Kymmenen erilaista päivää ( Reita/Ruki, 10 raapaletta )

K-7 on S:ää hieman vahvempaa materiaalia. Alastomuutta, huumausaineita, väkivaltaa tai huonoa kielenkäyttöä voi esiintyä lievässä muodossa, mutta ei tarkasti kuvailtuna. Seksiä tai seksuaaliseksi koettua käytöstä saatetaan käsitellä maininnan tasolla. K-11 ja K-13 voivat jo sisältää edellä mainittuja sisältöjä hieman enemmän.

Kymmenen erilaista päivää ( Reita/Ruki, 10 raapaletta )

ViestiKirjoittaja akumu » To Elo 14, 2008 7:05 pm

Title: Kymmenen erilaista päivää
Author: akumu
Beta: Crystal
Rating: pg
Pairing: Reita/Ruki
Fandom: the GazettE
Genre: sekametelisoppa
Disclaimer: Omistan tekstin, kappaleet kuuluvat esittäjille ja henkilöt itselleen.
Warnings: maininta raiskauksesta, vihjausta seksiin
Summary: Mikään päivä ei ole samanlainen kuin muut.

A/N: Omistettu mmarill ! Toivon, että tämä saa edes yhden kommentin, koska mä niin haluaisin tietää, mitä mieltä ootte tästä. Tää on tosi vanha ja silleen, mut toivottavasti nyt kelpaa. Päätin kokeilla tätä kymmenen kappaleen haastetta ja tää on siis ensimmäinen sellainen, minkä oon kirjoittanut! Olkaa hyvät :)

1. Foxxi MisQ - Luxury ride

Istuit puistonpenkillä selkä minuun päin. Olit luultavimmin lähtenyt tunnetulle aamukävelyllesi ja istahtanut katsomaan maisemia. Teit niin melkein joka aamu. Minä jos kuka tiesin, että teit niin. Olit kertonut minulle monia asioita itsestäsi, mikä oli hyvä asia.
Mutta oli hauskaa myös huomata, miten väsynyt joskus olitkaan. Joskus olit liian väsynyt lähteäksesi aamukävelylle, tehdäksesi mitään. Kyllä minä sinut tunnen, Ruki. Paremmin kuin hyvin.

Kävelin hitain askelin vasemmalle puolellesi ja olin laskemassa käteni olkapäällesi, mutta en tehnytkään niin. Olit itse kääntynyt katsomaan minua suoraan silmiin ja näytit uniselta ja pieneltä pikkupojalta.
"Ruki, et näytä itseltäsi..."
"Minä unohdin mennä nukkumaan."

Sinä unohdit mennä nukkumaan? Unohdit mennä nukkumaan, joskus vielä unohdat oman olemassaolosi tai nimesi.

Hymyilin ja istahdin viereesi, painautuen hellästi sinuun kiinni.

2. the GazettE - Sumire

"Ruki, ota tämä sateenvarjosi!" huusin sinulle nopeasti, mutta et näyttänyt kuuntelevan minua ollenkaan. Keskityit pikemminkin ulos juoksemiseen ja hymyilemiseen.
Olit tänäkin iltana ollut luonani viettämässä iltaa elokuvien parissa, ihan vain kaverimielessä.
Omasta mielestäni me olisimme voineet olla enemmän kuin pelkkiä ystäviä.

Käännyit katsomaan minua hymyillen viekkaasti ja juoksit lopulta ulos asunnostani kaatosateeseen. Et kai vain yrittänyt saada minua lähtemään perääsi? Ehkä yritit, ehkä et. Mutta vaikka et olisikaan yrittänyt mitään, olisin silti lähtenyt perääsi. Nytkin tein niin.
Hymy nousi myös minun huulilleni, ja juoksin ulos asunnoltani. Juostessani sateessa perässäsi tunsin, miten vesipisarat liikkuivat ihollani aiheuttaen minulle kylmiä väreitä selässäni. Vesipisarat leikittelivät ensin kasvoillani, sitten kaulallani ja aina vain leikki jatkui alemmas kehollani.

Se tuntui hyvältä.

Mutta ei yhtä hyvältä, kuin Rukin lämmin keho omaani vasten. Voisiko meistä tulla joskus jotakin enemmän kuin pelkkiä ystäviä...?

3. the GazettE - Maggots

"Reita, anna minun olla edes muutama sekunti rauhassa! Kaikki asiani eivät kuulu sinulle!"
"Suurin osa kyllä kuuluu, olemmehan me ystäviä!"
"Niin! Mutta vain pelkkiä ystäviä!"

