Malade Mentale [AU, K18, kauhu, 9/14?, 21.9.]

Voi sisältää erityisen selkeää alastomuutta ja seksikuvausta, raakaa väkivaltaa, voimakkaita huumausainekuvauksia ja erityisen rankkaa kielenkäyttöä. Sisältö ei sovi lapsille.

Malade Mentale [AU, K18, kauhu, 9/14?, 21.9.]

ViestiKirjoittaja Ujelo » Su Loka 05, 2008 7:04 pm

Kirjoittaja: Ujelo
Beta: Luvut 1-4: nichaila, luvut 5-9: Orkrist
Ikäraja: K18
Genre: AU, kauhu, angst, väkivalta, draama

Osat: prologi + 9/14?

Varoitukset: Ficci sisältää oikeasti mieleltään sairaita ihmisiä, ei vain pikkuisen masentuneita. Teitä on varoitettu. Lisäksi ficci tulee sisältämään verisiä kohtauksia ja kuolemaa. Ja seksiä. Ehkä.

Artisti: the GazettE, D’espairsRay, alice nine., Dir en grey, girugamesh, Sadie, Kaya, SID
Paritus: …Näette ajan kuluessa.

Yhteenveto: Hän tunsi itsensäkin hulluksi mennessään sinne. Ikkunat olivat mustia aukkoja harmaassa seinässä ja tahtoivat niellä hänet mielisairauteen. Kuivat oksat raapivat seinää kuin kynnet. Rakennuksen jokainen nurkka huokui jotakin vastenmielistä.

A/N: …Herraluoja, alkaa mennä jo naurattavaksi, miten pop-tähdet inspiroivat minua. Tätä ficci-ideaa en olisi saanut ilman Rihannan Disturbia-musiikkivideota. Joka on muuten oikeasti hieno.

Ficin nimi on ranskaa ja tarkoittaa mielisairasta.

Erityiskiitoksia Kaerimichille, joka auttoi minua henkilöhahmojen suunnittelussa. Muutenkin - en ole varmaan koskaan hakenut mihinkään ficciin niin paljon faktatietoa kuin tähän.

Kaipaan kommentteja kuin happea. :<

Henkilökuvia (Lisään sitä mukaa kun hyviä löydän!)

Adolf
Tsukasa (D'espairsRay)
Tora (alice nine.)
Shinya (Dir en grey)
Kaoru 1, Kaoru 2 (Dir en grey)

Kai (the GazettE)
Toshiya (Dir en grey)
Zero (D'espairsRay)
Satoshi (girugamesh)
Ryo (girugamesh)
Aki (SID)

Kaya (soolo)
Mao (Sadie)
Hizumi (D'espairsRay)
Karyu (D'espairsRay)
Kyo (Dir en grey)
Die (Dir en grey) (kuvitelkaa hiukset punaisiksi)
Aoi (the GazettE)

~*~

Prologi

”” Valkoinen kyltti oli halkeamilla. Yhdessä mustassa puukirjaimessa oli viiruja kuin raapaleita.

Koivukuja oli vuorattu oranssinkeltaisella lehtimatolla. Syksy. Tie tuntui pitkältä käytävältä tuntemattomaan.

Huone 2, potilas LK-50:
Tarkista tasaisin väliajoin mahdolliset piilopaikat. Potilas ei saa viedä roskia. Potilas ei saa pestä vaatteitaan itse.

Takaani kuului tukahtunut korahdus ja kolahdus. Hänen kehonsa kouristeli lattialla jäykkänä, jännittyneenä, silmät avoimiksi lukittuneina. Hän haukkoi henkeä kuin olisi kuristumassa.

Huone 6, potilas LZ-40-60
Puhu rauhallisella äänellä. Älä vaadi verbaalisia vastauksia, vain pienet eleet riittävät. Potilas tarvitsee peseytymisavun.

Rikkoutunut huuto kimpoili kylpyhuoneen ruskeasta kaakelilattiasta ja vaaleasta seinästä. Hän yritti saada oven auki, hapuili lukkoa, mutta me vedimme hänet pois. Hän itki.

Huone 8, potilas LR-20
Älä milloinkaan unohda ovea auki. Potilas voi käydä ulkona vain kahleissa (löytyvät säilytyslokerosta 53).

Portaat toiseen kerrokseen olivat hyvin hoidetut, kiiltävät. Ainoa asia koko rakennuksessa, joka näytti elämän merkkejä. Kaikki muu oli pysähtynyttä ajassa. Kaikki muu tuntui…

harhaluulolta.

Huone 13, potilas VK-42-60
Näytä mahdollisimman vähän paljasta ihoa. Torju potilas kauniilla sanoilla. Kehu häntä.

Sain oven kiinni takaani, kolahdus ja repimisen ääntä. Käännyin tahtomattani katsomaan oven pienestä ikkunasta sisään. Hänen kyntensä repivät tapettia. Seinään jäi verijälkiä.

Huone 15, potilas VH-44
Tervehdi vain toista. Älä milloinkaan laita valoa pois päältä.

Hänen hymynsä oli kaksipuolinen, kylmät väreet kulkivat selkärankaani. Toinen käsi lepäsi sivussa ja toinen tavoitteli minua.

Huone 19, potilas VA-99
Älä katso potilasta silmiin.

Mutta minä katsoin. Minä hukuin.

”Katso, seinää pitkin valuu verta. Hänen vertaan. Minä muistan miltä hän näytti.”

Hänen kätensä eivät tienneet enää miten koskettaa, minä opetin häntä. Lopulta ne kuristivat minua.

Hän ei tiennyt mikä oli totta ja ei, minä kerroin hänelle.

Älä koskaan mene kellariin.

Mutta minä menin. Sormet kietoutuivat kiinni minuun ja hampaat ja niiden hengitykset, niiden kalmanhajuiset hengitykset. Niiden kynnet repivät.””

