akumu&pucca: What you see is what you get ( Gazetto, 1/1 )

K-7 on S:ää hieman vahvempaa materiaalia. Alastomuutta, huumausaineita, väkivaltaa tai huonoa kielenkäyttöä voi esiintyä lievässä muodossa, mutta ei tarkasti kuvailtuna. Seksiä tai seksuaaliseksi koettua käytöstä saatetaan käsitellä maininnan tasolla. K-11 ja K-13 voivat jo sisältää edellä mainittuja sisältöjä hieman enemmän.

akumu&pucca: What you see is what you get ( Gazetto, 1/1 )

ViestiKirjoittaja akumu » Su Tammi 04, 2009 11:16 am

Title: What you see is what you get
Authors: akumu ja pucca
Beta: inte ~
Rating: pg
Pairing: lukekaa ite ~
Fandom: the GazettE
Genre: romance, fluff, oneshot
Disclaimer: Omistamme yhdessä tekstin ja idean, emme valitettavasti saa tästä rahaa ja henkilöt kuuluvat epäonnekseen ( onnekseen ) itselleen.
Summary: Taisin löytää hänet viimeinkin.

A/N: Tää oli tämmönen päähänpisto eikä tää varmaankaan avaudu kaikille ~ Ja saatte ite miettii mitä kumpikin on kirjoittanut, koska me ei sitä paljasteta. Kommenttia kiitos ~ ! *www*

What you see is what you get

Taas yksi uusi päivä, yksi tavallinen päivä. Mitään uutta ei tapahtunut. Yksi uusi tyttö kävi tänään kaupassa, tosin hänellä oli kyllä rumat hiukset... Ja liian iso nenä... Ja olisitpa nähnyt ne silmät, vain kaloilla on silmät niin kaukana toisistaan!

Taidan olla liian kriittinen, enkö? Vietän luultavasti loppuelämäni yksin. Pakko tehdä parannus...

Jumala, auta minua!

Reita

~

Voi luoja, mikä päivä. Eräs nainen alkoi valittaa jonkun levyn huonokuntoisuudesta. Rasittavaa... Ostin itsekin yhden Luna Sean levyn ja kuuntelen sitä parhaillaan.
Kaveri soitti tuossa aiemmin ja pyysi ulos hengaamaan kanssaan. Olenko liian syrjään vetäytynyt ihminen?
... ehkä, ehkä en.

Ruki

~

Kello on jo yksi yöllä, huomenna minulla on aamuvuoro... Ja ajattelin vielä mennä kirjastoon töiden jälkeen. Valvominen on turhaa, mutten saa unta! Olen miettinyt vain enemmän ja enemmän tulevaisuuttani... En halua jäädä yksin, haluan saada perheen! Ja lapsia, koiria, kissoja ja ison omakotitalon! Tai aluksi vain sen, jonka kanssa voisin harkita kaikkea tuota.
Jonka voisin vetää syliini ja silittää...

Okei, taidan todella olla väsynyt, öitä!

Reita

~

Oli pakko tulla kirjoittamaan, en saanut unta vieläkään! Kello on jo yksi ja huomenna pitäisi tehdä vaikka ja mitä.

Enkä tiedä, mikä minua vaivaa... Kun yritin nukkua, tunsin niin selvästi jonkun kädet ympärilläni ja hengityksen niskassani.
En jaksa enää tätä yksinäisyyttä.

Ruki

Kello on viisi yli kuusi ja tulin juuri äsken kotiin. Töissä meni ihan mukavasti ja kerrankin löysin kirjastosta jopa luettavan kirjan!
Kävin myös tuossa läheisessä ruokakaupassa ostamassa, yllätys yllätys, tupakkaa. Okei, mutta se ei ollut pointtini. Se blondi myyjä katsoi minua jotenkin oudosti... Ihan kuin kasvoissani olisi ollut jotain...
... mutta oli se tosi söpö punastuessaan.

Ruki

~

... tänään se tapahtui, menetin järkeni lopullisesti. Taisin löytää unelmiini parin... Hänellä ei ollut yhtään vikaa kasvoissaan, hän oli täydellinen! Ja hän osti tupakkaa, samaa merkkiä kuin mitä minä poltan! Sattumaa?
Päässä pyörii... Näen vain hänen kasvonsa, kun suljen silmäni.

Olenko muka joskus sanonut, etten usko rakkauteen ensisilmäyksellä? Pah! Minun on pakko nähdä hänet uudestaan!

Reita

~

Mietiskelin äsken tekemistä huomiseksi, koska minulla on vain kolmen tunnin työvuoro... Jos vaikka menisin kirjastoon tappamaan aikaani.
Ehkä se olisi paras mahdollinen vaihtoehto. Ellen mene kaverien kanssa vetämään päätä täyteen.

Oh, taidan mennä katsomaan elokuvaa, kun kerta kellokin on kymmenen!

Ruki

~

En saa unta! Et usko kuinka rasittavaa tämä on, sydämeni lyö luvattoman kovaa tahtia! ... mikäköhän hänen nimensä on?

Reita

Olen vieläkin hereillä, auttakaa joku minua! Olen miettinyt suutelemista, niitähän on monia eri taktiikoita... Miten ikinä löydän hänet enää?!

Reita

~

... ja tuo elokuva muka sai neljä ja puoli tähteä. Ihan paska se oli, ei muuta voi oikein sanoa. Tiesin, että se tulisi olemaan romantiikkapläjäytys, mutta että noin paha sellainen! ... itkin kyllä, kun tyttö antoi pojalle rukkaset. Minä ihan oikeasti haluan jonkun ihanan henkilön vierelleni. Pyydänkö kuuta taivaalta, vai mitä?

Unirytmini on muuten ihan hanurista, nytkin kello on puoli kaksi. Auttakaa?

Okei, jos nyt raahautuisin sinne sänkyyn vällyjen väliin enkä heti sinne päästyäni avaisi läppäriäni.

Ruki

~

Kello on jo neljä! Olen vain pyörinyt sängyssäni.
Olen rakastunut.

Reita

~

Työvuoroni loppui juuri ja olen nyt täällä kirjastossa – kuten tavallista. Onneksi täällä ei pyöri kauheasti lapsia, koska vihaan sitä, kun ne kiljuvat.

Ah, tämä kirja on muuten ihan helvetin hyvä! Onneksi tuo orja ei suostunut prinssin ehdotukseen.
... okei, jatkan lukemista taas!

Ruki

~

... en edes usko, että tämä on totta. Taisin nähdä unta... En nähnyt häntä töissä ollessani, kai hän sitten pärjää elämässään pelkällä tupakalla. Odotin todella, että hän tulisi ostamaan jotain kunnollista, pakkohan hänen on syödä! Mutta hän ei tullut, joten lähdin aikaisemmin töistä, menin kirjaston kautta, jotta saisin muuta ajateltavaa illaksi, mutta et ikinä arvaa kenet näin siellä!
Hänet!
... mutta minä taisin pilata koko homman, haistattaisin itselleni pitkät paskat jos se olisi mahdollista... Itse asiassa, onhan se! Häpeän itseäni... Helvetti...

Reita

~

... mihin tämä on maailma on oikein menossa? En todellakaan ymmärrä tätä, nimittäin, se söpö myyjä sieltä ruokakaupasta tuli puhumaan minulle kirjastossa!

... aloin miettiä, tunnenko hänet jotenkin paremmin kuin pelkkänä ruokakaupan myyjänä.

Ruki

~

En aio astua ulos asunnostani enää ikinä! En ennen kuin olen värjännyt hiukseni ja käynyt kauneusleikkauksessa ja poistanut kaikki minusta muistuttavat merkit. Vihaan tätä tunnetta... Hän katsoi niin oudoksuen... Kuin olisin inhottavin asia koko maailmassa. Minähän puhuin selvällä puhekielellä. Okei, en tainnut saada yhtäkään kunnollista sanaa ulos suustani... Häpeän itseäni...

