Äärimmäistä epäloogisuutta [Hyde/Tatsurô, K-13]

K-7 on S:ää hieman vahvempaa materiaalia. Alastomuutta, huumausaineita, väkivaltaa tai huonoa kielenkäyttöä voi esiintyä lievässä muodossa, mutta ei tarkasti kuvailtuna. Seksiä tai seksuaaliseksi koettua käytöstä saatetaan käsitellä maininnan tasolla. K-11 ja K-13 voivat jo sisältää edellä mainittuja sisältöjä hieman enemmän.

Valvojat: minnako, Amber, Ujelo, Narmo, gnrbu

Äärimmäistä epäloogisuutta [Hyde/Tatsurô, K-13]

ViestiKirjoittaja haido » La Elo 16, 2008 6:43 pm

Nimi: Äärimmäistä epäloogisuutta
Kirjoittaja: haido
Paritus: Hyde/Tatsurô
Ikäraja: K-13
Tyylilaji: humourangst
Varoitukset: kiroilu on tämän tekstin kulmakivi.
Beta: Qfeiss
Oikeudet: Qfeiss nappasi nimen tekstistä sitä betatessaan, ja hahmoja en omista. Yllättävääkö? Mut tarina on minun ja blahblahblah.
Yhteenveto: Hydeä vitutti.
Alkusanat: ...kyseessä on päähänpälkähdys, joka yhtäkkiä vain löysi itsensä tekstinä näytöltä. :'D Tämä ei ehkä todellakaan ole parasta tekstiäni, ei kauneinta, omaperäisintä, hienointa, syvällisintä tai mitään muuta vastaavaa, mutta olen tähän tyytyväinen. Hieman erilaista näyttöä minultakin, naur.

Lukekaa, kommentoikaakin, teette minut iloiseksi ~

Kiittelen vielä sukkajalkaa, joka poimi pahimmat roskat pois raakaversiosta, Orkristia, joka valisti mua MUCCun oikeasta bändinjohtajasta, ja erityisesti Q'ta, jälleen upeasta betauksesta.

--

Äärimmäistä epäloogisuutta

Hydeä vitutti.

Hän makasi mustalla nahkasohvalla ja tuijotti kattoa. Olisi edes halkeamia laskettavana, mutta ei - koko asunto oli niin tavattoman uusi ja moderni, ettei sieltä löytynyt pienintäkään vikaa. Ei minkään näköistä. Olisi edes valo palanut, blondin päässä käväisi, kun kattolampun hehkuvat silmät tuijottivat ilkeästi takaisin. Olisi edes sotkuista, pölyistä, vuotava hana, rikkinäinen sukka, jotain, mutta kaikki oli uutta ja hohtavaa ja toimivaa ja niin helvetin pitkästyttävää.
Hetken Hyde mietti, vaihtaako lamput valaisimeen, vaikka ne loistivat uutuuttaan. Olisi jotain tekemistä.

Tällaista se oli ollut viimeiset kolme päivää. Tatsurô liehui maailmalla, eli unelmaansa, tanssi euforiassa, hengitti katsomon huutoa, ja Hyde makasi sohvalla ja tuijotti kattoa.

Jos katse voisi polttaa, olisi kattoon palanut jo pilkuntarkat suunnitelmat Tetsun ja Miyan murhista. Toinen bändinjohtaja päättää antaa kullannupuilleen "hyvin ansaitun loman", ja samaan aikaan toinen repäisee ja kaappaa murusensa kiertueelle. Äärimmäistä epäloogisuutta. Hyden olisi tehnyt mieli vangita Yukke komeroon, ottaa Satochin onnenrumpukapula panttivangiksi, myrkyttää Miyan hammastahna ja ennen kaikkea kaapata Tatsurô mukaansa ja karata - sen sijaan hän oli päästänyt tuon menemään ja joutui nyt kärsimään virheestään kokonaisen viiden päivän ajan.
Viisi päivää. 120 tuntia. 7 200 minuuttia. 432 000 sekuntia.
Pelkkä ajatuskin pyörrytti vanhempaa solistia. Hän voihkaisi dramaattisesti ja sulki silmänsä. Mitä kaikkea mukavaa Tatsurô voisikaan tehdä siinä neljässäsadassakolmessakymmenessäkahdessatuhannessa sekunnissa jos olisi täällä...
Hyde ei enää edes muistanut, monettako kertaa hän veti käteen viimeisen kolmen päivän sisällä.

