Kymmenen tunnetilaa ( Reita/Ruki, R, oneshot )

Alastomuus, seksi tai seksuaaliseksi koettu käytös, huumausaineet, väkivalta ja huono kielenkäyttö saattavat esiintyä ficissä jo selkeinä tai voimakkaina.

Kymmenen tunnetilaa ( Reita/Ruki, R, oneshot )

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Helmi 17, 2009 11:17 am

Title: Kymmenen tunnetilaa
Author: akumu
Beta: En koe tarvitsevani
Rating: R
Pairing: Reita/Ruki, Ruki/Reita
Fandom: the GazettE
Genre: Sekametelisoppa
Disclaimer: Omistan vain tekstin ja raapaleitten ideat, kappaleet kuuluvat esittäjilleen ja henkilöt itse itselleen.
Warnings: Seksiä, hui!
Summary: Hän vaikutti Reitaan kaikilla tavoilla.

A/N: Kirjoittelin tämän yöllä, toivottavasti tykkäätte! Kommenttia olisi erittäin mukava saada 8)

1. Ayumi Hamasaki - Marionette

Kaksi nuorukaista seisoi merenrannalla katsoen ohi lipuvaa purjevenettä. Sen valkoinen purje oli likaantunut, mutta ei tiedetty, minkä vuoksi. Saattoi vain arvailla syytä likaantumiselle. Vaaleahiuksiset seisoivat turvallisen välimatkan päässä toisistaan ja lyhyempi tunki varpaansa lämpimään rantahiekkaan. Samalla hänen vaaleat hiuksensa hulmusivat tuulen mukana päästäen ilmaan hänen upean ominaistuoksunsa.

Reita värähti pienesti ja puristi kätensä nyrkkiin. Kynnet painautuivat hänen ihoonsa, ja se sattui. Pian en pystyisi hillitsemään itseäni.

"Ruki, täytyykö minun vielä kerran sanoa, että olet upein ihminen ikinä..." basisti mumisi ja astui lähemmäs vaaleahiuksista vokalistia, joka kuitenkin värähti hieman kauemmas. Ei, sen ei pitäisi mennä näin.
Ruki naurahti ilottomasti, kääntyen pidemmän miehen puoleen. "Meissä jokaisessa on vikamme. Minun vikani on, että olen hyvin kaukana upeudesta", hän kuiskasi.

2. LM.C - little Fat Man boy

Taas kävi niin. Reita oli onnistunut katkomaan toisen kerran sinä päivänä bassostaan kielen. Miten hän aina onnistui? Oliko hän liian tyhmä kohtelemaan hyvin jopa omaa bassoaan? Muutaman kirosanan jälkeen nenärätin omaava mies lysähti kuluneelle ruskealle sohvalle huokaisten raskaasti.
"Tänään ei taida olla päiväsi?" Uruha naurahti iloisesti ja taputti lapsuudentoveriaan tuttavallisesti olalle.
"Niin kuin joskus edes olisi päiväni..."

Yhtäkkiä treenikämpän tummanruskea ulko-ovi kävi ja sisään astui Ruki... ruskeitten hiuksiensa kera.
"Tadaa! Mitäs pidätte?" vokalisti naurahti käheästi saaden kylmät väreet kulkemaan pitkin Reitan selkää. Ei epäilystäkään, Ruki oli jälleen kerran osoittautunut ehkäpä upeimmaksi henkilöksi ikinä.

3. Koda Kumi - Go together

Se kaikki oli yhtäkkiä vain tapahtunut. Se kaikki oli täydellistä.

Sade raiskasi vokalistin kattohuoneiston kattoa samaan aikaan, kun asunnon omistaja tunsi kevyitä suudelmia alavatsallaan. Perhoset lentelivät hänen vatsassaan, hän ei kestäisi enää kauan.
"Reita... Reita, ota minut... nyt", nuorempi huokaili ja samassa mainittu mies nosti katseensa Rukiin. Heidän katseensa kohtasivat, kunnolla, ensimmäisen kerran tuona iltana. Basisti ei voinut estää virnettä nousemasta rohtuneille huulilleen. Oli nautinnollista nähdä Rukin täydellinen vartalo hänen allaan.

Tätä olen odottanut jo neljä vuotta...

"Kuten haluat..."
Yhtäkkiä, ilman mitään varoitusta, nenärätin omaava mies työntyi vokalistin sisään saaden tämän huudahtamaan kivusta sekä nautinnosta. Heidän pieni leikkinsä tulisi jatkumaan koko yön.

Tällä kertaa he olivat yhtä.

