En minä pelkää ( Reita/Ruki, oneshot, pg )

K-7 on S:ää hieman vahvempaa materiaalia. Alastomuutta, huumausaineita, väkivaltaa tai huonoa kielenkäyttöä voi esiintyä lievässä muodossa, mutta ei tarkasti kuvailtuna. Seksiä tai seksuaaliseksi koettua käytöstä saatetaan käsitellä maininnan tasolla. K-11 ja K-13 voivat jo sisältää edellä mainittuja sisältöjä hieman enemmän.

En minä pelkää ( Reita/Ruki, oneshot, pg )

ViestiKirjoittaja akumu » Su Loka 05, 2008 10:27 am

Title: En minä pelkää
Author: akumu
Beta: muutama tuttu
Rating: pg
Pairing: Reita/Ruki
Fandom: the GazettE
Genre: sekametelisoppa
Disclaimer: Idea ja teksti ovat mun, henkilöt omistavat itsensä, enkä tahdo loukata tällä ficillä ketään.
Summary: Nämä inhottavat otukset ovat kuitenkin melko samanlaisia kuin ihmiset: kamalia ja inhottavia, mutta yhdelle asteelle ne eivät ihmisten maailmassa yllä.

A/N: Noo. Idea lähti tähän muutama viikko sitten, kun halusin kirjoittaa jotain fluffia 8) En tiedä onnistuinko siinä yhtään, mutta toivon, että pidätte tästä. Enjoy !

Kommentit = ♥

~

Pieni rantahämähäkki asteli hitaasti pitkin pontonilaituria, kohti kahta onnellisen näköistä miestä. Nämä kaksi istuivat melkein sylikkäin laiturilla pidellen käsistään kiinni. Kyseinen rantahämähäkki, jota vaaleahiuksiset eivät nähneet omasi mustat ja jonkin verran paksut jalat. Sen takaosa oli paljon isompi kuin keskiosa, mutta ymmärrettävää se oli. Eikö se ole yleensäkin totta, että kaikenlaisten hämähäkkien jalat saavat ihmiset pelon valtaan? Ei se keski- ja takaosa mitään haittaa, mutta ne jalat yhdistettynä muuhun ruumiiseen, saa ihmiset kirkumaan ja läpsäisemään hämähäkin nopeasti mutta varmasti kuoliaaksi.

Voimme jopa todeta, että kaikkein inhottavimmat hämähäkit omaavat nimen tarantella. Ne ovat suuria, mutta jotkut saattavat pitää niistä. Kaikessa kokonaisuudessaan hämähäkit ovat erittäin inhottava näky kaikkien silmille, mutta toisaalta, mitä pahaa ne ihmisille pystyisivät tekemään? Rantahämähäkit eivät ole edes myrkyllisiä, jotkut ihmiset saattavat luulla muuta. Idioottimaista, vai mitä?

Nämä inhottavat otukset ovat kuitenkin melko samanlaisia kuin ihmiset; kamalia ja inhottavia, mutta yhdelle asteelle ne eivät ihmisten maailmassa yllä.

"Ruki, mitä sinä haluaisit tehdä tällä hetkellä kaikista eniten koko maailmassa?" Reita kysyi vaaleahiuksiselta vokalistilta, joka katsoi levollisena järvelle päin antaen pienen päänsä levätä Reitan olkaa vasten. Maisema oli kaunis: järvi hohti kirkkaudellaan ja oli peilityyni, ilta-aurinko onnistui värjäämään veden kauniin oranssihtavaksi. Lumpeenkukat painuivat nuppuunsa, ihan kuin mennäkseen nukkumaan omaa ja samalla niin kauniin levollista untaan. Muutaman kerran peilityynen järven pinnan rikkoi kalan molskahdus. Se oli kuin musiikkia kahden miehen korville, hiljaista musiikkia.
"Haluaisin vain olla tässä..." nuorempi huokaisi ja sulki silmänsä. Vaaleahiuksiset olivat olleet muutaman kuukauden yhdessä, kummankohan aloitteesta lähtien?

Tuskin vastausta on niin kauhean hankala arvata. Reita oli tehnyt aloitteen Rukin suhteen, eikä hän ollut katunut tekoaan ollenkaan. Itse asiassa, hän oli harvinaisen tyytyväinen, että asiat viimeinkin menisivät suunnitelmien mukaan. Basisti sai olla rakastamansa miehen kanssa keskellä ei mitään järvenrannalla olevalla mökillä ja istua pontonilaiturilla ilta-auringon loistaessa. Ruskeasta ja kestävästä puusta tehty laituri keikkui mukavasti, kun siinä vähäsenkin liikkui. Kumpikaan miehistä ei tullut merisairaaksi, he tulivat paljon onnellisimmaksi ollessaan siinä toistensa vierellä.

"Ruki... en tiedä haluatko kuulla tätä minun suustani, mutta..." Reita takelteli miettiessään oikeita sanoja, jotka voisi sanoa hiukan humalapäissä olevalle vokalistille. He olivat menneet Aoin luokse viettämään iltaa elokuvien ja viinaksien parissa, mutta Reita ei ollut ottanut yhtäkään. Ainoastaan siideri lepäsi hänen hikisillä käsillään, hän ei ollut edes avannut sitä. Aoi oli kysellyt koko ajan hänen vointiaan ja syytä siihen, miksi hän koko ajan katsoi Rukia, joka lepäsi Uruhan sylissä. Nenärätin omistava mies oli pudistanut vain päätään ja yrittänyt karistaa mustasukkaisuuden tummat pilvet mielestään, muttei kyennyt siihen. Se oli liian vaikeaa. Oli inhottavaa nähdä rakastamansa mies jonkun toisen syleilyssä, vielä sellaisen miehen, joka oli myös ihastunut Rukiin.
"Ruki, haluaisin puhua kanssasi."
Samalla hetkellä Ruki kääntyi katsomaan Reitaa hymyillen sitä taivaallista hymyään ja sitten basisti vilkaisi Uruhan ylimielistä ilmettä. Kitaristin ketale onnistui aina näyttämään tuolta. Se oli merkki siitä, että hän oli voittanut. Vai oliko?
"Kahdestaan."
"Okei, käyhän se..." Ruki mumisi ja nousi jokseenkin vaivalloisesti pois hunajahiuksisen kitaristin sylistä ja huojui siideritölkki kädessään basistin avustuksella keittiöön. Nuorempi oli aivan selvästi erittäin mukavassa humalatilassa.

"Mistä halusit puhua?" vokalisti kysyi laskien siideritölkin keittiönpöydälle ja päätti itse sitten nojata siihen, ettei kaatuisi naamalleen lattialle. Reita vain jäi tuijottamaan vokalistia liian pitkäksi aikaa ja tajusi sitten pian, että se asia pitäisi sanoa nyt, eikä mikään viidestoista päivä.
"Tuota... tiedän, ettei tämä ole otollinen hetki sanoa tätä, mutta minua ärsyttää, kun Uruha roikkuu sinussa."
"Hah, tuoko oli asiasi? Luulin sen liittyvän johonkin muuhun..."

Reita katsoi Rukin laihaa vartaloa ja tajusi toisen tekevän lähtöä olohuoneen puolelle. Hän ei voinut antaa sen tapahtua: ei voinut antaa Uruhan taas kosketella hänen Rukiaan ja kuiskata ihania ja rakastavia lauseita nuorimman korvaan. Ei, se oli estettävä.
"Niin kuin mihin esimerkiksi?" basisti kysyi ilkikurisen hymyn kaareillessa hänen huulillaan. Yrittäen esittää enemmän semeä, hän astui Rukin eteen ja painoi toisen keittiönpöytää vasten saaden sitten siideritölkin kaatumaan.