Ei vittu, että sillä nahkasohvalla oli epämukavaa maata.

Kuunneltuaan hiljaisuutta ja laskettuaan kellon tikitystä niin kauan, että blondi pää meinasi seota, Hyde nousi ja laahusti keittiöön. Syöminen tuntui toisarvoiselta - kun ei ollut Tatsurôta syöttämässä - joten hän päätti tyytyä kupilliseen sitruunateetä. Katsoessaan yläkaappia, jossa hän tiesi noiden kirottujen teepussien oleilevan, herraa alkoi kovasti ottaa nuppiin oma lyhyytensä.
Tatsurô saisi kuulla kunniansa kun tulisi takaisin.

Löydettyään sopivan korkean tuolin Hyde kapusi sen päälle ja virnisti sitten omahyväisesti kaapista löytyneille kirkkaankeltaisille sitruuna-aarteilleen. Tuossa omituisessa euforiassaan, joka luultavasti poikkesi hänen poikaystävänsä samanaikaisesta keikkahuumasta melkoisesti, Hyde onnistui astumaan harhaan.

Ai vittu, että se lattia oli kova.

Hyde makasi valkoisella laatoituksella ja tuijotti kattoa. Tälläkään kertaa hän ei löytänyt ainuttakaan halkeamaa.

Kännykkä taskussa ilmoitti saapuneesta tekstiviestistä.

"Oli aivan _helvetin upea keikka!! Miya tipahti katsomoon kesken kitarasoolon. Oli siinä meillä nauramista.
Nähdään ylihuomenna, rakas, on ikävä. Koita levätä nyt kun siihen on aikaa, äläkä näännytä itseäsi työllä. Pusuja <3
- Tatsu"

Hydeä vitutti.

--
Viimeksi muokannut haido päivämäärä Su Touko 24, 2009 3:05 pm, muokattu yhteensä 5 kertaa
" time to have
fun, fun, fun
now, pardner !

mano o mano.
man on man.
HOMO-FUCKING-SEX-GALORE. "

[ avatar ⓒ ninjahorror @ lj. ]
Käyttäjän avatar
haido
Banjo

Re: Äärimmäistä epäloogisuutta [Hyde/Tatsurou, K-13]

ViestiKirjoittaja Nightfall » Su Elo 17, 2008 12:57 pm

Oi voi, kiitos tästä välipalasta xD (no kun se oli tollanen mukavan lyhyt, ja mulla on nälkä, niin siksi välipala) Olen kommentoinnin suhteen vähän kesäterässä, mutta koitan nyt jotain sanoa tästäkin...

Enpäs muuten ole aiemmin tällaista paritusta tainnut hirveästi lukea, jos en ihan väärin muista... Olen kyllä lukenut ficcejä Tatsurosta, ja olen lukenut ficcejä Hydestä, mutta enpäs ole ajatellut että ne voisi yhteen pistää... Mutta aika loistoparitus, nyt kun oikein ajattelee 8)

Pidin tuosta, että vaikka Hydeä vaan ketutti kaikki koko ajan, sait silti tämän pysymään hyvin humoristisena juttuna (ei se kaikilta onnistu). Aika hyvin että onnistut samaan aikaan välitettyä tekstissä Hyden turhautuneisuuden ja silti onnistut naurattamaan. Muutenkin tämän ficin kieli oli tosi...mitenkäs sen nyt sanoisi... sujuvaa ja "raikasta", ettet sortunut mihinkään kuluneisiin ja latteisiin fraaseihin (vaikka tuo "jos katse voisi..." onkin aika lähellä sellaista, mutta senkin olit muuttanut joksikin uudeksi. Ja minä yleensäkin pidän siitä jos ficeissä onnistutaan "pyörittämään" jotain vanhoja latteuksia uudella tavalla), ehkä myös se humoristisuus teki tästä sellaisen mukavan luettavan.