Tällä kertaa silmistäsi kuulsi viha. Olinko tällä kertaa mennyt liian pitkälle seuratessani sinua? Sinun ei pitänyt nähdä minua, ei vielä eikä tällä tavalla...

"Reita, älä enää koskaan varjosta minua tuolla tavalla."
"Entä jos en pysty lopettamaan?"

Oliko varjostaminen minulle pakkomielle? En varjostanut ketään muuta kuin sinua; oliko se vain niin nautinnollista nähdä, mitä tulisit tekemään kotonasi, ollessasi yksin?

Katsoit minua kysyvästi, mutta en vastannut sinulle muulla kuin omalla, seksikkäällä hymylläni. Saatoin ehkä myös katsoa sinua; ensin katselin täydellisiä kasvojasi sekä niiden piirteitä, antaen katseeni mitään häpeilemättä liikkua alemmas kehollasi. Lopulta katseeni pysähtyi vain siihen kohtaan, joka minua oli jo kauan kiinnostanut.

Kävelin lähemmäs sinua ja työnsin sinut seinää vasten, melko rajuillakin otteilla. Kumarruin suudellakseni sinua, mutta estit aikeeni nostamalla etusormesi huulieni päälle.
"Vihaan sinua."
Nuolaisin sormeasi ja virnuilin mitäänsanomattomasti.
"Vai niin", vastasin ja suutelin huuliasi.

Samaan aikaan kätesi hapuili valokatkaisijaa.

4. Yoji Biomehanika - Angel of death

"Ruki, tule tänne, mikä yllätys sinulla nyt muka on?"

Makasin meidän, niin, meidän parisängyllämme täysin alastomana. Ainoastaan peitto peitti kohdan kehollani, joka suunnilleen janosi sinua tekemään viimeöisiä asioita.
"Ruki, tahdon syödä sinut."
"Sinulla ei ole aikaa siihen."

Kuului erittäin hiljainen ja ehkä jonkin verran vihainenkin ääni kylpyhuoneen suunnalta. Kurtistin kulmiani ja mietin äskeisiä sanojasi. Miten niin minulla ei olisi aikaa?
"Ruru, mitä tarkoitat tuolla?"
Saman tien kävelit kylpyhuoneesta minua kohti, pelkkä pyyhe ympärilläsi. Kun olit päässyt tarpeeksi lähelle minua, kumarruit minua kohti ja löit poskelle, kuin mikäkin nainen. Ehkä se oli tarkoituskin?
"Tuo siitä hyvästä, etten saanut viime yönä tehdä sinulle kaikkea, mitä halusin", sanoit, hymyn noustessa huulillesi. Et siis ollutkaan minulle vihainen mistään.

Olin nostanut vasemman käteni poskelleni ja katsoin sinua suoraan silmiin. Sitten katseeni siirtyi alemmas kasvoiltasi, jäin tuijottamaan huuliasi kuin pölkyllä päähän lyötyä. Olit mielettömän kaunis... Vartalosi oli niin täydellinen. Tuskin olin täydellisempää nähnyt.
"Minä sitten rakastan sinua", sanoin hymyillen ja vedin sinut sängylle viereeni. Suutelin kaulaasi ja huomasin sinun taivuttavan kaulaasi enemmän, että pääsisin siihen kunnolla käsiksi. Mutta samalla kapusit istumaan hajareisin päälleni, niin kuin viime yönäkin. Aloit hivuttaa pyyhettä pois ympäriltäsi, ja katsoin täydellisten käsiesi täydellistä liikettä.

Pian piinani loppuisi.

5. the GazettE - Silly god disco

Moulin Rouge
Tiedän kuka tappoi minut
Uhrilampaat
Oresama
Titanic
Englantilainen potilas

Lempielokuviasi. Olimme taas majoittautuneet luokseni ja katselimme parhaillaan Titanicia. Jotkin kohdat saivat sinut itkemään olkapäätäni vasten niin, että vasemman puolen olkapää oli ihan märkä. En kuitenkaan välittänyt siitä. Tärkeintä oli, että olit siinä vierelläni. Kerrankin tiesin paikkani, tiesin, että saisin rakastaa sinua niin kauan kuin vain olisi mahdollista.
Vedin sinut ihan kiinni itseeni ja silittelin selkääsi hiljaiseen ja hyväilevään tahtiin. Kun viimeinkin pääsimme elokuvassa kohtaan, joka meinasi saada minutkin itkemään, kapusit nopeasti syliini ja katsoit minua suloisesti.

"Haluan popcornia."

Samalla kello lähenteli jo kolmea aamuyöllä. Kello ei kuitenkaan mahtunut minun elämääni, sinä olit nyt ainoa, joka olisi minulle tärkeintä maailmassa.
Hymyilin sinulle ja lähdin tekemään popcornia, kun olit noussut pois sylistäni.