Reita

~
Voi helvetin helvetti, olen miettinyt ihan mielettömän kauan sitä blondia ruokakaupanmyyjää. En tiedä, mutta olisi mukava puhua hänen kanssaan kunnolla.
Mutta miten ihmeessä löydän hänet uudestaan?

Ruki

~

Ajattelin sittenkin kerätä itseni tänään. Menen töihin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja jos satun näkemään hänet, olen normaali. Helvetti, kuulisit sydämeni heti, kun ajattelen häntä! Tämä on mahdotonta...

Reita

~

Hmm, tupakkani ovat taas kerran loppuneet. Ehkä pitäisi vähentää tätä polttamista muutenkin.
... ehkä menen töiden jälkeen siihen kauppaan ~

Ruki

~

Hän... En tiennyt, että olen tällainen rakastuneena! Hän tuli tänään ostamaan tupakkaa (taas vain tupakkaa, oikeasti, mitä hän syö?!) ja minä pidin pokkani! Ojensin hänelle suoraan samanlaisen askin kuin minkä hän viimeksikin osti ja hän katsoi minua todella pitkään ennen kuin kiitti. Kai hämmästyi sitä, kun muistin hänet.
Tietäisipä vain kuinka hyvin...
... mutta oudoin asia tapahtui juuri, kun hän oli lähdössä: minä lopetin vuoroni sillä samalla sekunnilla ja lähdin seuraamaan häntä! Seuraamaan!
Hän meni kirjastoon (olenko nähnyt hänet siellä joskus?) ja istui alas lukemaan kirjaa...

Reita

~

... näin sen blondin tänään taas. Voi luoja, se oli suloinen, ihan kuin hän yrittäisi rakentaa oman imperiumin.
Tajusin tänään muuten, että hänellä on ihan älyttömän söpöt silmät!

Okei, olen muuten sivulla 314 tässä kirjassa ja sivuja on 401. Ehkä saisin luettua tämän tänään!

Ruki

~

Hän istuu ehkä kymmenen metrin päässä minusta. Ei, tämä ei todellakaan ole säälittävää, minä vain... vakoilen häntä vähän.
Äsken hän kirjoitti jotain johonkin vihkoon, mutta nyt lukee taas tuota paksua kirjaa.
En ole eläissäni lukenut noin paljoa yhtään mitään! Jos vain näkisin, mitä hän lukee...

Reita

~

Vielä luultavasti 50 sivua jäljellä tätä kirjaa ja voi helvetti... En haluaisi lopettaa lukemista koskaan.

Elän lukemisesta? Pah!

Ruki

~

Ei voi olla totta, en voi olla näin tunari! Minä kaaduin hänen edessään, minä ihan todella kaaduin hänen päälleen! Tietysti juoksin pois... Mutta ei luoja, haluaisin takaisin siihen tilanteeseen, niin lähelle...

Reita

~

... ei helvetti sentään! Se tunari kaatui äsken päälleni, kun rauhassa yritin lukea tätä kirjaa. Hänen kasvonsa olivat niin lähellä omiani...

Hieman kuitenkin mietityttää... Tunsin hänen huulensa kaulallani.

Olikohan se unta?

Ruki

~

Olen uskaltanut kurkkia tämän hyllyn takaa... Hän näytti todella mietteliäältä hetken aikaa, mutta nyt uppoutui taas siihen tyhmään kirjaansa! Onko se muka niin hyvä? Enpä usko!
Uskaltaisinkohan mennä vähän lähemmäs katsomaan? Haluaisin koskettaa tuota poskea, se näyttää niin sileältä... Ja suudella noita huulia, tuota pientä hymyä suupielessä... Onko suloisempaa nähty, taidan sulaa tähän paikkaan... Ääh, pakko keskittyä tai löydän itseni uudestaan hänen päältään!

Reita

~

Sain juuri äsken luettua tämän aivan mahtavan kirjan. Oikeasti, hymyilen tuolle lopulle ~ Se oli jotenkin suloista, kun orja meni kuitenkin sen prinssin kanssa naimisiin.

... huomasin kuitenkin, miten tuo blondi tuijottaa minua naama punaisena. Hän on ihan älyttömän suloinen...

Ruki

~

Hän katsoi minua takaisin! En saa tätä punastelua loppumaan millään...
... tajusin juuri, miten noloa on vain seistä täällä hyllyjen välissä, kun hän tietää, että olen täällä! Taidan mennä sinne ja keksiä jotain sanottavaa.

Reita

Olen kotona. Kello on jo kahdeksan, arvaatko missä olin koko tämän ajan? Kirjastossa! Arvaatko kenen kanssa? Rukin! Kyllä, hän sanoi nimekseen Ruki, ja ei, en välitä onko se hänen oikea nimensä. Pääasia, että voin kutsua häntä joksikin... Sitä paitsi Ruki... Ruki kuulostaa niin hyvältä... lyhyeltä, mutta... täyteläiseltä... Täydelliseltä minulle, kuuntele kuinka hyvin Reita ja Ruki sointuvat yhteen! Reita ja Ruki... Kohtaloa.

Hän jopa sanoi lähtiessään, että oli kiva tavata ja toivottavasti nähdään uudestaan. Tunnen itseni aivan ihastuneeksi teinitytöksi! Luojan kiitos, kukaan muu ei lue näitä tekstejä ikinä, uskottavuuteni kärsisi kiitettävissä määrin...

Reita

~

... et ikinä arvaa, mitä kirjastossa tapahtui vielä plussana kaiken päälle! Se blondi, Reita hänen nimensä kai oli, tuli juttelemaan minulle! Pakko sanoa, mutta se keskustelu piristi minua mielettömästi.

Toivon, että näkisimme pian uudestaan ~

Ruki

~

Kello on taas aivan liian paljon... Tulen olemaan niin väsynyt huomenna, mutta en vain saa mielestäni Rukia! Tämä on jo melkein rasittavaa, elämäni on pyörinyt yhden ihmisen ympärillä jo monta päivää! Aamulla heti, kun herään ja illalla, kun menen nukkumaan ja siinä välissä, töissä, vessassa, bussissa... En saa hänen ääntään pois mielestäni! Ja se nauru... voi luoja, taidan olla todella pahasti rakastunut...

... miksen pyytänyt hänen puhelinnumeroaan?! Reita, olet maailman ääliöin ääliö ! Ei, olet vieläkin pahempi!
... jos hän ei ole huomenna kirjastossa, lupaan hirttää itseni.

Reita

~

Voi helvetti... Tajusin heti aamulla herätessäni, että vain, kun ajattelen Reitaa, sydämeni lyö liian kovaa tahtia. Mutta enhän minä oikeasti pysty ihastumaan kehenkään, saatika rakastumaan!

Umh, jos menen töiden jälkeen taas kirjastoon. Tiedän, etten kyllä pysty lukemaan mitään, mutta kuka estää yrittämästä.

Ruki

~

Hän ei ole täällä.

Reita

Rukouksiini on vastattu, hän tuli! Nuo vaatteet, voi Ruki, Ruki, Ruki... Tämä punasteleminen ahdistaa, miksen voisi vain olla normaalisti silloin, kun hän tulee?!
Nyt hän istuu tuossa edessäni ja hän ihan todella hymyili minulle! Tuntuu, että sydän putoaa rinnasta, se lyö ihan liian kovaa... Toivottavasti Ruki ei kuule...
... ehkä pitäisi lopettaa tämä kirjoittaminen ja sanoa jotain. Toisaalta, hänkin kirjoittaa jotain. Onkohan se jotain minusta... jotain tällaista?

