Sinne minne sinäkin menet ( the GazettE, Sadie, pg-13 )

K-7 on S:ää hieman vahvempaa materiaalia. Alastomuutta, huumausaineita, väkivaltaa tai huonoa kielenkäyttöä voi esiintyä lievässä muodossa, mutta ei tarkasti kuvailtuna. Seksiä tai seksuaaliseksi koettua käytöstä saatetaan käsitellä maininnan tasolla. K-11 ja K-13 voivat jo sisältää edellä mainittuja sisältöjä hieman enemmän.

Sinne minne sinäkin menet ( the GazettE, Sadie, pg-13 )

ViestiKirjoittaja akumu » To Elo 14, 2008 7:16 pm

Title: Sinne minne sinäkin menet
Author: akumu
Beta: Anju
Rating: pg-13
Pairings: Reita/Ruki, Mizuki/Ruki
Fandoms: the GazettE, Sadie
Genre: sekametelisoppa
Disclaimer: Omistan tekstin kokonaan, jonka oon kipeenä sattunut hellyydenkipeenä kirjoittamaan. Ficin nimen oon suomentanut The Callingin biisistä ja tekstin keskellä olevat biisin sanat siis kuuluvat tälle kyseiselle biisille. Henkilöt omistakoon jälleen kerran itse itsensä.
Warnings: maininta pahoinpitelystä
Summary: Voisitko tehdä mitä vain puolestani?

A/N: Haha anteeksi, että kipeänä satuin kirjoittamaan tämmöistä ällösöpöä tekstiä. Toivon, että tykkäätte! Paritus on mitä oudoin, mutta mun mielestä ihan kiva. Olkaapa hyvät ! Kommenttia olis kiva saada.

Mizukin PoV

Se kaikki alkoi eräänä päivänä olohuoneestasi. Itse asiassa, silloin oli aamu ja olin tullut käymään luonasi. Minun ei pitänyt jäädä sinne kauaksi aikaa, minun piti vain kysyä sinulta yhtä tärkeää asiaa. Asuntoni oli mennyt ikävästi remonttiin, eikä minulla ollut mitään paikkaa, missä olisin voinut asua remontin aikana. Muut bänditoverit eivät kaivanneet minua pilaamaan heidän rakkauselämäänsä. Olin aivan varma, että tuo oli osasyy, miksen voinut asua heidän luonaan. Maolla oli Aki ja muilla bändiläisillä oli muita kiinnostuksenkohteita. Kohteliaasti he olivat kyllä kertoneet, etten voisi muuttaa heidän luokseen.
Kello oli sillä hetkellä 11.56, kun astuin ovesi eteen. Mietin hetken aikaa, ennen kuin koputin, mutta sinä olit ainoa toivoni. Olimme tunteneet toisemme kauan, olimme hyviä ystäviä keskenämme. Meillä ei koskaan ollut riitoja, ei ainakaan kouluaikoina. Mutta kuka sitä tietäisi, tulisiko meille nyt vähän vanhempana riitoja, jotka ajaisivat meidät kauas pois toistemme luota.

Vähän ajan päästä tulit avaamaan oven ja näytit väsyneeltä. Ihan kuin olisit juuri herännyt. Katseesi seilasi ympäri tyhjää ja aurinkoista katua. Kun olit tottunut aurinkoon, hymyilit minulle unisesti, ja minä vastasin hymyysi hymyllä. Tunsin myös, miten sydämeni pamppaili, kun huomasin yöpaitasi. Se oli se, jonka olin ostanut sinulle silloin, kun täytit 17. Ja nyt olit 22-vuotias ja se vieläkin mahtui sinulle? Se oli kyllä silloinkin ollut iso sinulle, mutta nyt se oli ihan sopiva. Ainakin siltä se näytti.

So lately, been wondering
Who will be there to take my place
When I'm gone you'll need love to light the shadows on your face
If a great wave shall fall and fall upon us all
Then between the sand and stone, could you make it on your own

"Mitä asiaa sinulla on? Ei sillä, että olisit herättänyt, mutta..." sanoit ja roikotit omaa tyynyäsi mukanasi.
"Tiedän kyllä, että herätin sinut, mutta minulla olisi sinulle kysymys. Tärkeä sellainen", sain sanotuksi ja katselin jalkoihini. Aikoisin kysyä sen mitään kiertelemättä. Tiedän, ettei sinua ärsytä mikään muu niin paljon kuin se, jos kierrellään, eikä sanota asioita suoraan.

"No sano ihmeessä. Tai haluatko tulla ensinnäkin sisälle?" kysyit ja saman tien katseesi muuttui kysyväksi. Katsoin suoraan silmiisi enkä kyennyt vastaamaan. Nyt vasta tajusin, miten kauniit silmät sinulla oikein oli. Olisin voinut saman tien sukeltaa niihin.
"Voinhan minä tullakin, jos siis et halua nukkua enää", vastasin ja kävelin sisälle asuntoosi. Suljit oven perässäsi ja käskit minun mennä olohuoneeseen odottamaan siksi aikaa, kun sinä menit käymään yläkerrassa.