"Minä rakastan sinua..." hän kuiskasi vokalistin korvaan ja sulki Rukin huulet omilleen, suudellakseen häntä rakastavasti ja ennen kaikkea; täydellisesti.

"Ja minä haluaisin tehdä näin", Reita sanoi ilkikurinen hymy huulillaan ja tönäisi Rukin makaamaan selälleen laiturille. Basisti kapusi nuoremman päälle hajareisin ja se sai pontonilaiturin keikkumaan pienesti. Rukin kasvoilla oli hämmentynyt ilme.
"Hei, ei ole reilua!" hän naurahti ja katsoi basistia suoraan tämän kauniin sinertäviin silmiin. Hyvänen aika ne olivat ihanat.
"Minun mielestäni tämä on liiankin reilua. Harvoin ihmiset pääsevät sinua näin lähelle..." Reita sanoi ja siirsi pienellä kädenliikkeellään muutaman hiussuortuvan vokalistin kauniiden kasvojen tieltä. Rukilla oli kauniit, pitkät ja tuuheat silmäripset, ruskehtavat silmät, kauniit kasvonpiirteet ja kaiken huipuksi; Reitan mielestä nuorempi omasi maailman kauneimman sekä ihanimman hymyn. Hän ei ollut koskaan nähnyt ihmistä, jolla olisi noinkin kaunis hymy.
"Olet kaunis", vaaleahiuksinen basisti jatkoi ja hymyili edelleenkin allaan makaavalle miehelle. Mainittu mies vain tuhahti vastaukseksi ja virnuili. "Et viitsisi koko ajan jaella tuollaisia kohteliaisuuksia?"

Reita naurahti jälleen kerran ja lähestyi hitaasti nuoremman kasvoja. Molemmat katsoivat toisiaan ja Rukin kasvoille nousi jälleen kerran se sama seksikäs hymy.
"Saanko suudella sinua?"
"Mikset saisi?"
Pian miehien huulet kohtasivat toisensa ja vokalisti nosti kätensä hyväilläkseen vanhemman niskahiuksia, mutta ei. Reita päätti muuttaa tilanteen ja ottaa allaan makaavan miehen kädet otteeseensa ja tehdä Rukille lukon. Suudelma muuttui vanhemman osalta paljon vaativammaksi ja intohimoisemmaksi. Reita nuolaisi hellästi Rukin alahuulta ja siirtyi sitten nuolaisemaan toisen leukaa siirtyen takaisin täydellisen pehmeiden huulien pariin.
"Reita... päästäisitkö käsistäni irti?" Ruki mumisi tuskin kuuluvasti toisen huulia vasten ja sai vastaukseksi pieniä, mutta helliä kosketuksia valkoisen kauluspaitansa alla.

Basisti jätti kuitenkin vokalistin pienet kädet rauhaan ja hivutti omat kätensä sen sijaan hitaasti Rukin ihanan laihalle lantiolle. Nuo ihanat ja hellät kosketukset saivat Rukin inahtamaan pienesti Reitan suuhun.
"Saanko ottaa paitasi pois täydellisen ylävartalosi tieltä...?"
"Et, koska muut voivat nähdä."
"En välitä siitä..." basisti virnuili mitään sanomattomasti ja alkoi heti avata Rukin kauluspaidan nappeja. Vokalisti sen sijaan piti käsiään rentoina ja naurahti huomatessaan Reitan idioottimaisen ilmeen.
"Paksukalloinen..." nuorempi mumisi ja kierähti yhtäkkiä vanhemman päälle virnuillen iloisesti.
"Näin on parempi."

Taivas oli muuttanut väritystään kauniin oranssista punertavaan sävyyn ja pilvet auringon tiellä toivat ihanasti tunnelmaa tuohon iltaan. Jossain vähän matkan päässä solisi puro kauniisti, joka soitti kaunista säveltään. Sudenkorennot lentelivät kevyennäköisesti kahden miehen ympärillä ja sillä välin Reita ehti hivuttaa Rukin kauluspaidan menemään. Nyt hän katseli nuoremman kasvoja lumoutuneena.
"Minä sitten rakastan sinua", vanhempi sanoi kieron hymyn noustessa hänen huulilleen. Basisti oli onnellinen, siitä ei ollut minkäänlaista epäilystä.
"Minäkin sinua, senkin höpsö."
Reita nosti hiukan päätään, jotta pystyisi suutelemaan vokalistin kaulaa paremmin. Ruki taivutti kaulaansa hiukan ja huomasi jotain mustaa, keskivertoa ja liikkuvaa pontonilaiturilla. Se oli selvästikin laiturista poikkeava asia ja sitten Ruki naurahti.
"Aww, tuolla menee rantahämähäkki."
"Niin, mikä oli?!" Reita ähkäisi ja jätti Rukin kaulan rauhaan.
"Rantahämähäkki menee tuossa vierellämme."
"Ei!"

Samassa vanhempi tönäisi Rukin laiturilta veteen ja hyppäsi kauhun vallassa perässä.
"Reita! Mikä helvetti sinua vaivaa?"
"Mene tappamaan se!"
"Mikä?"
"Hämähäkki!"
"Mene itse!"
"En uskalla!"
"Pelkäätkö hämähäkkejä?"
"En!"

Niinhän se on. Hämähäkit eivät ole läheskään samanlaisia kuin ihmiset: he eivät pysty valehtelemaan. Mutta ne pelkäävät. Ihan niin kuin Reita pelkää hämähäkkejä, hämähäkit pelkäävät häntä. Miksi siis satuttaa niitä? Sama asia kuin joku satuttaisi sinua.
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Ke Loka 06, 2010 3:36 pm, muokattu yhteensä 8 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

Re: En minä pelkää (Reita/Ruki)

ViestiKirjoittaja Stormchild » Su Loka 05, 2008 10:59 am

Musta tuntuu, että haluan sanoa tästä jotain, mutta en tiedä osaanko muodostaa mitään järkeviä lauseita tällä hetkellä. No, yritetään.
Ensimmäinen sana, joka tuli mieleen luettuani, oli awwww. ^^ Tämä oli siis hurjan söpö ja kauniisti kirjoitettu. Tykkäsin aivan älyttömästi! Tuo hämähäkki-juttu oli jännä, vaikken sitä heti alussa tajunnutkaan. Mutta selvisipä sekin sitten lopussa. 8) Kuten jo kerran sanoin, teksti oli älyttömän kaunista ja sujuvaa. Kirjoitusvirheitäkään en löytänyt, en tainnut muistaa edes etsiä, koska uppouduin lukemiseen vaan niin kovasti.

Juoni oli tuollaista melkeinpä perusfluffia, mutta ei paha. Tuo hämähäkki-systeemi toi siihen erikoisuutta ja lopputulos on kyllä erittäin onnistunut. :) Muutaman kerran piti ihan awwitella ääneen tätä lukiessa. Jotenkin tykkäsin tuosta lopusta tosi paljon. Se nyt oli vaan awwwww.
Sitten parituksista. Reita/Ruki on yksi suosikeistani ja se kyllä toimi tässä erittäin hyvin. 8) Ärsytti vaan tuo Uruha tuolla, ei se saa tulla tollasten pienten pallojen onnen eteen. Mutta onneksi ei tullutkaan, hyvä Reita! 8))) Ja awwww, joku humalainen Ruki. ;____;
No, enköhän tehnyt pointtini selväksi. Eli siis tykkäsin älyttömästi tästä, kirjoitustyylisi on mahtava ja juoni oli kiva. 8) (Hemmetti, tajusin muuten nyt, etten löytänyt tästä edes mitään kritisoitavaa. o_O) Lainaan vielä pari kohtaa.