4. Muse - Supermassive black hole

Ruki huusi. Hän itki. Kaikki se pahan olon tunne purkautui hänen sisällään nyt. Hänen olisi tehnyt mieli oksentaa inhosta, mutta hän ei kyennyt siihen. Kylmät kyyneleet tuntuivat hänen poskillaan, kuin suuri vesiputous olisi herännyt jälleen kerran eloon. Se kaikki oli aivan yhtä helvettiä.
"Aoi, kiltti... Lopeta tuo..."
Mainittu mustahiuksinen leikitteli huulikorullaan ja virnisti sitten mielipuolisesti. Istuessaan siinä tuolilla katsomassa, kuinka Ruki pyysi vanhempaa lopettamaan, Aoi näytti aivan kuin joltain mafiapomolta. Veitsi hänen kädessään ei helpottanut yhtään vokalistin oloa.

"En ole hiiresi, joten älä leiki kissaa..."
"Hah, miksi minun pitäisi muka leikkiä sinun ehdoillasi?"

En edes tajunnut koko asiaa, mutta yhtäkkiä solisluillani oli yksi viilto.

Ja se teki kipeää.

5. Arashi - Love so sweet

"Reita, katso mitä ostin sinulle." Mainittu mies kääntyi iloisesti hymyillen poikaystävänsä puoleen.
"Toivottavasti et tuhlannut kaikkia rahojasi", Reita naurahti heittäen sitten päivän urheilulehden mahonkiselle olohuoneenpöydälle.
"Tämä on kiitos kaikesta."

Samassa ruskeahiuksinen meni istumaan hajareisin basistin syliin pidellen edelleen käsiä takanaan.
"No?"
"Tässä."

Nuorempi ojensi pienen hiljaisuuden vallitessa valokuva-albumin Reitalle. Valokuva-albumi oli ainoastaan heistä kahdesta. Kaikki ne kuvat... Joko Uruha oli ottanut ne salaa tai sitten Ruki oli käskenyt ottamaan ne. Kuka tietää.
Basisti selaili nopeasti albumin läpi ja laittoi sen hymyillen vierelleen sohvalle. "Kiitos", hän kuiskasi ja suuteli poikaystäväänsä hellästi. Samanaikaisesti Reita tunsi kosketuksen niskassaan.

Taas hän leikkii niskahiuksieni kanssa.

6. Koda Kumi - Get up & move!!

Baarissa tunnelma oli kiihkeä. Kaiken väriset valot valaisivat tanssilattialla tanssivia ihmisiä, miehiä sekä naisia. Jokaisen ilmeellä saattoi havaita joko hymyn tai keskittyneen ilmeen. Musiikki pauhasi taustalla, baari-ilta saattaisi venyä jokaisen ihmisen osalta pidemmäksi kuin oltiin ensin ajateltu.

Vaaleahiuksinen basisti tunsi olevansa kuin ekstaasissa, hän tunsi poikaystävänsä vartalon omaansa vasten. Sen helvetillisen upean ja täydellisen vartalon...
"Ruki, haluan sinua nyt..." Reita kuiskasi Rukin korvaan yrittäen kuulostaa kovinkin viettelevältä. Puutteessa olevalta se kuulosti, vokalistin mielestä ainakin.

Naurahtaen lyhyempi lähti raahaamaan Reitaa baarin sotkuiseen vessaan.

7. Muse - Starlight

Pilvet peittivät kauniin vaaleansinisen taivaan. Taivas... Se on niin kaukana, niin ainakin äitini minulle opetti.

Ruki otti muutaman tumman hiussuortuvan kylmettyneiden sormiensa ympärille. Hän oli yksin, vaikka sitä hän vähiten olisi toivonut. Jos olisi ollut mahdollista, vokalisti olisi halunnut tuntea erään ihanan ihmisen kädet ympärillään, niin omistavaisina. Se ei kuitenkaan ollut mahdollista, ei tuossa tilanteessa, vaikka hän kuinka paljon sitä toivoikin.
Pienen tovin kuluttua vokalisti tuhahti pettyneenä ja otti tupakka-askistaan tupakan huuliensa väliin. Hän oli kahden vaiheilla ottaisiko saman tien toisenkin.

"Pitäisi sitä kai joskus lopettaa tämäkin..." hän mumisi ja sytytti tupakan. Taas hän sai tuhota osan keuhkoistaan tuolla myrkkykääreellä.
"Helvetti."

8. MUCC - Chain ring

"Vittu."
"Mikäs nyt on?"
"Et sinä ikinä ymmärtäisi, Ruru."

