Let me be with you ( the GazettE, oneshot, pg )

K-7 on S:ää hieman vahvempaa materiaalia. Alastomuutta, huumausaineita, väkivaltaa tai huonoa kielenkäyttöä voi esiintyä lievässä muodossa, mutta ei tarkasti kuvailtuna. Seksiä tai seksuaaliseksi koettua käytöstä saatetaan käsitellä maininnan tasolla. K-11 ja K-13 voivat jo sisältää edellä mainittuja sisältöjä hieman enemmän.

Let me be with you ( the GazettE, oneshot, pg )

ViestiKirjoittaja akumu » Su Tammi 04, 2009 9:20 pm

Title: Let me be with you
Author: akumu
Beta: inte ~
Rating: pg
Pairings: lukekaa itse ~
Fandom: the GazettE
Genre: romance, fluff, oneshot
Disclaimer: Omistan tekstin ja idean, mutten henkilöitä enkä saa tästä rahaa.
Summary: "Onneksi olet siinä etkä missään muualla..."

A/N: Kirjoitin tämän yöllä joskus kahden aikaan, kun olin puccan luona Helsingissä ! Pieni päähänpisto vain ja yritin päästä tästä blockistani eroon :___D Onneksi pääsinkin ~ ! Tää on aika tylsä ehkäpä, mutta kommentit on toivottuja ! Ps. tää on tosi lyhyt.

Seisoskelin Tokion ostoskeskuksen keskiaukiolla odottaen erittäin hidasälyistä sekä hieman jälkeenjäänyttä ystävääni. Taas yksi päivä, jolloin hän myöhästyi sovitusta tapaamisesta. Ei ollut viikkoakaan, milloin hän ei myöhästyisi jostain. Meidän piti mennä yhdessä siihen uuteen musiikkikauppaan ostamaan minulle basso, mutta emme ehtisi sinne kuitenkaan. Uruha oli erittäin kömpelö ihminen, niin ne kaikki sanoivat.

Kaikennäköiset ihmiset kävelivät ohitseni välittämättä minusta tai muista henkilöistä, jotka eivät olleet shoppailemassa omasta vapaasta tahdostaan. Useimmat ihmiset näyttivät kyllästyneiltä elämäänsä, ihan niin kuin minäkin olin sillä hetkellä. Viime yönä tajusin, että olen tosiaankin vetäytynyt liian syrjään ystävieni seurasta. Jotenkin se yksinäisyys houkutteli minut puolelleen ja sulkeuduin kuoreeni. Uruha tietää suurimmat salaisuuteni, muttei yhtä kuitenkaan.

Saan aina kuulla Uruhalta, miten yksinäinen susi tai millainen tunari olen. Onnistun aina - useimmiten tyttöjen suhteen, tekemään jotain väärin. Kerran halusin mennä pidemmälle erään nätin tytön kanssa, mutta hän ei halunnut ja minä päätin, etten sekaannu tyttöihin enää sen jälkeen.
En vain... Okei, minusta tuntuu juuri nyt, etten pidä tytöistä ollenkaan. Olen jo pidemmän aikaa katsellut miehiä, aika usein blondeja, koska ne miellyttävät harvinaisen paljon silmääni! Ja olenhan itsekin blondi.

Huokaisin erittäin syvään ja pitelin basistin käsiäni mustan nahkatakkini taskuissa. Tunsin sormiani vasten melkein rikkinäisen puhelimeni. Mietin ainakin 20 kertaa soittaisinko kitaristiystävälleni, mutten saanut mitään aikaiseksi. Kai hän pian ilmaantuisi paikalle... Ainakin toivottavasti. Uruhasta ei nimittäin koskaan ottanut kukaan selvää. En edes minä, vaikka olen hänen paras ystävänsä, ollut jo tarhaikäisestä asti.

"Tuota, anteeksi..." Kuulin takaani hennon sekä samalla niin seksikkään äänen ja olin sulaa niille sijoilleni, kun näin puhujan kasvot. Hänen kasvonsa olivat täydelliset, ei yhtäkään virhettä missään kohtaa. Hiukset olivat kauniin ruskeat, silmät ihanan siniset ja ne huulet... Ne olivat oikeasti niin pehmeän näköiset. Tuijottaessani puhujaa suoraan silmiin tajusin, miten lyhyt hän olikaan. Ehkä alle 162 senttimetriä? Oli hän minua ainakin kymmenen senttiä lyhyempi, sen tiesi sen kummempia ajattelematta.
Sydämeni takoi melko tiuhaan tahtiin rinnassani, ja luulin, että se löytäisi tiensä ulos rinnastani. En ollut eläissäni nähnyt niin hyvännäköistä miestä, en ihan oikeasti.