Ainoa juttu mistä en oikein pitänyt tässä, oli nuo "Ei vittu"- ja "Ai vittu"-kohdat tuolla, mutta minä nyt vain satun inhoamaan kyseistä sanaa, että se nyt ei oikeastaan liity sinun kirjoittajantaitoihisi xD... Mutta minun mielestäni siihen sopisi paremmin joku toinen kirosana...Muttaa~ pikkujuttuja.

"Oli aivan _helvetin upea keikka!! Miya tipahti katsomoon kesken kitarasoolon. Oli siinä meillä nauramista.
Nähdään ylihuomenna, rakas, on ikävä. Koita levätä nyt kun siihen on aikaa, äläkä näännytä itseäsi työllä. Pusuja <3
- Tatsu"

Taisin pärskähtää tälle ihan kunnolla ääneen 8D Tää oli jotenkin niin loistava lopetus tähän, kun ensin seurataan Hydeä kun se velloo angstissaan ja sitten huomaavainen poikaystävä Tatsuro lähettää viestiä että jee mul on niin kivaa xD Ja toi teinisydän oli jotain niin... epätatsuromaiseksi miellettävää että taidan virnuta sille loppupäivän x) mielikuvat, mielikuvat...( ja tuolle "miya tipahti katsomoon"-jutullekin remahdin aika lahjakkaasti 8D )
On that day the stars
Sparkled more than anything
And I felt eternity
Käyttäjän avatar
Nightfall
Syntikka

Re: Äärimmäistä epäloogisuutta [Hyde/Tatsurou, K-13]

ViestiKirjoittaja Dobnu » La Syys 20, 2008 4:17 pm

Anteeksi, tästä kommentista tulee __huono, koska mua naurattaa nyt ihan liikaa. >DDD

No niin, mä olen lukenut sulta kaksi ficciä ja tämä tosiaan oli erilainen, kuin ne, mutta myös samanlainen. Se sun tapa kirjoittaa ei ole kadonnut mihinkään, vaan on edelleen omanlaisensa, koukuttava. Mun nimittäin ei pitänyt edes lukea tätä loppuun, niin vain kävi, kun aloitin lukemisen.

Tuossa alussa, tuon Hyden vitutuksen voi niin aistia. Se on jännää, ainakin minun mielestäni. Kuinka hyvin osaatkaan tuoda esille sen tunteet ja syyt siihen vain muutamalla sanalla. Kai se johtuu siitä, että osaat kertoa juuri sillä oikealla tavalla. Voi että mä tiedän sen, mä pystyin tuntemaan joskus menneen vitutukseni, kun tavallaan ei ole kunnon syytä vituttaa ja sitten kuitenkin meinaa pää räjähtää. Kun on niin tylsää, ettei sanotuksi saa. Eikä edes yhtä tippuvaa hanaa riesana. XD Kyllä, siinä tilanteessa se ei itseä naurata yhtään, mutta olin kyllä niin ilkeä, että nauroin häpeilemättömän hilpeästi Hydelle. :'D