6. Ayumi Hamasaki - Game

"Pitäisikö minun soittaa?" kysyin itseltäni ehkä noin kymmenennen kerran kymmenen minuutin aikana. Olin huolissani, tällä kertaa ihan oikeasti. Pian tulisi täyteen kaksi tuntia siitä, kun lähdit tuohon lähikauppaan ostamaan meille ruokaa.
Käännyin katsomaan ikkunasta ulos, oli alkanut sataa yhtäkkiä kaatamalla. Olit tietenkin unohtanut sateenvarjon. Vesipisarat leikittelivät ikkunalla, jatkaen matkaansa alemmas, kohti ikkunalautaa.
Yhtäkkiä minä otin puhelimen käteeni, näppäilin nopeasti numerosi ja painoin vihreää "soita" -nappulaa.
Ensimmäinen tuuttaus. Toinen. Kolmas. Seitsemän vielä perään etkä näyttänyt vastaavan.

Heitin puhelimen sohvan toiseen nurkkaan ja huokaisin. Tämä oli omituista käytöstä sinulta, olisiko minun pitänyt sittenkin lähteä mukaasi?

Kymmenen minuutin kuluttua sain tekstiviestin sinulta, jossa kerroit olevasi Aoin luona jonkin tärkeän asian takia.

7. the GazettE - D.L.N.

"Sinun pitäisi antaa itsellesi anteeksi. Se, että syytät itseäsi tästä kaikesta, ei saa Rukia ainakaan nyt heräämään..." kuulin Kain hennon ja rauhallisen äänen selkäni takaa. Kai oli tullut mukaani käymään tuossa kamalassa laitoksessa, katsomassa Rukia.
Istuin tuolilla, joka oli tuotu vitivalkoiseen huoneeseen, jossa Ruki nukkui levollisesti. Vihasin sitä huonetta, olin ollut siinä huoneessa ennenkin käymässä, silloin Ruki oli sairastunut keuhkokuumeeseen. Onneksi hän kuitenkin parani nopeasti.

Ruki, näytät kuolleelta. Heräätköhän enää koskaan?

"Kai, tämän jälkeen en voi antaa itselleni anteeksi. On minun syytäni, että kävi näin..."

Painoin pään kämmeniini ja yritin muistella eilistä päivää. Mutta mitä muistamisen tarvetta olisin tarvinnut? Eilinen päivä ei katoaisi mielestäni välttämättä enää koskaan. Mutta edelleen se kysymys oli mielessäni; mikä oli saanut sinut lähtemään niin myöhään eilen kävelemään ja vielä sille polulle, jonne en olisi halunnut päästää sinua ikinä?
Sinut raiskattiin, pahasti. Lääkärit sanoivat, että raiskauksen jälkeen sinulle tehtiin vielä jotain, mikä aiheuttaisi traumoja. Ja kaikki tuo tapahtui sinulle vain siksi, koska en ollut lähtenyt mukaasi kävelylle. Olit hieronut niskojani, kun luin kirjaa ja halusit lähteä ulos. Pyysit minua mukaasi, mutta olin väsynyt ja sanoin, etten millään jaksaisi lähteä nyt ulos.
Nyökkäsit, kävelit eteiseen ja otit mustan takkisi mukaan. Sitten ovi sulkeutui enkä tiennyt, mikä sinua odottaisi.

Herättyäsi varmasti vihaat minua, sinä et asialle olisi mitään kuitenkaan voinut. Kyllä ihmiset tietävät, miten heikko sinä oikeasti olet. Mutta yritä nyt olla vahva, minä tahdon nähdä sinut vielä.

8. Yoji Biomehanika - Monochroma

Istuskelin baaritiskin lähellä olevalla tuolilla ja katselin, miten keinutit lanteitasi tanssiessasi tummemman ja erikoisen näköisen miehen kanssa. Olit vain lähtenyt tanssimaan, ja minä jäin katselemaan. Tilasin itselleni uuden oluen ja kuulin, miten musiikki yhtäkkiä vaihtui hitaaseen balladiin. Tumma mies laski kätensä lanteillesi ja veti sinut itseensä kiinni.

Sisimmässäni tunsin mustasukkaisuutta, koska minä olisin nyt halunnut tanssia kanssasi. Olithan sentään miesystäväni, mutta en minä voinut omia sinua itselleni joka armas hetki.
Katselin sinua ja täydellistä vartaloasi uudemman kerran, mutta silloin, kun tumma mies suuteli kaulaasi, minulle riitti. Join olueni yhdellä kulauksella, kävelin tanssilattian poikki ja vetäisin sinut itseeni kiinni. Tumma kavaljeerisi saisi nyt hankkia itselleen muuta seuraa, sinä saisit nyt luvan tanssia minun kanssani tämän hitaan tanssin.