Reita

~

Hän tosiaankin oli kirjastossa ja tällä kertaa ennen minua! Ihan hämmennyin, kun hän istui vakiopaikkaani vastapäätä. Hän tosiaankin on suloinen ja vielä, kun hän punastuu koko ajan! Luoja sentään.
Olen tosiaankin rakastumassa tuohon vielä tuntemattomaan blondiin.

Ruki

~

Ruki lähti etsimään jotain kirjaa. Hän on ihan liian suloinen tähän maailmaan! Hymyilen pelkästään hänen ajattelemisestaan... Näytän varmasti todella viisaalta, kun hymyilen täällä yksinäni. Nyt hän tulee takaisin!

Reita

~

Löysin mukavan oloisen kirjan tuolta romantiikkahyllystä. Ja voi awws tuota Reitaa... Että se osaa oikeasti olla suloinen tuon hymynsä kanssa!

Ruki

~

Ruki vilkuilee minua kirjansa takaa vähän väliä ja kirjoittaa jotain tuohon vihkoonsa... Rakastan tuota ilmettä, siinä on jotain salaperäistä, ihan kuin hän ei kertoisi minulle kaikkea... No eihän hän ole sanonut vielä sanaakaan tänään, joten ei tietenkään ole kertonut kaikkea, mutta... noissa silmissä on jotain... haluaisin tutkia ne tarkemmin, lähempää... paljon lähempää... Luoja, en voi ajatella tällaista, kun hän istuu vastapäätä minua ja vilkuilee! ... taisin taas punastua...

Reita

~

Reita pitelee minua sylissään... Tunnen hänen tahdikkaat sydämenlyöntinsä selkääni vasten...

Ruki

~

En tiedä miten tässä näin kävi... Minä pyysin Rukia tulemaan luokseni ja nyt hän istuu sylissäni ja... en keksi mitään sanottavaa, tämä tuntuu paremmalta kuin hyvältä... En osannut edes kuvitella, että tässä kävisi näin... tänään...

Hänen hiuksensa tuntuvat niin hyviltä ja tuoksuvat vielä paremmilta... Ajatukset eivät kulje ollenkaan, haluaisin vain suudella...

Rukikin kirjoittaa taas... Toivottavasti minusta ~

Reita

~

Reita lopetti juuri kirjoittamisen ~
Nyt hän alkoi hyväillä hiuksiani ja tämä tuntuu paremmalta kuin taivaalliselta...
Kukaan ei ole koskaan ennen tehnyt minulle noin.

Taisin löytää hänet viimeinkin.

Ruki

--------------------

A/N 2: Ps. eiks olluki aika mielikuvituksellinen paritus ? ;;;;;;;)))))))))
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Ma Elo 01, 2011 6:59 pm, muokattu yhteensä 13 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

Re: akumu&pucca: What you see is what you get (Gazetto, 1/1)

ViestiKirjoittaja mikuchi » Su Tammi 04, 2009 1:29 pm

akumu ja pucca! Voi luoja tytöt, nyt onnistuitte pahemman kerran! ^^ Ensinnäkin tämä oli suloinen, ihana, idealtaan aivan mahtava ja ennen kaikkea aivan suunnattoman piristävä! Voi odottakaas kun pääsen kommenttini alkuun, mulla on niin paljon kehuttavaa!

Joo, tämä oli aivan loistava päähänpisto! Koko ficci saa oikeasti vain kihertämään ja kikattamaan, plus että tämä pehmentää aivoja ja ja aiheuttaa jotakin ihmeellistä lämmön tunnetta. Tarinaan voi eläytyä niin hyvin että saattaa melkein kuvitella itse olevansa ihastunut ja luulenpa että se johtuu juuri tästä ihanasta toteutus tavasta ja minä kertojasta. Tämä on ihanan selkeä, yksinkertainen ja juuri siksi mahtavaa lääkettä joulun jälkeiseen Blääh-olotilaan.

Toinen asia mihin ihastuin miellyttävän kokonaisuuden lisäksi on se, että Ruki ja Reita olivat tosiaan vain aivan tavallisia tallaajia, joita kerrankin onnisti! Tästä tulee mieleen joku hupaisi romanttinen komedia, jossa on romantiikan kaipuisten tavisten höpäilyjä ja kaiken kruunaava onnellinen loppu. Tulee sellainen olo että hei, ihmeitä tapahtuu vielä 2000 luvullakin, kauppias rakastuu tupakan himoiseen kirjasto nörttiin ja maailma on pelastettu!

... Tänään se tapahtui, menetin järkeni lopullisesti. Taisin löytää unelmiini parin... Hänellä ei ollut yhtään vikaa kasvoissaan, hän oli täydellinen! Ja hän osti tupakkaa, samaa merkkiä kuin mitä minä poltan! Sattumaa?
... Päässä pyörii... näen vain hänen kasvonsa, kun suljen silmäni.

Mainitsinko että Reita on aika ihana? Kohtalo määräsi heidät yhteen, he polttavat jopa samaa tupakka merkkiä. :') Ei, ihan totta... Kun on päässyt tähän mielentilaan niin kaikki mitä tuo hönö lemmenkipeä rättinaama tekee saa minut ihastumaan koko hahmoon entistä enemmän. Pucca, olen niin varma sinä kirjoiti Reitan osuudet! Jos et niin joudun ehkä hämmentymään.

Voi helvetin helvetti, olen miettinyt ihan mielettömän kauan sitä nenärätin omaavaa blondia. En tiedä, mutta olisi mukava puhua hänen kanssaan kunnolla.
Mutta miten ihmeessä löydän hänet uudestaan?

Ruki on suorastaan loistava vastapari reitalle joka tekee itsestään täysin pellen rakkauden tähden! Sellainen hieman rauhallisempi ja viileämpi, ei aivan niin sekopäinen ja impulsiivinen. Mutta kuitenkin aivan ihana! ja akumu kirjoitta Ruki osuudet! Tiesin sen heti kun näin tuolla tuon 'Voi helvetin helvetti' kirosana purkauksen. Plus että tämä Ruki oli aivan akumun tyylinen, jos olen väärässä ihmettelen todella! ^^

No niin... Nyt voinkin sitten hämmästellä kuinka ihmeessä se pucca tyylinen Reita ja akumu tyylinen Ruki täydentävät toisiaan aivan luonnottoman hyvin!? Jotenkin ihmeellistä, Ruki ja Reita olivat toisilleen niin täydellisiä että harvassa ficcissä tapaa yhtä hienoa paria. Johtuneeko se sitten siitä että luette toisenne ajatukset vai siitä että olette yksinkertaisesti niin loistavat vastaparit toisillenne... tai jotain... O_O Mutta jokatapauksessa lukisin teiltä mielelläni lisää yhteisiä tuotoksia!

No niin. Mitä voisin vielä sanoa? Kiitos? Rakastin tätä? <3
And now something, has kept me here too long
And you can't leave me, if I'm already gone

mikuchi
Roudari

ViestiKirjoittaja naore » Su Tammi 04, 2009 2:50 pm

Tää oli aivan liian ihana, hymyilin koko ajan ku luin tätä <3____<3
Parituksesta tykkään (..joo tiiän se on ehkä kulunu, mutta naore tykkää) ja tää oli muutenkin aivan älyttömän sulonen <3
Tykkäsin tosi paljon tuosta päiväkirjamerkintätyylistä, semmosta on yleensäki kiva lukee ja tässä se oli aivan ihanaa 88)

... miksen pyytänyt hänen puhelinnumeroaan?! Reita, olet maailman ääliöin ääliö ! Ei, olet vieläkin pahempi!

