J-Fanfic50

Yleistä keskustelua kirjoittamisesta - haasta tai ota haaste vastaan, etsi inspiraatiota tai betaa.

Re: J-Fanfic50

ViestiKirjoittaja Kaidou » Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Olen kauan miettinyt osallistumista, jotta saisin ylimääräiset ideat pois haittaamasta elämääni...
Olisin mukana Versaillesin Yukilla.
"If they don’t need you, it’s okay, you do not live for other people."
— Kyo

Kaidou
Bändäri

ViestiKirjoittaja gnrbu » Pe Tammi 13, 2012 3:12 pm

Minnako kirjoitti:Nimi, genre, ikäraja ja muut ovat ihan itse päätettävissä, aihekin voi vaihdella ääripäästä toiseen. Kuitenkin muistetaan noudattaa netikettiä, lakia ja lafin sääntöjä ja kirjoitetaan hyvän maun kanssa, eikö? Ainut poikkeus genreissä, ei crossoveria eikä AU:ta, ainoastaan noita silloin, kun parituksesi on jompaa kumpaa. Hahmojen ja bändien kanssa siis ei kumpaakaan, kiitos.

Onko tätä ei crossoveria eikä AU:ta -sääntöä valvottu? Tarkoitetaanko crossoverilla tässä eri bändien sekoittamista (esim. ficci, jossa The GazettEn Ruki rakastuu An Cafén Mikuun) vai crossoveria fiktionaalisten teosten kanssa (esim. The GazettEn seikkailut Batmanin kanssa Tylypahkassa)?

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Tammi 13, 2012 4:25 pm

^ ei enää aikoihin, mutta jostain syystä en ole poistanut tuota kohtaa säännöistä. :D Kunhan palaan tietokoneen ääreen, hoidan säännöt niiden nykyiseen muotoon.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Avalyn » Su Heinä 01, 2012 1:04 am

Minua on viime aikoina alkanut kiehtoa tämä haaste laittoman paljon, aiheet kun ovat kovin inspiroivan kuuloisia ja viidenkymmenen pienen ficin kirjoittaminen olisi ihan uudenlainen kokemus. ^^ Ennen mukaan ilmoittautumista haluaisin kuitenkin tietää, ovatko crossover ja AU edelleen poissa laskuista, jos valitsen itselleni vain yhden jrokkarin enkä paritusta. Tahtoisin nimittäin kirjoittaa ex-Vidollin Juista, mutta ajatus hänen parittamisestaan entisille tai nykyisille bändikavereille ei inspaa yhtä paljon kuin jiirubändien välinen crossover. AU:sta puolestaan kyselen siksi, että jos ainakin osa ficeistä saa olla AU:ta, se tuo lisää mahdollisuuksia.
Jossain ollessaan on jostain poissa.

Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja minnako » Su Heinä 01, 2012 12:33 pm

^ Unohda se. :D Oon poistanut sen säännöistä jo aikoja sitten, mutta ILMEISESTI mokasin ja jätin sinne vielä toisen niistä kohdista joissa se mainitaan. :D Joten kirjoita ihan mitä genreä haluat :3
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Avalyn » Su Heinä 01, 2012 2:13 pm

^
Siinä tapauksessa lähden tosiaan mukaan haasteeseen Juilla (ex-Vidoll, nykyisin Gotcharocka + solo). ^^ Olipas yllättävä valinta. :D
Jossain ollessaan on jostain poissa.

Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Loka 15, 2012 6:49 pm

Tehdäänpä tästä nyt julkista ja virallista: Olen päättänyt (yrittää) kirjoittaa tämän haasteen loppuun marraskuun aikana. Tämä vaatii 42 ficin kirjoittamista, koska tähän mennessä olen keskittynyt lähinnä jumittamaan ja unohtelemaan koko haastetta... :---------D

Henkinen tuki olis tosi jees, joten haluaisko joku muukin tehdä saman lupauksen? Tämä vinkkinä esim. niille, jotka haluaisivat kirjoittaa NaNon, mutta eivät ole keksineet aihetta.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

4 tykkää.
Amber
Vuoden beta

Edellinen

Paluu Kirjoittaminen & betaaminen