Jos koko ostoskeskus olisi ollut aivan tyhjä, eikä niin täynnä ihmisiä olisin varmasti vetänyt lyhyemmän miehen kiinni itseeni ja suudellut tätä vaativasti suoraan huulille. Tietenkin vain tunteakseni kuinka pehmeät hänen huulensa oikeastikin olivat.
"Niin?"
"Sattuisitko kenties tietämään missä täällä on lähin musiikkikauppa?"

Ah, aivan! Idea!

"Heh, tämäpä mukava sattuma. Olen itsekin menossa erääseen liikkeeseen, voisimme vaikka mennä samaa matkaa?" hihkaisin innoissani kuin pahainen pikkutyttö, vaikken edes tiennyt syytä sille. Tuntematon mies tuli kysymään minulta neuvoa ja minä vain kuolasin hänen ulkonäköään! Ja käyttäydyin myös erittäin epäkohteliaasti. Voi herran jumala sentään... Minä tosiaankin olin tunari niin kuin Uruha aina sanoi.
"Voisitko vain kertoa missä se liike on? Nimittäin poikaystäväni odottaa tuolla..." Ruskeahiuksinen viittasi taakseen muutaman metrin kauempana olevaan mustahiuksiseen mieheen. Mies omasi huulilävistyksen ja piteli monia muovikasseja kätösissään. Ja totta puhuen - se näytti melko huvittavalta. Hän taisi vain olla tuon hyvännäköisen miehen ostosten kantajana?

"Ah tosiaan ~ No siis, kun kuljette noista ovista ulos ja mäkeä hieman alaspäin, näkyy jo sen liikkeen kyltti. Toivottavasti löydätte perille", kerroin, ehkä hieman masentuneena. Luulin, että tuo lyhyt mies olisi sinkku, mutta eh... Okei, ei noin hyvännäköinen voisi koskaan olla sinkku, hänellä varmaankin oli aika paljon kysyntää miehien kuin naistenkin keskuudessa. Mahtaa tuolla poikaystävällä olla hankalaa, tai enhän minä sitä voi tietää!

Katsahdin uudelleen tuon ruskeahiuksisen miehen suuntaan ja hän tuijotti minua pieni hymy huulillaan. Voi luoja... Tuo hymy... Ehkäpä oikeasti niin mielettömän ihana. Mutta - oliko kasvoissani jotain vikaa, kun noin piti katsoa?
"Mitä tuijotat?" sihahdin pienesti ja yritin esittää välinpitämätöntä.

Missä se Uruhakin oikein viipyi?!

"Ei kun... Mietin vain tuon nenärätin tarkoitusta", hän naurahti ja kääntyi lähtien sitten poikaystävänsä luokse. "Ai niin, kiitos!" En vastannut hänen kiitokseensa millään tavalla. Mietin vain tuota naurua... Oliko hän oikeastikin kuulostanut noin helvetin hyvältä?
"Tule Ruki, mennään nyt tuonne lempiliikkeeseesi..." mustahiuksinen mies naurahti ja vetäisi lyhyen miehen kainaloonsa.

Ruki? Ruki...

~

Reita säpsähti nopeasti hereille horroksestaan ja tajusi nähneensä unta. Mutta miten se kaikki olikaan tuntunut niin todelliselta ja aidolta? Ne kaikki tunteet ja muut... Basisti tosiaankin mietti hetken aikaa näkemäänsä unta, muttei tajunnut mistä tuollainenkin aihe oli tullut.
Pienet valonsäteet tulvivat sälekaihtimien pienistä raoista luoden ihanan tunnelman makuuhuoneeseen. Sikin sokin lattialla olevat vaatteet vaaleahiuksinen basisti oli unohtanut viedä pyykkiin tai laittaa siististi takaisin vaatekaappiin. Laseja, lautasia ja aterimia löytyi ympäri makuuhuoneen pöytiä.