Vain sinä ja minä, eikä kukaan muu.

"Reita, mikä sinua vaivaa? Hän halusi vain tanssia..."
"Ah, vai tanssia? Hänhän oli sinussa kiinni ja suuteli kaulaasi, sitäkö voit tanssimiseksi sanoa?" kuiskasin korvaasi hiljaa ja painoin itse suudelman kaulallesi. Tumma mies katseli edelleen meitä, ja minä virnistin, muodostaen huulilleni lauseen:

Hän on minun.

Oletettavasti hän ymmärsi sen, koska hän lähti nopeasti pois, katsoen silti monta kertaa meihin päin. Tämä ilta saisi olla unohtumaton. Et arvaakaan, miten paljon olin ikävöinyt tällaisia iltoja sen jälkeen, kun olit sairaalassa, Ruki. Nyt olit kuitenkin turvallisesti taas minun luonani, olit parantunut. Ja olin siitä hirveän iloinen.

Kerrankin elämässäni oli hymyilemisen aihetta, sinäkin olit sen jälkeen hymyillyt minulle. Hyvä, että olit saanut entisen elämäsi takaisin. Vai olitko? Voisitko kertoa minulle, mitä oikeasti tunnet? Vaikka tiesin, että rakastit minua, mutta kuinka paljon? Nimittäin minä rakastin sinua niin paljon, että minuun sattui, ellen nähnyt sinua joka päivä, nähnyt sinun olevan kunnossa.

Keskeytit ajatukseni sivelemällä selkääni. Rakastin tuota kosketustasi.

9. Phantasmagoria - ... Lost in thought

Vesi. Ranta. Laituri. Minun isäni kesämökki. Sinä ja minä. Ah, miten rakastinkaan sitä yhdistelmää. Tämä taisi olla ensimmäinen kerta, kun olimme ilmestyneet tänne kaupungin toisella laidalla olevalle mökille. Mökissä oli meille paljon tilaa, oli paljon huoneita, mutta me nukuimme molemmat vierekkäin. En halunnut päästää sinusta irti, halusin tuntea kosketuksesi joka päivä, joka yö, joka hetki.

Vaikka se ei olisikaan mahdollista.

Istuskelin rannalla ottamassa aurinkoa ja välillä katsahdin, kun sinä uit vedessä. Näytit todella suloiselta. Ainahan sinä suloiselta näytit, mutta nyt näytit erittäin suloiselta. Märät hiuksesi, märkä ylävartalosi ja ihanat uimashortsisi.

Uimashortsit. Ihana sana.

"Reita, tule kanssani uimaan!" huusit vedestä, hymyillen.
Naurahdin lopulta ja nousin hiekalta. Pakko kai minun oli tulla kanssasi uimaan, kerrankin ketään ei ollut katsomassa, mitä vedessä tulisimme tekemään.

10. Bergerac - Yume ni mau, kimi no sugata

"Reita, miksi emme pyytäneet Kaita, Uruhaa tai Aoita mukaan?"
"Siksi, koska halusin olla sinun kanssasi kahden, tänäänkin."

Hymyilin taas. Nyt tuntui siltä, kuin hymyilisin koko ajan, ja yksi hymynaiheeni olit tietenkin sinä. Mutta silloin, kun olit sairaalassa muutaman viikon, en kertaakaan pystynyt hymyilemään. Minulla ei ollut syytä, koska ajattelin kaiken sinulle tapahtuneen olevan minun syytäni.
Herättyäsi kuitenkin sanoit, ettei vika ollut minun. Yritit vakuuttaa minulle, että olit huolimattomasti törmännyt erääseen etsintäkuulutettuun varkaaseen ja raiskaajaan.

"No, oletko suunnitellut mitään illaksi?" kysyit ja rupesit avaamaan paitani nappeja. Kaikista parhainta suunnittelemattomissa illoissa oli se, että silloin mikään ei menisi niin kuin oltaisiin ajateltu. Tätäkään minä en ollut suunnitellut.
"Itse asiassa, en ole suunnitellut mitään."

Siinä me molemmat sitten suutelimme toisiamme, takkatulen ääressä.

