Betatopic

Yleistä keskustelua kirjoittamisesta - haasta tai ota haaste vastaan, etsi inspiraatiota tai betaa.

Re: Betatopic

ViestiKirjoittaja Crudelis » Ma Marras 15, 2010 9:58 pm

Hakusessa beta!

Elikkäs tällanen kympin oppilas tarttis jonkun betaamaan tuotokset. Tosiaan äidinkieli ja englanti aina ollu kymppejä, että kummalla tahansa kirjottelenkin niin varmaa melko virheetön pitäisi olla. Kirjotusvirheitä lukuunottamatta. Aloittelevakin beta siis käy. Tällä hetkellä työn alla Gaze-D'espa ficcu (R, humour, romance, drama), jossa parituksina mm. Ruki-Tsukasa, Reita-Hizumi ja Uruha-Zero, ja muista en itse edes vielä ole tietoinen. (Lisätietoa juonesta yms. saa yksärillä, jos kiinnostuu vaikka.. ^-^)
Aion nyt varmaan aluksi keskittyä vain tähän yhteen ficciin, mutta varmaan satunnaisia one-shotteja tulen rustaileen. Varmaan pyörii melko hyvin R -osiossa kaikki. Tästä Gaze-D'espa ficusta on tulossa moni osainen, mutta ei varmaan mahottoman pitkä työrupeama. Kiinnostusta?

Voin myös itse satunnaisesti betailla. Vain one-shotteja tai sellaisia missä on vain muutama osa suunnitteilla. Myös englanninkieliset käyvät. =)
Unelmoi kuin eläisit ikuisesti.
Elä kuin kuolisit tänään.

James Dean

Crudelis
Fani

ViestiKirjoittaja APPLEHOLIC » Ke Tammi 05, 2011 1:54 am

Ömömöm, joo. Eli siis, tarvitsisin betaa a rocker and a half-ficilleni. Pilkkuvirheet taitavat olla ne suurin ongelma ja sitten lauseen muodostamiset (meinaan, että vahingossa saattaa tulla jonkun sanan toistoa yhden lauseen sisällä yms.) Mutta kuitenkin;

Title: A rocker and a half
Beta:
Author: Jag, eli APPLEHOLIC
Genre: drama, humor, AU, crossover, hieman het, OoC, slash
Rating: R, saattaa ehkä nousta NC-17, mut en mee takuuseen.
Pairing: Selvinnee lukiessa.
Chapters: pro /? (voin sanoo et ainaki n. 10 tulee)
Fandom: MUCC, D, the GazettE, Yumachi&Aina, Exist Trace etc. Lisään kyllä luvun alkuun henkilöt, jotka esiintyvät kyseisessä luvussa.
Warnings: ________paskaa huumoria, heterosuhteita, outoja parituksia, tappajalesboja yms. Enköhän varoittele luvun yhteydessä.

Eli näin... Oisin kiitollinen viel jos olisit mahdollisimman nopea betaamaan, ettei yhden osan betailuun mene tyyliin 3 kk.

APPLEHOLIC
Bändäri

ViestiKirjoittaja ANSSON » Ke Tammi 12, 2011 5:01 pm

Hei vaan!

Etsisin siis betaa ficilleni :3 tekstistä löytyy kuulemma yhdyssana ja välimerkkivirheitä, joita en omine silmineni huomaa, joten pyydän sinua, joka luet tätä tekstiä auttamaan. Minua je etsimään(ja korjaamaan) virheet puolestani.

Ficcihän ei ole oneshot vaan lukuja on tulossa luultavasti useampikin, vaikkei lukujen lukumäärästä olekaan tarkkaa selkoa (: eli betalle olisi tarvetta pidemmäksikin ajaksi. Eikä useammasta betasta olisi tietenkään haittaa.

Jos olisit innostunut etsimään epätoivoiset yhdyssanavirheeni olisitko kiltti ja laittaisit yksityisviestiä?

Kiitos!
"...The "girl's best friend"? "
" Pepperspray? "

ANSSON
Fani

ViestiKirjoittaja illusione » La Tammi 15, 2011 3:32 am

Heips!