Otin kenkäni pois jaloistani ja kävelin hitain askelin olohuoneeseen, siitä olohuoneesta saattaisi tulla pian meidän molempien yhteinen. Tulisi. Ei tulisi. Tulisi. Saattaisi tulla. Mahdollisesti tulisi. Sitä en osannut sanoa ennen kuin kuulisin vastauksesi.
Istahdin lopulta pehmeälle sohvalle ja katselin ympärilleni. Katseeni paikansi erään tummanruskean laatikoston päällä valokuvia, joissa sinä olit. Huomasin ensimmäisenä bändikuvia, mutta eräs kuva sattui silmiini viimeiseksi. Siinä olit sinä ja Reita, suutelemassa. Virnuilin pienesti kuvalle, en kai vain ollut mustasukkainen?

Jos totta puhutaan, olisin halunnut olla siinä kuvassa Reitan sijaan. Olisin saanut suudella sinua ja pitää sinusta kiinni.

Et varmasti ollut huomannut mitään, mutta silloin, kun ostin tuon yöpaidan sinulle, olin suunnattoman ihastunut sinuun. Saatoin kotona unissani lausua nimeäsi, ja isoveljeni kertoi juoruja koko koululle. Mutta miten voi olla mahdollista, että sinä et saanut sitä asiaa tietoosi? Olitko kuitenkin kuullut sen, mutta et vain välittänyt? Ehkä tiedät nyt, että rakastan sinua ja siksi tahtoisin asumaan luoksesi.

If I could, then I would,
I'll go wherever you will go
Way up high or down low, I'll go wherever you will go

Kuulin askelia portaiden suunnalta, ja tiesin, että sinä olit tulossa unityynysi kanssa. Käännyin katsomaan taakseni, ja sinä todellakin olit siellä, edelleen yöpaidassa ja unityynysi kanssa. Olit todella suloinen näky, yhtä suloinen, kuin silloin kerran leirikoulussa. Et varmasti muista sitäkään, kun nukuimme samassa huoneessa ollessamme leirikoulussa. Siellä oli todella hauskaa, mutta kiusaajat kiusasivat sinua kauniin ulkonäkösi takia. He väittivät, ettet ollut mikään mies, vaan joku mitätön nainen, joka tultaisiin raiskaamaan jonakin rauhallisena ja pimeänä iltana kadulla. Minä en ajatellut niin. Ja jos olisin ajatellut, minä olisin toivonut olevani se raiskaaja. Ajattelutapani on joskus mitä sairain, mutta en vain voi sille mitään. Joskus näen unia, että sitoisin sinut sänkyyni kiinni ja tulisin siihen päällesi istumaan hajareisin. Joskus toivon, että ne unet voisivat olla totta, joskus en tahdo, että niin edes kävisi. Ja jos niin kävisi, pystyisimmekö enää koskaan olemaan ystäviä keskenämme?

And maybe, I'll find out
A way to make it back someday
To watch you, to guide you, through the darkest of your days
If a great wave shall fall and fall upon us all
Then I hope there's someone out there
Who can bring me back to you

"Anteeksi, että kesti. Soitin vain yhden tärkeän puhelun", sanoit kävellessäsi minun luokseni.
"Selvä. Sitä vain, että... voisinko muuttaa tänne luoksesi asumaan? Oma kotini on remontissa ja sinä olet minun ainoa rak- siis toivoni", sanoin nopeasti ja tunsin, miten alistava puna nousi kasvoilleni. Nyt luulet jotain, tai aavistat sen, mitä ajan takaa.

"Totta kai saat muuttaa, minulla on muutenkin hirveän yksinäinen olo, kun Reita on..."
"Mitä Reita on?"
"Ei mitään", sanoit ja rupesit ottamaan paitaasi pois yltäsi. Sylissäsi lepäsi musta t-paita, mutta miksi juuri nyt? Kohta en välttämättä pysty hillitsemään itseäni... Paljaan ja täydellisen ylävartalosi näkeminen aiheuttaisi minulle melkein sydänkohtauksen...
"Kerro nyt, huomaan, että jokin painaa mieltäsi. Mehän olemme ystäviä, voit kertoa minulle ihan kaiken."

Käännyit katsomaan minua, ja olit vaihtanut ihanan hymysi vakavaan ilmeeseen. Ei kai Reita satuttanut sinua millään tavalla tai olisi jättänyt sinua yksin? Tehän rakastitte toisianne ja kaikki oli hyvin välillänne?
Näytit käsivarsiasi ja kylkiäsi, tiesin sen. Reita satutti sinua niin kuin halusi ja sinä et pystynyt tekemään mitään. Hän oli tietenkin tapansa mukaan sanonut sinulle jotain, mille et osaisi sanoa vastausta. Kyyneliä alkoi valua pitkin poskiasi ja nousit seisomaan.

"Miksi tein tämän? Ei Reita koskaan minusta välittänyt..."
"Jossain on joku, joka rakastaa sinua ihan mielettömästi", sanoin ajattelematta yhtään mitään. Sinulla olisi oikeus tietää, että on ihmisiä, jotka välittävät sinusta liikaa. Minun tekee joskus pahaa ellen näe, että olet kunnossa.
"Missä muka?"
"... tässä edessäsi."