Hän säpsähti hereille ja nousi istumaan. Huone oli tyhjä. Siellä ei ollut ketään muuta hänen kissansa lisäksi. Yö värjäsi sileät, siistit seinät sinisenharmaiksi. Mustavalkoinen eläin hyppäsi sängylle, patja myötäili sen tassujen alla, pää puski omistajan kylkeä vasten.

Painajainen.

Hänen paitansa oli läpimärkä kylmästä hiestä. Hengitys oli edelleen katkonaista ja sydän hakkasi levottomasti.

Vain unta.

Hän ei enää koskaan palaisi sinne. Ei enää koskaan. Hän ei enää koskaan tapaisi ketään heistä. Hiljainen naurahdus, mutta silti kauhun nyrkit puristivat hänen sisuksiaan.

”Sinä tulet aina palaamaan minun luokseni. Halusit tai et. Sinä palaat.”

Pisara…

Pisara…

Pisara…

Ikkunan takana oli varjoja.

”Tervetuloa Mer Morteen.”

~*~
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

Ujelo
Taustalaulaja

Re: Malade Mentale [AU, K18, kauhu, prologi/?]

ViestiKirjoittaja Kaerimichi » Su Loka 05, 2008 7:23 pm

...

Silloin kun kerroit tästä ideasta ensimmäisen kerran en ajatellut, että saisin lukea jotain tällaista. Eli kyllä, mielisairaala + jiirut = tulen lukemaan. Johtuuko se kieroutuneesta luonteenlaadustani vai mistä, who knows. :'D
Eilen kun selvitettiin taustoja olin varma, että tulisin jossain kohtaa nauramaan itseni pellolle ja joissain kohdissa olisin valmis hyppimään seinille näiden mukana. No, tällä hetkellä on täysin tuo jälkimmäinen fiilis, varsinkin jos sattuu kuuntelemaan Planet Helliä lukiessa - kädet tärisee, kaikki aistit ovat valppaina, säpsähtelen, eläydyn liikaa ficceihin, tiedän. x'D

Rakastan sitä, että tämä pistää miettimään. Varsinkin loppu. Pidin myös erityisesti siitä, ettei ollut nimiä ovissa kertomassa asukkaista vain tietty luku nimiä ja kirjaimia, tuli heti sellainen tunnelma valkoisesta seinästä, jolla on rivi paksuja ovia, joissa on kurkitusikkuna ja kalterit. Tapasi kuvailla, olen ihaillut sitä aina, tiedä sitten olenko koskaan sitä mennyt sinulle sanomaan~ Se on vain niin helvetin hienoa, jotenkin erikoista.

Hiljainen naurahdus, mutta silti kauhun nyrkit puristivat hänen sisuksiaan.

Tästä välittyi jopa se tunne, että joku ottaa kurkusta kiinni ja kuristaa!

Ikkunan takana oli varjoja.

Jotenkin tuli pakokauhumainen olo. Teki mieli hyppiä seinille ja tuli hyvin elävästi mieleen kauhuelokuva, jossa on taustalla juuri sellainen uhkaava musiikki.

Tätä lukiessa ei voi miettiä kuin ettei ole muuta yhtä kauheaa kuin olla vanki oman päänsä sisällä, kuulla omat ajatukset ja elää jossain ihan vieraassa maassa ja minä eksyn kohta aiheesta jaja. o_________o

Har, haluan lukea lisää, kiitos sinulle tästä ficistä ja erityisesti siitä, että se kauhu todella välittyy! :'D Toivottavasti sait jotain selvääkin tästä kommentista, katson jos selviän ensi kerralla paremmin ja saan jotain järkevämpää aikaan~
The D I S O R D E R in my BRAIN.

Kaerimichi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Hamusutaa » Su Loka 05, 2008 7:48 pm

Hyi, toi oli tosi pelottavaa..Nytkö mun pitäs mennä meijän kellariin suihkuun?!? En varmana uskalla...
Oon jo kauan etsinyt kunnon kauhua, muutei sitä oikeestaan ole. Tai en minä ainakaan ole löytänyt, olen kai liian laiska etsimään kunnolla.
Mutta siis tää oli paras koskaan lukemani prologi, eli tästä ficcistäkään ei voi tulla kovin huono, olin oikeestaan jo unohtanu miten hyvä kirjottamaan sä olet, hassua sinäänsä. Mutta ei mulla oikeestaan oo ollu aikaa tai tahtoa mennä lukemaan sua, toi kuulostaa tosi tyhmältä pitäiskö mun sanoo ..mennä lukemaan sun ficcejä? No emmä tiiä, sä oot semmonen avoin kirja, ei vaan et sä oo ;__;

Ujelo kirjoitti:Hänen hymynsä oli kaksipuolinen, kylmät väreet kulkivat selkärankaani. Toinen käsi lepäsi sivussa ja toinen tavoitteli minua.

Tuon kohdan kohdalla mun täytyi pysäyttää itseni hetkeksi, en vaan voinut jatkaa, se oli niin karmiva kohta meni niskakarvat sillai kamalast pytyyn, se ei ollu kivaa.. Mutta toisaalta tykkäsin siitä, ristiriitaista? Siinä oli jotain sellaista mukavan pelottavaa.
Kuolemaa? en tykkää jos joku kuolee siitä tulee hirveen paha mieli, kun sitten se kuolee, vaikkei se oikeasti kuole mutta joo ehkä mäkin totun siihen joskus..
joo, mut nyt mulla on hiuka kiire suihkuun, lyhkäseks jäi ;__;
Suruaan pikkupoika laulelee, onnellinen mies ei lauluja tee

| | |

Avatar by:bobo2511 @ livejournal

Hamusutaa
Fani

ViestiKirjoittaja garasu » Su Loka 05, 2008 8:29 pm

luoja.

vää, tää sai niskakarvat ihan pystyyn. kauheen pelottava oikeasti. ja ihanasti vielä ovi auki ja tuulee sisään ja apua. jotenkin hirveän pysäyttävä, et en kyl olis lukenu tälleen pimeässä :'''DD tuskin uskallan enää nukkua. vaikka tää onkin prologi, niin silti aika hemmetin hyvä alku koko ficille. tulee oikeastaan halu lukea lisää.