Tarvitsisin nopeasti betaa ficilleni, drama, paritus Takeru/Yuji :3 Minun eka ficcini, ei siis ihan parhaimmasta päästä... ihan hävettää pyytää betaa sille xP Siitä löytyy kuulemma edelleen joitain virheitä(joita en itse kylläkään huomaa)...
Ficci on one-shot, ei siis mikään kovin pitkä pätkä betattavaksi : DD Tämä on kiireellinen, sillä ficci poistetaan muuten ensikuussa ... eli siis jos kiinnostaisi tällainen niin olisitko kiltti ja laittaisit yksäriä : 3 < 33 Kiitos.
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Amber » Su Tammi 16, 2011 3:42 pm

Etsitkö betaa tai betattavaa?

PÄIVÄSI PELASTAA BETARULETTI
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja marien » Pe Helmi 04, 2011 3:31 pm

Huippubeta haussa. Äidinkielen taitoinen, suorasanainen, (enemmän tai vähemmän) aktiivinen ja kiinostunut ottamaan huolekseen mahdollisesti hiukan pidemmän tarinan.

Author: marien
Rating: R
Genre: Drama, Crossover, (Humour), (Romance)
Pairing: Mao (SID) / Ruki (the GazettE)
Chapters: Tällä hetkellä valmiina epilogi + -/?
Summary: Junia, charmia, taiteilija elämää ja Tokio.

Laita YV mikäli kiinostusta löytyy! Tarvittaessa tarkempia tietoja yms. kyselemällä.
ei saa surettaa
leikittäiskö prinsessaa
maailma muuttuu kauniimmaksi niin
kun se on meidän

marien
Bändäri

ViestiKirjoittaja Tricen » Ti Maalis 01, 2011 9:10 pm

Tarttisin betaa ruotsinkieliselle ficilleni. En oo kirjottanu ruotsia pitkään pitkään aikaan ja aina yläasteellakin äikänopettajani sai korjata minua vähän kaikessa. Ruotsini on aika ruosteessa ja haluisin mielellään kommenttia kirjotustaidoistani ja mihin panostaa enemmän ja mikä oli hyvää.

Namn: Förlåt om jag kommer för nära
Författare: Tricen
Beta: ?
Åldersgräns: ?
Fandom: Tetsu [Merry] och andra
Genre: drama
Kapitel: 1/1
Sammanfattning: Tetsus tankar om vad som hände på klassträffen
Disclaimer: Jag äger inte någon i texten, nämda personernas profiler får vi tacka jasper, Laura och shee - tack för er engagemang i lafilarp
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

1 tykkää.
Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja RedDesire » Ti Maalis 01, 2011 9:44 pm

Hei, olen todella mielikuvitusrikas ihminen ja minulla olisi nyt varmaankin tulossa tänne jonkinmoinen tarina tai ficci tai jotain, mutta mun oikeinkirjoitus on aivan kamalaa... Eli etisin siis varmaankin KAHTA betaa, jotka voisivat tekstini sitten tarkistaa ettei kaikki tulisi vain tarinaani kommentoimaan: "Tuossa on tuollainen ja tuollainen virhe", ja että ihmiset keskittyisivät myös itse tarinaan eivätkä virheisiin.

Niin tosiaan, varmaan tässä voisi harkita itsekkin tätä oikeinkirjoituksen opettelemista, mutta kun kirjoitan ihan mielikuvitukseni vallassa niin sitten sattuu unohtumaan jotain todella tärkeitä asioita.

Otattehan minuun yhteyttä yksityisviestillä?

Kiitos teille kovasti! <3

RedDesire
Fani

ViestiKirjoittaja jasper » Ti Maalis 01, 2011 9:57 pm

RedDesire, suosittelen ficcisi ilmoittamista Betarulettiin, kuten myös kaikille muille, jotka ficcailevat suomeksi!
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

1 tykkää.
jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja ryuuta » To Maalis 10, 2011 8:47 pm

Olisiko kukaan kiinnostunut betaamaan ficciä, jonka pituudesta minulla ei ole vielä mitään hajua?
Kyseessä on koulufic ja siinä esiintyy niin Gazen kuin An cafenkin poikia.
Ensimmäinen osa on jo julkaistu lafissa, mutta yhä vailla betausta.
Otan mielelläni betaksi ensimmäisen halukkaan. :)
There's beauty in everything

Sad that someones can't see it

1 tykkää.
ryuuta
Roudari

ViestiKirjoittaja Amber » Su Maalis 13, 2011 6:57 pm

Betarulettiin otetaan nyt myös moniosaisten ficcien yksittäisiä lukuja, tervetuloa mukaan!
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

1 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja hinua » Ke Huhti 13, 2011 9:40 pm

Vaikka tuolla nyt oli lista käyttäjistä, jotka olis valmiita betoiks, niin koin itelleni helpommaks tehdä ilmoituksen (koska en uskalla mennä suoraan jonkun luokse nykimään hihasta hah!)