Pitäisi sitä kai joskus siivotakin, vaiko?

Reita venytteli hieman raajojaan nousten sitten vähän ajan päästä istuma-asentoon pehmeällä sängyllä. Yöpöydällä lojuva vaaleanvihreä herätyskello näytti ihanasti puoli neljää iltapäivällä. Että sitä pitkin mennä niin myöhään nukkumaan... Joskus voisi mennä ihan normaaliinkin aikaan nukkumaan, että olisi seuraavana aamuna pirteämpi.
Huomatessaan, että hänelle oli tullut ainakin viisi viestiä eilisillan aikana, Reita vain tuhahti. Hän päätti kuitenkin olla naputtamatta puhelintaan, kyllä ne viestit ehtisi lukea myöhemminkin. Melkein kaikki olivat varmaan Uruhalta tai Kailta. He olivat tietenkin huolissaan Reitan baari-illoista, jotka olivat lisääntyneet ihan mukavasti näinä kuukausina. Mitä sitten, jos aina välillä innostuisikin baarissa ottamaan muutaman drinkin liikaa?

Harmi kuitenkin, että julkimoiden kännisekoilut kirjoitetaan useastikin lehtiin kaikkien muiden luettaviksi. Sitten ihmiset voivat nyrpistää naamaansa ja miettiä julkimoista ihan mitä vain. Reitan mielestä se oli jotenkin törkeää, koska kaikki artistit ja elokuvatähdetkin olivat pelkkiä ihmisiä. Heilläkin sattui olemaan oma yksityisyys.

Haukotus karkasi vaaleahiuksisen basistin huulilta, mutta melkein samalla hetkellä hän läimäytti käden suunsa eteen. Reitan pitäisi olla nyt ihan tietystä syystä hiljaa, hänen ei kannattaisi pitää minkäänlaista ääntä nyt.
"Toivottavasti hän ei herännyt..." nenärätin omaava mies kuiskasi itsekseen ja kääntyi katsomaan oikealla puolellaan makaavaa henkilöä.

Ruki.

Ruki makasi vatsallaan kasvot Reitaan päin käännettyinä ja vain peitto peitti hänen alavartalonsa. Silmät olivat edelleen suljettuina, mikä kertoi siitä, että hän tosiaankin nukkui. Ensimmäistä kertaa Reita huomasi, miten tuuheat ripset vokalistilla oikein oli.
Hänen hiuksensa sojottivat joka suuntaan ja muutama hiussuortuva oli täydellisten kasvojen tiellä. Reitan oli pakko virnistää ja sitten hän kumartui lähemmäs Rukin täydellisen kauniita kasvoja.
"Onneksi olet siinä etkä missään muualla..."

Basisti luuli, ettei nuorempi kuulisi sitä nukkumiseltaan, mutta vääriä olivat hänen luulonsa, taas. Nimittäin vokalistin huulet kaartuivat suloiseen hymyyn ja sitten tämä lausui äänettömästi yksinkertaisen lauseen:

"Enkä todellakaan ole menossa mihinkään..."

~

THE ENDU DESU NEE ~ !
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Ke Loka 06, 2010 3:36 pm, muokattu yhteensä 8 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

Re: Let me be with you (Gazetto, 1/1)

ViestiKirjoittaja Tomo » Ma Tammi 05, 2009 12:10 am

No olipahan sitten pakko tulla lukemaan kun taas sinulta uutta tekstiä ilmestyy 8D

Aluks ihmettelin et miks melkein koko teksti on kursiivilla, mutta selvisi sitten lopulta sekin.
Ja ku kertoja puhui hidasälyisestä ja jälkeenjääneestää ystävästään, ja kun oli varma että reitukia on tulossa, niin luulin että puhujana ois Ruki ja että se tarkottais Reitaa viitaten sen basistisuuteen. Mutt eei.

Kun Reita mainitsi et tykkää blondeista, ja ku se meinas soittaa Uruhalle mut ei ihan soittanu, nii olin aivan varma että Ruki on se unelmien mies joka kohta jostain nurkan takaa pomppaisee esiin.

"Voisitko vain kertoa missä se liike on? Nimittäin poikaystäväni odottaa tuolla..." ruskeahiuksinen viittasi taakseen muutaman metrin kauempana olevaan mustahiuksiseen mieheen.

