Harhakuvia [Ruka/Yomi, PG]

K-7 on S:ää hieman vahvempaa materiaalia. Alastomuutta, huumausaineita, väkivaltaa tai huonoa kielenkäyttöä voi esiintyä lievässä muodossa, mutta ei tarkasti kuvailtuna. Seksiä tai seksuaaliseksi koettua käytöstä saatetaan käsitellä maininnan tasolla. K-11 ja K-13 voivat jo sisältää edellä mainittuja sisältöjä hieman enemmän.

Harhakuvia [Ruka/Yomi, PG]

ViestiKirjoittaja Tonath » To Helmi 19, 2009 12:50 am

title: Harhakuvia
author: Tonath
beta: oikoluin itse
rating: siinä PGn paikkeilla uskoisin?
genre: drama, slash
pairing: Ruka / Yomi (Nightmare)
chapters: 1/1
disclaimer: kaikki tietää sen en omista mitään -höskän
summary: Ruka rakastaa minua ja jonain päivänä hän sanoo sen.
A/N: eli tää on eka fic Dobnun Erilaiset fandomit-haasteeseen. aiheena tässä setti 5:n "julma harhakuva". saattaa sisältää mahdollisia typoja pilkuissa vaikka yritin mahdollisimman hyvin ite kattoa major virheet, joten huomautelkaa jos niitä löytyy. mut ... olin kans kiva jos heittäisitte kommenttia, koska heh heh, kommentit on tunnetusti kirjoittajan paras kaveri.
... tai jotain.

Harhakuvia

Ruka rakastaa minua. Hän pitää minusta huolta. Hän ei anna mitään tapahtua minulle.

Ruka rakastaa minua. Hän pitää minusta huolta. Hän ei…

Tuskan kyyneleet kerääntyivät silmäkulmaani ja purin huultani. Kohta se on ohi, toitotin päässäni itselleni. Rukahan rakasti minua, ei hän antaisi minun kärsiä kauaa.

Ei rakkaus ollut toisen satuttamista. Eikä Ruka ikinä satuttaisi minua.

”Yomi…” Hengästynyt kuiskaus saavutti korvani, ja Ruka vetäytyi minusta ulos jättäen epämukavan tyhjyyden.
Hän hengitti hetken korvaani, mikä sai minut hymyilemään.
”Rakastan sinua.”

Hän jännittyi, ja minun teki mieli syödä sanani heti, kun olin ne suustani päästänyt. Olisihan minun pitänyt muistaa. Ruka ei pitänyt tuollaisista kliseisistä lauseista. Hän muuttui astetta kärttyisämmäksi aina, kun vahingossa tunnustin rakkauttani hänelle.

”Nukutaan”, hän sanoi hengähtäen, pudottautui patjalle ja veti peiton kehonsa peitoksi.

Kyllä Ruka minua rakasti. Hän vain oli tavallista arempi rakkauden kohdalla.

Ruka rakastaa minua ja jonain päivänä hän sanoo sen.

Mutta miksi Sakito oli joskus sanonut, että olin vain hyväuskoinen hölmö rakkauden suhteen?
baby, don't rewind

let me out of my mind

last.fmirc-galleria

Tonath
Teknikko

Re: Harhakuvia [Ruka/Yomi, PG]

ViestiKirjoittaja tiku » Pe Helmi 20, 2009 2:03 pm

Olis oikeastaan aika kiva tietää, miten tää livahti mun silmistä eilen.

Noi luinpa tänään, ja aww. Nightmare-fanfiction uppoaa aina kummasti.

Vaikka Ruka x Yomi ei varsinainen OTP olekaan, tykkään siitä. Tässäkin. Paha tähän olisi muitakaan kuvitella, kun Ruka on juuri tuollainen mököttäjä ja Sakito oma lukunsa. Men tiiä, Yomista en niin älyttömästi pitänyt tässä, tosin oon vieläkin ehkä traumatisoitunut Grand Killer Show'n välispiikeistä. (Se mies on pervo.)

Kerronta oli kuitenkin jees. Sitä olisi halunnut lukea enemmäkin. Niin, yhyy tää on lyhyt ;;___;;
Tiiän, että idea on sinänsä vaikea, koska samalla kaavalla on kirjoitettu niin paljon (angst)ficcejä jo, mutta silti jäin kaipaamaan jotain lisää tästä.