Ujelo kirjoitti:Ikkunan takana oli varjoja.

tää oli oikeastaan ainoa lause täs tarinas, mikä pysäytti täysin. jotenkin hirveän ahdistunut lause ja turhautunu. eli siis angstinen. silti kaunis jollain tavalla. no, uskon, et täs ficis tulee noita kauniita/angstisia lauseita riittää.

okei, nyt en uskalla enää kattoa taakse :'''DD

mutta joo, jatkoa vain ~~
24/7 on my mind.

170309

230909

garasu
Bändäri

ViestiKirjoittaja Ankara » Su Loka 05, 2008 9:25 pm

o/ Niin mukana kuin vaan voi olla!

Ihan *sensuuri* hienosti kirjoitettu tuo alku. Sait jopa kiroamaan, ettei siitä ole vasta kuin prologi julkaistuna.
Tunnelma on todella aidosti kirjoitettu ja mutenkin kerronta on aika pirun mielenkiintoisesti toteutettu.

Kyllä! Koen aika pirunmoista mustasukkaisuutta kiroitustaitojasi kohtaan, ettei mitään rajaa. :'D

Jatkoan odotan enemmän kuin innoissani. Toivottavasti sitä saadaan pian.

Kiitän!
Itsestäänselvyyden loppu löytyy menettämisestä...

」か「栄光
"death" or "glory"

Ankara
Roudari

ViestiKirjoittaja Rin » Su Loka 05, 2008 9:39 pm

Hyrr, mä todellakin odotan, mitä tästä vielä tulee! Sait jo pelkällä prologilla mut ihan odotusfiilikselle. :'3

Tuolle jollekulle annetut ohjeet sai kylmät väreet kulkemaan - ihan käsittämättömän karuja. Sait sanotuksi uskomattoman paljon muutamalla sanalla.

Alku oli oikeasti kammottava, mulle tuli mieleen Harry Potter -elokuvista ja -peleistä tutut Tylypahkan vankityrmät, ja tunnelmanmuutos oli tosi hieno hahmon herätessä. Kissa tuntui musta siltä oleellisimmalta syyltä muutokseen. Alun ohimennen kuvailemat ihmiset tuntuivat olevan pahemman kerran haudantakaisia olentoja. Mustavalkoinen, sängylle hyppäävä, päätään omistajan kylkeä puskeva kissa on jotain todella, todella elävää, lämmintä ja pehmoista vastakohtana alulle.

Koivukuja oli vuorattu oranssinkeltaisella lehtimatolla. Syksy. Tie tuntui pitkältä käytävältä tuntemattomaan.
Tiedäthän sen Windows XP:n valmiin taustakuvan? Se tuli mieleen tästä. Tosin paljon karumpana. Mä olen aina nähnyt sen taustakuvan tosi mukavana maisemana, mutta tässä asiayhteydessä se tuntuu kammottavalta.

Hui kun mä odotankin tämän jatkumista! :3
Kuva

äänetön hämärä, hämmästynyt tähti

viileässä, pimeässä, ystäväksi lähti

Rin
Teknikko

ViestiKirjoittaja Jemmi » Su Loka 05, 2008 9:56 pm

Nyyh, tota, mä pelkään tosipaljon lukea sun tekstejäs, koska ne on niin täydellisiä mun silmissäni, et tulee väkisinkin joku alemmuuskompleksi. Mut koska oon myös selvästi joku masokisti, avasin tän silti ja luin. Vois sanoo, että onneks.
Onneks !

Mielisairaat on mielenkiintosia, ja jiirokkarit on myös, joten niiden yhdistelmä... oh. Ehkäpä jopa aion lukea tätä, jos huvittaa ! Jos vaikkapa jaksaisin avata tämän linkin aina, kun tulee uusi osa ! Jos vaikka vaivautuisin keskittämään näköaistini sun kirjoittamaan tekstiis ! Ahaha, totta kai mä aion lukea tätä. Koska vaikka tä prologi oli tälleen lyhyt, ni silti se oli loistava. Ihan kuin Rin sanoi, sä et tarvi paljon sanoja sanoakses sen, mitä sä haluat. Ja se on taas jotaki mitä mä kadehdin täällä ihan angstaavana. Mietein koko ajan, et kuka potilaista tavallaa vois olla kuka, ko luin niitä ohjeita. Mä aloin haluta jostain syystä päästä tonne, nähä ne ihmiset siellä, koska mä saatan jo nähdä ne silmissäni. Pelkääminen on liian kivaa, ja mä pelkään melkeen noita hulluja tässä. ...saanko muuten kysyä, et mistä oot kaikki faktat tähän ficciin sitte selvittäny ? Ei mua siis ainakaan kiinnosta tämmöset asiat, ihan perusuteliaisuutta vain ! Huokaus, tuli odotettavaa jopa.