.. reitaaaa .___. onneksi kirjasto pelastaa <3

Jootuota, virheitä en löytänyt (en niitä kyllä etsinykään, keskityin vaan tarinaan paljon ja hymyilin kokoajan).

KIITOS, tää oli aivan älyttömän ihana ja piristi päivää oikein paljon ♥
hey are you okay?
you look pretty low

naore
Roudari

ViestiKirjoittaja uketatti » Su Tammi 04, 2009 8:13 pm

Tykkäsin todella tälläsestä persoonallisesta kirjotustyylistä! Kirjoitettu niinku päiväkirja : ) Hymyilin täällä tyhmän näköisenä tolle Reitan punastelulle : D Se oli tosi suloista *>>* En ole lukenut ennen fluffificciä gazetosta, ja ajattelin että siitä on vaikeaa kirjoittaa sellasta pehmosta ja romanttista, johtuu varmaan siitä että Rukinki ajattelen vaan semmosena kuumana supersemenä: D mutta tämä on tosi hyvin onnistunut ^__^ Kritiikkiäkö nyt pitäisi vielä keksiä...? *miettii viisi minuuttia, oikeasti!* Antaa olla : ) Kiitos tästä, oli kiva lukea<3 Gomen, lyhyt ja mitäänsanomaton kommentti !! ;s

// Ai niin! Siitä unohdin mainita että...
akumu kirjoitti:

... hän... En tiennyt, että olen tällainen rakastuneena! Hän tuli tänään ostamaan tupakkaa (taas vain tupakkaa, oikeasti, mitä hän syö?!) ja minä pidin pokkani! Ojensin hänelle suoraan samanlaisen askin kuin, minkä hän viimeksikin osti ja hän katsoi minua todella pitkään ennen kuin kiitti. Kai hämmästyi sitä, kun muistin hänet.
Tietäisipä vain kuinka hyvin.
... mutta oudoin asia tapahtui juuri, kun hän oli lähdössä: minä lopetin vuoroni sillä samalla sekunnilla ja lähdin seuraamaan häntä! Seuraamaan!
Hän meni kirjastoon (olenko nähnyt hänet siellä joskus?) ja istui alas lukemaan kirjaa...

~

Tuosta ilmeisesti unohtui se "-Reita" -juttu? ^^
PORKKANA! PORKKANA! SIEL ON PORKKANA! OTA PORKKANA!!!~

uketatti
Fani

ViestiKirjoittaja Enkelikello » Ma Tammi 05, 2009 4:10 pm

Voi aawws~
Tiedättekö.. Te osaatte kirjoittaa niin kuin yhteistyönä jotain. Kertaalleen äidinkielen tunnilla on pitänyt sitten tehdä juuri niin emmekä oikein... jaksaneet lopulta edes yrittää kun siitä ei tullut mitään 8''D
Mutta tämä.. Tämä on oikein ihana.

Tämä myös eroaa kaikkien muiden joukosta tuolla... Päiväkirjamaisella kerronnalla mistä pidän kovin. Kuvailua ei ole kamalasti tai mitään, mutta kuka nyt tuollaisia pikku merkintöjä tehdessään kuvailisikaan? Ytimekästä ja helppoa lueskeltavaa tilanteessa kuin tilanteessa. Ja te olette taas todistaneet sen, että Reitasta saa hahmona esiin vaikka minkälaisia puolia. Ei tarvitse häntä ficeissä hyväksikäyttäessään (no joo, lopettakaahan virnuilu) jumiutua vain yhdenlaiseen Reitaan vaan saa halutessaan vaikka viisikymmentä erilaista persoonaa käyttöönsä. Tässä hän oli kyllä perin suloinen ja näin, mutta lopussa minulle tuli mieleeni juuri se aika yleisesti käytetty Reita miehekkäine eleineen ja näin... Ja silti niin vaaleanpunaiset ajatukset mielessään 83 Sitä paitsi samastun Reitaan...
Ruki oli ensin aika lailla itsensä. Tupakkaa, etäisyyttä ja jotain tiettyä salaperäisyyttä, rakastan~ Se lukeminen kuitenkin tuli minulle sellaisena miellyttävänä pikku yksityiskohtana mikä taas lähensi häntä taas henkilönä tässä. Ruki myös vaikuttaa jotenkin.. Tosi aikuiselta ja kypsältä ihmiseltä tässä, mutta silti silleensä tuon rakkauden kaipuunsa kanssa jotenkin... no inhimillisen suloiselta kuitenkin~ <3

Tämä oli myös sopivan pitkä, jaksoin lukea kyllästymättä kertaakaan. Ja kuten sanottu, toimi kyllä. En silti tiedä, jotain jäi vähän niin kuin... puuttumaan tai ehkä jotain oli liikaa. Mahdollisesti tapahtumat etenivät aika nopeasti, mutta tuolla tavalla heidän henkilökohtaisina merkintöinään olisi kai ollut mahdotontakin pitkittää tuota kaikkea rakastumisesta ja tutustumisesta loppuun asti.. Mutta silti kaikki tärkeä tuntui vain tulevan hyvin nopeasti. Vaan silti, pidin tästä todella paljon. Ja oikeastaan minun oli hyvin helppoa samaistua tähän ja varsinkin tähän ruusunpunaiseen, inhimilliseen Reitaan joka niin suloisesti ihastui cooliin Rukiinsa 8'3

Reita pitelee minua sylissään... Tunnen hänen tahdikkaat sydämenlyöntinsä selkääni vasten...

Ruki

En tiedä miksi niin pidin. Näin lyhyt ja tällainen, mutta kuitenkin jotenkin ihanan... tunnelmallinen ja kiva muuten vain ~ 83 Ehkä vain pidän tällaisista jutuista.

Hän ei ole täällä.

Reita

Aawws~ Voi Reita-parka, ei ollut Ruki siellä. Jotenkin aivan puusta pudonnut ja hämmentynyt. Pettynyt. Äh, minä tiedä. Awws~

Kello on jo neljä! Olen vain pyörinyt sängyssäni.
Olen rakastunut.

Reita

Ja tämä myös jotenkin.. Ihana 8''3 Voiko sitä tuon yksinkertaisemmin sanoa?

Tuohon nyt lainailin nuo jotenkin mielestäni... Oikein ihanimpia kohtia. Jostain syystä ne ovat kaikki siitä lyhimmästä päästä, mistäköhän johtuu? No, mutta joka tapauksessa teidän yhteistyönne on tuottanut oikein suloisen tuloksen~
Kiitos tästä, pidän.
Mitä tahansa minusta odotat,
sitä en ole.
Mitä tahansa minusta haluat,
et taida saada kuitenkaan.

Enkelikello
Fani

ViestiKirjoittaja Rin » Ma Tammi 05, 2009 5:51 pm

tämäpä piristi mukavasti iltaa. ^^
eihän reituki mikään omaperäinen paritus ole, mutta ei kukaan ole sanonut, että täytyisi ollakaan. (...tai ainakaan mä en ole sanonut. >D)

toteutus oli hauska - kesti hetken tajuta, että ne ilmeisesti kirjoittavat ihan tavallisesti jollekin paperille. alku vaikutti siltä kuin se olisi poikien nettipäiväkirjaa tms, mutta loppua kohden juttu selveni. en tunne teitä ollenkaan niin en edes yritä arvailla, kumpi on kirjoittanut kumman - joka tapauksessa kirjoitatte kumpikin kivasti, tekstiä, jota on helppo lukea.

