Matka unelmien maailmaan. [Takeru/Chiyu, AU, oneshot]

Ficissä saa olla paritus riippumatta henkilöiden sukupuolesta, mutta fyysinen kontakti jää pieneen pussailuun ja halailuun. Alastomuus, seksi tai seksuaaliseksi koettu käyttäytyminen, huumausaineet, väkivalta tai huono kielenkäyttö eivät kuulu tämän ikärajan ficceihin kuin maininnan tasolla.

Matka unelmien maailmaan. [Takeru/Chiyu, AU, oneshot]

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Ma Heinä 23, 2012 11:02 am

Otsikko: Matka unelmien maailmaan
Kirjoittaja: Parkkimittari
Beta: en usko tarvitsevani, koska äidinkielen opettaja korjannut.
Tyyli: drama, AU, fantasia, (horror)
Bändi: SuG
Paritus: Takeru/Chiyu
Omistusoikeudet: en omista hahmoja, omistan vain tekstin.
Varoitukset: verta, painajaisia, pilviä...

A/N: Äikän aine jostan sain 9½ Siis oli jotain otsikoita joista piti valita ja kirjottaa siitä aine. No muokkasin vähän tuota otsikkoa. Alunperin se oli "Matka unelmieni maahan".
Mutta siis Kizuyan toiveesta nyt sitten myös tänne :3

*~*

Hattarainen pilvi villasukkienkin läpi tuntui mukavan pehmeältä ja... hattaraiselta. Taivas oli vaaleansininen, ehkä jopa vähän turkoosihtava. Aivan kuin poutaisina kesäpäivinä, mutta se hymyili enemmän minulle täällä. Oli valoisaa, mutten nähnyt kuitenkaan valonlähdettä. Minulla ei ollut lainkaan kylmä, vaikka päälläni olikin vain löysät puuvillahousut, jotka olivat vaaleanpuna-valko-raidalliset ja ohut vaaleanpunainen paita, jossa valkoinen printti, josta en ollut saanut koskaan selvää.

Hento, mutta lämmin tuuli leikitteli vaaleilla hiuksillani vieden ne välillä silmieni eteen, mutta pyyhin ne nopealla kädenliikkeellä pois. Pieni hymy kaareili huulillani astuessani muutaman askeleen kokeillakseni onko alusta tukeva. Jalkani upposivat valkoiseen massaan kuin olisin kävellyt pehmeän untuvapeittopinon päällä.

Heittäydyin pehmeään hattaraan selälleni makaamaan ja suljin silmäni. Henkäys karkasi huuliltani ilmaan leijumaan. Tunsin, että joku käveli minua päin ja nousin käsieni varaan. Hetken ympärilleni vilkuiltuani huomasin pidemmän, ruskeat hiukset omaavan pojan.
"Chiyu!" huudahdin ja ryntäsin pojan syliin. Hän hymyili minulle ja vastasi halaukseen. Painoin leukani hänen olkaansa vasten ja takerruin hänen paitansa selkämykseen.

Tunsin kuitenkin hänen otteensa hiuksistani yhtäkkiä tiukentuvan ja vetävän minut irti itsestään.
"Mitä?" kysymys tuli suustani melkein automaattisesti. Katsoin pidempään pitkään silmät hämmästyksestä pyöreinä. Hänen ihonsa oli muuttunut kalpeaksi ja silmien pupilli näytti valuneelta värjäten lähes koko iiriksen mustaksi.
"Ei... Ei! Päästä irti!" huusin ja yritin pyristellä hänen otteestaan. Hän painoi kuitenkin veren värjäämät huulensa väkisin omiani vasten. Tunsin kuinka kylmä tuuli tunkeutui kehoni läpi.

Takeru!

En voinut kuin huutaa. Peitin kasvojani käsilläni ja tunsin niiden kostuvan kyynelistä. Tunsin jonkun ravistelevan minua hennosti hartioista ja toistelevan huolestuneella äänensävyllä nimeäni. Lopetin huutamisen ja kohotin hiljaa katseeni ruskeahiuksisen pojan huolestuneisiin silmiin. Katsoin häntä hetken hypähtäen sitten halaamaan häntä kovaa. Painoin hampaani kevyesti hänen olalleen. Niin minulla oli tapana tehdä; pitää minulle rakkaista ihmisistä kiinni viimeiseen asti.

Hän silitti hiljaa selkääni kuiskaten jotain lohduttavaa korvaani.