Hyvä ettei purskauttanu teitäni...teetäni osaan taivuttaa \,,/ siis tarkotin sitä juomaa, juu nou tee...? ku luin tota. Olin alussa niiin 140% varma että on pakko olla Reitukia, ja sitten mukaan hyppääkin Aoi. Sydämeni murskaantui, olin sillee "NOU Ei akumu tällästä vois tehdä!!!!11 ei se voi antaa Aoin viedä Rukia Reitalta ;_______;"
Ja sit ku kursiivit loppui, ja palattiin todellisuuteen, niin jos vain mahdollista surustuin vielä enemmän. Et nyt Reita ei oo ees tavannu koko jätkää ja yhyy ihan tyhmää 8<
Mutta ahh kuinka sinä huijasitkaan ihmisiä, ja sait minut taas yllättymään.
Olisihan se pitänyt arvata ettet voi olla niin ilkeä, että joku muu kuin Reita saisi Rukin. Nyt kun Reita kuitenkin on mukana taistossa, niin kyllähän se sitten voittaa Rukin itselleen.
Sait mun arvailut tässä ficin edetessä ihan päälaelleen mutta hahaa loppuen lopuks alkupäätelmäni olivat kutakuinkin lähellä oikeaa 8DD No okei, aineki tiesin parituksen!
Toi loppu oli kuitenkin aww ja pelasti päivän. Reita sai sittenkin Rukin :3 Vihdoin, näiden monien sydämen pysäyttävien käänteiden jälkeen.

Yyeah, tykkäsin näistä pienistä juonenkäänteistä mitkä saivat väsymyksestä jo hieman tokkuraisen pääni aivan pyörälle.
Kyllä kyllä, tykkäsin vallan kovasti. Nnoh, kirjotustyylis ei oo menny yhtään huonompaan suuntaan ja niin, tykkään siis edelleen siitä.
Piristi oikein mukavasti iltaa, nyt voi hyvin mielin käydä nukkumaan<3

Yritä nyt ottaa jotain selvää tästä kommentista, en oo nukkunu hyvin ja väsyttää ja tralalaa jäi varmaan satamiljoonaa asiaa mainitsematta mutta... nyt sinun on tyytyminen tähän.
Kiitoos~<3
I'LL EAT YOU ALIVE

Tomo
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » To Tammi 08, 2009 7:47 pm

Tomo: kiitti tosi paljon kommentistas! Ja kyllähän sitä uutta tekstiä piakkoin lisääkin tänne Lafiin tulee ~ Don't worry about it! Ja silloinkin kyllä tulee Gazettosta jotain, muttei sillä ainaisella Reitukilla, mitä oon tottunut kirjoittamaan. Toivottavasti sitten luet senkin, kun se tänne ilmestyy. Vinkkinä kerron, että se menee tuonne g/s -puolelle sitten ~ Mutta siis, itse sun kommenttiis!

Mietin ekaks itekin kirjoitanko tuon alkuosan kursiivilla, mutta sitten se tuntu luonnollisimmalta vaihtoehdolta. Katos kun. Meinasin tehdä tästä paljon pidemmän kuin oli tarkotus, mutta päätin jättää tämän tämmöiseksi. Kai se ihan tämän pituisenakin kelpasi? Meinaan vaan kato, että tähän _saattaa tulla jatkoa, riippuu tietenkin mielialastani jaksanko kirjoittaa. Aluksi mun ei ees pitänyt laittaa tota alkua uneks, mutta sitten kuitenkin mulla tuli ideoita niin paljon mieleen ja sitten halusin hieman yhdistellä asioita ja niin edespäin.

Niin, Reitahan tykkäsi tsiigailla blondeja XD Kuinkas sitten kävikään? Ruki tuli mukaan kuvioihin ~ Whiuum. Tai noh, untahan se vain oli ja tais olla pahaa sellaista, kun Aoikin siinä oli. No eii ~ Mun teki mieli vaan tehdä tästä tämmönen ihme sekametelisoppa juttu, että tässä olis kolme tyyppiä ja niin edelleen.