Vaatekappaleita aina vain väheni yltämme ja olimme pian aivan toisessa maailmassa. Meidän maailmassamme.
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä To Kesä 06, 2013 11:35 pm, muokattu yhteensä 12 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

Re: Kymmenen erilaista päivää (Reita/Ruki, 10 raapaletta)

ViestiKirjoittaja mjau » Su Elo 24, 2008 12:29 am

Akkuuu~♥ Hejj se on mjau täällä, jos vielä muistat. >;)

Tykkäsin aivan hirveästi tästä, ei ole vähään aikaan kolahtanut mikään teksit näin helvetin kovaa. Luin tämän vanhassa lafissakin joskus ja siellä en kuitenkaan kommentoinut olemattomista syistä ja täälläkin tämän olen pari kertaa lukenut. Nyt tulin uudelleen lukemaan ja tajusin, että mitäs helvettiä, tähän ei ole kommentoitu ollenkaan. Hetken mietin onko se edes mahdollista, niin hieno tämä oli. Murrur ihmiset, kuuluisi kommentoida näin hienoa tekstiä ja kertoa kirjoittajalle, että se on onnistunut. No, haluan olla erilainen ja kommentoida~

Voisin aloittaa nimestä. Taas teit sen, nimi pelkästään kertoo jo siitä mitä teksti sisältää ja miten mahtava se on. Kertoo, että teksti on mielenkiintoinen. Jokainen raapale oli todellakin erilainen, on hienoa miten osaat kirjoittaa noinkin erilaisella tunteella. Fiilis vaihtui aina raapaleen mukaan, joka oli todella hienosti tehty. Siihen ei ihan jokainen tallaaja pysty.

Aluksi ajattelin mainita noista raapaleista yhden, joka olisi ylitse muiden. Sitten tajusin, että jokainen oli aivan yhtä mahtava. Siis ihan oikeasti. Olihan tässä aika paljon kliseitä, mutta rakastan niitä oikeasti ylikaiken. En oikeastaan tiedä, miten ne voivat aina olla yhtä mahtavia. Se on sitä, kun ei voi sanoin enää kuvailla.

Tarkoitus oli myös mainita jokin raapale, joka ei olisi kolahtanut niin paljon.. Ja ups, ei sekään onnistunut. Ehkä olen nyt vain sillä päällä, että eläydyin jokaiseen niin helvetin hyvin, että sain kaikista mahtavan tunteen aikaan -- tai sitten en vain osaa ajatella oliko joku huonompi -- tai sitten sinä olet vain niin mahtava kirjoittaja, että jokainen vain oli hieno. Viimeisin taitaa kyllä olla se oikea syy. Voisin melkein sanoa, että tämä on yksi sun parhaimmista teksteistä. Niin siis niistä, mitä olen lukenut.

Quote.. Quote.. Quote.. .. .. (Tekisi mieli quotella jokainen raapale erikseen ja tunkea tuhat söpistely sanaa ja hymiöitä jokaisen perään, mutta eeehh joo..)

"Ruki, et näytä itseltäsi..."
"Minä unohdin mennä nukkumaan."

;_; ♥♥ (OK -- oli pakko.) Äsh, ehkä hiukan liian suloista. Ruki _unohti mennä nukkumaan. Niin käy joskus. :') Tuo kohta sai vaan mun varpaat kipristelemään ja suun vääntymään hymyyn joka tuntui poskipäissä pienenä nipistelynä. Koko tuo raapale oli jotenkin.. En tiedä, siitä kuvastui hauras, rauhallinen ja utuinen tunnelma. Tuli sellainen olo, että haluaisi itsekin lähteä vain istumaan jonnekin penkille ja katsella aamu-usvaa, painautua johonkin ihmiseen kiinni ja vain olla. Teit Rukista (taas) aivan ylisuloisen ja hellyyttävän henkilön. (Niinkuin se ei muuten olisi.)

Hymy nousi myös minun huulilleni ja juoksin ulos asunnoltani. Juostessani sateessa perässäsi, tunsin miten vesipisarat liikkuivat ihollani, aiheuttaen minulle kylmiä väreitä selässä. Vesipisarat leikittelivät ensin kasvoillani, sitten kaulallani ja aina vain leikki jatkui alemmas kehollani.

Se tuntui hyvältä...

Mutta ei yhtä hyvältä, kuin Rukin lämmin keho omaani vasten. Voisiko meistä tulla joskus jotakin enemmän kuin pelkkiä ystäviä...?