Äh, ja se jätkä on pervo. :'D Kieltämättä mullekin tuli sen ajatuksesta ekana mieleen, että mitä kaikkea makuuhuonetouhuja ne olisi voineet Tatsun kanssa puuhata sen reilun neljänsadantuhannen sekunnin aikana, mutta en olettanut Hyden ajattelevan sitä. Ja sitten seuraavaksi se jo manaa sitä, kuinka monetta kertaa herra vetää käteen muutaman päivän aikana. :''D Ehkä mä luen liian vähän korkeampien ikärajojen ficcejä, mutta toi oli tavallaan virkistävää, koska jrokkareilla tuntuu olevan todella harvoin tarvetta vetää käteen, jos ficcejä on uskomista, tai sitten sitä ei vaan niissä kerrota. Suoraa puhetta, minä arvostan sitä. Eli johtopäätöksenä; kiitos, että kerroit Hyden vetävän käteen. XD

Ja että mä repeilin koko tuon lopun sen jälkeen, kun Hyde nousi sohvaltaan ja lähti etsimään teetä. Voi kyllä, se on varmasti vittumaista olla lyhyt ja varsinkin, jos poikaystävä on pitempi ja piilottanut teen liian korkeaan kaappiin. XD Tykkäsinpä muuten siitäkin, että käytit sanaa euforia, koska parempaa sanaa ei olekaan kuvaamaan sitä hullun voitonriemuista olotilaa, joka seuraa, kun on suuren vitutuksen jälkeen onnistunut jossain täysin turhanpäiväisessä. Eikä se muuten sanana taas kerran ole kovin käytetty, joten propsit myös siitä.

Ja Tatsuroun tekstiviesti..... XDDD Musta taisi huveta nyt se vähäinenkin järkipuhe. :''D Taas kerran, kuinka sen pystyy aistimaan, tuntemaan ja loistavasti muistamaan, kuinka itseä on vituttanut tuollaisen jälkeen ja kuinka Hydeä vitutti juuri tuolla hetkellä. :''D Ai niin, ja muuten tällä ficillä on todella hyvä nimi. Oikeasti outoa, etten ole lukenut tätä aiemmin, kun kuitenkin tuo nimi on kiinnittänyt huomioni jo aika useaan kertaan.

Kiitos päivän nauruista. >DD ~
Käyttäjän avatar
Dobnu
Sähkökitara

Re: Äärimmäistä epäloogisuutta [Hyde/Tatsurô, K-13]

ViestiKirjoittaja haido » Su Touko 24, 2009 4:37 pm

Nightfall - ::: D ole hyvä välipalasta, siis.

Naur, jos paritukseen et ole aikaisemmin törmännyt, se ei todellakaan ole mikään ihme - itse kun en ole koskaan nähnyt Hyde/Tatsurô -ficcä, joka ei olisi mun tai Orkristin kirjoittama. Meidän kakkoslafin ropetuksen hedelmä, nääs... Mut hyperjees jos se uppoaa suhunkin!

He, tuo tässä olikin koko ficin idea - Hyde-pikkuisella keittää, ja me saadaan nauraa sille. Vahingonilo on paras ilo ja niin pois päin ~ mutta hyvä kuulla, että se humoristinen kosketus kantoi koko ficin läpi; koska tämä ficci ei todellakaan ole mikään kirjallisuuden riemuvoitto, olisi ollut ikävää, jos sen kantava voimakin olisi pettänyt. Naur.

Ha, oikeasti, ilo kuulla että kielenkäyttö oli susta edes jollain tavalla raikasta. Tosiaan kun tämä oli hyvin erilainen teksti kuin mitä mä normaalisti kirjoitan, niin olisi ollut helppo mokata kieli täysin yrittämällä keskittyä liikaa humoristisuuteen jne.

Mutta voi ei, vittuilu ei iske sulle? :'D No joo, onhan se aika kova sana, joka pistää kiitettävästi silmään tuolta - olet oikeassa. Myös siinä, että joku toinen sana saattaisi istua sinne paremmin. Mutta koska tämä fic on oikeastaan rakentunut vitutuksen ympärille, taidan jättää ne sinne - ainakin vielä... Pitää pohtia. Hm. Kiitos kun huomautit!

...mitä, Tatsu mustissa huulimaaleissaanhan on teineistä teinein! Naur, no ei. Mutta hyvä jos nauratti ja lopetus oli susta hyvä, se tuossa olikin tarkoitus.