Ja totta kai genre näyttää enemmän kuin hyvältä. AU on aina kivaa, koska se on. Kauhu taas, kuten sanoin, pelkääminen on kivaa, vaikka toiset sanoo, että liiallinen pelkääminen ei. No ehkei olekaan, mutta tällanen pelkääminen ainakin on ! Odotan sulta sitten paljon kauhun suhteen, et ei mitään paineita sitten. Siitäs sait. Väkivalta, köhmyönnän, että oon aika friikki sen suhteen. Odotan siis myös sen suhteen paljon. Draama on sitä perushuttua mulle, kelpaa aina. Miksipäs sitä tekis ketään onnelliseks jos ei ite ole. Ja mä oon onnellinen kyl. Noi varotukset on mulle vaan houkuttimia ! Ihihi ´w`

Hoo ja noi fandomit näyttää kans hyvältä. Vaan yhestä en tunne jäseniä niin hyvin, mut sekään ei haittaa, tässä sitten voi jotenki tutustua ainaki niihin jäseniin, joita tässä on. Sitte alan kuvittelee aina et ne on semmosia psykopaattipoikia. Parituksia koska ei oo julkistettu, ni en tiedä mitä sanoa niistä. Tietysti olis jotai kivoja pikku toiveita, mut taidan ne jättää kertomatta. Semmosiaki on mitä ei olis tähä saada, mut en mee niistäkää valittaa. Valitan sitte ko tiedän >3 En mä kyllä usko, että paritukset tulee vaikuttamaan siihen lukuelämykseen muuten, kuin korkeintaan positiivisesti ! .. no siis mitä joku Reita/Uruha ? Kyllä ! TTwwwwTT

Okei, nyt melkeen tiedät että viilailen tääl valmiina hampaita ja kynsiä sitä varten, et näitä osia alkaa ilmestymään. Mä tuun joo kommentoimaan, ja lupaan yrittää paremmin sitten niissä. Tä oliki _vaan prologi. ... no oon kateellinen edelleen siitä miten kirjotat ! ... nyaw ´w` bii fääst mään, ja julkase sitten pian niitä osia, et ihmiset pääsee tuomitsemaan/ihkuttaan/jotakin !

Thanks !

あの日の二人の泣は
今でも輝いているかな?
二度とは戻れないけれど
もう二度と離れない約束しよう

ava by candy_horror @ lj

Jemmi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Fugu » Su Loka 05, 2008 10:33 pm

Mh, tämä kuulostaa erittäin hyvältä! En malta odottaa, että saat julkaistua tätä enemmän. Rakastan kauhua. ♥
Ja tämä tuntui todella aidolta, tuntui kuin olisi heti hypännyt tuonne tekstin sisälle.
Aihe, parempaa ei voi valita.
Oikeasti kunnollista kauhua on todella vaikea kirjoittaa, tai sitä tunnelmaa on vaikea saada aikaiseksi ja siksi
en esimerkiksi itse edes yritä väsätä mitään kauhun tapaista. Uskon kyllä todellakin, että sinun taitosi tulee
riittämään kunnon kauhun kirjoittamiseen ja sen takia olenkin ihan täpinöissäni kun sinä olet kirjailijana. :)

Sormet kietoutuivat kiinni minuun ja hampaat ja niiden hengitykset, niiden kalmanhajuiset hengitykset. Niiden kynnet repivät.

Pidin tästä lauseesta paljon. Tämä oli jollain tapaa hirveän aito.

Ai niin ja todella hyvät artisti valinnat. 8>

Jatkoa odotellen~
"Kaikki kirjoittamani on totta, paitsi se minkä olen keksinyt itse."
-Check-

Fugu
Roudari

ViestiKirjoittaja banaani » Ma Loka 06, 2008 3:41 pm

*massiivinen aalto kylmiä väreitä*

Miten noin lyhyt pätkä voi olla äärimmäisen pelottava ja ahdistava? Mystistä. Mutta ihana tuo tunnelma, se suorastaan hyökkää päälle. Vau. Potilaat vaikuttavat erittäin ... mielenkiintoisilta, tahtoo tietää lisää. Aaawh, kauhuficcejä on liian harvassa, se on niin kivaa kun saa säpsähdellä kaikkea mahollista lukiessa.
..... tulen niiiin odottamaan jatkoa. 8))
it's prison, yo.

banaani
Bändäri

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ma Loka 06, 2008 4:04 pm

Mun ilme venyi venymistään eilisiltana. En ole koskaan saanut niin lyhyessä ajassa seitsemää kommenttia. :'D Kiitos siis aivan tajuttoman paljon Kaerimichi, Hamusutaa, garasu, Ankara, Rin, Jemmi, Fugu ja banaani. Olin jotenkin erityishermostunut tämän ficin julkaisemisesta, kun kauhu on niin vieras ala mulle, mutta... kiitos. <3

Kaerimichi kirjoitti:Eilen kun selvitettiin taustoja olin varma, että tulisin jossain kohtaa nauramaan itseni pellolle ja joissain kohdissa olisin valmis hyppimään seinille näiden mukana.

Kiva, kun sulla on sama fiilis kuin mulla. XD

Pidin myös erityisesti siitä, ettei ollut nimiä ovissa kertomassa asukkaista vain tietty luku nimiä ja kirjaimia, tuli heti sellainen tunnelma valkoisesta seinästä, jolla on rivi paksuja ovia, joissa on kurkitusikkuna ja kalterit.

Yritinkin saada juuri sellaista mielikuvaa. Tosin ei ihan sellaisena vankilamaisen ankarana, vähän lievempänä. Ja autiompana. Ja kiitos. n_n Ja kyllä mie sain kommentista selvää, usko pois~

Hamusutaa kirjoitti:Mutta ei mulla oikeestaan oo ollu aikaa tai tahtoa mennä lukemaan sua, toi kuulostaa tosi tyhmältä pitäiskö mun sanoo ..mennä lukemaan sun ficcejä? No emmä tiiä, sä oot semmonen avoin kirja, ei vaan et sä oo ;__;

...okei. XD

Rin kirjoitti:Tiedäthän sen Windows XP:n valmiin taustakuvan? Se tuli mieleen tästä. Tosin paljon karumpana.

...Oot oikeessa! Se tosiaan tulee mieleen. o_o
Ja joo, sillä kissalla oli vähän tarkoitus olla sellainen... realisminpalauttaja. Sellainen rauhoittava ja luonnollinen asia siinä.