pari kohtaa pisti vähän silmään kuitenkin.
ihan kuin kasvoissani olisi ollut jotain...
--
Hänellä ei ollut yhtään vikaa kasvoissaan
esim tuossa - sana kasvoissaan toistuu vähän hassusti. reitan sanoissa se tökkii jotenkin. ymmärrän, että ruki miettii oliko kasvoissa jotain vikaa, mutta reitan lause sen jälkeen kuulostaa vähän teennäiseltä, tavallaan ficin tunnelma säröili, kun muistin taas "oikean maailman". tuo kohta tuntuu niin selkeästi siltä, että toinen teistä on ensin kirjoittanut pätkän ficciä ja toinen on sitten vain lukenut sen ja jatkanut suoraan, koska te kumpikin tiedätte, mitä toinenkin kirjoittaa. reita ja rukihan eivät tiedä toistensa teksteistä mitään. kyllähän tuon voi laittaa myös sattuman piikkiin - että kumpikin sattumalta ajattelisi samaa asiaa, mutta...mun mielestäni olisi ehkä silti parempi jos reita olisi vain todennut, että (esim) "Taisin löytää unelmiini parin... Hänen kasvonsa ja kaikki hänessä oli kaunista, hän oli täydellinen!"
osasinkohan nyt selittää ajatustani oikein... ^^'''

olen miettinyt ihan mielettömän kauan sitä nenärätin omaavaa blondia.
vähän hassua, ettei rukille ole mikään ongelma se, että reitalla on nenärätti. eihän sellaista yleensä käytetä. tässä taas tuli vähän samanlainen ajatus kuin edellisessä kohdassa - sekä teille kirjoittajille että meille lukijoille reitan rätti on itsestäänselvyys, jonka olemassaolosta kaikki tietävät. oikeassa elämässä ei kuitenkaan ole kovinkaan tavallista, että joku kuljeskelee ympäriinsä kangaskaistale kasvojensa edessä.
toisaalta, nämä pienet tekstinpätkät, joita ruki kirjoittaa, eivät ne ole tarkoitettu muiden luettavaksi, eikä niistä näe kuinka paljon ruki muuten on päivän aikana ihmetellyt ja jauhanut mielessään tätä rättikysymystä. ja kun se on itse sitä ajatellut, ei sillä ole tietenkään tarvetta selittää asiaa enää omiin kirjoituksiinsa, kuten se pitäisi selittää jollekin, joka ei rukin pään sisälle näe. eli...loppujenlopuksi tämä kohta ei ehkä sittenkään ole ongelma, kuten tässä tätä kirjoittaessani tajusin. :__D mutta...olitteko itse huomanneet ajatella tätä samaa?

muuten reitan ja rukin ajatukset tuntuivat tosi realistilta - ilahduin lukiessa siitä, miten tavallisia asioita pojat ajattelivat; kirjojen sivumäärää, oman käytöksen 'noloutta' ja kirjastossa rellestävät lapset, joista ruki ei pidä. :'3
yksi lempikohtiani on rukin merkintä loppupuolella:
... ei helvetti sentään! Se tunari kaatui äsken päälleni, kun rauhassa yritin lukea tätä kirjaa.
<3 tunari! se on niin kuvaava sana, ja kovin harvoin käytetty. ja mulle se paransi tän realismia entisestään. :'3
Ja olisitpa nähnyt ne silmät, vain kaloilla on silmät niin kaukana toisistaan!
ja tämä reitan lausahdus ihan alusta! ihana oivallus - ja tässä on hyvin käytetty liioittelua tehokeinona. ajatus tytöstä, jonka silmät ovat pään eri puolilla...yh. :__D olihan se reitalta aika rumasti sanottu, mutta...aika nerokkaasti myös. : D

tsih, olen ihan tyytyväinen, että luin tän! n___n *rut* kummallekin!
Kuva

äänetön hämärä, hämmästynyt tähti

viileässä, pimeässä, ystäväksi lähti

Rin
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » La Tammi 17, 2009 2:33 pm

Mä vastaan nyt näihin kommentteihin, kun Sallan kanssa keskusteltiin hieman tästä :__D Sanoon jo alkuun heti sori, koska mun vastaukset tulee olemaan tönkköjä ja lyhyitä. Kipeenä en keksi oikeesti _mitään kerrottavaa/vastattavaa. Oon kauhean pahoillani. Ja Salla tulee lisäilemään tänne sitten jotain, jos hän haluaa sanoa jotain jne.

HamtaroHam: ... jotenkin arvelin, että sä kommentoisit tätä ensimmäisenä! Tai sitten ajattelin, että se olis yhtä hyvin voinut olla Amor. No - ihanaa kuitenkin huomata, että sua kiinnosti lukee tämä ja sillä tavalla. Hyppisin melkein seinille, kun huomasin, että tätä oltiin kommentoitu! Ja olihan se Sallakin aika ekstaasissa, kun kuuli kommenttien määrän.

... oon aika itsekäs ja sanon, että mun mielestä me ollaan toteutettu tämä hyvin :__D Mulle tuli Sallan luona yhtäkkiä kauhea himo kirjoittaa jotain tällä parituksella, ja kerroin idean Sallalle ja hän halusi heti kirjoittaa kanssa! Päätimme toteuttaa tämän yhteisficcinä ja hyvähän tästä tulikin! Varmaankin parhain Reituki ficci, mitä oon pitkään aikaan kirjoittanut. Siitä parituksesta on jotenkin kiva kirjoittaa ~

Aaa ne virheet. Joo taisinkin jossain vaiheessa korjata ne :__D Me ajateltiin kuitenkin, ettei sillä oo oikeestaan kauheesti väliä, missä on pilkku ja missä ei, kun näähän oli päiväkirjamerkintöi. No mut kuitenkin korjasin ne virheet. Kiitti kommentistasi! Se tosiaankin piristi paljon meijän molempien mieliä *ww* ♥

mikuchi: No voi luoja tyttö tuota sun kommenttiasi! Äläkä turhaan kauheesti kehu, muuten meillä molemmilla nousee pissa päähän. Tai, en tiedä Sallasta, mutta mulla ainakin nousee.

Loistava päähänpisto? Joo - niinhän se munkin mielestä vähän oli. Harvoin mulla tulee sellaista ihmeellistä ficci-ideaa, mutta en mä voi sanoo, että ite kehittelin tämän kokonaan. Me sovellettiin tätä Sallan kanssa vähän ja sumplittiin, miten kirjotetaan tämä jne. Onneksi kelpasi!

... siitä ikäjutusta. Eh, me ei mun mielestä ollenkaan juteltu siitä minkä ikäisiä herrat tässä ovat. Mun mielestä kuitenkin, kun tätä lukee ni mieleen tulee ihan joitain opiskelijaikäisiä nuoria, koska harvoinhan aikuiset kirjoittavat tuolla tavalla päiväkirjaansa jos edes kirjoittavat ollenkaan! Jokainen voi sitten mielessään päättää minkä ikäisiä Reita ja Ruki tässä ovat. Se on teijän päätettävissänne, rakkaat lukijat.
Reita on ihana. Emmekä me paljasta kumpi kirjoitti minkäkin osan >) Saatte päättää sen ihan itse, mutta kyllähän sen jo kirjoitustyylistä periaatteessa huomaa :'D Ainakin siis mun mielestäni. En tiedä mitenkä te tän asian mietitte.

Jotenkin ihmeellistä, Ruki ja Reita olivat toisilleen niin täydellisiä että harvassa ficcissä tapaa yhtä hienoa paria. Johtuneeko se sitten siitä että luette toisenne ajatukset vai siitä että olette yksinkertaisesti niin loistavat vastaparit toisillenne... tai jotain...

Aww! Söpöä :'D No siis - en mä tiedä, ehkä me sitte ollaan loistavat vastaparit toisillemme ~ Eihän sitä koskaan tiedä. Ja aivan varmasti saat lukea yhteisiä tuotoksiamme lisää! Kiitos kommentistasi! ♥

naore: awww saiko tämä sutkin hymyilemään? Ihana kuulla!