Hän pyyhki kyyneliäni päästettyäni hänestä vihdoin irti.
"Sinä hymyilit minulle", sanoin hiljaa katsoen pidempää edelleen hiukan peloissani.
"Miksen minä sinulle hymyilisi? "hän naurahti ja laski kätensä rennosti hartioilleni. Laskin pääni niin, että hiukseni valuivat ohueksi verhoksi kasvojeni eteen.
"Niin... Se vain tuntui niin kaukaiselta", kuiskasin kyynelten vieriessä poskilleni. Painoin käteni taas peittämään kasvojani.
"Hei pikkuinen, se oli vain unta", kuulin pidemmän sanovan matalalla äänellä ja hän kietoi kätensä rakastavasti tärisevän kehoni ympärille.

~THE END~

A/N: Minäkertoja ei tosiaankaan ole minun juttuni. Mutta kommentteja?? ^^
Viimeksi muokannut Parkkimittari päivämäärä La Marras 02, 2013 8:31 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa
Ketä minä rakastan? Ketä minä vihaan? Kenet minä aion pettää? Miten ja miksi?

1 tykkää.
Parkkimittari
Roudari

Re: Matka unelmien maailmaan. [Takeru/Chiyu, AU, oneshot]

ViestiKirjoittaja akumu » Ti Heinä 31, 2012 6:45 pm

Tervehdys!

Huomasin, ettei kukaan ole laittanut tähän kommenttia, joten päätin itse muuttaa asian :) Pakko myöntää, etten ole koskaan aiemmin lukenut SuG-ficciä, joten tämä oli aika eksoottinen lukuelämys mulle. Ei sen puoleen, en edes kuuntele kyseistä bändiä enää ollenkaan niin ei ole sen kummemmin edes tullut mieleen etsiä täältä Lafista SuG-aiheista ficciä. Mutta joo, eniveis, jos päästäisiin itse asiaankin, etten vain pälätä kaikkea turhaa tässä!

Tämän idea oli jollain tavalla suloinen, vaikkakin genreinä on horror ja drama. Silti jokin teki tästä ihan älyttömän suloisen lukukokemuksen ja ehkäpä syy on tuo taustalla niinkin kliseinen aihe kuin painajainen. Tämänkaltaisia ficcejä on kymmeniä, mutta jokainen on kuitenkin omalla tavallaan erilainen. Mielestäni alun kuvailut ovat mukavan rentoja ja niitä lukiessa tulee itselleenkin sellainen ihana sekä jotenkin lämmin olo. Mun mielestäni tuo mukava tunnelma vaihtui onnistuneesti tuollaiseen ankeampaan kuvaukseen, kun Chiyu yhtäkkiä repiikin Takerua hiuksista ja painaa veren värjäämät huulensa toisen omille. Et kuvaillut ehkä niin paljon tilannetta, mutta kyllä sitä oman pikkupäänsä sisällä pystyy luomaan vaikka minkälaisia mielikuvia kyseisestä tilanteesta!

Kirjoitustyylisi on mukavan kevyttä ja helppolukuista. Et kirjoita kiemurrellen vaan sillä tavalla, että on helppoa päästä mukaan ja ymmärtää asiat. Jollain tavalla olisin toivonut tähän pikkiriikkisesti enemmän kuvailua, koska jokin tuossa Takeru!Chiyu-kohtauksessa jäi niin sanotusti kauas kaukaisuuteen :( Koska olen persoona, joka janoaa kuvailua niin olisin kaivannut tähän enemmän sitä kauhutunnelman kuvausta! Nyt mun mielestäni tässä ainoaa kauhua oli tämä;

"Ei... Ei! Päästä irti!" huusin ja yritin pyristellä hänen otteestaan. Hän painoi kuitenkin veren värjäämät huulensa väkisin omiani vasten. Tunsin kuinka kylmä tuuli tunkeutui kehoni läpi.

Vaikka kyllähän mä tuosta kohdasta pidin, ei sen puoleen. Mutta jotta tämä olisi paljon enempi sellainen horror-tyylisempi, tähän olisi kannattanut keksiä jotain muutakin. Pelkkä veren mainitseminen ja painajaisesta ei-niin-kovin-suoraan kertominen ei välttämättä ole se paras mahdollinen tapa luoda kauhukuvaa. Paitsi että tämä oli kouluaine niin ymmärrän siinä mielessä, ettei silloin välttämättä kaikkia tuollaisia vertauksia ja kuvailuja tule mieleen, joten ehkäpä annan anteeksi ^^ Muistan, kun itsekin kirjoitin jonkun kouluaineen seitsemännellä luokalla jostain synkästä aiheesta ja sain numeroksi tyyliin 9½ tai 10-, eikä se mun oma tuotos ollut sellainen, että olisi hirveämmin sisältänyt kuvailuja, metaforia tai vertauksia ylipäätään. Mutta hyvän numeron tästä sait, onnea siitä!