Samassa vanhempi tönäisi Rukin laiturilta veteen ja hyppäsi kauhun vallassa perässä.
"Mene tappamaan se!"
"Mikä?"
"Hämähäkki!"
"Mene itse!"
"En uskalla!"
"Pelkäätkö hämähäkkejä?"
"En!"

Törkeän pitkä lainaus, mutta kun awwwww. ;_____;

Niinhän se on. Hämähäkit eivät ole läheskään samanlaisia kuin ihmiset; he eivät pysty valehtelemaan. Mutta ne pelkäävät. Ihan niin kuin Reita pelkää hämähäkkejä, hämähäkit pelkäävät häntä. Miksi siis satuttaa niitä? Sama asia kuin joku satuttaisi sinua.

Ehh, itsekin vihaan hämähäkkejä ja nyt tuli kyllä huono omatunto, koska aina hakkaan ne hengiltä. No mutta siis kaunista. ^^

Kiitos oikein paljon tästä! ^^
You can't quit until you try
You can't live until you die.

You can't learn to tell the truth
Until you learn to lie.

Stormchild
Fani

ViestiKirjoittaja Jemmi » Su Loka 05, 2008 11:12 am

Eikä, ei saa ! Tä oli liian ihana :'______D Pakko kommentoida vaik pitäis jotai taatelikakkuu tehä ~

Joo, katoin tosiaan ekaks, että ''jee, akumu on kirjottanu jotaki'' ja sit olin ainaki jee ko katoin, et Reitukia ! Hyvä paritus, jota ennen vihasin, mut aivopesu iski tossa kesäl ni ei voi mitään, nyt näitä vaan on luettava ! Mut ajattelin eka, et tä ois jotain tyyliin angstia ton nimen perusteella. Mut tä oliki fluffia, ainaki osaks, ja hyvä niin, koska tä piristi kaiken kaikkiaan tätä aamupäivää tässä ! Niin et olit musta ihan turhaan huolissaan, hyvin onnistuit kirjottamaan ! Mä siis tykkäsin tästä todella. Esimerkiks toi oli hieno toi alun hämähäkkifilosofiointi, vaik en ekaks tajunnu, että miten se liittyis tähän. Mut seki selvis sitten ! Ja se hämähäkkijuttu oliki tässä tosi mukava lisä silleen perushommaan ! Ja lopussa löinki käden suun eteen ja naureskelin sitte itsekseni Reitalle ! Se on kivaa ko joku silleen rikkoo tunnelman just tolla tavalla :''D Paitsi ! ...

Toi jostain syystä särähtäis mun korvaan ton helvetin takia 8< Se on mun oma näkemys och så vidare, mut silti. Ehkä musta kuitenki sen takia tuntu, et se ois paennu hieman liikaa aiheesta tai tunnelmasta tossa vaiheessa. Mut tä taitaa olla ihan makukysymys, ja selitin omani. Periaatteessahan tä oli _sekametelisoppa, mut silti. U know what I'm saying ?

"Et viitsisi koko ajan jaella tuollaisia kohteliaisuuksia?"

Tuossaki mä mietin, et pitäisköhän siihen oikeesti kuulua kysymysmerkkiä. En voi varmasti mennä sanoo, et näin _on, ko en oo itekkää varma. Mut mul on vaan sellanen kutina, että ei tulis. Toisaalta taas miksei tulis... nyt jäin pohtimaan tota liikaa. Kerro sä mulle tiedätkö onko se oikein, ko muuten en saa nukuttua ens yönä XD

Mut joo, se niistä. Kuvailusta mä kanssa tykkäsin, just tossa ko kuvailtiin sitä maisemaa ja kaikkea. Sain siitä paikasta hyvän näkemyksen jopa, vaik yleensä keksin ite ja sit se on ihan väärin ! Ja ko kuvittelin ne kaks just tolleen siihen istuskelee ni oi voi, olin iha fiiliksis täällä. Samastuin varmaanki enemmän Reitaan, kun se kerran sitte alko vähän innokkaammaks, ja se taitaa olla se mun juttu kans ! Paksukalloinen, blondi basisti, mikä sattuma not ! Uruha oli tosi ärsyttävä tässä ja teki jo itekki mieli mennä riistää Ruki sen sylistä ja antaa Reitalle ! Äläpä yritä mitään sielä, u ain't gonna get him boy ! 8''D Hyvä kuitenki, et setä Reita toimi, ja sai sitte Rukin sieltä itelleen. Miten niin fangirlaan täällä ?

Hei joo mut, kokonaisuutena siis tykkäsin tästä tosi paljon, vaiks tuol oliki noit muutamii kohtii ko jäin miettii ! Tä silleen piristi tosi kivasti, niin ko jo sanoinki, mut tottakai se uudestaanki on sanottava, ko tottahan se on ! Elikkä siis kiitos absoluutli _nääääin paljo tai jotain tästä ! ´w` ♥♥♥
Kirjotaha lisää tällasia oneshottei täl parituksel, ni oon taas iha taivaas tai jotai, ko oon kuiteski aika laiska lukee moniosasii--

あの日の二人の泣は
今でも輝いているかな?
二度とは戻れないけれど
もう二度と離れない約束しよう

ava by candy_horror @ lj

Jemmi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Mae » Su Loka 05, 2008 7:41 pm

Lupasin itselleni etten kommentoi mitään järjentöntä tai aivan turhaa, mut petin sen heti. Anteeksi.

Kun luin tota alkua, olin vähän silleen mitä vittua, tyyppi kirjottaa jostain hirveestä hämähäkistä! Onneks se sitten selveytyi lopussa. Ööh, tässä on erittäin mielenkiintoinen idea.
akumu kirjoitti:Niinhän se on. Hämähäkit eivät ole läheskään samanlaisia kuin ihmiset; he eivät pysty valehtelemaan. Mutta ne pelkäävät. Ihan niin kuin Reita pelkää hämähäkkejä, hämähäkit pelkäävät häntä. Miksi siis satuttaa niitä? Sama asia kuin joku satuttaisi sinua.
Aww, ja tosi sulonen myös. Hoo, mäkin pelkään hämähäkkejä. Juoksen aina sadan metrin päähän, jos ees nään pienenkin hämärin x]

Kerros nyt sitten, miten ihmeessä pystyt kuvailemaan asioita noin hyvin? Nuo kaikki tunteet ja keskustelut, ilma, ah, vitsit oot kuvaillu kaikki niin helkutin hyvin että oon kateellinen. Mut ihan kirjaimellisesti sanottuna, mä olen niin yllättynyt et sydän päätti tulla kurkun kautta katsomaan ulkomaailmaa. No ei nyt sentään :'p

Hehee, mun taustamusiikki sopi harvinaisen hyvin tähän ficciin x] kyllä juu, olen samaa mieltä, kaikkia kiinnostaa..

Kiitos, tämä oli vallan mukavaisa ; )
I didin't say it was your fault. I said I was going to blame you.