Kiitos kuitenkin kommentista ja hyvä, että piristi! *ww* Tack! ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja ganzeveer » To Tammi 08, 2009 8:05 pm

ooiw.
Avasin tän just aikeissa lukea, mutta sitten älysin että oon lukenu tän jo! sitten ääh miks hitossa en oo kommentoinu. Varmaan siks koska en osaa antaa rakentavaa palautetta. :'-D
Mutta kommentoin silti, ei varmaan haittaa? ^__^
Niin että. Miusta tää oli tosi ihana ficci. :D Söpöö kun Ruki tuli kysyy Reitalta neuvoo sinne musiikkiliikkeeseen. *w* <3 Sitten Reita-raukka näki sen miesystävän kauempana. :'<
Tässä oli sitten tosi ihanat ja tarkat kuvailut. ^_^ Oli helppo lukea<3
plussaa myös että alussa, siinä unikohassa oli Reitan poV, sitten kun se heräs niin ihan vain tavallisesti kuvailtuna.
Joo no tässä nyt vain oli kehuja, en keksiny mitään muuta sanottavaa. Mutta tää oli ihana, *tarjoaa keksiä* kiitos tästä!
Hei.

ganzeveer
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » La Tammi 10, 2009 5:31 pm

ganzeveer: kiitti kommentistasi! Kiva kuulla, että tykkäsit 8)

Snow Scene: Kiitti kommentistasi!

Kiva kuulla, että tykkäsit tästäkin kirjoituksestani. Lue ihmeessä muitakin ficcejäni täältä ~ Mutta niin, thankiees!

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Nepzu » Su Maalis 01, 2009 12:17 pm

akumu~

no löytyhän sitä fluffia sinultakin ! taas jälleen ficcilistauksessasi kuokkimassa ^^ melkein hypin innosta kun huomasin genrenä taikasanan "fluff" XD
Tosiaan, ekaksi minäkin ihmettelin, miks melkein koko ficci on kursiiviilla kirjoitettu, mutta toisaalta tämä oli sillä tavalla erikoinen, kun vasta lopussa herätään siihen 'todellisuuteen'. Tykkäsin, ja oon edelleen sitä mieltä että lisää fluffia vaan! ja luulen etten ole ainoa joka toivoo sulta fluffia... *silmänisku*
mutta tosiaan, kun sellanen 'fluff-fiilis' tulee, niin eikun uskot ittees äläkä epäröi yhtään, ei sulta voi tulla huonoa tuotantoa! ja pää pystyssä postaat, täällä on ainakin yksi joka 100% varmasti tykkää tuotoksistas! ♥ talent in you, girl!
Me was thinkin'... Me is hungry!

Nepzu
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cerise » Su Maalis 01, 2009 1:04 pm

Woah, tähän jäi koukkuun *W* Aloin lukea semmosella fiiliksellä, että 'No, luenpas tätä alkua vähän, niin näen, että onko tää hyvä...' Ja sit kun olin lukenu ekan kappaleen, en voinu enää lopettaa, luin vaan koko ajan kiihtyvällä tahdilla ja mietin, miten tässä käy^^

Alku oli kieltämättä vähän hämäävä, kun se oli kirjotettu kokonaan kursiivilla, mutta kyllähän sen sitten tajus, että miksi niin. Sitten kun Reita heräs, niin aattelin jotenkin että ficci loppuu siihen, mutta sitten tulikin vielä vaikka kuinka paljon tekstiä, semmostakin mikä ei yhtään liittyny Reituliinin näkemään uneen. Ja se oli yllättävän hyvä juttu. Mutta joo, sitten quotus x)

Jos koko ostoskeskus olisi ollut aivan tyhjä, eikä niin täynnä ihmisiä olisin varmasti vetänyt lyhyemmän miehen kiinni itseeni ja suudellut tätä vaativasti suoraan huulille. Tietenkin vain tunteakseni kuinka pehmeät hänen huulensa oikeastikin olivat.
"Niin?"
"Sattuisitko kenties tietämään missä täällä on lähin musiikkikauppa?"
Ruki iskee. Reita on menettänyt sydämensä, ja se vaan kyselee tietä musiikkikauppaan. Hyvin Rukimaista.

Tää loppu oli niin ihana ja aivotsulattava ^WW^ Mahtava!

Uskomattoman ihanaa fluffia, nyt tekee mieli lukee lisää tämmösiä. Kirjoita lisää, jooko^^ ? Saat tästä ihanan suloisesta ficistä yhden Rukin vanhoista kauppakasseista, joita Aoi parka joutui kanniskelemaan xD
Minulla on dementia ja déjà vu yhtä aikaa.
Minusta tuntuu, että olen unohtanut tämän ennenkin.