Ja tahdon nyt viilata pilkkua :(

vaaleanpuna-valko-raidalliset

Tuo häiritsi jotenkin mun silmääni. Itse kirjoittaisin sen ehkäpä mieluummin kokonaan yhteen ilman yhdysmerkkejä, mutta en ole ihan varma tästä asiasta! Jotenkin mun eettistä silmääni häiritsi nuo kaksi yhdysmerkkiä :(

ohut vaaleanpunainen paita, jossa valkoinen printti

Itse kirjoittaisin tuon näin: ohut vaaleanpunainen paita, jossa oli valkoinen printti.

käden liikkeellä

Olisiko yhteen, eli kädenliikkeellä.

kokeillakseni, onko alusta tukeva

Itse ottaisin tuon pilkun pois.

takerruin hänen paidan selkämykseen

Takerruin hänen paitansa selkämykseen.

Tunsin kuitenkin hänen otteensa hiuksistani yhtäkkiä tiukentuvan ja vetävän minut irti itsestään.

Mielestäni tämän virkkeen loppuosa kuulostaa jotenkin omituiselta. Olisiko parempi, jos tämän kirjoittaisi esimerkiksi näin: Tunsin kuitenkin hänen otteensa hiuksistani yhtäkkiä tiukentuvan ja pian hän veti minut irti itsestään, miltä kuulostaisi ? ^^

Katsoin pidempään pitkään silmät hämmästyksestä pyöreinä.

Katsoin pidempää pitkään silmät hämmästyksestä pyöreinä, olisiko näin ?

<i>Takeru!</i>

Tämä ei ole ihmeellinen virhe, mutta häiritsee vähän lukijan silmää. Jos haluat jotain kursiivilla niin muokkaa nuo i-kirjaimet tällaisten [ ] merkkien sisäpuolelle!

kuulin pidemmän sanovan matalalla äänellä ja kietoi kätensä rakastavasti tärisevän kehoni ympärille.

Tämänkin virkkeen loppuosa kuulostaa omituiselta. Pitäisikö tuon kietoi-sanan eteen laittaa vaikkapa sana hän ? ^^

Enempää virheitä en löytänyt! Toivottavasti et nyt ajattele, että tämän kommentin on tarkoitus murskata sun unelmasi kirjoittajana tai aiheuttaa sulle pahaa mieltä, koska löytyi muutama virhe. Päinvastoin, kaikille niitä virheitä sattuu, ja toivoisin, että ottaisit tämän enemmänkin rakentavana kommenttina tulevaisuutta ajatellen ^^ Kyllä sä hyvin kirjoitat, ei siinä mitään valittamista tai inisemistä ole. Annoin enemmänkin osviittaa, että ymmärrät tulevaisuudessa tarkastella esimerkiksi noita taivutuksia ja lauseiden niin sanottua toimivuutta ylipäätään. Nimestä sen verran, että se on oikein suloinen ja sopii tälle mun mielestäni oikein kivasti! Tulee heti ensimmäisenä mieleen vaaleanpunainen väri ja kaikki sellaiset söpöt tilpehöörit ja vaatteet.

Pakko vielä quotata mun lempikohtani;

Painoin hampaani kevyesti hänen olalleen. Niin minulla oli tapana tehdä; pitää minulle rakkaista ihmisistä kiinni viimeiseen asti.