Mae
Fani

ViestiKirjoittaja Coba » Ma Loka 06, 2008 8:31 pm

Ensimmäisenä mielessä kävi ficciä lukiessa, niinkuin ehkäpä parilla muullakin, että mitää, tyyppi kirjoittaa kamalista hämähäkeistä?
Onneksi en antanut hämähäkki inhoni voittaa ja luin koko ficin, sillä taisinpa jopa tajuta pointin ^^

Osasit todella kuvailla järven tunnelmaa ja kahden rakastavaisen tuntemuksia ja kuhertelua, mikä oli vaikuttavaa ja sai todella koukkuun.
Ja tosiaan se, että olit valinnut "vertauskuvaksi" rantahämähäkin, teki tarinasta omalaatuisen yksilön, joka jää todella mieleen.
Jos nyt jotain negaa pitää vetäistä, kyllästyttää tuo ainainen RukiReita paritus, mutta mitäs luen, ei auta valittaa... n__n

btw, ilkeää myöntää, mutta repesin Reitan reaktiota hämähäkkiin (olenko kamala ihminen) 8D
Lie to me, lie.

Coba
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Su Loka 12, 2008 10:59 am

Ääääää, kommentteja!

Stormchild: ... melko harvinaista, että onnistuin jonkun mielestä kirjoittamaan hyvää fluffia :''D Mun mielestä tätä oli melko hankala kirjoittaa, vain ja ainoastaan sen vuoksi, etten ole melkein koskaan osannut kirjoittaa fluffia. Angst ja tommonen muu mielenvikainen genre onnistuu multa ehkä parhaiten. Mutta mahtavaa, jos onnistuin ja vielä mahtavampaa kuulla, että pidit tästä!

Tuo hämähäkki-juttu oli jännä, vaikken sitä heti alussa tajunnutkaan. Mutta selvisipä sekin sitten lopussa. 8) Kuten jo kerran sanoin, teksti oli älyttömän kaunista ja sujuvaa.

Tiesin jo heti alussa, että muutamat lukijat varmaankin ihmettelevät tuota hämähäkki asiaa. Hyvä kuitenkin, että onnistuin kirjoittamaan lopun sillei, että siitä ymmärsi jotain :) Kiitos todella paljon kommentistasi, arvostan sitä! ´w` ♥

Jemmi: o___o ;;___;; .____. ,____, *__*

Noi oli mun ensimmäiset reaktiot, kun huomasin kommenttisi laadun sekä pituuden. Piristit niin helvetin paljon mun päivääni, luin kommenttisi varmaan muutaman kymmenen kerran läpi. Ihanaa kuulla millaisia tunteita tämä on sinussa herättänyt, tämän olikin tarkoitus jollain tavalla naurattaa ja olla tietenkin... noh, fluffia :''D Itse olen tähän suht koht tyytyväinen ja mukava tietää, että sinäkin tykkäsit tästä!

Mun kuvailu oli hyvää? 8''D Nyt kyllä hämmennyin. Oikeasti, mun on niiiin hankala kirjoittaa yleensäkään mitään maisemiin perustuvaa kuvailua yms, koska pelkään, että jokin menee pieleen. Tänki julkaisua pelkäsin ihan kamalasti, koska... En itse asiassa tiedä. Eniten olin huolissani Rukin ja Reitan puuhista tuolla laiturilla. Enkä sano, että tietäisin syyn tällekin pelolle :''D

Ficin nimen oli tarkoituksella olla melko hämäävä. Itsellenikin tuli heti mieleen jokin angstiin liittyvä asia, mutta toivottavasti nimi sopi tälle hyvin :3 Kiitos sinullekin todella paljon kommentistasi, piristyin huomattavasti! ´w` ♥ Ja toki minä kirjoitan lisää, mutten tiedä kirjoitanko tällä parituksella heti seuraavaksi ;D

Amor: Ensinnäkin... toi sun kommenttisi. Kiitos ihan mielettömästi. Mä melkein itkin täällä, koska en oikeasti tajua, miten näin lyhyestä oneshotista voi saada edes noin pitkää kommenttia. Mutta hyvä, että ilmaisit oman mielipiteesi asiaan, se on kaikista tärkeintä.

Ja heti niihin asiavirheisiin 8''D Mä ajattelin itse noi molemmat kohdat ihan eri tavalla ku sä, mutta ei se mitään. Onneksi sanoit niistä, nytpähän pääsen selittämään sinulle, miten mä ne oikein ajattelin :3
Tuo pilkkuvirhe, mulle ollaan opetettu, ettei tuollaisten sanojen väliin tule pilkkua, mutta muakin toi asia häiritsi aika paljon. Ehkä korjaan sen, että muilla olisi helppo lukea tuota? Joku voi sitten informoida mua siitä, onko se jotenkin väärin tai jotain vastaavaa 8D

Ja toi "Et, koska muut voivat nähdä" -kohdan mä ajattelin sillä tavalla, että muut gazelaiset olis kanssa siellä mökillä mukana. Mutta ethän sä voinut tietää, kosken maininnut siitä yhtään mitään 8DD Mutta selvensinpä hiukan ajatuksiasi, toivottavasti nyt ymmärsit :3

Mutta siis, ihanaa kuitenkin kuulla, että idea miellytti sinuakin ;;___;; Kiitos ihan helvetisti kommentistasi, mä en oikeen osaa sanoa siihen mitään muuta kuin kiitos. ´w` ♥

Mae: Heh, thnx to you 8)

Mitä mun nyt muka pitäisi sanoa tuosta kuvailustani ja siitä, miten kirjoitan nuo kaikki keskustelut? XDD En mä osaa sanoa siihen mitään! Mä vaan kirjoitan, mitä ajattelen ja tässä lopputulos :3 Tekstin ei olisi hyvä sisältää paljon keskusteluita, koska sitten siitä saattaisi tulla jotenkin tönkkö :'''D Mutta loistavaa, jos tämä ficci miellytti sinua! Kiitos sinullekin paljon kommentistasi. ´w` ♥

Coba: Heh, thnx to you allso :3

Osasit todella kuvailla järven tunnelmaa ja kahden rakastavaisen tuntemuksia ja kuhertelua, mikä oli vaikuttavaa ja sai todella koukkuun.
Ja tosiaan se, että olit valinnut "vertauskuvaksi" rantahämähäkin, teki tarinasta omalaatuisen yksilön, joka jää todella mieleen.

Naaaws! Kiitos todella paljon, sait sanoillasi mut hymyilemään täällä ihan kympillä. Mun mielestä on tosiaankin ihana kuulla, mitä te muut ajattelette tästä. Ihanaa kuitenkin, ettet antanut hämähäkkipelkosi viedä voittoa, vaan luit tämän kuitenkin. Arvostan sitä erittäin paljon :3

Eikä siinä mitään, että repesit Reitan reaktiolle XD Ensin ajattelin, että Ruki pelkäisi hämähäkkejä, mutta täytyyhän basisteillakin olla joitain heikkouksia! (vokalistien lisäksi tietenkin.) Mutta kiitos kuitenkin suuresti kommentistasi! ´w` ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Korona » Ma Loka 20, 2008 11:23 pm

Tämä oli kyllä niin uskomattoman suloista fluffia, voi herranjestas. Saa kyllä jäätyneimmänkin sydämmen sulamaan.
Mmm, pidin tuosta sanoilla leikittelystä - se jotenkin elävöitti kivasti koko ficciä. Harvoin fluffia luen, mutta tämä oli pakko aukaista ihan vain mielenkiinnosta (ja kun on akumu pien kirjottajana). Jep, kuten muistakin teksteistäsi, tästäkin pidin jollakin hyvin omituisella tavalla. Vaikka tämä olikin hyvin lyhyt, silti koko ficin ajan pidättelin kamalaa awwitus kohtausta sisälläni. Tämä oli niin järkyttävän suloinen, että. Tykkäsin myös tekstin sävystä, rauhallinen, mutta silti niin suloinen (toistin tuon sanan jopa kolmekertaa, dääm).