~Steven Wright

Cerise
Teknikko

ViestiKirjoittaja nazogi » Ti Maalis 03, 2009 1:32 pm

teen tällaisen lyhykäisen kommentin, mun ois jo pitänyt lähtee koneelta…

tää oli tosi sulonen fic, johon ei tarvinnut käyttää paljon ajatusmaailmaansa ymmärtääkseen tätä. pidin ajatuksesta, että alussa, siis tuossa unessa, reita ei ollutkaan rukin kanssa, vaan ruki olikin aoin kanssa. mietin vain sitä, että mikäs idea tässä nyt sitt oikein onkaan, mutta onneksi sekin selveni lopussa. : D
mutta siis se, että reita sitten heräsikin siitä unestaan rukin vierestä, oli tosi sulosta. ja se oli myös jotenkin hyvä, että sen heräämisen jälkeen kerrottiinkin reitan baari-illoista ym., jonka jälkeen tulikin se oho, ainiin- kohtaus.

pidän tässäkin ficissä tuosta sun rennosta tyylistäsi kirjoittaa ja sitä helppo lukuisuutta siinä. tää ficc piti sisällään sellasen tosi... hm.. puhtaan (sanahakusessa.com :'D) ja suloisuuden tunteen, johon oli tosi helppo upota.

Reitan oli pakko virnistää ja sitten hän kumartui lähemmäs Rukin täydellisen kauniita kasvoja.
"Onneksi olet siinä etkä missään muualla..."

Basisti luuli, ettei nuorempi kuulisi sitä nukkumiseltaan, mutta vääriä olivat hänen luulonsa, taas. Nimittäin vokalistin huulet kaartuivat suloiseen hymyyn ja sitten tämä lausui äänettömästi yksinkertaisen lauseen:

täydellinen lopetus tälle. sulin. ääh, mun on nyt tosiaankin mentävä. D: mutt kiitos tästä, tykkäsin jälleen kerran.
it's
n o t
a

d r e a m

nazogi
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Maalis 03, 2009 5:08 pm

Aww, kommentteja tähän jälleen!

Nepzu:

Kiitos jälleen kerran kommentistasi! Miksi mä olin muuten unohtanut, että olenhan mä kirjoittanut Lafiin kaksi fluff-ficciä? Mä ihan muistin, että se En minä pelkää ficci oli ainut mun kirjoittama fluff. No mutta, kiva kuitenkin jälleen kuulla, että pidit tästä ja että fluff oli sopivaa ~ Arvostan oikeasti sitä, että jaksat vääntää kommentteja ficceihini, kun olet lukenut ne.

Aluksi mun piti kirjoittaa vain tuo uni, eli koko ficci kursiivilla. Se olisi kuitenkin ulkoasullisesti näyttänyt ihan älyttömän tyhmältä, joten päätin hieman pidentää sitä. Muutenkin tämä oli älyttömän lyhyt ja halusin tähän jotain muutakin kuin pelkän juonettoman unen. Tosiaankin, ensin piti kirjoittaa myös, että Ruki seikkailisi siellä ostoskeskuksessa jonkun naisen kanssa, mutta halusinkin ottaa Aoin mukaan. Pientä niin sanottua kolmiodraamaa mukaan vain. Sitä paitsi, mun mielestä on jotenkin hauskaa kirjoittaa näistä miehistä joku oneshot.

Ja kuules, kyllä multa voi tulla huonoa tuotantoa, mutta mä olen liian perfektionisti ficcieni suhteen, että julkaisen vain ja ainoastaan sellaisia, mihin olen itsekin tyytyväinen. Kiitos kommentistasi ja ihanaa tosiaankin kuulla, että pidät tuotoksistani! ♥

Cerise:

Wtf? Jäi koukkuun? No awws, aika suloista.