Tämä oli oikein söpö! Tykkäsin todella paljon <3

Kiitoksia tästä ja tsemppiä kirjoittamisen kanssa! ^^
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

2 tykkää.
akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » To Elo 02, 2012 6:00 pm

akumu: Kiitos kommentista ja mukavaa, että pidit ^^
Tuosta kuvailusta pakko myöntää, että en ole hyvä kirjoittamaan mitään angsti/kauhu/jotain-saman-tyyppistä-kuvailua. Ja osittain saatoi olla, etten viitsinyt viedä opettajalle mitään hirveän raskasta tekstiä. (Tässäkin jo pelotti, että ope menee googlaamaan nimet...)
akumu kirjoitti:Tuo häiritsi jotenkin mun silmääni. Itse kirjoittaisin sen ehkäpä mieluummin kokonaan yhteen ilman yhdysmerkkejä, mutta en ole ihan varma tästä asiasta! Jotenkin mun eettistä silmääni häiritsi nuo kaksi yhdysmerkkiä :(

Itsekkin mietin tätä, mutta päätin kuitenkin laittaa näin. Mutta kun tässä miettii voisi kyllä tuon viimeisen yhdysmerkin ottaa pois, muttei kuitenkaan tuota ensimmäistä kun sehän korvaa tavallaan 'ja' sanan. En ole kyllä ihan varma tajusiko kukaan mitä hain takaa.
akumu kirjoitti:Itse kirjoittaisin tuon näin: ohut vaaleanpunainen paita, jossa oli valkoinen printti.

Minusta tuo 'oli', olisi siellä melko turha, mutta en ole ihan varma. Kyllä se varmaan sinne menisi.
akumu kirjoitti:Olisiko yhteen, eli kädenliikkeellä.

Jep, olisi yhteen : D
akumu kirjoitti:Itse ottaisin tuon pilkun pois.

Yleensä jää pilkkuja itsellä puuttumaan : D
akumu kirjoitti:Mielestäni tämän virkkeen loppuosa kuulostaa jotenkin omituiselta. Olisiko parempi, jos tämän kirjoittaisi esimerkiksi näin: Tunsin kuitenkin hänen otteensa hiuksistani yhtäkkiä tiukentuvan ja pian hän veti minut irti itsestään, miltä kuulostaisi ? ^^

Tuosta tulee, ainakin minulle vähän mieleen sellainen "tauko" kahden tapahtuman välille, mutta ei tuossa oikeastaan muuta.
akumu kirjoitti:Katsoin pidempää pitkään silmät hämmästyksestä pyöreinä, olisiko näin ?

Tarkoituksella 'pidempään', mielestäni se sopi hiukan paremmin ^^
akumu kirjoitti:Tämä ei ole ihmeellinen virhe, mutta häiritsee vähän lukijan silmää. Jos haluat jotain kursiivilla niin muokkaa nuo i-kirjaimet tällaisten [ ] merkkien sisäpuolelle!

Tämän juuri itsekkin huomasin. Olin tehnyt personal-sivustolleni tästä koodin ja siitä suoraa kopioinut tännekkin, jolloin jäänyt <> -merkit, joilla ei täällä toimi! D:
akumu kirjoitti:Tämänkin virkkeen loppuosa kuulostaa omituiselta. Pitäisikö tuon kietoi-sanan eteen laittaa vaikkapa sana hän ? ^^

Kuulostaa kyllä järkevämmältä kun lisää tuon 'hän' sanan sinne. Olen kait vain yrittänyt niitä juuri välttää kun muuten kaikkia 'hän' ja 'toinen' sanoja tulee niin paljon tekstiin : D
akumu kirjoitti:Pakko vielä quotata mun lempikohtani;

Painoin hampaani kevyesti hänen olalleen. Niin minulla oli tapana tehdä; pitää minulle rakkaista ihmisistä kiinni viimeiseen asti.

Tämä oli oikein söpö! Tykkäsin todella paljon <3

Olet toinen henkilö, joka sanoo samaa ^^ Mutta kiitos ja kiitos kommentista ♥

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja sunny » To Heinä 11, 2013 9:32 pm

En muista, miten tarkalleen ottaen päädyin tähän ficciin, mutta muistan, mikä sai minut lukemaan sen; kauhugenre. Lafissa on liian vähän kauhuficcejä, ja koska se on suuri suosikkini niin elokuvissa kuin kirjallisuudessakin, haluan ehdottomasti nähdä horrortilastojen kasvavan myös täällä Lafissa. Jätin itse asiassa haasteenkin juuri tästä samaisesta syystä. Olen myös lyhytficcien sydänystävä, joten ei ollut kysymystäkään siitä, lukisinko tämän siihen törmättyäni. Kuitenkin jo alusta alkaen ficin alhainen ikäraja sai minut epäilemään, tulisiko tästä lukuelämyksestä pelottava laisinkaan. Lisäksi bändivalinta sai minun epäluuloni kasvamaan. En tiedä SuGista pahasti mitään, mutta jopa minun olemattomien tietojeni pohjalta osasin päätellä, että kauhu ei varmaankaan ole se genre, joka tähän bändiin helpoimmin yhdistetään :’)