Reita on niin uskomattoman aw, tollanen tyhmä blondi basisti seme. Jotenkin niin...suloista. Ja Rukihan kuuluu virallisesti Reitalle, vaikken tätä paritusta kannatakkaan (vaikka voin sanoa, että ennen/nyt suoraan sanottuna vihasin tätä paritusta). Go Reita! Uruhaa kyllä kieltämättä käy hieman sääliksi, kun Reita varasti sen hotin miehen. Mutta ajatellaan sitten vaikka näin, että Uruha löysi rakkaan Aoinsa ja sillä selvä (joku mies kuitenkin, jos ei Aoi). Pidän muutenkin Reitasta hieman semempänä ja tuollaisena basistina. Eikä ihme, että se on totaalisen rakastunut Rukin hymyyn, koko mieshän on kertakaikkiaan...säkenöivä (miun salavalinnat illalla on aina niin hehkeitä). Rakastin kertakaikkiaan kumpaakin tässä tekstissä, saa hyvälle tuulelle näin iltasella.

Ja erityismaininta muuten sille, miten kuvailit koko ficin ympäristön ja tapahtumat. Pidin siitäkin älyttömästi, niinkuin kyllä melkein aina milloin olen tekstejäsi lukenut.

Reita katsoi Rukin laihaa vartaloa ja tajusi toisen tekevän lähtöä olohuoneen puolelle. Hän ei voinut antaa sen tapahtua: ei voinut antaa Uruhan taas kosketella hänen Rukiaan ja kuiskata ihania ja rakastavia lauseita nuorimman korvaan. Ei, se oli estettävä.

Ah, tykkään siitä kun Reita puhuu Rukista hyvin omistavasti. Tai no, ajattelee.
"Minä rakastan sinua..." hän kuiskasi vokalistin korvaan ja sulki Rukin huulet omilleen, suudellakseen häntä rakastavasti ja ennen kaikkea; täydellisesti.

Niin fluffia...mutta silti niin sydäntä sulattava kohta. Ja koko kohta oli aivan liian sydäntä sulattavaa ajateltavaa tälläiselle fanityttöselle.
ja läpsäisemään hämähäkin nopeasti mutta varmasti kuoliaaksi.

'mutta' sanan eteen pilkku.

Miuta ensin hieman hämmästytti alussa oleva hämähäkki kappale ja mietin hieman, että mitä hittoa. Mut loppujen lopuks, kun tajusin koko jutun, niin pidin siitä ihan älyttömästi. Myös otsikkokin selveni miulle siinä samassa, vaikka aluksi tuntui, että tämä on jotain angstista. Enemmän tälläisiä söpöjä ficcejä siulta, kiitos.

Ja siun kuvailus muuten on upeaa ja huomaa, että kehitystä on tapahtunut. Vertasin päässäni joitain vanhoja kirjotuksiasi ja sitten näitä hieman uudempia. Siun tekstistä on tullu entistä akumumaisempaa ja tuo kuvailu on jotain niin upean ihanaa. Siun kuvailu on jotenkin kivan...kevyttä? Tai siis, ei sellaista...jotain. Anteeksi muuten, ettet oikein saa mitään rakentavaa. Tiedän, että moni kirjoittaja sitä enemmän kaipaa, kuin tälläistä joutavaa hehkutusta. Mie vaan en oikein uskalla antaa mitään rakentavaa, kun tää sai miut niin hyvälle tuulelle, etten yksinkertaisesti kehtaa rueta nipottamaan mistään pienistä virheitä tekstissä (jos niitä nyt siellä sitten oli). Ja kuten jo kerralleen sanoin, kirjoita enemmänkin tälläistä ylisöpöä fluffia. Täällä on varmasti yksi lukija (ja kommentoija) lisää.
Viimeksi muokannut Korona päivämäärä La Maalis 07, 2009 3:31 am, muokattu yhteensä 1 kerran
test, one, two, three - anything but that.

Korona
Bändäri

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Loka 22, 2008 2:16 pm

Korona: Kuin kaikki aina sanoo aww tästä ficistä? XD Ei tämä nyt oikeasti niin hyvää fluffia ollut. Mä en nimittäin osaa ollenkaan kirjoittaa fluffia ja on aikamoinen saavutus kirjoittaa sitä. Siks pelkäsinkin ihan hirveästi tän julkaisemista, enkä uskonut, että näin monet haluavat lukea tätä. Kiitos kuitenkin kommentistasi, rakas Korona! Olin aivan taivaissa tänään, kun huomasin, että olit kommentoinut.

Ensinnäkin, hämmästyin erittäin paljon kommenttisi pituutta. Harvoin mun oneshotteihin tulee tuollaisia piristäviä ja pitkiä kommentteja. Ja jos tulee, leijun aina sen jälkeen ihan pilvissä.
Tykkäsitkö varmasti kuvailustani? Koska mulla oli kauheet paineet siitäkin. Yritin mahdollisimman tarkoin kuvailla tuota paikkaa, jossa he olisivat, koska mietin oman kesämökkini ympäristöä. Toivottavasti se sopi tähän hyvin ja sillä tavalla. Ja halusin siis kirjoittaa tän ihan huvikseen, yhden illan päähänpisto. Siitä voi syyttää vain ja ainoastaan omaa araknofobiaani ja sitä, että ylipäänsä jaksan kirjoittaa mitään.

Mutta sitten tuosta pilkkuhommelista. Siihen ei tuossa tapauksessa tule pilkkua, varmistin asian äidinkielen opettajaltani eräänä päivänä, mutta voisin kuullemma halutessani lisätä sinne pilkun. Jos se selkeyttää tuota kohtaa enemmän tjn?

Ja siun kuvailus muuten on upeaa ja huomaa, että kehitystä on tapahtunut. Vertasin päässäni joitain vanhoja kirjotuksiasi ja sitten näitä hieman uudempia. Siun tekstistä on tullu entistä akumumaisempaa ja tuo kuvailu on jotain niin upean ihanaa. Siun kuvailu on jotenkin kivan...kevyttä? Tai siis, ei sellaista...jotain.

No voi aawws kiitos! Olen niin kauan miettinyt, milloin joku sanoo onko kehitystä tapahtunut vaiko ei. Ihana kuitenkin kuulla, että jonkun mielestä kehitystä on tapahtunut! Sanon näin omalta osaltani, että tää on yksi mun parhaimmista kirjoituksista. En halua kuulostaa mitenkään ylimieliseltä, mutta täytyyhän omiakin kirjoituksiaan joskus arvostaa. Multa ei nimittäin kauheesti noi pidemmät ficit onnistu, ni tykkään kirjoittaa tällaisia oneshotteja, missä ei oikeestaan oo mitään juonta. Kiitos kuitenkin sanoistas, sait mut hymyilemään täällä kuin Naantalin aurinko.

Kiitos kommentistasi ihan mielettömän paljon. ♥ Mene ihmeessä lukemaan enemmän kirjoituksiani, mikäli siltä tuntuu.

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja akumu » La Tammi 17, 2009 1:48 pm

Amppu: kiitti tosi paljon piristävästä kommentistasi! *ww* Sanon itsekin suoraan, ettei tämä ole parhainta laatua, mitä oon kirjoittanut. Erään kesäisen yön tuotos vain - eli oon itsekin vähän pettynyt tähän. Onneksi kuitenkin luit, vaikka et kauheasti niistä Gazeficeistä pidäkään!