Run away with my heart
Run away with my hope
Run away with my love

Käänsit katseesi taas minuun ja katseesi oli tällä kertaa hämmästynyt. Tiedän, ettet odottanut tuota vastaukseksi ja varsinkaan tässä tilanteessa. Reita oli jättänyt sinut tai sitten sinä olit jättänyt hänet. Mutta jos olisin salannut vielä kauemmin, en tiedä miten tässä olisi käynyt. Sinulla oli oikeus tietää ja tämä oli totuus.

"... rakastatko sinä minua?"
"Rakastan, olen rakastanut siitä asti, kun ostin tuon yöpaidan sinulle. Nyt sinulla oli oikeus tietää. Et välttämättä enää tahdo, että muutan tänne, etkä tahdo olla ystäväni, mutta tuo asia sinun oli pakko tietää", sanoin noustessani sohvalta seisomaan. Olin lähdössä olohuoneesta eteiseen, mutta astuit eteeni. Pakko sanoa, että olit mielettömän ihana ja suloinen vihaisena, hämmästyneenä ja noin lyhyenä.

"Voisitko tehdä mitä vain minun puolestani?"
"En."
"Olenko mielestäsi vain nätti poika, jota kutsutaan heti huoraksi, kun minut vain nähdään?"
"Et."
"Pystyisitkö rakastamaan minua sellaisena kuin olen?"
"En."
"Menisitkö sinne minne minä menisin?"
"En."
"Itkisitkö, jos lähtisin nyt pois enkä koskaan enää palaisi ja satuttaisin itseäni kaikilla mahdollisilla tavoilla...?"
"En."

I know now, just quite how,
My life and love may still go on
In your heart, in your mind, I'll stay with you for all of time

Kyyneleet olivat muuttuneet luonnottoman suuriksi, ja katsoit minua ihan hiljaa.
Saman tien käännyit poispäin minusta ja yritit lähteä pois, mutta minä estin aikeesi takertumalla kiinni lanteisiisi. Silittelin vatsaasi, hymyilin pirullisesti ja painoin huuleni kaulallesi.

"Minun ei tarvitsisi tehdä mitä vain puolestasi, minun täytyisi tehdä mitä vain puolestasi.
Etkä sinä ole nätti, olet kaunein ihminen, jonka olen ikinä nähnyt, etkä ole mikään huora.
Minun ei tarvitsisi yrittää rakastaa sinua, koska minun täytyisi rakastaa sinua aina ja ei, minä en itkisi jos lähtisit pois ja satuttaisit itseäsi, minä kuolisin."

If I could, then I would,
I'll go wherever you will go
Way up high or down low, I'll go wherever you will go
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Ke Loka 06, 2010 3:35 pm, muokattu yhteensä 11 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

Re: Sinne minne sinäkin menet (Mizuki/Ruki)

ViestiKirjoittaja remtara » To Elo 14, 2008 8:22 pm

Aukaisin topsun vain sen takia, että paritus oli mitä kummallisin, mutta... toisaalta ihan hieno. :) Tekstissä se ainakin toimi todella hyvin.

Pidin tavastasi kirjoittaa Mizukin ajatuksia koko ficin ajan. Teit hänestä sellaisen suoran oloisen, millainen hän oikeastikin on. Tuolla keskellä Maon ja Akin suhde häiritsi ehkä hieman, kun se oli kuin itsestäänselvyys, mutta ei pahasti. Halusin silti lukea tämän loppuun asti. Mizuki oli nätti. Jotenkin... ihanan suora ja seesteinen. Ruki oli myös hyvin suloinen ja kuitenkin luonteva, ei mitenkään "oih, ihkua, odota kun käyn yläkerrassa parantamassa hieman meikkiä!" eikä myöskään ylireagoivaa innostusta ja yllättyneisyyttä vierailusta.

Pidin noista biisin sanoista todella paljon, ne tekivät ficciin vielä mukavamman fiiliksen ja tunnelman, vaikkeivat aina ihan sopineetkaan ajatukseen. Kauniit sanat silti ja voin kuvitella, että biisikin on nätti.

Akumu kirjoitti:Huomasin ensimmäisenä bändikuvia, mutta eräs kuva sattui silmiini viimeiseksi. Siinä olit sinä ja Reita, suutelemassa. Virnuilin pienesti kuvalle, en kai vain ollut mustasukkainen?

Oh, tuossa kohtaa tuli suuri plus. Mizuki ei muuttunut pikkutyttömäiseksi mustasukkaiseksi mököttäjäksi, vaan virnisti. _Virnisti. Kiitos, kun et tehnyt sitä virhettä, että oisit pistänyt Mizukin vaikka repimään valokuvan tms. Koska näin se on paljon parempi.

