Valvojat: minnako, Amber, Ujelo, Narmo, gnrbu
"Kanon, älä ole ilonpilaaja! Bou on oikeassa, kiva vaan kun on loma. Ota jo tuo naurettava huivi pois naamaltasi! Ikäänkuin kukaan ei tunnistaisi sinua, jos liikut meidän kanssamme!"
oikeesti, miten sää osaat kirjottaa näin SÖPÖÄ tekstiä ? :D
"Kanon pelkää vettä", Bou sanoi selittävällä äänensävyllä.
"Enkä pelkää! En vain pidä kylmästä vedestä", Kanon sanoi silmät ymmyrkäisinä.
"Ei siitä ole kauaa... Kuinka niin?" Kanon sanoi, yrittäen välttää keskustelua siitä, kuka oli ollut ihastuksen kohteena. Sama ihastus nimittäin vaivasi poikaa joka sekunti tälläkin hetkellä.
"Miten sinä kuvailisit sitä tunnetta? Hävettää myöntää, mutta seurustelin itse viimeksi lukiossa", Miku naurahti.
"Pitsat ovat joka tapauksessa nyt tässä. Myyjä pitseriassa halusi minun allekirjoitukseni yhteen kuittiin, kun maksoin näitä. Kun hän tajusi, kuka olin, hän pyysi minua kirjoittamaan nimeni toisellekin paperille", Miku sanoi naurahtaen.
"Ehkä Teruki on oikeassa", Bou mietti ja vilkaisi joukon vanhinta
Kun pojat olivat ahtaneet itsensä täyteen pitsaa, he päättivät, että olisi aika mennä nukkumaan.
"Minua väsyttää ihan kamalasti", lattialla istuva Bou mumisi silmiään hieroen. Hän vetäisi nopeasti kädet silmiltään ja katsoi Terukia pelästyneenä.
"Ei kai meikkini levinnyt?!" kitaristi parkaisi lattialta Terukille, joka alkoi nauraa.
"Taidat olla todella väsynyt. Eihän sinulle edes ole enää meikkiä! Kanon, vie Bou nukkumaan ja pidä hänestä huolta, jooko?" vanhin nauroi ja sammutti päällä olleen television.
Kanon nyökkäsi ja nousi lattialta. Hän meni eteiseen, otti märät uimavarusteensa – jotka olivat olleet kuivumassa kylpyhuoneessa – mukaansa ja laittoi kengät jalkaan.
"Hyvää yötä", hän toivotti ja avasi oven lähteäkseen.
"Kanon, etköhän sinä nyt unohtanut jotain?" Miku muistutti sängyltä, jonka päällä oli istunut jo pidemmän aikaa.
"Ai niin... No, Bou. Mennään... nukkumaan. Tule", Kanon sanoi epävarmana. Hän takelteli sanoja hitaasti ulos suustaan, hän oli epätavallisen jännittyneen oloinen. Mustahiuksinen vilkaisi nopeasti väsynyttä Bouta, joka haukotteli makeasti noustessaan lattialta. Kitaristi ei jaksanut laittaa kenkiään jalkaan, vaan otti ne samaan käteen uimavarusteidensa kanssa.
"Hyvää yötä", Boukin sanoi vilkuttaen, kun he Kanonin kanssa astuivat yhdessä huoneen 1001 ovesta ulos.
Kanonin teki mieli mennä vielä lähemmäs Bouta, tuntea tämän iho omaansa vasten, halata poikaa. Hän hivuttautui hiljalleen lähemmäs. Hän oli enää muutaman millin päässä Boun selästä.
Kanon siirsi oikean kätensä ylemmäs sängyllä ja kohotti vasemman. Hän pujotti toisen kätensä varovasti Boun niskan takaa pojan ympäri ja toisen vatsan yli niin, että hän halasi kitaristia.
Kanon rentoutti kätensä ja muunkin vartalonsa. Hän tunsi Boun vartalon omaansa vasten, tunsi kuinka tämä hengitti sisään ja ulos. Hän painoi kasvonsa nukkuvan Boun hiuksiin ja nukahti siihen, vaaleahiuksinen hellässä syleilyssään.
Kanon ei tietenkään voinut tietää, että hänen käsiensä välissä makasi täysin hereillä oleva poika, onnellisempana kuin koskaan ennen.
Ihana kohta tääki. XDD"Hei, herätys", Kanon sanoi kovaan ääneen. Miku räpytti silmiään, avasi ne, huomasi makaavansa puoliksi Terukin päällä, kiljaisi, ponkaisi nopeasti ylös sängystä ja jäi katsomaan Bouta ja Kanonia hyvin säikähtäneen näköisenä.
kyllä kelpais mullekki vaan istua siinä ja jutella niitten kanssa. <3"No, miten on kaverit? Mennäänkö piristämään parin tytön päivää?" Miku ehdotti innoissaan. Hän oli paljon paremmalla tuulella kuin aamulla, hän oli saanut oman Miku-henkisyytensä takaisin.