... nauroin muuten ihan sika paljon silloin, kun sanoit galleriassa, että mulla on ehkäpä parhaimpia ficci-ideoita :__D En tiiä tarkoititko sitä tosissasi, mutta oon tosiaankin otettu siitä! Oli se vitsi tai ei, who cares. Kiva kuitenkin, että joku edes tykkää! Mun mielestä mulla lentää toi mielikuvitus useinkin _liian vauhdikkaasti. Keksin aina jotain kirjoitettavaa, mutta sitten lopputulos onkin jotain muuta kuin lupaava.

Ja kyllä mä ymmärsin mitä meinasit, kun sanoit noista adjektiiveista! Ehkä mä tosiaankin voisin tsekata tämän tekstin vielä kerran läpi ja korjailla tönkköjä lauseita tai muuta. Onneksi sä löydät aina jotain negatiivista mun teksteistäni :__D Mä niin jumaloin, jos kommentoija keksii jotain negatiivista! En suinkaan elä rakentavista kommenteista, en en.

Kiitos paljon kommentistasi *ww* Hyppisin täällä melkein seinille, kiitos! ♥

// ... holy ;__; Oon oikeesti tosi otettu sitten!

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja naore » Ke Helmi 18, 2009 12:57 am

Päätin mennä tutkailemaan sun ficcilistausta ja tän nimi pisti silmään. En minä pelkää yhdistettynä sanaan fluff, ei siitä voi tulla muuta kun ihanaa ja söpöä ja awww tää oli ihana <3
Ensin, niinku useemmalla muullakin, tuli semmonen että mitä hei miks kirjotat hämähäkeistä :''D mulla ei oikeestaan oo mitään hämähäkkejä vastaan, kävelkööt missä huvittaa kunhan ei vaan tuu kädelle tai muualle kehoon kipittelemään, hrrr.
Mut tää sun kirjotustyyli, miten sä osaat! Tää oli niin hyvin kirjotettu, tykkäsin siitä miten kuvailit asioita ja tää tyyli oli muutenkin semmonen söötti :'D

Kivasti tuo oli toi Uruhakin mukaan laitettu. Oon outo ja tykkään mustasukkaisuudesta tosi paljon ficeissä, ja tässä se oli tosi kivasti kirjotettu. Uruha x Ruki on mulle tosi outo juttu, ois kiva joskus ihan kokeilumielessä lukee semmostaki :''D mut nyt meen jo ohi aiheen. Mutta kokoajan olin Rukin puolella ! ^^

Ei, se oli estettävä.

:''D okei, tossa vaiheessa jo aloin nauramaan. Mulla tulee tosta mieleen joku semmonen leffa jossa joku 10 vuotiaan pojan pitää pelastaa maailma tuhoutumiselta XD anteeks, mut niin tässä vaan kävi. ehh joo.

Tuli vaan tossa mieleen, että jos Ruki nyt oli ihan tunnelissa, niin ottiko se Reitan rakkaudentunnustuksen ihan tosissaan? En tiiä, jotenki tuli semmonenki ajatus, mutta uskon että kyllä otti, eihän se muuten tolla laiturilla olis onnellisena Reitan kanssa :>

Ahaha, mulla on aina samallaine reaktio ku nään hämiksen :''D ihmiset vähän kattoo että outoko olet. Mutta sitte jos se tulee yhtää lähemmäs ja uhkailee kiivetä mun jalkaa pitkin, alan riehumaan ja kiljumaan ja yh. Mut taaskaan, ei kuulu aiheeseen, anteeks ^^'

Ruki oli ihan kauheen sulonen tässä <3 Ihanaa lukee jotain ylisulosta reitukia, ne kun yleensä tuppaa olemaan jotain angstimpaa... ainaki ne mitä minä oon lukenu ^^

"Mene tappamaan se!"
"Mikä?"
"Hämähäkki!"
"Mene itse!"
"En uskalla!"
"Pelkäätkö hämähäkkejä?"
"En!"

Anteeks pitkä quottaus, mutta nauroin tolle niin paljon :''D Reita on todella uskottava, tosiaan XD
Tuo järveenheittämiskohtaus, jotenki odotin sitä. Tietty, jos laiturilla istutaan tai makoillaan, pitää jonkun lentää järveen. En ees tajunnu et ne sinne järveen lens, tuo oli nii nopeesti kirjotettu ja se vaan meni ohi XD piti lukee pari kertaa et ees tajusin et ne heiluu nyt järvessä eikä enää siinä laiturilla. Mutta, oon kyl väsyny ja tällei, ei mikää ihme jos en tajuu jotai :_D

Tuo lopun hämähäkkisysteemi oli oikeesti tosi hyvä.

Mutta ne pelkäävät. Ihan niin kuin Reita pelkää hämähäkkejä, hämähäkit pelkäävät häntä. Miksi siis satuttaa niitä? Sama asia kuin joku satuttaisi sinua.

Mietin usein, varsinki kesäisin samaa 8< mikä oikeus meillä on ne tappaa, ei ne oo muuta tehny ku kipitelly meijän jaloissa. Jos sitäkään.

Muthei, tykkäsin tästä. Tää oli kiva illan... oho se on jo yks siis yön piriste, ehkä sitten ku meen nukkumaan, näen kivoja unia hämähäkeistä, Reitasta ja Rukista. Jee.

Anteeks tämmöne ihmeelline tyhjää täynnä oleva kommentti.

Kiitos.
hey are you okay?
you look pretty low

1 tykkää.
naore
Roudari

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Helmi 18, 2009 1:31 pm

naore: . . . toi sun kommenttisi pelasti mut ehkäpä varmalta kuolemalta. Kiitos.

No siis, pääpirteittäinhän mun ei todellakaan pitänyt kirjoittaa tällaista oneshottia ollenkaan. Ajattelin ensin, että kirjoitanpas tästä nyt sitten Reita/Rukin, mutta en fluffia vaan angstia. Toisin kuitenkin kävi. Kun kuvailin tuota paikkaa, mulle tuli heti mieleen meidän mökki ja mun hämähäkkikokemukset niin siksi tästä tulikin tällainen. Että yllätyksiä tapahtui, en odottanut itse yhtään, että tästä tulisi näinkin... fluffimainen. Olen tosi huono kirjoittamaan sitä genreä, että ihme jos tämä sitten kerran onnistui. Mä olen oikeasti hämmentynyt, että tämä on saanut näinkin paljon ihania ja kannustavia kommentteja. Mä olin ihan hermorauniona, kun julkaisin tämän, että "tykkääköhän kukaan tästä? entä jos tää on ihan perseestä? en mä osaa kirjoittaa fluffia, muut ei tod tykkää tästä sitten!"

Niin... Uruhaa mun ei sinne ekaksi pitänyt edes tunkea, mutta se nyt tuntui luonnisimmalta vaihtoehdolta. En aina halua, että tyyliin Aoi ja Reita tappelee Rukista jne, niin päätinkin ottaa sellaisen pienen pienen sivuparituksen, josta en itse pidä en sitten vittuakaan :'D Tai noh, Uruha/Ruki oli vain maininta, mutta silti. Kyllähän sen voi paritukseksi sitten niellä, tehköön kukin lukija niin kuin haluaa.