Yksi asia, mikä häiritsi vuorosanoissa. Sinulla on selvästi jäänyt vuorosanojen alusta kaksoispilkut pois. Se on kyllä repliikin lopussa, mutta useissa paikkaa se puuttuu kokonaan alusta, ollen näin selvästi häiritsevä, kun piti arvata aina, että lukiko nyt vuorosanaa. Sentään kursivointi auttoi hieman miettimään, vaikka voisit korjata merkkejen puutteen. :)

1. Tässä ficissä on _kliseitä vaikka muille jakaa.
2. Niistä kliseistä tulee hyvä olo.

Kun luin lopun, ilmeeni muuttui hetkeksi irvistäväksi, hetkeksi hymyileväksi ja sitten naurahdin pudistaen päätäni. Olisihan se pitänyt arvata, ettei Mizuki voinut vain jäätyä ja sanoa ei, kun hänen rakastamansa ihminen kysyi tuollaisia asioita. Reitan ja Rukin välillä tapahtuneet asiat tuntuivat jotenkin irtonaisilta - yhtäkkiä Ruki vain näytti jäljet ja alkoi itkeä. Se irtosi hieman tekstin joukosta.

Lopussa kuitenkin hymyilytti. Senkin klisehirviö Mizuki, silti se _virne taas. Voin niin kuvitella hänen kasvoilleen virneen, kun hän suutelee Rukin niskaan ja sanoo nuo asiat.

Kiitoksia, tätä oli oikein mukava lukea, ainakin kliseet oli ! ♥ :'D Hyvää tekstiä, mukava tunnelma. Kiitos.
NEVER MISS THE EYES
KNOW YOUR ENEMY

SUCK MY DICK

remtara
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Su Elo 17, 2008 4:40 pm

Ensimmäiseksikin, kiitos remtara. Olit ihan ensimmäinen, joka kommentoi tätä ja minulle tuli erittäin hyvä mieli. Yllätyin todellakin, kun huomasin, että tähän on tullut kommentti. Mutta silti, se on hyvä asia ja kiitos ihan mielettömästi.

Arvostan sitä, että jaksat kommentoida tätä pitkästi vaikka tästä ei kauheasti mitään voisikaan sanoa. Mukava myös tietää, että tämä kelpasi kliseineen ja ällösöpön juonensa kanssa. Armahtakaa, kipeänä ei tee kauheasti mieli kirjoittaa mitään raiskauksia/väkivaltaa. Tämmöinen tuotos syntyi, kun minulla oli kuumetta, oksennustauti, flunssa, kurkku kipeä ja alkava aivokalvontulehdus. Ei liittynyt asiaan, mutta haluan sinun tietävän, että rakastan pitkiä kommentteja. Kritisoit ja myös kehuit tätä. Se on minusta liian ylihienoa, ei tämmöinen lyhyt äklösöpö oneshot ansaitse tuollaista kommenttia.

Oh, tuossa kohtaa tuli suuri plus. Mizuki ei muuttunut pikkutyttömäiseksi mustasukkaiseksi mököttäjäksi, vaan virnisti. _Virnisti. Kiitos, kun et tehnyt sitä virhettä, että oisit pistänyt Mizukin vaikka repimään valokuvan tms. Koska näin se on paljon parempi.

Naurahdin, kun luin tuon kohdan kommentistasi. Minusta oli muutenkin paljon luontevampaa pistää Mizuki virnistämään eikä kapinoimaan/rikkomaan valokuvaa. Halusin tehdä Mizukista rauhallisen ihmisen, itse kun olen saanut hänestä sellaisen kuvan. Ja totta, olit oikeassa tuossa kohtaan missä Ruki näytti arpiaan/mustelmiaan ihan sama mitä olivatkaan, tuli liian nopeasti ja alkoi vuodattamaan itseään Mizukille. Kuten sanoin, en halunnut tähän surullista loppua vaan jotenkin ehkä... iloisemman. En tiedä miten mielestäsi onnistuin, mutta sama se kaiketi on. Voipi olla, että kirjoitan tälle jonkun pienemmän sivutarinan. Idea saattaisikin löytyä jo nyt.

Kiitos kuitenkin, että jaksoit lukea tämän oudon parituksen takia ja kiitos, että kerroit rehellisen mielipiteesi. Arvostan sitä ihan todella. Kiitos. ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Helmi 16, 2009 6:03 pm

Amppu:

Mä olin ihan ihmeissäni, kun tämä joku niin über vanha ficci oli saanut kommentin. Oikeasti, olisit nähnyt mun ilmeeni, kun tajusin, että sä olet kommentoinut tätä. Luulin, että tämä oli unohdettu kokonaan. Mutta aww kiitos oikein piristävästä kommentistasi ! Melkein itkin täällä, nuo sun sanat sai mut oikeasti paljon, paljon iloisemmaksi ja nyt tuli kauhea into kirjoittaa jotain. Sä rohkaisit mua, kiitos siitä.

No joo, en edes tiedä minkä takia nuo replat on laitettu kursiivilla, mutta enivei. Katotaan jaksanko muokata niitä parempaan kuosiin, laitoin ne vain kursiivilla hetken mielijohteesta. Ei tuo ulkoasu sinäänsä mun silmääkään miellytä, mutta käyhän se paremman puutteessa. Ehkä jossain vaiheessa päädyn painamaan tuota muokkaa -nappia ja ottamaan nuo turhat kursiivit pois. Ehkä, ehkä en. Saa tosiaankin nähdä.