Kiitos kun luit ja tykkäsit ja kommentoit!

Dobnu - ... kerrankin nauratin enkä itkettänyt, hei! Score! Ja tämä kommentti on kaikkea muuta kuin huono, äläs yhtään höpötä siellä.

Mua hämmentää, että sä todella olet löytänyt multa jonkun oman tyylin, joka niiden itkuparkuangstien jälkeen näkyy tässäkin - hämmentää, mutta ilahduttaa! On äärimmäisen ihana kuulla tuollaista. Kiitos. ♥

Voi, se on niin tuttua, eikö olekin - juuri se, kun vaan vituttaa, eikä voi perustella sitä mitenkään, ja muiden täytyy vaan kärsiä. :'D Se on hyvä, että nauroit Hydelle - niin kuuluikin!

... ja ole hyvä siitä, että kerroin Hyden vetävän käteen >DDD nauroin aika kiitettävästi tälle kohtaa sun kommenttia. Hyvä, jos "totuus" jiirujen seksuaalisesta turhautumisesta miellytti.

Euforia on aivan järjettömän ihana sana oikein käytettynä. Tosi jees, jos se sunkin mielestä istuu tähän tarkoitukseen - koska se on nimenomaan euforia mikä tossa tilanteessa tulee. Naur.

Muttamuttamutta enpä mä muuta enää keksi kuin että kiitos sinä ihana nainen, kun luit ja kommentoit ja sait mut nauramaan kommentillasi! Ja ole hyvä, mielelläni vastaisuudessakin nauratan sua joskus ikuisen itkettämisen sijaan.
" time to have
fun, fun, fun
now, pardner !

mano o mano.
man on man.
HOMO-FUCKING-SEX-GALORE. "

[ avatar ⓒ ninjahorror @ lj. ]
Käyttäjän avatar
haido
Banjo

ViestiKirjoittaja Rikotin » Ke Heinä 21, 2010 7:36 pm

Kiitos tästä. KIITOS! Jollain kierolla tavalla tämä piristi päivääni aika tavalla :'D

Tällä ihmisellä tässä ei ole hajuakaan näistä kahdesta ihmisestä (okei joo, nimet kyllä sanoo jotain mutta ei sitten sen enempää että osaisin esimerkiksi yhdistää kasvoihin u__u''), mutta eipä tuo hirveästi lukukokemusta haitannut. Pakko sanoa että koko ficin yhteenveto ei voisi olla osuvampi >'D

Osasit todella hyvin kuvailla Hyde-paran päivän kulkua ja tunteita :'D Tässä tuli huomioitua ihan pieniä ja turhanpäiväisiäkin asioita, ja nostettua niitä vähän korkeammalle. 'Olisi edes jotain tekemistä jos vaihtaisin tuon lampun'. 'Olisi edes rikkinäinen sukka että voisin parsia sen ehjäksi'. Mahtavia pikku huomioita jotka saivat täällä päin hykertelemään typerästi ^^'

Hyden olisi tehnyt mieli vangita Yukke komeroon, ottaa Satochin onnenrumpukapula panttivangiksi, myrkyttää Miyan hammastahna ja ennen kaikkea kaapata Tatsurô mukaansa ja karata--

EHDOTTOMASTI lempikohtani koko ficistä! Ensin nauratti, sitten alkoi hekotuttaa, ja myrkytetyn hammastahnan kohdalla remahdin räkäiseen käkätykseen. Teki hyvää todellakin~ Parasta on varmaankin se, että mukana pystyi nyökyttelemään tyylillä 'Voi kyllä, todellakin, olen kokenut tämän tunteen'. :'D Aivan loistava kohta, kerrassaan.