Jemmi kirjoitti:...saanko muuten kysyä, et mistä oot kaikki faktat tähän ficciin sitte selvittäny ?

Siis ne faktat ovat näitä erilaisia tietoja eri mielisairauksista, ja ihan wikipediasta ja sieltä aiheisiin liittyvistä linkeistä etsin kaikenlaista. Oli aika mielenkiintoista.

Mä aloin haluta jostain syystä päästä tonne, nähä ne ihmiset siellä, koska mä saatan jo nähdä ne silmissäni.

Sama vika.

En mä kyllä usko, että paritukset tulee vaikuttamaan siihen lukuelämykseen muuten, kuin korkeintaan positiivisesti ! .. no siis mitä joku Reita/Uruha ? Kyllä ! TTwwwwTT

Reita/Uruhaa ei kyllä tule olemaan, sen voin sanoa sataprosenttisen varmasti. 8'DD Toivottavasti ei tullut pettymystä.

Fugu kirjoitti:Uskon kyllä todellakin, että sinun taitosi tulee riittämään kunnon kauhun kirjoittamiseen ja sen takia olenkin ihan täpinöissäni kun sinä olet kirjailijana. :)

Kiitos uskosta. Mie yritän parhaani. \o
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja toshie » Ti Loka 07, 2008 7:25 pm

Noniin siis, kun huomasin kirjoittajan, ajattelin että huonoa tekstiä EI VOI olla luvassa, sen verta hyväksi kirjottajaksi sä oot kyllä osoittautunut. Joten päätin sitten lukea, tsädääm.

Eikä tälläkään kerralla tarvinnu pettyä, kiinnostuin tästä heti. Prologi oli tosi mielenkiintoinen, siis oikeesti, jotenki nii kauheen erilainen, niinku sun muutki ficit yleensäkki. Tää oli kiehtova, vivahteikas ja tosi salaperäinen. MIELENKIINTOINEN! Sulla on niin omalaatuinen tapa kirjoittaa, että oon jääny lähes kaikkiin sun kirjottamiin ficceihin IHAN totally koukkuun, joten musta tuntuu että tää ei tule olemaan poikkeus. Oikeesti arvostan kauheen paljon sitä sun kirjoitustyyliä, kun se tosiaan on nii omaa luokkaansa. Oot mahtava! :3

Muttta, luin sitte tossa noi henkilöt, ja katoin, JES! girugamesh! Joten päätin sitte varsinki lukee tän. Giruista ei oo ikinä mitää ficcejä nii kiva että täs nyt on. Ja KAYA, aaaaaa ihanaa että tulee semmosia bänjejä ja artisteja, joista ei yleensä kirjoitella. Mutta siis kaikenkaikkiaan vaikutti tosi mielenkiintoiselta tämäkin ficci, että jään odottelemaan hihkuen jatkoa, kijoita nopeasti JOOOKO ;_;
Voin lahjoa vaikka kekseillä!
ps. tuli aika sekalainen kommentti gomen gomen XD
sateenkaari kyyneleet poskillasi
hiljainen kuiskaus alla veden

toshie
Fani

ViestiKirjoittaja razuberii » Ke Loka 08, 2008 8:49 pm

Yhdyn hieman edellisiin, mutta.... Kun huomasin, että Ujelo on kirjoittajana, en voinut muutakuin avata tämän ja lukea onnellisena.
En ole pitkään aikaan lukenut mitään kirjoituksiasi ja myönnän todellakin nyt, että olen kaivannut niitä.

Yleensä en lue mitään kauhuun liittyviä tekstejä, kun en katso kauhuelokuviakaan. En pidä kauhusta, vaikka toisaalta se kiehtoo minua, toisaalta.
No, päätin kuitenkin nyt alkaa lukemaan tätä, kerta sinä kirjoitat. Alku vaikutti todella hyvältä.
Mielenkiintoinen prologi, oikeasti. Mukava kun tuossa oli kirjoitettu alkuun unesta, joka tuntui niin todelliselta, että tempaisi ihan mukaansa.
Sain hyvin kuvailuistasi mielikuvan ja sen vuoksi tätä oli kiva lukea myöskin eteenpäin.

Mukava, kun tässä oli myös sellaisia bändejä, joista ei ole paljon kirjoitettu. Esimerkkinä vaikkapa girugämesh, Sadie, Kaya ja SID.
Sellaiset houkuttelevat aina.
Malade Mentale tuo mieleeni marmeladin, mutta se on kyllä todella hieno nimi. Ok, marmeladi ei liity mitenkään tähän ficciin luulisin ja saatikaan kauhuun. Mielikuva siitä vain on sellainen :'D

Haluaisin mielelläni lukea jatkoa, sillä pidin tästä todella paljon. Kiitos : )
so addictive ( you )

razuberii
Roudari

ViestiKirjoittaja Coba » Ke Loka 08, 2008 9:32 pm

Kyllä, upea alku, ei voi muuta sanoa.
Olen jo vähäsen aikaa etsiskellyt jotain "sopivan oloista" kauhua ja HAA, taisinpa sellaista löytää!
Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä mitä ficissä tulee tapahtumaan, ainakin henkilöt vaikuttivat... no, tietenkin pelottavilta, mutta myös kiehtovilta.

Aion siis todellakin jatkaa lukemista.
Toivon mukaan sisimpään ei iske pieni pelkuri joka ei uskalla enää lukemisen jälkeen yöllä vessaan mennä... x___x
Lie to me, lie.

Coba
Teknikko

ViestiKirjoittaja sshokora » Pe Loka 10, 2008 8:03 pm

Vau, ilmoittaudun ehdottomaksi lukijaksi tähän ficciin. Jo prologi oli suoraansanoen... uskomaton, joten odotukset ovat korkealla itse ficin suhteen. Rakastuin jo prologiin, tulen rakastumaan ficciinkin, nee? Kyllä.