Koska en halua tuomita kirjaa kansikuvan perusteella, päätin kuitenkin lukaista läpi. Lapsekkuushan on yksi kauhubisneksen käytetyimmistä teemoista, ja mietinkin, että päättäisitkö käyttää SuGin värikästä imagoa jotenkin hyödyksesi tässä teoksessa. Niin ei kuitenkaan lopulta käynyt, ja se olikin hienoinen pettymys; nykyisellä asetelmalla olisi henkilöiden paikalle voinut lätkäistä vaikka Mikun ja Boun, eikä teos olisi muuttunut juuri mihinkään suuntaan. Hahmonrakennus oli siis myös melko vajavaista, mutta valitsemasi uniteema pelastaa sinut tässä kohtaa, joten en voi moittia sinua enempää siitä. ;)

Painajaiset on oikeastaan todella hyvä genre kun kauhua ajattelee, vaikka ”sitten hän heräsi ja kaikki olikin vain unta” –asetelmaa kavahtaa jokainen äidinkielenopettaja. (Siitä puheenollen, muistan itsekin tämän ficin synnyttäneen äikäntehtävän ;D) Painajaisissa on kuitenkin paljon hyviä elementtejä; samaistuttavuus, rajaamattomat mahdollisuudet, utuisuus… you name it! Oli siis hyvä veto ottaa painajaiset osaksi ficciäsi, mutta valitettavasti toteutus jäi tällä kertaa hieman pettymykseksi. Itse kauhuosio, eli Chiyun ulkonäön muuttuminen oli vain pienen pieni pätkä kaiken utopiamaisen hattaralinnakuvailun keskellä. Olisin ehdottomasti kaivannut enemmän tekstiä tämän kohtauksen ympärille! Olisit hyvin voinut kertoa tarkemmin ja pysyä silti ikärajan sisällä ;)

Ensikatsaukselta ajattelin, että otsikko pelaa hyvin uniteeman pussiin, mutta lähemmin ajateltuani tajusin, että ”uni” ja ”unelma” eivät ole synonyymejä (toisin kuin esimerkiksi englannissa). Unelmahan on sama asia kuin haave, toive yms. Oliko tämä tahallinen valinta?

Akumu tuossa yläpuolella jo ehti mainita virheistä (hienoa, että korjasit ne!), mutta minäkin poimin sieltä vielä pari:

Hattarainen pilvi villasukkienkin läpi tuntui mukavan pehmeältä ja... Hattaraiselta.

Pieni h. ”Hattaraiselta” ei aloita uutta lausetta, vaan jatkaa edellistä, jolloin triplapiste toimii ajatustaukona.

Oli valoisaa, mutten nähnyt kuitenkaan valonlähdettä.

Tämä ei oikeastaan ole virhe, mutta ”kuitenkaan” särähti tässä lauseessa korvaani. Se kuulosti lähinnä täytesanalta, eikä lauseen merkitys muuttuisi, vaikka poistaisit sen, vaan ehkä pikemminkin parantaisi tekstin tyyliä.

Itse en ehkä luokittelisi tätä teosta kauhuksi, vaikka siinä kauhuelementtejä olikin. ”Fantasia” toimisi ehkä minun mielestäni paremmin genrelistauksessa. Älä pelkää keksiä omia genrejä, jos teoksesi ei tunnu sopivan valmiiksi mainittuihin! Pakko vielä sanoa, että minä olen yksi niistä ihmisistä, joka vihaa sitä, että genreihin kirjoitetaan ”jne”. Se ei anna lukijalle mitenkään parempaa kuvaa ficin sisällöstä, ja vaikuttaa kaiken lisäksi laiskalta. Itse olisin ehkä laittanut genreiksi ”fantasia, AU, romance”. (Vielä huomautuksena; betatiedot puuttuvat, ja minun tietojeni mukaan ne ovat välttämättömyys Lafissa.)