Tämä paritus on nyt mitä on, eli aika randomi. Reita/Rukista en viittinyt mainita sen enempää, että sen oli aika tarkotuskin jäädä sellaiseksi... niinko, vähän avoimeksi. Tietenkin olisin voinut tehdä tähän kaikenlaista muutakin, mikä olisi ehkä tehnyt tästä paremman. Kipeänä nyt tuskin ajatellaan ihan normaaleilla avoilla, elii. Syytetään tästä kauheaa osaamishaluttomuuttani sekä kipeää olemustani :'D

Toi Nickelbackin - tai oikeastaan The Callingin biisi Where ever you will go on mun mielestä sika nätti biisi ! Silloin mulla oli kauhea halu kirjoittaa sen biisin pohjalta jotain ällösöpöä romantiikkahömpötystä, ja tämän sain kirjoitettua. Olen melko tyytyväinen tähän, en edes tajua, mistä tällainen idea lähti liikkeelle. Ihanaa kuitenkin tietää, että pidit tästä ! Sun kommenttisi oli oikeasti ihan helvetin rohkaiseva, kiitos !

. . . luulin muuten ihan aluksi, että nyt sulta tulee paljon jotain kritiikkiä ja olin ihan sillei "wtf?" kun sitä ei paljon ilmennytkään. Omasta puolestani voin sanoa, että löydän tästä kaikenlaista negatiivista sanottavaa XD No, mutta jokainen ihminen on erilainen. Ja Amppu, et toki sitten ole ainoa, joka on perfektionisti.

Mutta aaa kiitos ihan helvetisti ! Ihanaa oikeasti, että jaksat lukea mun ficcejäni ja kommentoida niitä *oo* Kiitos ! ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Nepzu » Ti Maalis 03, 2009 10:23 pm

akumu~ :'D

ficcilistauksestasi tänne jälleen pomppasin XD tiiätkö, aina ku mä luen sun tekstejäs, joissa on se sun ihana kirjotustyylis ja tapas kuvailla asioita ja kertoa niistä, niin mulle tulee silleesti jotenki turvallinen olo. ihan tosi 8D ja sun ficcejäs on ihan äärettömän kiva lukea ja on vaan niin wihii ! >ww< paritus on aika mielenkiintoinen X'D mulla ei tullu nimen 'Mizuki' kuullessa mitään kuvaa päähän minkälainen se ois, mut lukiessa muodostu sellanen kuva, että Mizuki ois semmonen söpö nuori jolla ois tummanruskea ja lyhyt tukka. tiedä häntä mistä on tullu tuommonen kuva ja onko lähelläkään oikeaa Mizukia, mut kuiteski x>

Vähän ajan päästä tulit avaamaan oven ja näytit väsyneeltä. Ihan kuin olisit juuri herännyt. Katseesi seilasi ympäri tyhjää ja aurinkoista katua. Kun olit tottunut aurinkoon, hymyilit minulle unisesti, ja minä vastasin hymyysi hymyllä.

mun mielestä tuohon lauseen loppuun ei enää tarvitsisi tuota sanaa 'hymyllä', kun esim. suudelmaan vastaamisesta puhutaan vain "Vastasin suudelmaasi." eikä "Vastasin suudelmaasi suudelmalla.", mutta tuokin on ehkä enemmän makuasia, ja ehkä mun makuun tuo vähän tökkäsee.

Käänsit katseesi taas minuun ja katseesi oli tällä kertaa hämmästynyt.

tässä sama homma. mielestäni tuossa lauseessa on aikas turha tuo toinen 'katseesi'. minä laittaisin esim. näin: "Käänsit katseesi taas minuun ja tällä kertaa se oli hämmästynyt / olit hämmästynyt." ehkä jälleen makuasia, tökkäisi minun korvaani, mutta miten itse sen haluat, ei tuo varsinainen virhe ollut.
ja enempää kritiikkiä en osaa antaakkaan.

mutta edelleen rakastan tässä tätä kerrontaa ja sun tyyliäs kirjoittaa. ja tosiaan, tässä oli näitä kliseitä, mutta sehän ei tän tytön lukemista haitannu yhtää, päinvastoin :D joissakin kirjoituksissa nuo kliseet ois voinu oikeasti tökkiä ja pahasti, mutta tässä mä huomaan että mä en osais ehkä jopa kuvitella tätä ficciä ilman niitä. eli siis mun mielestä kliseet sopii sun suuhun, vaikka sä et sitä ite uskoiskaa ;D tykkään, rakastan, tykkään, rakastan.

kiitos tyttö ♥ ehkä joku ihanin.
Me was thinkin'... Me is hungry!

Nepzu
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Touko 04, 2009 2:36 pm

Nepzu:

Kiitos kommentistasi todella paljon ! Oon lukenu ton jo kauan aikaa sitten, mutta nyt mä sain aikaiseksi vastata tohon jollain tavalla. Mutta kuitenkin, et tiedäkään, miten paljon kommenttis piristi mua. Mulla on ollu sika kauan sellainen olo, etten jaksa nyt vähään aikaan kirjoittaa yhtään mitään, mutta ehkäpä mä saan jottai ens viikon aikana tehtyä. Katotaan, jos vaikka aivot alkais hieman käydä nopeemmalla.