Tämä oli juuri oikeanlaista kauhua. Ei liioiteltua kauhua, joka menee niin paljon ohi mahdollisen todellisuuden, ettei sen lukeminen ole enää kiehtovaa vaan lähinnä huvittavaa eikä sitä "kauhua", jossa täysin terveet ihmiset leikkivät halloweeniä (okei, mun esimerkit on aina ollut yhtä loistavia :D).

Sä oot ihan mieletön kirjoittaja. Kuvailet todella hyvin ja käytät useita sanavalintoja samoille sanoille, ja juuri ne tekevät tekstistäsi todella kiehtovaa. Ei voi muuta kuin sanoa, että vau, mikä helmi täällä on. Harmi vain, olen todella rajoittunut fandomien suhteen ja luen yleensä vain ja ainoastaan lempibänd(e)istäni kirjoitettuja ficcejä, mutta tietääkseni kirjoitat paljon D'espairsRaysta ja muista bändeistä, joita en luokittele edellämainittuihin. Kyllä, minä olen ärsyttävä lukija, kun valitsen lukemiseni fandomin perusteella. Jokin sai silti lukemaan tämän, vain ja ainoastaan tämän...

Taidan lähteä quottaamaan mielestäni parhaat kohdat, koska en saa enää mitään tekstiä vapailla sanoilla, en osaa sanoa muuta kuin hyvää tästä.

Huone 2, potilas LK-50:
Tarkista tasaisin väliajoin mahdolliset piilopaikat. Potilas ei saa viedä roskia. Potilas ei saa pestä vaatteitaan itse.

Takaani kuului tukahtunut korahdus ja kolahdus. Hänen kehonsa kouristeli lattialla jäykkänä, jännittyneenä, silmät avoimiksi lukittuneina. Hän haukkoi henkeä kuin olisi kuristumassa.

Olen aivan rakastunut siihen, miten jokaista potilasta varten oli annettu ohjeet ja tylysty vain kirjaimia ja numeroita sisältävät "nimet". Tämä oli kaunis kohta, ensimmäisiä kauhunväreitä, kun kuvittelin ihmisen (taisin kuvitella Kyon) kouristelemassa lattialla psykopaattisesti.

Huone 15, potilas VH-44
Tervehdi vain toista. Älä milloinkaan laita valoa pois päältä.

Hänen hymynsä oli kaksipuolinen, kylmät väreet kulkivat selkärankaani. Toinen käsi lepäsi sivussa ja toinen tavoitteli minua.

Tarkoitettiinko tässä siis... monipersoonallisuutta? Siis jotain mielialahäiriötä, missä ihmisella on kaksi persoonaa..? Joka tapauksessa kuvittelin tämän niin, se sai minut pelkäämään tulevaa. Pelon lisäksi tämä fic kiehtoo todella paljon, juuri tuollaisten pienten ja suurempien yksityiskohtien ansiosta. Juuri tämä on sitä, mikä tässä on niin täydellistä.

Huone 19, potilas VA-25
Älä katso potilasta silmiin.

Mutta minä katsoin. Minä hukuin.

”Katso, seinää pitkin valuu verta. Hänen vertaan. Minä muistan miltä hän näytti.”

Hänen kätensä eivät tienneet enää miten koskettaa, minä opetin häntä. Lopulta ne kuristivat minua.

Hän ei tiennyt mikä oli totta ja ei, minä kerroin hänelle.

Älä koskaan mene kellariin.

Mutta minä menin. Sormet kietoutuivat kiinni minuun ja hampaat ja niiden hengitykset, niiden kalmanhajuiset hengitykset. Niiden kynnet repivät.””

Pidempi quote. Se johtuu siitä, ettei tuossa jäänyt väliin mitään kohtaa, mitä en olisi pitänyt niin hienona ja hyvin kirjoitettuna, ettenko ehdottomasti korostaisi sitä quotella. On todella kaunista ajatella, miten... niin, juuri sitä mitä tuossa kohdassa kerroit. Todella hyvin kirjoitettu kohta, lempikohtani prologista!

Niin, tässä prologissa ei ole _mitään vähääkään, josta alkaisin nipottamaan.

Kiitos paljon! ♥
- I can't open myself up to anyone, I can't believe in anyone at all
And I can't see anything, the ray of light disappears and will dry up -

sshokora
Teknikko

ViestiKirjoittaja ichi » Ma Loka 13, 2008 8:52 pm

Muistan, ku kerroit mulle tästä ja nauroin sun inspiraatiolles. Mut oikeesti, se Disturbian MV o hieno. :____D

Nyt tähä ite ficcii.

Musta tää pelkkä prologi on jo ihan käsittämättömän upee. Nuo potilastiedot ja niiden jälkeiset... 'kerronnat'. Voi niitä varmaan kutsua siksi, mutta esimerkkinä:

Huone 8, potilas LR-20
Älä milloinkaan unohda ovea auki. Potilas voi käydä ulkona vain kahleissa (löytyvät säilytyslokerosta 53).

Tää kohta on silkkaa rakkautta. *___* Olin vaa sillee "OMGOMGOMGOMG", ku luin ton. Se on mieletön, niinku nuo muutki tollaset kohat. Mä pidän erittäin paljo nuista potilastiedoista. Ne on vaa jotenki tosi paniikinomasia, mut sit ne o kans aika... karmivia. Tosi onnistuneita. Ihania. Rakastettavia.