Koko päivä oli mennyt päin persettä, aivan kokonaan. Reitan olisi tehnyt mieli kuristaa se paskiainen, joka oli haukkunut hänen Rukiaan rumaksi, inhottavaksi huoraksi. Tuosta asiasta nuorempi ei saisi kuitenkaan koskaan tietää; jos saisi se tietäisi sen paskiaisen tappamista. Vokalisti otti aina kaikki tuon kaltaiset asiat hyvin henkilökohtaisesti. Toisin sanoen, Ruki tosiaankin pelkäsi olevansa ruma, vaikka sitä hän ei todellakaan ollut. Vanhan miehen sanat pyörivät edelleenkin basistin päässä. Aivan vitun täydellistä.
"Auta minua ymmärtämään."

Vaaleahiuksinen vain tuhahti, riisui ulkovaatteet yltään ja käveli sitten poikaystävänsä ohi keittiöön.
"Ostitko sinä sitä kaljaa, Ru?" basisti kysyi, ehkä jonkun verran töykeästi, avaten nopealla liikkeellä punaisen jääkaapin oven.

Ei, siellä ei ollut kaljaa. Voi helvetin helvetti!

Punaisen jääkaapin ovi pamahti kiinni, ja Reita puristi kiukkuisena kätensä nyrkkiin.
"Ruki, minähän käskin sinua-"
Kääntyessään katsomaan taakseen Ruki seisoi siinä vain ja ainoastaan musta korsetti yllään.
"... huutamaan nimeäni seuraavan sänkysession aikana."

Ruskeahiuksinen vain virnuili ja katsoi kiihkeästi Reitaa suoraan silmiin.
"Palveluksessanne, herra Suzuki." Helvetti, hän oli hyvännäköinen, suorastaan upea!

Olisihan se pitänyt tietää, mitä tuon silkkisen aamutakin alle oli piilotettu.

9. vistlip - Black tail

Reita myötäili koko ajan Rukin liikkeitä, voi herranjumala, Reita sitten rakasti tuntea toinen sisällään...

Vaaleahiuksinen huokaili kuuluvasti Rukin lyödessä itseään kovempaa häntä vasten. Basisti tunsi hikeä otsallaan; hän tunsi vokalistin sisällään. Kaikki se tuntui niin helvetillisen upealta. Reita oli koko ajan lähellä omaa rajaansa, mutta yritti kestää kaiken kuin mies. Yksinkertaisesti - hänen kehonsa oli tulessa. Toista kertaa jo sen viikon aikana.

Pian ruskeahiuksinen löysi täydellisen työntökulman ja repi poikaystävänsä ihoa rikki olkapäiden kohdalta. Molempien selät olivat arpien sekä haavojen peitossa muistuttamassa niistä upeista hetkistä, jolloin he antautuivat toisilleen.
Yhtäkkiä Ruki tunsi puristavan otteen lantiollaan. Vielä hän laittaisi Reitan huutamaan nimeään.

10. Zen café - Mies jonka ympäriltä tuolit viedään

Reita ja Ruki seisoivat molemmat haastateltavina PS Companyn tiloissa, koska Kain oli onnistunut siirtää lehdistötilaisuuden heidän treenikämpälleen. Hän oli saanut kyllä suostutella muutamia muitakin ihmisiä, mutta onneksi oli lopulta onnistunut tavoitteessaan.
"Reita, voisitko kertoa kuka bändin jäsenistä on sinulle tällä hetkellä läheisin?" mansikanpunaista huulipunaa käyttävä nainen hymyili lempeästi pidellen kirjoituslehtiötä ja kynää hyppysissään. Hän oli itse asiassa melko suloinen pakkaus. Eikä varmasti kauhean vanhakaan...

"Ruki."
"Miksi?"
"Koska olemme kokeneet todella paljon yhdessä. Hän on minulle kuin... pikkuveli."
Vokalisti naurahti basistin vastaukselle käheästi ja astui aivan lähelle Reitaa. "Olet aika hellyyttävä..." hän kuiskasi viettelevästi vaaleahiuksiselle. Siinä samassa vanhemman kärsivällisyys meni ja hän laski kätensä Rukin täydelliselle takapuolelle.

En välitä, jos muut näkevät.
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Ma Tammi 09, 2017 2:45 pm, muokattu yhteensä 11 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

Re: Kymmenen tunnetilaa (R/R, R, oneshot)

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Maalis 10, 2009 8:30 am

Amor:

...
....
.....