Aluksi alkoi hymyilyttämään (taas) ihan hirveästi, sitten itkettämään ja lopuksi naurattamaan, koska mielikuva Reitasta juoksemassa Rukin perässä vesisaateessa nyt vain sattuu olemaan hiukan.. >XDDD ♥ Tulee mieleen, että Ruki juoksee 10m Reitaa edellä isosti virnuillen ja taaksepäin vilkuillen, sekä nauraen Reitalle joka kompuroi perässä ja sen kädessä heiluu kiinni oleva sateenvarjo. Uuh vesisadetta unohtamatta. Ja tuo koko raapale oli taas mahtava. Reitaa kävi sääliksi sen verran, että mulla kohosi kyyneleet silmiin. (Taas näitä hetkiä.) En osaa edes sanoa, mikä tuossa nyt sai mut näin tuntemaan -- ei tuossa ollut mitenkään erikoisesti sellaista kuvailua, josta yleensä alan itkemään. Luin vain liian tunteella. >XD

Kävelin lähemmäs sinua ja työnsin sinut seinää vasten, aika rajuillakin otteilla. Kumarruin suudellakseni sinua, mutta estit aikeeni nostamalla etusormesi huulieni päälle.
"Vihaan sinua."
Nuolaisin sormeasi ja virnuilin mitään sanomattomasti.
"Vai niin", vastasin ja suutelin huuliasi.

Jos nyt joku tulisi mua kirveellä uhaten käskemään, että valitse lempiraapaleesi näistä, niin kai se sitten tämä olisi ollut. Ihanaihanaihana idea, aivan mahtava. Kutkuttava ja äsh, taaskaan eivät sanat riitä. Reitalla on pakkomielle Rukista, se varjostaa sitä, himoitsee ja vaikka mitä. Ja Ruki sanoo vihaavansa sitä. Ja Reita virnuilee. Kokonaisuus = Rakkaus. Varsinkin tuo quote kohdan kuvailu. Aivan liian uaahhhowowowwwaaww. Mulla jäi oikeasti mieleen kuin piirrettynä kuva tuosta. Kiitos, sain ajattelemisen aihetta illaksi.

"Sinulla ei ole aikaa siihen."

Jos joku olisi tullut kirveen kanssa uudestaan uhaten ja käskenyt sanoa raapale, joka ei iskenyt niin paljon niin se olisi sitten ollut tämä. Ihan vain siksi, etten tajunnut tuota "Sinulla ei ole aikaa siihen."-lausetta. Ehkä en jaksanut tarpeeksi alkaa kelailemaan sitä päässä, mutta en vain tajunnut. Muutenkin tuo oli aika perusraapale tapahtumiltaan, sen verran kulunut itselleni ettei aiheuttanut muutakin "uuuhnam"-olon. >XD

Kun olit päässyt tarpeeksi lähelle minua, kumarruit minua kohti ja löit minua poskelle, kuin mikäkin nainen. Ehkä se oli tarkoituskin?
"Tuo siitä hyvästä, etten saanut viime yönä tehdä sinulle kaikkea, mitä halusin", sanoit, hymyn noustessa huulillesi.

No ok, tuo oli se kohta tästä raapaleesta joka sai mussa isoimmat kiksit aikaan. Ihana ajatus, että Ruki läiskäyttää Reitaa poskelle. Se ääni mikä siitä läimäytyksestä kuuluisi.. `www´<3 (APUA vähän olen sadistinen!) Ja muutenkin koko mielikuva. Ja tuo lause. SEMERUKI! ;---)))<3 Toivottavasti Ruki sai nyt tehdä sen, mitä halusi~

Kello ei kyllä mahtunut minun elämääni, sinä olit nyt ainoa, joka olisi minulle tärkeintä maailmassa.

Mikä lause! Aivan liiana mahtava lause. Noniin Akku, kerro mulle salaisuutesi. Mistä oikeasti revit nuo tuollaiset lauseet, jotka jäävät mun päähän pidemmäksikin aikaa pyörimään ja toivomaan, että joku ajattelisi noin mustakin. Koko raapale oli muutenkin tuota perusawwsuloisuus-kamaa, i like. <3

Kymmenen minuutin kuluttua sain tekstiviestin sinulta, jossa kerroit olevasi Aoin luona jonkin tärkeän asian takia.

Reita parka on ihan huolissansa Rukista -- ja tajusin itse ainakin tuon sillä tavalla, että Ruki olisi ollut ehkä pettämässä sitä Aoin kanssa. Tosin en nyt mene allekirjoittamaan, että tajusin oikein. Onneksi Suomi on vapaa maa~

Sinut raiskattiin, pahasti. Lääkärit sanoivat, että raiskauksen jälkeen sinulle tehtiin vielä jotain, mikä aiheuttaisi traumoja.