Jotenkin olen itse tähän ihan tyytyväinen, muttaaa... Löytyyhän tuolta sellaisia kohtia, joita haluaisin jälkikäteen muokata ehkä pikkusen hieman liikaa XD Noo, ehkä joskus sitten voin muokata. En ainakaan nyt viitsi ~

Kiitos kuitenkin, että luit, tykkäsit ja kommentoit * uu * Et tiedäkään, miten paljon tuo kommenttisi rohkaisi mua kirjoittamaan enemmän ficcejä ! Kiitos paljon ! ♥

akumu
Pääesiintyjä

Re: En minä pelkää (Reita/Ruki, 1/1)

ViestiKirjoittaja Nokku » To Maalis 05, 2009 4:04 pm

Pakko myöntää, et olet oikeassa. Ei hämähäkit voi satuttaa ihmistä. Tai no, suomalaiset hämppikset ei voi. Mut mä silti pelkään ja kammoan niitä eniten maailmassa... Aloin lukemaan tätä, kun huomasin sanan fluff (Kyllä sä tiedät millanen mä oon ficcien suhteen) ja sitten alettiin heti puhumaan hämähäkistä! >.< Ensin tuli sellainen 'hyyyyi!' reaktio, kun kuvittelin kyseisen rantahämähäkin vipeltämässä Rukia ja Reitaa kohden, mut sitten toi 'Rantahämähäkit eivät ole edes myrkyllisiä, jotkut ihmiset saattavat luulla muuta. Idioottimaista, vai mitä? ' kommentti sai mulle ihan mielettömän häpeän tunteen.

Miten helvetissä sä onnistuit saamaan mut sympatioimaan hämähäkkejä!? Ei ole mahdollista...

Mut ficci oli ihana ja just niin fluff kun odotin. <3 Kiitos ihanasta lukukokemuksesta! Jos nyt lainailisin pari kohtaa, joissa sulin/repesin/hymyilin hangon keksinä.

Maisema oli kaunis: järvi hohti kirkkaudellaan ja oli peilityyni, ilta-aurinko onnistui värjäämään veden kauniin oranssihtavaksi. Lumpeenkukat painuivat nuppuunsa, ihan kuin mennäkseen nukkumaan omaa ja samalla niin kauniin levollista untaan. Muutaman kerran peilityynen järven pinnan rikkoi kalan molskahdus. Se oli kuin musiikkia kahden miehen korville, hiljaista musiikkia.

Sun kuvailu = rakkaus. Oikeesti, upeaa.

Awww~ *lätäkkö Nokkua*

"Ei!"

"Mene tappamaan se!"
"Mikä?"
"Hämähäkki!"
"Mene itse!"
"En uskalla!"
"Pelkäätkö hämähäkkejä?"
"En!"

Siis oikeesti! Tapat mut nauruun!!! Herranen aika, toi tuli mulle ihan puun takaa, koska olin satavarma Rukin kirkuvan paniikissa ja hyppäävään järveen!
Mahtava, ihana ja täydellinen. Nokku tykkää!
Kuva

Nokku
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja akumu » To Kesä 11, 2009 9:42 am

Nokku:

Oon niin monta kertaa lukenu ton sun kommentin, ja viimeinkin päätin, että vastaan siihen ! Muutenkin ajattelin olla aktiivisempi Lafin käyttäjä tässä kesällä, koska julkaisen aika paljon ficcejäni täällä nykyään. Ok, oli aika offia, mutta enivei. Nyt siihen vastaukseen, joka menee sun kommenttiisi !

Mä oon aika paljon saanut outoa palautetta, että miten ihmeessä oon älynnyt valita tähän hämähäkit ja verrata niitä sitten ihmisiin jollakin tasolla. No tuota--- alotetaan nyt vaikka siitä, että mulla itelläni tosiaankin on se pahanlaatuisin araknofobia, mitä ihmisellä voikaan olla. Eli ei saa hengitettyä ja pyörtyy, kun näkee pienenkin hämähäkin jossakin. Itelläni on myös kokemusta siitä, että rantahämähäkin kävelevät soutuveneessä ja mun omalla reidelläni. Mä oon kerran melkein joutunut sairaalaan sen takia, koska kiljuin itteltäni melkein hengen, kun näin rantahämähäkin soutuveneessä.

Ja mun iskä aina selittää mulle, ettei hämähäkkejä tarvii pelätä, mutta mä pelkään siltikin. Ajattelin, että tämmönen ficci olisi juuri loistava esimerkiksi sellaisille, jotka pelkää hämähäkkejä vitusti. Ja arvatkaa kuinka vaikeeta tätä oli kirjoittaa, kun muutaman kerran meinasin alkaa itkeä, kun tuli mieleen ne kohtaukset, mitkä oon saanu hämähäkin kattomisesta.

Mä en tiiä, miten onnistuin saamaan sut tuntemaan sympatiaa hämähäkkien suhteen XD Kaipa se oli oikeestaan tän ficin yks perimmäinen tarkotus, mut ite en todellakaan tunne sympatiaa niitä inhottavia olioita kohtaan. Ja mahtavaa, jos tykkäät kuvailustani ; ____ ; Mä oon aika hämmentynyt itse asiassa, koska oon tän ficin kuvailuun silleen tyytyväinen, mut olishan sitä kuvailua voinut olla enemmänkin.

Loppu oli mulle itselleniki aika yllätys. Tästä piti tulla pidempi, mutta se toinen loppu, mitä tähän ajattelin, oli aika lailla tyhmä, joten tunkaisin tämmösen wnb-huumorilopun tähän. Kiitos kommentistasi tosi paljon ! ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja himitsu » Su Elo 16, 2009 5:01 pm

tiedätkö, on suuri vääryys kirjoittaa ficcejä, joita ihmiset ei osaa kommentoida 8D

no ei vaan, tää oli tosi ihana. ja mä todellakin tahdon sanoo tästä nyt jotakin ja toivon että saat mun kommentista selvää. mä pidin siitä, miten sä olit kertonut hämähäkeistä. se oli jotenkin erilaista, tai niinku... öö, tää oli hiukan erilainen kun sun muut oneshotit. mut siis tykkäsin. mä itse pelkään hämähäkkejä niinku aivan hirveesti, ja jos autossa nään hämähäkin niin alan kiljua/karjua/huutaa niin lujaa, että auto pitää pysäyttää ja jonku pitää tulla hakemaan se hämähäkki pois. kuitenkin mä sanon aina, ettei sitä saa sitten satuttaa. ihmismieli on kummallinen.

tää oli muuten tällainen perus fluff. sun kirjottamat fluffit on ihania, ei siinä mitään :) kuvailu oli kaunista ja mulle tuli tästä hyvä mieli. mä oikeesti rakastan sun ficcejä, tiedä se.

Maisema oli kaunis: järvi hohti kirkkaudellaan ja oli peilityyni, ilta-aurinko onnistui värjäämään veden kauniin oranssihtavaksi. Lumpeenkukat painuivat nuppuunsa, ihan kuin mennäkseen nukkumaan omaa ja samalla niin kauniin levollista untaan. Muutaman kerran peilityynen järven pinnan rikkoi kalan molskahdus. Se oli kuin musiikkia kahden miehen korville, hiljaista musiikkia.

tää oli esim tosi kaunis, tästä mä pidin. tuli kevyen rauhallinen olo.

"Ei!"

"Mene tappamaan se!"
"Mikä?"
"Hämähäkki!"
"Mene itse!"
"En uskalla!"
"Pelkäätkö hämähäkkejä?"
"En!"

köh, itse asiassa mulle on käynyt vähän samalla lailla... me piirrettiin serkun kanssa laiturilla kunnes se sano et tuol menee hämähäkki. ja mä sain sellasen kohtauksen et mä työnsin sen gootin järveen, josta se tietenkin suuttu. se kiros mut maasta taivaaseen ja ihmetteli mikä mulle tuli. ja loppu menikin samalla lailla, kun tossa kohtauksessa. enhän minä tietenkään hämähäkkejä pelkää...

mä meen seuraavaks lukeen jonku muunki sun ficcin... ja kommentoin tietenkin, jos osaan :) mistä sä oikein saat kaikki ideat näihin? mä kadehdin sua kirjoittajana! sä saat aikaan niin upeeta tekstiä.