Mä voin ymmärtää, et oot saanu inspiraatios tähän Disturbiasta, mut silti mä en ymmärrä -- et mite ihmeessä tästä tuli sen kautta nii hieno. Miten ihmeessä sä oot onnistunu tässä. :'''D Tää on oikeesti järkyttävän onnistunu ... ja pelkkä prologi.
Tuun kateudesta vihreeks, koska tää on pelkkä _prologi ja tää on vaa kertakaikkiaa ihan mieletön. ´wwww` ♥

Tässä on tosi kauhuleffa-fiilis. Mä vihaan kauhuleffoja - mut koukutun aina kattoo niitä, koska niissä o kauhua ja se kiinnostaa. Tässä kävi samalla tavalla, vaikkei tää aiheuta mulle varmaa painajaisia. Mahollisesti myöhemmi aiheuttaa. Sit sä kuulet siitä. ::_____DD

Täs on oikee tosi hyvä fiilis, heti alusta. Mä pidän tästä kokonaisuuessaa ihan hirveesti, et tuun varmasti lukeen tulevatki osat.
--- Vihaan itteeni aina välillä, ku alan lukee jatkoficcejä, koska sit o kamala seuraamine, et millo niihi tulee jatkoo ... mut ehkä mä teen jonku poikkeuksen tän kans, koska tätä on vaa pakko seurata. >DD

Mä pidän tästä tekstistä. Ihan tekstistä. Sun kirjotustyylis tässä on jotenki erikoinen, jos ajattelee muita sun ficcejä. Ei kumminkaa kamalasti eroo, mut siinä o joku pieni ero. Se ei kumminkaa oo mitenkää hyvä eikä paha. :___D Tuo tyyli on jotenki omallatavallaa rauhalline, mut silti se jotenki -- villittee. DDD: Tyhmä ilmasu, ei tuu nyt muuta mielee. Mut siitä tulee kaikelaisia mielikuvia, ku tätä lukee. Saatat ymmärtää, saattaa olla ettet ymmärrä.

Nimi ! Siitä mun pitiki sanoo - ja sanon nyt, etten unoha. Se on oikeesti tosi kaunis. Vaikkei se oo mikää mahtimansikka, ku se sattuu olemaa vaa käännös, ni se o silti tosi hienosti keksitty ja musta se sopii tähä ja ja on oikeesti hirrmu kaunis. *w*

Tuo alun kerronta antaa muute heti tähä sellasta kummitustalo-fiilistä. "Valkoinen kyltti on halkeamille. Yhdessä mustassa puukirjaimessa oli viiruja kuin raapaleita", tän varmasti ymmärrät? Tuo esimerkiksi kuulostaa tosi kiinnostavalle. >33

Kuvailisin tätä oikeesti hulluksi, koska nuo potilastiedot ( ♥ ) --- mä en nyt osaa ilmasta itteeni, mut mulla ei tuu muuta mielee, ku horror, eikä tuo sana kuulosta nii hyvälle suomennettuna. Siitä ei saa oikeeta käsitystä, mitä tää herättää mussa.

Oikeesti, Ujelo-pieni. Oot onnistunu jo prologissa. Oon yks jatkon oottajista, todellaki ! Tää on vaa käsittämätön ja --- *wwwwwwwww*
Kiitos kamalasti. Tää on uskomaton.

Kiitos ! ♥
Ota kiinni ja vie takaisin turvaan
Pidä kiinni, älä irrota koskaan
Sytytä sammunut sielu, herätä haaveeni taas
Ota kiinni ja vie takaisin turvaan

ichi
Teknikko

ViestiKirjoittaja kisuneko » Ti Loka 14, 2008 11:36 am

Tämähän kuulostaa jännittävältä :o

Nyt kiroan koko maailman koska tässä on pelkkä prologi, ja sekin on jo niin ihana *__*
Noiden potilastietojen perusteella tästä ficusta tulee oikein... Mielenkiintoinen ja kiehtova. Varmasti luen tulevat osat. Tästä prologista sai todella hyvin mielikuvia, ja tämä oli myös jotenkin... Ahdistava. Niinkuin gazen chizuru 8'D

Lisää odotellen~ 8))

kisuneko
Bändäri

ViestiKirjoittaja Destiny » Su Loka 19, 2008 6:41 pm

Viimein pääsen kommaamaan tätä...

Täytyy sanoa että vaikuttava alku. Selkäpiitä karmi kun tätä luki.
Prologeja on niin hankala kommentoida eikä koskaan tiedä mitä sanoa -_-'

Toivon erittäin paljon että en joudu pettymään tähän. Olen törmännyt miljoonaan kauhu ficciin joiden alku on jotain aivan uskomatonta ja sitten se yht äkkiä lyssähtää aivan totaallisesti loppua kohden. Harmittava karu totuus.

Hyvin hassua että joistakin näistä potilaista voi heti nähdä kuka henkilö on kyseessä. Eihän se varmaa ole mutta tulee heti sellainen mielikuva. Itse näen niin selvästi että Ruki asustaa huoneessa 19. Miksi? Ei mitään hajua. Ehkä se on vain niin sopiva täysin pöpiksi ihmiseksi jota ei saa katsoa silmiin. *olkapäiden kohautus*

Mutta toivottavasti ensimmäinen luku tulee pian. Haluan jo päästä lukemaan.
Kiitos hyvästä alusta : )
Ain't fucking princess!

Ava by socialriot
Kiitos

Destiny
Bändäri

ViestiKirjoittaja Nikita » La Marras 01, 2008 2:02 pm

HUI!
Hyrr pitää tosiaan harkita tarkasti tämän lukemista eteenpäin, pelottavaa!

Mutta kun tämä kuulostaa _niin mielenkiintoiselta ja ... sairaalta!
Olen nyt jo aivan karvat pystyssä ^^'

Yllätit minut todella pahasti! Olin varma, että tämä olisi todella hyvä ja koukuttava kun on sinusta kyse kirjoittajana mutta että tälläinen prologi!
O.O
Herran jumala osasit kuvailla kaiken tismalleen oikealla tavalla, niin että tähän eläytyi todella! Ja niin vähällä!
Miten ihmeessä sinä pystyt tuohon?!