"Mennään!" Bou ja Teruki hymyilivät, Kanon kohautti olkiaan.
Kaikki neljä suunnistivat kahvioon ja näkivät erinäisissä pöydissä kolmen aikuisen seassa kaksi nuorta tyttöä kahdestaan saman pöydän ääressä.
Miku suuntasi muut jäsenet perässään pöydän luo ja istui vapaalle tuolille pöydän vieressä.
"Huomenta!" Miku sanoi ja hymyili tytöille. Tytöt henkäisivät tajuttuaan, kuka oli istunut heidän viereensä.
Bou veti itselleen tuolin viereisestä pöydästä ja istui hänkin tyttöjen viereen.
Kanonin ja Terukinkin liityttyä seuraan, tytöt toivottivat kaikille neljälle kohteliaasti huomenta.
"Oletteko tekin lomailemassa?" Miku kysyi.
"Olemme", toinen tytöistä uskaltautui sanomaan. He olivat suunnilleen 15-vuotiaita ja ujon oloisia.
"Mitäs olette tehneet?" Bou kysyi ja pyöritteli hiuksiaan sormiensa välissä.
"Lähinnä uineet", toinen tytöistä sanoi nyt vähän rohkeammin.
Tytöt vastailivat poikien esittämiin kysymyksiin ja kyselivät itse heiltä kaikenlaista. Lopuksi Bou kuitenkin ilmoitti, että heidän olisi mentävä, mutta tytöt voisivat saada nimikirjoitukset muistoksi.
Tytöt jäivät iloisina kahvilaan, kun Bou, Kanon, Miku ja Teruki lähtivät kohti yksityistä pukuhuonettaan.
"Kivaa, kun on turkoosia vettä", Bou sanoi ja hymyili Kanonille iloisesti.
Hän nousi ylös ja riensi Kanonin luo. Hänen oli saatava puhua basistille ja hän tiesi, että Kanonkin halusi kertoa omista tunteistaan jollekulle.
Niinpä Miku tarttui toista kädestä kiinni ja veti Kanonin takaisin yleiselle puolelle.
"Meidän täytyy jutella", hän kuiskasi ja vei mustahiuksisen vähän syrjemmälle.
Kanon ei näyttänyt tajuavan mikä Mikuun oli iskenyt ja oli nähtävästi päättänyt vain seistä paikoillaan sanomatta mitään.
"No?" Miku sanoi odottavasti. Kanon näytti entistä hämmästyneemmältä, eikä vieläkään sanonut mitään.
"Hyvä on, minä kerron ensin", hän sanoi, kun basisti ei tuntunut millään tajuavan. He katsoivat toisiaan pitkään silmiin ja hän keräsi rohkeutta sanoa ääneen tuon epävarman salaisuuden sisältään.
"Minusta tuntuu, että pidän miehistä", Miku päästi suustaan itsevarmana. Hän katsoi Kanonia, joka näytti pelästyvän hieman.
"Eeh, kuule Miku, en halua että alat jaella minulle rakkaudentunnustuksia, olen pahoillani..." Kanon takelteli hieman säikkynä.
"Äh, en minä sinua tarkoittanut! Vaan... Terukia", Miku jatkoi nyt hieman ujommin. Hän jopa tunsi kevyen punan kohoavan poskilleen, kun niitä alkoi kuumottaa.
Kanon näytti valaistuksen kokeneelta, muttei näyttänyt taaskaan osaavan sanoa mitään. Niinpä hän vain nyökkäsi.
"Tajusitko sanaakaan siitä, mitä minä juuri sanoin sinulle?" Miku kysyi hieman närkästyneenä.
"Juu, tajusinhan minä", Kanon sanoi hiljaa.
"Mikset sitten sano mitään?! Luuletko että minusta on jotenkin tosi kivaa seistä tässä ja hokea sinulle: olen homo, olen homo ja pidän Terukista?!" Miku huudahti. Heidän ohitseen juuri kävellyt vanhus nopeutti hieman kävelytahtiaan, kiiruhtaen heidän ohitseen vanhuksille melkein vaarallista vauhtia.
"Koska... en keksi mitään sanottavaa", Kanon mutisi hieman huvittuneen oloisena.
"Ai. No minäpä keksin sanottavaa sinunkin puolestasi: sinäkin olet homo, ja pidät Bousta", Miku tokaisi hieman epäkohteliaammin kuin hänen oli alunperin tarkoitus
awww Miku pelkää vuoristorataa. SöpöäVuoristoradan vaunu laski hurjaa vauhtia kovan kolinan saattelemana pitkän laskun alas.
"Vai niin", Teruki sanoi ja nosti kätensä ilmaan. Hän huusi innoissaan, kun vaunu laski jälleen pitkän matkaa. Hänen pitkähköt hiuksensa heiluivat tuulessa ja hän näytti hyvin iloiselta.