Niinhän se on. Hämähäkit eivät ole läheskään samanlaisia kuin ihmiset; he eivät pysty valehtelemaan. Mutta ne pelkäävät. Ihan niin kuin Reita pelkää hämähäkkejä, hämähäkit pelkäävät häntä. Miksi siis satuttaa niitä? Sama asia kuin joku satuttaisi sinua.

niinpä. mä en ole koskaan tappanut hämähäkkiä, koska eikös se todellakin olisi sama asia, jos tappaisi vaikka ystävänsä? tai ainakin jonkun muun elävän olennon, koiran tai oravan?

mutta mä rakastuin tän ficcin niin sanottuun sanomaan. tää avarsi mun käsitystä hämähäkeistä XD joten kiitos.

himitsu
Bändäri

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Elo 18, 2009 7:52 pm

himitsu, kommenttis piristi ihan hitosti mun iltaani ! Kiitos siitä todella paljon, luulin jo, että tää ficci oltais unohdettu ihan kokonaan, muttei sitten kuitenkaan. Ihanaa, että näinkin vanhaa ficciä jaksetaan lukea sekä kommentoida. Mutta kuitenkin, toi sun kommenttis piristi ihan hitosti, kiitos vaivannäöstäsi kommentoimisen suhteen !

Tosiaankin, ne hämähäkit tuli tähän ihan älyttömän typerästä syystä, mutta sen syyn voikin lukee aiemmista vastauskommenteista. Araknofobia on tosi kiva omistaa, tai noh--- En nyt sanois, mutta kuitenkin. Ja kun ei täällä Lafissa ollut ainuttakaan ficciä, missä mainittaisiin hämähäkit niin mikäs siinä. Päätin sitten yrittää kirjoittaa tämmöisen fluffintäytteisin oneshotin. ( Tästä ficistä tuli muuten paljon lyhyempi kuin silloin kauan aikaa sitten viime kesänä ajattelin. No jaa, ei voi mitään. ) Tää ollaan otettu kyllä harvinaisen hyvin vastaan, oon siitäkin ihan tavattoman ilonen !

mistä sä oikein saat kaikki ideat näihin? mä kadehdin sua kirjoittajana! sä saat aikaan niin upeeta tekstiä.

Siinäpä vasta kysymys, en todellakaan tiiä, mistä kaikki nää ficci-ideat tulee mulle mieleen ! Jotkut tulee kyl ihan silleen sattumalta mieleen ja joitakin pohdin kaverien kanssa. Mutta tosiaankin, useimmiten ne ideat tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta eli ihan randomisti mieleen vaan. Ja äää, ei mua kannata kadehtii ; _ ; Ihan normaali kirjoittaja on, mutta jos oot tota mieltä niin, kiitos taas.

Ole hyvä ! Mutta kiitos sulle kommentistasi ja kehuistasi ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Michu » Pe Syys 25, 2009 5:32 pm

Mä voisin vihdoin kirjoittaa kommenttia tähän, vaikka takaan, ettei se kyllä tule onnistumaan vieläkään. Yritetään.

Kun mä aloin lukemaan tätä ficciä ja luin tota kursivoitua osaa, tuli hieman sellainen "mitä tää nyt on?" olo xD Luettuani koko jutun, ei olo ollut enää lainkaan sellainen mikä alussa. Mä en osannut päättää, hymyilisinkö, nauraisinko vai awwittelisinko :D
Ja mikä ihana tapahtumapaikka <3 Aivan mahtava, rakastan ;) Sit vielä joku laituri niin aww ;--; No okei, se hämähäkki ei ollut niin aww :D Mielenkiintoista, että se oli Reita joka pelkäs eikä Ruki XD
Joten oletin, että se olisi ollut Ruki ;D
Aika kivaa, kun tässä kerrotaan tosi paljon selkeästi ja lyhyesti ja se muodostaa sitten yhtenäisen kokonaisuuden, jos ymmärrät mitä meinaan ;D
Oli nimittäin tosi hyvä juttu, sillä mitään kysymyksiä ei jäänyt päähän ja mä rakastuin jokaiseen pikku kohtaukseen <3

Palatakseni henkilöihin, mua nauratti aika paljon se, että Reita oli tosi "kova" ja sitten se pelästyi hämähäkkiä, kun mikäkin... neiti.
Mä vihaan hämähäkkejä yli kaiken, mutta tää sai mut ajattelemaan, että ei ne kuitenkaan ole niin pahoja ne hämähäkit kuitenkaan. Silti ne on kamalia ;D

Quotee:
akumu kirjoitti:Basisti sai olla rakastamansa miehen kanssa keskellä ei mitään järvenrannalla olevalla mökillä ja istua pontonilaiturilla ilta-auringon loistaessa. Ruskeasta ja kestävästä puusta tehty laituri keikkui mukavasti, kun siinä vähäsenkin liikkui. Kumpikaan miehistä ei tullut merisairaaksi, he tulivat paljon onnellisimmaksi ollessaan siinä toistensa vierellä.

Toi on vaan niin kaunis. Hymy tulee väkisinkin naamalle ;D

akumu kirjoitti:"Niin kuin mihin esimerkiksi?" basisti kysyi ilkikurisen hymyn kaareillessa hänen huulillaan. Yrittäen esittää enemmän semeä, hän astui Rukin eteen ja painoi toisen keittiönpöytää vasten saaden sitten siideritölkin kaatumaan.

<''3 Reita on Reita ja siideritölkki on kiva yksityiskohta :D
Toi suudelman kuvailu ;)<3

akumu kirjoitti:"Aww, tuolla menee rantahämähäkki."
"Ei!"

Hei oikeesti ;DDD niin söpö ja huvittava kohta xD ^^

Voisin samantien quotata koko ficin, mutta enpä taida tehdä niin ;D
Kiitos tästä ficistä, oli mukava, ihana ja erilainen. Kiva lukukokemus.
Satisfying Madness
blog | last.fm | tumblr | twitter

Michu
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Su Syys 27, 2009 4:33 pm

Michu, kiitti kommentistasi ja kivaa, että viimeinkin päätit sitten uskaltaa kommentoida mun ficciäni ! :D Etkös sä mesessä tainnut mainita, että sä et osaa kommentoida tai silleen, etkä oo ikinä kommentoinu mun ficceihini ? No joo, ei se haittaa. Parempi nyt kuin ei milloinkaan !

Ja mikä ihana tapahtumapaikka <3 Aivan mahtava, rakastan ;) Sit vielä joku laituri niin aww ;--;

Yritin saada kuvailtua tästä samanlaista paikkaa kuin mitä mun oma mökkini on. Jokanen voi kuitenkin omassa pienessä päässään miettiä tätä paikkaa ja silleen, mut ite nään sen aika lailla oman kesämökkini saunarantana. Ainaskin ton kohdan, missä ne on laiturilla sun muuta hubaa :D

Mutta kiitos kehuistasi ja kommentistasi, ja anteeksi tää tönkkö vastaus, mutta pitää mennä lukemaan fysiikan kokeisiin ; _ ; Tuun kyllä muokkailemaan tätä, jos keksin parempaa sanottavaa. Mutta kiitos kommentistasi tosi paljon ♥

akumu
Pääesiintyjä

Paluu K-7 - K-13