Malade Mentale [AU, K18, kauhu, 9/14?, 21.9.]

Voi sisältää erityisen selkeää alastomuutta ja seksikuvausta, raakaa väkivaltaa, voimakkaita huumausainekuvauksia ja erityisen rankkaa kielenkäyttöä. Sisältö ei sovi lapsille.

Re: Malade Mentale [AU, K18, kauhu, 9/14?, 21.9.]

ViestiKirjoittaja cyanideslave » Su Maalis 23, 2014 4:24 pm

Oon nyt joka päivä käyny kahtomassa täällä, että onko tätä jatkettu....... ;__; toivoisin todella paljon, että sä jatkaisit tätä pian koska oon jääny tähä koukkuun ja tää on paras lukemani ficci ikinä! ♥

cyanideslave
Fani

ViestiKirjoittaja unknown » Ma Maalis 24, 2014 12:27 am

Olen täysin samaa mieltä cyanideslave:n kanssa. Oon nytten pari kertaa käynyt kattelemassa, että jos jatkoa ois tullutkin. Mua oikeesti harmittaa, ettei tää oo jatkunu pitkään aikaan, ja oon aaivan koukussa tähän :'3 Olis tosi ihanaa saada jatkoa joskus vielä, eikä elää epätiedossa siitä, mitä tulee käymään...

unknown
Fani

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ti Maalis 25, 2014 8:35 pm

Nyt aiheutan teille kaikille taas sydänkohtauksen... EI HÄTÄÄ IHMISET, TULEN RAUHASSA VAIN VASTAAMAAN KOMMENTTEIHIN.
Tiivistetysti: työt ja koulu vievät ja meitsi vikisee, mutta en ole unohtanut tätä ficciä ja sopivan paikan tullen aion kyllä jatkaa tätä!

Ewwu

Heipä hei, ja ei, en pidä pötköönlukijoita hulluina. :D Joudun itsekin aina uutta kappaletta kirjoittaessani lukemaan koko jutun varmaan kaksi kertaa putkeen, etten kirjoittaisi läpiä päähäni.

Hyvät kauhuficit ovat kyllä harmilloisen harvinaisia! Siksi kai itsekin ajauduin tätä silloin aikoinaan kirjoittamaan, kun tuntui, että tutkimista ja vieraita alueita riittää. Kuvailu taitaa olla mulle sellainen erikoisala jossain määrin ainakin.

Tora on aika arvaamaton tapaus todellakin, mutta kyllä se tällä hetkellä ainakin kuvittelee olevansa kovasti Ayumun perään. Tsukasan perään se ei missään vaiheessa ole ollut, yrittänyt vaan olla sille kiva (ei sillä, että se olisi aina ihan onnistunut).
Enkä osaa kyllä vastata siihen, miksi laitoin Asagin tollaseen ammattiin. XD Se tuntui silloin aikoinaan jotenkin hyvältä idealta, vaikka lähinnä naureskelen sille miehelle kaikissa oikeissa yhteyksissä.

suppai

Ei koskaan pidä sanoa ei koskaan, kyllä minä tätä vielä meinaan jatkaa!

Tuntuu aina niin hassulta, jos joku sanoo katsovansa mua ylöspäin vaikkapa kirjoittajana. Olen niin läppä tyyppi, ettei tällainen jotenkin istu mulle. ::D Mutta hyvä jos tämä mun harrastelu saa sut vierailemaan Lafissa!

Tricen

Mää jotenkin aikaisemmin elin uskossa, että olisit lukenut tän ennenkin, mutta kappas kummaa sitten.
... Miksei tää sun aikataulus yhtään yllättänyt mua myöskään. (LARPATAAN VAAN 8DD)

TIEDÄN TIEDÄN ANTEEKS OMAAKIN SYDÄNTÄ RAASTAA (varsinkin silloin raastoi kun kone kosahti ja räjäytti jatkon jonka olin kirjoittanut yhyy yhyy).

Et joudu Mer Morteen, luulisin ainakin, tosin taidat olla vielä pahemmalla tasolla nykyään koska Hannibal. :DD (Mun kielioppi muuttuu ihan kauheaksi kun vastaan jonkun tutun viestiin, melkein omat silmät vuotaa verta.)

KELLARISSA ON HÄHÄÄ EN KERRO VIELÄ!

Jatkoa tulee kyllä aikanaaan kiitooos kamalasti kun väänsit minulle kommentin!

cyanideslave, paradoXal, unknown

Alkaa oikeasti omaa sydäntä vääntää hingusta kirjoittaa jatkoa, kun lukee niin monien pyynnöt! Kyllä mä vielä tulen tätä jatkamaan, oikeasti, on suunnitelmia valmiina ja kaikkea! Kiitos paljon kommenteistanne! Ne on tärkeitä motivoijia ja inspiraation lähteitä.
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

1 tykkää.
Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Larjus » Ke Touko 07, 2014 9:06 am

Musta tuntuu, että mun pitäis (taas) kommentoida tähän. Muistin etäisesti, että olin lukenut tätä jonkin verran (kuka nyt vois Kayan tai Tsukasan TAI TORAN unohtaa :3), mutta mun ilme oli varmaan aika mielenkiintoinen, kun tajusin, että olen kommentoinut myös, vuonna 2009 o__O Mut joo. Muutama osa tossa oli mulle ihan uusia, en tiedä miksi en sitten niitä lukenut. Kai se aikaväli oli niin... iso. Aika jännä että mulla oli myös muistikuvia siitä, että Tsukasa muistais Aoin niistä lehdissä, mutta kaikki muu siinä ympärillä oli mulle ihan uutta. Yleensä mä muistan kuitenkin aika hyvin, mitä olen lukenut. Vaikka siitä oliskin sen lähemmäs 5 vuotta... Enkä kyl oo sitäkään tyyppiä, joka lukee pätkän sieltä, pätkän täältä kesken uuden ficin.