Hei, olen hinua ja kaipailisin betaa vielä keskeneräiseen, mutta toivottavasti aika pian valmistuvaan the GazettE painotteisiin ficciin. Ficissä on maininnantasolla mukana myös SID, useamman maininnan tasolla SIDon Mao, ehkä mahdollisesti Zero/D'espairsRay (mainitaan siis), Kaoru/Dir en grey (ei todellakaan varma) ja Gackt (nauran itsekin tälle :'D)
Ficci on Sinkkuelämää telsusarjan osittain inspiroima, meinaa lähinnä Kain, Rukin, Uruhan ja Aoin ystävyyttä, mutta ei tartte tykätä Sinkkiksestä voidakseen toimia betana, eikä Kai ole mikään kenkäfriikki Carrie todellakaan, että no worries mates :D

En haluis kauheesti paljastaa ficistä vielä, mut heitän nyt muutamia pikku alkutietoja tähän.
Paritus: Reita/Kai (sivussa Uruha/Mao ja Rukilla on äärimmäisen vilkas seksielämä, mutta vain maininnan tasolla)
Ikäraja: Yritän sallitusta -> K-15 ainakin (mut en oo ikinä kirjottanu yksin mitään näinkään korkeella ikärajalla, joten tän kanssa tarttisin kärsivällisyyttä ja apua :D)
Genre: AU, humor, romance (pääasiassa)
PoV: Kai (ekaa kertaa kirjotan minäkertojalla, joten tässäkin kohtaa arvostaisin pitkää pinnaa ja mahdollisia neuvoja)
Täs kai pitäis viel mainita et Reita ei ole ihan sitä mitä saatatte kuvitella, mut en halua kertoa vielä tarkemmin yhyy XD
Ficci on kirjotettu suomeksi (:

Oon nyt kirjottanut viitisen (5) lukua ja yritän pitää tän alle viidentoista luvun pituisena. Äikkä on mullakin siinä ysin kieppeillä ollut, joten en lupaa, että kauheasti virheitä olisi, mutta tahdon silti jonkun tarkistamaan ja kommentoimaan tekstiä ja tarinaa, koska kerrankin suunnittelen julkaisevani. Ja kyllä niitä muutamia näppäilyvirheitä/hassuja lauseita yms sinne eksyy, ja ite on vaikee korjata kun tiedän kuitenkin itse mitä haluan sanoa, joten en välttämättä näe niitä outoina/virheellisinä.

Jos ketään inspaa, niin heittäkää yksityisviestillä, olisin tosi iloinen :D Voin sit YV:l kertoo tarkemmin ficistä ja saa toki kysellä, jos jotain kysyttävää tulee XD Oikeastaan kyselkää mieluummin niin tiiän mitä kertoa...
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja allisapp » Ke Huhti 27, 2011 11:02 pm

I'm here... again. ;/

Anyway, kirjoitan ficciä englanniksi, ja se on sellainen K-15 oneshot joka on vielä hiukan kesken. Paritus ei liity mitenkään japaniin, joten se menee osastolle Muu fanfiction. Toisin sanoen, paritus on Adam Lambert/BB-Sauli.

Kirjoitin aluksi 3/4 osaa suomeksi, mutta ärsyynnyin siihen, etten osannut mitenkään löytää sopivaa lausetta jatkeeksi, ja koska kirjoitan "sulavemmin" englantia, päätin sen samantien kääntää englanniksi. (Alunperin olisin kirjoittanut suomeksi ja kääntänyt myös englanniksi, mutta... noh, ehkä näin on parempi)

Vaadin betaajalta hyvää englanninkielen taitoa (olisi hienoa, jos olet betannut ennen englanninkielisiä tekstiä), osaat neuvoa mahdollisissa ongelmissa - en saa juonta kulkemaan sujuvasti tiettyyn suuntaan, en ole varma taipuuko oli-sana were vai was-muotoon tai minkä värisen bokserit Saulilla täytyy olla. Lupaan kuitenkin, etten kaada läheskään kaikkia niskoillesi, vaan yritän ensimmäisenä päättää itse ennen kuin päädyn apuusi.

Muuten mulla on ihan sama minkälainen persoona olet jne, kunhan vain täytät ne peruskriteerit, mitä betalta vaaditaan.

Thanks. :D Yksäriä!
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja sateliteTV » La Touko 21, 2011 5:47 pm

Beta olisi siis hakusessa!