Aika monen mielestä alku on hämäävä, mutta niinhän sen on tarkoitus ollakin. Pakko olla jotain mielenkiintoista kaikissa teksteissä. Mutta kuitenkin kiva, että luit loppuun asti ja tajusit tämän ficin pointin. Voisin muuten sanoa, että tämä oli mun toinen fluffkirjoitelmaharjoitus. Koska, mä _en_osaa_kirjoittaa fluffia mitenkään erityisen hyvin. Onhan se kuitenkin aika hyvin, jos tämä oneshot herätti lukijoissa joitain sellaisia tuntemuksia, että "olipas tämä suloinen" tai jotain muuta. Tämän ficin tarkoitus ei todellakaan ole sellainen, että tulisi surullisia tuntemuksia. Mä en hakenut sitä, kun kirjoitin tätä.

Reita tosiaankin menetti siinä unessa heti sydämensä Rukille. En mä vaan tiedä. On vaan niin helppoa kirjoittaa Reitasta juuri sellainen, että hän menettää sydämeni heti ensisilmäyksellä. Ruki sitten taas on hieman... ainakin aika monessa ficissä realistisempi, eikä rakastu heti. Mä oon vaan luonut näille molemmille jätkille omat luonteet ja sitten niiden avulla kirjoittelen heistä ficcejä. Voi, että olen viisas.

Toki kirjoitan lisää, kunhan tulee sellainen fluffimainen olotila. Kiitos kommentistasi! ♥

nazogi:

Psst, hyvää synttäriä! ♥

Ihanaa, että pidit ideasta! Ja mun mielestä se on ihan mielettömän ärsyttävää, kun joidenkin mielestä monessa Reituki ficissä niiden on pakko seurustella heti, eikä voi kirjoittaa niiden kohtaamisesta tai ylittää rajoja jollain tavalla. Mun mielestä tämä ei edes ollut klisee idea, niin päätin kirjoittaa tämän. Blokkia yritin hävittää tammikuussa Helsingissä ollessani ja hienosti sain tämän kirjoitettua! Piti kyllä kynsin ja hampain miettiä kaikenlaisia mukavia sanoja ja muuta tähän. En ollut tähän aluksi yhtään tyytyväinen. Tästä puuttui nimittäin todella paljon kuvailua.

Kaikista tärkeintä kuitenkin mulle on se, että lukija on pitänyt kirjoituksesta! Kiitos, että jaksoit lukea tämän ja raapustaa kommentin, vaikka sun olisi pitänyt silloin jo häipyä koneelta. Arvostan todellakin tuota, mitä teit ja vain tämän ficin vuoksi. Olin ihan onneissani, kun huomasin, että sä olet kommentoinut tähän.

Kiitos kommentistasi ja vietä kivat synttärit! ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja himitsu » Ti Elo 11, 2009 12:09 pm

tiedätkö, mun on kovin vaikea kommentoida sun ficcejäsi 8D mutta mä yritän kuitenkin, sillä sä osaat kirjoittaa uskomattoman ihania ficcejä ja ne kaikki ansaitsevat kommentteja. tai mä olen sitä mieltä.

anou, mun piti lukea tämä kahteen kertaan. huomaa, että mun ajatus ei oikein kulje. aluks mä mietin, että miks tää teksti on kursivoitu? mut annoin sen olla ku aattelin et se kuulu tähän. ja niinhän se kuuluikin. mietin kauheesti mikä ihmeen paritus tässä mahtaa oikeen olla? ja että kenen pov tää on?

Seisoskelin Tokion ostoskeskuksen keskiaukiolla odottaen erittäin hidasälyistä sekä hieman jälkeenjäänyttä ystävääni.
tässä kohtaa ajattelin, että nyt puhutaan varmasti reitasta. siis tarkoitan tuota hidasälyistä.
Meidän piti mennä yhdessä siihen uuteen musiikkikauppaan ostamaan minulle basso, mutta emme ehtisi sinne kuitenkaan. Uruha oli erittäin kömpelö ihminen, niin ne kaikki sanoivat.

mutta tässä kohtaa mä tajusin, että se olikin uruha 8D

reitan tuntemuksia oltiin kuvailtu kivasti. mä olin ihan varma, että tässä on reitukia, sen jälkeen kun oltiin kerrottu että reita tykkäs blondeista miehistä. mutta sitten rukilla olikin ruskeat hiukset, no ei se paljon haitannut, reita tuntui pitävän siitä kuitenkin.
ja mun sydämeni särkyi kun tajusin, että ruki seurusteli aoin kanssa! tosin, olin hyvin varma, että jos reita piti kerran rukista, niin kyllä ne lopulta yhdessä olisivat.