;----; Voi perskele sentään, aivan älyttömän ihanan kommentin olit väsännyt tähän. Mä en oikeesti osaa sanoa tuohon yhtään mitään, mä oon lukenut ton kommentin älyttömän monta kertaa, enkä oo saanu muodostettua kunnollista vastausta. Ehkä mä nyt kuitenkin yritän, koska mulla on aikaa siihen. Mutta tiedä se, että mä en välttämättä pysty kirjoittamaan mitenkään selvästi. Silmissä heittää ja apua, mulla nousi nyt kyllä pissaa päähän ainakin litran verran.

Jep, tässä on Reituki. Mun teksteissä harvoin näkee muita parituksia sillä tavalla, että ne olisivat pääosassa. Mun mielestä tästä parituksesta on vaan niin helppoa kirjoittaa, en tiedä sitten miksi. Se tosiaankin alkaa jossain vaiheessa olemaan pitkälti tuolta peräsuolesta revitty, mutta kun... Siitä parituksesta ei koskaan voi olla liikaa ficcejä ;----; Se on vaan niin täydellinen paritus. Paitsi aina niissä ficeissä jompi kumpi kuolee tai sitten eletään happily ever after, jos on Reituki kyseessä. Mutta niin.

... se toimii, jos osaa kirjoittaa ja mä osaan? Voihan pyllykarva sentään, mä en tiedä mitä voisin sanoa tuohon. Mun mielestä on vaan jotenkin hellyyttävää kuulla, että ainakin sä avaat mun ficcejäni siksi, että mä oon kirjoittanut sen ficin. En mä tiedä, mutta siis. Hellyin sun sanoistasi, kiitos.

Sen voin sanoa, etten oo tähän tekstiin tyytyväinen, kirjoitin tämän tosi myöhään yöllä vaan siksi, koska halusin kirjoittaa _jotain. Mulla on ollut aika kauan kauhea block päällä ja yritän päästä siitä eroon 8) Ehkei ihan vaikuta siltä, mutta aina mä täällä koneella jotain rustaan. Okei - liukuu pois aiheesta, mutta kuitenkin XD

kolmas.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ANTEEKS CAPS, MUT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. ♥ oikeesti mä ehkä _kuolin. siis oikeesti aaaaaaaaaaaaa _________________levisin.

Arvaa levisinkö mä ton sun kommenttisi osan takia ;----; Mä mietin tosi paljon, että julkaisenko tätä just tuon kolmannen takia. Koska, en mä tiedä. Kirjoitin sen vaan lennossa ja tuntuu, että siitä tuli _ihan_järkyttävä. Tuntui, että se olisi pilannut tämän ficin tunnelman tai jotain, mutta kun kerran ei saanut muokata tätä millään tavalla kirjoittamisen jälkeen niin no can do.

... neljättä edes MÄ en osaa selittää XD Se vaan tuli ton kappaleen takia, ehkäpä sen takia se onkin hiukkasen outo. Mutta hei, tämän ficin nimi on Kymmenen tunnetilaa, että... Luulisin ainakin, että tämä raapale ilmaisi pelkoa jollain tavalla. Tai en mä tiedä, miettiköön lukijat sitten mitä lystäävät. Tämäkin oli yksi niistä raapaleista, joita olisin halunnut muokata tässä ihan sika paljon.

Seiskan oli tarkoituskin jäädä hieman hämärän peittoon. Jokainen lukija voi sitten ihan oman hattunsa alla miettiä, kuoliko Reita tässä vaiko ei. Itse oon ajatellut tämän sillä tavalla, että. Että että. Well, jos en paljasta omaa kantaani. Voitte ottaa siitä sitten ihan itse selvää, mitä hain tällä raapaleella takaa.

Ja omasta puolestani voin sanoa, että kasi onnistui kaikista parhaiten XD Ehkäpä siksi pidänkin siitä itse henk. kohtaisesti, koska tämä tuo mieleen kaikki ropeni, missä Ruki on juuri tuollainen ja Reita sitten taas vittuuntunut. Mutta ah, kiva, että tykkäsit tästäkin raapaleesta!

mut siis oikeesti se oli niin ihanaa huomata, et _reita oli alistettu, koska se on aina seme. ja mä pidän rukia enempi semenä, mut sit kaikki kirjottaa sen aina ukeks. asdasd leviin again.

Äläpä! Vaikka mä en oikein tykkääkään sellaisista ficeistä, missä Reita olis alistettuna, mutta mä halusin jotain muuta tähän. Mut tunnistaa aina siitä, että kirjoitan Rukin ukeks ja Reitan semeks. Ehkä oppisin ajattelemaan tätä toisella tavalla. Ainakin toivotaan näin!