Oon siis kirjotellut yhtä ficciä jo jonkin aikaa. Mulla siis on varmaan eniten ongelmaa pilkkujen kanssa koska en osaa sijoittaa niitä ikinä oikein :D Laitan tähän vielä näitä alkutietoja että tiedätte millainen on tulossa!

Nimi: Miten olisi pieni veto?
Kirjoittaja: yllätys yllätys minä
Beta: Toivon mukaan sinä!
Osat: ~pro+ 5, saattaa olla vähemmänkin.
Bändi(t): The Gazette suurimmaksi osaksi mutta mainintaa on muistakin. Kerron sitten että kuka tulee ja milloin :D
Paritukset: selviää lukiessa :--)
Ikäsuositus: Enn tidä vielä mutta eiköhän sekin selviä~

Näin! Lähettäkkää yksäriä jos ootte halukkaita betaamaan tän :--)
Naraku wo mita

sateliteTV
Fani

ViestiKirjoittaja sanahirvio » La Kesä 18, 2011 1:31 pm

Heiss !
Oon tässä siis kirjotellu yhtä X ficciä, ja se kaipais nyt kipeästi betaa. (:: Mahdollisimman nopeeta (tottakai) ja hyvän äidinkielen omaavaa.
Tässä olis vähän tietoja kyseisestä ficistä.. oh niin, se on oneshot, eikä kovin pitkä..

Title: Ehkä kaikki muuttuu viellä paremmaksi..
Author: sanahirvio
Rating: Sallittu
Genre: Little angst
Pairing: selviää lukiessa (;;
Beta:
Fandom: Taiji
Warning: Itkevä Taiji. Kliseitä (?)
Chapters: Oneshot
Song: sonata arctica – Tallulah
Disclaimer: Henkilöt omistavat itse itsensä. Tekstin olen ihan omin kätösin kirjoittanut, enkä tienaa sillä mitään. Kappaleen omistaa sonata arctica.
Summary: Kyyneleet alkavat hiljalleen valua poskiani pitkin jatkaen siitä matkaansa maahan. Johon ne rikkoutuvat, yhtä nopeasti kuin se kaikki onnellisuuteni.

Oon mahdollisimman paljon yrittäny virheitä korjata hus pois. Mutta äidinkieleni taidot eivät siihen kovinkaan paljon kykene. ::D ( äikkä kasi <3)
Yksäriä vaan tuleen jos olisit halukas betaamaan tämän. (:
Ja täähän on mun eka ficci ~ älkää tuomitko heti : D

sanahirvio
Fani

ViestiKirjoittaja Fray » La Heinä 30, 2011 12:53 pm

*wilkuttaa* Olisin betaa vailla moniosaiselle (luultavasti kuitenkin melko lyhyelle) ficille. Lukujen välillä saattaa kulua milloin enemmän ja milloin vähemmän aikaa, joten en vaadi betaltakaan mitää yli-inhimillistä nopeutta. Tämän kuitenkin kirjoitan loppuun asti, toisin kuin monet aloitetu projektit... *vilkaisee roskiskansiotaan irvistellen* Tää tapaus nyt on sitten muutenkin haasteeseen kirjoteltua että ehkä sekin ajais vähän eteenpäin >:3

Tässäpä ficin alkutiedot ^o^

Title: Ennen pimeää, rakkaani
Author: Fray - lienee selvää että se olen minä.
Beta:
Rating: S / K-15 (?)
Genre: Crossover, AU, drama, romance, mitä nyt tästä tuleekaan. Ehkä jopa deathfic. Jos raaskin.
Fandom: Girugamesh / D
Pairing: Ryo/Hiroki (muita saattaa ilmaantua)
Chapters: 1/5 (?)
Disclaimer: En omista Giruja, enkä D:tä, vaikka kenties joskus haluaisinkin. En tee tällä tekstillä rahaa. Tuskin tästä mitään saisikaan. Juoni on kuitenkin kieron mieleni (niin minkä mielen) tuotosta.
Summary: Ryo on yksinäinen ja lähes onnellisen tietämätön poikaystävänsä rikollisista toimista, kunnes tutustuu Ruizaan ja Satoshiin, jotka johdattavat hänet pimeälle puolelle. Onko sieltä paluuta takaisin, vai onko kaikki jo menetetty?
Warnings: Surkeaa kuvailua, vielä surkeampaa huumoria ja yleistä tietämättömyyttä asioista, joista en jaksa ottaa selvää tai en löydä varmaa tietoa. Hahmon/hahmojen kuolemaa, kuoleman mainintaa, rikollisuutta...varoittelen ny sitten jos jotain tulee.