Mun mielestä päiväkirjamerkintöi on jotenkin jännää kirjottaa! Siis, kun saa yhdistellä kaikenmaailman asioita ja sanoja, jotka sitten tekee siitä päiväkirjamerkinnästä kunnon päiväkirjamerkinnän! Jos ymmärsit, mitä mä meinasin tällä. Kiitos kommentistasi, kiva kuulla, että tykkäsit! ♥

Amor: vittu miks meinaan aina kirjoittaa tohon Aijin? ... joo, niinhän sä vähän lupasitkin. Kiitos siitä, että pidit lupauksestasi kiinni. Sun kommentteja on aina ilo lukea, ihan niin q really! Ja kiitti tosta virheen huomauttamisesta, mä tosiaankin unisena olin unohtanut ottaa ton pilkun tuolta pois.

... niin kuin aiemminkin sanoin, emme aio paljastaa kumpi kirjoitti minkäkin osan. Mun mielestä lukijalla on oikeus päättää tai noh, miettiä itse kaikki. Mun mielestä on vaan hauskaa lukee teidän kommenttejanne, kun yritätte arvuutella tota et mitä mä kirjotin ja mitä Salla kirjotti.

Ähyy pää heittää tyhjää, kun päätä särkee enkä kipeenä keksi mitään sanottavaa. Mutta yritän vielä sinnitellä.

Reita tosiaankin on höpsö, semmonen rakastunut pikkuteinix. Ne sen merkinnät oikeestaan viittaa aika paljon siihen, että se tosiaankin on joku tosi nuori ja on kaupan kassalla töissä. Noo mut never mind. Eihän kukaan nyt siitä välitä? :__D Ja ehkäpä Ruki jäi Reitan varjoon, koska Reita varasti koko shown itelleen? Koska sen niitä ihkutusmerkintöjä varmaan lukija mietti enemmän ja sitä rataa.

Kiitos kuitenkin kommentistasi! ♥

uketatti: persoonallista kirjoitustyyliä? Voi aww kiitti!

Et oo ennen lukenut Gazesta fluffificciä? Wou! Eli tämä siis oli ensimmäinen sellainen, jonka sinä oot lukenut? ... pakko sanoa, että me ollaan tosi otettuja tästä :') JA RUKI EI OO MIKÄÄN SUPERSEME. Reita on sellainen >) Kiva kuitenkin kuulla, että tätä oli kiva lukea! Kiitos kommentistasi! ♥

Enkelikello: kiitos kehuistasi!

Mulla oikeesti tulee aivot toisesta korvasta ulos, koska en jaksa kauaa katella tätä tietokoneen näyttöä enää. Joten sori, että tästä vastauksesta sun kommenttiis tulee melko lyhyt. Muokkaan tätä sitten, kun taas paremmin jaksan käyttää aikaa tähän vastaamiseen! Eli toivottavasti se ei haittaa sua mitenkään paljoa ~

Sun kommentissas oli tosi paljon kehuja, apua... Mulla nousee nyt kyllä pissa tonne päähän asti. Ihan oikeesti - mä oon tosi iloinen, että joku keksii noinkin positiivisia asioita tästä! Ja totta kai Sallakin on iloinen, me ollaan molemmat. Ihanaa, että jaksatte uhrata aikaanne tämän lukemiseen ja kommentoimiseen.
Ruki tosiaankin oli sellainen syrjäänvetäytyvä, joka eli tupakanpoltolla. Mutta sellainenhan se aika usein onkin. Sitten siitäkin alkoi muodostua tuollainen nuoren pikkuihkuttajateinin tapainen, ihan niin kuin Reita oli.

Tätä tosiaankin oli hauskaa kirjoittaa. Mä en oo tajunnu, miten paljon sitä sitten nauttiikaan, kun saa kirjoittaa jonkun kaverin kanssa jotain ficciä ~ !
Kiitos kuitenkin kommentistasi! ♥

Rin: kiva kuulla, että piristi iltaasi! Sun kommenttisi sen sijaan piristi meidän molempien päiviä :'3

Kiitos paljon kehuistasi! Me tosiaankin ollaan aika ylpeitä tästä, ollaan tosi itsekkäitä, mutta no can do ~ Täytyyhän sitä joskus olla ylpeä omista teksteistään, eikö vain?
Toteutus oli hauska? Aww kiva kuulla, toivottavasti pidit tätä luettavan arvoisena. Tätä tekstiä tosiaankin oli varmaankin aika helppo lukea, koska tässä oli sen verran vähän tekstiä päiväkirjamerkinnöiksi, mutta sehän se tarkoitus tässä olikin. Me haluttiin tehdä muutos ja tehdä päiväkirjamerkinnöistä erilaisempia kuin mitä ne yleensä on! Aika kiva idea, eikö? >D

Ja kyllä sä mun mielestä osasit selittää ajatuksesi ihan oikein :'D Mut me ei sun harmiksesi aiota muuttaa tätä mitenkään, kun vaivalla saatiin se kirjoitettuakin tällä tavalla. Meni peräti kolme päivää aikaa kirjoittaa tämä! Saatte joko pitää tästä, tai sitten ette. Teette itse ihan omat päätöksenne, vai mitä?

... oon oikeesti sika pahoillani tän vastauskommentin laadusta, mutta on mun pakko lopettaa nyt. Syyttäkää mua sitten vain, jos ette ole tyytyväisiä, mutta mä haluan parantua tästä flunssasta ja kuumeesta. Muokkaan tätä aivan varmasti sitten taas, kun oon tervehtynyt! Kiitos kommentistasi joka tapauksessa! ♥

Piristitte meitä tosi paljon. Thankiees.

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja akumu » La Tammi 17, 2009 4:42 pm

Snow Scene: kiitti sullekin kommentistasi!

Mukava huomata, että tykkäät lukea Reitukia useinkin :'D Sun kommentteja löytää tosi usein juuri tämmöisistä Reitukificeistä, mutta ei se todellakaan haittaa! Reituki rocks the world ~
Ficin nimen me näpistimme Britney Spearsin biisistä, unohdettiin mainita se tuolla alkuhöpinöissä. Hyvä kun tuli muuten puheeksi. Voisin muokata sitä jossain vaiheessa.

Mutta kiitos kommentistasi! ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Nokku » Ke Helmi 11, 2009 7:07 pm

Vau! Loistava ficci jo ihan omaperäistyytensä ansioista, puhumattakaan sitten siitä, miten ihanan tunnelatauksen olette tähän saaneet aikaan. Mahtava.

Mitäs tähän nyt voisi muuta sanoa niin, etten kuulosta ihan idiootilta... Aluksi luulin, että molemmat kirjoittaa päiväkirjaansa (mä ainakin käsitin, että ne kirjoitti päiväkirjaa ^^') kotonaan, mutta sitten kun alkoi ilmaantua tekstiä sieltä kirjastosta reaaliajassa mun naamalle iskostui kestovirne. Varsinkin lopussa nauroin tosi paljon, kun kuvittelin Rukin Reitan syliin istumaan, ja molemmat tuhertamaan omaan vihkoonsa niin, ettei toinen näe. Suloista. <3

Pidin siitä miten Reita oli heti sydämet silmissä ja suhtautui muutenkin asiaan hiukan "epänormaalisti". Stalkkaaminen kun ei yleensä heti ensimmäisenä tule mieleen, jos on ihastunut. (tai no, ei ainakaan mulle...) Ruki suhtaantuminen asiaan rullasi enemmän normaaliraiteilla ja hiukan hitaammin, mikä oli hyvä juttu. (Olis ollu aika outoa, jos ne molemmat olisi heti kyykkineet jossain pensaassa kiikarit kädessä toisiaan stalkaten.)