Ja ne muutamat näppäilyvirheet löysin minäkin, vaikket niistä maininnutkaan XD Kiitos kuitenkin ihanasta kommentistasi, sille sai hymyillä ihan älyttömän paljon ;----; Luv u, girl, kun jaksat lukea sekä kommentoida mun ficcejäni. Tee niin jatkossakin, jooko? Kiitos ihan älyttömästi ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja sakuk » La Marras 07, 2009 5:08 pm

Kliseistä, mutta nyt ei oo kovin pitkää palautetta tulossa.
Tiesithän, että oot mun lempikirjoittaja?

dskfdjgkdfjvkfd siis. Tää fic oli (on) rakkaus. Noi kohdat missä Ruki ja Reita hiplailee toisiaan on ------ so fcking hawt. Mulle tuli iha hymy huulille kaikista kymmenestä, en ees tiedä miksi.
Mutta siis. Kun mä luen sun ficcejä, ja vaikka jotain henkilöä sattuis henkisesti tai fyysisesti, mä nautin siitä tekstistä. Sä jotenki osaat kuvailla niin upeasti toisen ihmisen tuskaa! Tässäki ficissä Reitaan sattuu, joo, se aiheuttaa mulle hymyä vain. Ei ole siis kyse siitä, että sun teksteihis ei osaa eläytyä, vaan että....... vaan että sä teet tuskasta nautittavaa. Ah. Älä pidä mua friikkinä, joohan? :'D

Pian ruskeahiuksinen löysi täydellisen työntökulman ja repi poikaystävänsä ihoa rikki olkapäiden kohdalta.

Työntökulma. Tulee mieleen matikka. No mutta joo. Ihana lause, varsinkin toinen osa. Mulle tulee heti mieleen yaoikuvat, joissa tyypit pitää toisiaan kiinni olkapäiltä ja vetää itseään eteenpäin... mm. Loistavaa, aksu hyvä.

Viimeinen pätkä oli jotenki mukava, Reita sanoi empimättä "Ruki". Mä osaan kuvitella ton tilanteen, ja toi loppu on niin täydellinen! Voin kuvitella jonku Ayumi Hamasakin haastattelijana. Ja se tekeekin kympistä hyvän. :D

Kiitti tästä !
En kuuntele enää jiirokkia yms, joten älkää ihmetelkö jos minua ei täällä paljoo näy ~

sakuk
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Marras 10, 2009 5:08 pm

sakuk,

voi herran siunakkoon, mä sun lempikirjoittaja ? Voi aaa, oon kyllä niin otettu sun sanoistas, koska en koskaan uskonut olevani kenenkään lafilaisen lempikirjoittaja, en sitten en ikinä ! Mut tosiaankin, melko hämmentävää kuulla tommonen asia, mut oon tosi ilonen ja toivottavasti et tuu pettymään seuraaviin oneshoteihini, jotka Lafissa lähiaikoina aion julkaista ! On ihanaa saada kommenttia sellaiselta ihmiseltä, joka arvostaa tekstejä ja ennen kaikkea tykkää lukea niitä.

Sä jotenki osaat kuvailla niin upeasti toisen ihmisen tuskaa!

Mulla on sitten taas aina semmonen olo, etten osaa oikeesti kirjoittaa yhtään sellaista, että kuvailisin kivasti jonkun ihmisen tuskaa. Tuntuu et munaan kaiken ja sit aaa, en osaa selittää. Mun omasta mielestäni en osaa ainaskaan kunnolla kuvailla tuskaa toisen ihmisen kannalta ollenkaan, mut hyvä jos se kelpaa jollekin toiselle ! Sun ton kommentin jälkeen mulle tuli sellainen kirjoitusfiilis, oikeesti.

Enkä mä sua minään friikkinä pidä :D Ennemminkin pidän itteäni, koska mä en oo pitkään aikaan kirjottanu ( köhköh, 3 kk ) yhtään mitään ja nyt alan oikeesti pelottaa itteäni, koska yleensä mä aina rustaan kaikilla mahdollisilla hetkillä vihkoihin ja joka paikkaan kaikkea. Eli mä se tässä friikki oon, ku kirjottaminen on tosiaankin vähän jäänyt. Mut lupaan, et tän vuoden puolella tulee siihen yhteen uuteen Reitukificciin ainaskin yks luku, ellei toinenki ja sitten oneshoteja :D Toivottavasti luet sitten nekin ~

Mä osaan kuvitella ton tilanteen, ja toi loppu on niin täydellinen! Voin kuvitella jonku Ayumi Hamasakin haastattelijana. Ja se tekeekin kympistä hyvän. :D

Sulinnnnn, koska aa kommenttis oli oikeesti ihana ; _ ;

Kiitos kommentista ja päivän piristyksestä <3

akumu
Pääesiintyjä

Paluu K-15