A/N: En lupaa että tämä on mistään kotoisin ja tulee mitä luultavimmin saamaan kovaa kritiikkiä, mutta oletettakoon että tekemällä oppii. Ikäraja on hiukan hankala määritellä tässä vaiheessa, enkä oikeastaan osaa määrittää sitä. Osa luvuista on tosiaan sellaista kevyttä ja täysin S:n rajoissa, kun taas ehkä enemmän loppupuolella ilmenee jotain suurempaan rajaan viittaavaa - voisin kuitenkin sanoa että pyrin pitämään siinä enintään K-15:sta.

Kiinnostuneet laittakoot yksäriä (:
Pulvis et umbra sumus.

Fray
Vuoden Shinya

ViestiKirjoittaja jamie » Ke Marras 30, 2011 2:19 am

Vaikka mä nyt betaruletin 8:lle kierrokselle pistin itseni mukaan, niin betattavaksi sinnekin joutuu moniosaisen ficin osa, jonka muillekin osille haluaisin tietenkin betan. Hakisin ennenkaikkea betaa joka jaksais antaa rakentavaa kritiikkia, risuja ja ruusuja. Sellaista, joka jaksais ehkä auttaa myös juonen kanssa (ei tosin pakko ole). Mielellään kokemusta betaamisesta...

Eli, ficci tulee olemaan moniosainen. Fandomina on monia bändejä, mutta päähenkilö on Screwn Byou. Muita hahmoja on mm. Rui (Vistlip), Aoi, Uruha (the Gazette, Kazuki (Screw), Mizuki (Sadie), Yuki (Versailles) -- mutta tää tulee olemaan sellainen ficci jossa on aika paljon hahmoja, joten bändejäkin tulee varmaan vielä roppakaupalla lisää! En osaa lukujen määrää sanoa tarkasti, mutta voisin kuvitella että mennään lähemmäksi kahtakymmentä kuin viittä...

Aiheena taas yakuzat ja ikäraja menee varmaan k18:sta. Draamaa, romantiikkaa, jännitystä, laittomuuksia, autoja, huumeita, verta, miesten välistä seksiä, kliseitä...

Jos kiinnostaa niin heitä vaikkapa yksää. :--3

jamie
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tenshi-san » Ke Joulu 14, 2011 11:58 pm

Heipsan betoille!

Minulla olisi moniosainen fic tulossa, johon tarvitsisin pätevää betaa. Oikolukijalta odotan: mielikuvitusta, rehellistä palautetta, mahtavaa huumorintajua, ystävällisyyttä/ymmärrystä sekä ehdotuksia (miten esim. tarinasta voisi tulla mielenkiintoisempi jos tekstissä on jotakin mikä tuntuu hassulta jne.)
Itse olen kohtuullisen hyvä äidinkielessä (äidinkieli todistuksessa 9), oikeinkirjoitus on lähes moitteetonta (paitsi nyt kun näppis on rikki ja minulta puuttuu kirjaimista ne muovilaatat päältä..), mutta pilkkujen kanssa on hivenen ongelmaa, sekä tiettyjen yhdyssanojen. Joten siinä minua voisi neuvoa mahd. paljon! Olen myös todella itsekriittinen ja tahdon vain antaa parastani, joten beta olisi enemmän kuin tervetullut mukaan julkaisuprosessiini, jotta voin lukijoille tarjota vain top 1:stä! :)

Tämä fic, jota olen julkaisemassa, keskittyy the Gazette bändiin. Pojat käyvät siinä lukiota, jonka aikana tapahtuu vaikka ja mitä.
Kyse on vähän rajummasta rakkaustarinasta: verta ja väkivaltaa löytyy. Koitan saada ficillä mahdollisimman paljon tunteita pintaan, joten siksi yksikään osa ei ole vielä täydellisesti valmis. Ficissä esiintyy myös paljon sivuhenkilöitä, jotka olen itse omasta päästäni repäissyt. Sivuhenkilöitä on laskujeni mukaan n. yli 20, joten tämä prosessi on pitkää ja hidasta, mutta toivottavasti tulevaa betaani ei tahti haittaa. :))

Mutta tosiaan, toivon että mahdolliset betaehdokkaat saivat tarkoitusperistäni jotakin käsitystä. :P
Että jos vain ilmoitukseni herätti kiinnostusta, niin mielelläni tekisin kanssasi yhteistyötä mahd. pian! :)
"En sua enää koskaan nää, mutta jotakin susta muhun jää."
~ Tenshi-san

Tenshi-san
Fani

ViestiKirjoittaja Amai » La Kesä 23, 2012 7:23 pm

Hyvää iltaa ihmiset.
Minulla on hakusessa beta lyhyelle (500+ sanaa) songficille. Kieliopin pitäisi olla kohdallaan, mutta en uskalla julkaista muuten ilman betaamista, sillä kyseistä tarinaa en osaa itse arvioida toimivaksi tai huonoksi.