Joka tapauksessa, sinulla oli hyviä elementtejä, eikä kirjoitustyylisikään ole hullumpi. Jatka ihmeessä kirjoittelua ja ennen kaikkea julkaisua! :)
難道 是天意

1 tykkää.
sunny
Vuoden kommentoija

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Su Heinä 14, 2013 6:32 pm

sunny: Kiitos kommentista, näin alkuun.

sunny kirjoitti:Itse kauhuosio, eli Chiyun ulkonäön muuttuminen oli vain pienen pieni pätkä kaiken utopiamaisen hattaralinnakuvailun keskellä. Olisin ehdottomasti kaivannut enemmän tekstiä tämän kohtauksen ympärille! Olisit hyvin voinut kertoa tarkemmin ja pysyä silti ikärajan sisällä ;)

akumukin taisi tuosta huomattaa(?) Mutta en itsekkään tiedä miksi, mutta minä-kertoja ja juuri kauhukuvailu tuntuu aina olevan niin hankalaa. :D (Tässä vielä ne molemmat. Menikö rima sittenkin liian ylös?)

sunny kirjoitti:Ensikatsaukselta ajattelin, että otsikko pelaa hyvin uniteeman pussiin, mutta lähemmin ajateltuani tajusin, että ”uni” ja ”unelma” eivät ole synonyymejä (toisin kuin esimerkiksi englannissa). Unelmahan on sama asia kuin haave, toive yms. Oliko tämä tahallinen valinta?

Tavallaan. Tai siis meidän piti valita otsikko ja siihen kirjoittaa teksti. Ja koska itsestäni "unien maailmaan" tai "unimaailmaan" ei nyt kuulosta ehkä sujuvimmalta niin jätin sen noin.

Mutta kiitos vielä kommentista. (^^)

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja raesokeri » La Marras 02, 2013 10:43 am

Parilla sanalla tiivistettynä miun mielipide: tää oli omalla tavallaan todella söpö.

Oah. Mietin jonkin aikaa tämän osuessa kohdalle, lukisinko vai enkö, sillä kauniisti sanottuna en pidä SuGuista. Tässä sitä kuitenkin ollaan ja tämä oli ehdottomasti lukemisen arvoinen. :3 Tunnelma on just sellainen... utuinen. Aihe oli sinänsä aika klisee, mutta toteutit tän kivasti ja suloisesti. Olen inhonnut Takerua lähes poikkeuksetta kaikissa lukemissani SuG -ficeissä (... nii'in, luen silti ficcejä näistä herroista, vaikken bändistä pidäkään. Ristiriita?) niin kuin yleisestikin, mutta tässä herra ei - ihme kyllä - saanut minua sulkemaan konetta ja repimään hiuksia päästä. Asiaa varmaan auttoivat söpöt housut. :D Chiyu nyt on yleisestikin luttana ja awaw.
Toinen asia oli genreissä, tuo kauhu. Koska hyrr. Se toi mieleen lähinnä vampyyri-Takerun riehumassa veitsien kanssa tai jotakin, enkä innostu mielikuvasta... Muttei tämä varsinaista kauhua sitten ollutkaan, hyvä niin.

Quote-time. ~

Jalkani upposivat valkoiseen massaan kuin olisin kävellyt pehmeän untuvapeittopinon päällä.

Hihi, ihana vertaus! :D Tähän en olekaan ennen törmännyt, untuvapeittopino kunniaan.

Katsoin häntä hetken hypähtäen sitten halaamaan häntä kovaa. Painoin hampaani kevyesti hänen olalleen. Niin minulla oli tapana tehdä; pitää minulle rakkaista ihmisistä kiinni viimeiseen asti.

Tuo 'kovaa' sai hymyn huulille, ymmärrän kyllä, mitä sillä meinasit, mutta esimerkiksi 'voimakkaasti' olisi voinut sopia haliin paremmin. Sitten tuo hammas -juttu, rakastan. ❤

"Niin... Se vain tuntui niin kaukaiselta", kuiskasin kyynelten vieriessä poskilleni. Painoin käteni taas peittämään kasvojani.

No aww, Taksu on lutunen ja ansaitsee hieman sääliä osakseen. ;;

Ainoa, mistä en erityisemmin pitänyt, oli tuntea -verbin vierailu useimmissa lauseissa loppupuolella. Sille on luultavasti vaikea kehitellä synonyymia, mutta joissakin lauseissa sen olisi esimerkiksi voinut jättää pois kokonaan. Tämä tosin on mieltymyskysymys.
Anyway, suloinen ficci, tykkäsin! Hyvä numero, jonka tämä ansaitsee täysin.

ja anteeksi kökkö kommentti. oon vielä aamu-uninen, joka sopii teemaan ehehehe
"Minä tulen milloin minulle sopii. Ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle."

1 tykkää.
raesokeri
Fani

Paluu Sallittu