Kiva kuulla, että mun ficcejäni on kiva lukea *----* Mulle harvoin sanotaan, mutta oikeesti, tosi kiva kuulla. Mä oikeestaan pyrin siihen, että näitä mun tekstejäni olis helppoa lukea, ettei mikään jäis silleen kauheen varjoon. Ellei tietenkään oo tarkotus jne. Ja voin kertoa, että tämä Mizuki on Sadien Mizuki :'D Jos kuva helpottaa niin ajattelin hänet silloin tämän näköiseksi. Että jos mitenkään auttaa tästä eteenpäin !

Ja kiitti ainaki ton toisen kohdan korjaamisesta ! Tota ekaa kohtaa en edes ala muuttamaan mitenkään, koska mun mielestä se on ihan hyvä niinkin. Mutta toi toinen kuulostaa myös mun korvissa jotenkin tönköltä, niin kannattaahan se sitten muuttaa juuri tuollaiseksi, mitä mainitsit.

Kliseet on elämä, mä rakastan niitä. Siksi tämä ficcikin oli vähän sitten sellaista kamaa XD Mutta kiitos todella paljon kommentistasi ! Se piristi paljon, kiitti ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Syys 30, 2009 2:32 pm

Amor kulta, sano mitä sanot niin toi sun kommenttis oli satamiljoonaa kertaa parempi, kun toi mun ficcini :___D Oikeesti, tää on niin hämäävää ja kamalaa, ku menit lukee tämmösen mun kokkaretekstin. Hey c'moon, tää on ihan hiton vanha ja sit viel--- EI EI EI EI EIII XDD Hitto mä häpeen tätä silmät päästäni oikeesti. En oo oikeesti voinu kirjottaa näin huonosti. Nimittäin tää teksti on kirjaimellisesti _täyttä_paskaa_.

Mut mä oikeesti säälin sua, kun oot menny valitseen tämmösen tekstin kaikkien muiden mahdollisten ficcien joukosta. Mut oon kuitenkin tosi otettu, että jaksoit lukee ja kommentoida tätä ! Jos en oo maininnu niin mä kirjotin tän kipeenä et sen takii tää oliki vähä turhanki klisee. Ja sori tost Reitast, siit vaa tuli tommone : (( En voinu estää kiusausta et tekisin Reitasta tälläki kertaa tommosen--- ilkeen.

... Rukin hahmo jäi todellaki vajaaks mut en tiiä, miten oon sen joskus kauan aikaa sit ajatellu et jätinkö sen tarkotuksel tommoseks ja keskityin ennemminki Mizukiin mut--- No jaa, vajaaks Ruki kuiteski jäi fiilareittensa kans et tämmöstä. Mut tiiäks, mä aina oikeen odotan just sun kommenttejas, koska ne on niin... pure love. Ja vaikkei tossa silleen ollu semmosta rakentavaa ( jota halajan ja rakastan ♥ ) niin ei se mitään ! Musta tota kommenttii oli ihana lukee ja oli kyl aika ihme, et löysit täst noin paljon positiivista.

On hienoo, et sä olet suomentanut tuon lauseen, etkä jättänyt englanniks, niin ku varmasti tosi moni muu olis tehnyt.

Mä en ees tiiä oks toi suomennos oikee vai ihan täyttä helevettii XD Mut ihanaa, et nimi miellytti. Mä en ehkä niin kauheesti nykyään perusta siitä, tää paritus jotenki iski muhun ja iskee edelleenki niin siks arvostan tätä ficcii siin mieles. Ku en oo oikeestaa lukenu ( kenties koskaa ? ) semmosta ficcii, missä ois joku Gazettosta ja Sadiesta. Mut mä kyllä tiiän, et OON arvostanu tätä joskus kauan aikaa sitten _paljon, koska kirjotin tätä kuumeisena ja pakotin itteni kirjottamaan tän loppuun. Mut niin--- ennen oli ennen, nyt on nyt.

Mut ääää oikeesti kiitti _tosi paljon kommentistas ja kaikist kehuist yms ; ---- ; Kommenttis ja mielipitees merkitsee mulle oikeesti ihan mielettömän paljon.

Kiitos tästä, muru. ♥

Ole hyvä, muru, ja kiitos myös sulle. Kommenttis piristi. ♥

akumu
Pääesiintyjä

Re: Sinne minne sinäkin menet ( the GazettE, Sadie, pg-13 )

ViestiKirjoittaja serellenders » Su Syys 26, 2010 12:27 am

Päädyin vaihteeksi jotenkin ihmeellisesti selailemaan sinun fictilistausta etsiessäni luettavaa. En muista lukeneeni tätä joten lähdin ihan parituksen perusteella lukemaan tätä, kun luvassa oli muuta kun sinulle se tuttu ja turvalline reituki vaikka olihan tässä maininta siitä.