Kuin pisteenä iin päälle angstinen ja vittuuntunut palleromme putosi tuolilta. Vaikket asiaa sen suuremmin alkanut kuvailemaan tai viilailemaan. Ja kun tuo sai vielä tekstiviestillisen keikkahehkutusta. Paketti oli nivottu. Voin hyvinkin kuvitella että mies paiskasi koko kapulan seinään xD Ei saisi olla näin hauskaa toisen raukan kustannuksella! ..mutta toisaalta.. *PFFT*

Krhm, siis, kokonaisuutena ficci oli napakymppi, enkä kyllä keksi tähän mitään kritiikkiä ^^ Ota keksi! *ojentaa*

-Riko-
Life is here and now
-that's all you deserve.
Käyttäjän avatar
Rikotin
Syntikka

ViestiKirjoittaja Nokku » Pe Heinä 30, 2010 12:56 am

Et arvaakaan kuinka mukavaa on kirjoittaa komenttia Firefoxilla, joka tilttaa äkkiarvaamatta, käyttäen Vistaa, joka - yllätys yllätys! - myöskin tilttaa melkein aina kriittisellä hetkellä. Noh, neljäs kerta toden sanoo. (Tallennan wordissä joka toisen lauseen jälkeen, jottei sekin kaikki katoa enää bittiavaruuteen.)

Kiittelen vielä ... Orkristia, joka valisti mua MUCCun oikeasta bändinjohtajasta

Anna kun arvaan: luulit, että se on Tatsurō? :'D *repeilee mielikuvalle Tatsusta MUCCun Leader-samana* Ainakin toivon sun luulleen niin, koska... noh, Yukesta ei saa johtotähteä tekemälläkään, ja Satochi valittaa nykyäänkin ihan liikaa siitä, kuinka MUCC vie sen kaiken ajan, eikä surffaaminen/koripallo/skeittaaminen ole enää mahdollista samalla tavalla. Oho, innostuinko taas avautumaan? Sori. ^^'

Aaanyhow, kommettia! *hieroo käsiään yhteen* Nimi on hyvä, se toimii. Sitä paitsi se on mielenkiintoinen ja noh, erilainen, jos tajuat, mitä tarkoitan? (Ei hätää, tuskin tajuan itsekään.)

Paritus ei yllättänyt, koska olen jo lukenut yhden (Orkristin kirjoittaman) Hyde/Tatsun, joten olin ihan chillisti ja uppouduin tekstiin saman tien. Sitä paitsi mun mielestä on aina hienoa, jos joku uskaltautuu kokeilemaan vähän erilaisia parituksia. Vaikka pakko myöntää, että olen vähän sekaisin ja nirso, mitä Tatsun parittamiseen tulee, mutta Hyde on oikein jee jee. Varsinkin, jos herra kuvataan pahempana Tatsu-riippuvaisena kuin allekirjoittanut, joka eläytyi ja jakoi (ainakin melkein) Hyden ikävän ja tuskan. *snif* Sait siis Hyden persoonan iskemään, propsit myös siitä.

Hihii, mun mielestä jo toi alku oli aivan mahtava, kun Hydeä vitutti se, ettei ollut mitään ärsyttävää/epäsiistiä tjms. asiaa, johon purkaa vitutusta ja tekemisen puutetta. :D Kaikkihan me haluamme kämppäämme vuotavan hanan, jonka kanssa tapella koko yö, aina kun makaamme kotona yksin ikävöiden toista ihmistä. *nod nod* Sohvalla makaaminen ja katon tuijottelu on kyllä tuttua puuhaa, vaikka olenkin Hydelle äärettömän kateellinen virheettömästä asunnostaan. Itselläni kun tuntuu niitä nega-juttuja kämpästä löytyvän enemmän kuin tarpeeksi...
Hetken Hyde mietti, vaihtaako lamput valaisimeen, vaikka ne loistivat uutuuttaan. Olisi jotain tekemistä.