Mitäs muuta... Jotenkin hauskaa miten molemmat valitti yksinäisyyttään ja raapusteli vihkoihinsa pitkin päivää. (...ja yötä.) Kaksi outolintua, jotka löytää viimein toisensa hieman kiusallisten tilanteiden kautta. Ihanaa.

En halua jäädä yksin, haluan saada perheen! Ja lapsia, koiria, kissoja, ja ison omakotitalon! Tai aluksi vain sen, jonka kanssa voisin harkita kaikkea tuota.

Okei, taidan todella olla väsynyt, öitä!

Reita

~

Oli pakko tulla kirjoittamaan, en saanut unta vieläkään. Kello on jo yksi ja huomenna pitäisi tehdä vaikka ja mitä. En tiedä mikä minua vaivaa... Kun yritin nukkua, tunsin niin selvästi jonkun kädet ympärilläni ja hengityksen niskassani.

Sori pitkä lainaus, mutta mun aivot yhdisti noi kaksi tekstiä tosi hassusti. En tiedä haitteko sitä, mutta jotenkin toi Reitan kaipuu saada joku syliinsä, ja Rukin tuntemat kädet ympärillä meni mun päässä yhteen. Eli Reitan kaipaus oli niiiiiiin kova, että se pääsi Rukin iholle asti. (...Kuulostaa taas niin järkevältä. Sori.)

Ficin idea oli (ainakin mun mielestä) omaperäinen, ja tykkäsin miten noi molempien merkinnät oli "rentoja". Tiedättehän? Sellaista tekstiä mitä itse kirjoittaa päiväkirjaan. Ja bravo niistä Rukin "niin ja niin monta sivua jäljellä"-kommenteista! Ne sai muut hihkaisemaan ääneen, koska teen itse ihan samaa. <3

Yksi kohta pitää vielä lainata.
Luojan kiitos, kukaan muu ei lue näitä tekstejä ikinä, uskottavuuteni kärsisi kiitettävissä määrin...

Tuota lukiessa nauratti, mutta samalla tuli jotenkin syyllinen olo. Ihan kuin oikeasti lukisin salaa jonkun päiväkirjaa, mitä ei ole tarkoitettu toisten silmille. Näin hyvin saitte mut uppoutumaan tekstiinne.

Loppuvetona voisin sanoa, että erittäin onnistunut ficci ja kiitos antoisasta lukukokemuksesta.
Kuva

Nokku
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja akumu » Ma Helmi 16, 2009 8:15 pm

Nokku:

Awwws, kiitos erittäin paljon kommentistasi! Se piristi meidän molempien mieltä, olen aivan varma, että Sallankin. Loistava ficci? Voi ei, meillä nousee aivan varmasti pissa päähän, kun te kaikki näin paljon tätä kehutte. Mutta tietysti pääasiahan on se, että se pidätte tästä, eikö totta? Olen varmaankin jokaisessa kommentissani sanonut, että hei jee, tämä on kyllä erittäin omaperäinen idea, mutta niinhän se onkin. Olemme Sallan kanssa kovin ylpeitä tästä, ihan oikeasti.

Reita nyt tosiaankin suhtautu hieman epänormaalimmin, katsos kun... Jotkut uskovat rakkauteen ensi silmäyksellä. Reita tosiaankin oli ihan in lööv Rukiin jo, kun näki tämän ensimmäisen kerran. No mutta kuka ei olisi? Heti sydän alkoi hakata tuhatta ja sataa, kun vain Rukin kasvot ilmestyivät mieleen. Jaaaaa, Ruki tosiaankin oli hieman realistisempi tässä ja ihkutti koko ajan niistä kirjoistaan. Jotenkin hauska juttu sinäänsä, eikös vain? XD

Sori pitkä lainaus, mutta mun aivot yhdisti noi kaksi tekstiä tosi hassusti. En tiedä haitteko sitä, mutta jotenkin toi Reitan kaipuu saada joku syliinsä, ja Rukin tuntemat kädet ympärillä meni mun päässä yhteen. Eli Reitan kaipaus oli niiiiiiin kova, että se pääsi Rukin iholle asti. (... kuulostaa taas niin järkevältä. Sori.)

Voi siis ei herran isä! Siis me ei olla tajuttu tota juttua ollenkaan :'D No mutta hyvä, kun joku tuollaisia ajatuksia miettii! Ja ei tuo mitenkään tyhmältä kuulostanut, eli suotta laitoit tuon tekstin sulkuihin ~

Kiitos kuitenkin todella söpöstä ja ihanasta kommentista! Uskon, että Salla tulee vielä sanomaan sanasen tänne väliin 8) Ja olen varma, että tulemme Sallan Jaappanin reissun jälkeen kirjoittamaan yhdessä vielä monen monta ficciä! Kiitos kuitenkin! ♥

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Mimra » Ma Helmi 23, 2009 7:35 pm

En yleensä jaksa kiinnostua Reitukista, mutta sitten katsoin, kuka (korjaan ketkä) on kirjoittanut tämän ja silmiini osui hyvin lupaava kaksikko.
Ja ficci oli mukavan ilmava ja tyylikäs.

Tätä kai voisi sanoa monologiksi...? Tai sitten tässä oli kaksi monologia? >___< en tiedä. Ei se ainakaan dialogi ollut.
Mutta enivei se oli erittäin mukava lukea ja naureskelin Reitalle koko ajan. ^__^

Idea oli erityisen kiehtova alusta asti ja saitte sen pysymään hyvin kasassa loppuun asti.
Erittäin onnistunut.

Se kun Ruki luki prinssistä ja orjasta. :'D:'D Tuli heti samalla sekunnilla mieleen HamtaroHamin ficci, eikä todellakaan alkuperäinen tarina. :D Minkäs sille voi.

Yritän olla lainaamatta koko ficciä.

Reita

...Koira? :D
Emt, mut se oli kyllä eka mielikuva ja hihittelin sille hetken... >___<'

Olen vieläkin hereillä, auttakaa joku minua! Olen miettinyt suutelemista, niitähän on monia eri taktiikoita... Miten ikinä löydän hänet enää?!

Reita

Repesin tuolle todella pahasti XD
Dude on just ja just nähny toisen ja nyt se jo miettii suutelemista... eritavalla... ^^'
Olenko jotenkin outo, vaiko tunnevammainen, kun en ole itse henk.koht. törmännyt samanlaisiin ajatuksiin? >__<'
Mut hauskaa se silti oli kuvitella.

Olen uskaltanut kurkkia tämän hyllyn takaa... Hän näytti todella mietteliäältä hetken aikaa, mutta nyt uppoutui taas siihen tyhmään kirjaansa! Onko se muka niin hyvä? Enpä usko!
Uskaltaisinkohan mennä vähän lähemmäs katsomaan? Haluaisin koskettaa tuota poskea, se näyttää niin sileältä... Ja suudella noita huulia, tuota pientä hymyä suupielessä... Onko suloisempaa nähty, taidan sulaa tähän paikkaan... Ääh, pakko keskittyä tai löydän itseni uudestaan hänen päältään!

Reita

xD No aaw. Reita on kunnon kyylääjä :D
Ihan kuin Ruki olisi ollut joku villieläin :'D

Ei voi mennä lähemmäs, jos se vaikka näkee mut ja katoaa pensaaseen.Reita pitelee minua sylissään... Tunnen hänen tahdikkaat sydämenlyöntinsä selkääni vasten...

Ruki

~

En tiedä miten tässä näin kävi... Minä pyysin Rukia tulemaan luokseni ja nyt hän istuu sylissäni ja... en keksi mitään sanottavaa, tämä tuntuu paremmalta kuin hyvältä... En osannut edes kuvitella, että tässä kävisi näin... tänään...