Jostain syystä tuo idea, että Ruki raiskattiin periaatteessa siksi, ettei Reita lähtenyt sen mukaan kävelylle (tai mistä sen tietää, jos ne molemmat oltaisiin raiskattu silloin..) ei aiheuttanut mussa oikeastaan mitään muuta fiilistä, kuin ehkä hiukan sekavan. En oikein tiedä miksi. Periaatteessa ajatus oli hyvä ja iski, toisaalta ei. Uaah nyt ei musta ota selvää. Niin, oisin niin halunnut tietää, että mitä Rukille tehtiin sen raiskauksen jälkeen!

Istuskelin rannalla ottamassa aurinkoa ja välillä katsahdin, kun sinä uit vedessä. Näytit todella suloiselta. Ainahan sinä suloiselta näytit, mutta nyt näytit erittäin suloiselta. Märät hiuksesi, märkä ylävartalosi ja ihanat uimashortsisi.

pdpölfdsl.dxdfdö. TAAS TEIT SEN -- meinasin tukehduttaa mut mielikuvalla. Ei, aina kun mainitaan Ruki ja jonkinlaiset shortsit (+ märkä ylävartalo) niin mjau kuolee. Oikeasti voi helvetti sentään en saa henkeä, tuo mielikuva uuh tuli kuuma.
Pakko kai minun oli tulla kanssasi uimaan, kerrankin ketään ei ollut katsomassa, mitä vedessä tulisimme tekemään.

<3 Auuu, niin mitäköhän ne vedessä sitten tulivat tekemäänkään. Auts taas mielikuvia.

Hymyilin taas. Nyt tuntui siltä, kuin hymyilisin koko ajan ja sitten yksi hymynaiheeni oli tietenkin sinä. Mutta silloin, kun olit sairaalassa muutaman viikon, en kertaakaan pystynyt hymyilemään. Minulla ei ollut syytä, koska ajattelin kaiken sinulle tapahtuneen olevan minun syytäni.

Eeeh taas teki mieli quotella koko raapale. Aivan ihana tuo juttu, että Ruki on Reitan hymynaihe. Ja kun Rukia ei ollut, ei Reita myöskään hymyillyt. Ajatus on oikeasti sydäntä särkevää, miten voi olla tuollaista rakkautta. Auts, love hurts.

Ahh, nyt mua hävettää. Tämä kommentti on ylipitkä ja tuntuu, ettei tässä olisi mitään muuta kuin itseni toistamista uudelleen ja uudelleen. En edes tiedä, miten tästä nyt tuli tälläinen -- en edes tiedä, onko tämä erikoisen pitkä. Tuntuu vain siltä kun mietin sisältöä -- ah mahtavaa minä, ei taaskaan yhtään rakentavaa, pelkkää "ooh ihana nam uuh kuolin aww tykkäsin voi hitsit rakastuin"-ihkutusta.. Hetken mietin, postaanko tätä ollenkaan mutta en helvetissä kirjoittanut tätä ihan turhaan. No, ainakin kommentoin muidenkin lukijoiden puolesta ja tämä kommentti on täynnä typoja, elä sen kanssa.

Vielä kerran sanon, että tykkäsin tästä ja tulen lukemaan tämän monta kertaa vielä luultavasti uudelleen ja uudelleen. HELVETIN ISO KIITOS TÄSTÄ♥♥ Ja vingunpa vielä tähän loppuun, että haluan ampua sun konees jos se ei kerta toimi. :--( Kun mullakaan ei nyt hirveästi ole saldoa jäljellä eikä muistaakseni sullakaan, byääh.

mjau kiittää isosti~♥
Fuck your fascist beauty standards

mjau
Bändäri

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Syys 08, 2008 12:51 pm

mjau;

. . . mä oikeasti itkin täällä, kun luin tuota kommenttiasi. Huomasin sen kauan aikaa sitten, eli anteeksi siitä, etten ole ehtinyt vastaamaan kommenttiisi vasta kuin nyt. Oikeasti, kommenttisi jokainen sana sai minut paljon iloisemmaksi ja ymmärsin, että muutamat ihmiset sentään arvostavat kirjoituksiani. Sanon senkin tässä nyt suoraan, että olen itsekin tähän melko tyytyväinen. Aika ihmeellistä miten noin lyhyessä ajassa ehtii kirjoittamaan jotain tuollaista, paritus ei välttämättä tähän minun mielestäni sopinut, mutta antaas nyt olla, kun kerta lempiparitukseni on. Tässähän käskettiin valita paritus, josta pitää ja Reitukista minä pidän ;3

Voisin aloittaa nimestä. Taas teit sen, nimi pelkästään kertoo jo siitä mitä teksti sisältää ja miten mahtava se on. Kertoo, että teksti on mielenkiintoinen. Jokainen raapale oli todellakin erilainen, on hienoa miten osaat kirjoittaa noinkin erilaisella tunteella. Fiilis vaihtui aina raapaleen mukaan, joka oli todella hienosti tehty. Siihen ei ihan jokainen tallaaja pysty.