hymyilin itsekseni täällä kun luin tämän loppuun. tää oli mun mielestäni tosi herttainen, suloinen ja oikeesti tosi ihana ficc. vaikka, tämähän oli fluff :) mutta se on mun suosikkigenre. tunnelma oli lopussa sellainen raukea, aika leppoisa. mä pidän sun tavastasi kuvailla tapahtumia. se on niin sujuvaa ja helppolukuista, mutta en sanoisi ,että liian yksinkertaista. tykkään sun ficceistäsi tosi paljon, ja koitan saada muihinkin postaamiisi jotain kommenttia aikaiseksi :)

ja tää loppu oli oikeesti sulattava. kiitos tuhannesti tästä oneshotista ♥

himitsu
Bändäri

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Elo 11, 2009 7:18 pm

Aaaa kommentteja, voi luoja oon ilonen.

himitsu: Aww kiitti kommentistasi tosi paljon !

Onko mun ficcejäni muka niin hankala kommentoida ? Jos mä oisin joku toinen, niin kyllä mä vaan keksisin tosi paljon sanottavaa näistä mun kirjoittamistani ficeistä, ei se ois niin hankalaa. Mut arvostan sitä, että ees viitsit lukemisen jälkeen väsätä mulle mieltä parantavan kommentin, et tiedäkään miten paljon toi kommentti piristi mun päivääni.

Aika moni on muuten tosi paljon ihmetellyt sitä, että koko alkupätkä tästä ficistä on kursiivissa. Kyllähän se saattais olla jokin oiva muisto menneisyydestä, mutta tällä kertaa tosiaankin se oli uni. Onneksi sitten se selvisi sulle ja myös se, että kenestä puhutaan ja millä parituksella tässä mennään : )

tykkään sun ficceistäsi tosi paljon, ja koitan saada muihinkin postaamiisi jotain kommenttia aikaiseksi :)

Voi kiitos ihan kamalasti ; -- ; Olisin tosi iloinen, jos vain jaksaisit kommentoida muitakin ficcejäni, jos kerran tykkäät ficeistäni ja sitä rataa. Ootan innolla, jos vaikka lähiaikoina olisi ilmestynyt toiseen ficciin sun kommentti ! Kiitos tosi paljon kehuista ja itse kommentista, piristi mieltä paljon ♥

Amor: Oi Amor, oi Amor, rakkaani, kiitos kommentistasi !

Mä en kyllä omasta mielestäni oo edelleenkään ansainnut tota Vuoden girugamesh -palkintoa, mutta ihanaa jos sä oot kuitenkin sitä mieltä ! Voin kyllä rehellisesti sanoa, että kyllä, mun kirjoitukseni ovat tästä ajasta muuttuneet, täähän oli vaan periaatteessa kokeilu saada tuo iänikuinen writer's block häviämään. Teksti on myös sen mukaista, koska tosiaankin kirjoitin tämän puccan luona ollessani tammikuussa. Ite oon tähän jotenkin tyytyväinen, vaikkei semmoinen ihan niin fluffinen ollutkaan, miten olin ajatellut.

No hei, mitä sä voit multa odottaa ? Enhän mä nykyään muuta kirjoitakaan kuin Reitukia niin no can do sitten. Ensin kyllä oli tosi monet muut paritukset mielessä ja halusin sekottaa tähän nyt sitten Aoi/Rukia ja Reitukia niin tuli tämmönen lopputulos :D Reituki on kuitenkin se paritus, joka on mun mieleeni ja kirjotan siitä jos ite niin haluan. That's it !

Mut sit sielt tuliki Ruki ja kelasin taas, et 'jaahas, perus Emmi'.

Perus mä, haha XD

Plus et en oikee ymmärtänyt, et miten toi Reitan baarissaistuminen liitty itse ficciin - oliks se jotain, et sillä ja Rukilla meni huonosti ja sit Reita puri ahdistustaan baareissa ja kuitenki samalla koko ajan pelkäs, et menettää Rukin?

Voihan sen niinkin ajatella, joo ! Mut ite vaan mietin et vois jotain vammasta siihen keskelle laittaa :D

Aww kiitos kuitenkin kehuistas ja itse kommentista ; _ ; Piristi paljon ♥

akumu
Pääesiintyjä

Paluu K-7 - K-13