Ikäraja on sallittu, otsikko Satuprinssi. Mukana parituksena Kamijo ja Kaya, ei muita hahmoja. Genre songficin ja oneshotin lisäksi angst.

Toivon kuulevani lähinnä, miten tarina toimii - kaikki palaute toki on mielenkiintoista kuulla. Betalta toivon rehellisyyttä ja mielellään aikaa antaa palautetta lähiaikoina.
Beta löytyi, kiitoksia.

Toimin myös itse betana. Vaikka kirjoitin aiheesta jo Lafin betat -ketjuun, lisään asioita saman tien tähänkin:
- mieluiten lyhyempiä ficcejä, mutta tämä ei ole kiveen hakattua.
- mahdollisesti myös englanniksi lyhyitä ficcejä, arvosana tosin vahva 8, joten en takaa mitään.
- ei seksiä, mutta muuten korkeat ikärajat käyvät jos sellaisia löytyy
- en ole mitenkään ihastunut fandomeihin Gazette, An Cafe, Dir en grey, X Japan, sillä en tunne bändejä - toisin kuin monet muut. Mutta olen aika avoin ja yritän parhaani mukaan betata myös fandomeista joita en tunne, jos joku haluaa sellaista tarjota.

En ole ennen betannut kuin joitain satunnaisia pieniä tekstejä suuntaa antavasti, joten palautteenantamistaidoistani en osaa sanoa mitään. Parhaani teen.
Oikeakielisyyteni on hyvää, mikäli arvosanoihin on uskomista (ysejä ja kymppejä fifty-fifty, kielioppi lähinnä kymppiä).
Pyrin antamaan palautetta ilman viivytyksiä.
Varsinkin lyhyille ficeille pitäisi aikaa löytyä koska vaan, joten jos kuulostaa hyvältä, niin tekstiä saa tarjota.

Amai
Bändäri

ViestiKirjoittaja Pinki » Ti Syys 04, 2012 12:00 am

Heippa!

Itselläni on pari ficcua tekeillä ja toisen, pitkän pohdinnan jälkeen, olen päättänyt julkaista. Siis tämän vuoden puolella..
Fic on genreltään: fantasia, romance ja religion, voi olla että ilmenee muutakin myöhemmissä osissa. Rating on: K15 (vai onkos se nykylain mukaan K16?) ja osia tulee olemaan ainakin viisi.
Toivoisin tulevalta betalta aiempaa kokemusta betailusta, huumorintajua, haukansilmät pilkkujen sekä muun kieliopin suhteen ja tietenkin saisit omata vilkkaan mielikuvituksen. Olisi myös todella hyvä jos aina tekstin luettuasi antaisit minulle palautetta, oli se sitten minkälaista tahansa. Haluan kehittyä kirjoittajana, joten en mene rikki vaikka palaute olisi osittain negatiivista. :) Itse olen hyvä kieliopissa, olin 10 oppilas koulussa ja olen yhä, mutta en silti luota itseeni niin paljoa, että laittaisin tänne betaamattomia tekstejä. Mutta voin luvata sen, että tekstit jotka annan betattavaksi, ovat luettavia kieliopin suhteen. Eli en kirjoita kaikkea yhteen tai raiskaa kauhean pahasti muutenkaan tekstiä. Kai?

Eli jos yhtään hakemus herätti mielenkiintosi, niin laitahan yv:tä, odotan innolla mahdollista yhteistyötä kanssasi! :3
P.S , tarkemmat tiedot ficistä kerron yv.nä, sekä vastaan mahdollisiin kysymyksiisi. :)
I love the way how you treat me, loving, hating, slowly killing
and I know that is my end, but I wanna stay here
soon I'm gone and you will smile

1 tykkää.
Pinki
Fani

EdellinenSeuraava

Paluu Kirjoittaminen & betaaminen