. . . Mia, ihan oikeasti älä itketä mua enää. Mä en ymmärrä, miten sä jaksat ylistää tätä ja kertoa, mikä noista raapaleista teki sun mielestäsi niin ihania. Mutta kiitos ihan mielettömästi jokaisesta sanasta, jonka sanoit. Olen sen verran sanaton enkä tiedä, mitä vastaisin seuraavaksi... Olen kuitenkin tyytyväinen, että pidit tästä, voisin kirjoittaa sinullekin jotain tällaista, jos vain haluat.

Ihan oikeasti, HELKKARIN SUURI KIITOS SINULLE ♥ Nyt minulle tuli sellainen olo, että minähän osaan kirjoittaa. Kommenttisi oli kannustava, kiitos siitäkin. Harvoin ihmiset kommentoivat minulle tuolla tavalla niin kuin sinä teit. ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja akumu » Su Helmi 22, 2009 4:17 pm

Amor:

Kiitos todella paljon kommentistas ! Se piristi huomattavasti mun nykyistä mielentilaani ja muutenkin. Mä vaan rakastan sun kommenttejas, koska ne on rehellisiä ja niissä on asiaa. Ne ei oo sellaisia "ihkuti ihkuti<3 lisää tällaisia<3" tyylisiä kommentteja. Mutta siis, kiitos ihan mielettömän paljon ! Ja kuten aika moni varmasti on huomannut, mun kirjoitukset on muuttuneet melko paljon viime vuodesta. Ainakin näin voisin itsekin olettaa.

Ja mä en tod voi sille mitään, että kirjoitan Reitasta aina kauheen pervon ihmisen. Se vaan tulee luonnostaan, I can't handle it. Sori, mutta näin se vain on. Mä en edes ensin tajunnut, että nämä raapaleet jotenkin liittyisivät toisiinsa, mutta sitten, kun eräs ihminen mainitsi siitä mulle niin tajusin tosiaankin näiden liittyvän jollakin tapaa toisiinsa. Aika omituista, etten huomaa omien kirjoituksieni syvintä tarkoitusta.

Yhyy, mä en tiedä mitä sanoisin. Mun mielestä on vaan niin sika hienoa, että sä saat raapustettua tällaisista ficeistä kommentteja, vaikka se onkin hirveän vaikeaa. Itselläni tosiaankin on kokemuksia, mutta siis enivei. Kiitos mielettömästi kommentistasi ! Se tosiaankin rohkaisi mua kirjoittamaan enemmän vain ficcejä * uu * Thnx ! ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Elo 18, 2009 7:59 pm

Snow Scene: Ainahan niitä Gazeficcejä multa ilmestyy :D Harvemmin muusta bändistä edes kirjoitan, mutta kuitenkin - kiitos kommentistasi ! Luin sen jo vähän aikaa sitten, mutta nyt pääsen vasta vastaamaan siihen. Sori, tästä ei tuu kauheen pitkää, koska on kiire suihkuun yms muuta tekemistä !

Apua, tää ficci on ihan sika vanha, yks mun vanhimmista tuotoksistani, enkä oo enää niin varma pidänkö tästä edes vähän vaiko en yhtään. Luin tän itekki läpi ja voi luoja, miten mä oikeesti oon voinut olla tämmönen kirjoittaja ? En mä älyä, todellakin pystyisin parempaan, mutta taisin tän julkaisun aikana olla tästä ihan ylpeekin. Kuitenkin, ficin nimi olis voinut olla parempi ja parituskin eri, mutta onneksi se sitten kelpasi. Vähänkö tähän olis sopinu kanssa Aoi/Ruki... : ( Olis ollu parempi, koska se paritus on mun arvostuslistallani ihan ensimmäisenä tällä hetkellä. No jaa, tää on vanha, joten laitetaan se tän laadun syyks, eikös ?

Tossa tokassa ku sä kuvailit tota ku vesipisarat laski koko ajan alemmas Reitan keholla niin aaa...en mä osaa sanoo mitään järkevää.Sä kuvailit sen niin hyvin ja ne Reitan ajatukset sä kuvasit myös niin hyvin!

Awws kiitoksii todella paljon ! :D

Kiitos todella paljon kommentistasi ja kaikista kehuistasi ! Lue enemmänkin ficcejäni, jos siltä tuntuu :D Kiitos ♥

akumu
Pääesiintyjä

Paluu K-7 - K-13