Tälle repesin ihan täysin. x) Saanko sanoa, että tämä edustaa miesten logiikkaa "parhaimmillaan"? Ja Tatsurōn liehunta maailmalla, voi elämä! Sun sanavalinnat on just parhaita! <3

Hyden olisi tehnyt mieli vangita Yukke komeroon, ottaa Satochin onnenrumpukapula panttivangiksi, myrkyttää Miyan hammastahna ja ennen kaikkea kaapata Tatsurô mukaansa ja karata - sen sijaan hän oli päästänyt tuon menemään ja joutui nyt kärsimään virheestään kokonaisen viiden päivän ajan.

Erittäin äänekästä hajoilua, voi kyllä. Aivan mahtavaa tekstiä, aivan mahtavaa! Tässä kohtaa tuli sellainen 'onneksi nappasin tämän kommentti-kampanjasta' -fiilis, kun muuten ficci olisi voinut mennä sivu suun. Olen huono bongaamaan MUCC-ficcejä, vaikka valitan aina, että niitä on liian vähän... -.-' Mutta niin, Yuken lukitsemisesta komeroon tuli heti mieleen Yuketsuko, ja Miyan hammastahnan myrkytys oli aivan loistava mielikuva! x) Satochin onnenrumpukapula aiheutti kanssa kunnon hihittelyt, vaikka samalla olisit voinut mainita sen pakollisen seepra-rummun. ;) Ja voi Hyde raukkaa, ihan kokonaiset VIISI (5!) PÄIVÄÄ ilman Tatsua! *gasp* Miten se edes jaksaa elää, herran aika sentään! Viisi päivää. 120 tuntia. 7 200 minuuttia. 432 000 sekuntia. Niinpä niin, 432 000 sekunttia liikaa aikaa ilman Tatsua. ;_;

Hyde ei enää edes muistanut, monettako kertaa hän veti käteen viimeisen kolmen päivän sisällä.

Jos ajatellaan, että kyse on Tatsusta, Hydellä ei voi mennä viittä minuuttia pidempään. (Kyllä, tässä on puhdasta logiikkaa takana!) jolloin 7 200 minuuttia jaettuna viidellä on 1440 minuuttia, jaettuna viidellä (x kertaa per päivä) ja sen jälkeen kerrottuna kolmella on... 864. Jos siis oletetaan, että Hyde vetää käteen koko ajan, mikä ei olisi ihme, koska kyse on edelleen Tatsusta ja- Okei, pakko sen on nukkua välillä. Ehkä. Sovitaan, että useamman sadan puolelle se silti menee, niin kaikki on happy. ^^

Ei vittu, että sillä nahkasohvalla oli epämukavaa maata.

Varmasti, kaiken sen runkkaamisen jälkeen. Eiku-

Voi aww, noi ruoka- ja tee-jutut! xD Hyde-paralle ei mene edes ruoka alas, kun Tatsu ei ole syöttämässä, ja tee-pussitkin on liian korkealla, kiitos Tatsun 182cm. Sitten astutaan harhaan, eikä edellenkään löydetä katosta halkeaman halkemaa, ja taas vituttaa entistä enemmän. Hur hur, hupia! Mistä sä keksitkin nämä jutut, ihan loistavia. *hihittää huvittuneena* Ja kaiken sen yksinolon/virheettömän asunnon/jatkuvan runkkamisen/syöttäjän puutteen/liian korkealla olevien teepussien/harhaan astumisen/lattialle kaatumisen aiheuttaman äärettömän vitutuksen päälle vielä heitetään ällö positiivinen happy-happy-joy-joy -tekstiviesti. Vähemmästäkin kiehahtaa. Bravo, sanon minä, bravo! Sait näin lyhyellä tekstillä tuotua hyvin Hyden angst-vitutus -fiilikset läpi ja käsittelit silti asiaa niin loistavalla komiikalla, etten voi kuin aploodata. Tällaista lisää, kiitos. ^^ <3
Kuva
Käyttäjän avatar
Nokku
Vuoden Reita

Paluu K-7 - K-13