Mä lueskelin tätä illalla hämärässä jotta pääsisin tunnelmaan (tosin välillä taustalla soi randomsoittolistan takia jotain Mixujen ROBOHOHHOa et se siitä tunnelmasta), koska mitä olis kauhujutut vääränlaisessa ympäristössä? Ei mitään, ma sanon. Tykkään muutenkin lukee kauhukirjallisuutta ja muuta jänskää niin pakkohan mun nyt oli tääkin lukea loppuun :D Ja kuten jo silloin 09 sanoin (kai), mielisairaudet on kiehtovia. Ja Aoi on niin mystinen, samoin ku Kaorun perunakellari! Ja se hautausmaa!

Hienoo että Tsukasa on edennyt Aoi-asian suhteen. Tunnelma oli ihanan pysähtynyt ja intensiivinen kun Tsukasa kohtas Aoin ekaa kertaa siellä huoneessa. Olin ihan kickseissä täällä XD Ja kiva että sekin homma eteni muuten, ettei se jäänyt pelkän tuijottelun tasolle. Liiduilla kirjotellut laput oli kiva yksityiskohta.
Tavallaan olin sekä pettynyt että tyytyväinen kun Tsukasa jäi kiinni vierailuistaan Aoin luona. Jotenkin olis ehkä vähän epätodellista, että se aina onnistuis livahtaa Aoin luo, mutta toisaalta se oli aina niin jänskää ja kiehtovaa! Tsukasa on ihanan pakkomielteinen, kun ryhtyy sääntöjä rikkomaan ja huumaamaan työkavereita ja vaikka mitä, vain saadakseen selville lisää juttuja Aoista. Toimelias poika.

Mä en tiedä mitä seuraavaks odottaa, kai lisää infoa Aoista ja hänen mielenterveydestään. Niin joo, ja kellarista ja hautausmaasta ehdottomasti lisää juttuja! Ja onko sitä erakon mökkiä oikeesti olemassa :D Mun ainoot mielikuvat siitäkin oli vain Ruki hortoilemassa kirves kädessä mökissä keskellä ei-mitään :__D
Okei joo, mä tavallaan odotan sitäkin hetkeä, että Tsukasa menettää järkensä ja joutuu itsekin tuonne potilaaksi XD En tiedä ootko oikeesti suunnitellut mitään ton kaltaistakaan, mutta mun kiero mieli ja sun hennot vihjailut on saanut mut vähän odottamaan sitäkin :D

Toraa kehuin jo silloin vuosia sitten, kehun edelleenkin. Se on ihana ♥ Mulla ei oo ikinä ollut Alice Ninesta vakkarilempparia, mutta nyt on taas tän ficin takia semmoinen "toratoratoraaaa<333"-vaihe :D Sen epämääräinen ja omalaatuinen huumori on ihanaa. Ja supermiespaita. Ja suhde Adolfiin. Ja sen oletettavasti yksipuoliset tunteet Ayumua kohtaan. Naaw, on se vaan niin ihana kumma hippiäinen.
Toran lisäks Kaya on niin ihana ettei mitään rajaa. Vaikka se onkin ollut vain pienessä osassa... Haluun siitä jo drama queenin tähän! Kaya on muutenkin harmillisen harvoin ficeissä, vaikka siitä herrasta saa pienellä luovuudella keksittyä vaikka mitä! Kuten sinä tässä. Kiva että sen naisellisuus on pysynyt :3

Oikosulku aivoissa, fuuu~

Se on aika jännä, etten jostain syystä oo alkanut voimaan pahoin tän ficin aikana kertaakaan. En nyt, enkä muistaakseni edes silloin 2009. Se on aika jännä, koska mulla on hyvin herkkä maha ja alan voimaan pahoin pienistäkin asioista (esim. ruokaa ja vettä samaa aikaan suussa ja mä oon yrjötä). En osaa sanoa miksi mun ei tee pahaa, ei todellakaan johdu huonosta kuvailusta tai mistään kirjoituksen vajaavaisuuksista. Ehkä mä oon vain niin kiihtynyt lukemaan ja melkein jossain transsissa, ettei pahalle ololle ole sijaa mun mielessä XD Esimerkiksi kun sä varoitit siitä kursivoidusta kohdasta, mä olin varautunut jo siihen että melkeinpä oksennan läppärilleni, mutta loppujen lopuksi tuijotinkin ruutua outo kiilto silmissäni ja olin vain silleen "...cool." Eli joo, mun mieli on vain "aaaa jänskää", eikä et "hyi helvetti".

Toivottavasti saat tätä pian taas jatkettua, Kaorun priimaperunat kiehtoo... :___D
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

2 tykkää.
Larjus
Teknikko

Edellinen

Paluu K-18