja että nälkäisesti, ennen kuin ajatteli, että ei tietenkään nälkäisesti.

suigintouh
Teknikko

ViestiKirjoittaja MeLChan » To Touko 28, 2009 4:45 pm

Heeii!
Mullekin sais heittää haasteen....
...ku en saa muuten mitään julkastuu. Ja siinä sais olla kans deadline koska muuten kestää ikuisuuden(deadline 2-4 kuukautta ku oon kesän ulkomailla ni en ehi vältsi nopeesti)
Genrellä yms. ei väliä, mutta ei mieluusti mitään kauheen angstista...
...ja jos genre on pääasiassa humour bändil, parituksilla yms.ei oo välii, mut muuten vois olla mieluusti(ei pakko) An cafe, Gazetto, SuG, Ayabie, Dir en grey, SKIN...
Ikärajal ei kauheen välii mut tykkään eniten kirjottaa pg-13-r.
Enkä haluis mieluusti pakollisii lauseita yms. mutta muuten voi olla niin tarkat ohjeet ku mahollista.
Ja yksityisviestil voi lähettää haasteet.^^

MeLChan
Fani

ViestiKirjoittaja mirugashi » Ke Kesä 03, 2009 2:51 pm

Noniin, nyt tuli tällainen tosi random idea (huom, syntynyt kolmen aikaan aamulla sokerihumalassa):

Otsikko: kirjoittaja päättää
Ikäraja: NC 17
Genre: humor, romance, fluff
Pairing: kirjoittaja päättää
Bändi: D
Yhteenveto: Tsunehito kyllästyy hameenkäyttöön, ja vaihtaa housuihin. D:n muut jäsenet katsovat tarpeelliseksi pelastaa bändinsä imagon ja aloittavat armottoman taiston Tsunehiton housuja vastaan, kukin omalla tavallaan.

Pakolliset repliikit:

- "Mutta kun se pukee sinua niin hyvin" Asagi jollekulle
- "Tämä tuntuu hyvältä" Ruiza Hirokille
- "Kunnioittakaa yksityistä vaateterapiaani" Hide-zou jollekulle

Pakolliset tapahtumat

- Ruiza pukeutuu mekkoon
- Hide-zou kaatuu roskikseen
- Asagi pervoilee jatkuvasti

Kuka ottaa haasteen vastaan?
Haasteen vastaanotti tattic 150809
Viimeksi muokannut mirugashi päivämäärä La Elo 22, 2009 4:41 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
The wise man says: "Just walk this way - to the dawn of the light. The wind will blow into your face - as the years pass you by..."

mirugashi
Teknikko

ViestiKirjoittaja kuree » Ke Kesä 03, 2009 3:26 pm

Vihdoinkin jaksoin tulla tän-- Ahkerana rippikoulaisenahan saan kirjoitettua ideat muistiin kesken oppitunnin.

Otsikko: Herra tai nainen on hyvä ja keksii itse. :--------D
Ikäraja: Iha mitä vaan, kaikki ratingit kelepaa.
Tyylilajit: ... Mitä vain maan ja avaruuden väliltä. :--D Kekseliästä, eikö?
Bändit/artistit: Gaze, hide, Dirut, Miyavi. __Saa toki olla muitakin vaikkapa helvetin ja taivaan väliltä__ ! Vapaat kädet, ketä ottaa. 8))
Yhteenveto: Kasa jiiruja opettajina. Ja oppilaina, eihän tää olis sillon jännää. 888DDD
Paritukset: Siinäpä propleema, haluutko kenties päättää itte? :----)

Pakollisia juttuja:
- Ruki on hissan ope
- hide musiikin
- Kai kotitalouden
- Uruha matikan
- Die äidinkielen
- Kyo on rehtori
- Miyavi liikunnan ope

* hide ottaa jonkun oppilaan yksityiskitaratunneille. ( 88DD )
* Oppilas heittää taikinalla jotain toista oppilasta, osuukin Kaihin.
* Kyo yllätetään nukkumasta kansliastaan jalat pöydällä.
* Muille paljastuu Rukin suklaariippuvuus.
*Joku jiiru (Arvaa, PÄÄTÄ SINÄ KUKA XD) tulee siivoojan virkaan koululle.
* Die käräyttää kaks oppilasta kopsaamasta läksyjä, laittaa ne jälkkäriin.
* Uruha alkaa laulamaan tunnilla Muumien tunnaria.
* Miyavi repii kirjaimellisesti pelihousunsa tunnilla
* Ruki ei yllä ottamaan lempikahvimukiaan ylähyllyltä, Miyavi tulee ja nostaa tätä kainaloista.

Pakollisia lausahduksia:
- Miyavi oppilaille "Revin kohta pelihousuni !"
- Kai Rukille "... Sinullako suklaariippuvuus? Ihme, ettei hammastahnariippuvuus."
- Joku ope Kyolle, kun tämä nukkuu "Herätys pikkumies ! Ajatella nyt, rehtori nukkumassa keskellä päivää. Ja vieläpä jalat pöydällä."
- Ruki Miyaville "Minä en ole lyhyt ! Allani on vain alituisesti seuraava kuoppa !"

Haasteen nakkasi kuree 030609
Haasteen nappasi suigintouh 030609
Menipä tää nopeesti ! XD

JOS TEIKÄLLÄ ON MEIKÄN MESE, NII SIELÄ, TAI SITTE VAIKKA YKSÄRILLÄ. :-----------------D
Viimeksi muokannut kuree päivämäärä Ke Kesä 03, 2009 4:21 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
I wonder if you're listening

kuree
Roudari

Seuraava

Paluu Kirjoittaminen & betaaminen