Ihan ensinnäkin pakko myötää, että en kyllä muista milloika viimeksi olisin lukenut näin kliseistä tekstiä, mutta tämä toimi kaikesta huolimatta. Tosiaan kliseyden määrästä huolimatta tykästyin tähän. Tää tuntuu olevan jälleen yksi niistä ficteistä kun alan miettimään pidänkö enemmän näistä vanhemmista teksteissä joissa on puutteita mm. kuvailun suhteen jos vertaa noihin uudempiin teksteihisi. Kuitenkin näissä vanhemmissa teksteissä kieliasu on huomattavasti runsaampi ja rikkaampi. Olisin todella hienoa päästä lukemaan jotakin tekstiä sinulta jossa saisit yhdistettyä kaiken osaamisesi kirjoittajana. Jotenkin on alkanut tuntumaan hiukan siltä, että joko sun kieliasu toimii tekstissä hyvin, mutta sitten kuvailu on unphdettu lähes kokonaan tai päinvastoin.

En voi sanoa, että olisin tykästynyt paritukseen mitenkään erityisemmin, mutta se oli tosiaan mukavaa vaihtelua ja oli erilainen sekä poikkeava. Vielä kaikenlisäksi se toimi tässä tekstissäkin vaikka mä en saanut ikävä kyllä Rukista oikein minkäälaista otetta - se jäi hahmona jotenkin kauas lukijasta.

Niin kuin jo aikaisemmin mainitsinkin niin tässä oli kuvailussa puutteita, mutta sitten taas kieliasu toimi paremmin kun hyvin. Ensinnäkin minua jäi juuri kuvailun puutteen takia hiukan mietittyttämään asuiko Ruki sittenkin jossakin omakotitalo tyyppisessä asunnossa kun ensiksi ajattelin kerrostalo asuntoa. Tuo oli ehkä suurin asia mikä minua häiritsi ja pohdin sitä samalla kun yritin keskittyä itse tekstiin.
Sitten tää on ikävä kyllä juuri näitä songficcejä joitten kanssa en saa yhteyttä niin itse tekstin kun lyriikoitten kanssa jotka on ujotettu tuohon tekstiin mukaan. Ne oli yhdentekeviä, vaikka niitä ei olisikaan ollut siinä niin tää olisi toiminnut siitä huolimatta yhtä hyvin.

Lopetus ehkä joku kliseisin oikeesti mitä muistan koskaan lukeneeni. En voi sanoa, että se olisi huono, koska kliseet on makuasia. Toiset tykkää ja toiset ei ja mulla nyt sattuu olemaan viharakkaussuhde kliseisiin niin kuin melkein kaikkeen muuhunkin, hehs.

Kiitos kuitenkin tästä!
Kun ruumiini ajattelee... On ihollanikin sielu
Colette, la retraite sentimentale

ex-altesse

serellenders
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Syys 29, 2010 7:33 pm

serellenders,

kiitos kommentistasi ! oon tosi hämmentynyt, että jotkut edes muistavat kommentoida tätä, kun tämä on ihan älyttömän vanha ficci. Olin nimittäin itse jo ihan unohtanut tämän... Ja jos mä saisin päättää niin muuttaisin tässä niin monet asiat ja kirjoittaisin kaikenlaista muuta tuonne joukkoon, joka saattaisi värittää tekstiä enemmän. Hienoa kuitenkin, että sä tykkäsit tästä, vaikka tässä onkin niin paljon kaikkea, mistä ihmiset eivät yleensä tykkää ( anteeksi että yleistän yhyy ) !

Ihan ensinnäkin pakko myötää, että en kyllä muista milloika viimeksi olisin lukenut näin kliseistä tekstiä, mutta tämä toimi kaikesta huolimatta.

Hei vau, taidat olla toinen, jonka mielestä näinkin kliseinen teksti toimi ! Muistan sen, kun kirjoitin tän kipeänä ja oli niin herkkä fiilis, että oli pakko saada jotakin kliseisyyttä peliin. Onhan tässä kliseitä paljon, mutta kyllähän joskus voi lukea sellaistakin tekstiä, jossa mennään niin sanotusti kliseiden kanssa "yli" ! Paritus on kyllä erikoinen enkä tajua, mitä mä olen joskus aikoja sitten ajatellut... XD En ite kirjoittaisi tästä parituksesta enää ikinä, srsly.

Olisin todella hienoa päästä lukemaan jotakin tekstiä sinulta jossa saisit yhdistettyä kaiken osaamisesi kirjoittajana.

Voisin ottaa elämäntehtäväkseni ja saavutuksekseni sellaisen asian, että saisin kirjoitettua sellaisen, kunnollisen Reitukificin, jossa mä näytän kaiken sen, mitä mä osaan. Että käyttäisin sen kirjoittamiseen kunnolla aikaa, kun kirjoittamisesta nyt on aikas paljon aikaa... Täytyy vaan yrittää saada tätä writer's blockia katoamaan. Toi oli kuitenkin hyvä ehdotus, aloin miettiä sitä oikeasti, ja pitkään mietinkin !

Tästä song-fic-genrestä... Öh, olisin ihan hyvin voinut jättää noi laulunsanat väliin, mutta ties mitä oon ajatellut silloin aikaisemmin. Ehkä silloin mun mielestä noi sanat on sopinut tähän tosi hyvin ja silleensä. Onhan ne nytkin ihan mukiinmenevät, mutta itse en osaa nykyään arvostaa song-ficcejä enkä siksi jälkeenpäin pidä noista biisin pätkistä tuolla välissä. En tahdo kuitenkaan poistaa niitä, koska ne tuntuvat kumminkin olevan osa tätä ficciä. Ilman tuota biisiä tätä oneshotia olisi tuskin syntynyt.