En ymmärtänyt paljoa, mutta ihan tarpeeksi niin että onnistuit säikäyttämään minut.

Tämä... Tämä... Hyrrr! Pystyin kuvittelemaan tuon maiseman niin hyvin ja se jotenkin sopi tähän aiheeseen.

Huone 8, potilas LR-20
No hyi! Okei, uskon, että nänä ovat _todella mielisairaita!

Hänen kyntensä repivät tapettia. Seinään jäi verijälkiä.
Oksettavaa...

Minun täytyy oikeasti harkita tämän lukemista tai te saatte lafiin elävän esimerkin tälläisestä mielisairaasta ihmisestä .___.
Tämä idea on niin hyvä! Hyvät bändit, todella hyvä kirjoittaja niin hemmetti!

Kiitän kuitenkin näin karmaisevasta ja aidosta lukukokemuksesta X3 *kumartaa*
What I make is what I am, I can't be forever.

Nikita
Bändäri

ViestiKirjoittaja Nidete » Ma Marras 03, 2008 1:29 pm

O.O ooh!

hypin innosta kun tulin lafiin ja huomasin tän!! mä NIIN RAKASTAN sun ficcejäs <33

oon ihan varma, että sä osaat kirjottaa TOOOSI HYVIN kauhua ja sen seurauksena tästä ficistä tulee AIVAN VARMASTI TÄYDELLINEN!!! ja oon edelleen sun fani xDDD

noniin.. nyt kun on SUA vähän ylistetty niin voidaankin siirtyä tähän ficciin/ sen prologiin...

O.O arvaa haluanko mä tonne kattoon millasia noi kaikki potilaat on??? varmasti haluaisin, mutta ei se nyt oikein onnistu... HÖH!!!

parituksilla ei sinänsä oo mitään väliä, kun ei oo jotain ihan mielettömän järjetöntä xDDDD

ja ja niinku kaerimichi sanoi :

mielisairaala + jiirut = tulen lukemaan.

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!!! en voi olla lukematta...! mielisairaala + jiirut... se vaan on niin täydellinen yhdistelmä.
joten sitä ei voi olla lukematta... ja vielä kun SÄ oot kirjottajana!!!

HERRAN JESTAS!!!!

joten...

....luen ehdottomasti (niinku kaikki sun kirjottamat ficit tähän asti oon lukenu)

odotan tähän jatkoa enemmän kuin mitään muuta!! (paitsi en niin paljon, kuin kuolemaa)

ja sä osaat edelleen kuvailla toosi ihanasti.. kaiken voi nähdä suoraan silmiensä edessä, kun sä kuvailet niin hyvin <3 kaikki pienetkin yksityiskohdat tulee esiin sun tekstissäs/teksteissäs ja ympäristö on helppo havainnollistaa mielessään.. (ainakin mun on) ja se on hyvä juttu se

eli...

jatkoa :) *fanittaa Ujeloa* (yhä)

noniin.. *ottaa niskastaan kiinni*

enään mä en voi muuta kun kiittää! (sitä, että oot olemassa ja sitä, kun kirjotat niin hyviä ficcejä!!) (sun ficit on mun lemppareita) (kuten tästä ylistyksetä voi olettaa.)

KIIIITOOOOOS~~ <3<33333333 oot ihana<33

(ja mä oon tosi pahoillani tästä mun kommentistani O.O soriii~)

Nidete
Bändäri

ViestiKirjoittaja kuree » Ma Marras 03, 2008 4:35 pm

Päivää ja moimoi. o/

Jee! *tuulettaa* Mielisairaalaficci! 8DD Oon jo pitkää halunnu lukea mielisairaalaan kohistuvaa ficcimoista. 8--) Ja tässä tämmöne ny on. Kiitos ensinnäkin siitä. *kumartaa*
Toisekseen jo pelkkä prologi sai mut kiinnostumaa satanolla tästä. Nuo potilasta kuvaavat kirjaimet ja numerot oli mahtavia. Ne sai tähä just semmosen vähä selkää riipivän tunnelman jo valmiiksi. Mulle tuli ittelle kauhee ahistunut olo ku ulkona jo pimenee ja huoneessa ei oo mitää muuta valonlähdettä ku tietokone... XD Iha ku joku kuristais mua ja hakkais ilmat pihalle... Tai sit vaa oon päästäni vialla, latvasta laho ken tietää... Mutta enikeis ei se menoo haittaa.
Voi tsiisus mun mielikuvat niistä potilaitten huoneista. o___o' Pelottavia ei voi muuta sanoo.
Rakastuin nuihi neuvoihin mitä annettiin tietylle potilaalle. Teit niistä jokasesta semmoi omalaatusen ja kaikilla tavoilla pelottavan. Ah mää nii rakastan kauhuficcejä.♥
Tuo kissa oli kivaisa varsinki se kohta missä kuvailit et mite se patja jousti niitä sen kissan askelia. Se oli jotenki ihanan arkinen kohta. Enikeis, sun kuvailut on ihania ja ja just sopivia ja mahtavia.

Hittoko et kertonu parituksia mut seki just on vaa hyvä ko ei tiiä ni sit saa lukee et mitkä ne sit on. ´--` Ei ainakaa heitä lukijaa pois jos siellä on joku semmoi mistä ei tykkää. Vitsit mä odotan innolla ekaa lukua. 8---D
Hiljainen naurahdus, mutta silti kauhun nyrkit puristivat hänen sisuksiaan.

Mulla on just tommone olo ny... Enkä haluu et se loppuu. XDD Joo oon ehkä vähä päästäni vialla mutta minkäs teet?
Odotan innolla ensimmäistä lukua~ 8--)
Saako olla karkkia tai suklaatia? *tarjoaapi*

Hyvää päivänjatkoa ja moimoi. o/
I wonder if you're listening

kuree
Roudari

Seuraava

Paluu K-18