Hänen hiuksensa tuntuvat niin hyviltä ja tuoksuvat vielä paremmilta... Ajatukset eivät kulje ollenkaan, haluaisin vain suudella...

Reita

Katalaa Reita. Seuraavaksi se iiihan vahingossa saa kädensä Rukin paidan alle ja mitähän siitäkin sitten seuraa.
Voih~ On ne vaan niin söpöjä :D
"Can we touch your hair...?" "Umm... OK..." "Woah! It's white!!!"

Mimra
Roudari

ViestiKirjoittaja pucca » Ma Helmi 23, 2009 11:09 pm

Mimra: noniin, vihdoinki mäki tuun vastaa jotain !

kiitos hei ihanan hauskasta kommentista, mä sain monet hyvät naurut :-------DD toi "ficci oli ilmava"-kuvaus osuu aika hyvin koska täähän on aika... ilmava. ilman huolen häivää ja ilman mitään muutakaan häivää, et ei sen puoleen.

... täs oli kaks monologia, joo. selvästi, dialogista kaukana eikä oikeen kunnon kuvailuficcikään. ja hei arvaa mitä ! mulleki tuli heti siitä Rukin kirjasta prinssi ja kerjäläispoika-ficci mieleen : DD ! hirmu kiva yhteensattuma ! varmaan Emmilleki sit tuli, sillon selvästi ollu ajatukset väärässä ficissä tätä kirjottaessa XD

Mimra kirjoitti:...Koira? :D
ahahha, tää oli ihana ! kieltämättä, koiraki olis voinu olla yks vaihtoehto XDD ! voi reitaa ~

sullon ihana tapa ajatella noi kaikki asiat, mä oon kelannu ne mielessäni niin eri tavalla, mut sehän onki hyvä vaan ~ tulee uusia ulottuvuuksia. mut, et ruki olis villieläin ja reita stalkkais sitä jonku puun takaa, seki käy ! se on ihan järkyttävän sulonen ajatus 8D

ja hei don't worry, emmäkää oo mitään tollasia suutelemisesta ajatellu, reita on vaan vähän pösilö ihminen ja ajattelee asiat monimutkasemmin, you know it too ! :'D

Mimra kirjoitti:Katalaa Reita. Seuraavaksi se iiihan vahingossa saa kädensä Rukin paidan alle ja mitähän siitäkin sitten seuraa.
tää oli taas niin loisto ajattelutapa, täydellisen erilainen, ku miten mä olin sen pienessä ( ja selvästi viattomassa ) mielessäni kuvitellu :___D mut ihana !

kiitän tästä kommentista, ihana kaikin puolin ja Emmi kiittää varmasti myös ja naureskelee partaansa ku lukee tätä ♥
「貴方を愛した がいる
を愛した貴方がいる」

pucca
Teknikko

ViestiKirjoittaja EternalArc » Su Elo 30, 2009 3:04 am

oiii tää piristi ja sai muuten ihan äärettömän hyvälle tuulelle : )))
tykkäsin tästä tosi paljon ja ihana ku tää oli kirjotettu tälleen päiväkirjamaisesti, se sai sellasen ihanan vähän viattoman tunnelman. Reita on niin höppänä <333 awww sen voi kyl niin hyvin kuvitella stalkkaamassa Rukia jostain kirjahyllyn takaa : DDD ja oh Ruki aina niin vaikeasti tavoiteltava ja cool (minun mielikuva Rukista XD) onki tässä sellanen sulonen yksinäinen pallo, joka haluu haleja ja sen tupakanki ostosta on saatu ihmeellisen söpöä!

Reita ja Ruki on ihan luotu toisilleen___ainakin tässä ficissä! Reituki paritus on silleen aika kulutettu, mut tässä se on kyl niin ihana ja yy jaksaisin lukea tätä paljon pitempäänki. Tai no oikeestaan, luinki tän varmaan kolmekertaa putkeen jo :-------------------DDD

Akumuraa tuntien sanoisin että hän on iiiiihan varmasti kirjottanu noi Ruki jutut XDD en oo kyl ihan varma, mut 99% En ees muista sanoitko jotain et kumpi on kirjottanu kummat, mutta ei tosta kyllä valttämättä huomais et siinä on ollu kaks kirjottajaa jos ei olis missään lukenu : DDD

... mihin tämä on maailma on oikein menossa? En todellakaan ymmärrä tätä, nimittäin, se söpö myyjä sieltä ruokakaupasta tuli puhumaan minulle kirjastossa!

... aloin miettiä, tunnenko hänet jotenkin paremmin kuin pelkkänä ruokakaupan myyjänä.

Ruki

no olisin mäki vähän wtf jos esim. joku siwan myyjä tulis selittää jottain mulle jossain muualla ku kaupassa, sillee "moi, möin sulle suklaata eilen, maistuiko?" XDDD

Reita

tää on niin sulosnen *WW* Reita on täs kyl niin ihana <3

pääpointti: tykkäsin ja ihanaa että tää oli nini erilainen, että tuun varmaan muistamaan tän pitkäks aikaa : ))) lisää tällasia <3 ootte parhaita <3333

...ei kyllä hyvin mun kommentointiputki ala kun tässäkin oon nyt lagannu kohta melkein kaks tuntia tai saattaa olla että jo ylikin XDDD (väsyttää niin perkuleesti että saattaa olla kirjotusvirheitä, enkä jaksa lukee enää mitä kirjotin XDDD)

KIITOS oli ihana lukea tämä n____n
Can't you get it, you can't beat it
Cus I'm so dangerous

EternalArc
Fani

ViestiKirjoittaja akumu » Su Elo 30, 2009 4:59 pm

EternalArc: Thanks 2 u ♥

Musta tuntuu, että mä oon tässä ny suurimmiksi osiksi vastaillu näihi kommentteihi mut nyt koen sen sit tarpeelliseks, koska Sallalla saattaa olla muit juttui tuol Japanissa tehtävänään :D Ja ku mul on nyt aikaa ni vastailen saman tien ~ Uskon kyl et Salla tulee sit kans kommentoimaan viel erikseen jne mut joo niin siihe vastauskommenttiin !

Musta on aika hämmentävää, että sä valitsit tän kommentoitavakses, mut me ollaan tosi ilosii ja kiitollisii Sallan kans ! Ihanaa, että tää ficci tosiaankin saa tommosii piristäviä kommentteja ja sen sellasta. Meille on tosi tärkeää, että ficci herättää joitain tuntemuksia ja täähän sai sut hyvälle mielelle. Ihanaa tosiaankin kuulla, että tää piristi sun päivääs, tän on tarkoituski olla tämmönen sulonen pikkurakkaustarina, kahden nuoren ihmisen kohtaaminen.

Akumuraa tuntien sanoisin että hän on iiiiihan varmasti kirjottanu noi Ruki jutut XDD

Hehs, tyyppi käyttää mun gallerianickiä, mut it's all right, hun ! Mut joo, en sano mitään, emmehän me muillekaan olla mitään sanottu, et kumpi kirjotti kummanki osan jne ; ) Saatte miettii niit ihan omissa pikkupäissänne, jos haluutte.

pääpointti: tykkäsin ja ihanaa että tää oli nini erilainen, että tuun varmaan muistamaan tän pitkäks aikaa : ))) lisää tällasia <3 ootte parhaita <3333

Awww kiitos sulle tosi paljon, kuwta ; ------ ; Ja tämmösiä ( ehkei ihan samanlaisii kyl ) tulee aivan varmasti ! Kiitos sulle tosi paljon kommentistas ja ihanaa, et luit tän. Salla varmaanki hymyilee tuol maapallon toisel puolel sitku pääsee lukee ton sun kommenttis. Kiitos ♥

akumu
Pääesiintyjä

Paluu K-7 - K-13