Kuitenkin, pidin tästä, vaikka olikin lyhyt. Odotan innolla loppujakin ficcejä, sanoisin tulevani aika varmasti lukemaan ja kommentoimaan. Jos huomaan paremmin xD

tiku kuittaa ~

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tonath » Pe Helmi 20, 2009 2:34 pm

tiku, kiitos kommentista ! oli kiva huomata että joku oli huomioinu tätäkin ~
baby, don't rewind

let me out of my mind

last.fmirc-galleria

Tonath
Teknikko

ViestiKirjoittaja naore » La Helmi 21, 2009 12:03 am

Kommenttikampajan kautta tänne, en varmaan olis edes muuten huomannu. Mikä on harmi, koska tykkäsin tästä. Tää on ihan ensimmäinen Nightmare - ficci minkä olen lukenu, enkä edes ole varma miltä noi tyypit näyttää. En ole ottanu selville mitään, vaikka kyseistä bändiä vähän kuuntelenkin.

Tää oli kauheen surullinen. Tästä sun kirjotustyylistä tyksin. Ja tää nimi, sopi tähän tarinaan todella hyvin.

Apua. En osaa sanoa mitään.

Tän teksin perusteella uskon, että Ruka ei ikinä aio kertoa rakkauttaan Yomille, ja en edes usko että Ruka Yomia rakastaa - mikä on ihan kamalaa, en tykkää tämmösestä toispuolisesta rakkaudesta.

Ja mulla ei sitten ole mitään hajua mitä soitinta tää Sakito soittaa tai mitä se tekee, mutta musta sitte kanssa tuntuu, että Se on Sakito joka rakastaa Yomia :__D okei, ehkä vien tätä liian pitkälle, mut ei voi mitään.

Jaöö. En oikeesti tiiä mitä tähän enää kirjottaa. Tykkäsin tästä, vaikka tämmönen masentava olikin.

Anteeks tää kommentin laatu, oikeesti.
hey are you okay?
you look pretty low

naore
Roudari

ViestiKirjoittaja Tonath » La Helmi 21, 2009 12:53 am

oooo kiitos kommentista, naore !
omg oon otettu että mun fic on eka naitomea -fic sulle :________D ja hyvä et kelpas !

mut siis joo, tän ficin pääidea on toi toispuolinen. kuten tiku mainitsi kommentissaan, niin Ruka on vähän tollanen möksöttäjä, joten mun oli helppo kirjottaa tätä.

ps Sakito soittaa kitaraa :______D

mut kiitos !
baby, don't rewind

let me out of my mind

last.fmirc-galleria

Tonath
Teknikko

ViestiKirjoittaja Anraf » Ma Heinä 13, 2015 7:11 am

Uu, Nightmare. ♥
Löysin tämän itse asiassa googletellessani Ruka x Sakito -ficcejä, joten olemme yhtä mieltä Googlen kanssa siitä, että tässä on selvästi ollut jotain Rukan ja Sakitonkin välillä meneillään. Joku tuossa ylempänä näytti epäilevän, että Sakitolla olisi tunteita Yomia kohtaan. Ehkä, mutta toisaalta ehkä Sakitolla on omakohtaista kokemusta siitä miten "kovasydäminen" / sulkeutunut Ruka on rakkauden suhteen ja siksi on varoitellut Yomia asiasta.
Tämä oli ihan kiva pikku karkki tässä Nightmare-huuruilussa, semmonen helposti ja nopeasti popsittava pala, joka antoi tarpeeksi sytykkeitä mielikuville ja tilaa kehittää tarinaa päässään mihin tahansa suuntaan. Kiitos siis tästä. :)

Tuossa kommentissa mainittiin myös Grand Killer Show ja sen välispiikit, olisikohan kellään kivalla niihin ehkä linkkiä ja löytyvätkö ne subattuina? Toki voisin yrittää itsekin etsiä jostain, mutta jos jollain semmoinen olisi tallessa, niin... <3
(ehkä syy Rukan hiljaisuuteen on se, että suusta ei pääse yleensä muuta kuin K-18 kamaa. :D)
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

Anraf
Vuoden jännitys

Paluu K-7 - K-13