Mutta kiitos kommentistasi ja hienoa, että pidit tästä !

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja jiafu » La Loka 09, 2010 8:44 pm

Heippa!
Ihan näin ensinmmäisiksi, harvoin tulee näitä Gazette/Sadie ficcejä nenän eteen.
Mutta, siis asiaan.
Mahtavaa tekstiä. Ihan huippua suoraan sanottuna.
Ja niin, olen ite tämmöinen rakkausihminen niin sanotusti, niin tälläiset söpöysficit pistää helpolla silmääni.
Kuvailet Rukin eleitä ja liikkeitä hyvin, niinkuin myös Mizukin.
Myös tätä, että minkälaisessa ympäristössä ollaan ja minkälainen on sää.
Tämä kellonaika pisti silmään! Kun ficcejä olen lukaissut silloin tällöin, niissä
ei mainita kellonaikaa. Erittäin harvinaista, ainakin minun kohdallani.
Ja minusta on erittäin suloista ajatella, kun Ruki kävelee tyyny laahaten perässä ♥ Teit myös Rukista sellaisen vähän pikkupoikamaisen oloisen, suloista ~
Siinä olit sinä ja Reita, suutelemassa. Virnuilin pienesti kuvalle, en kai vain ollut mustasukkainen?

Voi että! Siis virnuili kuvalle. Hyvin olet käyttänyt ainakin mielikuvitustasi tässä lauseessa! Ja myös ficci eroaa jokusen verran, että tämä ei ole sellaista mustasukkaisuusdraamaa tai sellaista. Minua suorastaan naurattaa ajatella Mizuki virnistelemässä jollekkin pussauskuvalle! Mutta, hyvin keksitty!

Keksisin tästä ficistä vaikka mitä kehuttavaa, mutta tekstiä ei irtoa millään ;__; pahoittelen sitä.
Kirjoittele ihmeessä, sinulla on lahjoja! (8
Kaataa hyllyt, riuhtoo verhot maahan
Ikkunaan huuruhunnun puuskuttaa

jiafu
Bändäri

ViestiKirjoittaja akumu » Su Loka 10, 2010 1:05 pm

jiafu,

musta tosi kivaa, että tämä oneshot saa edelleenkin kommentteja, vaikka tämä vanha onkin ! ^^ Ite meinasin jo unohtaa tämän, mä muistin, että olisin julkaissut tämän vaan eräälle toiselle foorumille. Olin sitten tunkenut sen tännekin, ja ihan jees sinäänsä. Tulee ainakin vähän hämmentäviä reaktioita lukijoilta näistä bändivalikoimista. Enkä oikeasti tiedä, miksi otin tuon Mizuki/Rukin tähän, koska nyt vaan nyrpistän sille nenääni enkä kirjoittaisi siitä parituksesta varmaankaan mitään. No, ehkä silloin tykkäsin Sadiesta niin paljon ja Mizuki oli niin ihku, dunno ! Silloin aivan varmasti tuo paritus kuulosti hyvältä, mutta nykyään... Hmm, en ite ainakaan pahemmin tykkää.

Ja niin, olen ite tämmöinen rakkausihminen niin sanotusti, niin tälläiset söpöysficit pistää helpolla silmääni.

Hei, mahtavaa, että Lafissa on muitakin, jotka ovat sellaisia rakkausihmisiä ja joille kelpaavat sellaiset söpöysficit ! Mutta tosiaankin, saatoin sanoa alkutiedoissa, että kirjoitin tämän kipeänä ( + hellyydenkipeänä ) niin tuskin multa normaalisti tulisi sentään näinkään kliseistä tekstiä XD Tai noh, riippuu vähän millainen mieliala mulla on ! Mut hienoa, että sä tykkäsit tästä, oikeesti, se on tosi jees kuulla ! ^^

Ja minusta on erittäin suloista ajatella, kun Ruki kävelee tyyny laahaten perässä ♥ Teit myös Rukista sellaisen vähän pikkupoikamaisen oloisen, suloista ~

Niin teinkin, koska pikkupoikamaiset jätkät = ♥

Ja myös ficci eroaa jokusen verran, että tämä ei ole sellaista mustasukkaisuusdraamaa tai sellaista.

Silloin, kun tätä kirjoitin niin en osannut kirjoittaa mitään mustasukkaisuusdraamaa ja muutenkin - jos tähän olisi tullut kaikenlaista tappelua ( ja eihän Mizukilla ollut syytä, vaikka se rakastikin Rukia, koska Ruki ei tiennyt siitä ) niin tän nimi ei olis ollu ihan sopiva tälle välttämättä. Koska tahdoin tuoda tän ficin nimen erityisesti esille, tuolla keskellähän on niitä kyseisen biisin laulunsanoja niin :D Mut oon saanut hyvää palautetta siitä, että onneksi tässä ei ollut mitään mustasukkaisuusdraamaa urakalla.

Kiitos kommentistasi ! ^^

akumu
Pääesiintyjä

Paluu K-7 - K-13