"Varo! Putoat vielä!" Miku sanoi ja veti Terukin kädet takaisin alas.
"Älä höpötä, tämä on kivaa", rumpali sanoi ja nosti nyt vuorostaan Mikun kädet ylös.
"Wohoo!" Miku huusi Terukin kanssa ja molemmat alkoivat nauraa.
yhyy Kanon ei sanonu sitä... ;("Niin?" Bou kysyi irrottamatta katsettaan mustahiuksisen silmistä tai otetta tämän käsistä.
Kanon vaikutti hermostuvan hieman. Bou tunsi pojan käsien alkavan hiota hänen käsiään vasten.
"Minä... minä... Haluan sanoa, että..." Kanon mietti. Maailmanpyörä liikkui hitaasti eteenpäin ja he olivat nyt sen korkeimmalla kohdalla.
"Jatka vain", Bou sanoi. Hän tunsi olonsa hieman typeräksi, mutta pelkäsi basistin tuntevan itsensä vielä typerämmäksi.
"Minä, tuota..." Kanon sanoi. Hänen katseensa alkoi harhailla vähän kaikkialle, eikä pysynyt enää vaaleahiuksisen silmissä.
Bou päästi kätensä irti Kanonin käsistä ja nojautui katsomaan maahan vaunun reunan yli. Hän huokaisi syvään. Hän olisi niin toivonut, että Kanon olisi uskaltanut sanoa hänelle ne kolme sanaa.
"Bou... Haluan vain ja ainoastaan sanoa, että..." Kanon aloitti arasti jälleen, muttei vieläkään saanut sanottua asiaansa.
Se sano sen, se sano sen! Aww ensin suudellaan sitten kerrotaan. Sulosta... Ja maailmanpyörässä... Romanttista. <3_<3Kanon välitti kaiken, mitä oli halunnut sanoa tämän suudelman kautta ja Bou halusi vastata näihin tunteisiin.
Niinpä Bou vastasi Kanonin suudelmaan ja kietoi kätensä tämän niskan taakse.
"Vihdoinkin", hän ajatteli onnellisena. Hänen huulensa kaartuivat hymyyn ja hän painautui lähemmäs basistia.
Kanon lopetti suudelman jonkin ajan kuluttua, muttei irrottanut katsettaan Boun silmistä.
"Minä pidän sinusta", Kanon sanoi punastuen hennosti.
No aww. Mä vaan nauroin.Miku nukkui vatsallaan Terukin päällä, kädet ja jalat kierrettyinä tämän ympärille. Poikien posket olivat takertuneet yhteen ja molemmat nukkuivat hymy huulillaan.
"Hei kuule Miku, herää..." Kanon mutisi nopeasti, hän ei halunnut katsoa tätä näkyä edessään enää yhtään pidempään.
Miku kohotti hitaasti päänsä ja katsoi Terukia. Hän kiljaisi tällä kertaa kaksi kertaa yhtä lujaa kuin eilen, herättäen siinä samalla Terukinkin. Rumpali tajusi Mikun makaavan hajareisin hänen päällään ja kiljaisi hänkin.
Vokalisti kierähti pois Terukin päältä ja tippui peitto mukanaan lattialle. Vanhempi jäi istumaan pelkät alushousut jalassaan sängylle erittäin pelästyneen näköisenä.
"Älä huoli, sinä olet maailman ihanin poika juuri sellaisena kuin olet", Bou sanoi ja suuteli Kanonia huulille.
"Vau! Merivettä!" Miku huudahti nostaen kätensä ilmaan ja ottaen kenkänsä pois jalasta. Hän lähti juoksemaan paljain jaloin kohti vettä.
"Ai, ai! Kuumaa hiekkaa!" hän parkaisi ja alkoi hypellä hullunkurisesti ylös ja alas muiden nauraessa hänen takanaan.
Itse laittaisin mieluummin: "Nähdäänkö tässä samassa paikassa puolen tunnin päästä?""Nähdäänkö tässä samassa paikassa puolentunnin päästä?" ...
...
..."En millään jaksaisi jäädä tähän puoleksitunniksi istuskelemaan. Mennäänkö jonnekin?"
Saatuaan päälivaatteensa pois yltään, hänkin tuli peiton alle ja kääntyi katsomaan Terukia
Bou oli kiero
Hän kokeili otsaansa. Se ei tuntunut lämpimältä, eikä hän tuntenut oloaan muutenkaan kipeksi, väsyneeksi vain.
"Vau! Merivettä!" Miku huudahti nostaen kätensä ilmaan ja ottaen kenkänsä pois jalasta. Hän lähti juoksemaan paljain jaloin kohti vettä.
"Ai, ai! Kuumaa hiekkaa!" hän parkaisi ja alkoi hypellä hullunkurisesti ylös ja alas muiden nauraessa hänen takanaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa